• jgelauff
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 22:17
jaapblizard schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 21:12:
Nu je dat vraagt zie ik dat system niet is aangevinkt zoals op de instructie.
Als ik die aanvink, en probeer de Run te draaien, komt de melding <systemFile is not Existed>
heb je de system.rar wel gedownload en uitgepakt?

• jaapblizard
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-11-2024
jgelauff schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 21:14:
[...]

heb je de system.rar wel gedownload en uitgepakt?
|:( |:( |:(

• jgelauff
misschien wel oplossing voor andere(n) met hetzelfde probleem controleer of je de system.img ook hebt aangevinkt staan in de RKandroidtool

• jaapblizard
jgelauff schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 21:29:
[...]

misschien wel oplossing voor andere(n) met hetzelfde probleem controleer of je de system.img ook hebt aangevinkt staan in de RKandroidtool
Totaal overheen gelezen, dacht dat het een mirrorlink was....

• paulbb
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09-2021
jaapblizard schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 21:01:
Nog een keer geprobeerd, zelfde resutaat.
Dus eerst Newsmy logo, dan Andoid mannetje,
Recoverinf system 4.00
formatting 3x
Dan locken op Newsmy logo
Dit heb ik ook gehad.
Aanvankelijk had ik system.rar uitgepakt op mijn standaard Debian linux box en via een usb-stick gekopieerd naar een Win7 box.
Daarna heb ik op de Win7-box system.rar opnieuw gedownload en uitgepakt met 7-zip.
Toen werkte het wel ..

En ik kon vervolgens youtube en alle appps die ik wou hebben gewoon installeren vanaf google android market.

• jgelauff
jaapblizard schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 21:30:
[...]

Totaal overheen gelezen, dacht dat het een mirrorlink was....
samen komen we er hier wel uit

• jaapblizard
jgelauff schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 21:35:
[...]

samen komen we er hier wel uit
Draait als een zonnetje nu. Duizend maal bedankt!

• KuronoAlucard
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-11-2023
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 21:16:
je kan gewoon boeken lezen.
Alleen met 1 hand lezen word zwaar, en volgens mij kan je bij een ereader de backlight veranderen, helaas heb ik dat bij de android app nog niet gevonden.
hmm gebruik adiko om me ebooks te lezen, daarin kan je alles inverteren en natuurlijk kan je altijd je brightness aanpassen.

BTW, kan in de market de FB app niet downloaden, zegt steeds dat mijn apperaat dit niet ondersteund, weet iemand een workaround ? of moet ik het market enabler doen ?

[ Voor 16% gewijzigd door KuronoAlucard op 17-02-2012 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olakius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-03-2021
KuronoAlucard schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 23:44:
[...]

hmm gebruik adiko om me ebooks te lezen, daarin kan je alles inverteren en natuurlijk kan je altijd je brightness aanpassen.

BTW, kan in de market de FB app niet downloaden, zegt steeds dat mijn apperaat dit niet ondersteund, weet iemand een workaround ? of moet ik het market enabler doen ?
Op blz 55 staat deze link:

http://forum.xda-develope...entid=818149&d=1323990678

Dat is een werkende facebook app... even zoeken op het forum en je vind het zo. Maar bij deze. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Olakius op 17-02-2012 09:12 ]

Andronymus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Misschien handig dat er in de TS een kopje met links komt naar dit soort software? Makkelijk voor de mensen die wat terug zoeken en ook makkelijk voor de mensen die net beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
als ik dit weekend tijd (en zin) heb zal ik een poging wagen de TS onder handen te nemen, tenzij er een vrijwilliger is ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Dat gaat me aankomend weekend iig niet lukken ;) De TS kan wel een opknapbeurtje gebruiken, waarbij je jouw firmware voor 4.0.3. denk ik wel een prominente plaats in kunt laten nemen.

Maar aan de andere kant, als het je lukt om de snelheid op te krikken van 1008Mhz naar 1200Mhz zul je daar denk ik meer mensen blij mee maken dan met een aangepaste TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou moe!

Vraag:
Ik kan op de market de app van Marktplaats niet vinden!, op 2.3 en de beta wel, maar wat ik ook doe, in de Market kan ik zoeken tot ik een ons weeg maar geen Marktplaats......ben ik de enige?? en belangrijker: hoe kan ik dit oplossen?

Ongevraagde opmerking:
En natuurlijk is 1,2 Ghz sneller dan 1, maar als dat het enige is, kan ik er mee leven. Ik heb uit deze topics gezien wat ook ik heb, dat bv Opera niet goed functioneert, Zelfde probleem als eerder beschreven. Ook de beta van Google Chrome werkt ook echt niet zoals het hoort, maar jah, beta zegt genoeg natuurlijk. Hoe dan ook, er zijn altijd genoeg dingen die beter of anders mogen (in- externe sd-kaart is onhandig bv) maar dan nog vindt ik het door de inspanningen van de tweakers hier een geweldig mooi apparaat voor je geld.
chapeau voor iedereen die hier actief bijdraagt !

just my thoughts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olakius
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 11:33:
Nou moe!

Vraag:
Ik kan op de market de app van Marktplaats niet vinden!, op 2.3 en de beta wel, maar wat ik ook doe, in de Market kan ik zoeken tot ik een ons weeg maar geen Marktplaats......ben ik de enige?? en belangrijker: hoe kan ik dit oplossen?
Bedoel je deze

http://www.appbrain.com/a...m.mediabunker.marktplaats ?

Andronymus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, die is het niet, dat is niet de 'echte''....
deze: https://market.android.co...?pub=Marktplaats+BV&hl=en

Die kan ik niet op mijn tomtec krijgen met de mooie nieuwe ICS 4.03 van jgelauff.. :-(
Verschijnt gewoon niet in de Market als ik daar op zoek....wierd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:00:

Die kan ik niet op mijn tomtec krijgen met de mooie nieuwe ICS 4.03 van jgelauff.. :-(
ja jongens (en meisjes), misschien is de market nog niet helemaal klaar voor 4.0.3 tablets, dat is de wet op de remmende voorsprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Nou moe!

Vraag:
Helaas de app is niet compatible, vandaar dat je m in de market niet kan vinden.

Unknown Newpad-K97
This item is not compatible with your device.

hij is wel compatible met de Unknown Ultimate10
Ik heb uit deze topics gezien wat ook ik heb, dat bv Opera niet goed functioneert, Zelfde probleem als eerder beschreven.
Inmiddels ben ik verder gaan zoeken en het is een probleem van Opera zelf, deze werkt gewoonweg niet goed met 4.0.3 meer mensen hebben er ook op andere apparaten last van.
User input gaat verkeerd en opera loopt daarna vast.zie ook dit topic op het opera forum.

Gewoon wachten en hopen dat de developers snel met een update komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm... Ben tegen een toch wel serieus probleem met Android 4.0.3. (custom ROM, heb die van de fabrikant niet geprobeerd, zal wel niet uitmaken): de scroll in een widget werkt niet. Als je bv. in een Plume for Twitter widget, of een Google mail widget, probeert te scrollen door te sweepen dan reageert de tablet niet of nauwelijks. Onder de Android 4.0.1. beta ROM werkte dit widget scrollen nog wel)

@jgelauff - enig idee wat het probleem kan zijn? De Force GPU rendering setting maakt niet uit (omdat de horizontale sweep scroll in de Jorte Calendar app daarmee niet werkt heb ik die normaliter uit staan, echter om het widget scrollen te controleren ook even aan gehad).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:35:
mmm... Ben tegen een toch wel serieus probleem met Android 4.0.3. (custom ROM, heb die van de fabrikant niet geprobeerd, zal wel niet uitmaken): de scroll in een widget werkt niet. Als je bv. in een Plume for Twitter widget, of een Google mail widget, probeert te scrollen door te sweepen dan reageert de tablet niet of nauwelijks. Onder de Android 4.0.1. beta ROM werkte dit widget scrollen nog wel)

@jgelauff - enig idee wat het probleem kan zijn? De Force GPU rendering setting maakt niet uit (omdat de horizontale sweep scroll in de Jorte Calendar app daarmee niet werkt heb ik die normaliter uit staan, echter om het widget scrollen te controleren ook even aan gehad).
Ik zie je probleem, dit heeft met de "fijne" launcher te maken, ik gebruik zelf zeam laucher en die heeft dit probleem dus niet
http://forum.xda-develope...entid=831262&d=1325004751

[ Voor 4% gewijzigd door jgelauff op 17-02-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jgelauff schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:39:
[...]

Ik zie je probleem, dit heeft met de "fijne" launcher te maken, ik gebruik zelf zeam laucher en die heeft dit probleem dus niet
Aha, is de launcher het probleem. Dat heb ik nog nooit geprobeerd, een andere launcher. Ga ik nu proberen :)

UPDATE: Zeam Launcher geïnstalleerd en dat is inderdaad een fijn ding. Grid grootte instelbaar! Nu past mijn weather widget wel in het grootste formaat :) Moest nog wel even de sweep down action binding uitzetten want anders pikt hij het omlaag scrollen in. Is gelukkig (ook al) te configureren.

thx

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 16:15:
[...]

Aha, is de launcher het probleem. Dat heb ik nog nooit geprobeerd, een andere launcher. Ga ik nu proberen :)

UPDATE: Zeam Launcher geïnstalleerd en dat is inderdaad een fijn ding. Grid grootte instelbaar! Nu past mijn weather widget wel in het grootste formaat :) Moest nog wel even de sweep down action binding uitzetten want anders pikt hij het omlaag scrollen in. Is gelukkig (ook al) te configureren.

thx
Dat de Zeam launcher een fijne was wisten we al, ik heb hem daarom ook in de custom roms 2.3 gestopt maar je heb dus wel iets ontdekt waar misschien meer mensen last van hebben en zal daarom de fix ook gaan opnemen in de TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jgelauff schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 16:53:
als iedereen die de custom system.img heeft gedownload deze heeft geïnstalleerd zijn er nu 125 tablets voorzien van 4.0.3
Er is er weer één bij!!!!

Na een tijdje ICS 4.0.1 gebruikt te hebben, ben ik teruggegaan naar 2.3.1 omdat ik te weinig geheugen kreeg en de externe SDcard niet kon gebruiken. Dit viel wel erg tegen na het werken met ICS. Nu weer terug naar ICS met 4.0.3 en dat werkt, in eerste instantie, prima. Een hele verbetering na 2.3. De externe SDcard kan ik gewoon gebruiken.

Moet nog wel uitzoeken hoe ik aan mijn adressenbestand kan komen om dit aan te passen. Go Contact kan ik niet meer van Market laden omdat er gezegd wordt dat Newpad-k97 niet compatible is. Heeft iemand een andere oplossing?
Groet Cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 4.0.3 en ook golauncher ex erop probeer deze eens http://www.xoomforums.com...-ex-v2-69-hd-tablets.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n!kneem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-01-2022
Heeft iemand een idee hoe ik, met de Xiron tablet met Jglauff's ICS 4.03, de internet verbinding van mijn WM6 telefoon gebruik kan maken?
Ik vind op internet wel app's met de tablet als host.
maar de tablet moet juist de client van en WM6 telefoon worden.

TIA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n!kneem schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 20:02:
Heeft iemand een idee hoe ik, met de Xiron tablet met Jglauff's ICS 4.03, de internet verbinding van mijn WM6 telefoon gebruik kan maken?

TIA
Wifi-hotspot maken: http://www.watwillenmannen.nl/artikelen.php?id=44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catsefrats
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-03-2024
klein probleempje: de aanduiding van de accu klopt niet meer... heb het tablet helemaal opgeladen, maar de accuspanning blijft vast staan op 47%, ook na lange tijd gebruik. :O

It's more fun to compute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
In ICS 4.0.3? Dat probleem heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
Catsefrats schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 00:54:
klein probleempje: de aanduiding van de accu klopt niet meer... heb het tablet helemaal opgeladen, maar de accuspanning blijft vast staan op 47%, ook na lange tijd gebruik. :O
Reset? Reboot? Uitgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olakius
Geweldig ! Deze GoLauncher werkt op 4.03 ! Ik had hem van de market, maar kreeg een zwart scherm zonder icoontjes. Dank je wel voor deze versie ! :) :)

Andronymus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
even een update van mijn kant:
cpu-speed settings zitten echt gecompiled in de kernel, dus cpu max blijft op dit moment 1008mhz wat mij betreft. Overings haal ik dezelfde antutu waarden met onderstaande tweaks als op de 2.3 roms met 1,2 ghz dus cpu speed is niet alles!

ben een een aantal dingen aan het verzamelen voor een evt nieuwe custom rom of update.zip voor de 4.0.3 rom
bv een aantal build.prop tweaks (kun je nu al aanbrengen met bv rom tool box en dan de build.prop editor)
voor scrollen en overal performance verbeteringen die ik nu al heb draaien naar volle tevredenheid:

windowsmgr.max_events_per_sec=150 (verbeterd de scrolling)
video.accelerate.hw=1 (verbeterd de touch en video performance)
ro.home_app_adj=1 ( zorg ervoor dat de launcher in memory draait)

na aanbrengen en saven wel rebooten!

Verder aan het kijken naar nova launcher http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1389071 als default launcher in een nieuwe custom rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jowwwww !
way to go !! ben een fan van je werk! dank je voor deze input, ik ga gelijk eens tweaken !
Wie weet krijg ik ook nog eens Ubuntu hier op aan de praat :-)

MultiDank !

Ps; ik heb de rom toolbox nu wel geïnstalleerd en zoek met de Build.prop editor naar de door jouw genoemde entries om te editen maar die kan ik niet vinden........ik kan ze ook niet handmatig maken, dus ben ik gelijk even uitgetweakt....waar vind ik die ???

ps2; mybad, ik was te snel, ik kon ze dus wel handmatig toevoegen. ik gilde te snel.
Oh Lord, help me to keep my big mouth shut... O-)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catsefrats schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 00:54:
Ik heb als ik de xiron met ics 4.03 helemaal oplaad als de tablet uit is niet helemaal oplaad. Als ik de tablet aanlaat en op de lader hang geen probleem .

vreemd had ik hier voor niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt had ik ook gezien vanochtend. Goed dat je het meldt: ook ik heb het dat hij niet laadt als de tablet echt uit is gezet. Niet echt problematisch, gewoon aanlaten en laden kan ook,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een Xiron maar bij mij laadt hij ook als hij uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catsefrats
Volgens mij laadt ie (ook in uit-stand) wel op, maar wordt om één of andere vage reden de accu-waarde in de software niet ge-update.

Als ik de lader er in prik, gaat de witte frontLED branden en na een lange tijd is deze uit. Dat is toch de aanduiding dat ie weer vol is?

Dus accu zal wel volledig opgeladen zijn, alleen het accu-icoon klopt qua waarde niet meer...

K zal 'm strax ff resetten..

Off-topic: nu eerst hobby-computerhok aan t uitmesten...tjonge jonge wat kan je toch een (computer)troep verzamelen door de jaren.... spullen die altijd "handig"kunnen zijn om te bewaren, om later tot de conclusie te komen, dat je er eigenlijk nix mee doet... handig als je een neefje hebt, die alles "wel kan gebruiken"... doorschuiven die handel! lol

It's more fun to compute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OT @Catsefrats: goh, ken dat neefje toevallig ook niet ff bij mij langskomen...:-) Ik zit met hetzelfde....Ik bewaar ook van alles...."Je weet maar nooit"......... Nou, inmiddels wel: niet dus :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Schurk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 16:37
Catsefrats schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 14:16:
Dus accu zal wel volledig opgeladen zijn, alleen het accu-icoon klopt qua waarde niet meer...

K zal 'm strax ff resetten..
Volledig resetten of alleen de battery stats? Was je van plan een volledige reset te doen, probeer eerst deze app eens uit: Battery Calibration

[ Voor 40% gewijzigd door Grote Schurk op 18-02-2012 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catsefrats
FritsYpeij schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 15:08:
[...]

Volledig resetten of alleen de battery stats? Was je van plan een volledige reset te doen, probeer eerst deze app eens uit: Battery Calibration
Met de paperclip achterin het resetgaatje helpt niet. Heb die calibratie-app gedll. Nu ff tablet volledig opladen en dan app ff proberen...

It's more fun to compute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nouja
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-07 20:23
Die build.prop settings lijken inderdaad iets betere touch response te hebben.
Ik heb wel nog steeds dat start scherm draggen van iconen niet goed gaat,
dan wordt app gestart ipv icoon moved. Soms gaat het wel goed.
Toch maar eens andere launcher proberen.

Nenamark geeft 24fps. 2 15fps.

Ook nog regelmatig grafische artifacts in sommige games.
Graphics driver update optie?

Wat is die tweakers bericht invoer traag trouwens.. typt voor geen meter.

Jgelauf respect voor de custom rom en je uitzoek werk. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
Catsefrats schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 17:52:
[...]

Met de paperclip achterin het resetgaatje helpt niet. Heb die calibratie-app gedll. Nu ff tablet volledig opladen en dan app ff proberen...
Misschien is de battery bug van 4.0.3 toch nog niet opgelost helaas, google heeft zelfs al een keer de uitrol van 4.0.3 voor de nexus ervoor stop gezet. De accu gebruiksgegevens in het settings menu werken namelijk ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hwijers
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 20:22
Is er toevallig al iemand die met Linux op Android 2.3.1 aan het stoeien geweest is.

Vond dit wel interessant.
http://androlinux.com/and...nstall-ubuntu-on-android/

Heb de Android en JAVA DSK geinstalleerd met de driver pack en de platform-tools als optie.
Tijdens het verbinden van de TomTec (Met USB-foutopspoten aan) en Windows7 zeurt Windows over het missen van de RK2918 sdk drivers.
Dit is op te lossen door Windows in de Android DSK map te laten zoeken.
Kan connectie maken zoals het filmpje maar daar houd het dan ook mee op.

Het schijn iets te maken te hebben met het ontbreken van loop device support in de Android kernel.

[ Voor 8% gewijzigd door hwijers op 18-02-2012 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
Voor het maken van een screenshot (op 4.0.3):
press volume down + power tegelijktijd

[ Voor 7% gewijzigd door jgelauff op 18-02-2012 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hulp gevraagd: knettergek wordt ik ervan: ik heb mijn micro-sd kaart opnieuw in fat32 geformateerd. Ik had er 2 op staan, ivm link2sd maar dat beviel me niet echt. ook niet nodig. Dus kaart gewist, opnieuw geformateerd maar wat ik ook doe, als ik de kaart in de tomtec met 4.03 stop wordt de kaart wel keurig gekoppeld. Ik krijg echter geen schrijfrechten. wat ik ook doe. Op een andere pc kan direct bewerken maar in de tomtec gewoon NIET.
Wat doe ik verkeerd, kan iemand me helpen om gewoon op de tomtec ook bestanden te schrijven, bv omdat ik van usb naar microsd wil kopieren, boeken op zetten etc....
pffffff wie maakt mijn avond weer goed??

toevoeging: ik heb onder Virtualbox een Win7 sessie gestart; de tomtec maakt connectie via MTP en ik kan WEL de usb-drive aansluiten en de bestanden vandaar uit naar de tomtect sd-kaart kopieren. Onder win7 kan die dus wel via MTP beschreven worden. De kaart werkt dus wel goed. Het probleem is dus de koppeling tussen ICS en de externe kaart. Mooi, maar wat is dan de oplossing??

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2012 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soeskip
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-07 13:25
jgelauff schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 12:16:
even een update van mijn kant:
cpu-speed settings zitten echt gecompiled in de kernel, dus cpu max blijft op dit moment 1008mhz wat mij betreft. Overings haal ik dezelfde antutu waarden met onderstaande tweaks als op de 2.3 roms met 1,2 ghz dus cpu speed is niet alles!

ben een een aantal dingen aan het verzamelen voor een evt nieuwe custom rom of update.zip voor de 4.0.3 rom
bv een aantal build.prop tweaks (kun je nu al aanbrengen met bv rom tool box en dan de build.prop editor)
voor scrollen en overal performance verbeteringen die ik nu al heb draaien naar volle tevredenheid:

windowsmgr.max_events_per_sec=150 (verbeterd de scrolling)
video.accelerate.hw=1 (verbeterd de touch en video performance)
ro.home_app_adj=1 ( zorg ervoor dat de launcher in memory draait)

na aanbrengen en saven wel rebooten!

Verder aan het kijken naar nova launcher http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1389071 als default launcher in een nieuwe custom rom.
Ik wil dit graag uitproberen! Zijn dit nieuwe regels die ik moet toevoegen in de build.prop en zo ja moet ik deze onderaan toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catsefrats
jgelauff schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 18:08:
[...]

Misschien is de battery bug van 4.0.3 toch nog niet opgelost helaas, google heeft zelfs al een keer de uitrol van 4.0.3 voor de nexus ervoor stop gezet. De accu gebruiksgegevens in het settings menu werken namelijk ook niet
Heb battery calibration gedraaid, maar werkte ook niet. Tablet in aan-stand opgeladen en guess what: icoontje geeft nu weer 100% (eeeh 98%) aan. Weird.

It's more fun to compute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
soeskip schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 21:47:
[...]

Ik wil dit graag uitproberen! Zijn dit nieuwe regels die ik moet toevoegen in de build.prop en zo ja moet ik deze onderaan toevoegen?
meestal voeg je ze onderaan toe, en ja het zijn nieuwe regels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 20:12:
Hulp gevraagd: knettergek wordt ik ervan: ik heb mijn micro-sd kaart opnieuw in fat32 geformateerd. Ik had er 2 op staan, ivm link2sd maar dat beviel me niet echt. ook niet nodig. Dus kaart gewist, opnieuw geformateerd maar wat ik ook doe, als ik de kaart in de tomtec met 4.03 stop wordt de kaart wel keurig gekoppeld. Ik krijg echter geen schrijfrechten. wat ik ook doe. Op een andere pc kan direct bewerken maar in de tomtec gewoon NIET.
Wat doe ik verkeerd, kan iemand me helpen om gewoon op de tomtec ook bestanden te schrijven, bv omdat ik van usb naar microsd wil kopieren, boeken op zetten etc....

toevoeging: ik heb onder Virtualbox een Win7 sessie gestart; de tomtec maakt connectie via MTP en ik kan WEL de usb-drive aansluiten en de bestanden vandaar uit naar de tomtect sd-kaart kopieren. Onder win7 kan die dus wel via MTP beschreven worden. De kaart werkt dus wel goed. Het probleem is dus de koppeling tussen ICS en de externe kaart. Mooi, maar wat is dan de oplossing??
heb je tablet al eens gereboot? anders denkt hij denk ik nog 2 partities te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is het ook niet, al meerdere keren gereboot, om er zeker van te zijn dat link2sd niet meer op een of andere wijze meespeelde. Het kan niet anders zijn dan dat er in ICS nog een instelling gewoon niet correct staat......maar welke ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soeskip
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-07 13:25
jgelauff schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 22:19:
[...]

meestal voeg je ze onderaan toe, en ja het zijn nieuwe regels
Gelukt! Thanks, lijkt wat soepeler te werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catsefrats schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 22:10:
[...]

Heb battery calibration gedraaid, maar werkte ook niet. Tablet in aan-stand opgeladen en guess what: icoontje geeft nu weer 100% (eeeh 98%) aan. Weird.
Ik heb dit al eerder gehad met ICS 4.0.1. De vorige ROM er fris op gezet, tablet achter de lader de gehele n8.
De volgende ochtend wou ik deze trots aan collega's laten zien, kreeg ik een melding dat de battery bijna leeg zou zijn. 8%
Hierna verder niets gedaan maar na een reboot was alles ineens 100%
Tja.....later niet meer gebeurd, denk dat dit maar eenmalig was ^-^

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2012 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndroidFreakie
  • Laatst online: 21-05 10:14
Ik zou toch graag mijn apps naar sd verplaatsenmet app2sd lukt het niet. Link2sd komt klagen over insufficient space maar er is volgens hem nog 99% rij. Nu ik heb wat zitten smurfen. En ik zou mijn sdkaart in 2 parties moeten verdelen met 1 partitie in ext3 maar kan het ook met 1 partitie zoals bij app2sd o ja het is op 4.03. Bij de 2.3.1 deed app2sd het gewoon op een fat32...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olakius
AndroidFreakie schreef op zondag 19 februari 2012 @ 01:01:
Ik zou toch graag mijn apps naar sd verplaatsenmet app2sd lukt het niet. Link2sd komt klagen over insufficient space maar er is volgens hem nog 99% rij. Nu ik heb wat zitten smurfen. En ik zou mijn sdkaart in 2 parties moeten verdelen met 1 partitie in ext3 maar kan het ook met 1 partitie zoals bij app2sd o ja het is op 4.03. Bij de 2.3.1 deed app2sd het gewoon op een fat32...
Klopt... 2.3.1 ondersteunde de manier waarop app2sd applicaties naar de sd kaart verplaatst nog wel, 4.01 en 4.03 niet meer. Je kunt je sd kaartje het beste even op een pc in twee partities verdelen, dat kan gemakkelijk met dit programma:
http://www.partitionwizar...anager/sd-partitions.html
Let op dat beide partities op de SD kaart PRIMARY partities moeten zijn ( kun je eenvoudig aangeven in het programma ). Ik heb zelf 1 partitie fat32 gelaten, voor foto's enz. en de andere partitie ext3 gemaakt, deze ext3 partitie kan door link2sd gebruikt worden om apps naar te verplaatsen.
de verdeling qua grootte van de partities is geheel aan jou, uiteraard afhankelijk van hoe groot je sd kaart is.

Andronymus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 20:12:

Bij mij werkt de meegeleverde explorer wel (daarmee kan ik dus naar mijn sdcard schrijven), echter (sommige?) andere applicaties (zoals de explorer van FolderSync) kunnen niet naar de sdcard schrijven.

Heb je geprobeerd te schrijven naar je sdcard met de meegeleverde explorer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met veel verschillende explorers geprobeerd. Heb inmiddels de neanderthaler-methode toegepast: de tablet opnieuw gewist en wederom geflashed met de Rom van fgelauff: de kaart werkt nu wel weer zoals het hoort. Dus ik denk dat link2sd niet netjes is geweest.....
Dank voor het meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jgelauff schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 17:12:
[...]

Dat de Zeam launcher een fijne was wisten we al, ik heb hem daarom ook in de custom roms 2.3 gestopt maar je heb dus wel iets ontdekt waar misschien meer mensen last van hebben en zal daarom de fix ook gaan opnemen in de TS
Dan hoor ik niet bij die 'we' (kende 'm nog niet...) Mijn probleem met het widget scrollen is ermee opgelost dus ik ben je dankbaar :-)

De Android notification van de download van de Zeam Launcher APK - en een aantal andere die er daarna bij zijn gekomen - staat wel nog steeds in mijn notification bar. En als ik ze eruit schuif met een horizontale sweep, of ze allemaal verwijder met het kruisje onderin, ze komen steeds terug. Ligt dat aan de Zeam Launcher of is het een ander probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Niet online
Het notification gedeelte is volgens mij van de rom en niet van de launcher. Zelf gebruik ik ADW als launcher, vind het erg handig dat je de app drawer tevoorschijn kunt toveren door een swype beweging te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 19:11
Zojuist ook de rom geinstalleerd volgens de instructies op de start pagina. Was al erg tevreden met deze tablet, maar met deze rom is ie echt super. Thanks!

Nog een suggestie voor bij de instructie. In eerste instantie had ik de instructie letterlijk opgevolgd (zonder mijn gezond verstand in te schakelen), waarbij ik de volgende situatie kreeg na stap 2 (uitpakken bestanden):

ics\403\rockdev\..
ics\rockdev\...

Daarna de verdere instructies opgevolgd zoals beschreven in de rest van de tutorial en helaas bleeft hij hangen bij het opstart scherm.

Bij het bekijken van de RKAndroid parameters, zag ik dat de relatieve verwijzing nu niet juist was (Hierdoor werd de rom niet gevonden, tevens kwam hier geen melding van bij de installatie). Daarom de paden veranderd in:

ics\rockdev\

(dus de rom plaatsen in de reeds bestaande rockdev folder).

Daarna ging de installatie perfect. Deze thread zoekende naar een oplossing zag ik dat meer mensen deze fout hadden gemaakt (pfoei... was ik niet de enige).

Mijn suggestie: stap 2 herschrijven zodat deze fout minder makkelijk gemaakt wordt.

Nogmaals bedankt voor deze fijne rom!

[ Voor 6% gewijzigd door 2green op 19-02-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 15:56
Ik krijg ADB onder de v4.0.3. rom niet aan de praat. Heb
;Xiron 10 Ultimate
%SingleAdbInterface% = USB_Install, USB\VID_2207&PID_0006
%CompositeAdbInterface% = USB_Install, USB\VID_2207&PID_0006&MI_01
toegevoegd aan android_winusb.inf en de tablet wordt in USB debugging mode nu wel herkend als een Android ADB Interface. Maar met 'adb devices' zie ik nog steeds niets. Wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0ni
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-08-2024

0ni

Hakkie schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:32:
;Xiron 10 Ultimate
toegevoegd aan android_winusb.inf en de tablet wordt in USB debugging mode nu wel herkend als een Android ADB Interface. Maar met 'adb devices' zie ik nog steeds niets. Wat zie ik over het hoofd?
Zit met ongeveer hetzelfde probleem. Eclipse herkend de tablet niet.. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoDo1
  • Laatst online: 25-10-2024
@ jeglauff, Erg fijn die Novalancher , lekker makkelijk en soepel.

@Goldfingers kijk eens wat er /system/etc/ vold.fstab gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoDo1
Hakkie schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:32:
;Xiron 10 Ultimate
voeg even handmatig 0x2207 tot aan het bestand C:\gebruikers (user)\ * jou naam*\ android\adb_usb.ini
voor de zekerheid dan even adb kill-server en adb start-server ,dan zou adb het weer moeten doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de Xiron 10 al eens open gehad om te kijken of er binnen plek is voor een 3g kaartje .Op de doos van mijn xiron staat hij namelijk zo afgebeeld .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
:) We zitten ondertussen op de 200 downloads voor de system.img van 4.0.3.
  1. Is er behoefte aan een custom rom met 2gb install space voor apps i.p.v. 1gb nu in 4.0.3?
  2. Is er behoefte aan een boot.img die de external sd weer als /sdcard neer zet (zoals onder 2.3)?
  3. Beide ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droidd
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-06 10:43
jgelauff schreef op zondag 19 februari 2012 @ 19:49:
  1. Is er behoefte aan een custom rom met 2gb install space voor apps i.p.v. 1gb nu in 4.0.3?
  2. Is er behoefte aan een boot.img die de external sd weer als /sdcard neer zet (zoals onder 2.3)?
  3. Beide ?
Graag beide! Top man wat je doet! respect _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastienVH
  • Laatst online: 15-09 07:35
  3. Beide ?
Wat mij betreft: optie 2.

Ik krijg nu ComicRack niet meer aan de praat omdat hij mijn comic-directory niet wil aanvaarden.
Die staat nu onder extrernal_sd, en daar houdt 'ie niet van...

Ik heb (momenteel) nog geen hinder ondervonden van de 1gb aan apps-space.

Zouden er dan ook de tweaks aan zijn toegevoegd die je enkele posts eerder suggereerde om alles vlotter te laten draaien?

Thanks voor alles alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoDo1
8) altijd in voor een nieuwe image , zeker optie 1 vind ik wel goed klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwsmid
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-06-2024
Hallo jglauff ik heb wel belang voor beide

lopac42 ik denk ook dat er een gsm-slot er achter zit

jwsmid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe beide maar zou top zijn .Niet dat het nu al niet top is hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
BastienVH schreef op zondag 19 februari 2012 @ 19:57:
[...]

Wat mij betreft: optie 2.

Ik krijg nu ComicRack niet meer aan de praat omdat hij mijn comic-directory niet wil aanvaarden.
Die staat nu onder extrernal_sd, en daar houdt 'ie niet van...

Ik heb (momenteel) nog geen hinder ondervonden van de 1gb aan apps-space.

Zouden er dan ook de tweaks aan zijn toegevoegd die je enkele posts eerder suggereerde om alles vlotter te laten draaien?

Thanks voor alles alvast!
ja uiteraard de tweaks neem ik dan gelijk mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catsefrats
Elke verbetering (voor zover nodig) is natuurlijk altijd welkom. Doet u mij beide maar.... :) _/-\o_

It's more fun to compute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwsmid schreef op zondag 19 februari 2012 @ 20:00:
Hallo jglauff ik heb wel belang voor beide

lopac42 ik denk ook dat er een gsm-slot er achter zit

jwsmid
Nu nog even wachten op iemand die hem open maakt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij betreft gebruik beide opties en de tweaks als je een nieuwe Ronm gaat maken. Missschien ook nova launcher ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olakius
@jgelauff: Als je optie 3 voor elkaar krijgt, mag je van mij minister president worden !

Dat zou echt geweldig zijn !

Andronymus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hwijers
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 20:22
  3. Beide ?
Optie 2 graag. Dit is de reden dat terug naar 2.3.1 gegaan ben.

Is het mogelijk om naar het volgende te kijken:

Dit zou wel heel geweldig zijn als het image daarvoor aangepast is om dit mogelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
optie 1 draait al
optie 2 is in de maak ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
hwijers schreef op zondag 19 februari 2012 @ 21:21:
[...]

Optie 2 graag. Dit is de reden dat terug naar 2.3.1 gegaan ben.

Is het mogelijk om naar het volgende te kijken:

Dit zou wel heel geweldig zijn als het image daarvoor aangepast is om dit mogelijk te maken.
heb je het al geprobeert? kan de image loop mounts aan? zo nee dan heb je pech want de mogelijkheid om loop mounts te maken zit in de kernel en die is niet aan te passen zonder source

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  3. Beide ?
3 _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
WoDo1 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 13:46:
[...]voeg even handmatig 0x2207 tot aan het bestand C:\gebruikers (user)\ * jou naam*\ android\adb_usb.ini
voor de zekerheid dan even adb kill-server en adb start-server ,dan zou adb het weer moeten doen. :)
Yes, that did it. Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jipjan
  • Laatst online: 11-09 13:29
Misschien kan je init.d support toevoegen en wat met deze tweaks doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
jipjan schreef op zondag 19 februari 2012 @ 22:37:
Misschien kan je init.d support toevoegen en wat met deze tweaks doen?
als je de kernel source hebt dan compile ik hem er in anders ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
ICS 4.0.3, originele rom.

Youtube is eindelijk visible in de market, en doet nu netjes HD.

Echter, hij download maar een beetje (gemiddeld tot de helft) en stopt dan met bufferen. Oftewel, je zit lekker te kijken, hij breekt af en wil niet meer verder.

Zijn anderen al tegen dit probleem aangelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hejjj Optie 3 pleeze: beide oplossingen zijn geweldig als dat in een nieuwe rom kan. Super als dat kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olakius
Darkangle schreef op maandag 20 februari 2012 @ 00:13:

Echter, hij download maar een beetje (gemiddeld tot de helft) en stopt dan met bufferen. Oftewel, je zit lekker te kijken, hij breekt af en wil niet meer verder.

Ik heb deze youtube er op staan, tot nu toe geen problemen mee ...
http://www.mediafire.com/?g4v3lzau02w8eky

Andronymus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verbinding met WIFI ad-hoc Router

Zoals al eerder door iemand gesteld, kan je van je window phone een WIFI router maken. Je tablet kan dan via WIFI verbinding maken met je telefoon die vervolgens gebruik maakt van internet.
Doel: gebruik je Window Phone als 3G modem.

Dit werkt echter niet direct met je tablet 4.0.3 (zefde geldt voor 4.0.1 en 2.3). Dit komt omdat de wifirouter op de telefoon een ad-hoc router is.
Er bestaan Apps's die in principe op een Android device een verbinding kunnen maken met een ad-hoc router. Helaas werken deze app's (nog) niet op ICS 4.0.3.

Hoewel ik er allemaal weinig verstand van heb, heb ik wel een oplossing gevonden. Ik maak gebruik van twee app's uit market namelijk de WIFI manager en de Rom Toolbox.

Start de Wifi router op (in dit geval met je Windows Phone).
Start WIFI manager op het tablet
De SSID name van de WIFI router verschijnt
maak een verbinding (vink aan dat je toch de verbinding wilt maken) en voer de wepcode in.
Een echte internet verbinding maken lukt niet.

Start Rom Toolbox op
ga naar Root Browser
ga naar /data/misc/wifi
tik wpa_supplicant.conf aan
kies edit
je ziet nu de verschillende netwerken staan en oa ook de WIFI router
typ in deze lijst het commando mode=1
save de file

Als je nu de Wifi manager opstart dan krijg je verbinding met internet via de telefoon.

NB:
- het zal allemaal wel slimmer kunnen maar dat gaat boven mijn pet
- soms wordt mode=1 als commando niet goed opgenomen en dan moet het edit proces herhaald worden.
- bij mij werkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n!kneem schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 20:02:

TIA
Ik heb hetzelfde probleem gehad en heb mijn oplossing als meer algemeen bericht beschreven namelijk hoe men een verbinding met een adhoc Wifi router kan maken. Iemand zal wel een betere oplossing maken maar hiermee ben je even uit de brand
Groet Cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Contacten bij ICS 4.0.3

Op mijn Xiron tablet heb ik ICS 4.0.3 geinstalleerd en hulde aan de makers van deze Rom.
Hoewel contacten gesynchroniseerd worden (kan ze gebruiken in mail) kan ik de contacten nergens vinden (en dus ook niet de adressen gebruiken). Dit was ook in de vorige versies maar daar kon ik gebruik maken van Go Contacts uit Market. Nu kan ik niets bruikbaars vinden of downloaden (niet compatible).
Heeft iemand hier een oplossing voor?
alvast bedankt groet Cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis079
  • Laatst online: 17-02 20:28
jgelauff schreef op zaterdag 18 februari 2012 @ 18:59:
Voor het maken van een screenshot (op 4.0.3):
press volume down + power tegelijktijd
Let op: even vasthouden ( 1 sec ) dan krijg je een soort van "polaroid" te zien als het is gelukt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catsefrats schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 20:44:
De ziggo-app voor android is idd (nu nog) niet meer dan een Electronic Programm Guide en ik weet ook wel, dat daar (betere?) alternatieven voor te krijgen zijn, maar t is toch vreemd, dat de app geschikt is vanaf 3.0 Honeycomb, maar niet geschikt voor "onze" ICS 4.0.3???
Hoewel de app inderdaad nog niet beschikbaar is voor android is er wel een mooi alternatief:
http://tv.wezelkrozum.nl/android

Geen app maar wel alle Ziggo zenders beschikbaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartbh schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 10:23:
Dat gaat me aankomend weekend iig niet lukken ;) De TS kan wel een opknapbeurtje gebruiken, waarbij je jouw firmware voor 4.0.3. denk ik wel een prominente plaats in kunt laten nemen.

Maar aan de andere kant, als het je lukt om de snelheid op te krikken van 1008Mhz naar 1200Mhz zul je daar denk ik meer mensen blij mee maken dan met een aangepaste TS :)
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 12:00:

Via applanet (http://applanet.net/) heb ik de app werkend kunnen installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 11:15:
Contacten bij ICS 4.0.3

Op mijn Xiron tablet heb ik ICS 4.0.3 geinstalleerd en hulde aan de makers van deze Rom.
Hoewel contacten gesynchroniseerd worden (kan ze gebruiken in mail) kan ik de contacten nergens vinden (en dus ook niet de adressen gebruiken). Dit was ook in de vorige versies maar daar kon ik gebruik maken van Go Contacts uit Market. Nu kan ik niets bruikbaars vinden of downloaden (niet compatible).
Heeft iemand hier een oplossing voor?
alvast bedankt groet Cor
voorlopig als workaround; je kan met zeamlauncher de phone app en contacts app benaderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Patman: thanks ! inderdaad via applanet is gelukt, mooi ...Dit forum werkt met deze deelnemers echt als een trein. Er gebeurt van alles, kennis wordt gedeeld, wensen beluisterd en omgezet naar mooie nieuwe dingen!...lekkah !
Dank aan allen hier ! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jgelauff schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:36:
[...]

voorlopig als workaround; je kan met zeamlauncher de phone app en contacts app benaderen
Bedankt voor deze tip. Ik heb de Zeamlauncher gevonden in een eerder bericht van je.

Ik heb het geheel gedownload maar heb nog wat hulp nodig. Ik krijg een Zip file maar weet niet hoe ik het geheel op het tablet geïnstalleerd krijg.

Alvast bedankt voor de hulp, groet Cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:25:
[...]

Bedankt voor deze tip. Ik heb de Zeamlauncher gevonden in een eerder bericht van je.

Ik heb het geheel gedownload maar heb nog wat hulp nodig. Ik krijg een Zip file maar weet niet hoe ik het geheel op het tablet geïnstalleerd krijg.

Alvast bedankt voor de hulp, groet Cor
als je link uit mijn eerdere post gebruikt krijg je een apk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3. Beide ?
Beide graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de hulp. Bij Windows 7 wordt een Zip file gedownload. Deze heb ik op het tablet gezet. Vervolgens de naam ZIP vervangen door APK.

Na installatie en in gebruik nemen wordt het scherm 90 graden gedraaid en deze (telefoon) stand blijft staan.
Launcher verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat maakt niets uit.
Doe ik iets fout? groet Cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:54:
[...]

Bedankt voor de hulp. Bij Windows 7 wordt een Zip file gedownload. Deze heb ik op het tablet gezet. Vervolgens de naam ZIP vervangen door APK.

Na installatie en in gebruik nemen wordt het scherm 90 graden gedraaid en deze (telefoon) stand blijft staan.
Launcher verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat maakt niets uit.
Doe ik iets fout? groet Cor
kijk eens bij settings, je hebt de optie rotate niet aan staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jgelauff schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:57:
[...]

kijk eens bij settings, je hebt de optie rotate niet aan staan
was ik vergeten te vermelden maar die staat aan. Bij settings verandert het scherm bij draaien maar zodra ik terug ga naar de zeam launcher dan krijg ik weer het 'vaste' gedraaide scherm.
Ik krijg wel de Zeam Launcher want dit scherm is gelijk aan dat bij ICS 4.0.1.

Als ik binnen de launcher op 'de vier vakjes' druk, zie ik bij de applikaties ook geen contacten staan.

Als ik de enige ben met dit probleem dan zal ik waarschijnlijk het geheel opnieuw moeten installeren maar daar wacht ik nog even mee.

Bedankt en groet Cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkangle schreef op maandag 20 februari 2012 @ 00:13:

Hier heb ik ook last van.
Maar als hd uit zet buffert die wel gewoon, ik heb dit ook met sommige hq filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 23:22

Royz

Kleurenblind!!

NL 1 kijken! Xiron wordt behandeld bij radar vs anderen ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Een 2e plek voor de Xiron, met als grootste reden de verouderde android versie :+

meer info op http://www.trosradar.nl/u...42/test:-android-tablets/
Pagina: 1 ... 16 ... 48 Laatste