Ik kom in recovery mode door eerst de tablet aan te schakelen zo : "AAN/UIT - knop" + "ESC-knop" tegelijk indrukken ZOLANG tot je bij de android robot komt met buik open. Dan "AAN/UIT - knop ingedrukt houden en dan VOLUME PLUS - knop erbij (dus eerst niet tegelijk maar dan wel, als je me snapt)Hoppa! schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 11:17:
Ik heb hier de Tomtec 10 ultimate ATP7659 variant. Nog nooit geroot of custom geïnstalleerd, helemaal origineel. Sinds een paar dagen blijft het kreng blijft tijdens hangen in het 'TOM TEC boot scherm'.
Als ik hem met de esc-toets ingedrukt opstart dan komt hij niet goed in de recoverymode. Ik krijg het android-poppetje te zien met de rode driehoek op zijn buik, maar vervolgens blijft hij op dat scherm hangen. Als ik vervolges wacht dan boot hij weer opnieuw en blijft hij dus weer hangen in het bootscherm. Ideeën zijn erg welkom!
Ik heb ook geen flauw idee welke drivers ik in vredesnaam nodig heb. Elke driver die ik probeer schijnt niet geschikt te zijn voor mijn device....
Zo heb ik ook een factory reset gedaan.