Beste mensen,
Ook ik heb vandaag de Tomtec Ultimate10 gehaald bij de BS. Ze wisten daar blijkbaar al van de klachten over de loszittende randen en dode pixels dus ze hebben hem meteen in de winkel al nagekeken en getest op de dode pixels. Alles leek in orde.
Heb er thuis een uurtje op zitten spelen en ik moet zeggen dat hij behoorlijk goed bevalt

Zelfs met de standaard rom loopt hij al best behoorlijk goed en kun je er al best veel mee doen.
Omdat dit mijn eerste tablet is heb ik wel wat vragen aan mensen die al wat ervaring ermee hebben en ik hoop dat iemand van jullie de moeite wilt nemen om mijn vragen te beantwoorden:
1. Natuurlijk wil ik hem graag upgraden naar 4.0 maar ik zou ook graag terug willen kunnen naar de standaard stock rom. Nu staat er wel een handleiding hier voor het back-uppen van je rom maar dat is behoorlijk wat gedoe. Is het niet mogelijk om zoals in 10 stappen de ICS erop wordt gezet ook weer zo terug te gaan naar de standaard rom? Kan iemand daar een dump van maken zodat het op dezelfde wijze kan en werkt maar dan andersom

dus downgraden.
2. Is er geen speciale of onderscheiding in de market zoals de apple ipad dat doet? Ik had stiekem gehoopt dat er voor apps zoals nu.nl en ad (algemeen dagblad) speciale tablet versies zouden zijn zoals op de ipad.
3. De mensen die hem al hebben draaien op ICS 4 werkt alles echt gewoon 100%? alle hardware zoals camera aan beide kanten enz.?
4. Was deze tablet niet beter geweest gezien zijn Terga2 etc.?
Klik