Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLovinB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-07 08:25
CyBeR schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 01:24:
[...]

Mischien mis ik iets, maar ik heb net geupdate naar iOS 5 op m'n iPhone en de photostream aangezet en als ik daar iets uitknikker gaat 't op m'n iPad ook kwijt hoor.
Klopt. Sinds deze of de vorige update worden de foto's uit de photostream van álle iDevices verwijderd merkte ik laatst al. Staat in de melding voordat je foto's verwijdert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-07 08:26
Spam schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:58:
Ik ben nu een paar dagen aan het klooien met synchoniseren met foto's op mn ipad en het lukt maar niet goed. Tot nu toe 3 verschillende benaderingen genomen :
  • iTunes : ik probeer foto's op een netwerkshare te synchen omdat ik ze niet eerst lokaal wil zetten. Na het aanmaken van de iPod Photo Cache folder kapt ie echter met synchoniseren. Via wifi of vast netwerk, geen verschil. Zeer onstabiel en frustrerend :(
  • Picasa : Werkt op zich ok maar moet elke folder apart uploaden (niet bijvoorbeeld een heel jaar) en picasa kent geen subfolders, dus word het onoverzichtelijk. Bovendien moet ik dan ruimte gaan bijkopen terwijl ik nu een 64GB iPad heb...
  • Dropbox/Skydrive : dan moet ik eerst weer de foto's in een aparte folder gaan kopieren
Geen van de drie opties werken lekker voor. Wat gebruiken jullie ? Of doe ik iets verkeerd ? Zijn er andere (lees : fijnere) alternatieven ?
Ik zou kiezen voor de iCloud-optie. Echter, als je een Windows PC hebt, kun je problemen ondervinden met foto's die op de kop staan.

Wat heb je getest met Dropbox trouwens? De Dropbox-app die foto's uit de fotorol haalt en upload naar Dropbox?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Beste Tweakers,

Mijn iPhone crashed met enige regelmaat, ongeveer 1x per dag. Eerst dacht ik dat het door mijn Jailbreak kwam, maar nadat ik vorige week vrijdag (25 mei) geupdate ben naar iOS5.1.1 blijft mijn iPhone crashen. De diagnose en gebruik lijst staat vol met LowMemory en ResetCounter rapporten. Soms start de iPhone zich vanzelf opnieuw op, maar soms moet ik hem zelf weer opstarten.

Wat kan ik hier aan doen?

Wat achtergrond info:
  • Mijn iPhone draaide op iOS 5.0.1 met jailbreak (crashed met enige regelmaat)
  • Geupdate via iTunes naar iOS 5.1.1
  • Mijn apps die ik via Hackulous geinstalleerd heb staan er nog steeds op, zijn alleen niet te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dat lijkt me dan toch echt nog door je jailbreak te komen, probeer de volgende instructie om die echt kwijt te raken: http://forum.iculture.nl/wiki/Recovery-mode

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
itsme schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 08:37:
Dat lijkt me dan toch echt nog door je jailbreak te komen, probeer de volgende instructie om die echt kwijt te raken: http://forum.iculture.nl/wiki/Recovery-mode
Ondanks dat ik hem geupdate hem naar 5.1.1. Daarna geen jailbreak meer gedaan!

Met een factory reset ben ik alles kwijt toch, dan is ie zoals hij uit de doos geleverd wordt..?

[ Voor 12% gewijzigd door Timo002 op 31-05-2012 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ja. Eventueel kun je een backup terugzetten maar of dat een goed idee is in dit geval, is een tweede.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
CyBeR schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:20:
Ja. Eventueel kun je een backup terugzetten maar of dat een goed idee is in dit geval, is een tweede.
De backup is gemaakt met 5.1.1 die crashed. Dus door de backup terug te zetten heb ik het probleem waarschijnlijk weer. Tenzij de backup alleen de apps en settings betreft en niet de firmware zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Timo002 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:37:
[...]

De backup is gemaakt met 5.1.1 die crashed. Dus door de backup terug te zetten heb ik het probleem waarschijnlijk weer. Tenzij de backup alleen de apps en settings betreft en niet de firmware zelf.
Dat was mijn punt, ja. De backup betreft niet de firmware maar juist alleen data, maar dat is waarschijnlijk juist waarom 't mis gaat. Stel je telefoon in als nieuw apparaat en kijk of 't crashen dan nog steeds gebeurt. Zo nee, mooi dan weet je dat je backup het probleem was. Zo wel is er blijkbaar iets mis met je hardware. Doe dit wel even met een volledige wipe voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-07 07:32

S913

Abusus non tollit usum

Zit er in iOS ook een functionaliteit om een groep met contacten tijdelijk te blocken/naar je voicemail te forwarden? Of weet iemand daar een app voor?

Ik kan nl. via mijn werk goedkoop aan een 4S komen, incl. verzekering, bel/data kosten e.d. maar dan wordt het een privé&werk telefoon (nu heb ik nog 2 telefoons). Echter wil ik bijv. tijdens een vakantie wel de contacten uit (bijv.) de groep "Werk" kunnen blocken en forwarden naar mijn voicemail.

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:27
S913 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:21:
Zit er in iOS ook een functionaliteit om een groep met contacten tijdelijk te blocken/naar je voicemail te forwarden? Of weet iemand daar een app voor?

Ik kan nl. via mijn werk goedkoop aan een 4S komen, incl. verzekering, bel/data kosten e.d. maar dan wordt het een privé&werk telefoon (nu heb ik nog 2 telefoons). Echter wil ik bijv. tijdens een vakantie wel de contacten uit (bijv.) de groep "Werk" kunnen blocken en forwarden naar mijn voicemail.
Voor zover ik weet kun je individuele contacten niet blokkeren op een iPhone, laat staan groepen. Als je 'm jailbreakt zijn er wel apps voor (zie Google).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-07 07:32

S913

Abusus non tollit usum

Jailbreaken had ik idd al gevonden, is echter geen optie aangezien dat tegen de policy is om de telefoon voor mijn werk (mail e.d.) te kunnen gebruiken.
Best jammer, zie het ook niet echt als blocken, maar eerder selectief mensen doorverwijzen naar je voicemail (i.p.v. handmatig een telefoontje moeten weigeren of maar over laten gaan).

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Hmm. Tricky puntje. Ik heb zojuist m'n iPhone laten vervangen en ik dacht, aangezien de oude zei dat 'ie voor het laatst om drie uur vanochtend gesynct was, dat dat ook meteen de laatste backup zou zijn. Dus heb ik niet apart een backup gemaakt vanochtend, voordat ik dat liet doen.

Maar nu m'n nieuwe aan iTunes gehangen blijkt de laatste backup van 28 mei te zijn. Maar een paar dagen geleden en in die tijd heb ik eigenlijk niets spannends uitgevreten, dus niets bijzonders aan de hand, maar wel iets om over te denken. Als je geen iCloud backup gebruikt moet je dus af en toe even je iTunes quitten en opnieuw opstarten, want anders doet 'ie alleen een sync ipv een backup.

http://www.macobserver.co...k_up_fail_and_workaround/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
Zoals ik ongeveer een maand geleden schreef crashed mijn iPhone met iOS 5.1.1 en jailbreak.

Inmiddels het volgende geprobeerd:
  • Restoren naar fabrieks instellingen, jailbreak, apps geïnstalleerd
  • Resteren naar fabrieks instellingen, geen jailbreak, apps geïnstalleerd.
Op dit moment sta ik in de laatste, geen jailbreak. Maar nog blijft mijn iPhone soms crashen. Gisteren nog op het moment dat ik de iPhone van de lader haalde en op het moment dat ik een SMS aan het sturen was.

Het vreemde eraan vind ik, als ik de iPhone opnieuw opstart, dan hoef ik niet mijn SIM pincode in te vullen. Bij opstarten, wat ik wel zelf moet doen via de power button, lijkt het dus een soort van "soft" boot.

Mensen nog ideeën? Software problemen.. hardware..?

Edit:
Zojuist weer een crash, terwijl hij gewoon in mijn broekzak zat en ik aan het lopen was.
Diagnose en gebruik geeft:
Incident Identifier: DC6F6249-2B7C-4D04-8E8D-54CC7F7ECF18
CrashReporter Key: f7caa21c6ac6fdffe508884bb6cbeda3933823d5
Date: 2012-06-25 12:49:57 +0200
Reset count: 1
Boot failure count: 0
Boot faults: rst vdd_under
Boot stage: 255
Boot app: 0

[ Voor 20% gewijzigd door Timo002 op 25-06-2012 13:03 . Reden: Toevoeging crash ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07 20:40
Ik heb een iphone 4 en een ipad 2. beiden synchroniseren op hetzelfde icloud account. De iphone 4 synchroniseert regelmatig met mijn laptop, waarbij hij ook mij outlook agenda synchroniseert. In de instellingen staat dat de agenda naar icloud moet worden gesynct. Bij mij ipad 2 staat dit ook zo ingesteld. Toch krijg ik geen afspraken in mijn ipad 2. Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Niet online
Mijn iCrash is ondertussen al 3 x gecrashed vandaag met dezelfde foutmelding als eerst. Helaas kan ik niets vinden op het internet. Wellicht maar iOS4.x installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Timo002 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:08:
Mijn iCrash is ondertussen al 3 x gecrashed vandaag met dezelfde foutmelding als eerst. Helaas kan ik niets vinden op het internet. Wellicht maar iOS4.x installeren.
Wat is de "crash". Krijg je een respring van MobileSubstrate omdat je Springboard is gecrasht of krijg je een cold boot (dan klopt het van de PIN-melding) en verschijnt het Apple-logo gedurende een minuut of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-07 20:56
Of is het zijn koosnaampje voor z'n iPhone die altijd crasht? ;)
Pagina: 1 2 3 Laatste