[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 21: Crucible Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 46 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Noxious schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:49:
[...]

Jep.
We hebben daar een POS hangen waar we alles in achterlaten.
Open wormholes zijn een bedreiging, dus als't even kan laten we die zo lang mogelijk dicht.
We proberen ze maximaal 1x per week te openen, indien niet nodig 1x per maand (dan kun je ook wachten op een mooie route).
Als een wormhole open is dan gooien we te verkopen spul naar buiten (meestal in een freighter) en halen we fuel, skillbooks en blueprints naar binnen.
Dan gaan er ook wel eens members uit die het weer gehad hebben of er komen er in die het wel zien zitten. :P

Voor de rest proberen we alles wat nodig is binnen te produceren, en dat gaat vrij goed.
Dankzij de minerals en planetary kun je bijna alles maken, het enige waar je tekorten aan hebt zijn salvage (voor rigs, maar als je een wh raid fleet binnen krijgt die je af kan schieten dan heb je die ook weer even) en moon mining products.

Voor de rest zitten we gewoon in onze pos, ik zit nu al twee weken binnen maar kom waarschijnlijk de komende maand ook niet of nauwelijks buiten.

Foto'tjes van de POS:
http://dl.dropbox.com/u/11684856/EVE/pos0001.PNG (1.2MB)
http://dl.dropbox.com/u/11684856/EVE/pos0002.PNG (0.8MB)
http://dl.dropbox.com/u/11684856/EVE/pos0003.PNG (1.8MB)

[...]

Ja en nee, er is naast het minen zeker wel actie, maar altijd in beperkte mate.
Sleeper sites heb je er met geluk een paar op een dag, daar ben je wel een uurtje zoet mee (met een fleet, wij zitten in een C5, daar solo je ze niet echt behalve in een carrier of SC met moeite).

Daarnaast is er altijd het PVP gevaar, het gebeurt regelmatig dat we ineens combat probes zien op 360 tijdens het minen, dan is er weer een grapjas die naar binnen gescanned is.

Ik ben zelf ook geen miner maar haul wel heel veel voor onze miners, daarnaast blijf ik m'n directional scanner gebruiken (iedere 5 seconden) en verzorg ik zaken als refinery's laten draaien, productieprocessen, refuelen van pos, hervullen van ammo van guns, basis layout veranderen als we van productieproces wisselen, enz enz..

Een WH is op sommige momenten enorm saai, en is ook vaak hard werken - je kan ook niet even gaan shoppen ofzo.
Maar als je er dan na X weken even uit bent, dan heb je wel een lading isk ;)

Wij gaan als we wat meer leden hebben met een soort ploegendienst werken, zoiets als 4 weken in, 2 weken uit - voor diegenen die daarmee mee willen doen.
Wow eigenlijk lijkt het me wel leuk op een wormhole is in te zitten. Is er een mogelijkheid als wanneer ik weg ga van de eve university dat ik jullie corp kan joinen of nemen jullie geen noobs aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
-kardo- schreef op maandag 23 januari 2012 @ 16:51:
[...]

Wow eigenlijk lijkt het me wel leuk op een wormhole is in te zitten. Is er een mogelijkheid als wanneer ik weg ga van de eve university dat ik jullie corp kan joinen of nemen jullie geen noobs aan?
Jahoor :) wat dat betreft is iedereen welkom.
Je zal waarschijnlijk nog niet direct meevliegen naar sleeper sites (daar is onze eigen fleet nog niet helemaal klaar voor, en die bestaat uit t3's, guardians en capitals) maar je kan altijd gezellig komen kijken.
Daarnaast hebben we ook nog een highsec-clubje wat vooral missies runt en pvp roams / pvp trainingen doet + af en toe een avondje incursions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Noxious schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:02:
[...]

Jahoor :) wat dat betreft is iedereen welkom.
Je zal waarschijnlijk nog niet direct meevliegen naar sleeper sites (daar is onze eigen fleet nog niet helemaal klaar voor, en die bestaat uit t3's, guardians en capitals) maar je kan altijd gezellig komen kijken.
Daarnaast hebben we ook nog een highsec-clubje wat vooral missies runt en pvp roams / pvp trainingen doet + af en toe een avondje incursions.
Cool. Ik laat het hier wel weten als ik klaar ben met de eve university.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
-kardo- schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:05:
[...]

Cool. Ik laat het hier wel weten als ik klaar ben met de eve university.
Sure 8) of ga ingame alvast gezellig in channel 'JOVLEG Public' zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Noxious schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:17:
[...]

Sure 8) of ga ingame alvast gezellig in channel 'JOVLEG Public' zitten :)
Zal ik doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06-2023
Dank aan -kardo- voor de key! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Machariel gewonnen op blink en verkocht voor 910m jeuj :P
Verder waarschijnlijk morgen 2 nieuwe members erbij in de corp :)

Oh en capital productie loopt goed, as usual :P

spoiler:
Als je referalcode 'jovianblink' gebruikt op blink dan krijg je 2.5 mil graties start credits :)

[ Voor 25% gewijzigd door Noxious op 23-01-2012 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 10:34
Dankzij Japy toch maar wat iskies in the Blink-molen gegooid. Had mijn zinnen gezet op een Machariel, en Japy had die toevallig net gewonnen :P
Dat hielp mij (helaas?) over de laatste drempel, en ik begon met 125m isk te storten, om 2 tickets (van de 16) te kunnen kopen op een Mach.

Uiteraard is alles een grote naaiboel, 1 ticket is 62,5m, 16 tickets dus 1bil, en de marktwaarde van een Mach is 900m en een scheet.

Maar goed, tegen beter weten in toch 2 tickets gekocht, en uiteraard verloren. Weer 125m storten, weer 2 tickets, weer verloren. Repeat untill broke? Bij de 4e keer 125m storten (totale inleg dus 500m) besloot ik dat dat mijn laatste gingen zijn.... (in hoeverre ik die belofte had waargemaakt zal ik nooit weten, want) wonder boven wonder, ik won de Machariel :9
Uiteraard puur geluk, maar goed, nu wel een Mach in Jita liggen voor 500m. En met het kleingeld van de achievements (1st blink, 1st blink won, 100m spend, 500m spend etc) wat kleine scheepjes gewonnen, elke keer om laten zetten naar blink-iskies, en op het einde een kleine Wolf naar Jita laten brengen, die krijgen morgen een leuke buff, dus altijd leuk om mee te spelen.

Zeer binnenkort zitten ze op 90T (triljoen) iskies verhandeld, en dan komt er weer een berg zogenaamde promo-blinks langs, en daar kan ik dan mijn tokens aan besteden, dus wie weet kan ik er nog meer uit slepen.

Heb wel gelijk een weddenschap gesloten met een aantal mensen dat als ik nog één ISK stuur naar de Blink corp, ik hen een Plex schuldig ben :P Ze krijgen verder geen cent meer van me, ik sta 400m in de plus, en minder gaat dat *niet* worden.

Nu morgen op de zaak een leuke fitting voor mijn Mach uitzoeken, iemand suggesties? :D

I live the way I type; fast, with a lot of mistaaakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Lassie dutch schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 00:59:
Dankzij Japy toch maar wat iskies in the Blink-molen gegooid. Had mijn zinnen gezet op een Machariel, en Japy had die toevallig net gewonnen :P
Dat hielp mij (helaas?) over de laatste drempel, en ik begon met 125m isk te storten, om 2 tickets (van de 16) te kunnen kopen op een Mach.

Uiteraard is alles een grote naaiboel, 1 ticket is 62,5m, 16 tickets dus 1bil, en de marktwaarde van een Mach is 900m en een scheet.

Maar goed, tegen beter weten in toch 2 tickets gekocht, en uiteraard verloren. Weer 125m storten, weer 2 tickets, weer verloren. Repeat untill broke? Bij de 4e keer 125m storten (totale inleg dus 500m) besloot ik dat dat mijn laatste gingen zijn.... (in hoeverre ik die belofte had waargemaakt zal ik nooit weten, want) wonder boven wonder, ik won de Machariel :9
Uiteraard puur geluk, maar goed, nu wel een Mach in Jita liggen voor 500m. En met het kleingeld van de achievements (1st blink, 1st blink won, 100m spend, 500m spend etc) wat kleine scheepjes gewonnen, elke keer om laten zetten naar blink-iskies, en op het einde een kleine Wolf naar Jita laten brengen, die krijgen morgen een leuke buff, dus altijd leuk om mee te spelen.

Zeer binnenkort zitten ze op 90T (triljoen) iskies verhandeld, en dan komt er weer een berg zogenaamde promo-blinks langs, en daar kan ik dan mijn tokens aan besteden, dus wie weet kan ik er nog meer uit slepen.

Heb wel gelijk een weddenschap gesloten met een aantal mensen dat als ik nog één ISK stuur naar de Blink corp, ik hen een Plex schuldig ben :P Ze krijgen verder geen cent meer van me, ik sta 400m in de plus, en minder gaat dat *niet* worden.

Nu morgen op de zaak een leuke fitting voor mijn Mach uitzoeken, iemand suggesties? :D
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
[Machariel, New Setup 1]
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Tracking Enhancer II
Tracking Enhancer II
Capacitor Flux Coil II

Explosion Dampening Field II
Explosion Dampening Field II
Ballistic Deflection Field II
Pith A-Type Large Shield Booster
Republic Fleet 100MN Afterburner

800mm Repeating Artillery II, Hail L
Dark Blood Heavy Nosferatu

Large Capacitor Control Circuit II
Large Capacitor Control Circuit I
Large Capacitor Control Circuit I

Daarmee heb ik ooit wat missions gedaan tegen angels. Ging best behoorlijk ;)
Bijna cap stable, redelijk betaalbaar wat faction spul betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Patchnotes voor 1.1 staan erop: http://www.eveonline.com/updates/patchnotes.asp

Ik ben vooral blij met de retribution buff, omdat die nu 2 midslots heeft, en dus weer gebruikt kan worden in pvp :D

Edit: en de extra low voor de wolf/jaguar is ook wel lekker. De andere weet ik niet echt want ik vlieg geen caldari/gallente ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Marce op 24-01-2012 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:31

Shunt

Boe

Het is weer een flinke lijst en vooral met issu's die al tijden bestaan en nu echt eens (hopelijk) goed aangepakt worden. Ik vind het in ieders geval weer een teken dat ze eve nog/weer serieus nemen!

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Whoo, assault frigate buff confirmed, 50% reduction in MWD signature penalty :)
oftewel: 5k/s (overheated mwd + wat mods) met een signature van ~120m. Good luck hitting that.
+ extra low slot
(uitgaande van de wolf/jaguar, want die kan ik vliegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

defusion schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:47:
oftewel: 5k/s (overheated mwd + wat mods) met een signature van ~120m. Good luck hitting that.
+ extra low slot
Hmpff, die 50% had ik nog even gemist, dat maakt het alleen maar nicer :D

EDIT: Ik heb aan 17 blinks en 17 promo blinks mee gedaan. Statistisch gezien zou ik meer als 2 van de 17 normale moeten winnen omdat ik soms meerdere slots had. Ik begin toch te twijfelen of het wel helemaal eerlijk gaat wat het kiezen van de winnaars betreft. Ik heb maar 20 mil betaalt en gister 100mil bonus via de GTC. Is niet genoeg denk om wat te gaan winnen :S

[ Voor 29% gewijzigd door Marce op 24-01-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marce schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:57:
[...]

Hmpff, die 50% had ik nog even gemist, dat maakt het alleen maar nicer :D

EDIT: Ik heb aan 17 blinks en 17 promo blinks mee gedaan. Statistisch gezien zou ik meer als 2 van de 17 normale moeten winnen omdat ik soms meerdere slots had. Ik begin toch te twijfelen of het wel helemaal eerlijk gaat wat het kiezen van de winnaars betreft. Ik heb maar 20 mil betaalt en gister 100mil bonus via de GTC. Is niet genoeg denk om wat te gaan winnen :S
hoe krijg je die GTC bonus dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defusion schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 11:47:
+ extra low slot
das leuk maar als jij 5k per sec gaat raak jij ook niemand hoor :+ om over je cap gebruik nog maar te zwijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
GTC kopen via Shattered crystal. Kan je 100mil claimen bij Somer. Staat een banner op de Somer site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:07:
[...]

hoe krijg je die GTC bonus dan?
Als je via de sumer blink website een GTC koopt (op de promotion dingus advertentie klikken) je bestelt je gtc's betaalt je krijgt je code's (eerste keer zal je via de telefoon gevalideerd worden) je voert je unieke Reference in op de somer blink site en je hebt 100m isk bonus.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Peekster schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:09:
GTC kopen via Shattered crystal. Kan je 100mil claimen bij Somer. Staat een banner op de Somer site.
Dat, en het is net zo duur of nog iets goedkoper zelfs als 2x een losse maand kopen van eve zelf.
Ik ben niet via de telefoon gecontroleerd, ik heb met paypal betaald..

En over die 5km/s, cap is niet zo'n probleem bij een minnie, en je raakt best wel wat aangezien je in orbit zit. Ik ben ook wel benieuwd wat er uit gaat komen, binnekort maar eens kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahhh GTC = game time card laat maar dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marce schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:11:
[...]

Dat, en het is net zo duur of nog iets goedkoper zelfs als 2x een losse maand kopen van eve zelf.

En over die 5km/s, cap is niet zo'n probleem bij een minnie, en je raakt best wel wat aangezien je in orbit zit. Ik ben ook wel benieuwd wat er uit gaat komen, binnekort maar eens kijken :D
hmmm heb wel leuk idee om dat aan te pakken binnenkort eens testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:08:
[...]

das leuk maar als jij 5k per sec gaat raak jij ook niemand hoor :+ om over je cap gebruik nog maar te zwijgen ;)
Het was een tackle fit :)
aangezien ik nog geen interceptor kan vliegen.

Zitten wel guns op, maar dat is hooguit om op de killmail te komen ;)

edit: en er is een tracking bonus, 7.5% tracking speed per level

[ Voor 8% gewijzigd door defusion op 24-01-2012 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Marce schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:11:
[...]

Afhankelijk of je per maand of per X aantal maanden betaald wel ja.
Maar per maand /2 scheelt het +- 2 tot 3 euro per maand. Ik heb het zelf gebruikt om een paar keer wat centen binnen te krijgen. Ik heb in die periode niet de tijd om te ratten of missie runnen of what ever maar wel een paar euro's op de bankrekening. Keuze was toen snel gemaakt.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:19:
[...]

Afhankelijk of je per maand of per X aantal maanden betaald wel ja.
Maar per maand /2 scheelt het +- 2 tot 3 euro per maand. Ik heb het zelf gebruikt om een paar keer wat centen binnen te krijgen. Ik heb in die periode niet de tijd om te ratten of missie runnen of what ever maar wel een paar euro's op de bankrekening. Keuze was toen snel gemaakt.
jah ik betaal per 6 maand of per jaar dus das niet echt een optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

nu icm die kersttrial van 60dagen is het wel slim idee om daar je account uit trialstatus te halen met die gtc en somer deal. (neem aan dat je een plek krijgt?)
heb met mijn 2 accounts 2 trials gemaakt en dus 200m bij blink verdient :p anders haal ik ze ook per 3 maanden.
morgen maares mee gaan spelen, met die blink zooi :D

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok hoe lang zal de DT gaan duren vandaag ze zijn al 15 min over tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:15:
ok hoe lang zal de DT gaan duren vandaag ze zijn al 15 min over tijd :+
Uitgesteld tot 13:05 UTC, nog even geduld dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerX42 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:19:
[...]

Uitgesteld tot 13:05 UTC, nog even geduld dus :)
ik zag het net ja... 13:05 wie verzint dit :D ik zeg dat wordt wel 13:30 of later ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:21:
[...]
ik zag het net ja... 13:05 wie verzint dit :D ik zeg dat wordt wel 13:30 of later ;)
CCP onderschat meestal de tijd die ze nodig hebben, zou me niet verbazen als het weer wat uitloopt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
KillerX42 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:27:
[...]

CCP onderschat meestal de tijd die ze nodig hebben, zou me niet verbazen als het weer wat uitloopt :9
En dat is met elke update... zeg dan gewoon dat je de servers down hebt tot minimaal 4 uur ofso. Beter dat je eerder klaar bent dan dat je met bijna elke iets wat grotere update elke keer weer uitloopt met het updaten xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
MacrosSimga schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:36:
[...]
En dat is met elke update... zeg dan gewoon dat je de servers down hebt tot minimaal 4 uur ofso. Beter dat je eerder klaar bent dan dat je met bijna elke iets wat grotere update elke keer weer uitloopt met het updaten xD
Exact!
In al die jaren dat ik EVE heb gespeeld, liep het bij zo ongeveer elke expansion uit..
Hopelijk leren ze het ooit nog eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:09
Hehe nou die van 2008 ofzo heb ik gelukkig niet meer meegemaakt. Volgens mij lag het toen echt enkele dagen op zijn gat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
De_Bastaard schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:39:
Hehe nou die van 2008 ofzo heb ik gelukkig niet meer meegemaakt. Volgens mij lag het toen echt enkele dagen op zijn gat :P
Haha ja precies. Bij een van de updates was er toen iets veranderd in de boot.ini file, waardoor sommige PC's van klanten gewoon niet meer konden opstarten of zoiets. Gelukkig had ik in die periode een pauze van EVE, dus dat niet hoeven meemaken!

Ik vind overigens wel dat ze de goede weg op zijn gegaan sinds de rellen in de zomer. Ik was toen namelijk wel echt bang dat EVE tot een einde zou komen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerX42 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:42:
[...]

Haha ja precies. Bij een van de updates was er toen iets veranderd in de boot.ini file, waardoor sommige PC's van klanten gewoon niet meer konden opstarten of zoiets. Gelukkig had ik in die periode een pauze van EVE, dus dat niet hoeven meemaken!

Ik vind overigens wel dat ze de goede weg op zijn gegaan sinds de rellen in de zomer. Ik was toen namelijk wel echt bang dat EVE tot een einde zou komen _/-\o_
ik durf zelfs te stellen dat er mensen die toen "rage quite" en alles zelfs gedelete hebben spijt hebben en terug zijn door opnieuw te beginnen of nog terug gaan komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:48:
[...]

ik durf zelfs te stellen dat er mensen die toen "rage quite" en alles zelfs gedelete hebben spijt hebben en terug zijn door opnieuw te beginnen of nog terug gaan komen :+
Precies, ik vond dat toen ook wel een beetje overdreven. Ik ben teveel gehecht aan mijn character en assets om alles weg te gooien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Ze kunnen het alleen veroorloven zo'n actie dat als ze zeggen dat ze met eve 2.0 bezig zijn ofso.. anders gaat niemand het accepteren nog zo'n actie xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:48
KillerX42 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:42:
[...]

YouTube: CCP Internal Videos - Boot Ini

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
Dat is nou één van de dingen die ik zo leuk vind aan CCP: ze hebben humor en zijn redelijk 'down to earth.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kornflakes
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-08 09:34
De_Bastaard schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:39:
Ik speel Eve sinds '06 (met een paar pauzes tussendoor). Destijds hield je rekening met minimaal een dag extra downtime, daarna meestal ook nog eens een dag of wat onspeeldaar. Tegenwoordig... Iedereen is gewoon een beetje verwend! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Kornflakes schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:06:
[...]

Ik speel Eve sinds '06 (met een paar pauzes tussendoor). Destijds hield je rekening met minimaal een dag extra downtime, daarna meestal ook nog eens een dag of wat onspeeldaar. Tegenwoordig... Iedereen is gewoon een beetje verwend! :+
Nou vind ik wel dat je van een bedrijf van deze omvang mag verwachten dat het goed getest word voor de uitrol zodat je het alleen nog maar het knopje hoeft om te zetten en het werkt. Natuurlijk kunnen er altijd problemen ontstaan maar bij ccp is dat vreemd genoeg 99% van alle updates zo >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
TepelStreeltje schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:55:
nu icm die kersttrial van 60dagen is het wel slim idee om daar je account uit trialstatus te halen met die gtc en somer deal. (neem aan dat je een plek krijgt?)
heb met mijn 2 accounts 2 trials gemaakt en dus 200m bij blink verdient :p anders haal ik ze ook per 3 maanden.
morgen maares mee gaan spelen, met die blink zooi :D
Je weet dat met meerdere accounts aan Somer meedoen niet mag he? Staat op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Peekster schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:26:
[...]

Je weet dat met meerdere accounts aan Somer meedoen niet mag he? Staat op de site.
Die GTC's hebben niks met je account te maken, wat je nodig hebt is de reference code. Je kunt daarna de GTC's aan elke account die je maar wilt koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kornflakes
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-08 09:34
MacrosSimga schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:16:
[...]

Nou vind ik wel dat je van een bedrijf van deze omvang mag verwachten dat het goed getest word voor de uitrol zodat je het alleen nog maar het knopje hoeft om te zetten en het werkt. Natuurlijk kunnen er altijd problemen ontstaan maar bij ccp is dat vreemd genoeg 99% van alle updates zo >.<
Tja, misschien moet je dan maar gaan solliciteren bij ccp. Ik heb er geen verstand van, dus wacht ik rustig af tot dt over is, ipv zeuren op ccp. Van de 600 medewerkers werkt een groot deel niet eens aan Eve, en nog minder aan het technische aspect. Dus als ze eerst de manuren niet hebben om de AF redesign in Crucible 1.0 te gooien, waarom zouden ze dan wel de manuren hebben om een patch uitgebreid te testen. En een uurtje of 2 extra dt? Ach, het is niets. Lekker lunchen, krantje lezen en een filmpje kijken lost het probleem op. /bittervetmode

UI redesign ben ik aan de andere kant erg tevreden over. Moest echt wat aan gebeuren, is al tijden een doorn in het oog. Nu nog een science&industry ui redesign, dan maakt ccp mij echt blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Marce schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:38:
[...]

Die GTC's hebben niks met je account te maken, wat je nodig hebt is de reference code. Je kunt daarna de GTC's aan elke account die je maar wilt koppelen.
Dat bedoelde ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Dan weet ik niet wat je bedoelde. Er staat nergens dat hij met 2 accounts op somer zit, hij zegt alleen dat hij 2 GTCs gekocht heeft en daarmee 200mil bonus verdient

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Van de login pagina:
Please note: The use of multiple characters by the same person to earn achievement credit or participate in promotions is not allowed. Such actions will result in adverse measures being taken against your account, up to and including account closure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Kornflakes schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 15:39:
[...]

Tja, misschien moet je dan maar gaan solliciteren bij ccp. Ik heb er geen verstand van, dus wacht ik rustig af tot dt over is, ipv zeuren op ccp. Van de 600 medewerkers werkt een groot deel niet eens aan Eve, en nog minder aan het technische aspect. Dus als ze eerst de manuren niet hebben om de AF redesign in Crucible 1.0 te gooien, waarom zouden ze dan wel de manuren hebben om een patch uitgebreid te testen. En een uurtje of 2 extra dt? Ach, het is niets. Lekker lunchen, krantje lezen en een filmpje kijken lost het probleem op. /bittervetmode

UI redesign ben ik aan de andere kant erg tevreden over. Moest echt wat aan gebeuren, is al tijden een doorn in het oog. Nu nog een science&industry ui redesign, dan maakt ccp mij echt blij :)
Naj zeuren wil ik het niet noemen, sta er alleen verbaast van dat ze het elke keer weer voor elkaar krijgen maarja, zolang ze maar aan eve werken en de update uiteindelijk werkt vind ik het meestal wel best :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Hij heeft toch nog steeds maar een account op somer? Er staat nergens dat meerdere GTC's kopen niet mag. Ik heb ook nergens gelezen dat je die GTC's persee moet toepassen op de account waarmee je meespeelt. Dit valt ook niet onder achievement credit of onder promotions...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Ik heb ook niet gezegd dat meerdere GTC's kopen niet mag. Ik haal uit zijn post:
heb met mijn 2 accounts 2 trials gemaakt en dus 200m bij blink verdient anders haal ik ze ook per 3 maanden.
Dit impliceert dat hij op 2 accounts 1 GTC koopt ... en DUS 200m blink isk verdient. Leuk. Maar met 2 accounts op blink spelen mag dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Peekster schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:01:
Ik heb ook niet gezegd dat meerdere GTC's kopen niet mag. Ik haal uit zijn post:

[...]

Dit impliceert dat hij op 2 accounts 1 GTC koopt ... en DUS 200m blink isk verdient. Leuk. Maar met 2 accounts op blink spelen mag dus niet.
Nougoed, we komen hier toch niet uit, dus ik hou hier over op ;)

Even wat anders, ligt het aan mij of is bendebeukers allemachtig gegroeid sinds dat ik weg ben? 107 members? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peekster schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:01:

[...]

maar dat is niet PERSE het geval en dat probeerde Marc ook uit te leggen... hij kan op 2 60 dagen trials beiden een GTC kopen en zo 200 mil blink isk krijgen op ZIJN (ene) account en dat zou niet tegen de regels zijn.

het is ook mogelijk dat hij op 2 accounts speelt met 100 mil isk blink per account en dat mag idd niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok mooie changes met de nieuwe E button. maar damnn dat chat/people blink vind ik echt irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Marce schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:12:
[...]

Nougoed, we komen hier toch niet uit, dus ik hou hier over op ;)

Even wat anders, ligt het aan mij of is bendebeukers allemachtig gegroeid sinds dat ik weg ben? 107 members? :?
We lezen 1 zin allebei anders. We komen er inderdaad niet uit.

Even wat anders: Valt wel mee toch. We hebben altijd al een beetje zo rond de 100 gezeten. Ik weet natuurlijk niet per wanneer je weg bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:56:
[...]

maar dat is niet PERSE het geval en dat probeerde Marc ook uit te leggen... hij kan op 2 60 dagen trials beiden een GTC kopen en zo 200 mil blink isk krijgen op ZIJN (ene) account en dat zou niet tegen de regels zijn.

het is ook mogelijk dat hij op 2 accounts speelt met 100 mil isk blink per account en dat mag idd niet
ik heb nog niets gedaan ;) staat slechts in de planning.
zie overigens het probleem ook niet echt. ik gebruik de codes op 1 accounts en de plexxen die ik krijg op de 2 trials.
waar ik ze voor gebruik boeit niemand :)
tevens, hoe wilde ze het controleren dat ik 2 accounts.gebruik voor blink? (niet dat ik ga doen)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
YouTube: Apocryppahcryppah :P

Haha, ohja, wij ook weer 2 nieuwe members erbij 8) leukleuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

je krijgt toch gewoon plexxen als je GTC's koopt? of kan je ze omruilen of wat dan ook?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
GTC's kun je redenen naar 2x plex afaik ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 18:29:
je krijgt toch gewoon plexxen als je GTC's koopt? of kan je ze omruilen of wat dan ook?
nee bij 60 dagen trials krijgt degene die de invite stuurde niets. en als je een 3 weken trial upgrade ook niet bij het kopen van een GTC je moet echt tijd kopen op die specifieke account
Noxious schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:00:
nee hij bedoeld of hij een plex als reward krijgt omdat hij het spel koopt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2012 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Hoe verslavend die Blink's :D

ik ben geen rijke stinkerd dus heb maar 10m gedeponeerd: Enyo & Taranis gewonnen.
Nog nooit zo goedkoop gaan shoppen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Sorki op 24-01-2012 20:36 ]

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Noxious schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:00:
thanks!

wel balen dat ik dan maar 1 keer gtc's kan halen bij somer dinges, want heb natuurlijk per account maar 1 plex nodig om em te activaten.
naja, heb ook weer gametime nodig bij men main :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 20:18:
[...]

thanks!

wel balen dat ik dan maar 1 keer gtc's kan halen bij somer dinges, want heb natuurlijk per account maar 1 plex nodig om em te activaten.
naja, heb ook weer gametime nodig bij men main :)
lees mijn post eens of maak wat duidelijker wat je wil/verwacht want volgens mij klopt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Sorki schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 19:48:
Hoe verslavend die Blink's :D

ik ben geen rijke stinkerd dus heb maar 10m gedeponeerd: Enyo & Taranis gewonnen.
Nog nooit zo goedkoop gaan shoppen ;)
Hmm, dan baal ik echt, ik heb namelijk met 120m in totaal niks gewonnen :(
Daarvan is trouwens maar 20m vanuit eve gekomen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 20:45:
[...]

lees mijn post eens of maak wat duidelijker wat je wil/verwacht want volgens mij klopt het niet
ik snap het helemaal hoor, jij bedoelde net ff iets anders dan ik, maar thanks anyway ;)

Short recap:
(ik heb 2 accounts, waar ik voor betaal met CC. bij beide heb ik de 60 day trial voucher gebruikt om altjes te bouwen. Nu wil ik dus 60dagen GTC kopen bij Blink, deze omzetten in 2 plexxen, waar ik beide trials mee wil activeren. de blink isk gebruik ik gewoon op men main (het zal blink corp geen fuck boeien hoeveel gtc ik koop en dus hoeveel gratis blink isk ik krijg, op welke char/account.) )

edit
overigens gaat het dan via shattered crystal, en die verkopen 60 dagen voor 35 dollar (27 euro atm) kortom, als je 120 dagen zou kopen kost je dat 81e, als je 120 dagen zou kopen via de eve site betaal je 2*38,85=77,70 (ff snel uit men hoofd :P )
wat krijg je extra? wat centen in de blink lottery... ik denk dat ik lekker bij de officiele manier blijf, geef liever eve direct cash dan via een omweg die ik niet helemaal 100% vertrouw...

[ Voor 23% gewijzigd door TepelStreeltje op 24-01-2012 23:41 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
welke vertrouw je niet direct?

shattered of welke?

shattered heb ik al 2 jaar ofzo gebruik om me 5 acc. te subben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Schijnbaar is 3 maanden van te voren aangeven dat er nieuwe pos fuel aan komt niet genoeg tijd voor mensen om voor te berijden. We hebben vandaag voor ongeveer 5b aan advanced pos reactions gejat van grote indi corps / aliances omdat de posses offline waren. Ik denk dat in het totaal zo'n 100 killmails zijn bij geschreven.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 00:08:
Schijnbaar is 3 maanden van te voren aangeven dat er nieuwe pos fuel aan komt niet genoeg tijd voor mensen om voor te berijden. We hebben vandaag voor ongeveer 5b aan advanced pos reactions gejat van grote indi corps / aliances omdat de posses offline waren. Ik denk dat in het totaal zo'n 100 killmails zijn bij geschreven.
wow das nice haha en tja eigen schuld dikke bult enzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

mijn corp heeft er volgens mij geen moer mee gedaan, zonde, was volgens mij zat te halen overal...
moet toch maares naar een EU corp in WH space gaan kijken denk ik :/

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

TepelStreeltje schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 01:07:
[...]

mijn corp heeft er volgens mij geen moer mee gedaan, zonde, was volgens mij zat te halen overal...
moet toch maares naar een EU corp in WH space gaan kijken denk ik :/
Ik weet niet wat je zoekt money making of gewoon pvp fun. Pvp fun kan ik je bieden in de vorm van sniggwaffe money making pff daar heb je alts voor :P.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Gisteren ook eventjes pleasantly verrast door hoeveel isk ik nu toch wel gemaakt had in die WH :+

Dacht dat het eigenlijk niet op schoot, maar inmiddels toch zo'n 500mil verdiend met wat Anomalies. Kost me ongeveer 20min per stuk om te cleanen, en dan nog salvagen... eigenlijk zou mijn alt dat moeten kunnen doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:12
Twee mooie faction towers nog net op tijd voorzien van een dubbele hoeveelheid blokjes. Dik twee maanden 'geen omkijken naar'...

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Er was ook een bug :)

Corp in onze alliance hun pos'es waren offline terwijl er fuelblocks in zaten.
Alles kapot geschoten + meerdere schepen gejat uit hun forcefield.

Die zijn zo'n 8 bil kwijt, jeuj :P

Vandaar ook de spontane downtime rond 23:nogiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Noxious schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:55:
[...]

CCP please refund our corp... xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
MacrosSimga schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:03:
[...]

CCP please refund our corp... xD
Our logs show nothing >:) }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Noxious schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:55:
[...]

Tja een bug ik weet het niet hoor ik ben meer dan voldoende posses tegen gekomen die wel gewoon een force field hadden. De poss die we neer gehaald hebben had dan ook gewoon meer dan voldoende poss fuel blocks er in zitten. Jammer genoeg waren die wel in een losse hangar en niet in de POS zelf.

Oh verder nog een leuke bug. We waren net bezig met een hotdrop toen mijn eve client op de pc totaal begon te freaken. Ik hang ondertussen dus op een gate en crash steeds met ongeveer 10 hostiles. Ondertussen probeer ik naar station te warpen en auto dock te doen maar ik zie van af dat moment niets meer. Blijkt uiteindelijk er een local (dus system channel) log te zijn aangemaakt met een grote van 2gb. Our logs do show something :P

[ Voor 24% gewijzigd door Shunt op 25-01-2012 11:17 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Bug of Geen Bug, heb er toch mooi 2 RZR pos-es door weten te slopen \o/

en echt... sommige figuren zijn echt *facepalm*, hebben ze nog JDC4 terwijl ze in een nyx zitten OMG...

had een prober gisteren na de 2e pos bijna lucky kunnen zijn..

1e tower & wat guns down.. cyno naar 2e tower system clr..

en toen tower ergens tond 50% structure komt een goon in local... (in probe ship)

We waren allemaal al alligned dus geen probleem ansich, cyno gaat up naar ons stagin system...

zeggen er 2 ofzo van hmm die afstand die haal ik niet :O !!! hadden ze me nog JDC4 :P, voor carrier maakt dat niet zooo veel uit, daar een nyx/titan minder jump range heeft en je dus aan komt de passen..

Maar voor een super dus wel :O :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Mja dat van die bug geloof ik wel, in die corp heb ik een alt zitten en hij was toch echt refueled. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Totale inkomsten van de pos bashing was 5,7B dus ongeveer 715m per persoon. Best lekker voor een avondje pos shit kapot schieten. :D

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/11684856/EVE/blink/2012-01-25.png

Ik had geluk vanavond... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Wat heeft het opgebracht en wat heeft het gekost? :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
TepelStreeltje schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 02:27:
[...]

Wat heeft het opgebracht en wat heeft het gekost? :P
Gekost: niks :P kreeg de 1 bil credits graties als promo blink.
Opgebracht: ruim 2 bil 8)

Soms heb je een beetje geluk nodig :P

[spam]
spoiler:
Bezoek http://cogdev.net/blink om ook blink te spelen :P met referalcode 'jovianblink' krijg je 2.5 mil startcredits, en krijg ik er ook wat voor, jeuj :P

[/spam]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik heb dat ook wel eens gedaan ... aardig geboert meteen! 10m ingelegd en ik won een Gallente Carrier skill >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Nice nice, ja da's geluk hebben :P

In totaal heb ik er wel 1,275,020,000 ISK in gestopt hoor, maar er ook 5,768,000,650 ISK uit gehaalt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

De_Bastaard schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 08:53:
Ik heb dat ook wel eens gedaan ... aardig geboert meteen! 10m ingelegd en ik won een Gallente Carrier skill >:)
Hmm, daar gaat mijn theorie dat je eerst een hoop in moet zetten voor de grote prijzen. Ik zal wel gewoon veel pech hebben gehad denk ik :P

Edit: Of ik ga nu gewoon een van die bonks winnen, dat kan ook :P En ik wist dat ik niet alle tokens op moest maken, want nu kan ik niet meer meedoen aan de promo's :P

[ Voor 18% gewijzigd door Marce op 26-01-2012 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Hmm ik heb nog zo'n 700 tokens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Ja ik heb al mn resterende tokens opgemaakt aan die minibonk, zon t3 cruiser samen met al die blueprints zijn wel welkom. Als ik het goed begrijp zijn het namelijk alle pirate schepen, dus ook mach, nightmare, vindi enz.. Altijd welkom, maarja met 19 tickets tegen 300k zometeen is mn kans niet zo groot :P

Edit: van die pirate schepen zijn blueprints dan he

[ Voor 8% gewijzigd door Marce op 26-01-2012 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ik heb dringend die titan bpo nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Niet online
Hoeveel blinks zetten jullie meestal in?
Van de vijf keer dat ik mee heb gedaan heb ik er nog geen enkele gewonnen. Ik heb dan wel ook maar 1 of 2 blinks ingezet..

Nu 3x gewonnen van de 25 30 keer meegedaan.. Dit is verslavend zeg :S
Jasses, al m'n geld er doorheen..

[ Voor 25% gewijzigd door Brokxie op 26-01-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanatos nummer 3 inmiddels! Nee verkoop ik niet ga ik vliegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Iemand die voor mij de pres butan riddle even uit de somer channel kan halen? Ik kan hier niet inloggen, maar ik wil wel de vraag oplossen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 09:56:
Ik heb dringend die titan bpo nodig :+
ja jij en de rest van de wereld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:48:
[...]

ja jij en de rest van de wereld :/
:D
Oh en ik wil ook nóg een Charon :P

[ Voor 13% gewijzigd door Noxious op 26-01-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Noxious schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:51:
[...]

:D
Oh en ik wil ook nóg een Charon :P
Begin net me alt op industrie te trainen dus ik kan ook wel een bpo gebruiken daarvoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skamiplan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 11:19
Heeft er iemand toevallig een promo code voor blink die ik zou kunnen gebruiken? >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
gebruik 'jovianblink' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
Marce schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 10:21:
Iemand die voor mij de pres butan riddle even uit de somer channel kan halen? Ik kan hier niet inloggen, maar ik wil wel de vraag oplossen :P
It's easy to find, but harder to show
Though all living things have at least some, you know.
Soft, to leave marks, or hard as concrete
With six (plus four more, to make it complete).
But if you must find some with minimal risk
Just buy it in Jita for three-thirty isk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skamiplan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 11:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Lassie dutch schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:31:
[...]

It's easy to find, but harder to show
Though all living things have at least some, you know.
Soft, to leave marks, or hard as concrete
With six (plus four more, to make it complete).
But if you must find some with minimal risk
Just buy it in Jita for three-thirty isk
Hmm, toch best lastig, al zijn er al best wat goede antwoorden. Ik kan het niet bedenken iig.. Wel bedankt natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lassie dutch
Meeste goede antwoorden tot nu toe (vergeleken met voorgaande Pres Butans) :( Minder iskies voor mij en Japy!

Dusse, denk er maar niet te lang over na ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Lassie dutch op 26-01-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Idd vooral niet antwoorden jullie O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marce schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 11:52:
[...]

Hmm, toch best lastig, al zijn er al best wat goede antwoorden. Ik kan het niet bedenken iig.. Wel bedankt natuurlijk ;)
ik ook nie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

10M vergooit met die blinks (heb er ff niet meer voor/voor over) en niets gewonnen :/
geluk is met de domme? :P

Battle.net Spud#2543

Pagina: 1 ... 13 ... 46 Laatste