[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 21: Crucible Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 46 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan zoals eerder gezegd zowel armor als shield vliegen maar alleen voor shield fleet heb ik momenteel een schip daar ik wat low on isk zit moet het wachten tot ik meer poen heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
iemand ervaring met de missile fit op een legion?

Mijn alt "schele Henk" is momenteel, een tengu pilot en het scheelt me aanzienlijk als ik niet eerst al die gunnery skills moet fixen :P heb nml T2 cruise, torp, heavy missile en heavy assault (en gunnery 5) maar verder niets :P qua gun skills

weet iemand hier een goede fit voor? ik weet dat een sacreliege ook missiles heeft en deze best aardig als heavy assault ship is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:11
MacrosSimga, Legolas en Dutch doen dus shield. Zelf kan ik zowel shield als armor vliegen. Met een paar mensen erbij zou een shieldfleet geen probleem moeten zijn ;)

@MacrosSigma
Jouw maatjes, zijn die ook van plan om vanavond te applyen? En zijn ze ook shield georienteerd?

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
@Nwagenaar,

Yeah zijn allebij shield. PaddoSwam vliegt alleen nog wel Drake(Raven kan hij wel vliegen maar niet t2), Brutus02 vliegt een rokh

Als we willen kan PaddoSwam met zn alt ook in een noctis komen om de boel schoon te vegen als de pocket clear is :P ;)

[ Voor 47% gewijzigd door MacrosSimga op 12-01-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:22:
MacrosSimga, Legolas en Dutch doen dus shield. Zelf kan ik zowel shield als armor vliegen. Met een paar mensen erbij zou een shieldfleet geen probleem moeten zijn ;)

@MacrosSigma
Jouw maatjes, zijn die ook van plan om vanavond te applyen? En zijn ze ook shield georienteerd?
ja omdat ik momenteel geen armor ship wil kopen... heb overigens een tempest voor de shield fleet deze ligt docked in hek atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Bartisik schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 11:39:
Ik ben sinds afgelopen weekend ook eens begonnen aan mijn 60dagen trail in EVE 8) . Het begin van dit gesprek kon ik nog wel volgen, maar waar het nu over gaat.. :P.
Gelukkig dat ik van EVE wel steeds meer begin te begrijpen... wat een learning curve, en dit is pas het begin!

Doordat ik de komende tijd niet heel veel tijd heb om te kunnen gamen maar besloten mijn EVE carriere te beginnen met minen. Om half-afk toch nog ISK te kunnen verdienen. Al kwam ik er al wel snel achter je niet de miner schepen met een Trail account kan besturen... handig. Dus nu dan nog maar even "graties" standaard skills trainen, terwijl ik ISK verdien met lagere missies.
Iemand nog tips met skills die ik dan zeker moet trainen?

Ik ga hier wat mee lezen, en wie weet dat ik over een hele lange tijd met jullie mee kan doen :P

IGN: Geldor Sunchaser
Train de basis skills die elke piloot moet hebben.
Bijvoorbeeld engineering en electronics, de capacitor skills zoals energy management en systems operation, defence skills voor armor of shields. Daarnaast zijn skills als salvaging ontzettend handig om vroeg in het spel al redelijk wat geld te verdienen. In een destroyer met tractor beams en salvagers, en een MWD of afterburner kun je van ervaren spelers wrecks looten en salvagen in missies.

Download ook even EVEmon, dit is echt een must-have voor alle EVE spelers. EFT is ook erg handig!
In EVEmon kan je eenvoudig een skillplan maken, ook kan je overzichtelijk de certifications bekijken, waar je makkelijk kan zien welke skills je echt zou moeten trainen.

Er zijn overigens een aantal skills die handig zijn om al redelijk snel naar 5 te brengen. Zoals drones, electronics en engineering. Deze duren niet al te lang om te trainen en voegen toch redelijk wat toe.

[ Voor 5% gewijzigd door Brokxie op 12-01-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Dutch2007 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:10:
iemand ervaring met de missile fit op een legion?

Mijn alt "schele Henk" is momenteel, een tengu pilot en het scheelt me aanzienlijk als ik niet eerst al die gunnery skills moet fixen :P heb nml T2 cruise, torp, heavy missile en heavy assault (en gunnery 5) maar verder niets :P qua gun skills

weet iemand hier een goede fit voor? ik weet dat een sacreliege ook missiles heeft en deze best aardig als heavy assault ship is.
Hm gisteren vloog je wat anders toch? O-) O-) O-)

*kuch* Skuller *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

nwagenaar schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:22:

@MacrosSigma
Met mijn main, dus niet die amarr pilot, ben ik minmatar en shield orientated. Ik zou eventueel in een maelstrom mee kunnen doen, maar ook daar kom ik nog niet aan de gewenste dps en ehp. Daarbij kan ik niet echt het risico lopen (kans ligt in een incursion stuk hoger als in een lvl4) om hem te verliezen op het moment. Aan de andere kant, 2 uur incursions runnen en ik heb de kosten eruit voor de basisfit...

Ook die ga ik binnenkort eens naar t2 guns trainen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Kan iemand voor mij een tweetal Incursion-fittings posten? Eentje een (willekeurige) shield-BS setup en een Megathron armor-BS setup. Ik heb het vermoeden dat meer personen hier wel interesse in hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Noxious schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 13:36:
[...]

Hm gisteren vloog je wat anders toch? O-) O-) O-)

*kuch* Skuller *kuch*
jup gisteren vloog k idd wat anders :P rofl :P

merkte die bhaalgorn 1s te laat :P anders was k al weg ! :+

en die char is ansich puur tengu skilled (ofja ooit als ratting raven gestart, daarna de tengu) want 5/5/5/5/5 tengu skills en alle mogelijke missile skills op 4/5 zegt wel genoeg :P

nog ~35dagen en dan kan k die missile legion op 4/4/4/4/4 vliegen en dan de medium T2 laser fixen + support skills wat denk maandje duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
[Maelstrom, Maelstrom LFSF VG]
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Tracking Enhancer II
Damage Control II

Sensor Booster II
Tracking Computer II
Invulnerability Field II
Invulnerability Field II
Photon Scattering Field II
True Sansha Stasis Webifier

800mm Repeating Artillery II

Large Anti-Thermal Screen Reinforcer I
Large Core Defence Field Extender I

Hobgoblin II
Mining Drone II
Medium Shield Maintenance Bot II

dps: 977 (rf fusion + with hobs)
guns: 3,1 km + 37 km (without script in the tc)
cap : stable
webber: 15 km without boosting
shield hp: 13225
resists: 75 ¦ 70 ¦ 72 ¦ 77

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
[Megathron, Incursion Megathron - Armor -]
Damage Control II
Magnetic Field Stabilizer II
Energized Adaptive Nano Membrane II
1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
True Sansha Armor Explosive Hardener

Sensor Booster II
Tracking Computer II
Tracking Computer II
Federation Navy Stasis Webifier

Neutron Blaster Cannon II
Large Energy Transfer Array II

Large Anti-Kinetic Pump I
Large Anti-Thermic Pump I
Large Hybrid Discharge Elutriation I

Garde II

DPS [antimatter] - 1132
RANGE [antimatter] - 4.5 + 13

DPS [null] - 963
RANGE [null] - 11 + 16

EHP - 89,404
Armor - 13,551
Armor Resists - 75.1/7473.1/76.9

Lijken me beide goede fits al doet de mega meer damage....

ps.. beide komen van battleclinic en zijn te top fits voor incursions

[ Voor 4% gewijzigd door Marce op 12-01-2012 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Ik neem aan voor incursions dat de raven met emp en heat resistance moet vliegen en emp en heat dmg missiles?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Ik zat een beetje te googlen en kwam de volgende site tegen: http://incursions.nexsoft.de/?mode=news

Het mooie aan die site is, is dat ze diverse fittings voor verschillende schepen online hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:00
Weten jullie toevallig een website / calculator waarmee ik de waarde van mijn WH loot kan uitzoeken?

Of is het wellicht meer de moeite waard om mijn loot/salvage om te toveren naar BPC's en of tengu's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
MacrosSimga schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:11:
Ik neem aan voor incursions dat de raven met emp en heat resistance moet vliegen en emp en heat dmg missiles?!
Zeker niet!!
Hoewel incursions alleen sansha schepen bevatten, doen deze OMNI damage, en hebben ze een OMNI tank.
Je moet dus tanken tegen alle types, en schieten kan met elk type. Hetzelfde als met Sleepers in WHs dus.
De_Bastaard schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:14:
Weten jullie toevallig een website / calculator waarmee ik de waarde van mijn WH loot kan uitzoeken?

Of is het wellicht meer de moeite waard om mijn loot/salvage om te toveren naar BPC's en of tengu's?
Via websites als http://eve-central.com/ of http://www.jitonomic.com/Market/ kan je eenvoudig de prijzen opzoeken.

[ Voor 32% gewijzigd door Brokxie op 12-01-2012 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

not a clue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Om maar alvast in te haken op een waarschuwing vanwege slowchat ...

Waarom dan reageren? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

MacrosSimga schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:11:
Voor incursions moet je een omni fit hebben, met resists meer als 70 het liefste. Damagetype maakt niet uit, waar je het beste in bent, in het geval van een raven zou ik dus voor kinetic gaan ;)

Edit aan de hand van reactie: Ah, ik heb geen caldari gevlogen dus sorry voor de verkeerde info. Hoeft niet perse kinetic te zijn, maar gewoon meeste damage output is goed ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Marce op 12-01-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 20:23

Ik heb alles gewoon in een excel sheet gegooid. Zoveel verschillende loot is er nu ook weer niet, dus dat zou niet zo heel moeilijk zijn. Gewoon quantity x price en dan alles optellen :)

BPC's maken is daarentegen een stuk lastiger, van wat ik heb begrepen. Je moet echt veel geluk hebben met reverse engineering, en dan kun je nog niet eens kiezen welke subsystem bpc je krijgt.

Tenzij je er echt veel tijd in wilt steken, zou ik het gewoon in jita oid verkopen.

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
Marce schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:17:
[...]

Voor incursions moet je een omni fit hebben, met resists meer als 70 het liefste. Damagetype maakt niet uit, waar je het beste in bent, in het geval van een raven zou ik dus voor kinetic gaan ;)
Raven heeft geen type specifieke bonus voor kinetic, zoals de Drake dat wel heeft. Oftewel gewoon de goedkoopste of meest voorradige ammo gebruiken (bij voorkeur faction in goed georganiseerde incursion fleets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
En waarom bij voorkeur faction en niet t2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
MacrosSimga schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:34:
T2 cruise missiles hebben een signature en explosion radius malus, waardoor je de vele kleine schepen in incursions voor minder damage zal raken dan faction cruise missiles.

T2 torpedoes hebben hetzelfde probleem, en aangezien torps nog moeilijker kleinere schepen raken, zijn ze volgens mij ook niet echt geschikt voor incursions.

Als caldari kan je dan ook het beste in mijn ogen een Tengu gebruiken met heavy missiles. Mocht je toch voor de raven gaan, dan T2/arbalest cruise launchers en faction ammo, en 2x rigor 1x flare rigs. En minstens 1 TP.

[ Voor 18% gewijzigd door Brokxie op 12-01-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
MacrosSimga schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:34:
Voornamelijk de prijs. T2 ammo is vele malen duurder en is daarom niet zoveel beter dan faction ammo, zeker niet zodra je voor kleinere targets gaat. Tenminste, zodra het gaat om het neerschieten van NPC's.

[ Voor 6% gewijzigd door nwagenaar op 12-01-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42

Eve Refinery kan middels de API je spullen ophalen samen met de prijzen bij jou in de buurt en maakt daarmee een vergelijking wat je beter kan verkopen en wat refinen.

Denk dat je daar wel mee uit de voeten kan, resultaten zijn niet 100% in orde maar volgens mij al een stuk beter dan wanneer ik het zelf zou uitzoeken :+

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Is scourge fury bijv. niet vele malen goedkoper dan CN scourge? Laatste keer dat ik keek (tijd terug hoor), was de faction ammo 3x zo duur als t2 ammo.

Nadeel daarbij is dat Fury je signature radius omhoog knalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
De_Bastaard schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:43:
Is scourge fury bijv. niet vele malen goedkoper dan CN scourge? Laatste keer dat ik keek (tijd terug hoor), was de faction ammo 3x zo duur als t2 ammo.

Nadeel daarbij is dat Fury je signature radius omhoog knalt.
Scourge fury is op dit moment een stuk goedkoper dan faction, en als je fury op een Tengu zou gebruiken met 2x rigor 1x flare, én een aantal TPs en webs, dan zal je die Sanshas goed kunnen hitten lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Hmm... Ik was in de veronderstelling dat T2 ammo veel duurder was dan Faction ammo. Maar tegenwoordig is het juist andersom... De volgende keer toch beter opletten met wat ik koop op de market :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Ik zit op die incursion site te kijken, maar waarom zijn de CNR fittings niet pulsed?! Heb je geen healing nodig of gebruik je daar de logi's voor?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
MacrosSimga schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:13:
Ik zit op die incursion site te kijken, maar waarom zijn de CNR fittings niet pulsed?! Heb je geen healing nodig of gebruik je daar de logi's voor?!
De Sanshas in de incursions doen EXTREEM veel schade, een eigen tank met een shield booster zou binnen seconden weg zijn. Je fit dus een buffer tank, dus zoveel mogelijk resists en HP, zodat logistics je kunnen healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

MacrosSimga schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:13:
Je moet alleen zorgen voor hoge resists en genoeg ehp, beetje afhankelijk van je sig radius (100k+). Healing wordt inderdaad gedaan door logi's.

Edit: wat me opvalt is dat die site voornamelijk (of helemaal??) shield gerelateerd is :S

[ Voor 10% gewijzigd door Marce op 12-01-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Meeste incursions worden ook met shield fleets gedaan.
armor fleet zijn om een of andere reden minder populair...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
Marce schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:15:
[...]
Edit: wat me opvalt is dat die site voornamelijk (of helemaal??) shield gerelateerd is :S
In mijn oude elite incursion fleet vlogen wij enkel met shield setups. Mocht er een keer een Vindicator ofzo meevliegen werd ook deze in een shield setup veranderd. Waarschijnlijk omdat de beste incursion schepen, de Machariel en de Nightmare, het beste zijn in een shield uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een shield tank laat ruimte over voor damage/tracking mods en dergelijke en is daardoor voor PvE bijna altijd efficienter om te gebruiken dan een armor tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

KillerX42 schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:44:
[...]

In mijn oude elite incursion fleet vlogen wij enkel met shield setups. Mocht er een keer een Vindicator ofzo meevliegen werd ook deze in een shield setup veranderd. Waarschijnlijk omdat de beste incursion schepen, de Machariel en de Nightmare, het beste zijn in een shield uitvoering.
Tja, niet iedereen vliegt in een elite fleet en heeft het geld om die schepen te vliegen...
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 15:50:
Een shield tank laat ruimte over voor damage/tracking mods en dergelijke en is daardoor voor PvE bijna altijd efficienter om te gebruiken dan een armor tank.
Valide punt. Wat ik echter veel zie voor incursions is dat je naast een armor tank je nogsteeds je damage mods kunt gebruiken, en op die manier je mids vrij houdt voor webs/sebos/tc..

Wat uiteindelijk beter is durf ik niet te zeggen. Er zijn zeker nog meer (kleinere) dingen om rekening mee te houden. Bijvoorbeeld dat shield reppers aan het begin van de cycle reppen en armor aan het einde van de cycle.

EDIT: En dan nog is het compleet onlogisch om wel een shield abby te plaatsen en geen armor abby, terwijl een abby toch echt 5% bonus op zn armor resists krijgt.

[ Voor 34% gewijzigd door Marce op 12-01-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ben ik geen expert op het gebied van incursions, maar volgens mij hangt het ook af van welke sites je doet.

De vanguard sites zijn volgens mij het 'beste' vanuit een ISK/uur perspectief en daarin heb je webs nodig inderdaad. Nou schijnen BS daarin uberhaupt niet zo wenselijk te zijn omdat ze moeite hebben met het tracken van de frigates. Armor legions met Oneiros (met tracking links) doen die sites het snelst.

Deze link heb ik al een paar keer voorbij zien komen.

http://incursionguide.wor...011/03/19/incursions-101/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:03:
Nou ben ik geen expert op het gebied van incursions, maar volgens mij hangt het ook af van welke sites je doet.

De vanguard sites zijn volgens mij het 'beste' vanuit een ISK/uur perspectief en daarin heb je webs nodig inderdaad. Nou schijnen BS daarin uberhaupt niet zo wenselijk te zijn omdat ze moeite hebben met het tracken van de frigates. Armor legions met Oneiros (met tracking links) doen die sites het snelst.

Deze link heb ik al een paar keer voorbij zien komen.

http://incursionguide.wor...011/03/19/incursions-101/
Met die fleet van ons met 'Machs' en 'Mares' deden we enkel Vanguard sites, deze verdienen inderdaad het best. Vaak hadden we een dedicated webber zoals een Loki met 4 faction webs. Mijn Nightmare met T2 mods heeft al 0.1 tracking, iets wat een Machariel ook met gemak haalt. Dat in combinatie met vele webs zorgt ervoor dat je die snelle frigs toch zeer goed raakt! (+ de meeste van ons gebruikten faction fits, geld was geen issue)

Edit: Vanavond wordt er overigens weer een mass test op de testserver gehouden. Als je daar aan meedoet krijg je 2m skillpoints extra op de testserver. Misschien wel leuk voor de nieuwere EVE spelers onder ons!
Meer info: https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=6318

[ Voor 14% gewijzigd door Brokxie op 12-01-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 10:34
sPENKMAN schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:43:
[...]

Eve Refinery kan middels de API je spullen ophalen samen met de prijzen bij jou in de buurt en maakt daarmee een vergelijking wat je beter kan verkopen en wat refinen.

Denk dat je daar wel mee uit de voeten kan, resultaten zijn niet 100% in orde maar volgens mij al een stuk beter dan wanneer ik het zelf zou uitzoeken :+
Kijk, zoiets zocht ik al jaren (of toch tenminste al een week)!

Net geinstalleerd en een containertje loot laten analyseren. Het rare is, dat van de 320 items, er slechts 2 beter gerefined kunnen worden.

Dan ga ik me toch afvragen in hoeverre dat klopt :p

::edit Ook na de mineral prices iets hoger te gooien dan ze zijn. Refining (89% totaal) staat goed ingesteld, heb paar items als test gerefined en kom op dezelfde getallen als het programmaatje. Zou het dan echt zo zijn dat ik beter alles naar Jita kan brengen?

::edit2 Hoooo, ik heb nu de prices van SellMedian naar BuyMax gedaan (dus de maximale prijs van de buy orders), en nu zie ik veel meer groen :D Sorry, was iets te snel met posten 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Lassie dutch op 12-01-2012 16:41 ]

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lassie dutch schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:32:
[...]

Kijk, zoiets zocht ik al jaren (of toch tenminste al een week)!

Net geinstalleerd en een containertje loot laten analyseren. Het rare is, dat van de 320 items, er slechts 2 beter gerefined kunnen worden.

Dan ga ik me toch afvragen in hoeverre dat klopt :p

::edit Ook na de mineral prices iets hoger te gooien dan ze zijn. Refining (89% totaal) staat goed ingesteld, heb paar items als test gerefined en kom op dezelfde getallen als het programmaatje. Zou het dan echt zo zijn dat ik beter alles naar Jita kan brengen?
dat weet ik niet maar ik heb aan het begin (voornamelijk uit gemak) bijna alles gerefined nu samen met corpie samen aan het missionen en alles verkopen en merk wel dat ik een hoop poen heb laten liggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Laatst online: 13:52
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:40:
dat weet ik niet maar ik heb aan het begin (voornamelijk uit gemak) bijna alles gerefined nu samen met corpie samen aan het missionen en alles verkopen en merk wel dat ik een hoop poen heb laten liggen :D
Zeker als je dicht bij Jita zit, kun je vaak beter gewoon de loot verkopen dan refinen heb ik gemerkt. Het kost je wel wat tijd (en een lamme pols van al het klikken .... waarom is "Sell" niet de default zodat ik gewoon op enter kan rammen), maar het levert aardig wat op. Behalve dan ammo/missiles/cap boosters dat gaat sowieso de refinery in.
Gewoon de loot van je missies opsparen tot je een haulertje vol hebt en een keertje richting een trade-hub is geen slecht idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleepie schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 16:45:
[...]

Zeker als je dicht bij Jita zit, kun je vaak beter gewoon de loot verkopen dan refinen heb ik gemerkt. Het kost je wel wat tijd (en een lamme pols van al het klikken .... waarom is "Sell" niet de default zodat ik gewoon op enter kan rammen), maar het levert aardig wat op. Behalve dan ammo/missiles/cap boosters dat gaat sowieso de refinery in.
Gewoon de loot van je missies opsparen tot je een haulertje vol hebt en een keertje richting een trade-hub is geen slecht idee.
indeed... en je hoeft niet eens perse naar jita wel het beste maar andere doen het ook wel ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
aangezien nwagenaar hier de link gegeven heeft naar een site met enkel shield fits. zal ik hier maar de andere geven.

Armor : http://eve-survival.org/w...ka=IncursionArmorWorkshop
Shield : http://wiki.eveuniversity.org/Incursion_Fitting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Laatst online: 25-08 23:02
Stampertjen schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 17:36:
aangezien nwagenaar hier de link gegeven heeft naar een site met enkel shield fits. zal ik hier maar de andere geven.

Armor : http://eve-survival.org/w...ka=IncursionArmorWorkshop
Shield : http://wiki.eveuniversity.org/Incursion_Fitting
Thnx Stampertje :) Armor fits voor deze armor-nono zijn altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• princeownt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-08 11:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:55
Ik vermoed een bepaalde vooringenomenheid over de winstgevendheid :).

Ik verwacht dat hisec incursions minder zullen gaan opleveren. Ik heb nooit incursions gedaan, maar als ik zie wat voor een dure schepen worden gebruikt, de moeilijkheidsgraad en bijbehorende risico's, dan vind ik de opbrengst nu (met aftrek van grootspraak, een tengu is snel, maar haalt geen 60mil per uur in l4's met slechtere skills dan mijn alt om maar een voorbeeld te noemen) eigenlijk niet heel erg extreem. Misschien wat aan de hoge kant, maar de nerfbat staat niet bekend om haar zachtzinnigheid...

edit: Jesters Trek: http://jestertrek.blogspot.com/2012/01/storm-watch.html Nu met mildere waarschuwing :)

[ Voor 8% gewijzigd door wheez50 op 13-01-2012 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wat een debiele reacties daar weer over CSM. Alsof alleen nullsec zou zijn verbeterd! Tegenovergestelde is meer waar. Het is nu zelfs meer de moeite/risico waard om highsec incursions te doen ipv low of nullsec. Terwijl je ze in nullsec geewoon MOET doen om cynogens e.d. weer te laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Marce schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 14:00:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
[Maelstrom, Maelstrom LFSF VG]
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Tracking Enhancer II
Damage Control II

Sensor Booster II
Tracking Computer II
Invulnerability Field II
Invulnerability Field II
Photon Scattering Field II
True Sansha Stasis Webifier

Large Anti-Thermal Screen Reinforcer I

Hobgoblin II
Mining Drone II
Medium Shield Maintenance Bot II

dps: 977 (rf fusion + with hobs)
guns: 3,1 km + 37 km (without script in the tc)
cap : stable
webber: 15 km without boosting
shield hp: 13225
resists: 75 ¦ 70 ¦ 72 ¦ 77

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
[Megathron, Incursion Megathron - Armor -]
Damage Control II

Sensor Booster II
Tracking Computer II
Tracking Computer II

Large Energy Transfer Array II

Large Anti-Thermic Pump I
Large Hybrid Discharge Elutriation I

Garde II

DPS [antimatter] - 1132
RANGE [antimatter] - 4.5 + 13

DPS [null] - 963
RANGE [null] - 11 + 16

EHP - 89,404
Armor - 13,551
Armor Resists - 75.1/7473.1/76.9

Lijken me beide goede fits al doet de mega meer damage....

ps.. beide komen van battleclinic en zijn te top fits voor incursions
Is het niet beter om 1400s te fitten? Je zou dan iets meer afstand moeten houden als je teamgenoten maar doer t wel een enorme alfa strike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Gisteren heb ik een tweetal Incursion-sites gedaan en binnen enkele minuten 20M verdiend. Ik moet zeggen, het gaat relatief makkelijk zolang je maar weet wat je moet doen (dat wil zeggen: ik ben "The Ditanian Fleet" gejoined en ik heb netjes de MOTD gevolgd). Uiteindelijk gebruik ik nu het volgende:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
[Abaddon, Abaddon DPS LFAF]

Heat Sink II
Heat Sink II
Heat Sink II
Damage Control II

Cap Recharger II
Sensor Booster II, Scan Resolution
Tracking Computer II, Optimal Range

Mega Modulated Pulse Energy Beam I, Imperial Navy Multifrequency L

Large Anti-Explosive Pump I
Large Trimark Armor Pump I

Hobgoblin II x5
Hobgoblin II x10

Kosten, circa 250M ~ 300M (goedkoop dus). Heeft 113k EHP, doet 630 DPS en deze fitting heeft 79/76/74/73 resists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Vanaaf na het eten gelijk naar me maten toe. Daar ff met fit goed maken zodat ik incursions kan doen. Daarna maar eens een fleet joinen :P

Edit: en even naar het system vliegen waar de incursions zijn :P

[ Voor 19% gewijzigd door MacrosSimga op 13-01-2012 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

De_Bastaard schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 07:21:
[...]

Is het niet beter om 1400s te fitten? Je zou dan iets meer afstand moeten houden als je teamgenoten maar doer t wel een enorme alfa strike.
Dat is zeker geen optie voor vanguards. Ten eerste moet je op frigates schieten, deze zijn altijd zo snel en dichtbij dat je met 1400mm's op een hele grote afstand moet zijn, en dus ook zonder logi support. Daarbij duurt het ongeveer net zo lang als de site zelf om daarheen te slowboten.

Een ander punt is dat je met autocannons een veel kleinere cycletijd hebt waardoor je sneller op je volgende target kunt gaan schieten.
nwagenaar schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 08:53:
Gisteren heb ik een tweetal Incursion-sites gedaan en binnen enkele minuten 20M verdiend. Ik moet zeggen, het gaat relatief makkelijk zolang je maar weet wat je moet doen (dat wil zeggen: ik ben "The Ditanian Fleet" gejoined en ik heb netjes de MOTD gevolgd). Uiteindelijk gebruik ik nu het volgende:

code:
1

Kosten, circa 250M ~ 300M (goedkoop dus). Heeft 113k EHP, doet 630 DPS en deze fitting heeft 79/76/74/73 resists.
Waardoor is die fit zo duur? Enige wat ik kan bedenken zijn je guns en je crystals of niet? Voor de rest wel netjes en zolang ik nog geen t2 heb zou ik op deze manier al mooi kunnen beginnen!

Heb je geen last van tracking? Omdat je geen webs hebt bedoel ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Wat een nacht :o *O* ik ging om 3:00 slapen :D
Een corpie vond een lege C5 :D geen effects, alle planets die nodig zijn voor fuels en gewoon helemaal leeg _O_ wtf :D

Nu zit er dus een POS in \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Cool!
Zit er ook een static uitgang in?

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 10:34
Even wat getalletjes m.b.t. refinen: ja/nee.

Ik heb dus een containertje loot geanalyseerd en daaruit rolde de volgende getalletjes:

Als ik alles refine: 43m
Als ik alles sell: 69m
Als ik een beetje sorteer: 72m
Als ik perfect zou sorteren: 73m

Getallen zijn afgerond, maar de verschillen zijn dus minimaal, behalve alles refinen. Overigens koste 'een beetje sorteren' met de Eve Refinery software slechts een paar minuutjes tijd. Perfect sorteren zou gok ik 10 tot 15 minuutjes duren.

Oh, en het verschil in volume: 9k m3 (alle items) tegenover 51k m3 (alles refinen naar minerals), wat voor mij neerkomt op 1x naar Jita of 5x naar Jita. Bij 'een beetje sorteren' is het totaal volume: 16k m3

Het nadeel van alles los sellen is natuurlijk het 300x: rechts-klikken, sell items, sell.

Dat was hem weer, happy refining / selling :9

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Ze zouden echt een sell selected functie moeten impementeren, en dan gewoon overal de beste deals doen :P
Voor de rest best interessant.. volgende keer dat ik loot ga verkopen ook maar eens gaan bekijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
TheNameless schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:23:
Cool!
Zit er ook een static uitgang in?
Ja naar een andere C5 :') achja dat houd ons voorzichtig lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Ik wil ook best wel eens een beetje wormholen... ( klinkt lkker verkeerd ). Hoelang zou het duren voordat je een tengu bij elkaar gefarmed heb aan parts?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Geen flauw idee, ik koop m'n tengu's altijd aangezien je alles moet produceren :P
Mijn wormhole tengu's kosten meestal tussen de 500 en de 800 mil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Noxious schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:41:
[...]

Ja naar een andere C5 :') achja dat houd ons voorzichtig lol
Voorzichtig? Sinds wanneer doe wij dat? ;)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Marce schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 09:15:
[...]
Waardoor is die fit zo duur? Enige wat ik kan bedenken zijn je guns en je crystals of niet? Voor de rest wel netjes en zolang ik nog geen t2 heb zou ik op deze manier al mooi kunnen beginnen!
Even een prijslijst:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Abaddon:                                        160,0M
8 x Mega Modulated Pulse Energy Beam I:          28,0M
8 x Imperial Navy Multifrequency L:               7,5M
8 x Imperial Navy Standard L:                    12,0M
8 x Imperial Navy Radio L:                       13,6M
3 x Heat Sink II:                                 2,6M
1 x 1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I:   1,8M
2 x Energized Adaptive Nano Membrane II:          1,7M
1 x Damage Control II:                            0,9M
1 x Cap Recharger II:                             0,7M
1 x Sensor Booster II:                            1,0M
2 x Tracking Computer II:                         3,0M
1 x Large Anti-Explosive Pump I:                 16,0M
1 x Large Anti-Kinetic Pump I:                   16,0M
1 x Large Trimark Armor Pump I:                  14,0M
-------------------------------------------------------+
Totaal (prijzen op basis van Dodixie)           278,8M

De Abaddon is behoorlijk in prijs gestegen (voorheen kocht ik ze voor 110M) en zowel de guns als de rigs zijn verre van goedkoop.
Heb je geen last van tracking? Omdat je geen webs hebt bedoel ik..
Neh, ik heb ook twee Trackingspeed scripts en drones (die worden geassigned naar iemand). Dus dat gaat meer dan behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
beetje fleet heeft volgens mij wel een dedicated "webber" iig voor shield fleets heb ik een 10mn ab + 2x faction web tengu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Laatst online: 25-08 23:02
Zie er goed uit! Nog een paar dagen en ik kan deze fit ook vliegen. Dan wordt het maar eens tijd voor Incursions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
bullitnl schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:48:
[...]
Zie er goed uit! Nog een paar dagen en ik kan deze fit ook vliegen. Dan wordt het maar eens tijd voor Incursions!
Ja, ik ben er behoorlijk blij mee. Meer dan genoeg tank (werd 2 keer primary door alle NPC's en kon het makkelijk tanken totdat de logi my hadden gelockt) en in theorie zou je hiermee zowel Vanguards als Assaults kunnen doen. In ieder geval heb ik een paar keer mijn shiptype en incursion locatie gespammed, vervolgens zat ik redelijk snel in een fleet.

Binnen 10 minuten hadden we 2 Vanguard sites gedaan, 20M verdiend en toen was het al weer bedtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Mijn huidige incursion boat:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
[Vindicator, Vinnie LFAF]

Damage Control II
Imperial Navy Energized Adaptive Nano Membrane
Magnetic Field Stabilizer ||
Feneration Navy 1600mm Reinforced Steel Plates

Shadow Serpentis Neutron Blaster Cannon

Federation Navy Garde x5

Kost wat, heb je wat, zo'n 3 bil :P
1100+ dps (m'n gunnery skills zijn ver van optimaal, working on that, heb maar 30m sp en vloog altijd missile boats)
120k+ ehp (same story, altijd shield gevlogen, resists zijn 76/75/75/78)

Blij mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
nwagenaar schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 08:53:

code:
1

vind je dps beetje aan lage kant, post die ik gisteren maakte met een gelijkaardige abaddon fit had ik 900dps
ik zou dan ook die kinetic rig vervangen door een large energy col

[ Voor 39% gewijzigd door Stampertjen op 13-01-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:31

Shunt

Boe

Noxious schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:58:
Mijn huidige incursion boat:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
[Vindicator, Vinnie LFAF]

Damage Control II
Feneration Navy 1600mm Reinforced Steel Plates

Federation Navy Garde x5

Kost wat, heb je wat, zo'n 3 bil :P
1100+ dps (m'n gunnery skills zijn ver van optimaal, working on that, heb maar 30m sp en vloog altijd missile boats)
120k+ ehp (same story, altijd shield gevlogen, resists zijn 76/75/75/78)

Blij mee :+
Mag ik vragen waarom je faction blasters gebruikt ? Op het moment dat je T2 guns kan gebruiken zijn die namelijk nogal nutteloos geworden.En die plate is volgens mij ook nogal prijzig vergeleken met wat je er voor terug krijgt. Als het om de pimp factor gaat is het vet natuurlijk maar cost efficiency meh :P. Maar ik ben dan ook iemand die liever niet zijn vigilant vliegt met amar point en fed webs omdat hij nogal prijzig is voor wat je er voor terug krijgt :P.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 10:54:
[...]

Ja, ik ben er behoorlijk blij mee. Meer dan genoeg tank (werd 2 keer primary door alle NPC's en kon het makkelijk tanken totdat de logi my hadden gelockt) en in theorie zou je hiermee zowel Vanguards als Assaults kunnen doen. In ieder geval heb ik een paar keer mijn shiptype en incursion locatie gespammed, vervolgens zat ik redelijk snel in een fleet.

Binnen 10 minuten hadden we 2 Vanguard sites gedaan, 20M verdiend en toen was het al weer bedtijd.
vergeet niet dat je ook nog concord LPs krijgt die je met 20% verlies kan omzetten in elke soort LPs die je wenst. ik zou een nerf van high sec incursions ook niet gek vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Tsja, naast een paar hardwires word ik nou niet echt vrolijk van de concord lp store...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:15:
[...]

vergeet niet dat je ook nog concord LPs krijgt die je met 20% verlies kan omzetten in elke soort LPs die je wenst. ik zou een nerf van high sec incursions ook niet gek vinden
Ik denk dat ze er goed aan zouden doen om de grotere sites beter uit te laten betalen. Dus dat die relatief meer opleveren. Verder zou low-sec incursions verder geboost kunnen worden. Meer content zou het geheel ook zeker ten goede komen.
MacrosSimga schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:20:
Tsja, naast een paar hardwires word ik nou niet echt vrolijk van de concord lp store...
Dat zegt hij juist, je kunt die ook omzetten naar faction lp, op die manier kan je ze wel weer nuttig gaan gebruiken.

[ Voor 23% gewijzigd door Marce op 13-01-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Marce schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:20:
Ik denk dat ze er goed aan zouden doen om de grotere sites beter uit te laten betalen. Dus dat die relatief meer opleveren. Verder zou low-sec incursions verder geboost kunnen worden. Meer content zou het geheel ook zeker ten goede komen.
Meer content zou sowieso een oplossing zijn. Ook voor missies enz. En zo moeilijk is het niet om een paar scenario's te bedenken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Stampertjen schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:02:
[...]
Vind je dps beetje aan lage kant, post die ik gisteren maakte met een gelijkaardige abaddon fit had ik 900dps
ik zou dan ook die kinetic rig vervangen door een large energy col
Ik maak gebruik van EveHQ om het één en ander uit te rekenen:

Ik heb dus wel Large Energy Turret lvl5 en met een Large Energy Collision Accelerator I kom ik uit op 647DPS (mijn DPS is overigens exclusief het gebruik van Drones, met Drones zit ik tegen de 730) waarbij mijn Kinetic Resistence zakt naar 59.

Ter voorbeeld: Als ik dezelfde fit gebruik op mijn SC-alt (die dus zonder problemen een Hellcat kan vliegen en van alles en nog wat lvl5 heeft) dan kom ik rond de 793DPS (887DPS met drones) en heb ik een resistance van net boven de 70. Gebruik ik een Large Energy Collision Accelerator II op mijn SC-alt dan 830DPS (923DPS met drones).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Shunt schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:09:
[...]

Mag ik vragen waarom je faction blasters gebruikt ? Op het moment dat je T2 guns kan gebruiken zijn die namelijk nogal nutteloos geworden.En die plate is volgens mij ook nogal prijzig vergeleken met wat je er voor terug krijgt. Als het om de pimp factor gaat is het vet natuurlijk maar cost efficiency meh :P. Maar ik ben dan ook iemand die liever niet zijn vigilant vliegt met amar point en fed webs omdat hij nogal prijzig is voor wat je er voor terug krijgt :P.
Die t2's kan ik nog niet gebruiken :$ :+ nog hard aan het skillen voor gunnery.

Die plate is iets prettiger, niet huge maar ach als het m'n leven red :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Noxious schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:30:
[...]

Die t2's kan ik nog niet gebruiken :$ :+ nog hard aan het skillen voor gunnery.

Die plate is iets prettiger, niet huge maar ach als het m'n leven red :+
Prettiger in de zin van? De m4 geeft net zoveel armor en heeft misschien iets meer weight en fitting requirements, maar het scheelt niet veel. Maarja sommige mensen hebben natuurlijk ook gewoon geld over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
vreemd hier ook via evehq. en enige verschillen die ik kan bedenken zijn de imperial navy heat sink en mijn +3% damage implant. Zal eventueel skills zijn
als je Large guns op 5 hebt waarom fit je geen t2 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Marce schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:33:
[...]

Prettiger in de zin van? De m4 geeft net zoveel armor en heeft misschien iets meer weight en fitting requirements, maar het scheelt niet veel. Maarja sommige mensen hebben natuurlijk ook gewoon geld over :P
Behoorlijk veel minder weight ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Stampertjen schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:35:
vreemd hier ook via evehq. en enige verschillen die ik kan bedenken zijn de imperial navy heat sink en mijn +3% damage implant. Zal eventueel skills zijn
Simpelweg omdat ik even andere prioriteiten had met het skillen ;) Ergens na het weekend ga ik voor de T2, maar tot die tijd zijn de T1's meer dan behoorlijk. Overigens maken Faction heat sinks en een damage implant behoorlijk wat uit als het gaat om DPS.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Stampertjen schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:35:
Wat ik gister in eveHQ heb gemerkt is dat skills een hoop invloed hebben. Zeker skills als surgical strike en rapid fire naar 5, evt nog pulse spec. Die paar kunnen toch nog zeker 10-15% verschil maken. Dan heb je idd je navy heat sinks nog en je implant. Al met al een heel verschil voor nog meer moeite en kosten. Uiteindelijk wel de moeite maargoed..

EDIT: Al weet ik niet hoe nwagenaar die skills heeft, dus dit geldt meer voor mijzelf ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Marce op 13-01-2012 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
abbadon is mijn L4 mission boat en mijn incursion boat dus ik probeer die skills gewijs zoveel mogelijk te maxen

edit: I love amarr ships

[ Voor 11% gewijzigd door Stampertjen op 13-01-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
En vergeet ook niet de skills voor je ship ;)

Amarr Battleship Skill Bonus: 5% bonus to Large Energy Turret damage and 5% armor resistance per level.

Da's in totaal een mogelijke +10% (lvl 3 heb je nodig om 'm te vliegen) wat samen met alle ander dingen flink kan oplopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

nwagenaar schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 11:39:
[...]

Simpelweg omdat ik even andere prioriteiten had met het skillen ;) Ergens na het weekend ga ik voor de T2, maar tot die tijd zijn de T1's meer dan behoorlijk. Overigens maken Faction heat sinks en een damage implant behoorlijk wat uit als het gaat om DPS.....
T2 zal ik wel een prio maken idd, ik zie wel vaker BS met (named) T1 guns, en die krijgen maar zelden een fleet, gezien de grote hoeveelheid Faction fitted BS die ook een fleet zoeken :P
600-ish DPS vind ik trouwens wel erg weinig hoor voor een aba, Ik haal zelf 873 DPS in mijn legion en daarmee kan ik alle frigates etc goed tracken.
Maar idd T2 guns en dan een beetje ISK uitgeven voor een paar faction Heatsinks helpt flink :)

Cap maakt niet zoveel uit, een guardian vult je cap zo weer bij ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Dat snap ik, maar mijn hellcat skills gingen op de backburner vanwege de Tengu en een WH-drake (omdat ik in eerste instantie alleen WH's wilde doen). De reden waarom ik nog geen Factionmods heb is simpelweg ISK. En ik doe juist Incursions om dat probleem op te lossen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Kan je de fitting van je WH-drake eens posten?

En wat "kan hij aan"? Ben zelf van plan wat meer WH's te doen maar heb tot nu toe nog niet de guts gehad een BC naar binnen te sleuren.

Wel eens met een kleine noob fleet gaan exploren, onze eerste encouter met sleepers was ik de enige overlevende omdat ik in de cloaky scanner zat ;)

Ondertussen zijn de skills al wel iets beter en begint het terug te kriebelen ...

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Met mijn drake kan ik de meeste C3 sleepers solo tanken, maar DPS is en blijft het probleem, je krijgt de grootste BS gewoon niet down ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:46:
Met mijn drake kan ik de meeste C3 sleepers solo tanken, maar DPS is en blijft het probleem, je krijgt de grootste BS gewoon niet down ;(
kom je dan veel DPS tekort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Stuk of 200 gok ik, en dan gaat het nog traag.
Zelfs met Tengu's tanken ze je bijna in een C3, je moet het eigenlijk ook niet alleen doen maarja.

Het duurt gewoon lang omdat je de helft van de tijd tegen hun repairrate loopt te schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Neem een tengu... t2 fit is al genoeg :-) heb zelf t2 fit met faction AB en 2x btype small booster... werkt prima.

Overigens is scourgy fury wel fiijn.

Edit,

Weet iemand toevallig nog manieren om inkomsten te genereren met een Thanatos/Nyx char? Heb haar laatst verplaatst naar de acc van mijn main, omdat ik voorlopig af zag van een Nyx. Toch is het echter weer gaan knagen en wil ik genoeg isk verdienen om er een te kopen :P

Missies duren me te lang, invention kan ze niet en in de WH is het gebruik van drones behoorlijk kut. Hoe zit het met level 5's in een carrier?

[ Voor 72% gewijzigd door De_Bastaard op 14-01-2012 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
StarLite schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:48:
[...]

T2 zal ik wel een prio maken idd, ik zie wel vaker BS met (named) T1 guns, en die krijgen maar zelden een fleet, gezien de grote hoeveelheid Faction fitted BS die ook een fleet zoeken :P
600-ish DPS vind ik trouwens wel erg weinig hoor voor een aba, Ik haal zelf 873 DPS in mijn legion en daarmee kan ik alle frigates etc goed tracken.
Maar idd T2 guns en dan een beetje ISK uitgeven voor een paar faction Heatsinks helpt flink :)

Cap maakt niet zoveel uit, een guardian vult je cap zo weer bij ;)
873 DPS in een legion !? Like how?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Laatst online: 13:52
De_Bastaard schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 22:27:
Weet iemand toevallig nog manieren om inkomsten te genereren met een Thanatos/Nyx char? Heb haar laatst verplaatst naar de acc van mijn main, omdat ik voorlopig af zag van een Nyx. Toch is het echter weer gaan knagen en wil ik genoeg isk verdienen om er een te kopen :P

Missies duren me te lang, invention kan ze niet en in de WH is het gebruik van drones behoorlijk kut. Hoe zit het met level 5's in een carrier?
Doe het in ieder geval niet zo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvD
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 20:46

JanvD

Portretfotograaf

Er wordt daar gesproken over bots. Wordt er inderdaad echt zoveel gebruik van gemaakt in deep(sov)space?

En wordt er dan zo weinig aan gedaan door CCP?

www.janvandoornik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Jep.

In veel systemen waar je meer als 4-5k NPC kills ziet (check evemaps.dotlan.net), is de kans groot dat er gebot wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanvD schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 12:33:
Er wordt daar gesproken over bots. Wordt er inderdaad echt zoveel gebruik van gemaakt in deep(sov)space?

En wordt er dan zo weinig aan gedaan door CCP?
ja... het is ook lastig aan te pakken maar CCP zou er wel wat meer aan kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 12:37:
[...]
ja... het is ook lastig aan te pakken maar CCP zou er wel wat meer aan kunnen doen
Nou... Niet echt. The Ankou was goed voor circa 12K NPC kills. Maar in dit geval kwam het voornamelijk door Titans en Forsaken Hubs. Die haalde met gemak 100M per tick. :+

Sinds gisteren enkle Incursions gedaan. Ik moet zeggen, het is duidelijk easy money. 200M verdiend binnen 2~3 uur ofzo. Het slaat echt helemaal nergens op. Niet dat je mij hoort klagen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

ravenger schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:11:
[...]
873 DPS in een legion !? Like how?
[Legion, Legionair II Incursion]
Imperial Navy Heat Sink
Imperial Navy Heat Sink
Imperial Navy Heat Sink
Tracking Enhancer II
Dark Blood Energized Adaptive Nano Membrane

Tracking Computer II
Tracking Computer II

Heavy Pulse Laser II, Conflagration M

Medium Energy Burst Aerator II
Medium Anti-Thermic Pump I
Medium Trimark Armor Pump I

Legion Defensive - Augmented Plating
Legion Electronics - Tactical Targeting Network
Legion Propulsion - Fuel Catalyst
Legion Offensive - Liquid Crystal Magnifiers
Legion Engineering - Power Core Multiplier
+ Lancer G2-Gamma & Gunslinger CX-2 en uiteraard alle relevante skills op 5 :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dahal
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 21:34
Hoi EVE gamers!

Ik ben een paar jaar geleden gestopt met EVE en wilde graag weer eens spelen. Nu heb ik gelezen over een 60 day trial en ik vroeg mij af of er iemand is die mij er één kan geven?
Alvast bedankt!

Dahal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Dahal schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 22:52:
Hoi EVE gamers!

Ik ben een paar jaar geleden gestopt met EVE en wilde graag weer eens spelen. Nu heb ik gelezen over een 60 day trial en ik vroeg mij af of er iemand is die mij er één kan geven?
Alvast bedankt!

Dahal
Uiteraard 8) ik stuur 'm in pm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 06:47
Volgens mij werkt de 60 dage trial alleen op nieuwe accounts, niet op reeds bestaande..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Looney11 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 21:40:
Volgens mij werkt de 60 dage trial alleen op nieuwe accounts, niet op reeds bestaande..
dat klopt, maar mogelijk dat hij helemaal opnieuw wil beginnen :/ of gratis een kijkje wil nemen en dan weer resubben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Wij wilde blijkbaar opnieuw beginnen idd, kwam 'm gisteren al tegen ingame met z'n 60 dagen trial ;)

Wij ik hebben een leuke uitdaging met onze C5 :')
We hebben de C5 gevonden vanuit highsec, maar, deze C5 heeft alleen een C5 static.
Op de avond (nacht vooral) dat we 'm hadden hebben we een pos naar binnen gegooit met ruim een week fuel.
Ik ben rond een uur of 2 snachts gaan slapen (moest de volgende dag werken) en de rest is nog even verder gegaan met pos guns, ammo, wat modules en ammo/charces, pi command centers, enz...

We zijn met 4 chars achtergebleven in de wormhole:
- mijn main in een Bustard
- director/vriend's main in een Badger Mark II + een Cyclone
- director/vriend's alt in een Badger
- 2nd director uit Noorwegen in een Loki

Helaas was er logistiek iets mis gegaan waardoor we maar 3 cloaks (2x meta 0, 1x dread guristas cloak) hadden en 3 probe launchers (2x meta 0, 1x expanded).

De eerste avond gaat 2nd director met z'n Loki proben en zit op den duur 3 wh's verderop.
Hij wil terug komen: collapsed.
Dus na een route van 5+ wh's en ~15 jumps door nullsec is hij veilig in highsec terug gekomen, maar dus 1x meta 0 cloak en 1x meta 0 probe launcher minder.
Director/vriend besluit z'n alt af te maken zodat deze in highsec mee kan doen aan een mining op, en heeft 'm dus met z'n main afgeschoten.

Tweede avond gaat director/vriend proben (in de Cyclone) zonder even op mij te wachten (ik was 10 minuten later thuis, dan hadden we het samen kunnen doen). Hij vind een K162 (inkomende WH) vanaf een C4, waar een kleine fleet 'm professioneel sloopt. -1 meta 0 cloak, -1 meta 0 probe launcher.

Ik zit nu dus als enige in de wormhole, in de Badger Mk2 (enige met 2 highslots) die eigenlijk van director/vriend is.
Hierop heb ik 5 ecm bursts, dread guristas cloaking device en een expanded probe launcher.
Probes heb ik meer dan genoeg (both gewone en combat), maar het risico is wel heel erg groot.

Mocht ik een aanval overleven en alleen m'n schip kwijt zijn, dan ben ik alsnog de laatste cloak en probe launcher kwijt :+.

Bijkoment punt is dat we zo'n 40+ signatures hebben, dus iedere keer voor het proben is het weer alle bookmarks langslopen met 1 probe en uitsluiten.

Afgelopen nacht vond ik dus 2 wormholes, eentje was onze nieuwe C5 static (oude is ook nog steeds open naar een bewoonde C5 met veeeeeeel capitals), die naar een bewoonde C5 gaat waar ik on scan meerdere POS'es, Chimera (Caldari Carrier), 2x Moros (Gallente Dreadnaught) en een Rorqual (Industrial Capital) zag...
Zij hebben echter een C3 static, welke ik ook gevonden heb, echter deze C3 was ook bewoond (8 tengu's on scan) en had 10+ signatures en een lowsec static (het was toen 3:00 snachts, dus ik ben maar gaan slapen na teruggegaan te zijn naar de forcefield).

Ook de C4 nog even gechecked, maar zij hebben alleen een C5 static (wat in dit geval wij dus waren).

Dus mensen, wormholes, zo doe je het niet :P

Mocht ik overhoop geschoten worden, dan verlies ik aardig wat iskies aan implants, maar belangrijker nog, onze POS kunnen we sowieso vergeten, da's een afschrijving van ongeveer 1 bil (large minmatar pos + modules + ruim een week fuel + Bustard).

To be continued... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie zijn W-space ingegaan zonder Covert Ops? :X :F

Oh man, jullie hebben een mooie uitdaging nu.

Niet alleen heb je nog maar één prober over, je hebt ook niet de schepen om jullie static te collapsen zodat je die can cyclen naar een makkelijke exit. Je zult dus moeten wachten tot jullie static zijn lifetime op is of hopen op een high/low sec WH direct in jullie C5.

Je kan alle sites die je niet interesseren activeren. Die zullen dan na verloop van tijd de-spawnen. Dat helpt hopelijk om het aantal sigs wat naar beneden te brengen zodat je sneller kan zien of er een WH is dat je moet checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 11:28:
Jullie zijn W-space ingegaan zonder Covert Ops? :X :F
Die zouden mijn collega's mee naar binnen nemen, maar diegene die onderweg was met een orca vol interresante schepen / meuk / fuel / enz had er halverwege geen zin meer in en ging naar bed. :P
Oh man, jullie hebben een mooie uitdaging nu.

Niet alleen heb je nog maar één prober over, je hebt ook niet de schepen om jullie static te collapsen zodat je die can cyclen naar een makkelijke exit. Je zult dus moeten wachten tot jullie static zijn lifetime op is of hopen op een high/low sec WH direct in jullie C5.
Uhu :P
Je kan alle sites die je niet interesseren activeren. Die zullen dan na verloop van tijd de-spawnen. Dat helpt hopelijk om het aantal sigs wat naar beneden te brengen zodat je sneller kan zien of er een WH is dat je moet checken.
Mja, op zich zijn ze vrij eenvoudig te excluden, heb er wel over gedacht om ze in pod even allemaal langs te gaan, maar ik vernietig dan een hoop potentieel kapitaal en het excluden voor het proben duurt ook maar een paar minuten. :P
Pagina: 1 ... 9 ... 46 Laatste