Het versie nummer van mijn device komt in geen van drie gevallen overeen deze is namelijk: 1204271, Misschien inmiddels dus een 4e versie in omloop??. Dat zal ongetwijfeld zijn waarom ik ook zo veel problemen ervaar. In het hele forum nog maar een post gevonden met hetzelfde nummer.
(trouwens even voor de duidelijkheid dat men niet denkt dat ik te lui ben zelf het forum door te spitten veel van de oplossingen en links in dit forum heb ik reeds uitgeprobeerd, niet dat ik de verwijzingen niet waardeer het is inmiddels zo'n een enorme bult aan info geworden waar ik ongetwijfeld nog lang niet alles van gezien heb).
Het Flashen is overigens geen probleem en ook de driver daarvan werkt uitstekend herkend het apparaat gewoon als "RK29 device" (ik had trouwens begrepen dat flashen juist beter zonder voeding kan omdat met soms voor problemen zorgt, maar goed dat terzijde).
Het driver probleem dat ik beschrijf ervaar ik als ik zelf een image probeer te maken, lang verhaal waarom dat nodig is. Maar het probleem is dus dat ik geen verbinding krijg met ADB. Maar in de link van de reactie van redah beschrijft hij hier ook iets over dus ik ga weer even proberen of ik verder kom.
thnx alvast and keep you poster
Het wil nog altijd niet lukken
Dit hele android gebeuren is dan ook wel nieuw voor me maar had gehoopt er toch redelijk uit te komen zelf.
Wat ik dus probeer te doen is een image te maken van mijn tablet zoals hij nu is. Ik heb in totaal 30 stuks en wil niet bij allemaal afzonderlijk de instellingen en apps moeten doen. Ik volg deze handleiding
Link Redelijk straight forward,... maar blijf dus op de device herkenning hangen. De eerste keer dat ik het deed ging het tot en met "adb push rkdump /data/" goed en bij "adb shell" vond hij geen device. Na gepiel met drivers vind hij zelfs bij die eerste stap niets meer.
De oplossing zoals Redah (en andere voor hem) hem geeft over het toevoegen van 0x2207 in de adb_usb.ini snap ik eerlijk gezegd niet kan namelijk het hele bestand niet vinden. Wat zie ik over het hoofd jongens??
Sla ik iets over? ik heb namelijk geen google drivers en deze map "<sdk>\extras\google\usb_driver\" is er bij mij ook niet? Ongetwijfeld doe ik van alles fout maar ik snap gewoon niet waar ik de fout maak.
[
Voor 32% gewijzigd door
Verwijderd op 12-09-2012 13:23
. Reden: Update ]