Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Net bij Aldi geweest en daar lag een folder met de aankondiging dat vanaf 10 december de Medion LifeTab P9514 (MD 99000) te koop zal zijn voor 399,-

Specs:
Google Android 3.2
32 Gb Intern geheugen
NVIDIA Tegra 2 dual core processor
NVIDIA GeForce videokaart
UMTS/3G/GPS
Wifi
Li-polymeer accu voor 8 uur werktijd
10" multitouch display
MicroSD
MicroUSB
HDMI
Bluetooth

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/iw6tmt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

En wat is het verschil met Aldi Minipad?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:45
Kan je toch veel beter een Transformer halen IMHO. Okay, die heeft minder geheugen maar vertrouw dat toch meer.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Oeps, dit is natuurlijk een andere dan de Minipad.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

Geen info over het scherm, maar als het een IPS scherm heeft, is het niet onaardig.
En ook met 3G functie, dan is 400 euro niet veel geld.

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt overigens een Nvidia GeForce videokaart overgenomen in je specs, die staat echter niet op de foto. Is dan ook geen GeForce videokaart, maar een Tegra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het uit onderstaande specs overgetypt.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2wexdl1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:35

The Chosen One

Zie signature!

Medion heeft bij mij nog altijd zo'n middelmatige B-merk vibe.
Andere tabs zijn niet heel veel duurder volgens mij maar is Medion nou nog een echt goed merk of heeft die vibe nog een reden dat ik die heb/ er is?

Me ouders willen mogelijk nog een tab hebben voor wat simpel gedoe.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Mijn ervaring met Medion is wel goed eigenlijk, vooral op het gebied van garantie (standaard 3 jaar volgens mij) bieden ze erg goede service. Qua design vind ik het wel altijd net iets minder dan de duurdere merken, maar de prijs is er dan ook naar. Mijn navigatie werkt in ieder geval na 7 jaar nog altijd perfect.

[ Voor 38% gewijzigd door SToRM666 op 03-12-2011 11:48 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 23:46
Aanbieding op ALDI website
Product website

Qua specificaties beter dan de Samsung Galaxy Tab 10.1 16GB. Betere camera's, meer geheugen.
Ik heb zelf goede ervaring met Medion (PC 5 jaar gebruikt). Ik heb er gelukkig nog even een week om over na te denken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
18cm dik... Zelfs tablets met x86 zijn dunner! Ook leuk dat zij een positiesensor hebben uitgevonden. :P En nee, positiesensor is dus geen GPS, maar gewoon een accelerometer. Ook mis ik een USB-aansluiting. Aan den andere kant is het weer leuk en aardig dat ze allerlei accessoires meeleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:36
exelletor schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:52:
18cm dik... Zelfs tablets met x86 zijn dunner! Ook leuk dat zij een positiesensor hebben uitgevonden. :P En nee, positiesensor is dus geen GPS, maar gewoon een accelerometer. Ook mis ik een USB-aansluiting. Aan den andere kant is het weer leuk en aardig dat ze allerlei accessoires meeleveren.
Maße: ca. 26 x 18 x 1,3 cm (B x H x T)
Gewicht: ca. 720 g
?? 1,3 cm dik hoor, maar wel erg zwaar zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-08 15:21

Knud

Sandvich

Jammer dat ze geen Wifi Only versie hebben, dan was de prijs waarschijnlijk nog scherper geweest :)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diecke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:09
exelletor schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:52:
Er zit gewoon een USB aansluiting op hoor.
en 18 cm dik 8)7... Grapje hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Diecke schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 15:06:
[...]

Er zit gewoon een USB aansluiting op hoor.
en 18 cm dik 8)7... Grapje hoop ik?
Ja, excuses, heb verkeerd gelezen. Meestal worden de afmetingen in de vorm van hoogte x breedte x dikte aangeduid. Heb daardoor 18mm gelezen, maar als 18cm opgeschreven. 8)7 Inderdaad dom van mij. :) Maar de USB-aansluiting ziet er toch niet op, terwijl met deze dikte er juist eentje op zou kunnen passen. (ik bedoel de full-size usb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diecke
  • Laatst online: 15:09
exelletor schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 15:13:
[...]

Ja, excuses, heb verkeerd gelezen. Meestal worden de afmetingen in de vorm van hoogte x breedte x dikte aangeduid. Heb daardoor 18mm gelezen, maar als 18cm opgeschreven. 8)7 Inderdaad dom van mij. :) Maar de USB-aansluiting ziet er toch niet op, terwijl met deze dikte er juist eentje op zou kunnen passen. (ik bedoel de full-size usb)
Er is toch een MicroUSB aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidane007nl
exelletor schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 15:13:
[...]Maar de USB-aansluiting ziet er toch niet op, terwijl met deze dikte er juist eentje op zou kunnen passen. (ik bedoel de full-size usb)
Hoezo wil je een gewone USB aansluiting? MicroUSB is goed genoeg en een kabeltje zit erbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diver99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-06 15:45
in een gewone usb steek je zo een usbstick met films en foto's en zo, werkt wel zo makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Beetje aan de prijzige kant zou ik zeggen, in tegenstelling tot de minipad... Zou zelf eerder voor een transformer gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-01-2022

xer

Zijn hiervan al goede reviews beschikbaar?, Kan via google nog niets vinden

[ Voor 28% gewijzigd door xer op 04-12-2011 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMJLA
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Zidane007nl schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 13:04:
Aanbieding op ALDI website
Product website

Qua specificaties beter dan de Samsung Galaxy Tab 10.1 16GB. Betere camera's, meer geheugen.
Ik heb zelf goede ervaring met Medion (PC 5 jaar gebruikt). Ik heb er gelukkig nog even een week om over na te denken. :)
In "Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets" stelde ik op maandag 05 december 2011 10:54
onderstaande vragen.

Maar hoe verhoudt zich dit tablet met een Samsung Galaxy Tab 10.1 en een iPad2?

Iets voor Arnoud Wokke om te bespreken?

Ik had toen dit:

"Geplaatst op zondag 04 december 2011 19:53

Thmz159Bekijk myReact van Thmz159Bekijk de gallery van Thmz159Stuur een bericht naar Thmz159Berichten: 164
Reg. datum: 23 januari 2010

Er is al een topic van deze tablet: Aldi 10 inch tablet
voor de rest is deze me te duur als gadget, ik had liever een 10" variant van die Aldi Minipad gezien voor een zacht prijsje.".

nog niet gezien.

De beantwoording van mijn vragen blijft echter actueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMJLA
Persbericht Medion:

Het ideale decembergeschenk: de MEDION® LIFETAB® MD 99000

Nieuwe tablet met Android™ 3.2, 10-inch display, 32 GB aan geheugen en 3G vanaf 10 december 2011 te koop bij ALDI

Panningen, 5 december 2011 – MEDION presenteert met de MEDION LIFETAB P9514 (MD 99000) het ideale decembergeschenk. De tablet is vanaf 10 december 2011 bij alle ALDI-filialen te koop en biedt de nieuwste tablettechnologie. ALDI combineert dit met een groot aantal vooraf geïnstalleerde apps en de nodige extra’s. Dit aantrekkelijke pakket is te koop voor de zeer scherpe prijs van 399 euro.

De MEDION LIFETAB MD 99000 overtuigt door zijn razend scherpe multitouch display van 25,4 cm (10-inch). De tablet is uitgerust met Android-versie 3.2. Dit besturingssysteem biedt toegang tot meer dan driehonderdduizend apps in de Android Market. Daarnaast is de tablet standaard voorzien van tal van voorgeïnstalleerde en volledige versies van Docs to Go, Printershare en een tekenprogramma. Andere geïnstalleerde apps zijn het LEO-woordenboek, eBay en HRS. Het interne geheugen van 32 GB biedt ruim plaats voor toepassingen en data en is met behulp van een microSD- of microSDHC-kaart eenvoudig uit te breiden.

De MEDION LIFETAB MD 99000 is een ideale reisgenoot dankzij de UMTS/Quadband 3G-module (HSDPA/HSUPA). Die zorgt in combinatie met een mobiel abonnement altijd en overal voor toegang tot internet, sociale netwerken en mail. Daarnaast biedt de tablet thuis, op kantoor of onderweg eenvoudig toegang tot WiFi-netwerken.

De geïntegreerde applicatie LIFETAB Media maakt het beheer van foto’s, video’s en muziek eenvoudiger dan ooit. De twee geïntegreerde camera’s zijn geschikt voor het maken van foto’s en contact onderhouden via videochats. Ook akoestisch presenteert de MEDION LIFETAB MD 99000 zich als een echte entertainer. Dankzij Dolby Mobile biedt de tablet een uitstekend geluid bij het bekijken van een video, het luisteren naar muziek of bij het gamen.

De tablet levert krachtige prestaties door de NVIDIA Tegra 2 Dual Core-processor die zorgt voor probleemloze multitasking van het hoogste niveau. Bluetooth 2.1, een microUSB-uitgang en Audio-Out completeren het slechts 720 gram wegende apparaat. Verder vindt de consument een elegante tas, een netsnoer, een schermdoekje, een AKG-hoofdtelefoon en een HMDI-adapter in de verpakking. MEDION levert de tablet met 36 maanden garantie.

Beschikbaarheid
De MEDION LIFETAB P9514 (MD 99000) is vanaf 10 december 2011 te koop in alle ALDI-filialen voor 399 euro.

Technische specificaties

•Processor: NVIDIA® GeForce®
•25,4 cm /10-inch multitouch display (1.280x800 pixels)
•32 GB intern geheugen (uitbreidbaar met microSD- of microSDHC-kaart tot 64 GB)
•Geïntegreerde UMTS/Quadband 3G-module (HSDPA/HSUPA) en GPS
•Geïntegreerd draadloos LAN (IEEE 802.11n)
•Twee geïntegreerde camera’s (2 megapixels voorzijde en 5 megapixels achterzijde) en een geïntegreerde microfoon
•Geïntegreerde stereoluidspreker met Dolby® Mobile
•Hoogwaardige lithium-polymer-accu (4,7 Wh) met een gebruikstijd van maximaal acht uur (afhankelijk van effectief gebruik)
•Helderheidssensor – past de helderheid van de display automatisch aan om energie te besparen
•Beeldsensor – beeldscherm past zich automatisch op staand of liggend formaat aan
•Voorgeïnstalleerde apps/software, waaronder LIFETAB Media, Docs to Go, Printershare, tekenpakket, HRS, eBay, LEO-woordenboek
•Content: Android Market™
•Extra’s: elegante tas, microUSB-kabel, AKG-hoofdtelefoon, netsnoer, HDMI-adapterkabel, reinigingsdoek
•Aansluitingen: Bluetooth 2.1, microUSB, microSD-/microSDHC-kaartlezer, Audio-Out, multifunctionele aansluitingen, SIM-kaartslot
•Gewicht en afmetingen: ca. 720 gram en 13,2 mm hoog
Over MEDION
MEDION AG is een beursgenoteerde onderneming. Het bedrijf is gevestigd in Essen (Duitsland) en heeft circa duizend medewerkers. MEDION focust zich op het maken van innovatieve consumentenelektronica van hoge kwaliteit met een aantrekkelijk design. De producten zijn betaalbaar voor een breed publiek. Daarnaast ontwikkelt MEDION aanvullende diensten, vooral op het gebied van telecommunicatie (MEDIONmobile), downloaddiensten en andere online diensten. Voor meer informatie: www.medion.nl.

© 2011 MEDION AG. Alle rechten voorbehouden.

MEDION en het MEDION-logo zijn geregistreerde handelsmerken van MEDION AG in Duitsland en/of andere landen. Andere producten en diensten kunnen handelsmerken of servicemerken zijn van hun respectievelijke eigenaars.

Contactpersoon voor de pers:
LVTPR
Annemieke van Baal
T.: 030 – 65 65 070
E.: medion@lvtpr.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cervantezz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-06-2024
Iemand al ergens reviews van dit apparaat weten te vinden?

Het lijkt mij een aardige optie, niet te duur voor een tablet met 3G functionaliteit. Zou je hier ook binnen afzienbare tijd Android 4 op kunnen gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 13:28

appelsientje

Het beste onder de zon

Hij is idd net een tikje goedkoper dan de rest waardoor het wel aantrekkelijk lijkt.
Maar ik wacht eerst op de revieuws wat specs an sich zeggen mij niet voldoende.
Wel jammer dat je hem niet even kan testen/vasthouden bij de aldi.

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Komt deze behalve bij ALdi ook elders .... als ik het zo lees is deze nog beter dan een Ipad?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 17:37
Mouse_NL schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:06:
Komt deze behalve bij ALdi ook elders .... als ik het zo lees is deze nog beter dan een Ipad?
Qua specificaties zal deze misschien beter zijn als een Ipad maar een Ipad is geheel geoptimaliseerd voor zijn hardware waardoor deze waarschijnlijk soepeler draait als deze tablet. Desondanks lijkt deze tablet mij een prima gadget voor een mooie prijs. Hopen dat hiervoor de custom-rom-markt actief wordt, dan denk ik dat je hiermee een zeer goed apparaat hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
bdalenoord schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:12:
[...]

Qua specificaties zal deze misschien beter zijn als een Ipad maar een Ipad is geheel geoptimaliseerd voor zijn hardware waardoor deze waarschijnlijk soepeler draait als deze tablet. Desondanks lijkt deze tablet mij een prima gadget voor een mooie prijs. Hopen dat hiervoor de custom-rom-markt actief wordt, dan denk ik dat je hiermee een zeer goed apparaat hebt...
Ik heb dus al een paar TABS langs zien komen en ik heb dus eigenlijk genoeg aan een tab met wifi omdat ik op mijn SGS al alles heb. Ik zit er nu sterk aan te denkemn deze sim in dit apparaat te gebruiken. Nog even een vraag zit hierop GPS?Want dat is mij niet geheel duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:04
hier wel al een duitse review:
http://www.computerbild.d...di-Tablet-PC-6876336.html

hier ook meer details tot de specs en heeft idd GPS aanboord.
Afbeeldingslocatie: http://www.computerbild.de/downloads/4036795/CoBi11_26-046-047-ET.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door alki op 06-12-2011 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Mijn duits is erg roestig zie ik ... kan van sommige dingen geen chocolade maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:59

Nakebod

Nope.

Leuk dat ze steeds zeggen dat er 32 GB geheugen inzit... maar hoeveel intern geheugen zit er nu werkelijk in?
Ik ga er vanuit dat er 1GB geheugen inzit gezien dit gangbaar is voor HC tablets.

Als ik geen Transformer had, zou dit stiekem best wel een goede tablet zijn als ik de overige specs bekijk, 3G, 32GB opslag, en USB poorten op de tablet zelf, En dat voor "maar" 399, wat toch een stuk goedkoper is dan de concurenten.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:04
Mouse_NL schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:06:
Mijn duits is erg roestig zie ik ... kan van sommige dingen geen chocolade maken!
Die van mij niet, het is wel een vluchtige review ze zijn erg te spreken over de tab dat hij snel reageert,veel geheugen heeft ten opzichte van zn concurrenten, het scherm een goed contrast heeft en vanuit alle hoeken goed te bekijken is.

Conclusie: is het een ipad 2 killer ? Nee, dit kun je niet met specs meten maar dit heeft ook met imago te maken dat mensen bereid zijn om veel meer te betalen voor een apple en een cleaner design lees metalen behuizing.

@nakebod, dit staat ook in de review voor de gebruiker is er iets van 29gb vrij te gebruiken, de rest word door het besturingssysteem gebruikt en voorgeinstalleerde apps.

[ Voor 13% gewijzigd door alki op 06-12-2011 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klada
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 16:41
[quote]appelsientje schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:05:

Wel jammer dat je hem niet even kan testen/vasthouden bij de aldi

Volgens mij kan je bij de Aldi binnen de 7 dagen gewoon je aankoop terug brengen en je krijg je geld terug.
Moet je wel een papiertje invullen met de reden waarom je hem terug brengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniee
  • Laatst online: 04-09 12:58
Hmm ben toch wel heel erg aan het twijfelen of ik deze tablet zal aanschaffen. Qua specificaties heb ik eigenlijk weinig op aan te merken. De ipad ziet er in mijn ogen wat gelikter uit, maar daar betaal je dan ook dik voor. Eigenlijk wacht ik op een goede recensie, ben alleen bang dat die niet voor 10 december verschijnt. En mijn verwachting is dat deze tablet toch wel hard zal gaan bij de Aldi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Fazit: So gut wie das Medion Lifetab P9514 schnitt noch kein Tablet-PC im COMPUTER BILD-Test ab. Dank gutem Touchscreen und prima Ausstattung mit großem Speicher, WLAN, Bluetooth und UMTS setzt es sich an die Spitze der Bestenliste. Das Lifetab ist deutlich günstiger als ein vergleichbar ausgestattetes iPad 2 oder Android-Tablet. Bundesweiter Erscheinungstermin des Geräts: 8. Dezember 2011.

http://www.bild.de/digita...d.html?wtmc=go.off.edpick

van een andere site (chip.de)

Doch schon beim Lieferumfang setzt sich Medion von anderen Tablets ab: So befindet sich neben dem Tab auch eine Tasche, ein Putztuch, Kopfhörer von AKG und ein HDMI-Kabel, das Sie mit dem Docking-Port des Lifetabs verbinden, um Filme oder Fotos aus Ihrem TV wiederzugeben, im Karton. Andere Hersteller lassen sich solche Adapter oft teuer bezahlen.
lifetab

[ Voor 39% gewijzigd door Spice op 06-12-2011 17:46 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidane007nl
Zozo, lovende beoordelingen van die Duitse bladen. :)
cervantezz schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:59:
Zou je hier ook binnen afzienbare tijd Android 4 op kunnen gooien?
Medion heeft gezegd dat een update naar Android 4 komt, maar wanneer konden ze nog niet zeggen. (http://www.facebook.com/M...and/posts/306154826072241)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cervantezz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-06-2024
Ziet er goed uit allemaal, ik denk dat ik zaterdag even naar de lokale Aldi rijd. Zeker een mooi prijsje voor een 3G tablet. Het zou mooi zijn om 'm daar even te kunnen bekijken voor aanschaf. Maar als ik goed begrijp is retourneren bij de Aldi gewoon mogelijk, staat althans op de website dat ze daar niet moeilijk over doen.

Moet ik alleen nog even uitzoeken hoe ik dat het beste kan doen met mijn simkaart. Een duo sim kost bij KPN 40 euro, denk dat dat de beste optie is. Iemand hier ervaring mee met een tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Houd er wel rekening mee dat een duo sim niet gelijktijdig gebruikt kan worden. Laatst ingeschakelde is actief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMJLA
Ik herhaal nog even mijn eerder gestelde vragen.

Hoe verhoudt zich dit Aldi 10 inch tablet (vanaf 10 december a.s. te koop) met een Samsung Galaxy Tab 10.1 en een iPad2?

Zijn visie/mening wordt door mij ten zeerste op prijs gesteld.

De beantwoording van mijn vragen blijft actueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

CMJLA schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:16:
Ik herhaal nog even mijn eerder gestelde vragen.

Hoe verhoudt zich dit Aldi 10 inch tablet (vanaf 10 december a.s. te koop) met een Samsung Galaxy Tab 10.1 en een iPad2?

Zijn visie/mening wordt door mij ten zeerste op prijs gesteld.

De beantwoording van mijn vragen blijft actueel.
1) Antwoord hoe deze zich verhoudt heb je al hierboven gekregen (stukje bild)
2) verder kun je in de PW een 9,7-10,1", 32GB en 3G kiezen en dan de bovenstaande specs in dit draadje om te vergelijken.

dan krijg je het volgende http://tweakers.net/price...qpypiHL2Qs-DpIQJoiJd2yvAE
zelf aanvinken :P

3) Ik denk niet dat Arnoud deze voor zaterdag in handen heeft en besproken krijgt.
4) Al met al meer tablet voor 250-300 euro minder :9
5) 4,5 mm dikker
6) wel micro usb
7) kaarttlezer (microSD)

[ Voor 37% gewijzigd door Spice op 08-12-2011 10:17 ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMJLA
Spice schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:22:
[...]

1) Antwoord hoe deze zich verhoudt heb je al hierboven gekregen (stukje bild)
2) verder kun je in de PW een 9,7-10,1", 32GB en 3G kiezen en dan de bovenstaande specs in dit draadje om te vergelijken.

dan krijg je het volgende http://tweakers.net/price...qpypiHL2Qs-DpIQJoiJd2yvAE
zelf aanvinken :P

3) Ik denk niet dat Arnoud deze voor zaterdag in handen heeft en besproken krijgt.
4) Al met al meer tablet voor 250-300 euro minder :9
5) 4,5 mm dikker
6) wel micro usb
7) kaarttlezer (microSD)
Spice,

Mag ik uit jouw reactie concluderen, dat jij erg enthousiast bent over deze tablet?

Jij schrijft o.m.: "3) Ik denk niet dat Arnoud deze voor zaterdag in handen heeft en besproken krijgt.".

Ik ken Arnoud nog uit zijn tijd op het Murmelliusgymnasium te Alkmaar, onderschat hem daarom niet, en denk, dat als hij zich een beetje inzet, hij datgene, wat jij voor onmogelijk acht, toch voor elkaar kan krijgen.

Arnoud,

Ik reken op je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CMJLA schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:02:
[...]

Spice,

Mag ik uit jouw reactie concluderen, dat jij erg enthousiast bent over deze tablet?

Jij schrijft o.m.: "3) Ik denk niet dat Arnoud deze voor zaterdag in handen heeft en besproken krijgt.".

Ik ken Arnoud nog uit zijn tijd op het Murmelliusgymnasium te Alkmaar, onderschat hem daarom niet, en denk, dat als hij zich een beetje inzet, hij datgene, wat jij voor onmogelijk acht, toch voor elkaar kan krijgen.

Arnoud,

Ik reken op je.
Staan genoeg reviews op YouTube, zoek maar eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

CMJLA schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:02:
[...]

Spice,

Arnoud,

Ik reken op je.
mwaah, lijkt erg op een motorola zoom (bijna hetzelfde) en dan scheelt het een dikke 50 euro, qua binnenwerk is er niks mis mee, zelfde als samsung galaxy tab maar je korting zit in de dikte (m.b.t. de samsung met de motorola scheelt het niks) alleen niemand wordt warm of koud van medion, slechte reputatie denk ik dan? Maar nu, vandaag wel bang for your buck (volgende maand kan dit weer anders zijn).
Ik onderschat Arnoud niet hoor maar ik weet hoe druk hij het heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sederi
  • Laatst online: 15-12-2011
Je kunt de lifetab wel eerder krijgen als je geluk hebt.
werk zelf bij de aldi en heb um vanochtend met de vracht gekregen.
moet zeggen dat er veel vraag naar is en zaterdag meteen om 8:30 uitverkocht is.
gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Meer info ook op heise.deGoogle translated (niet makkelijker te begrijpen wellicht, behalve voor degenen die helemaal geen Duitse schrifttekens beheersen)
Fazit

Das Aldi-Tablet bietet tatsächlich ein sehr gutes Verhältnis zwischen Preis und Ausstattung. Bei Asus, Motorola, Acer, Samsung und erst recht bei Apple bezahlt man für die Kombination aus 32 GByte Speicher und UMTS deutlich mehr. Berücksichtigt man auch das Zubehör und die Drei-Jahres-Garantie ergibt sich ein günstiges Rundum-Paket, für das man bei der Konkurrenz noch einmal deutlich mehr drauflegen müsste.

Trotzdem lohnt sich das Vergleichen und ein genauer Blick in die Datenblätter: Das schickere Xoom kostet mit UMTS und 16 GByte nur 20 Euro mehr als das Lifetab und hat darüber hinaus die längere Laufzeit. Manche Nutzer dürften beim Lifetab das Dual-Band-Wlan vermissen, was zum Beispiel das iPad kann, andere einen Anschluss für USB-Sticks, den es bei Acers Iconia Tab gibt.

Ein iPad-Killer ist das Lifetab nicht: Das Betriebssystem Android ist nicht so gut für Einsteiger geeignet wie Apples iOS, außerdem kann es bei der Laufzeit und beim Design nicht mithalten – und erst recht nicht beim Angebot an Zeitschriften-Apps und Videos zum Herunterladen.

[ Voor 12% gewijzigd door begintmeta op 08-12-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sederi
En ik heb um gehaald :-)
Wat een mooi ding hoewel ik nog geen verstand van android heb, heb zelf een iphone met jailbreak ideaal en heb een x ipad1 in mn handen gehad en dit is zeker niet minder.
Heb net de minipad terug gebracht wat een flutding vergleken met dit.
Als er vragen zijn hoor ik het wel
Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandel
  • Laatst online: 16-11-2014
Weet iemand of de USB host functie op de lifetab werkt? Met een speciale verloopkabel, zou je dan een usb toetsenbord of een usb-stick kunnen aansluiten. Voorbeeld van een verloopkabel die daarvoor zou kunnen dienen: http://www.google.nl/sear...nl&q=micro+usb+host+cable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMJLA
Sederi schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:55:
moet zeggen dat er veel vraag naar is en zaterdag meteen om 8:30 uitverkocht is.
gr.
Sederi,

Bij welk filiaal van de Aldi werkt u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
offtopic:
Ik moet na nader overdenken eigenlijk wel zeggen dat zo'n Motorola Xoom niet per se slechter lijkt zoals al wordt gesuggereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Vergelijkbare xoom is nu 410 euro in Duitsland, Xoom 2 komt eraan dus deze gaat eruit, zelfde specs als lifetab maar van aluminium i.p.v. plastic en een langere accuduur (10 uur).(Xoom 1)

[ Voor 9% gewijzigd door Spice op 08-12-2011 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees030
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-07 16:36
Inmiddels ook (goed) getest bij PCM (Personal Computer Magazine):

http://www.pcmweb.nl/hard...di-lifetab-p9514-md-99000

Ik wilde al met slaapzak voor de deur van Aldi gaan liggen ;) tot ik zag dat in januari de ASUS Transformer Prime met Tegra 3 uitkomt. Die biedt dan m.i. weer zoveel meer dat ik daar wel de meerprijs voor over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conradus1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-05-2021
Ik had er gisteren al een gekocht bij onze oosterburen, is voor mij niet ver.
Twijfelde eerst wel of ik 'm daar zou aanschaffen omdat ik bang was voor een "duitse" uitvoering.
Maar niets aan de hand alles is netjes vanaf het begin in te stellen.
Misschien dat er hier en daar wat verwijzingen naar duitse sites in zitten maar die zijn er zo vanaf.
Wat wel jammer is bij Aldi dat je het apparaat niet voor de evt. koop in de hand kunt hebben.
Het zit in de doos en blijft dat totdat die gekocht is.
Wat wel heel gerustellend is dat mocht de keus uiteindelijk toch tegenvallen je tot binnen 1 maand zonder opgaaf van reden kunt retourneren. Tablet heeft een mooi scherm en is vlot te bedienen. Het is dan wel wat dikker dan de andere maar who cares. Ziet er goed uit en is ruim van assesoires voorzien en heeft een heel aantrekkelijke prijs. Natuurlijk kun je je in de Ipadkudde begeven maar dit ding heeft werkelijk alles om even goed te voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwsmid
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-06-2024
DE ALDI Medion LifeTab P9514 (MD 99000) IS GELIJK AAN DE Olivetti OliPad 110.

http://www.tabletsmagazin...et-android-3-1-honeycomb/

http://www.androidpit.de/...rblog-Olivetti-OliPad-110

http://media.olivetti.com...Olipad_Accessories_GB.pdf

IK HAAL MORGEN EEN OP BIJ DE ALDI HET IS GEEN ASUS TRANSFORMER OF IPAD
MAAR WEL WEL EEN TABLET MET ALLES EROP EN AAN ZELFS 3G EN 3 JAAR GARANTIE

JWSMID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMJLA
Kees030 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 00:50:
Inmiddels ook (goed) getest bij PCM (Personal Computer Magazine):

http://www.pcmweb.nl/hard...di-lifetab-p9514-md-99000

Ik wilde al met slaapzak voor de deur van Aldi gaan liggen ;) tot ik zag dat in januari de ASUS Transformer Prime met Tegra 3 uitkomt. Die biedt dan m.i. weer zoveel meer dat ik daar wel de meerprijs voor over heb.
Meerprijs?

Wat kost die ASUS Transformer Prime met Tegra 3 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conradus1
Ja klopt, precies dezelfde.
Geen metalen strip aan onderkant scherm.
Wel zie ik op hun site een 3000 mAh lithium polymeeraccu die volgens hun eenvoudig te vervangen is.
Zou misschien iets zijn om de accu van de Medion lifetab t.z.t. te vervangen door deze want die in de lifetab is dacht ik 2000mAh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Iemand ooit stilgestaan bij het feit dat zowel de oplader als de HDMI uitgang gebruik maken van dezelfde (Medion specifieke) poort?

Dat betekent dus dat je tijdens het kijken van een film via de HDMI uitgang nooit je tablet kunt opladen. Is je accu op halverwege de film, dan moet je eerst opladen of op je tablet verder kijken.

Verder mocht één van die kabels kapot gaan, dan moet je bij Medion een nieuwe aanschaffen en kun je niet volstaan met een simpel nieuw micro USB of mini HDMI kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conradus1
Ja dat is wel erg dom van die duitsers!
Zo'n HDMI slot heb je ook liever niet aan de onderkant zitten, lekker onhandig.
Maar als dat alles is wat tegenvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sederi
hars73 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 14:35:
Iemand ooit stilgestaan bij het feit dat zowel de oplader als de HDMI uitgang gebruik maken van dezelfde (Medion specifieke) poort?

Dat betekent dus dat je tijdens het kijken van een film via de HDMI uitgang nooit je tablet kunt opladen. Is je accu op halverwege de film, dan moet je eerst opladen of op je tablet verder kijken.

Verder mocht één van die kabels kapot gaan, dan moet je bij Medion een nieuwe aanschaffen en kun je niet volstaan met een simpel nieuw micro USB of mini HDMI kabeltje.
Nee hij heeft aan de onderkant de dockingport en aan de zijkant de miniusb enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:59

Mavamaarten

Omdat het kan!

jwsmid schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 12:18:
DE ALDI Medion LifeTab P9514 (MD 99000) IS GELIJK AAN DE Olivetti OliPad 110.

http://www.tabletsmagazin...et-android-3-1-honeycomb/

http://www.androidpit.de/...rblog-Olivetti-OliPad-110

http://media.olivetti.com...Olipad_Accessories_GB.pdf

IK HAAL MORGEN EEN OP BIJ DE ALDI HET IS GEEN ASUS TRANSFORMER OF IPAD
MAAR WEL WEL EEN TABLET MET ALLES EROP EN AAN ZELFS 3G EN 3 JAAR GARANTIE

JWSMID
JE MOET NIET ZO SCHREEUWEN 8)7

Maar toch bedankt voor de info.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidane007nl
In Hoek van Holland hebben ze er maar 4 binnen gekregen en er waren 10 geïnteresseerden. Dus 6 (waaronder mij) hadden pech...

Echt veels te weinig.

Edit: Ben nog in 3 filialen in Den Haag geweest maar allemaal uitverkocht ...

[ Voor 30% gewijzigd door Zidane007nl op 10-12-2011 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Jumbo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-04-2024
Hier ook, 35 gegadigden 10 tablets.

Nou dan toch maar eens voor zo'n ding uit hongkong kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Laatst online: 10-09 17:05
Mij werdt verteld dat ze in Januari weer in de aanbieding komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-05-2023
Mijn ervaring wat betreft de Aldi is dat je gewoon om 08:45u. klaar moet staan bij het filiaal.
Denk niet dat kopers pas na hun werk komen want men geeft gewoon de partner opdracht om het artikel te gaan halen. Check al die huisvrouwtjes eens graaien al dan niet met krijsende kinderen. Na 11:00u is de kans op een succesvolle aankoop gezakt tot 1%.

Als je echt iets wil hebben volg dan mijn raad op, succes!

[ Voor 3% gewijzigd door Rolandje op 10-12-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:14
Niet dat ik interesse heb in deze tab maar het is toch raar dat de Aldi een aparte folder(huis aan huis) uitgeeft voor de tab maar er maar een paar heeft.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidane007nl
Rolandje schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 13:21:
Mijn ervaring wat betreft de Aldi is dat je gewoon om 08:45u. klaar moet staan bij het filiaal.
Denk niet dat kopers pas na hun werk komen want men geeft gewoon de partner opdracht om het artikel te gaan halen. Check al die huisvrouwtjes eens graaien al dan niet met krijsende kinderen. Na 11:00u is de kans op een miskoop gestegen tot 99%.
Ik was er 10 min voordat de winkel open ging en toen stonden er al veel mensen ... Volgende keer wordt dat denk een uur gewoon.
Petertjuh schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 13:05:
Mij werdt verteld dat ze in Januari weer in de aanbieding komen.
Mooi, daar kan ik wel op wachten. Ik heb er toch geen haast mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Laatst online: 21:53
audiojunk schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 13:24:
Niet dat ik interesse heb in deze tab maar het is toch raar dat de Aldi een aparte folder(huis aan huis) uitgeeft voor de tab maar er maar een paar heeft.
;-) Dat verbaasd mij ook telkens bij de Aldi. Als je er ook 5 keer zo zoveel of zoiets kan verkopen dan kies je daar toch voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

musicfreak schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 15:37:
[...]
;-) Dat verbaasd mij ook telkens bij de Aldi. Als je er ook 5 keer zo zoveel of zoiets kan verkopen dan kies je daar toch voor?
Tenzij de winstmarge nihil is en je het gebruikt als lokkertje om mensen naar je winkel te krijgen. Ze kopen dan al gauw wat andere artikelen.

@Gruffy: En als hij dan op is, denk je: ik ben er nu toch, misschien maar even kijken voor wat andere boodschappen.

[ Voor 13% gewijzigd door ajhaverkamp op 10-12-2011 18:17 ]

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruffy
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:50
ajhaverkamp schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 16:11:
[...]

Tenzij de winstmarge nihil is en je het gebruikt als lokkertje om mensen naar je winkel te krijgen. Ze kopen dan al gauw wat andere artikelen.
Die vlieger gaat niet op, je krijgt hem (althand hier) pas bij de kassa en je moet gelijk afrekenen. Dus als je er perse eentje wilt hebben moet je snel zijn en kan je dus niet even verder winkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze tablet zijn prijs nog waard als je 3G niet gebruikt/nodig hebt?
En werkt hij ook zonder sim-kaart of zijn er goedkope oplossingen daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quovadis25
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:38
Hij werkt zeker zonder sim. En indien de 3G niet gebruikt zijn er gelijkaardige alternatieven nl Xoom van Motorola of de Eeepad van Asus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z900
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-07 12:41
Ben geen Tablet gewend, sinds een maand wel android op de HTC HD2.

Vanmorgen heeft mn vriendin er 1 weten te scoren in filiaal Wezep.

Waren er nog 2 van de 12 om 08:30uur.

Zo na een paar uurtjes erop gewerkt te hebben werkt deze Tablet erg prettig.

3Mp voor een cam is niet echt veel tegenwoordig...mja hij filmt best wel aardig als je op het tablet de filmpjes bekijkt.

Helaas zit er geen docking erbij.........

Tevreden tot nu toe !

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blackmor/IMG20111.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blackmor/IMG2011.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Z900 op 10-12-2011 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMJLA
Sederi schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:55:
gr.
Mensen,

Ga, net als Sederi, allemaal bij de Aldi werken, dan heb je de tablet namelijk, zoals deze zelf schrijft, al donderdags voorafgaand aan de zaterdag, waarop langjarige klanten van de Aldi en Medion er voor in aanmerking komen, mits deze vroeg genoeg zijn, al in je bezit. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:15

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

CMJLA schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 19:30:
[...]

Mensen,

Ga, net als Sederi, allemaal bij de Aldi werken, dan heb je de tablet namelijk, zoals deze zelf schrijft, al donderdags voorafgaand aan de zaterdag, waarop langjarige klanten van de Aldi en Medion er voor in aanmerking komen, mits deze vroeg genoeg zijn, al in je bezit. :(
Omdat die bij de Aldi werkt had die hem aan jou moeten afdragen ofzo?
Niet zo jaloers zijn.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolandje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-05-2023
TerreurBV schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 19:35:
[...]

Omdat die bij de Aldi werkt had die hem aan jou moeten afdragen ofzo?
Niet zo jaloers zijn.
Hij heeft wel een punt en heeft niks met jaloezie te maken. Net als dat werknemers uitgesloten zijn deel te nemen aan de door de winkelketen zelf gemaakte prijsvraag zo zou je dat ook kunnen toepassen op dit voorbeeld. En daarbij krijgt hij ervoor betaald om vroeg aanwezig te zijn. Jij moet maar hopen, naast heel vroeg opstaan, dat je een tablet kunt scoren..

Maar goed, back on-topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Je kan altijd bij aldi gaan werken om tablets te gaan scoren. Gewoon een beetje op vacatures letten dus voortaan.

[ Voor 29% gewijzigd door begintmeta op 10-12-2011 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:15

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Grote kans dat een mod waarschuwing heeft maar kom op als je in de zelfde positie stond had je ook gewoon de tablet gescoord, om hier over te zeiken is wel heel kinderachtig.

Ontopic iemand al een benchmark gedaan met de tablet en met HD materiaal gewerkt?

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
CMJLA schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 19:30:
Mensen,

Achja, zo heeft iedere baan wel een voordeel. Ik kan een Asus Prime met een leuke korting kopen via mijn werk, dus dan ga ik dat maar doen :P
Desondanks ziet de Aldi Lifetab er erg netjes uit moet ik zeggen.

[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 10-12-2011 20:14 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sederi
Haha sorry jongens ene kant hebben jullie dik gelijk, warom zoveel reclame maken en dan toch zo weinig inkopen. Wij personeel hebben nix te zeggen en begrijpen de klanten ook. We worden bijna elke woensdag en zaterdag letterlijk uitgescholden omdat we van een aantal dingen niet genoeg hebben ontvangen, alsof wij over de inkoop gaan.
En zoals jullie weten is aldi niet altijd de leukste werkgever is dit toch een van de voordelen bij elke te werken:-)
En dat zon aanbieding in januari terugkomt is onzin omdat wij medewerkers ook pas een week Max 2 vantevoren weten wat we in de aanbieding krijgen, wat ik wel denk ik dat aldi aangezien dit een succes was komende maanden weer met een tablet komt. En vrijwel zeker met een vernieuwde tablet omdat medion eerste tablet is.
Oja mijn tablet heeft een lelijke pixelfout wil um volgende week mischien terug doen en in feb/maart misschien een ipad 3 haal ben iets bekender met jailbreaken dan rooten, en niet als is geoptimaliseerd voor mn android.
Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Laatst online: 10-09 17:05
Sederi schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:17:
En dat zon aanbieding in januari terugkomt is onzin omdat wij medewerkers ook pas een week Max 2 vantevoren weten wat we in de aanbieding krijgen, wat ik wel denk ik dat aldi aangezien dit een succes was komende maanden weer met een tablet komt.
ik melde ook alleen dat het me verteld werd, weet niet of het waarheid is.
Was wel een filiaalmanager, maar nogmaals weet het waarheidsgehalte niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Laatst online: 21:53
Sederi schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:17:
Haha sorry jongens ene kant hebben jullie dik gelijk, warom zoveel reclame maken en dan toch zo weinig inkopen. Wij personeel hebben nix te zeggen en begrijpen de klanten ook.
Dus het helpt niet als je dit doorgeeft? Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sederi
Nee heeft geen zin we geven zoveel door alleen nog nooit wat aan gedaan:-)
We hebben geen invloed op de inkoop.
Ben zelf ook ass.filliaalleider en weet er nix over zelfs mijn districtleider weet t niet dus het kan echt niet.
Denk wel dat t terugkomt omdat ze zien dat het heel snel uitverkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sederi
Ff een benchmark test gedaan ene antutu kwam op 4885 uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Sederi schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:23:
Way minder dan een Galaxy Tab of m'n S2 dus. Had wel wat meer verwacht eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMJLA
Brad Pitt schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:28:
[...]

Way minder dan een Galaxy Tab of m'n S2 dus. Had wel wat meer verwacht eigenlijk.
Sederi en Brad Pitt,

Jullie reacties zijn beiden voor mij vooralsnog abacadabra.

Gaarne een toelichting over wat jullie hiermee precies bedoelen, waarvoor bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z900
Sederi schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:23:
Hier ook gedaan: 4937

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CMJLA schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:25:
Gaarne een toelichting over wat jullie hiermee precies bedoelen, waarvoor bij voorbaat dank.
AnTutu is een benchmark app, waarmee je dus kan testen hoe snel je Android apparaat is met verschillende taken. Aan het einde van de test komt er een resultaat uit zodat je je tablet kan vergelijken met andere devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sederi
Uhm heb gewoon die test gedaan en kwam uit op dat score.
Wat brad pitt schreef klopte een aantal devices stonden hoger waaronder de galaxys2
Wat moet ik hier verder over toelichten?
Mocht er vragen zijn hoor ik t wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMJLA
Vanwaar het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMJLA
[...]

Wat zijn de scores van de Galaxy Tab en de S2?

Hoe belangrijk zijn/wat is de betekenis van deze scores?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
CMJLA schreef op zondag 11 december 2011 @ 20:00:
[...]

Wat zijn de scores van de Galaxy Tab en de S2?

Hoe belangrijk zijn/wat is de betekenis van deze scores?
Galaxy Tab is een andere tablet, Galaxy S2 is een telefoon. Het betekent dat die apparaten sneller zijn of dat de software van die apparaten beter is geoptimaliseerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
[...]

Oh ja?
http://www.electricpig.co...-edges-out-motorola-xoom/

Op XDA komen mensen met een SII rond de 5000 uit, maar dat is een andere SoC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
exelletor schreef op zondag 11 december 2011 @ 21:16:
[...]
Op XDA komen mensen met een SII rond de 5000 uit, maar dat is een andere SoC.
Nee met een S2 scoor je wel wat hoger. Dit net gedraaid, stock snelheden. Overclocked is het rond de 7000.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/SC20111211-214549.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tedades
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-09 22:30
De kleinere 7" aldi (1core) tablet scoort 2885:
tedades in "Aldi Minipad"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z900
en mn HD2 met AmericAndroid kwam rond de 2480 uit.

Als ik het tablet op de PC (WinXP SP3) via USB aansluit krijg ie de drivers (MTP) niet geinstalled.

Zit ook geen USB driver bij op CD.

Wat gaat er mis ?

[ Voor 61% gewijzigd door Z900 op 12-12-2011 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sederi
Petertjuh schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 21:17:
[...]

ik melde ook alleen dat het me verteld werd, weet niet of het waarheid is.
Was wel een filiaalmanager, maar nogmaals weet het waarheidsgehalte niet...
Sorry correctie, heb te horen gekregen dat er weer nieuwe orders zijn voor januari/februari lifetabs komen weer terug alleen weet niet of t precies dezelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Jumbo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-04-2024
Sederi schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:24:
[...]

Sorry correctie, heb te horen gekregen dat er weer nieuwe orders zijn voor januari/februari lifetabs komen weer terug alleen weet niet of t precies dezelfde zijn.
Ik denk dat deze dan minder aantrekkelijk zijn omdat Asus met de "Prime" komt, een Quadcore 1,4 Ghz processor (Terga 3). Ik bedank ook voor deze aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandel
  • Laatst online: 16-11-2014
vandel schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:55:
Weet iemand of de USB host functie op de lifetab werkt? Met een speciale verloopkabel, zou je dan een usb toetsenbord of een usb-stick kunnen aansluiten. Voorbeeld van een verloopkabel die daarvoor zou kunnen dienen: http://www.google.nl/sear...nl&q=micro+usb+host+cable
Toevallig al iemand die weet of dit werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sederi
DJ-Jumbo schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:44:
[...]

Ik denk dat deze dan minder aantrekkelijk zijn omdat Asus met de "Prime" komt, een Quadcore 1,4 Ghz processor (Terga 3). Ik bedank ook voor deze aanbieding.
Ja doe die van mij ook terug.. enig idee wat die nog gaat kosten?
Wat is t verschil tussen die tegra3 en de processor wat Samsung heeft in de 10.1?
Alvast bedankt..
Pagina: 1 2 Laatste