Bart Smit heeft een TomTec Ultimate 10 Android 4 tablet op z'n website staat....voor189 euro!! Even kijken wat het precies is..
Inderdaad!
Maar de beloofde update naar Android 4.0 staat nog niet op de site van Tomtec...
Wel de handleiding van die waar 4.0 standaard opstaat.
Maar de beloofde update naar Android 4.0 staat nog niet op de site van Tomtec...
Verwijderd
Zal wel niet te downloaden zijn krijg je alleen als je er een koopt .De vorige versie staat er ook niet op toch .BlueDevilDuckie schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 20:47:
Inderdaad!
mmmjaa, op de sticker op de doos staat nochtans het volgende:
Android 4.0
Binnenkort beschikbaar voor deze tablet. Voor instructies:
helpdesk.tom-tec.nl/android4-nl
Android 4.0
Binnenkort beschikbaar voor deze tablet. Voor instructies:
helpdesk.tom-tec.nl/android4-nl
Je kan toch upgraden als je wil, ik denk niet dat evt upgrade beter is als de nu beschikbare custom rom hier.
hoi jgelauff ik las laatst dat de nieuwe asus met android 4.0 ics, out of the box ntfs geformateerd wel leest het kan dus wel, zouden zij de rechten aan microsoft betaald hebben om ntfs te kunnen gebruiken .
er bestaat geen out of the box android zoals je wel hebt bij windows, iedere build is uniek, blijkbaar hebben we bij asus dus wel kernel modules gebuild met ntfs support. Als we de kernel source zouden hebben zouden we die ook kunnen buildenricardo70 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 21:36:
hoi jgelauff ik las laatst dat de nieuwe asus met android 4.0 ics, out of the box ntfs geformateerd wel leest het kan dus wel, zouden zij de rechten aan microsoft betaald hebben om ntfs te kunnen gebruiken .
Bij deze ICS 4.0.3-3 geïnstalleerd.
Bij de 4.0.3-2 versie kon je je persoonlijke gegevens op het lock screen zetten, ik van dat op 4.0.3-3 niet meer terug...
Bij de 4.0.3-2 versie kon je je persoonlijke gegevens op het lock screen zetten, ik van dat op 4.0.3-3 niet meer terug...
instellingen --> beveiliging-->eigenaarsgegevens?BlueDevilDuckie schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 22:15:
Bij deze ICS 4.0.3-3 geïnstalleerd.
Verwijderd
Nounou ik lees hier ook dat sd kaarten niet meer voor apps kunnen gebruikt worden in bep gevallen of dat iemand alleen nog apps kon installeren als hij de geheugenkaart eruit haalt endat mass storage wel of niet mogelijk was, in 4...3 wel en bij 4...2 niet maar ik lees tegenstrijdige berichten dus het is mij niet goed duidelijk, enne ik ben totaal onervaren in deze materie en vrouw dus misschien iets meer geduld van uw zijde én een volledig antwoord incl uitzonderingen zou prettiger zijn. Of is de wel geinteresserde maar leek hier niet welkom?jgelauff schreef op maandag 19 maart 2012 @ 19:22:
[...]
waarom zou het niet werken, als je even had gezocht hier dan je weet ook dat je alleen fat geformateerde kaartjes kan gebruiken.
Ik kan die ics er misschien nog wel op krijgen maar vraag me af waar ik dan aan extra problemen tegen aan loop en of die oplosbaar zijn voor mezelf, niet zo gek toch?
Ik ben benieuwd.
Of ik overweeg een tomtec als binnenkort de originele ics nog meegeleverd wordt maar beschikbaarheid op door hun genoemde site is nog steedsniet en ik vraag me af of t evt net als bij xiron zal gaan, met de loze beloften..
Heeft de originele Tomtec trouwens geen full market? De Xiron iig wel.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2012 01:23 ]
Mjon ik zal in algemene bewoordingen antwoorden op bovenstaande ook interessant voor anderen.
Dit is een topic over ervaringen met een apparaat in een forum van tweakers.net.
Daar gelden regels die je kan nalezen: De regels voor dit forum
Dus kom niet aan met vragen welke moet ik kopen en zet het ff op een rijtje voor me, verhalen over garantieafhandeling e.d. Ook is duidelijk vermeld dat je de zoekfunctie moet gebruiken.
Ik hoop dat we ons daaraan kunnen houden.
Dit is een topic over ervaringen met een apparaat in een forum van tweakers.net.
Daar gelden regels die je kan nalezen: De regels voor dit forum
Dus kom niet aan met vragen welke moet ik kopen en zet het ff op een rijtje voor me, verhalen over garantieafhandeling e.d. Ook is duidelijk vermeld dat je de zoekfunctie moet gebruiken.
Ik hoop dat we ons daaraan kunnen houden.
Bartsmit verkoopt dus nu op hun website een versie met ICS zie ook een paar posts hierboven,Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 01:02:
[...]
Of ik overweeg een tomtec als binnenkort de originele ics nog meegeleverd wordt maar beschikbaarheid op door hun genoemde site is nog steedsniet en ik vraag me af of t evt net als bij xiron zal gaan, met de loze beloften..
Heeft de originele Tomtec trouwens geen full market? De Xiron iig wel.
op 2.3 hadden zowel tomtec als xiron een full market dat was op ICS tijdelijk anders.
4.0.3-3 is dus een custom rom met de meeste bruikbare opties en een full market.
Verwijderd
Dank je.
Bart Smit verkoopt een 2.3 tablet met een Sticker ics maar ics zit er niet op en op de website waar hij beschikbaar zou komen 19 maart is ook nog geen update beschikbaar dus voor alsnog is er nog geen tomtec met officieel ics.
Bart Smit verkoopt een 2.3 tablet met een Sticker ics maar ics zit er niet op en op de website waar hij beschikbaar zou komen 19 maart is ook nog geen update beschikbaar dus voor alsnog is er nog geen tomtec met officieel ics.
eigenwijs is ook een vak
bartsmit verkoopt dus wel een 10inch met ICS:
http://www.bartsmit.com/s...rams=fh_secondid%3D485559
mijn excuus, over het hoofd gezienVerwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 20:16:
@Yohah - Het linkje was al eerder vermeld in dit topic:
[...]
Deze case is héél stevig en niet bepaals slank te noemen. Hij biedt wel een hele goede bescherming voor je tablet.
mooie case, maar ik heb al zon bulky ding
ik ga gewoon op een queste naar de "slim tablet case zonder appel"
Pfff, welke stagiair heeft daar de productomschrijving getypt?

*Duizende APPS verkrijgbaar
in - en uitzoemen
net mijn hoes bij de Hema in Almere gehaald. Lagen veel voor ipad 2, maar ook nog een paar voor ipad 1! Past perfect en voor maar 15 euro. Ook bij de mediamarkt, dynabyte en mycom geweest, maar dat is allemaal vanaf ipad 2...
Net diezelfde iPad1 hoes gekocht bij de Hema maar ik vind hem maar matig passen. Knoppen zijn niet goed bereikbaar en de klep van de hoes gaat niet goed dicht. Hij zit er ook maar scheef in. Of heb ik een andere? Dit was de enige iPad1 hoes die ik zag liggen.RTBravo schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 21:38:
net mijn hoes bij de Hema in Almere gehaald. Lagen veel voor ipad 2, maar ook nog een paar voor ipad 1! Past perfect en voor maar 15 euro. Ook bij de mediamarkt, dynabyte en mycom geweest, maar dat is allemaal vanaf ipad 2...

too old, too cold
Deze heb ik ook maar dan in het grijs.
Maar ik vind m dus te bulky, eigenlijk wil ik er een waarvan je nauwelijks merkt dat ie er aan vast it :-)
Maar ik vind m dus te bulky, eigenlijk wil ik er een waarvan je nauwelijks merkt dat ie er aan vast it :-)
Ja dit ziet er niet uit.Yonah schreef op zondag 25 maart 2012 @ 00:50:
Deze heb ik ook maar dan in het grijs.

http://www.ebay.nl/itm/Le...m3cbeee9f18#ht_3446wt_905
too old, too cold
Dit is echt de hoes voor een ipad 2 ! Kun je zien aan het camera gaatje. Heb zelf dezelfde fout gemaakt.Negakinu schreef op zondag 25 maart 2012 @ 00:36:
[...]
Net diezelfde iPad1 hoes gekocht bij de Hema maar ik vind hem maar matig passen. Knoppen zijn niet goed bereikbaar en de klep van de hoes gaat niet goed dicht. Hij zit er ook maar scheef in. Of heb ik een andere? Dit was de enige iPad1 hoes die ik zag liggen.Mijn vriendin vond de polka dots gelukkig wel leuk.
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ruilen voor een andere. De grijze van stof is de beste.
BastienVH in "Tomtec Ultimate10 Tablet Excellent met Android 2.3 of 4.0"
[ Voor 6% gewijzigd door driel24 op 25-03-2012 01:22 ]
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Verwijderd
Heb eindelijk na opnieuw flashen mijn tt 2012 weer gedeeltelijk werkend. Ben toch echt benieuwd of het aan de tablet ligt. Kan nu weer downloaden en installeren zonder dat hij eeuwig op installeren blijft staan. Of de melding download niet mogelijk er is een fout opgetreden. Heb nu voor de optie 1 gekozen. Hiervoor had ik optie 2.
Echter heb ik nog wel met andere dingen een probleem. Ik krijg al direkt vanaf het begin de melding scherm is vol na het downloaden van de eerste app. Maar het werkt wel. Als tweede heb ik virtual city van G5 gedownload deze start op download nog een paar gegevens laat dan een leuk schermpje zien en pats vliegt weer terug naar de desktop. Ik weet echter niet wat ik fout doe. Aan geheugen of cache kan het niet liggen dit waren de eerste 2 dingen die ik na een schone flash gedaan heb.
grtzzz
Echter heb ik nog wel met andere dingen een probleem. Ik krijg al direkt vanaf het begin de melding scherm is vol na het downloaden van de eerste app. Maar het werkt wel. Als tweede heb ik virtual city van G5 gedownload deze start op download nog een paar gegevens laat dan een leuk schermpje zien en pats vliegt weer terug naar de desktop. Ik weet echter niet wat ik fout doe. Aan geheugen of cache kan het niet liggen dit waren de eerste 2 dingen die ik na een schone flash gedaan heb.
grtzzz
Sommige apps werken inderdaad gewoon niet of niet lekker op de tab. Osmos komt bijv. Niet door het startscherm. Maar moet wel. Zeggen dat er op de ics rom meer werkt dan op de stock rom (zoals where is my water).
Google Earth is trouwens helemaal de weg kwijt. De vectoren van de landgrenzen schieten gewoon de ruimte in
Google Earth is trouwens helemaal de weg kwijt. De vectoren van de landgrenzen schieten gewoon de ruimte in
[ Voor 21% gewijzigd door Krypt op 25-03-2012 08:38 ]
Helemaal correct. Mijne heeft geen gaatje voor de camera en staat ook helemaal niet bol. Je hebt echt de ipad2 variant :-) ...driel24 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 01:20:
[...]
Dit is echt de hoes voor een ipad 2 ! Kun je zien aan het camera gaatje. Heb zelf dezelfde fout gemaakt.
Ruilen voor een andere. De grijze van stof is de beste.
BastienVH in "Tomtec Ultimate10 Tablet Excellent met Android 2.3 of 4.0"
Voor sommige aplicaties en spellen moet je de optie GPU redering afdwingen bij de opties voor ontwikkelaars uit zetten. Bv virtual city draait prima op dit tablet
Verwijderd
Klein probleempje. Tv gids app wordt klein weergegeven in de zogenaamde juiste resolutie. Ik krijg hem niet meer groot, beeldvullend, ook niet na herinstallatie. Hoe herstel ik dit?
Op de site van Bart Smit worden twee TomTec tablets aangeboden?
Het is mij niet echt duidelijk wat het verschil tussen deze is behalve de prijs...
Kan één van de eigenaren van dit tablet wat duidelijkheid brengen?

Ik heb een cadeaubon van Bart Smit. Is de Xiron, los van het feit dat ie bluetooth heeft, echt identiek aan die van Tomtec? Want mocht de Xiron betere specs hebben, dan haal ik hem ipv die van Bart Smit.
Alvast bedankt voor jullie moeite.
Het is mij niet echt duidelijk wat het verschil tussen deze is behalve de prijs...

Ik heb een cadeaubon van Bart Smit. Is de Xiron, los van het feit dat ie bluetooth heeft, echt identiek aan die van Tomtec? Want mocht de Xiron betere specs hebben, dan haal ik hem ipv die van Bart Smit.
[ Voor 32% gewijzigd door baba420 op 25-03-2012 22:02 ]
Met alle respect maar je kan toch zelf wel lezen dat de ene met android 2.3 wordt geleverd en de andere met 4.0. De 4.0 versie is sinds vrijdag ofzo beschikbaar dus hier nog geen ervaringen mee.baba420 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:58:
Op de site van Bart Smit worden twee TomTec tablets aangeboden?
[afbeelding]
De Xiron van de blokker is identiek aan de 2011 versie van de Tomtec dus met bluetooth inderdaad. Maar er is ook al een 2012 versie van de Tomtec met bluetooth voorbij gekomen.
Welke logica daarachter zit zijn we hier nog niet achter.
En verder doen we hier helaas niet aan aankoop advies
"En verder doen we hier helaas niet aan aankoop advies ;)"
K zou eerder zeggen..GELUKKIG doen we hier niet aan verkoopadvies
Ben nog steeds super tevreden met je 4.0.3 ROM trouwens.
Valt er überhaupt nog iets aan te verbeteren eigenlijk?
K zou eerder zeggen..GELUKKIG doen we hier niet aan verkoopadvies
Ben nog steeds super tevreden met je 4.0.3 ROM trouwens.
Valt er überhaupt nog iets aan te verbeteren eigenlijk?
It's more fun to compute
Hallo allemaal, ik heb even wat hulp nodig van mensen die hun tablet al eens hebben opgestuurd naar tomtec.
Mijn tablet is net gevallen uit een kast gevallen en het glas van het scherm is nu aan diggelen...
Ik kan er nog mee werken (touchscreen werkt nog wel), maar mooi en aangenaam is anders...
Heeft iemand dit al meegemaakt en laten herstellen door tomtec?
Ik vraag me af wat dat zaakje gaat kosten...
Mijn tablet is net gevallen uit een kast gevallen en het glas van het scherm is nu aan diggelen...
Ik kan er nog mee werken (touchscreen werkt nog wel), maar mooi en aangenaam is anders...
Dit is misschien praktisch onuitvoerbaar maar aangezien de glasplaat relatief makkelijk loskomt, kun je niet gewoon bij een glasboer een glasplaat van 2mm (?) op 9,7" laten snijden met afgeronde hoeken, waarbij je de curve van de originele glasplaat meet met een geodriehoek?BastienVH schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:49:
Hallo allemaal, ik heb even wat hulp nodig van mensen die hun tablet al eens hebben opgestuurd naar tomtec.
[ Voor 6% gewijzigd door Negakinu op 26-03-2012 12:55 ]
too old, too cold
Nou ik was om, ik heb de Tomtec bij de Bartsmit gekocht die onder mijn huis zit. 199E verder, en nu ICS erop knallen, ben ernstig benieuwd
Moet zeggen dat het scherm mij het meeste meevalt, had slechter verwacht. Aan de andere kant, dit is mijn eerste tablet dus ben ook niks gewend
nou heb ik gister veelvuldig gebruik gemaakt van RTLXL.. en steeds loopt dan mijn wifi vast 
deze geeft dan aan geen verbinding meer te hebben, terwijl mijn laptop ernaast wel gewoon zijn verbinding behoud.
nou kan ik in het forum niet echt terug vinden of meer mensen hier last van hebben dus mischienb ligt het gewoon aan mijn twiki
deze geeft dan aan geen verbinding meer te hebben, terwijl mijn laptop ernaast wel gewoon zijn verbinding behoud.
nou kan ik in het forum niet echt terug vinden of meer mensen hier last van hebben dus mischienb ligt het gewoon aan mijn twiki
Verwijderd
Waarom niet die met Ics 4.0 er al op was je nog goedkoper uitgeweest ook.Djerro123 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:41:
Nou ik was om, ik heb de Tomtec bij de Bartsmit gekocht die onder mijn huis zit. 199E verder, en nu ICS erop knallen, ben ernstig benieuwdMoet zeggen dat het scherm mij het meeste meevalt, had slechter verwacht. Aan de andere kant, dit is mijn eerste tablet dus ben ook niks gewend
Ik wou afgelopen week mijn tablet verkopen. Omdat ik hem al een tijdje niet meer gebruik maar zag echter net voor de koop dat er een dode pixel is. Heeft iemand ervaring met garantie bij TomTec? Ben je de tablet lang kwijt?
Bvd
Bvd
Eeeeeh als ik me niet vergis zouden we het hier toch niet meer over garantie-dingen hebben, maar meer over de custom ROMS etc?
Of zie ik dat verkeerd? Garantievragen kun je toch rechtstreeks aan TomTec stellen?
Of zie ik dat verkeerd? Garantievragen kun je toch rechtstreeks aan TomTec stellen?
It's more fun to compute
Als dat zo is, mijn excuses. Ik vroeg me alleen af of er mensen zijn die ervaring hebben met de TomTec garantieregeling?Catsefrats schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:17:
Eeeeeh als ik me niet vergis zouden we het hier toch niet meer over garantie-dingen hebben, maar meer over de custom ROMS etc?
Ik heb Android 2.3 erop gezet, want ik vind die stock-browser maar niks, en Opera Mobile werkt niet met ICS, ook de laatste update niet. Je kunt geen URL invoeren, dan crasht die.
Verwijderd
Iemand?
Klein probleempje. Tv gids app wordt klein weergegeven in de zogenaamde juiste resolutie. Ik krijg hem niet meer groot, beeldvullend, ook niet na herinstallatie. Hoe herstel ik dit?
Klinkt gewoon als een niet geoptimaliseerde app. Als dat resize icoon onderin niet verschijnt kun je er weinig aan doen. Andere gids uitzoeken,Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:41:
Iemand?
too old, too cold
Ben vandaag van de eerste custom rom 4.0.3 overgestapt naar v3 en dat draait toch een stuk soepeler. Ben ook erg blij dat mijn 32GB sdcard nu gewoon als /sdcard beschikbaar is. Heb net lekker Angry Birds Space gespeeld en dat ging super! De RTL XL app werkt inmiddels ook (die crashte eerst bij mij).
Gister ook nog geprobeerd een iPad screen protector te plakken en hoewel ik daar bij de iPhone toch super goed in ben is het mij 2 keer niet gelukt bij de Xiron tablet. Iemand goede ervaringen ermee?
Gister ook nog geprobeerd een iPad screen protector te plakken en hoewel ik daar bij de iPhone toch super goed in ben is het mij 2 keer niet gelukt bij de Xiron tablet. Iemand goede ervaringen ermee?
ik heb de 4.0.3 geinstalleerd maar de full market is toch met een korrel zout. youtube is niet installeerbaar, datanews ook niet en enkele games voor mijn kids ook niet... zijn hier nog truks voor?
Ik had hetzelfde probleem. Ik had ook de verkeerde geflashed. Je moet opletten dat de bestandsnaam -3 bevat.AndroidFreakie schreef op maandag 26 maart 2012 @ 23:52:
ik heb de 4.0.3 geinstalleerd maar de full market is toch met een korrel zout. youtube is niet installeerbaar, datanews ook niet en enkele games voor mijn kids ook niet... zijn hier nog truks voor?
too old, too cold
Verwijderd
De Bart Smit site is gehackt? Google Chrome detecteert malware en waarschuwt voor het bezoeken v.d. site:jgelauff schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 11:44:
eigenwijs is ook een vak
Waarschuwing: hier klopt iets niet!
www.bartsmit.com bevat malware. Als u deze site bezoekt, raakt uw computer wellicht geïnfecteerd.
Google heeft vastgesteld dat er misschien schadelijke software op uw computer wordt geïnstalleerd wanneer u doorgaat. Als u deze site in het verleden heeft bezocht of de site vertrouwt, is het mogelijk dat de site onlangs door een hacker is geïnfecteerd. Ga niet verder. U kunt het morgen opnieuw proberen of ergens anders naartoe gaan.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 12:43 ]
Hmm, heb donderdag de Xiron besteld&betaald bij blokker.nl. Nog steeds niets gehoord, zie ik op de site dat die nu niet leverbaar is... Ben benieuwd of die nog komt...
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Via Firefox ook jaVerwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:42:
[...]
De Bart Smit site is gehackt? Google Chrome detecteert malware en waarschuwt voor het bezoeken v.d. site:
Waarschuwing: hier klopt iets niet!
www.bartsmit.com bevat malware. Als u deze site bezoekt, raakt uw computer wellicht geïnfecteerd.
Google heeft vastgesteld dat er misschien schadelijke software op uw computer wordt geïnstalleerd wanneer u doorgaat. Als u deze site in het verleden heeft bezocht of de site vertrouwt, is het mogelijk dat de site onlangs door een hacker is geïnfecteerd. Ga niet verder. U kunt het morgen opnieuw proberen of ergens anders naartoe gaan.
heb het nagevraagd, blijkt een foutje in de javacript te zjin
[ Voor 4% gewijzigd door Royz op 27-03-2012 13:32 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
hallo ik heb een probleem met Dropbox op mijn xiron 10 inch tablet. Als ik hem opstart wordt die elke keer afgesloten, hij crasht, op mijn 8 inch heb ik dat probleem niet. iemand suggesties??ik heb hem al een paar keer opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt niet.
Ik heb deze geflashed: 403-3updateimg.7z Lijkt me de juiste of toch niet?Negakinu schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:26:
[...]
Ik had hetzelfde probleem. Ik had ook de verkeerde geflashed. Je moet opletten dat de bestandsnaam -3 bevat.
Ik heb deze geflashed: atp7526403-3-isd.7zAndroidFreakie schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:28:
[...]
Ik heb deze geflashed: 403-3updateimg.7z Lijkt me de juiste of toch niet?
too old, too cold
Sinds enkele weken heb ik het probleem dat mijn glasplaat zich zeg maar aan het display heeft vast gezogen, waardoor er een lelijke plek in het midden van het scherm is ontstaan. Nu neem ik gewoon aan dat dit onder de garantie valt en ga ik er morgen ook gewoon mee terug naar de winkel in de hoop dat ze daar een oplossing hebben, maar mijn vraag aan jullie is of ik de tablet dat eerst terug moet zetten in de oude staat, dus met de standaard android 2.3 i.p.v. de android 4.0.3 die ik er met behulp van dit forum heb opgezet?
Geduld is een schone zaak, heb net mailtje met factuur binnen dat de Xiron naar lokale Blokker is verstuurdvandermark schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:05:
Hmm, heb donderdag de Xiron besteld&betaald bij blokker.nl. Nog steeds niets gehoord, zie ik op de site dat die nu niet leverbaar is... Ben benieuwd of die nog komt...
Hoe kun je controleren of je custom rom 4.0.3-3 draait?
kijk bij instellingen --> Over Tablet
en dan de informatie bij Build-nummer.
de onderste regel hoort te zijn:
jgtw4.0.3-3 of jgtw4.0.3-3 2012 edtion
kijk bij instellingen --> Over Tablet
en dan de informatie bij Build-nummer.
de onderste regel hoort te zijn:
jgtw4.0.3-3 of jgtw4.0.3-3 2012 edtion
Dat heb ik ook gehad (een lelijke geel-achtige plek precies in het midden van het scherm). De tape langs de randen fugeert dan als een soort ventiel, waar als er druk op de glasplaat komt alleen lucht uit kan stromen. Er is bij jou waarschijnlijk ook een vacuum ontstaan tussen het glas en het scherm. Ik heb dit zelf opgelost door een hoek van het glas los te trekken, waardoor het vacuum vanzelf opgeheven wordt. Nooit meer last van gehad.G33st schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:22:
Sinds enkele weken heb ik het probleem dat mijn glasplaat zich zeg maar aan het display heeft vast gezogen, waardoor er een lelijke plek in het midden van het scherm is ontstaan. Nu neem ik gewoon aan dat dit onder de garantie valt en ga ik er morgen ook gewoon mee terug naar de winkel in de hoop dat ze daar een oplossing hebben, maar mijn vraag aan jullie is of ik de tablet dat eerst terug moet zetten in de oude staat, dus met de standaard android 2.3 i.p.v. de android 4.0.3 die ik er met behulp van dit forum heb opgezet?
Dat is inderdaad het probleem waar ik mee zit, echt ben ik niet tweaker genoeg om zelf mijn scherm open te breken. Dus ga maar een poging doen bij de BartSmit morgen, kan dit gewoon met de ICS rom er nog op?FritsYpeij schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:03:
[...]
Dat heb ik ook gehad (een lelijke geel-achtige plek precies in het midden van het scherm). De tape langs de randen fugeert dan als een soort ventiel, waar als er druk op de glasplaat komt alleen lucht uit kan stromen. Er is bij jou waarschijnlijk ook een vacuum ontstaan tussen het glas en het scherm. Ik heb dit zelf opgelost door een hoek van het glas los te trekken, waardoor het vacuum vanzelf opgeheven wordt. Nooit meer last van gehad.
Je kunt hem ook nog een paar weken gebruiken, dan valt het scherm er vanzelf af.G33st schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:02:
[...]
Dat is inderdaad het probleem waar ik mee zit, echt ben ik niet tweaker genoeg om zelf mijn scherm open te breken. Dus ga maar een poging doen bij de BartSmit morgen, kan dit gewoon met de ICS rom er nog op?
too old, too cold
Heb niet het idee dat ik daar bang voor hoef te zijn, mijn scherm zit echt stevig vast. Misschien dat dat ook juist mijn probleem veroorzaakt dit keer.Negakinu schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:13:
[...]
Je kunt hem ook nog een paar weken gebruiken, dan valt het scherm er vanzelf af.
Verwijderd
Even met de fohn warm maken begin bij een hoek bankpasje er voorzichtig tussen (op passen rechtsonderin daar zit het lintkabeltje) dan komt het zo los heb ik ook gedaan om mijn stof weg te krijgen .Daarna druk je hem zo weer terug weer wam maken als hij erop zit en aandrukken klaar .
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 20:36 ]
instelingen jgtw 4.0.3-3 maar wat is het verschil tussen de file die ik gebruikte en deze atp7526403-3-isd.7z. nu ik heb de indruk dat de 4.0.3 de baterijsneller draint. touch screen reageert duidelijk anders ook is de wifi bij mij slechter dan bij de 2.3. ook lijkt de tablet gewoon logger de vorige versie 4.0.3-1 lijkt sneller. ben ik de enige of zijn er nog met deze bemerkingen?
even over de hele discussie van dat vast geplakt touchscreen op beeldscherm.
het touchscreen raster is vast gelijmd aan de glasplaat. Als de glasplaat nu het beeldscherm raakt zal die lijm onherroepelijk het beeldscherm aantasten. Ook al zou je dit zelf doen gaat dit nooit meer goed komen. Er zit een beschermlaag op het beeldscherm, die zal op den duur dan steeds meer vervagen. Beste oplossing is gewoon retour.
het touchscreen raster is vast gelijmd aan de glasplaat. Als de glasplaat nu het beeldscherm raakt zal die lijm onherroepelijk het beeldscherm aantasten. Ook al zou je dit zelf doen gaat dit nooit meer goed komen. Er zit een beschermlaag op het beeldscherm, die zal op den duur dan steeds meer vervagen. Beste oplossing is gewoon retour.
Ik heb die hele glasplaat eraf gehad omdat bij mij de hoeken amper vastzaten. Daar heb ik dubbelzijdig tapijtband onder gedaan en vastgeplakt. De glasplaat kan er dus gewoon af, zoals ook elders in dit topic te lezen is.
Inderdaad liever geen lijm gebruiken maar kleefband.
Inderdaad liever geen lijm gebruiken maar kleefband.
Zoals ik net al vertelde, heb ik zelf ook last gehad van de glasplaat die tegen het scherm 'aanplakte' (in werkelijkheid werd het glas in deze vorm geforceerd door het vacuum). Toen ik zorgde dat er weer lucht tussenkwam, was ook meteen de gele vlek verdwenen. Deze ben ik nooit meer tegengekomen, er is (tot nu toe) absoluut geen sprake van schade. Dit is nu ruim een maand geleden gebeurd, dus ik neem aan dat dit zo zal blijven.WoDo1 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 21:15:
Negakinu schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:55:
[...]
Dit is misschien praktisch onuitvoerbaar maar aangezien de glasplaat relatief makkelijk loskomt, kun je niet gewoon bij een glasboer een glasplaat van 2mm (?) op 9,7" laten snijden met afgeronde hoeken, waarbij je de curve van de originele glasplaat meet met een geodriehoek?En dan gewoon de nieuwe glasplaat erin lijmen zoals mensen hier eerder gedaan hebben met de oude glasplaat.
Het voorgestelde idee zal dus niet haalbaar zijn gezien het touchscreen aan de glasplaat vast zit?WoDo1 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 21:15:
Ik mailde ook nog met de helpdesk van TomTec over de glasbreuk en kreeg dit als antwoord:
"Geachte Heer, Mevrouw,
Het is helaas niet mogelijk om uw tablet te repareren, scherm breuken of andere scherm beschadigingen vallen niet onder de garantie bepalingen.
Het is ook het niet mogelijk om het scherm te repareren omdat de kosten hiervan de originele aankoopkosten overstijgen.
Met vriendelijke groet,
Tom-Tec Helpdesk "
DUS: geen reparatie door TomTec, geen eigen reparatie door vervangen van glasplaat wegens touchscreen, ...
Nieuwe kopen dan maar? zucht... Nog mensen met andere schitterende ingevingen?
Nogmaals, je kunt gewoon de glasplaat erafhalen.
Hij ligt er los op, alleen vastgelijmd in de hoekpunten.
Het glas zit niet vastgelijmd aan het scherm eronder of wat dan ook...
Het is zelfs zo dat bij de eerste batch de glasplaten er gewoon afvielen omdat ze niet goed in de hoeken vastgelijmd zaten..
Disclaimer: Uiteraard op eigen risico doen.
Het is zelfs zo dat bij de eerste batch de glasplaten er gewoon afvielen omdat ze niet goed in de hoeken vastgelijmd zaten..
[ Voor 6% gewijzigd door Mastermind op 28-03-2012 13:01 ]
Verwijderd
Om gebruik te maken van mijn openvpn verbinding heb ik een werkende tun.ko nodig voor de gebruikte kernel.
Momenteel gebruik ik jgtw4.0.3-3
volgens de lijst op DroidVPN zou er een werkende tun.ko moeten zijn. link
4.0.3 Newpad-K97 3.0.8 (jgtw4.0.3-3)
De tun.ko installer geeft dit ook aan. Maar zegt vervolgens dat de gedownloade modules niet compatible zijn.
google search geeft : link
Common problems
•You need properly configured TUN driver, OpenVPN will connect to the VPN but you will not be able to actually use. Driver file tun.ko will vary depending on your phone and kernel. The correct tun.ko can only be provided by the person/group who provided you your Android kernel
heeft iemand al een werkende tun.ko hiervoor?
Momenteel gebruik ik jgtw4.0.3-3
volgens de lijst op DroidVPN zou er een werkende tun.ko moeten zijn. link
4.0.3 Newpad-K97 3.0.8 (jgtw4.0.3-3)
De tun.ko installer geeft dit ook aan. Maar zegt vervolgens dat de gedownloade modules niet compatible zijn.
google search geeft : link
Common problems
•You need properly configured TUN driver, OpenVPN will connect to the VPN but you will not be able to actually use. Driver file tun.ko will vary depending on your phone and kernel. The correct tun.ko can only be provided by the person/group who provided you your Android kernel
heeft iemand al een werkende tun.ko hiervoor?
Ik weet dat de glasplaat er makkelijk af gaat, ik had eerst ook een model waarbij hij steeds terug naar boven kwam.Mastermind schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:01:
Nogmaals, je kunt gewoon de glasplaat erafhalen.
Het gaat over het feit dat Wodo zegt dat het touchscreenraster vastgeplakt is aan de glasplaat.
Mocht ik die glasplaat vervangen door een andere, zou ik dus geen touch-response krijgen.
En ik vermoed ook dat je het touchscreenraster niet zomaar van de glasplaat zal kunnen verwijderen...
Maar als je tablet kapot is, en je geen garantie krijgt, dan is het toch de moeite van het proberen waard?BastienVH schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:42:
[...]
Ik weet dat de glasplaat er makkelijk af gaat, ik had eerst ook een model waarbij hij steeds terug naar boven kwam.
Het gaat over het feit dat Wodo zegt dat het touchscreenraster vastgeplakt is aan de glasplaat.
Mocht ik die glasplaat vervangen door een andere, zou ik dus geen touch-response krijgen.
En ik vermoed ook dat je het touchscreenraster niet zomaar van de glasplaat zal kunnen verwijderen...
too old, too cold
ach ja, ik bedoel het ook maar goed, Ik weet dat de glasplaat los kan. En ik weet ook dat een TFT scherm en lijm niet zo goed samen gaan. Maar goed, gelukkig is het niet de mijne die stuk is.
Valt me wel tegen van de tomtec helpdesk, je zou zeggen dat met het hoge aantal defecten dat ze wel een glasplaat met touchscreen zouden hebben liggen. Is niet echt een mega klus om die te vervangen.
Valt me wel tegen van de tomtec helpdesk, je zou zeggen dat met het hoge aantal defecten dat ze wel een glasplaat met touchscreen zouden hebben liggen. Is niet echt een mega klus om die te vervangen.
ik heb cifs.ko, md4.ko en tun.ko van een teclast t760 geuploaded dit is ook een rk2918 based tablet ik kan ze laden op de 4.0.3-3 rom http://www.mediafire.com/?3p67n1g7nr945ux
droidvpn doet het met de tun.ko
Of het helemaal feilloos werkt vraag ik me af
droidvpn doet het met de tun.ko
Of het helemaal feilloos werkt vraag ik me af
[ Voor 23% gewijzigd door jgelauff op 28-03-2012 17:27 ]
Ik ga ze vanavond gelijk proberen. Heb je de slow-work.ko (of work-slow.ko) niet nodig voor de cifs.ko?
Toch wel handig om cifs of nfs support te hebben om direct dvds te streamen
Nu nog een player vinden die ook t iso formaat snapt.
[edit]
CIFS module werkt! alleen kan ik enkel via IP connecten naar mijn NAS, en geeft ie bij lange folder/bestandsnamen een melding dat de file niet bestaat. Nog even tweaken met de instellingen dus, maar hij werkt wel!
CIFSManager heeft trouwens wat problemen, maar Mount Manager werkt een stuk beter. Daar kun je er ook voor zorgen dat ie automatisch mount bij wifi en dat de modules automatisch geladen worden.
Toch wel handig om cifs of nfs support te hebben om direct dvds te streamen
Nu nog een player vinden die ook t iso formaat snapt.
[edit]
CIFS module werkt! alleen kan ik enkel via IP connecten naar mijn NAS, en geeft ie bij lange folder/bestandsnamen een melding dat de file niet bestaat. Nog even tweaken met de instellingen dus, maar hij werkt wel!
CIFSManager heeft trouwens wat problemen, maar Mount Manager werkt een stuk beter. Daar kun je er ook voor zorgen dat ie automatisch mount bij wifi en dat de modules automatisch geladen worden.
[ Voor 46% gewijzigd door Krypt op 28-03-2012 20:53 ]
@krypt kan je een guide posten hoe je dit deed?ik wil ook via cifs enkele dingen mounten.
Hmmm.... Gisteren de Xiron bij de Blokker opgehaald: zitten 2 hoeken al los, één hoek kun je terugklikken, één hoek zit er een beetje boven, sluit niet goed aan. Wat raden jullie aan?
Ik zou hem omruilen mag je immers en een andere mee nemen.vandermark schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:21:
Hmmm.... Gisteren de Xiron bij de Blokker opgehaald: zitten 2 hoeken al los, één hoek kun je terugklikken, één hoek zit er een beetje boven, sluit niet goed aan. Wat raden jullie aan?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
tun.ko lijkt te werken. (heb hem ook gedeeld met de tun.ko installer zodat deze nu ook via hun installer te vinden is) openvpn verbinding opzetten, inloggen en verbinden werkt nu , krijg ook netjes de juiste ip adressen, maar binnen 1 minuut slaat de tablet vervolgens vast en geeft een spontane reboot.Of het helemaal feilloos werkt vraag ik me af
aantal malen geprobeerd met hetzelfde resulaaat. Zodra er verbinding is gemaakt, loopt de tablet vast.
Jawel; maar is best simpel hoor.AndroidFreakie schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:51:
@krypt kan je een guide posten hoe je dit deed?ik wil ook via cifs enkele dingen mounten.
Download en extract het bestand van jgelauff en plaats deze op je tablet. Ik heb ze, via ES Explorer met root en remount, in de /system/lib/modules folder gezet. Download dan Mount Manager (gratis versie) vanuit de Play Store en start deze op.
Open Mount Manager en ga naar de settings pagina toe en vink "Load Modules" en "Load on Boot" opties aan. Ga naar Manage Modules en kies voor Add Modules; verwijs naar de modules welke je naar de tablet gekopieerd hebt. Voeg ze allemaal maar toe; alles CIFS werkt niet, heeft blijkbaar een dependency met de md4.ko of tun.ko (verwacht alleen md4.ko maar dat kan ik nu niet testen). Je zou het ook op kunnen nemen in een van de bootscripts; maar ik heb nog niet gekeken waar ik de insmod syntax toe moet voegen.
Dit zorgt ervoor dat de modules automatisch geladen worden.
Verder kan je ook nog "Auto Mount on Wifi" aanvinken, zodat de mount wordt uitgevoerd bij het connecten met Wifi.
Het werkt overigens toch niet zo heel erg lekker. Hij mount anders dan op mijn DesireZ; zo zie ik alle sym- of hardlinks op mijn NAS niet. Verder geeft hij soms wel in de inhoud, maar geeft ie aan dat ie de file niet kan lezen of dat ie niet bestaat. Ik heb de mount optie iocharset=utf-8 geprobeerd; maar daar mis ik een dependency en kan ie niet mounten. Denk dat ik de nls_utf8.ko daarvoor nodig heb.
Al met al dus leuk om mee te spelen, maar erg stabiel is ie niet
Heb daarbij wel al players gevonden die direct vanuit ES Explorer ISO's kunnen spelen, maar ik kom bij geen van allen door het DVD menu (kan niets aanklikken).
[ Voor 5% gewijzigd door Krypt op 29-03-2012 11:29 ]
Ik wil nog even reageren op het garantie op glasbreuk verhaal.... Uet touch screen van miin tomtec ging een aantal weken geleden vreemd doen en de glasplaat leek los te gaan. Van tomtec kreeg ik het advies om te resetten en terug naar fabrieks instellingen te gaan waardoor het scherm.zou kalibreren enz. Ik draaide de tablet op zijn kop voor reset en tot.mijn schrik kwam de hele glasplaat er uit ! Hij viel met 1 kant op de tafel, dus... Krak... Ik heb meteen bart smit gebeld, zij verwijzen door naar tomtec , dus tomtec gebeld en gemaild. Ik mocht de tablet opsthren. Na een lange discussie heb ik een hele nieuwe tablet gekregen. Wel 2012 model ipv 2011, dus geen bt, maar toch. Mijn argument was dar glasbreuk niet onder de garantie valt, maar dat het . Uit vallen van de hele glasplaat natuurlijk niet moet kunnen. Daar stemde bart smit wel.mee in, tomtec niet. Fus heb ik bart smit zelf.met tomtec contact op laten nemdn en zij hebben tomtec de opdracht gegeven om een nieiwe tablet op te sturen. Later nog een mail met excuses van tomtec gehad.
Mijn advies : bel met het hoofdkantoor van bartsmit ( tel nr op de website, even goed zoeken ) en vraag naar afdeling klachten behandeling. Dat heeft mij erg geholpen.
Mijn advies : bel met het hoofdkantoor van bartsmit ( tel nr op de website, even goed zoeken ) en vraag naar afdeling klachten behandeling. Dat heeft mij erg geholpen.
Andronymus
es fille explorer streamd geen dvd bestanden met welke speler dan ook of android versie hij herkend ze gewoon niet, mkv en divix wel bij mij ik heb nog de stock rom 2,3
Verwijderd
Ik heb 2 tips. Wat betreft garantie, laat je niet afschepen naar de importeur want volgens het consumentenrecht is de leverancier verantwoordelijk voor de garantie afhandeling dus gewoon naar Bart Smit of de Blokker. Zij moeten het voor je regelen. Doen ze dat niet schakel in mijn rechtsbijstand in.
De hoes van Targus is ook voor een goede prijs ook hier te koop
http://www.redcoon.nl/B26...U1OGNtNG5obmw4MTU2ODU4ODY.
De hoes van Targus is ook voor een goede prijs ook hier te koop
http://www.redcoon.nl/B26...U1OGNtNG5obmw4MTU2ODU4ODY.
Sja, zo is het recht wellicht, maar je recht krijgen doe je bij de rechter.
Je rechtsbijstand kent vaak een eigen risico, en dat komt dicht in de buurt van je tablet.
Contact opnemen met een hoofdkantoor is veel effectiever.
Trouwens net nog voor 15 euro een grijze hoes bij de Hema aan de FeBo in Amsterdam gehaald!
Je rechtsbijstand kent vaak een eigen risico, en dat komt dicht in de buurt van je tablet.
Contact opnemen met een hoofdkantoor is veel effectiever.
Trouwens net nog voor 15 euro een grijze hoes bij de Hema aan de FeBo in Amsterdam gehaald!
Gaat de ICS officiele update voor de TomTec nog wel komen?
De website die vermeld was op de verpakking (https://helpdesk.tom-tec.eu/android4-nl) waar de ICS update gepubliceerd zal worden bestaat niet meer.
Ik ben overigens erg tevreden met mijn 4.0.3-3 ROM van JGELAUFF
De website die vermeld was op de verpakking (https://helpdesk.tom-tec.eu/android4-nl) waar de ICS update gepubliceerd zal worden bestaat niet meer.
Ik ben overigens erg tevreden met mijn 4.0.3-3 ROM van JGELAUFF
Verwijderd
@Insanex: beetje stampij maken in een volle winkel en alleen al het roepen dat je een rechtsbijstand gaat inschakelen doet vaak wonderen. Mijn eigen risico is € 150,- dus ....
Was maar een tip, doe ermee wat je wil doen. (discussie stop ik nu, hoort niet op het forum).
Was maar een tip, doe ermee wat je wil doen. (discussie stop ik nu, hoort niet op het forum).
Aangezien het hier bijna alleen nog gaat om garantiezaken en hoezen overweeg ik mijn bijdrage hier te stoppen.
Mijn oprechte excuses jgelauff. Het was absoluut mijn bedoeling niet om hier het hele topic op een zijspoor te zetten. En al helemaal niet om jou af te schrikken van verder je wijsheid en kennis met ons te delen!jgelauff schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:14:
Aangezien het hier bijna alleen nog gaat om garantiezaken en hoezen overweeg ik mijn bijdrage hier te stoppen.
Ik wist even echt niet wat doen en dacht dat ik hier terecht kon.
Wat ik nu verder doe met de tablet zal ik voor mezelf houden om het topic niet nog meer af te leiden.
FWIW: op mijn tablet stond/staat jouw ICS 4.0.3-3 geïnstalleerd en hij liep als een zonnetje. Nooit problemen mee gehad, alles ging vlot en zelfs volledige market/play store toegang!
Enkel deed bij games (weet niet of het bij elke game was, maar toch bij de helicopter sim die ik gebruikte) het roteren van de tablet niets. Maar daar had ik eerder ook al in deze thread over gelezen.
All in all: een zeer goede ROM die fantastisch functioneert.
Het is super te zien dat ICS op onze tablet kon draaien, zonder enige inmenging vantom-tec of Xiron!
Verwijderd
Aan de ene kant snap ik je opmerking aan de andere kant wil men elkaar alleen maar helpen. Samen ben je toch sterker en al met al gaat het toch over zaken die onze tablet aangaan en kunnen andere daar lering uittrekken? Ik was in ieder geval blij met de tip van de Targus hoes.jgelauff schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:14:
lees aub de regels eens door over gebruik van dit forum dan zul je snappen waarom ik er zo over denk.Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:57:
[...]
Aan de ene kant snap ik je opmerking aan de andere kant wil men elkaar alleen maar helpen. Samen ben je toch sterker en al met al gaat het toch over zaken die onze tablet aangaan en kunnen andere daar lering uittrekken? Ik was in ieder geval blij met de tip van de Targus hoes.
een kleine selectie:
Wat hoort er niet thuis in Google Android?
- Vragen over een tablet of een mobiel besturingssysteem anders dan Android kun je beter in een van de andere subfora van Mobile terecht. Zo zijn er forums voor Windows Phone, BlackBerry, Symbian, etc.
- Accessoires, je kunt daarvoor het beste naar AN (Accessoires & Navigatie). Daar staat alles van headsets t/m navigatiesystemen en van bluetooth t/m carkits.
- Providers en aanverwante zaken, je kunt daarvoor het beste naar TP (Telecomproviders). Daar staat alles van databundels t/m mobiele providers en van VOIP t/m vaste providers.
- Garantie-afhandelingen, winkels, prijzen, aankoopperikelen en al dat soort zaken horen in Shopping Forum en niet in de Mobile fora. Wel is er de mogelijkheid om een levertijdentopic in Telecomproviders te openen.
- Eigenlijk al het andere wat *niet* op Android is gebaseerd.
Jawel hoor, ligt er alleen aan hoe de player zich registreerd. Als ie zich geregistreerd heeft voor een bepaalde extemtie dan zou je m kunnen kiezen zodra je het bestand probeert te openen.ricardo70 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:00:
es fille explorer streamd geen dvd bestanden met welke speler dan ook of android versie hij herkend ze gewoon niet, mkv en divix wel bij mij ik heb nog de stock rom 2,3
Bij zowel iso als ifo opent ie (net zoals bij andere extenties) gewoon de open with dialoog. Daar kan ik de diverse players kiezen, waarbij de meeste daadwerkelijk het bestand inleest. Maar ik kan in geen enkele player door het menu komen als het een iso bestand betreft.
Das niet zo best, je bent toch één van de redenen waarom ik toen der tijd dit model tablet kocht.jgelauff schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:14:
ben nog steeds bezig met een dalvik turbo project, beste file systeem aan het zoeken, en probeer nog steeds om de kernel bij de chinezen los te krijgen. Heb dus in de tussen tijd wat ander dingen gemaakt.Maar kan begrijpen dat je af en toe moedeloos word van sommige discussies.
mvg
WoDo1
Op basis van deze thread: http://forum.xda-develope...?p=24069829&postcount=568
heb ik een kernel source gevonden van rk2918 voor ICS en deze ziet er erg compleet uit.
Nu eens gaan uitzoeken mbv de hardwareguide van Wodo1 of alle drivers aanwezig zijn en dan komende tijd gaan werken aan een testbuild en ook de 4.0.4 source van android gaan installeren dit weekend en dan op voor versie 4.0.4 from source
heb ik een kernel source gevonden van rk2918 voor ICS en deze ziet er erg compleet uit.
Nu eens gaan uitzoeken mbv de hardwareguide van Wodo1 of alle drivers aanwezig zijn en dan komende tijd gaan werken aan een testbuild en ook de 4.0.4 source van android gaan installeren dit weekend en dan op voor versie 4.0.4 from source
Respect zeg! Stuur je even een DM heb een ideetje namelijk.jgelauff schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:11:
Vandaag gehoord van de Blokker klantenservice dat de Xiron 10" niet meer leverbaar is via de website en ook niet meer terugkomt... (ivm mijn losse scherm had ik contact opgenomen)
[ Voor 7% gewijzigd door vandermark op 30-03-2012 09:24 ]
Inmiddels heeft Bart Smit een actie op jullie genoemde tablet, maar wel zonder "Excellent" woord erin.
Dat heb ik vandaag ontvangen via de email. Hij is nu dus iets scherper geprijsd.
Is de glasplaat ellende nog steeds aanwezig? Of zijn latere modellen beter verholpen?
Dat heb ik vandaag ontvangen via de email. Hij is nu dus iets scherper geprijsd.
Is de glasplaat ellende nog steeds aanwezig? Of zijn latere modellen beter verholpen?
Heb je een link en/of specs voor ons?MrDummy schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:58:
Inmiddels heeft Bart Smit een actie op jullie genoemde tablet, maar wel zonder "Excellent" woord erin.
Anders heeft het niet veel zin, want glazen bol is kapot
[ Voor 10% gewijzigd door Quad op 30-03-2012 11:05 ]
⏩ PVOutput☀️
Dat is geweldig! Heb je overigens nog ambities om CM9 of een andere distributie te bouwen? Ik neem aan dat dat met deze source makkelijker wordtjgelauff schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:11:
Het kan goed nieuws zijn, maar dan moet wel alle hardware ondersteund worden. tja CM9 weet ik nog niet maar goed ik deel het hier dus wie weet heeft iemand anders zin om eraan te gaan werken.FritsYpeij schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:28:
[...]
Dat is geweldig! Heb je overigens nog ambities om CM9 of een andere distributie te bouwen? Ik neem aan dat dat met deze source makkelijker wordt
de website is niet veranderd sinds vorige week vrijdag nog steeds zelfde prijzenQuad schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:01:
[...]
Heb je een link en/of specs voor ons?
Anders heeft het niet veel zin, want glazen bol is kapot.
Dat klopt, maar MrDummy geeft aan dat het een mail/folder is, en aangezien ik die niet heb kan ik niet bepalen of het dezelfde is of een andere.jgelauff schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:36:
[...]
de website is niet veranderd sinds vorige week vrijdag nog steeds zelfde prijzen
Maar het gaat denk ik om de TomTec Ultimate 10 Android 4.0 voor 189,-.
Heb verder beetje zitten volgen, maar alle HW werkt op ICS? Ook YT en filmpje kijken zonder probs ?
⏩ PVOutput☀️