BastienVH schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:18:
Hey, ik zit met een probleem.
Ik merkte deze week op dat er 2 lichtere vlekjes op mijn display zitten.
Meestal valt het niet op, maar als ik bezig ben in een document met een witte achtergrond (word, excel, pdf's,...) is het wel te zien.
Valt hier iets aan te doen?
Ik heb er een foto van proberen te nemen, maar dat lukt niet goed, dus ik hoop dat jullie kunnen zonder.
Anders zal ik nog eens een poging ondernemen.
zijn het hele kleine lichte puntjes ? dat zijn w.s. dode pixels ! Deze tablet staat daar helaas wel een beetje om bekend zoals je in het begin van dit topic kunt lezen.
Je moet goed kunnen praten om een tablet met dode pixels in te ruilen voor een andere bij Bart Smit, ze zijn daar niet al te makkelijk mee....
Zijn het echt vlekjes, dus zeg maar groter dan een millimeter, dan zijn het of veel dode pixels naast elkaar of een fout in het grafische gedeelte van het moederboardje of scherm...
Indien je de tablet in de winkel gekocht hebt, en/of nog garantie hebt zou ik direct terug gaan naar de winkel.
Omdat het een hardware probleem is kun je er software matig w.s. niets aan doen...
De tablet openmaken om hardware te repareren is eigenlijk geen doen voor de doorsnee gebruiker, binnenin zit een accu, 1 printplaat en de touchscreen. je kunt dus geen losse onderdelen vervangen, behalve je scherm mocht het dat zijn, maar of die los te krijgen zijn en of dat de moeite en kosten waard is, betwijfel ik.
maar misschien denken andere mensen op dit forum er anders over ?
[
Voor 18% gewijzigd door
Olakius op 20-01-2012 19:32
]