is geen standaard feature in android, maar er zijn diverse telefoon makers die het wel hebben geïmplementeerd.Vis079 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 10:05:
Een kleine off-topic:
Weet iemand hoe je zonder software een screencaputer kan doen?
Met mijn andoid is het "lock + Home" maar eht is mij op de tomtec nog niet gelukt.
Weet iemand de combinatie ? of wordt het dan toch een app?
Toch niet in de buurt bij hoofddorp he?Catsefrats schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:35:
Vraagje(s):
Heb dit tablet sinds afgelopen zaterdag en ben er super tevreden mee. Heb um wél al 2x omgeruild: 1e keer omdat er een paar stofjes onder de glasplaat zaten (heeeel irritant, contstant de neiging om ze weg te poetsen).
2e Tablet had bij thuiskomst een zwarte vlek van 5 x 5 cm in het midden van het scherm.
Toen de jongen bij BS de bijgeleverde screen/transportprotector er opnieuw overheen plakte, was deze vlek ineens weer verdwenen...very weird.
Want ik het precies het zelfde met een grote zwarte vlek, dat ze hem gewoon weer proberen te verkopen?
Succes er mee!
Waarom kan de RAMOS W6HD wel fruit ninja op 4.0 spelen en wij niet? 
YouTube: McBub.com - RAmos W6HD ARM A9 Android 4.0 ICS Tablet PC Unboxing#!
YouTube: McBub.com - RAmos W6HD ARM A9 Android 4.0 ICS Tablet PC Unboxing#!
Nee hoor.
@Jgelauff: dank voor je toelichting en uitleg!
It's more fun to compute
Anoniem: 234167
Iemand een idee welke hoes er voor de xiron 10 inch ultimate te vinden is .Niet die met dat toetsenbord.
he....Catsefrats schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:35:
Vraagje(s):
Heb dit tablet sinds afgelopen zaterdag en ben er super tevreden mee. Heb um wél al 2x omgeruild: 1e keer omdat er een paar stofjes onder de glasplaat zaten (heeeel irritant, contstant de neiging om ze weg te poetsen).
2e Tablet had bij thuiskomst een zwarte vlek van 5 x 5 cm in het midden van het scherm.
Toen de jongen bij BS de bijgeleverde screen/transportprotector er opnieuw overheen plakte, was deze vlek ineens weer verdwenen...very weird.
Bij mij zit de eerste screenprotector er nog op..... misschien toch maar verwijderen ?
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Goed punt. Ik heb het even opgezocht, maar dat tablet draait ook op 4.0.1... En onder 2.3 draait het wel, dus het kan niet zo zijn dat het gebruik maakt van een native interface die door de Tomtec niet ondersteund wordt. Wonderlijk...ttt8 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 18:34:
Waarom kan de RAMOS W6HD wel fruit ninja op 4.0 spelen en wij niet?
Erg wonderlijk.... zelfs me telefoon kan het! wat me eigenlijk alleen maar kwaaier maakt, op een vreemde manierfub schreef op maandag 02 januari 2012 @ 20:45:
[...]
Goed punt. Ik heb het even opgezocht, maar dat tablet draait ook op 4.0.1... En onder 2.3 draait het wel, dus het kan niet zo zijn dat het gebruik maakt van een native interface die door de Tomtec niet ondersteund wordt. Wonderlijk...
Je touch zal er i.i.g. stukken op vooruit gaandriel24 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 20:24:
[...]
he....
Bij mij zit de eerste screenprotector er nog op..... misschien toch maar verwijderen ?
Scherm is trouwens wel ontieglijk gevoelig voor vette-oliebollen-vingerafddrukken....
It's more fun to compute
Anoniem: 437458

gr Hans
Gewoon retour gebracht bij de BartjeSmit? Ik dacht dat die geen hardware retour namen.Anoniem: 437458 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 23:06:
Ik heb mijn tabletTomtec teruggebracht en een archos 101 g9 turbo 16 gb gehaald - dus bij deze zit ik vanaf vandaag in een ander topic.
Bij mij heeft vandaag de voedingsadapter het loodje gelegd... En uiteraard donderdag pas tijd om langs de winkel te gaan

Anoniem: 437279
De mijne was al een keer omgeruild, en een paar dagen later legde bij mij de voeding ook het loodje. Weer naar BS, maar die hadden dit type niet meer liggen. Om toch even te kijken opende ze een verpakking van een 7". Hier lag de voeding in 2 delen in de verpakking 
Om niet WEER heen en weer te moeten heb ik een universele voeding gehaald bij de MediaMarkt. Deze heeft ook nog eens een langere kabel dus ik vind het best zo
Om niet WEER heen en weer te moeten heb ik een universele voeding gehaald bij de MediaMarkt. Deze heeft ook nog eens een langere kabel dus ik vind het best zo
Wie hebben er allemaal een poging gedaan om te rooten?
Brengt dat nog handige voordelen met zich mee/is het de moeite waard?
Ik heb ICS geroot met de handleiding in de topicstart, en dat ging goed. Nu draai ik de laatste custom 2.3 ROM (ook uit de topicstart) en die is al standaard geroot. Rooten geeft je meer controle over je tablet, en een aantal apps, zoals TitaniumBackup, hebben root nodig om te kunnen werken. Heb je dat niet nodig/wil je dat niet, dan is er weinig reden om te rooten, wat mij betreft.soeskip schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:30:
Wie hebben er allemaal een poging gedaan om te rooten?
Hoe draaid die custom 2.3 is die veel beter dan standaardfub schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 11:47:
[...]
Ik heb ICS geroot met de handleiding in de topicstart, en dat ging goed. Nu draai ik de laatste custom 2.3 ROM (ook uit de topicstart) en die is al standaard geroot. Rooten geeft je meer controle over je tablet, en een aantal apps, zoals TitaniumBackup, hebben root nodig om te kunnen werken. Heb je dat niet nodig/wil je dat niet, dan is er weinig reden om te rooten, wat mij betreft.
En versie 1 kan je gewoon een update image van maken maar dat kan bij de laaste versie geloof ik niet
hoe installeer je deze
Had Mediamarkt dan een adapter die 2.5 Ampere uitgeeft op 9V?Anoniem: 437279 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:15:
De mijne was al een keer omgeruild, en een paar dagen later legde bij mij de voeding ook het loodje. Weer naar BS, maar die hadden dit type niet meer liggen. Om toch even te kijken opende ze een verpakking van een 7". Hier lag de voeding in 2 delen in de verpakking
De 2e Custom firmware is een compleet andere ROM, hiervoor moet je een falsh uitvoeren.rjn27 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 12:39:
[...]
Hoe draaid die custom 2.3 is die veel beter dan standaard
En versie 1 kan je gewoon een update image van maken maar dat kan bij de laaste versie geloof ik niet
hoe installeer je deze
De 1e custom rom is een update ( vandaar vanaf de SD kaart uitvoeren)
2e custom is aansluiten op je pc, de tablet met ESC ingedrukt houden opstarten, de aangegeven software uitvoeren en op Update drukken.
Bij mij ging het de 1e keer niet goed en heb daarom op Restore gedrukt ( dan flashed bij de tablet eerst "schoon") Ik zou persoonlijkd e tablet goed opladen en het zonder voeding doen, want het werk persoonlijk bij mij niet als ik de voeding erin heb zitten terwijl ik flash/update.
De ROM draait net wat soepeler, maar het zijn vooral de tweaks ( rooted etc.) die hem net wat beter maken.
4.0.1 ( ICS ) draaide helaas op 1008 en had een beperking in het geheugen, ik wacht nog even met ICS tot deze bugjes zijn opgelost
Kan iemand met ICS kijken of dit nu werkt, vond het op een androidsite.jgelauff schreef op maandag 02 januari 2012 @ 17:04:
[...]
is geen standaard feature in android, maar er zijn diverse telefoon makers die het wel hebben geïmplementeerd.
"Screenshots maken
Eindelijk is het standaard in Android mogelijk om screenshots te maken met behulp van een simpele handeling. Nu kan er simpelweg tegelijktertijd op de volumeknop (naar beneden) en de standbyknop gedrukt worden. De screenshot verschijnt dan als polaroid-foto op je scherm en er verschijnt een melding dat de screenshot is gemaakt en deze is terug te vinden in de gallerij."
Zou mooi zijn als deze feature er in zit
ICS heeft dit volgens mij als standaard feature.
Vol- En scherm uit tegelijk indrukken en 1sec ingedrukt houden.
Vol- En scherm uit tegelijk indrukken en 1sec ingedrukt houden.
Waarom zou Bart Smit geen hardware retour nemen? Binnen 30 dagen met kassabon in originele verpakking levert volgens mij geen problemen op...Armageddon_2k schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 10:07:
[...]
Gewoon retour gebracht bij de BartjeSmit? Ik dacht dat die geen hardware retour namen.
Bij mij heeft vandaag de voedingsadapter het loodje gelegd... En uiteraard donderdag pas tijd om langs de winkel te gaan
Bij aankoop vertelde de dame mij dat ik 1 jaar Garantie via Tomtec had. Ik zei toen: "volgens mij heb ik ALTIJD 2 JAAR", waarop ze haar schouders ophaalde: "Whatever..."
duzzzzz....

It's more fun to compute
weet iemand of de processor sneller is dan dual core tegra processor? (hannspree)
ik ben van plan ook de Tomtec aan te schaffen maar ben nog zoekende.
wat zijn jullie ervaringen tot nu toe?
bvd,
Gr,
bvd,
Gr,
heb je dat niet zelf al hier NVT in "Tomtec Ultimate10 Tablet Excellent met Android 2.3 of 4.0" beantwoord?NVT schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 20:55:
weet iemand of de processor sneller is dan dual core tegra processor? (hannspree)
bvd,
Gr,
Ervaringen zijn wat mij betreft een leuk tablet voor een leuke prijs, geen hoogwaardige kwaliteit, maar een leuk speeltje
ja klopt, maar toch weet ik zelf niet hoe beide processoren performen. om achter komen denk ik dat ik een poging ga wagen om een Tomtec te bemachtigenjgelauff schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 21:49:
[...]
heb je dat niet zelf al hier NVT in "Tomtec Ultimate10 Tablet Excellent met Android 2.3 of 4.0" beantwoord?
Ervaringen zijn wat mij betreft een leuk tablet voor een leuke prijs, geen hoogwaardige kwaliteit, maar een leuk speeltje
bedankt voor je reactie.
Anoniem: 438955
Ik ben nieuw op het gebied van tablets en wilde graag mijn xiron 10 inch updaten naar 4.0 wat ik via dit topic wilde doen.
Echter heb ik een pc met amd athlon 64 met windows xp erop. Ik heb per ongeluk de xp geïnstalleerd voor x86. Nu geeft hij aan dat het apparaat niet goed functioneerd.
Na verder lezen kwam ik er achter dat ik het voor amd had moeten instaleren als ik het goed begrijp. Alleen is daar de keuze uit vista of windows 7 drivers. Kan ik hem dan niet met deze pc updaten?
Hij geeft dus ook geen melding dat hij rockusb gevonden heeft.
Wie kan mij helpen wil hem heel graag updaten.
Echter heb ik een pc met amd athlon 64 met windows xp erop. Ik heb per ongeluk de xp geïnstalleerd voor x86. Nu geeft hij aan dat het apparaat niet goed functioneerd.
Na verder lezen kwam ik er achter dat ik het voor amd had moeten instaleren als ik het goed begrijp. Alleen is daar de keuze uit vista of windows 7 drivers. Kan ik hem dan niet met deze pc updaten?
weet je zeker dat je windows xp 64 bits hebt? een 64bits processor alleen zegt namelijk niets.Anoniem: 438955 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 01:38:
Ik ben nieuw op het gebied van tablets en wilde graag mijn xiron 10 inch updaten naar 4.0 wat ik via dit topic wilde doen.
winxp64 bits usb drivers voor rockchip ben ik nog niet tegen gekomen namelijk.
heb je gewoon 32 bits windows xp dan zou ik device gewoon verwijderen en nog maals proberen te installeren.
Custom rom jgtwapt7526v200 (30-12-2011) geeft bij mij problemen met JPG en Wallpaper cropping.
Zoals bijv. hier beschreven.
Meer mensen last van?
Daarom terug gegaan naar Stock Xiron Rom, hiermee heb ik dat probleem niet.
Met Android 4 ICS ook geen probleem wat dit betreft. Hiermee wel bekende probleem van niet werkende SD kaart. Daarom was ik op zoek naar iets anders.
Nog maar even geduld hebben tot 4.0.3 komt...
Zoals bijv. hier beschreven.
Meer mensen last van?
Daarom terug gegaan naar Stock Xiron Rom, hiermee heb ik dat probleem niet.
Met Android 4 ICS ook geen probleem wat dit betreft. Hiermee wel bekende probleem van niet werkende SD kaart. Daarom was ik op zoek naar iets anders.
Nog maar even geduld hebben tot 4.0.3 komt...
Twakkie
Die externe 3G hoe moet ik dat zien, weet iemand dat?
Kan ik gewoon me KPN Huwei dongle erop gooien en verbinding maken?
Kan ik gewoon me KPN Huwei dongle erop gooien en verbinding maken?
Als de dongel herkend wordt, ja.
Enkel zijn hier wel seperate abonamenten voor nodig, ik gebruik mijn telefoon als hotspot en dat werkt uitstekend.
Tot op heden ( ook met laptop gebruikt ) nog nooit wat van mijn provider gehoord
Enkel zijn hier wel seperate abonamenten voor nodig, ik gebruik mijn telefoon als hotspot en dat werkt uitstekend.
Tot op heden ( ook met laptop gebruikt ) nog nooit wat van mijn provider gehoord
Kijk dat is wel fijn om te horen, abbo is geen probleem deze word toch vergoed door mijn baas icm laptop maar een tablet helaas niet, en zou wel handig zijn om op deze manier mobiel te zijn als het mogelijk isVis079 schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 16:59:
Als de dongel herkend wordt, ja.
Is er trouwens ook een app/manier om de bluetooth aan de gang te krijgen, ZONDER de ROM te moeten aanpassen?
It's more fun to compute
Nee, je zult die custom ROM van jgelauff moeten installeren.
Wat wel zo is, is dat sommige apps zelf de bluetooth enablen.
Wat wel zo is, is dat sommige apps zelf de bluetooth enablen.
Weet niet meer waar ik deze tip heb gelezen, maar op de market is een "bluetooth widget" te vinden en ook een "wifi widget" van hetzelfde type.
Ik heb ze beide op mijn frontpagina gezet, het aan uitschakelen van de wifi werkt gewoon goed.
Het aan en uitschakelen van bluetooth lijkt ook te werken, als je op Elixer 2 kijkt schakelt het tenminste aan en uit.
Heb niets om het in de praktijk te kunnen testen, maar als dit ook echt werkt zou je dan bv die "iPAD luxe case-cover beschermhoes met bluetooth toetsenborden" kunnen gebruiken die helemaal onderaan volgende pagina staan?
http://www.123bestdeal.co.../-hoes-/-Screen-Protector
Ik heb ze beide op mijn frontpagina gezet, het aan uitschakelen van de wifi werkt gewoon goed.
Het aan en uitschakelen van bluetooth lijkt ook te werken, als je op Elixer 2 kijkt schakelt het tenminste aan en uit.
Heb niets om het in de praktijk te kunnen testen, maar als dit ook echt werkt zou je dan bv die "iPAD luxe case-cover beschermhoes met bluetooth toetsenborden" kunnen gebruiken die helemaal onderaan volgende pagina staan?
Zo, bedankt voor alle informatie; ICS is geinstalleerd + geroot.
Ik heb de tablet van Xiron "10 btw., de komende tijd testen hoe deze mij bevalt.
Hopelijk blijft het scherm ook goed vastzitten.
Vraagje: Als ik weer naar een andere (upgrade/downgrade/custom) rom wil flashen, kan ik dit dan ook gewoon met de RKAndroidTool doen? Moet ik dan eerst wat special doen? #androidnoob
Bedankt voor de uitleg, en de info!
Problems so far:
- Camera werkt niet op ICS, wel op stock rom
- Agenda deed het ook niet, maar apk van hier geïnstalleerd, sync werkt nu wel
- Geen FB in Android, ook geïnstalleerd met losse APK
- 384MB vrij voor apps
- CPU loopt lager schijnt, is dit niet met energy besparing of-iets-dergelijks te maken?
- WiFi ontvangst lijkt minder, heb wel een draadloos ziggo modem..
Ik heb de tablet van Xiron "10 btw., de komende tijd testen hoe deze mij bevalt.
Hopelijk blijft het scherm ook goed vastzitten.
Vraagje: Als ik weer naar een andere (upgrade/downgrade/custom) rom wil flashen, kan ik dit dan ook gewoon met de RKAndroidTool doen? Moet ik dan eerst wat special doen? #androidnoob
Bedankt voor de uitleg, en de info!
Problems so far:
- Camera werkt niet op ICS, wel op stock rom
- Agenda deed het ook niet, maar apk van hier geïnstalleerd, sync werkt nu wel
- Geen FB in Android, ook geïnstalleerd met losse APK
- 384MB vrij voor apps
- CPU loopt lager schijnt, is dit niet met energy besparing of-iets-dergelijks te maken?
- WiFi ontvangst lijkt minder, heb wel een draadloos ziggo modem..
[ Voor 58% gewijzigd door HollowGamer op 05-01-2012 16:29 ]
Die case zou moeten werken, is namelijk ipad 1 en die schijnt te passen. Ipad 2 hoezen passen zoiezo niet.hdtv schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:06:
Weet niet meer waar ik deze tip heb gelezen, maar op de market is een "bluetooth widget" te vinden en ook een "wifi widget" van hetzelfde type.
Ik zelf heb via ebay een HP touchpad hoes besteld (leer), silicone hoes en screenprotector. Jullie horen wel als t past.
Overigens is er nog geen officieele accesoires voor de tom tec of newspad.
Na een mailtje van tom tec, denk ik ook niet dat dit komt.
[ Voor 10% gewijzigd door ttt8 op 05-01-2012 16:38 ]
Afgezien van het ontbreken van een gaatje voor de camera (op de juiste plaats) en de aan de zijkant mogelijk deels ontbrekende openingen voor usb, hdmi etc., zullen de iPAD 1 hoezen wel passen.
Voor mij is het meer de vraag of eerder genoemd "Bluetooth Widget" ook echt die "verborgen" Bluetooth aanzet en of zo'n bluetooth toetsenbordje daarmee dan zou kunnen samenwerken.
Voor mij is het meer de vraag of eerder genoemd "Bluetooth Widget" ook echt die "verborgen" Bluetooth aanzet en of zo'n bluetooth toetsenbordje daarmee dan zou kunnen samenwerken.
Zoals je hier Megaflix in "Tomtec Ultimate10 Tablet Excellent met Android 2.3 of 4.0" kunt lezen kun je met stock rom wel een en ander met bluetooth, maar makkelijk werkt het niet weet ik uit ervaring vandaar dat ik ook de curstom rom heb gemaakt.hdtv schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 17:54:
Afgezien van het ontbreken van een gaatje voor de camera (op de juiste plaats) en de aan de zijkant mogelijk deels ontbrekende openingen voor usb, hdmi etc., zullen de iPAD 1 hoezen wel passen.
Ik blijf me nog steeds verbazen over iedereen die hier weet te melden dat er dingen met de ICS BETA rom niet (goed) werken. Nogmaals de rom is een promotiemiddel van newsmy. Verwacht er gewoon niets van dan valt het ook niet tegen. Ik ben ondertussen bezig met een android build omgeving voor 2.3.7 en 4.0.3 ook omdat ik de hoop heb opgegeven dat iemand anders aan de slag gaat helaas
Ik ken dat gevoel ook. Sommigen denken dat je een ROM voor hun alleen maaktjgelauff schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 18:32:
Ik blijf me nog steeds verbazen over iedereen die hier weet te melden dat er dingen met de ICS BETA rom niet (goed) werken. Nogmaals de rom is een promotiemiddel van newsmy. Verwacht er gewoon niets van dan valt het ook niet tegen. Ik ben ondertussen bezig met een android build omgeving voor 2.3.7 en 4.0.3 ook omdat ik de hoop heb opgegeven dat iemand anders aan de slag gaat helaas
Verder, geldt nog steeds dat een foutloze software dat aan alle wensen voldoet niet bestaat
Na een tijdje wordt het tablet behoorlijk warm aan de achterkant -- niks mis mee, maar op een gegeven moment gaan de knoppen 'hangen'. Dat kan behoorlijk irritant zijn, zeker als het de aan/uit knop is! Maar net was het ook de Home-knop die bleef hangen.
Hebben hier meer mensen last van?
En jgelauf, je werk aan de custom ROMs wordt zeker gewaardeerd!
Warm wordt het tablet wel, maar er blijven geen toetsen hangen.fub schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 18:57:
Na een tijdje wordt het tablet behoorlijk warm aan de achterkant -- niks mis mee, maar op een gegeven moment gaan de knoppen 'hangen'. Dat kan behoorlijk irritant zijn, zeker als het de aan/uit knop is! Maar net was het ook de Home-knop die bleef hangen.
Dank voor je vertrouwen
Kreeg zojuist bericht van de producent van Newsmy/newspad k97, die zeggen einde van de maand een nieuwe versie klaar te hebben.
En jgelauf je werk word gewaardeerd!!!
En jgelauf je werk word gewaardeerd!!!
Je bent de beste! ga zo door!jgelauff schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 18:32:
Na een paar dagen de 4.0.1 ROM getest te hebben ben ik toch overgestapt op jouw custom ROM en daar ben ik heel blij mee. De tablet werkte mij te traag met bijvoorbeeld de PDF reader en ook de browser was vaak traag met scrollen. Ook ik ben heel blij met je ROM dus want die werkt een stuk vlotter, ik kijk zeker uit naar opvolgende ROMs van je.jgelauff schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 18:32:
Van de week was ik aan het kijken waar ik moet beginnen met het maken van een custom ROM maar ik wist niet zo goed waar. Weet je daar wat info voor te vinden? Naar aanleiding van dit topic heb ik wel al AVD Manager bijvoorbeeld.
Een goed startpunt is source.android.com, google eens op cyanogenmod gewoon om een beeld te vormen .en een linux pc is een vereiste. AVD is meer een tool voor android apps ontwikkelaars.
Anoniem: 278840
Mijn handen beginnen nu ook te jeuken. Ik volg deze thread al vanaf het begin en het is de reden dat ik deze tablet ook heb gehaald en diezelfde middag al op ICS had draaien. Ik heb genoeg ervaring in het zelf flashen van veel roms op tig-androids en draai nu een aantal jaren onder linux. Never nooit niet wil terug naar windhoos. Maar dat is off-topic.
Ik kan helaas niet zelf programmeren maar weet wel genoeg ervan om te veronderstellen dat als je eenmaal weet hoe je de gemaakte keuzes bij de combi RK97 chip en ICS zou kunnen aanpassen om de geconstateerde nadelen van met name het geheugengebruik ook weer naar eigen wensen kunt aanpassen. Met name de keuze om de (interne)opslaggeheugen nu als SD aan te merken waardoor je niet meer in staat bent om de externe kaart daarvoor te benutten irriteert me. Ik weet dat het mogelijk is om een deel van je externe kaart als bv EXT3 of EXT4 partitie aan te wijzen en als deel van het interne geheugen toe te voegen. Ik weet alleen zelf niet hoe. Als iemand weet hoe dat op deze tablet programmatechnisch kan moet je toch een aardige stap kunnen zetten.
Zelfs op mijn oude HTC HD2 waren op XDA genoeg roms te krijgen die dat deden.Ik wil in ieder geval wel als tester fungeren voor de Goden die dat wel kunnen. Ik heb genoeg linux ervaring om e.e.a. te kunnen meekijken.
Ideetje voor sommigen ??
Ik kan helaas niet zelf programmeren maar weet wel genoeg ervan om te veronderstellen dat als je eenmaal weet hoe je de gemaakte keuzes bij de combi RK97 chip en ICS zou kunnen aanpassen om de geconstateerde nadelen van met name het geheugengebruik ook weer naar eigen wensen kunt aanpassen. Met name de keuze om de (interne)opslaggeheugen nu als SD aan te merken waardoor je niet meer in staat bent om de externe kaart daarvoor te benutten irriteert me. Ik weet dat het mogelijk is om een deel van je externe kaart als bv EXT3 of EXT4 partitie aan te wijzen en als deel van het interne geheugen toe te voegen. Ik weet alleen zelf niet hoe. Als iemand weet hoe dat op deze tablet programmatechnisch kan moet je toch een aardige stap kunnen zetten.
Zelfs op mijn oude HTC HD2 waren op XDA genoeg roms te krijgen die dat deden.Ik wil in ieder geval wel als tester fungeren voor de Goden die dat wel kunnen. Ik heb genoeg linux ervaring om e.e.a. te kunnen meekijken.
Ideetje voor sommigen ??
[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 278840 op 05-01-2012 21:03 ]
Nou, mij tabbeltje is terug bij de bartsmit, is ben m'n vertrouwen erin verloren.
Eerst was het lastig om eentje te vinden zonder dooie pixels, en nu na een week een voeding stuk, nou dan ben ik er wel klaar mee
Ze deden bij de bartsmit wel even moeilijk, aangezien ze normaal geen hardware retour nemen. Maar ik heb wel overtuigingsskills
Eerst was het lastig om eentje te vinden zonder dooie pixels, en nu na een week een voeding stuk, nou dan ben ik er wel klaar mee
Ze deden bij de bartsmit wel even moeilijk, aangezien ze normaal geen hardware retour nemen. Maar ik heb wel overtuigingsskills
Hoe ? Wel ...Anoniem: 278840 schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 20:55:
Ik weet dat het mogelijk is om een deel van je externe kaart als bv EXT3 of EXT4 partitie aan te wijzen en als deel van het interne geheugen toe te voegen. Ik weet alleen zelf niet hoe. Als iemand weet hoe dat op deze tablet programmatechnisch kan moet je toch een aardige stap kunnen zetten.
... Ik heb genoeg linux ervaring om e.e.a. te kunnen meekijken.
Ideetje voor sommigen ??
- "root" mogelijk maken (zie TS)
- een ext3 partitie aanmaken op je sdcard (kan je met een Fedora live cd bvb)
- link2sd installeren ( Android Market: Link2SD - Apps op Android Market#?t=W251bGwsMSwyLDIxMiwiY29tLmJ1YWsuTGluazJTRCJd)
- apps moven met link2sd
Done ;-)
Ik bedoelde het zeker niet slecht, als gebruiker mag je best constateren dat bepaalde dingen niet werken op een bepaalde rom.rtunru schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 18:35:
[...]
Ik ken dat gevoel ook. Sommigen denken dat je een ROM voor hun alleen maakt
Verder, geldt nog steeds dat een foutloze software dat aan alle wensen voldoet niet bestaat
Je helpt daar ook de developer mee omdat deze info weer gebruikt kan worden - bijv. om de camera te fixen enz.
Het is meestal puur als info, niet als 'snaar' bedoeld.
Verder vind ik het echt fantastisch wat mensen allemaal kunnen, en tijd (die er meestal niet is) in steken om het werkend te krijgen.
Ik zal altijd credits geven aan de persoon(en) en altijd linken naar het topic.
Voel me nu al schuldig geen link te plaatsen naar alle content die ik heb gebruikt.
Maargoed allemaal misschien wat offtopic, maar heel erg bedankt voor de developers, want ik zit hier nu wel op ICS te typen.
Anoniem: 278840
@Sparck: kijk aan dit soort handige tips heb ik nooit genoeg. Dat is inderdaad een noodverband. Het is zeker niet alles maar het werkt hopelijk, ik ga het eens uitvogelen, kan ik weer wat tweaken ! Dank !
Ook ik heb gisteren de Xiron variant van deze tablet gekocht.
Bevalt me al prima met de stock rom die erop werkt eigenlijk.
Gewoon de eigen android market kunnen gebruiken van google door simpelweg een vinkje te zetten.
Als er een goede ICS update beschikbaar is ga ik deze direct proberen.
Mijn dank alvast voor de tijd die men hierin steekt, dit waardeer ik enorm!
Bevalt me al prima met de stock rom die erop werkt eigenlijk.
Gewoon de eigen android market kunnen gebruiken van google door simpelweg een vinkje te zetten.
Als er een goede ICS update beschikbaar is ga ik deze direct proberen.
Mijn dank alvast voor de tijd die men hierin steekt, dit waardeer ik enorm!
Zo dat was een hele opgave. Hele topic net doorgelezen 
Ook ik heb voor vriendinlief een 10" Xiron (zelfde meuk) gehaald.
Eerste indruk: valt niet tegen, maar oerdegelijk voelt het allemaal niet aan. Niettemin erg te spreken over de kwaliteit van het scherm.
Alleen na een tijdje werken doet het touchscreen het nauwelijks tot niet meer. Even scherm uit en weer aan lost het vaak wel op, maar hebben meer mensen hier last van?
Dit weekend eens proberen tijd vrij te maken om het apparaat te voorzien van nieuwe software e.d.. Zodra ik een werkende link van de software heb kunnen vinden. Kan hier op het werk niet overal bij...
Eerste indruk: valt niet tegen, maar oerdegelijk voelt het allemaal niet aan. Niettemin erg te spreken over de kwaliteit van het scherm.
Alleen na een tijdje werken doet het touchscreen het nauwelijks tot niet meer. Even scherm uit en weer aan lost het vaak wel op, maar hebben meer mensen hier last van?
Dit weekend eens proberen tijd vrij te maken om het apparaat te voorzien van nieuwe software e.d.. Zodra ik een werkende link van de software heb kunnen vinden. Kan hier op het werk niet overal bij...
Geen last van werkt tot nu toe perfect mijn Xiron 10 .Ben alleen nog steeds op zoek naar een hoes .Heb er een van een ipad 1 en 2 geprobeerd maar past net niet . Heb nu deze maar vind dit niet echt mooi .
http://www.123bestdeal.co...-tablet-(Ultimate)10.html
Iemand een link naar een wel passende .
MDsign schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 11:58:
Zo dat was een hele opgave. Hele topic net doorgelezen
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 234167 op 06-01-2012 12:26 ]
Nu draai ik de custom rom en herkent hij mijn ext2 usb stick niet, doe ik iets fout? Het is een Corsair 32GB USB 3.0 Voyager.Anoniem: 234167 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:24:
Geen last van werkt tot nu toe perfect mijn Xiron 10 .Ben alleen nog steeds op zoek naar een hoes .Heb er een van een ipad 1 en 2 geprobeerd maar past net niet . Heb nu deze maar vind dit niet echt mooi .
[...]
Heb me bij Dixons een soort sleeve gekocht. 15 euries. Is iets onhandiger dan een etui, omdat je de tablet er helemaal uit moet halen, maar wel mooi passend en toch beschermend. Een etui maakt het geheel meteen weer zo bulky... vind ik.[b][Ben alleen nog steeds op zoek naar een hoes .Heb er een van een ipad 1 en 2 geprobeerd maar past net niet . Heb nu deze maar vind dit niet echt mooi .
[...]
It's more fun to compute
Op aanraden van Psychosystema 1 week geleden even bij de hema langs gewandeld om een hoesje te halen:

Lekker stug, lekker stevig en na even wat creatief met een perforator te knippen lijkt het 100% bij deze tablet te horen
.
Plus puntje van deze hoes is dat je de tablet redelijk stevig zoals het plaatje aangeeft op kan klappen. Ingeklapt is het gewoon een keurig grijs hoesje.

Lekker stug, lekker stevig en na even wat creatief met een perforator te knippen lijkt het 100% bij deze tablet te horen
Plus puntje van deze hoes is dat je de tablet redelijk stevig zoals het plaatje aangeeft op kan klappen. Ingeklapt is het gewoon een keurig grijs hoesje.
Onze HEMA heeft hem enkel nog in het grijs met witte stippen, dat wordt rondsnuffelen in andere steden
Die heb ik ook, ook met de perforator aan de slag gegaanDarkangle schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:36:
Op aanraden van Psychosystema 1 week geleden even bij de hema langs gewandeld om een hoesje te halen:
[afbeelding]
Lekker stug, lekker stevig en na even wat creatief met een perforator te knippen lijkt het 100% bij deze tablet te horen.
Hoeveel kost dat ding?
kon 'm bij ons niet vinden in het schap....
It's more fun to compute
hoeveel kost ie? misschien intressant voor andere.Darkangle schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:36:
[afbeelding]
Lekker stug, lekker stevig en na even wat creatief met een perforator te knippen lijkt het 100% bij deze tablet te horen.
16 euro in de Hema van Antwerpen.ttt8 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:03:
[...]
hoeveel kost ie? misschien intressant voor andere.
EUR 15 in NederlandCatsefrats schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:02:
Hoeveel kost dat ding?
Anoniem: 439475
Heeft er iemand van jullie ervaring met grote pdf files op deze tablet?
Ik overweeg om hem aan te schaffen om voornamelijk ingescande boeken A4 formaat (vandaar 9.7" versie tablet en geen e-reader) van ettelijke honderden bladzijden op te gebruiken als naslagwerken ipv met ettelijke kilo's aan boeken lopen rond te zeulen.
en verder mail na te kijken en snel iets op te zoeken op het net en een eerste android ervaring opdoen.
Ik overweeg om hem aan te schaffen om voornamelijk ingescande boeken A4 formaat (vandaar 9.7" versie tablet en geen e-reader) van ettelijke honderden bladzijden op te gebruiken als naslagwerken ipv met ettelijke kilo's aan boeken lopen rond te zeulen.
en verder mail na te kijken en snel iets op te zoeken op het net en een eerste android ervaring opdoen.
Toevallig had een collega was boeken (4.3gb) op een USB stikje staan voor haar nieuwe ereader, en ik wou even weten hoe die bijgeleverde app er mee omging.Anoniem: 439475 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:24:
Stick er in gestoken, even gewacht met het "Shelves" progje open (zodat ie kan indexen, het waren nogal wat boeken), en het ging allemaal redelijk smooth en makkelijk.
Echter, ik zou niet weten hoe hij met onhandige PDF's (lees belachelijk groot single bestand, 50MB plus, is PDF niet super voor) om zou springen. Volgens mij is dat meer waar jij op doelt?
Inderdaad, het hoesje voor de originele iPad.Anoniem: 234167 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:55:
[...]
Top Ga vanavond even kijken bij de hema is een ipad 1 hoesje toch he
Net 1 gehaald, hema hoofddorp had er nog 6, voor degene die hem willen..Anoniem: 234167 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:55:
[...]
Top Ga vanavond even kijken bij de hema is een ipad 1 hoesje toch he
Hebben meer mensen problemen met de browser op 2.3? Hier bijvoorbeeld als ik probeer in te loggen op Facebook crashed de browser standaard. En Firefox/Opera redirecten altijd naar de mobile pagina, dat hoeft voor mij niet.
Erg vervelend dat ik momenteel moet kiezen tussen snelheid en ongemak bij 2.3 en traagheid met mooie features op 4.0.1
Erg vervelend dat ik momenteel moet kiezen tussen snelheid en ongemak bij 2.3 en traagheid met mooie features op 4.0.1
Anoniem: 439537
Hierbij een link naar een mooie Cover inclusief keyboard Prijs € 29,95Anoniem: 234167 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 12:24:
[...]
http://www.123bestdeal.co...ltimate-10-Tablet-PC.html
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 439537 op 06-01-2012 20:35 ]
Er is kennelijk een N97 die al ICS heeft. Lijkt identiek.
http://product.pcpop.com/000328820/Index.html
Grote PDF files gaan zonder probleem.Anoniem: 439475 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 16:24:
Ik heb plantenboeken (zelfs een met 777 pages van 150 MB), tijdschriften etc., allemaal met veel kleurenfotos.
Is i.h.a. in verticale stand goed leesbaar en de kleurenfotos komen prachtig uit, dit alles gewoon met de standaard aanwezige app.
De kleinkinderen lezen hierop strips van Kuifje, Lucky Luke etc. dit gaat voortreffelijk met de gratis app "Perfect Viewer".
Ik heb die met die stippen gehaald ziet er anders uit dan die van jouDarkangle schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:36:
[afbeelding]
Deze heeft toch ook ICS? Heb je het startbericht niet gelezen? Is dezelfde versie als die op de K97 draait. 4.0.1Nouja schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:48:
Er is kennelijk een N97 die al ICS heeft. Lijkt identiek.
BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey
Hier is de K97 zelfs met ICS gelist:
http://china-apex.en.alib...x_A8_1_2GHz_1GB_DDR3.html
Staat geen Beta genoemd...
http://china-apex.en.alib...x_A8_1_2GHz_1GB_DDR3.html
Staat geen Beta genoemd...
maar het is wel een beta, newspad/newsmy producenten hebben mij gemailt dat eind januari een nieuwe update komt..
Je kunt een soortgelijke hier bestellen voor €13 (+19% BTW), geen verzendkostenAnoniem: 439537 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:32:
[...]
Hierbij een link naar een mooie Cover inclusief keyboard Prijs € 29,95
http://www.123bestdeal.co...ltimate-10-Tablet-PC.html
http://www.everbuying.com/product113039.html
Gewoon betalen met Paypal.
Kreeg deze week een mailtje van CD-ROM-LAND met een speciale aanbieding iPAD hoezen voor 11 euro, alleen geldig t/m 8 januari. Ze staan op:
http://www.cdromland.nl/i...tion=producten&mailid=860
Na een tip in het prille begin van dit topic heb ik die Targus Z_Case voor 10 Euro bij Intertoys gekocht.
Ik weet niet of die aanbieding nu nog geldt. (Intertoys had alleen het type Z-Case!)
Het is meer een soort koffertje met magnetische sluiting, maar het past perfect, nadeel van deze is dat het aan/uit knopje in de hoes soms automatisch wordt ingedrukt.
Of die andere 2 hoezen passen weet ik niet.
Op bovengenoemde pagina staan de hoezen voor 19,95 maar als je bij het bestellen als actiecode het bij het type hoes passende woord "slip", "truss" of "zcase" invult verandert de prijs in 11 euro, er komen helaas wel nog verzendkosten bij.
Na een tip in het prille begin van dit topic heb ik die Targus Z_Case voor 10 Euro bij Intertoys gekocht.
Ik weet niet of die aanbieding nu nog geldt. (Intertoys had alleen het type Z-Case!)
Het is meer een soort koffertje met magnetische sluiting, maar het past perfect, nadeel van deze is dat het aan/uit knopje in de hoes soms automatisch wordt ingedrukt.
Op bovengenoemde pagina staan de hoezen voor 19,95 maar als je bij het bestellen als actiecode het bij het type hoes passende woord "slip", "truss" of "zcase" invult verandert de prijs in 11 euro, er komen helaas wel nog verzendkosten bij.
Weet je dan ook waar deze te downloaden zal zijn? Het is mij nog niet gelukt een newspad/newsmy download site/page te vinden.ttt8 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:17:
maar het is wel een beta, newspad/newsmy producenten hebben mij gemailt dat eind januari een nieuwe update komt..
Dat zal dan voor de 23e moeten zijn, daarna is het nieuw jaar en zal er niet veel gewerkt worden in China.ttt8 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:17:
BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey
Die Truss ziet er wel bruikbaar uit. Alleen ben ik bang dat linker bovenklemmetje net over de front-cam heen gaat vallen... iemand ervaring mee?hdtv schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:41:
Kreeg deze week een mailtje van CD-ROM-LAND met een speciale aanbieding iPAD hoezen voor 11 euro, alleen geldig t/m 8 januari. Ze staan op:
zal chinese site zijn. echter zal degene welke deze zo gemaakt hebt voor de tomtec, dit weten denk ik.Nouja schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 21:45:
[...]
Weet je dan ook waar deze te downloaden zal zijn? Het is mij nog niet gelukt een newspad/newsmy download site/page te vinden.
dit stuurde newsmy:
"androit 4.0 for K97 not yet ready now and will be ok at the end of this month .
Please note "
[ Voor 14% gewijzigd door ttt8 op 06-01-2012 22:08 ]
download site van newsmy staat gewoon op newsmy.com http://www.newsmy.com/DownloadCenter.aspxttt8 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:01:
[...]
zal chinese site zijn. echter zal degene welke deze zo gemaakt hebt voor de tomtec, dit weten denk ik.
dit stuurde newsmy:
"androit 4.0 for K97 not yet ready now and will be ok at the end of this month .
Please note "
maar de beta die zij aanbieden staat gewoon in de topicstart.
en newsmy heeft voor verschillende modellen een beta op basis van 4.0.1 uitgegeven met een forum vol met vragen van mensen hoe ze snel als mogelijk weer terug kunnen.
[ Voor 14% gewijzigd door jgelauff op 06-01-2012 23:02 ]
Browser crashed inderdaad snel komt door flash, Als je opera mobile gebruikt en de agent van tablet naar desktop zet kom je volgens mij wel op de normale pagina' sLoCuTuS2000 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 20:22:
Hebben meer mensen problemen met de browser op 2.3? Hier bijvoorbeeld als ik probeer in te loggen op Facebook crashed de browser standaard. En Firefox/Opera redirecten altijd naar de mobile pagina, dat hoeft voor mij niet.
http://blog.cect-shop.com...0-beta-firmware-download/
Heeft iemand de Cube U9GT2 rom geprobeerd trouwens? Lijkt ook een Newsmy tablet te zijn.
Probeer hem nu te flashen met RKDevicemanager
Heeft iemand de Cube U9GT2 rom geprobeerd trouwens? Lijkt ook een Newsmy tablet te zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door LoCuTuS2000 op 07-01-2012 11:00 ]
Het is niet hetzelfde tablet hoor, zelfs van een andere leverancierLoCuTuS2000 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 10:47:
http://blog.cect-shop.com...0-beta-firmware-download/
heeft andere camera' s geen bluetooth bv geen hdmi
ROM bootte wel, touchscreen reageerde nietjgelauff schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 11:09:
[...]
Het is niet hetzelfde tablet hoor, zelfs van een andere leverancier
heeft andere camera' s geen bluetooth bv geen hdmi
Ik heb ook de customrom van 30-12 er op gezet vind dat hij iets sneller reageerd, ook krijg ik een Xiron logo tijdens het opstarten
Ik heb rkdevice manager gebruikt maar zie ook dat er een rkAndroid is
mocht ik terug willen kan ik dan gewoon rkdevice manager gebruiken, of moet ik zoals beschreven echt rkAndroid hebben
Ik vond rkdevice manager namelijk zeer gebruiks vriendelijk
Bedankt voor deze mooie rom nu maar wachten op een goede ics (en kan dat dan ook met rkdevicemanager).
mocht ik terug willen kan ik dan gewoon rkdevice manager gebruiken, of moet ik zoals beschreven echt rkAndroid hebben
Bedankt voor deze mooie rom nu maar wachten op een goede ics (en kan dat dan ook met rkdevicemanager).
de stock rom van tomtec kan ook met rkdevice manage indien er een update.img van gemaakt wordtrjn27 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 13:22:
Ik heb ook de customrom van 30-12 er op gezet vind dat hij iets sneller reageerd, ook krijg ik een Xiron logo tijdens het opstarten
zal ik wel even doen.
Heb mijn Dixons Sleeve toch maar teruggebracht en voor dat geld bij de Hema verderop de HEMA-versie gekocht. Inderdaad mooi handig en stevig ding.Darkangle schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:36:
Hoe krijg jij in hemelsnaam een perforator zover er tussen, dat je er gaatjes mee kan stampen? Is toch helemaal geen ruimte voor?
It's more fun to compute

[ Voor 48% gewijzigd door Mastermind op 07-01-2012 17:28 ]
Ik heb ook zojuist de Hema versie gehaald mooi dingCatsefrats schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 17:01:
[...]
Heb mijn Dixons Sleeve toch maar teruggebracht en voor dat geld bij de Hema verderop de HEMA-versie gekocht. Inderdaad mooi handig en stevig ding.
Hoe krijg jij in hemelsnaam een perforator zover er tussen, dat je er gaatjes mee kan stampen? Is toch helemaal geen ruimte voor?
Hema hoes met stippels

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 234167 op 07-01-2012 19:55 ]
LOL... Zo'n idee had ik al. Maar bij het woord Perforator denk ik in eerste instantie aan zo'n kantoording om gaatje mee in papier te maken.

Dit ding, dat jij gebruikt, heet officieel een revolver-tang.
Hmmmm maar ff bij mun schoonpapa vragen of ie zo'n ding in zun rommelbakkies heeft liggen.
Dat HEMA-ding is idd perfect: ook de stand-up-functie is superpraktisch... en dat voor slechts 15 euries.
[ Voor 3% gewijzigd door Catsefrats op 07-01-2012 19:24 ]
It's more fun to compute
Hoe krijg ik een afbeelding direct op het scherm net zoals die van jou .
Catsefrats schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 19:22:
[...]
LOL... Zo'n idee had ik al. Maar bij het woord Perforator denk ik in eerste instantie aan zo'n kantoording om gaatje mee in papier te maken.
[afbeelding]
Dit ding, dat jij gebruikt, heet officieel een revolver-tang.![]()
Hmmmm maar ff bij mun schoonpapa vragen of ie zo'n ding in zun rommelbakkies heeft liggen.
Dat HEMA-ding is idd perfect: ook de stand-up-functie is superpraktisch... en dat voor slechts 15 euries.
Boven je tekstedit scherm zie je een hele rij buttons staan: bold/italic/underline, etc. rechts naast het ketting-knopje staat afbeelding. Hier op klikken en daar de url naar het plaatje in plakken. Let op! Wel linken direct naar het plaatje, niet naar de site waar ie in de pagina staat.
Klinkt heel erg wise-guy achtig...maar was voor mij net ook ff uitvogelen, hoor.
Of ben je van plan een plaatje van je Polka Dot etui te plaatsen hahahahaha
Ik zou knettergek worden van al die witte stippen.
Klinkt heel erg wise-guy achtig...maar was voor mij net ook ff uitvogelen, hoor.
Of ben je van plan een plaatje van je Polka Dot etui te plaatsen hahahahaha
Ik zou knettergek worden van al die witte stippen.

[ Voor 15% gewijzigd door Catsefrats op 07-01-2012 19:51 ]
It's more fun to compute
http://kuai.xunlei.com/d/YEVWCCXPZDAZ
U9GT2 android 4.0.3 versie kwam ik net tegen, misschien heeft iemand er wat aan...
Deze lijkt een beetje op de newsmy k97 toch?
U9GT2 android 4.0.3 versie kwam ik net tegen, misschien heeft iemand er wat aan...
zie een paar post hierboventtt8 schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 21:49:
http://kuai.xunlei.com/d/YEVWCCXPZDAZ
Heeft iemand zijn Tomtec al geopend ? Indien ja, hoe ? En heb je gezien wat voor soort geheugen er in zit ? Thanks.
Mooi startupscherm

System info:

Gehele interne flashgeheugen wordt gebruikt, en niet een partitie van de 1GB DDR-ram

System info:

Gehele interne flashgeheugen wordt gebruikt, en niet een partitie van de 1GB DDR-ram

Wow heel tof! Vertel!? :-)Mastermind schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 23:33:
Mooi startupscherm
[afbeelding]
System info:
[afbeelding]
[afbeelding]