Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Jumbo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-04-2024
Sederi schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:20:
[...]

Ja doe die van mij ook terug.. enig idee wat die nog gaat kosten?
Wat is t verschil tussen die tegra3 en de processor wat Samsung heeft in de 10.1?
Alvast bedankt..
Technisch(basic): 4 kernen op hogere kloksnelheid.
jip en Janneke: sneller

Kosten: ik denk 499 zonder dock, 599 met dock, geen idee of hij 3G aan boord heeft.

[ Voor 10% gewijzigd door DJ-Jumbo op 14-12-2011 20:57 ]

Verwijderd

DJ-Jumbo schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:56:
[...]

Kosten: ik denk 499 zonder dock, 599 met dock, geen idee of hij 3G aan boord heeft.
Is al een aparte topic over : ASUS Eee Pad Transformer Prime topic _/-\o_

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

DJ-Jumbo schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:56:
[...]

niet

zAo in "ASUS Eee Pad Transformer Prime topic"

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z900
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-07 12:41
iemand die de USB poort aan de PC kan koppelen zodat je toegang hebt tot de tablet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:45
Z900 schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 16:14:
iemand die de USB poort aan de PC kan koppelen zodat je toegang hebt tot de tablet ?
Instellingen / Applicaties / Ontwikkeling / USB-fouten opsporen wel aangevinkt staan?

Nickname does not reflect reality

• Z900
Hoi Brad,

Thanks het is gelukt, maar die moet juist uitgevinkt staan.
Driver (.inf) is sinds kort te vinden op de Medion site en via een duits forum is het gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:45
Z900 schreef op donderdag 22 december 2011 @ 10:57:
Thanks het is gelukt, maar die moet juist uitgevinkt staan.
Het ligt er natuurlijk maar net aan wat voor toegang je bedoelde. Dacht dat je er bestanden als mp3's op wilde pompen of zo :P Maar goed, mooi dat het gelukt is :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-06 11:24

RD

focus

Hi,

zit hier achter een mac en met de lifetab, niet van mij. Hoe krijg ik een mass-storage connectie met de tab om er foto's e.d. op te plaatsen in het systeemgeheugen, niet microsd? Ik heb geen idee... hoe. Tsja apple nerd, dus iPad all the way.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvPower
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-05 18:18
Net in de brievenbus gekregen de reclamefolder van de Aldi op zaterdag 31-03-2012 is hij er weer.
http://www.aldi.nl/aldi_v...179_1824_175_178_179.html
Hopelijk hebben ze er deze keer meer in voorraad.
10" tablet

- Medion Lifetab
- Android 3.2
- 32 GB geheugen
- WiFi b/g/n
- 3g kaartslot
- Nvidia Tegra Dual Core processor
- 2 camera’s
- micro-USB-aansluiting
- kaartlezer
- Bluetooth 2.1
- inclusief tas, micro-USB- en HDMI-adapterkabel en schoonmaakdoek
- afmetingen: 26.1x1.3x18 cm
- inclusief gratis Aldi Talk Starterset

15 x Suntech STP255-20/Wd+, 1 x Power-One Aurora PVI 3.0 OUT omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Hoop ik ook ja!
Kan, en is het makkelijk om hier android 4.0 op te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:20

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Je zou kunnen kijken of er voor de Olivettie OliPad 110 ook Android 4.0 uit is of komt. Als dat het geval is, moet het erg makkelijk zijn deze te porten naar de Lifetab. Misschien komt er zelfs wel ICS uit. Deze site vind in ieder geval van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMJLA
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
PvPower schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 19:50:
Net in de brievenbus gekregen de reclamefolder van de Aldi op zaterdag 31-03-2012 is hij er weer.
http://www.aldi.nl/aldi_v...179_1824_175_178_179.html
Hopelijk hebben ze er deze keer meer in voorraad.
10" tablet

- Medion Lifetab
- Android 3.2
- 32 GB geheugen
- WiFi b/g/n
- 3g kaartslot
- Nvidia Tegra Dual Core processor
- 2 camera’s
- micro-USB-aansluiting
- kaartlezer
- Bluetooth 2.1
- inclusief tas, micro-USB- en HDMI-adapterkabel en schoonmaakdoek
- afmetingen: 26.1x1.3x18 cm
- inclusief gratis Aldi Talk Starterset
Is dit nu EXACT dezelfde tablet als die de Aldi aan het eind van 2011 in de aanbieding had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:20
CMJLA schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:55:
[...]

Is dit nu EXACT dezelfde tablet als die de Aldi aan het eind van 2011 in de aanbieding had?
Nee, grotere batterij en daardoor is die wat dikker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
exelletor schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:02:
[...]
Nee, grotere batterij en daardoor is die wat dikker geworden.
? Volgens mij is het gewoon de P9514 hoor en niet de P9516 die jij bedoeld.
Kijk maar hier

Wel jammer, maar eigenlijk kan ik niet meer wachten hoor. En zover ik kan vinden is de eerstvolgende tablet die >Andriod 3.2 draait, GPS, Wifi N, 32GB, USB, HDMI, 10", èn 3G heeft, al snel eur. 150,- duurder.
En Medion heeft altijd een goede garantie (3 jaar).

Er is elke keer wel weer iets nieuws op komst en dit ding is in eerste instantie voornamelijk bedoeld voor op de bank i.p.v. de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMJLA
readytoflow schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 21:08:
[...]

? Volgens mij is het gewoon de P9514 hoor en niet de P9516 die jij bedoeld.
Kijk maar hier

Wel jammer, maar eigenlijk kan ik niet meer wachten hoor. En zover ik kan vinden is de eerstvolgende tablet die >Andriod 3.2 draait, GPS, Wifi N, 32GB, USB, HDMI, 10", èn 3G heeft, al snel eur. 150,- duurder.
En Medion heeft altijd een goede garantie (3 jaar).

Er is elke keer wel weer iets nieuws op komst en dit ding is in eerste instantie voornamelijk bedoeld voor op de bank i.p.v. de laptop.
Wat zijn de ervaringen tot nu toe met dezelfde? tablet, die Aldi in december 2011 uitbracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Ik lees er wel goede berichten over.
Maar in het exotische tablets topic vindt men deze tablet overpriced.
Op de eerste pagina hier staat een verwijzing naar een duitse review en op tabletguide.nl staat ook wel e.e.a. over deze tablet.

Ik ga proberen hem wel te halen en als er dan via de Medion shop op 10-4 toch de P9516 wordt aangeboden breng ik hem weer terug naar de Aldi en bestel ik de nieuwe.

Maar ja, is nog maar de vraag of dat lukt natuurlijk. Vorige keer waren er maar een paar per vestiging.

[ Voor 14% gewijzigd door readytoflow op 28-03-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMJLA
readytoflow schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:52:
Ik lees er wel goede berichten over.
Maar in het exotische tablets topic vindt men deze tablet overpriced.
Op de eerste pagina hier staat een verwijzing naar een duitse review en op tabletguide.nl staat ook wel e.e.a. over deze tablet.

Ik ga proberen hem wel te halen en als er dan via de Medion shop op 10-4 toch de P9516 wordt aangeboden breng ik hem weer terug naar de Aldi en bestel ik de nieuwe.

Maar ja, is nog maar de vraag of dat lukt natuurlijk. Vorige keer waren er maar een paar per vestiging.
Wat zijn de verschillen tussen de P9514 en de P9516?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

CMJLA schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:17:
[...]

Wat zijn de verschillen tussen de P9514 en de P9516?
[google=P9514]
[google=P9516]

zo te zien voornamelijk de accu, maar misschien kan je met wat meer zoeken wel meer verschillen vinden.

op die pagina van portablegear staat ook een reactie van iemand dat vanaf 31 maart de P9514 verkocht zal worden, en niet de P9516. Waarschijnlijk staat het ook wel op de doos, dus als je hem wil hebben check dan voor zaterdag de precieze verschillen en beslis in de winkel of je het aanwezige exemplaar wil hebben voor die prijs....

[ Voor 29% gewijzigd door gwystyl op 28-03-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMJLA
Hoe verhoudt deze Aldi tablet zich tot de nieuw iPad?

Zie:http://www.telegraaf.nl/digitaal/11794006/__Review__de_nieuwe_iPad__.html

Volgende keer graag een linkje posten, een complete review copy&pasten is niet nodig.

[ Voor 95% gewijzigd door janvanduschoten op 29-03-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
CMJLA schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:14:
Hoe verhoudt deze Aldi tablet zich tot de nieuw iPad?
Zie:
...[copy/paste review iPad3?]...
Heb je nu een vraag? En is je vraag hier of de Medion kan tippen aan de iPad?
Dan krijg je de zoveelste android/iOS vergelijking.
Ik ben van mening dat qua gebruiksvriendelijkheid, performance, kwaliteit en zeker het beeldscherm er niet één tablet aan de iPad kan tippen.
Mits deze aan je voorwaarden voor een tablet voldoet. Denk dan aan de iOs voor- en nadelen. mogelijkheiden van extra aansluitingen etc...

Beter is om deze tablet met andere androids te vergelijken zoals de samsung Galaxy 10.1 of een Asus.
Of zelfs een van de exotischer merken zoals Huawei. Dan zal deze qua prijs en prestatie denk beetje in het midden (van alle aangeboden android tablets) uitkomen. Het belangrijkste minpunt is denk de accu. Die is niet echt sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMJLA
Iemand de Aldi tablet nog gekocht?

Of was deze al uitverkocht voordat de winkel(s) open was (waren)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audi-80
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-08 08:53

audi-80

Voorsprong door techniek

CMJLA schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:43:

Ik heb er 2 gehaald (een voor iemand anders), hier bij de Aldi hadden 12 stuks zover ik kon zien.
Ik heb daarna nog gewone boodschappen gedaan en toen ik die ging afrekenen hadden ze er nog 4 staan.

Soms is het beter iets moois te verliezen dan het nooit gehad te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
CMJLA schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:43:

Alles was in gereedheid. Centjes lagen al klaar. Wekker was gezet. Route naar een klein dorpje in de buurt was al ingepland...Maar toch was ik aan het twijfelen...

Tot diep in de nacht zitten zoeken en vergelijken en uiteindelijk ga ik mijn zinnen zetten op de Asus Tranformer Pad Infinity 700. Kost wat meer, maar dat verantwoord ik dan weer met de intentie om dan volgend jaar de nieuwste iPad over te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 20:41
AnTuTu bench is niet echt heel hoog moet ik zeggen, valt me toch tegen sla hem even over voor me ouders.

Haal met mijn custom HP Touchpad met android 4.0.3 6000 punten.....

Had voor dit apparaat meer verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMJLA
Offtopic, dus weg. Het is ook niet nodig om een complete review te copy/pasten, een linkje naar het artikel is voldoende.

[ Voor 95% gewijzigd door janvanduschoten op 05-04-2012 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henknel
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-03 09:56
Heb een lifetab bij aldi gekocht. OS is android 3.2. Ik kan de applicaties niet afsluiten anders dan de tablet uit te schakelen. Is dit tablet merk afhankelijk of doe ik iets verkeerd. Op android forums kan ik niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

henknel schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:48:
Heb een lifetab bij aldi gekocht. OS is android 3.2. Ik kan de applicaties niet afsluiten anders dan de tablet uit te schakelen. Is dit tablet merk afhankelijk of doe ik iets verkeerd. Op android forums kan ik niets vinden.
Dit is normaal voor Android. Als je op de terug-knop drukt, gaan de meeste programma's in standby. Sommige hebben ingesteld dat ze zich helemaal afsluiten, maar de meeste blijven in het geheugen staan. Als Android geheugen te kort komt, worden ongebruikte programma's afgesloten.

Je kan het afsluiten forceren door een taakbeheerder (task manager) te installeren, maar dit is niet nodig, en wordt vaak afgeraden. Ik gebruik zelf alleen een taakbeheerder om programma's die niet meer reageren geforceerd te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 08:53
goedendag tweakers,

ik ben nu een week een trotse eigenaar van de aldi tablet. nu wil ik graag een hoes voor deze hebben ala ipad design. Hebben jullie advies of tips hiervoor welke ik moet hebben. Er worden geen speciale medion lifetab hoesjes aangeboden. nu zal ik waarschijnlijk uitkomen op een hoesje die niet toegang geeft tot alle openingen inde tablet, dit zal ik voor lief moeten nemen.

Please advice. :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomis
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:14
Boomster schreef op maandag 09 april 2012 @ 14:12:
goedendag tweakers,

ik ben nu een week een trotse eigenaar van de aldi tablet. nu wil ik graag een hoes voor deze hebben ala ipad design. Hebben jullie advies of tips hiervoor welke ik moet hebben. Er worden geen speciale medion lifetab hoesjes aangeboden. nu zal ik waarschijnlijk uitkomen op een hoesje die niet toegang geeft tot alle openingen inde tablet, dit zal ik voor lief moeten nemen.

Please advice. :? :?
De cover van caselogic past perfect op de ALDI pad. De stand functie werkt ook prima en alle openingen zijn gewoon beschikbaar voor zover ik heb kunnen zien.
Linkje naar de cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf volgende week weer te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 21:54:
Vanaf volgende week weer te koop
Vorige aanbieding ligt hier (Uden) nog steeds in de vitrine ! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henknel
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-03 09:56
Aldi ICS update is begonnen. Ik heb de update binnengehaald en tot op heden werkt het goed. De indruk is iets sneller. Ik heb alleen geen factory reset gedaan. Ik weet nog niet hoe dit moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Goed om te weten. Komt hij OTA binnen of kan je hem ook ergens downloaden? Dan kan ik in ieder geval aan mijn vader doorgeven dat hij zijn tablet kan updaten binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flupke1
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-08 16:42
De update haal je binnen via de settings- tablet - update.

Enkele bedenkingen:

De root die ik had is weg, wat logisch is, maar dit zorgde ervoor dat Switchme niet meer goed werkte, die heb ik dan via ADB moeten desinstalleren. Je kijkt dus best na welke apps eventueel problemen zouden geven voor je updatet.

De update zelf ging vlot en ik heb voor de zekerheid na de update een factory reset gedaan om met een propere lei (de prehistorische tablet) te kunnen starten.

De factory reset duurt wel. Laat je niet vangen aan een half uur of meer, de tablet zal na een tijdje heropstarten en dan is de update uitgevoerd.

De tablet werkt met ICS wat vlotter en het ziet er allemaal wat leuker uit, al heb ik net als enkele anderen wel gemerkt dat het wifi-bereik blijkbaar toch een stuk achteruit is gegaan met deze update. Om dit te bevestigen, moet ik er wel nog wat meer mee aan de slag.

Spoart au kjeis makker, de prosesse es nog lank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:17
ICS bij vrienden ook erop gezet. Geen problemen ondervonden. Lijkt inderdaad iets sneller. Even afwachten op de langere termijn hoe het werkt.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 08:53
flupke1 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:28:

De tablet werkt met ICS wat vlotter en het ziet er allemaal wat leuker uit, al heb ik net als enkele anderen wel gemerkt dat het wifi-bereik blijkbaar toch een stuk achteruit is gegaan met deze update. Om dit te bevestigen, moet ik er wel nog wat meer mee aan de slag.
Klopt,

mijn bereik met WiFi is ook sterk achteruit gegaan....

iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 20:27
heb bijna geen wifi meer :'( had ik dit geweten had ik de update niet gedaan, iemand die al iets meer weet ? of wachten op nieuwe update van medion ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Aldi België is vanaf volgende week de Medion LifeTab S9512 voor de heb voor 299,-
Deze is erg dun (8,9mm) en licht (580 gr).
Deze heeft ook geen UMTS, vraag ik me af; kun je daar net als bij de Archos een UMTS-usb stick insteken??
Die heb ik toch liggen.
http://aldi-bn.aldi.be/al...062012_48_583_7443_5.html

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2012 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fozzie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 07:15
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 08:37:
Bij Aldi België is vanaf volgende week de Medion LifeTab S9512 voor de heb voor 299,-
Deze is erg dun (8,9mm) en licht (580 gr).
Deze heeft ook geen UMTS, vraag ik me af; kun je daar net als bij de Archos een UMTS-usb stick insteken??
Die heb ik toch liggen.
http://aldi-bn.aldi.be/al...062012_48_583_7443_5.html
In Nederland is deze vanaf Zaterdag 30 Juni leverbaar.....

Wat ik dus niet van de Nederlands site haal maar wel van de Belgische site haal en ook bij Medion is:

Uitgebreide accessoires incl. hoes

microHDMI-Kabel
microUSB-hostkabel
microUSB-synchronisatiekabel
headset
netadapter
elegante opbergtas
schoonmaakdoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soheilmd
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-08 13:10
Dit zijn de complete specs:

■Android™ 4.0
■16 GB intern geheugen
(Uitbreidbaar via microSD™/SDHC™-geheugenkaarten tot 32 GB.)
■USB-hostfunctie – voor de rechtstreekse gegevensoverdracht vanaf USB-sticks en voor het aansluiten van o.a. toetsenbord en muis
■Texas Instruments OMAP 4430 Dual-Core-processor (1,0 GHz)
■1 GB LPDDR2-werkgeheugen
■1,3 MP webcam met ingebouwde microfoon – de optimale uitrusting voor chats en videoconferenties.
■WiFi – snelle draadloze LAN IEEE 802.11 n-standaardtechnologie
■Accu met lange gebruiksduur – de lithiumpolymeeraccu zorgt voor maximaal 10 uur puur multimediaplezier of een maand op stand-by
■Uitstekend 24,6 cm/9,7" IPS-multitouchscherm (resolutie van 1024 x 768 pixels)
■Geïntegreerd SRS-geluidssysteem – met 2 luidsprekers en 2 subwoofers
■Helderheidssensor – automatische en stroombesparende aanpassing van de helderheid van het scherm
■Positiesensor – automatische aanpassing van de schermweergave in staande of liggende opmaak, afhankelijk van de positionering
■GPS-sensor – voor een snelle positiebepaling.
■Uitgebreide aansluitmogelijkheden – dankzij microHDMI, microUSB 2.0 met USB-hostfunctie, microSD™/SDHC™-kaartlezer en Bluetooth 3.0.

Afmetingen (B x H x D)/Gewicht:
■ca. 247 x 185 x 8,9 mm
■Gewicht: ca. 580 g

source

Moet zeggen dat ik hem niet echt goedkoop vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is 200 euro een goede prijs voor de Medion Lifetab P9514, nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Vanaf 2 maart 2013 is ie weer te koop voor 189 Euro bij de Aldi.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:49

Nikeo

Jawelles

Vanaf zaterdag 7 December bij de Aldi: De Medion Lifetab 10316
Afbeeldingslocatie: http://www.imghost.nl/download/aldi10inch.jpg
Bron: http://www.aldi.nl/aldi_tablet_101_48_5_693_7146.html
Uitgebreide specs: http://aldi.medion.com/md98516/nl/?refPage=aldi

In de pw staat de voorloper http://tweakers.net/price...0311-zwart/specificaties/

Ik vraag me af of het wat is. Voor de prijs lijken het prima specificaties. Mijn vader wou graag zoiets hebben om foto's te laten zien aan bezoek, maar ik laat hem liever meteen iets goeds kopen, ook al is een andere 10 inch tablet al snel aardig duurder. Daarnaast ontbreekt er GPS, iets dat hij wel zal gaan missen als hij eenmaal goed bezig is.

[ Voor 30% gewijzigd door Nikeo op 04-12-2013 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:21

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

''Accu met lange levensduur'' lekker duidelijk...

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Getest in Duitsland, lijkt niet onaardig:
http://www.computerbild.d...0316-MD98516-9020351.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemoon23
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-06-2024
In Duitsland worden ze al vanaf 5 December verkocht, en ik woon vlakbij de grens en 10 min van een Aldi in Duitsland, dus ik ging vanmorgen even langs.
07:45 stond er al een man of 25 toen ik aankwam, toen de deur om 08:00 openging was het een dikke 40 man.
Uiteindelijk was ik net te laat en heb ik geen kunnen krijgen.
Zaterdag in NL nog maar een keer proberen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 14:12
Waar liggen de tablets? de Wolfgang telefoons liggen vaak bij de Kassa.
Moet je dus gewoon weer naar de Kassa rennen of naar de glazen kast waar alle elektronica in ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

42dpi schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:56:
''Accu met lange levensduur'' lekker duidelijk...
De test van Bild geeft een accuduur van meer dan elf uur aan dus daar durf ik de gok wel op te wagen :)

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluemoon23
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-06-2024
Verkoop was gelijk bij de kassa in Duitsland, ik had dit niet zo snel door anders was ik denk ik nog net op tijd geweest

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
Morgen loop ik even langs diverse aldi's om er eentje te kopen. Hopelijk....

update : Hadden er nog meerdere liggen. De gekte van de voorbije jaren lijkt wat gekoeld. ( toen ze nog met 30 stonden te wachten voor een gesloten deur.. )
De tablet zelf is een leuk ding. Na 15 minuten instellen viel het me op dat de randjes op de achterkant van het tablet niet super afgerond zijn. Aangezien het ook geen pluimpje van een tablet is kan dit misschien wel irritant aanvoelen na een avondje.
Verder voelt het behoorlijk snel aan, nog geen haperingen of crashes.
Het scherm zelf is behoorlijk scherp, maar de kleuren ogen wat flets.
Als ik mijn oude Galaxy S2 ernaast houd valt het op dat rood, blauw en geel wat afgewassen zijn.
( bv het Ebay logo )

Batterij kan ik niets over zeggen. Na 6 uur in de lader is hij terug 100%.
Uit de doos was de batterij voor 40% geladen.
Oh, en oortjes zaten erbij. ( Blijkbaar niet bij iedereen het geval )

[ Voor 85% gewijzigd door spl3ndr op 13-12-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-07 13:37

riffey#4

aka Beever#4

Hij ligt er deze week weer. Heeft iemand ondertussen ervaringen? En hoe bevallen de custom roms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartelsrobert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 18:06
Zaterdag is er weer een tablet in de aanbieding voor 199,-

MEDION® LIFETAB® S10346 (MD 98992)
Intel® Atom™ processor Z3735F (tot 1,83 GHz)
32 GB intern geheugen/2 GB RAM
Accu met lange werkingsduur
5 MP digitale camera en 2 MP frontcamera
GPS
Infraroodfunctie
Stereoluidsprekers

lijkt mij wel een leuke tablet voor dat geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLEEDD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 09:49
Interessante tablet inderdaad!
Wat ik in de Duitse niet echt diepgaande reviews lees een goed ding!
Goed scherm, snel, front facing speakers en goede bouwkwaliteit.
Alleen is de accu duur minder dan zijn voorganger door het gebruik van de Intel cpu maar daardoor is hij wel sneller!
Ik verwachte van Medion overigens geen updates maar lees dat eerdere tablets deze wel hebben gekregen dus wie weet zelfs een update naar Lollipop.

Op een forum gelezen dat iemand met een Antutu test 32.785 punten en 33.254 scoorde, wat iets hoger is dan mijn LG g2.
Reviews:
http://youtu.be/r5BYiasw0G8
http://www.etest.de/hardw...D-98992.Test-Details.html
http://www.computerbild.d...Aldi-Tablet-11135559.html

Duits forum:
http://www.android-hilfe....ellen-s-beitrag-74-a.html

[ Voor 18% gewijzigd door LLEEDD op 04-12-2014 17:11 . Reden: antutu info toegevoed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:51
LLEEDD schreef op donderdag 04 december 2014 @ 16:31:
Interessante tablet inderdaad!
Wat ik in de Duitse niet echt diepgaande reviews lees een goed ding!
Goed scherm, snel, front facing speakers en goede bouwkwaliteit.
Alleen is de accu duur minder dan zijn voorganger door het gebruik van de Intel cpu maar daardoor is hij wel sneller!
Ik verwachte van Medion overigens geen updates maar lees dat eerdere tablets deze wel hebben gekregen dus wie weet zelfs een update naar Lollipop.

Op een forum gelezen dat iemand met een Antutu test 32.785 punten en 33.254 scoorde, wat iets hoger is dan mijn LG g2.
Reviews:
http://youtu.be/r5BYiasw0G8
http://www.etest.de/hardw...D-98992.Test-Details.html
http://www.computerbild.d...Aldi-Tablet-11135559.html

Duits forum:
http://www.android-hilfe....ellen-s-beitrag-74-a.html
Ik heb hem vandaag in Duitsland gehaald. Gingen hard! Perfect tabletje voor surfen, Netflix (FullHD-scherm!) en microsoft office voor android nu je Word, Excel en Powerpoint als beta via Google+ kan bemachtigen icm een besteld hoesje met toetsenbord uit China...

Nadelen: ietswat zwaar (maar wel degelijk). En redelijk grote zwarte rand om het scherm heen waardoor je scherm eigenlijk kleiner lijkt maar gewoon 10.1 inch is..

Android 5 reken ik niet op, maar misschien ooit nog via rooten er op te zetten. Er staat meteen Android 4.4.4 op vanuit de doos iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLEEDD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 09:49
Deezers schreef op donderdag 04 december 2014 @ 20:36:
[...]

Ik heb hem vandaag in Duitsland gehaald. Gingen hard! Perfect tabletje voor surfen, Netflix (FullHD-scherm!) en microsoft office voor android nu je Word, Excel en Powerpoint als beta via Google+ kan bemachtigen icm een besteld hoesje met toetsenbord uit China...

Nadelen: ietswat zwaar (maar wel degelijk). En redelijk grote zwarte rand om het scherm heen waardoor je scherm eigenlijk kleiner lijkt maar gewoon 10.1 inch is..

Android 5 reken ik niet op, maar misschien ooit nog via rooten er op te zetten. Er staat meteen Android 4.4.4 op vanuit de doos iig :)
Goed om te horen dat je hem hebt! Ben benieuwd naar je ervaringen?
Wat voor benchmark score haal je? Hoe is het wifi bereik en de accuduur?
Heb je een link naar het hoesje dat je hebt gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
LLEEDD schreef op donderdag 04 december 2014 @ 21:00:
[...]

Goed om te horen dat je hem hebt! Ben benieuwd naar je ervaringen?
Wat voor benchmark score haal je? Hoe is het wifi bereik en de accuduur?
Heb je een link naar het hoesje dat je hebt gekocht?
Wifi is goed. Accu ook.
Benchmark is 32738

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwoe
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-08 15:22
Heb de s10346 vandaag ook gehaald.
Leuk ding. Alles reageert snel, maar vind wel dat het scherm niet lekker reageert op typ handelingen.
Als ik 3 woorden typ, missen er zeker 3 letters. Lijkt wel of ie niet goed reageert.

Meerdere dit opgevallen?

Ryzen 7 5800x || Gigabyte Aorus pro v2 || 2 x G.skill F4-3600C16-16GVKC || Scythe Mugen 5 || Coolermaster MWE Gold 750 v2 || Corsair Obsidian 750D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
mwoe schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 18:22:
Heb de s10346 vandaag ook gehaald.
Leuk ding. Alles reageert snel, maar vind wel dat het scherm niet lekker reageert op typ handelingen.
Als ik 3 woorden typ, missen er zeker 3 letters. Lijkt wel of ie niet goed reageert.

Meerdere dit opgevallen?
Nee, dat niet.
Mijn scherm flikkert wel eens heel kort wit... hopelijk een software bug want tijdens de apps zelf geen last van dat het scherm heel even 'wit' flikkert. Alleen last van bij navigatie / bij opstarten apps. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birrel
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-01-2024
Deezers schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 23:50:
[...]

Nee, dat niet.
Mijn scherm flikkert wel eens heel kort wit... hopelijk een software bug want tijdens de apps zelf geen last van dat het scherm heel even 'wit' flikkert. Alleen last van bij navigatie / bij opstarten apps. Meer mensen last van?
Lijkt volgens de duitse kopers een algemeen probleem http://www.android-hilfe....len-s-beitrag-74-a-5.html

Verder nogal wat problemen met sd kaartjes.

[ Voor 33% gewijzigd door Birrel op 07-12-2014 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Birrel schreef op zondag 07 december 2014 @ 20:01:
[...]

Lijkt volgens de duitse kopers een algemeen probleem http://www.android-hilfe....len-s-beitrag-74-a-5.html

Verder nogal wat problemen met sd kaartjes.
Mooi dat Medion iig op de hoogte is en met een update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:43
Ben nu mijn google play app kwijt na een update :( Krijg het niet terug, wat ik ook probeer.....

Meer met zelfde probleem, of nog beter , met de oplossing ?
Zonder google play wordt t natuurlijk allemaal een stuk minder met nieuwe apps installeren en bijwerken .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 13:11
Heb je al Google bezocht en "Google Play store apk" ingetypt?

Eerste link: http://www.redmondpie.com/google-play-apk-4.4.22-download/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:43
Heb stiekem de hoop dat "medion" snel met een update komt om het te herstellen, heb het in ieder geval gemeld bij dat bedrijf.

Wel al heel wat gegoogled en daar weinig helpvols uit gehaald ( Play niet verstopt of iets dergelijks) , APK installeren zou nog een oplossing zijn, als dat werkt, maar wacht eerst de medion reactie af .....
( maar thanks voor de link en t meedenken )

Weet ook niet of een "factory reset" de play terugzet, anders ben ik daarmee nog verder van huis ;)
Pagina: 1 2 Laatste