• Imaroe1905
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-05 18:39
R_M schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:01:
[...]

Mij hebben ze gezegd dat ik bij problemen met de tablet bij hen terecht kon (Bart Smit Heist-op-den-Berg).

Ik heb ook net uren lopen zoeken naar een oplossing om op de Market te komen. Gewoon bij apps (recht bovenaan) op Market klikken. Zo kan je apps downloaden en installeren.
Ik had die vrouw ook wel verteld dat het volgens mij ook niet klopt. Mocht er iets mis zijn ga ik er ook zeker naartoe, but so far so good hehe.
Verder vond ik het ook vreemd dat ze maar 1 jaar garantie in tegenstelling tot 2 jaar die je verwacht.

Maar ik zal even kijken voor die market of ik hem nu wel kan vinden ;)

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-06 10:47
kingsoft office is trouwens een aanrader!
ook leuk ik google maps. probeer maar eens te zoomen en te roteren met 2 vingers.
verder moet je eens het microfoonicoon aanklikken op het toetsenbord of het zoekveld bij google maps. je kunt gewoom de plaatsnaam inspreken! ics herkent dit erg goed.

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-06 21:29
Imaroe1905 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:56:

Was nog wel iets vreemds want toen ik de tablet kocht en ik informeerde naar de garantie en eventuele omruil procedure werd mij verteld dat als er iets mis mee was ik me moest melden bij de fabriekant en niet bij hun.
Maar klopt dat wel ? ik heb toch een koop overeenkomst met Bart Smid en niet met de fabrikant ?
Heb mijn tablet bij BS vandaag omgeruild. Deden niet moeilijk. Pas na de garantie van 30 dagen, moet je fabrikant aankloppen.

Anoniem: 428335

De market mist Facebook en andere bekende apps na de ICS update. De trucjes met /system/build.prop die ik op internet vond werken niet (of doe ik iets fout?). Heeft iemand de market wel goed werkend in ICS?

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Is er al een oplossing gevonden om apps op de SD kaart te kunnen installeren i.c.m. met Android 4.0?

• Capstie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:55
2 vraagjes:
1. Hebben jullie bij bepaalde acties ook een rood vierkant om het scherm heen? Het lijkt me geen hardware ding maar meer software.
2. Is er een werkende market fix? Dingen zoals Facebook lijken verborgen.

Tablet draait op ICS en is geroot voor als het uitmaakt

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-06 12:46

Royz

Kleurenblind!!

Anoniem: 428335 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:15:
De market mist Facebook en andere bekende apps na de ICS update. De trucjes met /system/build.prop die ik op internet vond werken niet (of doe ik iets fout?). Heeft iemand de market wel goed werkend in ICS?
Ik mis inderdaad ook fb en twitter for android met ics

@casper die rand heb ik ook ja. Lijkt ip iets met toegankelijkheid

[ Voor 8% gewijzigd door Royz op 22-12-2011 21:34 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

De nieuwste Facebook app kan hier gedownload worden: http://forum.xda-develope...entid=818149&d=1323990678

En YouTube: http://www.multiupload.com/AHBTUMVX0R

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 428335 op 22-12-2011 21:46 ]

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Als ik via web zoek zie ik veel meer apps, maar bij een heleboel staat:
Unknown Ultimate10
Dit item is niet compatibel met uw apparaat.

Beetje jammer :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Anoniem: 261369

CasperH schreef op donderdag 22 december 2011 @ 20:20:
2 vraagjes:
1. Hebben jullie bij bepaalde acties ook een rood vierkant om het scherm heen? Het lijkt me geen hardware ding maar meer software.
2. Is er een werkende market fix? Dingen zoals Facebook lijken verborgen.

Tablet draait op ICS en is geroot voor als het uitmaakt
Dat rode vierkant had ik zelf ook bij de test builds van ICS voor de SGS2 dat heeft dus met de software te maken want het is een beta versie namelijk.

• Roandl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-05-2024
Ik heb ook problemen met de camera in barcode scanner en skype. Hij kan wel gewoon foto's maken. Is hier ook een oplossing voor gevonden?

Met de open source vervanger van de market 'Aptoide' (http://aptoide.com/) kun je wel een hoop apps installeren in ICS die niet in de Market staan. (Facebook bijvoorbeeld.)

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05 03:18
De rode rand is de "Strict mode" een functie voor developers. En om een of andere reden kan je deze niet uitzetten.

Veel apps worden trouwens niet weergeven omdat deze gebruik maken van gps, wat deze tablet dus niet heeft en de fantastische market ervanuit gaat dat je dan niks aan de rest van de app heb..

• Capstie
mitch187 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 23:05:
De rode rand is de "Strict mode" een functie voor developers. En om een of andere reden kan je deze niet uitzetten.

Veel apps worden trouwens niet weergeven omdat deze gebruik maken van gps, wat deze tablet dus niet heeft en de fantastische market ervanuit gaat dat je dan niks aan de rest van de app heb..
De stock firmware had dit probleem niet dus weet niet of dat het probleem is

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik had inderdaad ook twitter for android op stock, waar die nu zegt dat ik er niks mee kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg de game: where's my water niet gestart. als ik de game start dan kom ik wel in het eerste begin scherm waar je op: play kan drukken. Maar als ik op play druk dan breekt alles af en sluit hij.

Zijn er meer mensen die dit op de standaard rom hebben?

ook de nieuwe market en de app: de pers craschen bij mij continu. terwijl sommige apps wel gewoon goed werken ook angry birds doet het prima.

Het scrollen in mijn browser op dit forum gaat ook met witte blokken omdat hij het niet kan bijhouden? erg vreemd. heb al een reset etc gedaan. Firefox gaat wel vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Ik denk dat apps een system requirement in de Market meegegeven hebben. Omdat veel developers het niet hebben kunnen testen op ICS hebben ze voor de zekerheid opgegeven dat de sr Android 2.2 tot 2.3 is. Zo ook met inderdaad GPS functionaliteit, schermresolutie, en andere specs.

Helaas filtert de Market automatisch op alle apps die compatible zijn, en is er geen mogelijkheid gewoon alle apps te tonen.

Dit probleem zal dus optreden bij alle apparaten die ICS draaien. Op termijn zal hier vast een oplossing voor komen, maar omdat het zo nieuw is denk ik niet.

Oplossing: De APK elders zoeken, of de stock ROM terugflashen ;w

[ Voor 18% gewijzigd door Mastermind op 23-12-2011 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
  • Laatst online: 22-06 18:21
De originele newsmy K97 stock rom voor 2.3 heeft wel een bluetooth menu en een hoop chinese apps en markets en een heuse office suite. Heb er even mee gespeeld. Ben nu weer even terug op stock TomTec, is namelijk toch wel handig een werkende agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06 13:35

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Hey mensen, ik heb interesse in de Tablet maar ik heb nog wel even een vraagje over de interface enzo.
Want heeft iemand een filmpje van de response van het apparaat? Ik ben nml op dit moment een iPhone gewend, en heb een hoop budget Android Tabs meegemaakt die een stuk minder vloeiende werken.
Heeft iemand een filmpje online staan van het sweepen door foto's en menus oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 16:01

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gisteren ook maar gehaald. (E-Plaza (BS) / TomTec) Eerst wat me opviel dat rechtsboven het glasplaatje wat losser leek (was dat bij jullie ook en wat hebben jullie gedaan)

Verder even wat dingen ingesteld en getest. Ik heb iPhone gewend maar dit is ook best een mooi dingetje en hij reageert best snel op handelingen.

Vanmiddag denk ik ics erop zetten, maar dan wil ik eerst weten of dat van die glasplaat 'hoort' .
Ik kan hem rechtsboven dus wat indrukken en alleen daar en niet elders.

Verder geen dode pixels van wat ik kon zien.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:43
Hoeveel ruimte heb je nu echt effectief op het intern geheugen om apps te installeren (onder ICS)? Krijg nu een foutmelding dat er geen ruimte meer is bij nieuwe apps, maar bij settings|storage staat dat mijn apps 386 MB gebruiken (+ nog 36 MB aan overige files), en dat ik nog 2.51 GB vrij heb. In ROM Toolbox bij 'app manager' heb ik 444 MB used en nog 60 MB vrij.

Klopt het dat je daar ongeveer 500 MB voor hebt? Is er nog een mogelijkheid om van de interne opslagruimte meer vrij te maken voor apps?

[ Voor 3% gewijzigd door sewer op 23-12-2011 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Sc0rPi0N schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:17:
Gisteren ook maar gehaald. (E-Plaza (BS) / TomTec) Eerst wat me opviel dat rechtsboven het glasplaatje wat losser leek (was dat bij jullie ook en wat hebben jullie gedaan)
heb ik ook ja, erg zonde de rest is wel ok. het kraakt ook een beetje als je het aanraakt. is het gedeelte waar de webcam zit zeg maar.
sewer schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:26:
Hoeveel ruimte heb je nu echt effectief op het intern geheugen om apps te installeren (onder ICS)? Krijg nu een foutmelding dat er geen ruimte meer is bij nieuwe apps, maar bij settings|storage staat dat mijn apps 386 MB gebruiken (+ nog 36 MB aan overige files), en dat ik nog 2.51 GB vrij heb. In ROM Toolbox bij 'app manager' heb ik 444 MB used en nog 60 MB vrij.

Klopt het dat je daar ongeveer 500 MB voor hebt? Is er nog een mogelijkheid om van de interne opslagruimte meer vrij te maken voor apps?
Dit vraag ik me dus ook af, ben android noob maar snap er geen ruk van dat er onderscheid wordt gemaakt tussen intern geheugen en opslagcapaciteit. Ik zie ook nergens hoe ik anders WEL gebruik kan maken van die overige 2gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrankie
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-05-2022
Blij met deze aanschaf. Voor deze prijs is het zeker een mooi en vlot apparaat.
Uiteraard ICS BETA er op geplaatst en ook dat werkt goed, echter niet helemaal zonder problemen.

Hierbij de 'problemen' tot nu toe (misshien handig om te verzamelen in TS ?)
Hopelijk helpt dit om mensen die twijfelen de juiste keuze te maken.
Natuurlijk is de rom een BETA, updaten blijft op eigen risico.
---
ICS BETA op Tomtec Ultimate 10"

01. Google Calendar
Melding "Geen agenda" in de calendar app
Settings - Account & Synchronisatie Calendar sync niet aanwezig

02. Synchroniseren
Settings - Account & Synchronisatie geeft een foutmelding bij "Browser synchroniseren"
Ik ken deze functie ook niet van eerdere android versies.

03. Locatie bepaling
Locatie service in bv google maps werkt niet ook niet dmv wlan's,"Schakel een bron in voor Mijn Locatie."
Dit werkte in de standaard versie volgens mij wel.

04. HDMI
HDMI weergave op TV of Tablet weergave. Helaas niet beide tegelijk.
Geen idee of dit hardware of software is.

05. Market
Market is niet volledig. Vaak onterecht want als je de apps op andere manieren installeer dan werken deze wel. Voorbeeld: Facebook / Twitter

06. Applicaties
Sommige applicaties werken (nog) niet correct op ICS. (bijvoorbeeld XBMC Remote)
---

Mocht iemand oplossingen of tips hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag.

[ Voor 4% gewijzigd door MrFrankie op 23-12-2011 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Laatst online: 07:34
Hebben jullie ook dat bij het draaien van het scherm, het 3 tot 4 seconden duurt totdat het scherm mee draait?

En ook dat bij het tonen van op de tablet opgeslagen foto's, hij de foto's langzaam (ong. 3 sec.) opbouwt tot scherp?

Draai met ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-06 12:23
Imaroe1905 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 19:56:
Ik heb hem vandaag ook gekocht, ik laat de tablet voor die paar weken nog wel even op 2.2 en wacht ik rustig op de nieuwe update.

Was nog wel iets vreemds want toen ik de tablet kocht en ik informeerde naar de garantie en eventuele omruil procedure werd mij verteld dat als er iets mis mee was ik me moest melden bij de fabriekant en niet bij hun.
Maar klopt dat wel ? ik heb toch een koop overeenkomst met Bart Smid en niet met de fabrikant ?

Verder erg tevreden nu, probeer alleen nog uit te vinden hoe ik op de Andriot Market kom, want hij geeft aan dat ik nog geen apparaat heb geregistreerd op mijn account en ik zie verder ook geen icoontje op de tablet die mij naar de market brengt.
De winkelier (Bart Smit dus) is te allen tijde verantwoordelijk voor het leveren van een deugdelijk product. Zij hebben dus de PLICHT om te zorgen voor vervanging. Laat daar geen misverstand over bestaan!

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
jongens jongens

bedenk dat je het te maken hebt met een beta van ICS,
niet geoptimaliseerd, niet getest uitgegeven voor publiciteitsstunt en aandacht om het eerste tablet ter wereld met ICS te kunnen zijn.

Zoals in het forum van newsmy als standaard antwoord wordt gegeven; hou de website in de gaten de "goede" versie verschijnt vanzelf.

kortom het is een hobby speeltje met ICS en verwacht er dus niet te veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-06 12:23
Google Agenda is een requirement voor me (hoewel.. die heb ik op m'n foon ook wel, desnoods..). Werkt dat Face Unlock bijvoorbeeld wel? In hoeverre is ICS beta in die zin dat er nog functionaliteit toegevoegd wordt?

Ik wil graag DivX/XviD/noem het maar streamen naar een tablet, werkt dat met dit tablet met ICS zoals die nu is?

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtunru
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:08
DigitalExcorcist schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:16:
Google Agenda is een requirement voor me (hoewel.. die heb ik op m'n foon ook wel, desnoods..). Werkt dat Face Unlock bijvoorbeeld wel? In hoeverre is ICS beta in die zin dat er nog functionaliteit toegevoegd wordt?

Ik wil graag DivX/XviD/noem het maar streamen naar een tablet, werkt dat met dit tablet met ICS zoals die nu is?
De ROM is beta ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
zie ook mijn vorige opmerking voor agenda dus op 2.3 blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rtunru
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:08
jgelauff schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:19:
[...]

zie ook mijn vorige opmerking voor agenda dus op 2.3 blijven
Ik denk dat je jouw stock ROM beschikbaar moet stellen.
Velen zullen je dankbaar zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
rtunru schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:21:
[...]

Ik denk dat je jouw stock ROM beschikbaar moet stellen.
Velen zullen je dankbaar zijn ;)
inclusief handleiding terug te flashen, vrees ik, ik zal beginnen met uploaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Stond ook al op de OP:
Voordelen:
Scherm van formaat iPad dat al op een zéér lichte aanraking reageert;
De tablet en het scherm zelf zijn in de lengte en breedte net zo groot als de iPad.
Cortex A8 Chipset 1,2Ghz (Ook volgens CPU Spy), dus geschikt voor veel Android games;
1GB DDR3 RAM
Capacitief/multitouch scherm dus makkelijk in en uitzoomen met de vingers;
Android 2.3 geinstalleerd;
Snelle processor die alles aan kan;
Internet, e-mail, films, games: alles werkt vloeiend;
Extra grote accu.
Vrijwel identiek aan de Newsmy K97
Er draait ook Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) op.
Niet duur: 199 euro.
Nadelen:
Glazen frontschermpje kan snel los raken;
Randen van het scherm zijn lichter bij een zwart scherm;
Veel exemplaren hebben 1 of meerdere dead pixels;
toon volledige bericht
Bekend probleem dus. Bij mijn eerste examplaar viel het schermpje er gewoon af toen ik languit op de bank ging hangen! 8)7
Bij de Bart Smit trok de medewerker van 2 andere tabs ook zo het glasplaatje eraf. Maar ik heb er gewoon 1 meegenomen en thuis in een stofvrije ruimte het glasplaatje voorzichtig eraf getrokken en met dubbelzijdig tapijtplakband goed vastgeplakt (let op dat je niet voor de cameralens plakt).
Waarom tapijtband?
- Mooi dun
- Lijm geeft mogelijk chemische effecten aan de zwarte laag op het glas, tapijtband niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verder even wat dingen ingesteld en getest. Ik heb iPhone gewend maar dit is ook best een mooi dingetje en hij reageert best snel op handelingen.

Vanmiddag denk ik ics erop zetten, maar dan wil ik eerst weten of dat van die glasplaat 'hoort' .
Ik kan hem rechtsboven dus wat indrukken en alleen daar en niet elders.

Verder geen dode pixels van wat ik kon zien.
Ik heb precies hetzelfde :) mijn scherm zit ook een beetje los rechts boven. ook verder geen dode pixels.

Ik zou je exemplaar dus gewoon houden en indien je glasplaat loskomt rechts boven het gewoon zelf even vastzetten want de kans is groot dat je anders weer een nog slechter exemplaar krijgt met dode pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
de Tutorial om terug te flashen naar 2.3.1 is al opgenomen in de TS.
bestand wordt nu geupload dus over een half uurtje kunnen mensen die spijt hebben terug naar de stock rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
jgelauff schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:40:
de Tutorial om terug te flashen naar 2.3.1 is al opgenomen in de TS.
bestand wordt nu geupload dus over een half uurtje kunnen mensen die spijt hebben terug naar de stock rom
Bestand is geupload dus nogmaals voor mensen die terug willen is er dus een mogelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Laatst online: 07:34
sattertje schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 10:05:
Hebben jullie ook dat bij het draaien van het scherm, het 3 tot 4 seconden duurt totdat het scherm mee draait?

En ook dat bij het tonen van op de tablet opgeslagen foto's, hij de foto's langzaam (ong. 3 sec.) opbouwt tot scherp?

Draai met ICS.
Ik weet dat het een Beta is (bedankje daarvoor _/-\o_ ), maar wil toch graag weten wat de ervaringen van andere zijn, betreffende de snelheid van dit tablet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 437458

sorry ben nieuw hier, waar vind ik dat TS

[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 437458 op 23-12-2011 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Anoniem: 437458 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:11:
sorry ben nieuw hier, waar vind ik dat TS
Topisstarter -> 5 posts voor je :)

En bedankt voor de opmerkingen zal wel kijken hoe het gaat met dat ding. Dat hij los zat ha dik idd al gelezen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LievenH
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-06 23:33
Hey allen,

ik heb mijzelf deze tablet ook aangeschaft deze week. Ik heb geen dode pixel en glasplaat komt maar klein beetje omhoog in één hoekje. Ik heb hem vrij vlot overgeschakeld op ICS... ik merk een probleem op waarbij ik mij afvraag of ik er toch niet mee terug naar de bart smit moet.

Ik heb aan de linkerkant (in landscape houding) van mijn tablet een ruimte (verticale lijn 1 cm van de rand en ongeveer 1 cm breed) een gedeelte dat niet reageert op touch handelingen. Het is zeer vreemd, maar ook zeer lastig indien er een knop net daar in dat gedeelte valt.

Het typen met het toetsenbord gaat, maar voor de shift toets moet ik dus op het 'linkse deel' van de shift toets duwen. Heeft er iemand nog dit probleem? of werkt jullie shifttoets ongeacht op welke kant je die aanraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
LievenH schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:27:
Hey allen,

Ik heb aan de linkerkant (in landscape houding) van mijn tablet een ruimte (verticale lijn 1 cm van de rand en ongeveer 1 cm breed) een gedeelte dat niet reageert op touch handelingen. Het is zeer vreemd, maar ook zeer lastig indien er een knop net daar in dat gedeelte valt.
Dit is een hardwarefout. Ik quote iemand die dit ook had:
Anoniem: 437279 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 08:27:
Ook ik ben maar even naar de BS gereden om er 1 te halen :)

Die tutorial is goed te volgen, en voor ik het wist stond ICS er op!

Alleen heb ik het vermoeden dat er een gebied is in mijn scherm die niet werkt. Als het ware een balk die van links naar rechts loopt halverwege de lange kant. Wanneer ik het venster met apps voor heb staan kan ik in die lijn helemaal niets selecteren. Zou ik ermee terug moeten?
Hij is ermee teruggegaan, heeft een nieuwe gekregen en het probleem doet zich niet meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LievenH
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-06 23:33
ok, ga ik dan ook doen, bedankt voor de snelle reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 437279

LievenH schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 11:39:
ok, ga ik dan ook doen, bedankt voor de snelle reactie!
En laat je niet afschepen met dat het een software fout betreft, dat probeerde ze bij mij ook te doen.
Gewoon een kleine demonstratie geven.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik vind wel dat het tablet toetsen niet goed onthoudt. Ik had dus een swipe block erop gezet, maar voordat ik bij het laatste puntje was van mijn patroon was de 1e al vergeten. Heb mijn tablet daardoor een paar keer gelockt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:26
Misschien dat dit kan helpen? http://code.google.com/p/...ics-20111128.zip&can=2&q=

Deze werken voor mijn telefoon (ZTE Blade)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is mijn GPU misschien stuk? Ik heb toch dat heel veel spellen en programma's zich geforceerd afsluiten, sommige continue en sommige juist weer niet.

Games als Angry birds doen het prima, maar games als: Where's my water blijven gewoon vastlopen.

Ook Google Earth ziet er bij mij zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.zenid.net/android/20111223_131708.jpg

Als ik inzoom op een plaats zijn de lijnen weg en is het beeld wel normaal en de app sluit zich ook niet af maar toch raar dat zoveel apps zo slecht werken terwijl ze op mijn SGS2 prima werken.

Ik draai de stock rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 437581

ik zie nog geen antwoorden op de vragen over de SD-card na de flash naar 4.0
Ook bij mij herkend hij mijn 16 gb sd niet meer. althans hij ziet hem wel maar kan er niet op
schrijven.

App2Sd werkt dus ook niet meer en 2 gb is wel erg weinig nu.

Weet iemand of er iemand bezig is met zoeken naar een oplossing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Royz schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 09:42:
[...]

heb ik ook ja, erg zonde de rest is wel ok. het kraakt ook een beetje als je het aanraakt. is het gedeelte waar de webcam zit zeg maar.
Ik heb het meer bij de voedingsaansluiting.Als ik er schuin tegen kijk zie ik een deel van de zijkant van de glasplaat

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Bah, WAF is een probleem. Heeft iemand nog mooie overtuigende argumenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand welke dongle op het tablet werkt -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imaroe1905
Anoniem: 261369 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 13:24:
Is mijn GPU misschien stuk? Ik heb toch dat heel veel spellen en programma's zich geforceerd afsluiten, sommige continue en sommige juist weer niet.

Games als Angry birds doen het prima, maar games als: Where's my water blijven gewoon vastlopen.

[afbeelding]

Als ik inzoom op een plaats zijn de lijnen weg en is het beeld wel normaal en de app sluit zich ook niet af maar toch raar dat zoveel apps zo slecht werken terwijl ze op mijn SGS2 prima werken.

Ik draai de stock rom.
Ik zelf draai ook op de stock rom dus heb het even voor je nagekeken. En idd als ik Google earth start krijg ik ook dezelfde lijnen te zien. Als ik de gratis versie van where is my water start kom ik wel in het menu en kan ik het level laden, maar kom nooit verder dan dat.
Hebben meer mensen dit ? Geen idee of dit normaal is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-12-2022
Anoniem: 437458 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 13:52:
weet iemand welke dongle op het tablet werkt -
Lees de TS! }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Imaroe1905 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:16:
[...]

Ik zelf draai ook op de stock rom dus heb het even voor je nagekeken. En idd als ik Google earth start krijg ik ook dezelfde lijnen te zien. Als ik de gratis versie van where is my water start kom ik wel in het menu en kan ik het level laden, maar kom nooit verder dan dat.
Hebben meer mensen dit ? Geen idee of dit normaal is of niet.
Dank je wel voor het nakijken! Ja dan hebben wij in elk geval precies hetzelfde want zoals jij omschrijft met Where's my water free dat heb ik precies zo.

GPU lijkt me wel gewoon in orde want Quadrant Benchmark doet het wel gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imaroe1905
Anoniem: 261369 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:32:
[...]

Dank je wel voor het nakijken! Ja dan hebben wij in elk geval precies hetzelfde want zoals jij omschrijft met Where's my water free dat heb ik precies zo.

GPU lijkt me wel gewoon in orde want Quadrant Benchmark doet het wel gewoon prima.
Geen probleem.
Ja ik heb verder geen idee of de tablet wel krachtig genoeg is om bijvoorbeeld Where is my water te draaien, Of dat het iets anders is.

EDIT: Ik heb zojuist de betaalde versie van where is my water geprobeerd. Die werkt ( op dit moment ) dus wel gewoon. Vreemd blijft het wel

[ Voor 12% gewijzigd door Imaroe1905 op 23-12-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Anoniem: 261369 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 13:24:

[afbeelding]

Ik draai de stock rom.
Dit ziet er uit als een bug in de GPU driver of de 3D api implementatie op de tablet. Zeker aangezien diezelfde app het op vele andere tablets gewoon doet en dus correct lijkt te zijn.

Dat eerste is lastig op te lossen, de driver zal ongetwijfeld closed source zijn. Dat tweede is op te lossen door een hacker met kennis van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imaroe1905
Anoniem: 63072 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 14:55:
[...]

Dit ziet er uit als een bug in de GPU driver of de 3D api implementatie op de tablet. Zeker aangezien diezelfde app het op vele andere tablets gewoon doet en dus correct lijkt te zijn.

Dat eerste is lastig op te lossen, de driver zal ongetwijfeld closed source zijn. Dat tweede is op te lossen door een hacker met kennis van zaken.
Heb er verder geen verstand van, maar kan het zijn dat bijv google earth het met de nieuwe rom wel normaal doet in tegenstelling tot de stock rom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtv
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-04-2022
Ook hier op het onveranderde tablet strepen bij Google Earth en problemen met de gratis versie van Where's my water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cabo schreef op donderdag 22 december 2011 @ 18:40:
[...]

Calander werkt ook niet bij op de stock rom. Spellen in ieder geval wel :)
[afbeelding]
Nou zoals je hier kan zien werkt bij Cabo - Where's my water. wel, maar volgens mij draait Cabo op ICS.

Misschien helpt het opnieuw de stock rom te flashen van iemand anders zijn tablet die het wel goed doet? dan heb je alle juiste drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Ik wou het graag voor je proberen maar google earth crashed bij mij. Misschien hebben jullie een andere versie van earth als mij hebben. Als je mij verteld waar die staat dan probeer ik het nog eens

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imaroe1905
Zoals ik dus zij, de betaalde versie van where is my water werkt wel gewoon op mijn stock tablet.

Google earth had ik gewoon van de Android market vandaag gehaald.

Draait onlive hier eigenlijk op ?. Heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar leek me wel grappig als dat ook gewoon werkt.

Op de market geeft hij wel aan: Deze app is niet compatibel met uw Unknown Ultimate10
Maar geen idee of het ook echt zo is.

Android Market: OnLive - Apps op Android Market

[ Voor 52% gewijzigd door Imaroe1905 op 23-12-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
Op ics staat earth niet in de market iig de andere earth die ik via een alternative market he b crashed alleen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Anoniem: 437581 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 13:26:
Ook bij mij herkend hij mijn 16 gb sd niet meer. althans hij ziet hem wel maar kan er niet op
schrijven.

Inderdaad, ik hoor weinig mensen hier over, maar dit lijkt me best een groot probleem... Aangezien je maar 500 mb ruimte hebt voor de apps onder ICS 4.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:43
Zo, vandaag de wet van Murphy in het kwadraat meegemaakt.

Vanochtend tot 11 uur lekker met de tablet gespeeld en wat dingen geinstalleerd totdat ik een melding kreeg dat er geen ruimte meer was. Nou ja, daarna even wat geinternet en een paar apps geprobeerd en toen gaan winkelen. 2 uur later krijg ik hem totaal niet meer aan, ook niet na een reset. Aan de pc gehangen voor rkandroidtool.exe, en hij herkende wel een TPM-apparaat, maar kreeg met geen mogelijkheid de driver goed geinstalleerd (gisteren ging het gelijk) zodat rkandroidtool.exe hem ook niet zag.

Toen ik bezig was met aansluiten op de pc had ik de tablet op de kop vast (omdat ik moest kijken welke knop de 'esc' was) en toen flikkert in een keer het scherm eruit. Uit schrik probeer ik dat op te vangen en is het scherm (zachtjes) op mijn bureau geland, wat ook nog een breuk in een hoek opleverde 8)7 Ik dacht even dat ik de twilight zone was beland, major wtf-gevoel :P

Zojuist even met tom tec gebeld, en die dame was wel vrij relaxt en moest hem maar omruilen met de melding dat ik contact heb gehad met hun helpdesk. Ben benieuwd wat ze bij Bart Smit zeggen, hij ziet er uit alsof ik hem laten vallen, geluk kan ik wel laten zien dat het scherm compleet los is van de behuizing. Maar ben mijn vertrouwen in het apparaat wel een beetje kwijt nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychosystema
  • Laatst online: 11-02 15:52
Anoniem: 437581 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 13:26:
schrijven.

Heb je je sd kaart al geformatteerd naar FAT32?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je http://balpol.m-ou.se/calendar.apk installeert in ICS, werkt agenda synchroniseren wel!

De apk komt uit: http://code.google.com/p/...me=gapps-ics-20111128.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
Psychosystema schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:45:
[...]

Heb je je sd kaart al geformatteerd naar FAT32?
Ja, de kaart is als FAT32 geformatteerd.

Maar het komt doordat ICS de 4Gb interne opslag partitioneerd als een 500 mb en een 2,55 gb partitie, waar de 2,55 gb partitie wordt herkend als SD kaart.

Zodra je een SD kaartje in je Tomtec stopt, herkent hij deze als Externe SD-kaart, en kan je vervolgens niks met je SD kaart (geen apps op installeren etc.)

Dit is een bug in de Beta 4.0 firmware lijkt me.

[ Voor 4% gewijzigd door edgarf28 op 23-12-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
sewer schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 15:44:
Toen ik bezig was met aansluiten op de pc had ik de tablet op de kop vast (omdat ik moest kijken welke knop de 'esc' was) en toen flikkert in een keer het scherm eruit. Uit schrik probeer ik dat op te vangen en is het scherm (zachtjes) op mijn bureau geland, wat ook nog een breuk in een hoek opleverde 8)7 Ik dacht even dat ik de twilight zone was beland, major wtf-gevoel :P
:D

Ik quote nog maar eens de OP (OpeningsPost):
Voordelen:
Scherm van formaat iPad dat al op een zéér lichte aanraking reageert;
De tablet en het scherm zelf zijn in de lengte en breedte net zo groot als de iPad.
Cortex A8 Chipset 1,2Ghz (Ook volgens CPU Spy), dus geschikt voor veel Android games;
1GB DDR3 RAM
Capacitief/multitouch scherm dus makkelijk in en uitzoomen met de vingers;
Android 2.3 geinstalleerd;
Snelle processor die alles aan kan;
Internet, e-mail, films, games: alles werkt vloeiend;
Extra grote accu.
Vrijwel identiek aan de Newsmy K97
Er draait ook Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) op.
Niet duur: 199 euro.
Nadelen:
Glazen frontschermpje kan snel los raken;
Randen van het scherm zijn lichter bij een zwart scherm;
Veel exemplaren hebben 1 of meerdere dead pixels;
toon volledige bericht
Heb ik namelijk ook gehad, en 2 andere exemplaren bij de BS zaten ook los :')
Gewoon zeer slechte behuizing dus. Ik heb het voor lief genomen en een exemplaar waarvan het scherm wel goed eruitzag meegenomen, en thuis het glazen schermpje erafgehaald en goed vastgeplakt met dubbelzijdige tapijtplakband en een stevige leren iPad flipcase omheen gedaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Mastermind op 23-12-2011 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trouwens misschien wel handig om dat ook in de TS te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imaroe1905
Ik heb onlive (http://www.onlive.com/ ) ook nog aardig aan de praat gekregen :) ( stock rom )
Als ik in de buurt van mijn router ga zitten en dus een beter signaal heb werkt het best nog aardig.

Wat wel vreemd is is dat het bovenste gedeelte van het scherm zwart is, hij is dus niet helemaal full screen en daarom is de ingame tekst lastig te lezen.

De touch screen controls die ze er bij leveren werken wel gewoon maar echt lekker spelen is anders, maar misschien is dat gewoon gewenning, geen idee.

Als iemand nu ook nog een controller in combinatie met onlive aan de praat krijgt zou dat ideaal zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasDV13
  • Laatst online: 27-05 12:04
Ik heb zojuist mn tablet naar android 4 geupgrade, althans geprobeerd.
Hele tutorial gevolgd en alles ging goed. In het begin ook op het Erase IDB knopje gedruk.
Direct na installatie verscheen de linux pinguin linksboven. Tablet reageerd nergens meer op en geen android 4 start hij.
Weet iemand hoe verder? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
volgens mij heeft iemand dit al eerder gehad. en die heeft het ook opgelost gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasDV13
  • Laatst online: 27-05 12:04
Ok dan speur ik het topic nog een keer af. bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65850

Tablet bij de blokker gehaald en geflashed met de ICS image. Maar ipv 1GB intern geheugen ziet hij nog maar 512. Opzich geen ramp, image is ook niet bedoeld voor de Blokker versie lijkt me maar wel tof dat hij werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
tegen beter weten in ga ik een poging wagen om gta3 er op te krijgen :P laat dadelijk nog wel weten of het uberhaupt werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BasDV13 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 17:19:
Ik heb zojuist mn tablet naar android 4 geupgrade, althans geprobeerd.
Hele tutorial gevolgd en alles ging goed. In het begin ook op het Erase IDB knopje gedruk.
Direct na installatie verscheen de linux pinguin linksboven. Tablet reageerd nergens meer op en geen android 4 start hij.
Weet iemand hoe verder? :?
Even het reset knopje met iets scherps achter indrukken zou de oplossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imaroe1905
Proxx schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 18:19:
tegen beter weten in ga ik een poging wagen om gta3 er op te krijgen :P laat dadelijk nog wel weten of het uberhaupt werkt.
Ik heb het geprobeerd op de stock image. Installatie ging prima en de download ook. Maar daarna zwart scherm. Voor mij werkte hij dus niet. Maar mieschien dat jij iets anders weet ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
ik krijg al een intro filmpje :D

en ik kan spelen. wel een beetje schokkerig maar hij werkt :D

[ Voor 50% gewijzigd door Proxx op 23-12-2011 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imaroe1905
Proxx schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 18:36:
ik krijg al een intro filmpje :D

en ik kan spelen. wel een beetje schokkerig maar hij werkt :D
Interesant :)

Puur om te testen probeerde ik de ehm. 1.1 versie van gta3
Draai je standaard rom of de nieuwe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
ICS 4.0.1 rom versie 1.1 van gta zo te zien!

ben een filmpje aan het uploaden.
je kan wel zien dat het niet echt speel waardig is. haha.

http://youtu.be/SY4dYUlZ7Tk

[ Voor 9% gewijzigd door Proxx op 23-12-2011 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 437630

Ik heb voor mijn dochter de Tomtec ultimate 10 gekocht. geinig ding. alleen waar ik verschrikkelijk van baal is dat ik de wifi niet aan de praat krijg. We hebben thuis het nieuwe draadloze modem van Ziggo. met de computers en de mobile telefoons krijgen we prima verbinding maar met de tablet is dat een probleem. Tomtec gebeld en die zei eerst dat we Ziggo maar moesten bellen maar dat vond ik te makkelijk dus na door vragen zei ze uiteindelijk de tab om te ruilen. jaja, lekker dan. Zijn er meerdere die dit probleem hebben ( gehad) de ICT er op mijn werk heeft er naar gekeken en op het werk lukte het uiteindelijk wel maar thuis gooit hij ziggo steeds uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-12-2022
misschien een wat simpelere versleuteling doen? WPA ipv WPA2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe doe ik dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imaroe1905
Heb hier ook internet van ziggo, wifi werkt hier wel, dus ik denk niet dat het aan de tablet ligt.

Volgens mij had ik ergens gelezen dat het wachtwoord minimaal 8 tekens moest zijn, weet het niet zeker.
Je ziet je wifi netwerk dus wel op de tablet of dat ook niet ?

[ Voor 8% gewijzigd door Imaroe1905 op 23-12-2011 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie de wifi inderdaad wel, hij probeert ook verbinding te maken maar zegt dan ook weer verbinding verbroken.
dat gaat zo snel dat je niet eens de kans krijgt om iets te openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imaroe1905
Anoniem: 437630 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 21:11:
Ik zie de wifi inderdaad wel, hij probeert ook verbinding te maken maar zegt dan ook weer verbinding verbroken.
dat gaat zo snel dat je niet eens de kans krijgt om iets te openen
Het is denk ik even een kwestie van kijken wat wel of niet werkt.
Mieschien het wachtwoord langer maken dan 8 tekens of gewoon even een ander encryptie protocol gebruiken en kijken of het daar aan ligt.
Mieschien heb je zelfs nog wel MAC filtering aan staan, ik heb geen idee ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga er van het weekend verder naar kijken. ben er nu al zo lang mee bezig... Maar evengoed bedankt tot zover. Als het gelukt is laat ik het weten, ook als het niet lukt......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imaroe1905
Success, en als het dan niet lukt moet je even opschrijven wat je al wel geprobeerd hebt dan, dan komen we sneller tot een mogelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capstie
Iemand nog een market fix gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imaroe1905
CasperH schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 21:21:
Iemand nog een market fix gevonden?
Wat werkt er dan niet ? ( costum rom of stock rom ) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capstie
Imaroe1905 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 21:23:
[...]

Wat werkt er dan niet ? ( costum rom of stock rom ) ?
Bepaalde apps (Facebook, Twitter) worden niet weergegeven in de market (op de PC word het niet compatibel gevonden).
Dit is zo sinds de upgrade naar ICS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droidd
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-06 10:43
Erg leuk deze ICS 4.0.1 rom. Installatie ging prima, zodra je de pinquin ziet en er gebeurt niets even resetten op de achterkant. Rom is bij lange na niet compleet, ik heb het maar weer terug geflashed naar originele stock. Alle apps werken nu wel. De voordelen van deze 4.01 rom wegen nu nog niet op tegen de stock versie.

Is inmiddels de tweede TomTec, hoeken van het glas zaten los en de touch werkte aan de rechterkant over de hele lengte voor 1 cm niet. In de winkel dus even uittesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imaroe1905
Ja ik wacht nog even tot Januari wanneer de Officiële rom uitkomt, dan zijn alle kinderziektes er hopelijk ook uit.

De tablet heeft nog geen last van gebreken zoals loszittend scherm of dode pixels ( klop het even af ;p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Iemand nog aanraders voor een goede case? Ga morgen op pad, tips zijn welkom ;) (ik weet dat de ipad cases zouden moeten passen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mijne net even getest. 1 van de hoeken lijkt een beetje speling te hbben, maar helemaal los komt hij niet.
Verder heb ik 1 dode pixel (altijd zwart) en 1 pixel met een dode G en B (dus rood op een witte achtergrond).
Net 30 minuten beeld laten knipperen, maar geen effect.

Ik moet zeggen, door de hogere pixeldichtheid tov mijn laptop merk ik het nauwelijks. op mijn laptop heb ik een altijd rode pixel en die valt veel meer op.

Even een weekje testen nog en als er dan niets bij komt aan issues een drup plastic lijm op het beetje losse hoekje en ICS erop.

Voor 600 euro verwacht ik perfect, maar voor 200 vind ik dit tot nu toe prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imaroe1905
Anoniem: 63072 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 21:53:
Ik heb mijne net even getest. 1 van de hoeken lijkt een beetje speling te hbben, maar helemaal los komt hij niet.
Verder heb ik 1 dode pixel (altijd zwart) en 1 pixel met een dode G en B (dus rood op een witte achtergrond).
Net 30 minuten beeld laten knipperen, maar geen effect.

Ik moet zeggen, door de hogere pixeldichtheid tov mijn laptop merk ik het nauwelijks. op mijn laptop heb ik een altijd rode pixel en die valt veel meer op.

Even een weekje testen nog en als er dan niets bij komt aan issues een drup plastic lijm op het beetje losse hoekje en ICS erop.

Voor 600 euro verwacht ik perfect, maar voor 200 vind ik dit tot nu toe prima.
Kun je hem niet beter meteen ruilen dan ? Een defect is een defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ben ook weer naar stock rom overgegaan wegen kinderziekten - trouwens zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychosystema
€15 ipad2 hoes van Hema.

Afbeeldingslocatie: http://img864.imageshack.us/img864/7605/img1418t.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imaroe1905
Ziet er goed uit, ga ik morgen even langs de Hema om te kijken.
Zit de hoes natuurlijk wel voor de camera of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Imaroe1905 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 21:54:
[...]
Kun je hem niet beter meteen ruilen dan ? Een defect is een defect.
Zouden ze dat doen voor twee pixels dan? De speling van het scherm is echt minimaal, er kan echt geen stof of zo achter komen?

Ik kreeg mijn laptop bij een computerzaak al niet om gewisseld vanwege een pixel fout. hoorde erbij bij een class II scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychosystema
Imaroe1905 schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 22:08:
[...]

Ziet er goed uit, ga ik morgen even langs de Hema om te kijken.
Zit de hoes natuurlijk wel voor de camera of niet ?
Camera is geblokkeerd door de hoes, ook een aantal knoppen zoals de power knop. Een beetje knipwerk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Royz schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 21:48:
Iemand nog aanraders voor een goede case? Ga morgen op pad, tips zijn welkom ;) (ik weet dat de ipad cases zouden moeten passen)
Ik heb deze Krusell Gaia leather iPad case (€24,90) gekocht omdat hij de brakke bezel goed beschermt, en hij open zijkanten heeft:
http://www.digitalsonline...-tas-voor-apple-ipad.html

De Tomtec is iets te dik dus hij zit er erg stijf in. Verder heb ik een leertje eraf geknipt die voor de USB-host zat.

Afbeeldingslocatie: http://www.semjase.nl/tomtec10/case1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.semjase.nl/tomtec10/case2.jpg

Ook heb ik in de plaatselijke computershop een Konig mini USB-toetsenbord (€12,99) gekocht:
Afbeeldingslocatie: http://www.semjase.nl/tomtec10/case3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.semjase.nl/tomtec10/case4.jpg

Ik heb alleen nog geen usb-hub kunnen vinden waarmee ik zowel muis als toetsenbord aan kan sluiten. Android 4.0 zou dit moeten kunnen...
Pagina: 1 ... 4 ... 48 Laatste