Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-05 19:32

Osxy

Holy crap on a cracker

Topicstarter

In iOS5 heeft Apple wederom meer dan 200 nieuwe features geïntroduceerd waarmee ze,
naar eigen zeggen, het mobiele OS dat al jaren voorliep op al de anderen mobiele OS'en een hernieuwde voorsprong geven.

Alle alerts op één plaats.
Op iOS krijg je talloze notifications, email, sms, vrienden verzoeken, noem ze maar op. Met het nieuwe Notification Center kan je eenvoudig op één plaats alle meldingen bijhouden.
Het is zo simpel als een swipe van boven naar beneden, welk scherm je ook zit, om het Notification Center te openen. Kies welke melding je wilt openen en ga direct naar de betreffende app.

Voortaan krijg je geen popups meer maar een mooi geanimeerde melding bovenaan je scherm.

En om het geheel nog wat mooier te maken hebben we EINDELIJK een nieuwe lockscreen waarin de binnengekomen notifications worden weergegeven.

iPad en iPod touch welkom bij iMessage.
Met iMessage introduceerd Apple hun eigen vorm van Instant Messaging voor alle iOS5 gebruikers. Net zoals Whatsapp en BBM gratis en onbeperkt via Wi-Fi of 3G vanaf alle iDevices berichten, foto's en meer sturen. Begin het gesprek op je iPhone, maak hem af op je iPad, het gaat allemaal naadloos in elkaar over.

Volledige intergratie in iOS5
iOS 5 maakt het nog makkelijker om vanaf je iDevice een tweet te versturen. Log eenmalig in via de Instellingen en geniet van geintergreerde twitter opties in Safari, Foto's, Camera, YouTube of Maps. Wil je iemand mentionen of een @bericht naar een vriend sturen? Door het adresboek worden de Twitter usernames en profiel foto's bijgehouden. Dus begin met typen en iOS 5 doet de rest. Je kan zelfs je locatie aan je tweet toevoegen, onafhankelijk welke app je vanuit tweet.

Deze TS is nog in aanbouw maar de discussie kan uiteraard al beginnen.

Vorige delen:
[iOS 5] Ervaringen en Discussie

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vind het wel jammer dat er nog weinig Apps gebruik maken van icloud sync...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:14
kmf schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 16:02:
Vind het wel jammer dat er nog weinig Apps gebruik maken van icloud sync...
De enige update die ik ben tegengekomen die gebruikt maakt van iCloud is Weather Pro.. :o Veel zie ik het nog niet inderdaad.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-05 19:32

Osxy

Holy crap on a cracker

Topicstarter
Ik vermoed dat er redelijk wat eisen aan hangen.

Maar het is inderdaad jammer.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:53
Ik heb inmiddels 2 verschillende accounts aangemaakt voor Game Center voor mijn iphone en ipod touch.
Nu heb ik het spelletje sonic sega racing aangeschaft om even te testen of we nu tegen elkaar kunnen spelen.
Hier kom ik dus niet uit...
Heb het volgende gedaan dusver:
vriend ID toegevoegd onder vrienden, vervolgens vriend selecteren, dan het spelletje kiezen die we willen spelen en vervolgens druk ik op speel !
Vervolgens gebeurt er niks, het beeld blijft stilstaan (freeze) bij het beginscherm van sega sonic racing.

Wie kan mij hiermee helpen en wat doe ik fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04 14:06
Ik heb gisteren de iPad2 3G 64GB van een vriendin een upgrade gegeven van iOS 4.3.x naar iOS 5.0.1. Ik heb alle handelingen bij mijn weten correct uitgevoerd, o.a. eerst iTunes op de laptop een geupdated. Na afronding van de operatie is in haar mailaccount alle verzonden email verdwenen evenals alle postbussen behalve postbus in. 8)7

Heeft het zin om de laatst gemaakte reservekopie terug te zetten om die andere mailboxen met mail terug te krijgen of is dit iets van jammer maar helaas? Van die iPad is maar iets van ruim 4 GB in gebruik dus het is geen grote reservekopie.

Nou heeft zij ook van 1 persoon 3 emailadressen waarvan er maar 1 juist is. In Contacten heb ik dti al aangepast. Na de upgrade blijven die foute emailadressen toch te zien zodra je de naam van die persoon in begint te tikken. Is het mogelijk om die verouderde emailadressen te verwijderen, zou ik de cache leeg moeten maken bijvoorbeeld?

[ Voor 5% gewijzigd door Louise525 op 27-11-2011 14:24 ]

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb een vervelend probleem. Ik probeer mijn fotoalbums naar mijn telefoon te syncen. Op zich gaat dat prima alleen staan de foto's niet in de juiste volgorde als ik naar de foto's app ga en op een album tap. Ga ik naar de Library in de foto's app daan staan ze wel goed. Even ter verduidelijking:

- De foto's staan in de juiste volgorde in Lightroom 3.5
- De foto's staan in de juiste volgorde in de verkenner.
- De foto's staan in de juiste volgorde in de library van de foto's app
- De foto's staan niet in de juiste volgorde als ik specifiek op een album ga in de foto's app.

Heb Windows 7 SP1, iTunes 10.5.1 en iPhone 3GS met iOS 5.0.1 die niet gejailbreaked is.

Weet iemand wat het kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137811

Vraagje mbt photostream. Ik heb meer dan 30 dagen geleden fotos toegevoegd. Die staan er nu nog in. Hebben meerdere dit? Wanneer gaan die wel weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Anoniem: 137811 schreef op zondag 27 november 2011 @ 19:33:
Vraagje mbt photostream. Ik heb meer dan 30 dagen geleden fotos toegevoegd. Die staan er nu nog in. Hebben meerdere dit? Wanneer gaan die wel weg?
Als ik me niet vergis blijven alle foto's wel bestaan op je mac en PC, maar na 30 dagen worden ze verwijderd van de iPhone/iPad/iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

magnifor schreef op zondag 27 november 2011 @ 15:57:
Ik heb een vervelend probleem. Ik probeer mijn fotoalbums naar mijn telefoon te syncen. Op zich gaat dat prima alleen staan de foto's niet in de juiste volgorde als ik naar de foto's app ga en op een album tap. Ga ik naar de Library in de foto's app daan staan ze wel goed. Even ter verduidelijking:

- De foto's staan in de juiste volgorde in Lightroom 3.5
- De foto's staan in de juiste volgorde in de verkenner.
- De foto's staan in de juiste volgorde in de library van de foto's app
- De foto's staan niet in de juiste volgorde als ik specifiek op een album ga in de foto's app.

Heb Windows 7 SP1, iTunes 10.5.1 en iPhone 3GS met iOS 5.0.1 die niet gejailbreaked is.

Weet iemand wat het kan zijn?
https://discussions.apple.../2426329?start=0&tstart=0

Of gewoon zoeken met Google op "photos ipad not correct order"

[ Voor 6% gewijzigd door Phuncz op 28-11-2011 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Phuncz schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:51:
[...]

https://discussions.apple.../2426329?start=0&tstart=0

Of gewoon zoeken met Google op "photos ipad not correct order"
Ehm, ik heb geen iPad dus waarom zou ik ipad als zoekterm gebruiken? Een zoekopdracht leert mij dat de foto's app sorteert op capture time. Zowel in Lightroom als de verkenner worden de foto's gesorteerd op capture time en worden de foto's in goede volgorde weergegeven. Ook de numerieke benaming is goed. Ik snap het niet.

Volgens een artikel van Apple worden je foto's gesorteerd op:

1. Capture Date
2. Date Time Digitized
3. Date Time Original
4. Last Modified

http://support.apple.com/kb/HT4221

Alle foto's hebben exif data met capture time.

Op internet lees je veel problemen hierover maar een echte oplossing is er niet. Men zegt dat je doodleuk iPhoto moet gebruiken. Een hele grote minpunt voor Apple wat dit betreft.

[ Voor 13% gewijzigd door magnifor op 28-11-2011 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 11:18
Klopt het dat Apple 'Push' notification heeft geblokeerd voor Google Mail en dat je alleen via Fetch automatische updates krijgt? Ik hoorde dit van een collega en bij mij zie ik ook dat het op Fetch moet staan.

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-05 13:35

Scrummie

Think different

Ik gebruik geen gmail meer maar toen ik dat wel deed, had ik Google mail ingesteld als Exchange, en dat werkte perfect. Met push dus.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Sinds ik iOS 5.0 op mijn iPhone 4 heb gezet is de coverflow traag geworden. Zelfs de iPhone geeft aan dat er "low memory" was.

Kwam op internet wel meer meerdere meldingen (https://discussions.apple.../3379652?start=0&tstart=0 en https://discussions.apple.../3389011?start=0&tstart=0) tegen, maar niet echt veel. Heb ik dan echt een uitzondering of hebben meer mensen hier last van? En hebben mensen hier toevallig een oplossing voor?

Op iOS 4 werkte het eigenlijk allemaal zonder problemen en mijn muziek collectie is niet in eens gigantisch gegroeid nadat ik iOS 5 er op heb gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-05 21:50
Heb net even naar mijn coverflow gekeken (lang niet meer gedaan) maar ik blader er nog net zo vlot doorheen als altijd. iPhone 4 tm laatste update. En er staat flink wat op, want ik heb een 32gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Heb ook een 32gb, maar daar is nog 21,5 van vrij. In totaal staat er 4,2gb aan muziek op, dus daar kan het volgens mij niet aan liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erulezz schreef op maandag 28 november 2011 @ 08:31:
[...]

Als ik me niet vergis blijven alle foto's wel bestaan op je mac en PC, maar na 30 dagen worden ze verwijderd van de iPhone/iPad/iPod.
Ze blijven juist op mijn iphone en ipad staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-04 14:25
Louise525 schreef op zondag 27 november 2011 @ 14:22:
Ik heb gisteren de iPad2 3G 64GB van een vriendin een upgrade gegeven van iOS 4.3.x naar iOS 5.0.1. Ik heb alle handelingen bij mijn weten correct uitgevoerd, o.a. eerst iTunes op de laptop een geupdated. Na afronding van de operatie is in haar mailaccount alle verzonden email verdwenen evenals alle postbussen behalve postbus in. 8)7

Heeft het zin om de laatst gemaakte reservekopie terug te zetten om die andere mailboxen met mail terug te krijgen of is dit iets van jammer maar helaas? Van die iPad is maar iets van ruim 4 GB in gebruik dus het is geen grote reservekopie.

Nou heeft zij ook van 1 persoon 3 emailadressen waarvan er maar 1 juist is. In Contacten heb ik dti al aangepast. Na de upgrade blijven die foute emailadressen toch te zien zodra je de naam van die persoon in begint te tikken. Is het mogelijk om die verouderde emailadressen te verwijderen, zou ik de cache leeg moeten maken bijvoorbeeld?
wat voor mailaccount was ingesteld? pop3, imap, exchange, gmail, hotmail?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
  • Laatst online: 19-04 14:06
funk-e schreef op maandag 28 november 2011 @ 20:53:
[...]

wat voor mailaccount was ingesteld? pop3, imap, exchange, gmail, hotmail?
Het was (en is nog steeds) een pop3-account.

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:18

Scott

Ik ben, dus ik tweak

5.1 is inmiddels beschikbaar gesteld aan developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scott schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 01:18:
5.1 is inmiddels beschikbaar gesteld aan developers.
Ik zag de post op 9to5 mac idd. Is er nog iets leuks nieuw?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Ik heb hem niet geïnstalleerd en dat ga ik ook nog niet doen tot ik weet wat er nieuw is. Wil niet mijn jailbreakmogelijkheid verpesten door iets te installeren wat voor mij toch niet interessant is (Siri-uitbreidingen bijv.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

De meeste nieuwe features zitten er ook nog niet in blijkbaar, dus ik zie er ook geen reden voor om deze beta te installen. Ik ben wel benieuwd naar developers die zich eraan wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Net geinstalleerd op een iPod Touch 4gen, update ging vlekkeloos via iTunes(niet OTA, niet beschikbaar), iCloud backup ging ook prima.

Voor de rest kan ik geen nieuwe functies nog vinden. Wat ik lees op bijv. MacRumors is een nieuwe versie van Siri. Of batterij nog beter is geworden is het nu natuurlijk nog te vroeg voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Keep us posted!

Met name batterij-verbeteringen zijn we benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johansw
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-04 22:28
Nou ik heb IOS 5.1 er nu op staan en het eerste wat me opvalt dat hij weer lekker snel is. Wat meteen al niet klopt dat de slider in het engels is en de melding in het berichten centrum ook fout zijn, er staat voor morgen Tomorrow. En voor nu.nl relatime_date_past_min.

Accu kan ik weinig over zeggen, maar lijkt beter als met de vorige versie.

Update: accu is net zo vlug leeg. maakt dus niets uit.

[ Voor 7% gewijzigd door johansw op 01-12-2011 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb meer dan 30 dagen geleden fotos toegevoegd aan mijn fotostream. Deze staan er nu nog. Gaan de fotos niet na 30 dagen weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:37
Anoniem: 137811 schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 20:26:
Ik heb meer dan 30 dagen geleden fotos toegevoegd aan mijn fotostream. Deze staan er nu nog. Gaan de fotos niet na 30 dagen weg?
Dacht ik ook... blijkbaar niet dus. Ik heb er niet zoveel last van dat ze blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

smeerbartje schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:38:
[...]

Dacht ik ook... blijkbaar niet dus. Ik heb er niet zoveel last van dat ze blijven staan.
Inderdaad niet erg. Wilde even weten of ik de enige was of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tha BasZ schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:00:
Keep us posted!

Met name batterij-verbeteringen zijn we benieuwd naar!
Hopelijk doen ze wat aan het continu crashen van Safari op de iPad 1. Voor iOs5 nooit last van gehad en nu meerdere keren in een internetsessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
beta2 van iOS5.1 maakt het mogelijk om photostream te deleten

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Ik ben de laatste dagen geconfronteerd met (alweer) een bug in Safari. Op zich wel een grappige.
Tijdens het surfen, bijvoorbeeld het lezen van Telegraaf.nl, dan ga ik door naar bijvoorbeeld Tweakers. Als ik dan terug ga naar Telegraaf, dan laadt hij de volledige pagina van 2 of 3 dagen geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Tjah, wat doe je ook met de Telegraaf ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

smeerbartje schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:07:
Tjah, wat doe je ook met de Telegraaf ;).
^ This

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
ben al bijna 45 minuten bezig om 1 app over te zetten naar mijn iphone, en nu moet ik ook nog eens restoren omdat ik 1,7 gb aan other files heb en daardoor die app niet meer op mijn iphone past

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Zeg klein vraagje aan jullie: ik luister met grote regelmaat podcasts. Ik ben dan ook geabonneerd op een 20-tal feeds in iTunes. Vaak voordat ik ga slapen zet ik nog een podcastje aan. Het wel wel eens voorkomen dat ik dan in slaap val, mijn iPhone speelt dan rustig ALLE onbeluisterde podcasts af van dit abonnement. Dit wil ik niet, want ik slaap dan al :).

Dus wat ik wel wil: als de podcast is afgelopen, moet hij NIET verder gaan met de volgende. Dit kun je nergens instellen volgens mij, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
smeerbartje schreef op zondag 25 december 2011 @ 09:22:
Zeg klein vraagje aan jullie: ik luister met grote regelmaat podcasts. Ik ben dan ook geabonneerd op een 20-tal feeds in iTunes. Vaak voordat ik ga slapen zet ik nog een podcastje aan. Het wel wel eens voorkomen dat ik dan in slaap val, mijn iPhone speelt dan rustig ALLE onbeluisterde podcasts af van dit abonnement. Dit wil ik niet, want ik slaap dan al :).

Dus wat ik wel wil: als de podcast is afgelopen, moet hij NIET verder gaan met de volgende. Dit kun je nergens instellen volgens mij, toch?
Bij mijn weten niet nee; je zou wel een app als Nightstand Central kunnen proberen en de podcast als 'lullaby' gebruiken, maar ik weet niet zeker of die ook toegang heeft tot de podcasts (wel je 'gewone' library).

[ Voor 5% gewijzigd door Wussie op 25-12-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:35
Ik weet niet of het door ios5 komt maar ik het is wel sinds ios5.

Mijn playlist, muziek, de nummers staan nu allemaal in iTunes gesorteerd op laatst toegevoegd. Nu stond de volgorde op mijn iPhone ook altijd hetzelfde als op de pc. Alleen sinds iOS5 staan mijn nummers omgekeerd.. Dit is zowel als op mijn iPhone4 als op mijn ipad2

Hebben meer mensen hier last van? En weet iemand een oplossing ervoor?

Begin het nu wel irritant te vinden om steeds naar beneden te moeten scrollen voor mijn nieuwste nummers.

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-05 11:19
Dennisdn schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 08:41:
[...]

Hopelijk doen ze wat aan het continu crashen van Safari op de iPad 1. Voor iOs5 nooit last van gehad en nu meerdere keren in een internetsessie.
Hier ook constant problemen met ios5 op ipad1. Met 5.0 leek het wat beter te gaan na een volledige reinstallatie. Ook na update naar 5.0.1 waren de problemen beter, maar niet over.

Echter is het alweer een tijdje raak. Crashlog en low memory meldingen puilen uit van de laatste week.

Problemen:
- safari crashed regelmatig
- mail crashed regelmatig (lekker irrirtant na schrijven flinke mail)
- back functie in safari toont pagina van dagen geleden
- veel low memory meldingen in de log
- applicaties afsluiten geeft niet meer memory vrij.
- sowieso weinig free memory, zelfs na totale reset maar 60MB van 256MB vrij, IOS lijkt al snel 125MB nodig te hebben.

Met IOS4 totaal niet dit probleem gehad. Tis dat ik icloud nodig had, anders had updaten van mij nog niet eens gehoeven. Beetje dubbel gevoel nu. Thuis nog maar eens een complete reinstall doen. Iemand idee wanneer 5.1 uit komt? Al verwacht ik daar ook weinig van omdat apple officieel niet heeft erkend dat deze problemen er zijn ondanks dat hun supportforum uitpuilt van mensen die problemen hebben met IOS5 waar ze geen problemen hadden met IOS4.

Ps. Net na 2 daagjes en 15 programma's geopend, 214MB wired van de 246... Dan blijft er weinig over voor active/inactive/free vraag me af hoeveel ios4 claimt.

[ Voor 7% gewijzigd door morpheus op 27-12-2011 11:15 ]

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Als je op je iPhone zelf foto's ordent, d.w.z. in albums zet, wat kun je hier vervolgens dan mee? Als ik de telefoon namelijk synchroniseer met iPhoto, dan worden deze albums niet gebruikt. Hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Laatst online: 09:28
Vraagje, notities worden mooi via icloud gesyncroniseerd. Is er echter ook een mogelijk om de notities www.icloud.com te zien of te bewerken? Of is er een andere optie dan via de iphone of ipad deze noties op de pc te bewerken?

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

Je kunt synchroniseren met Outlook via iTunes, maar of dat op een Mac ook werkt weet ik niet. Andere manieren om notities te synchroniseren zijn er geloof ik niet voor Windows.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:26

alienfruit

the alien you never expected

Hebben jullie ook het probleem dat de Mail op de iPhone of OSX de data verkeerd aangeeft? Ik heb zojuist een mailtje naar mezelf gestuurd en nu zegt het "gisteren" bij de datum :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Laatst online: 11:17
Great :) . Geupgraded naar iOS 5, maar waar zijn mijn foto's? Die neemt hij toch mee met een backup mag ik hopen? Even voor de duidelijkheid: ik sync mijn foto's niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-05 17:44
bing69 schreef op zondag 01 januari 2012 @ 12:46:
Vraagje, notities worden mooi via icloud gesyncroniseerd. Is er echter ook een mogelijk om de notities www.icloud.com te zien of te bewerken? Of is er een andere optie dan via de iphone of ipad deze noties op de pc te bewerken?
Ze staan in de Notes folder onder Mail in icloud. De Notes app kon altijd al notities opslaan op IMAP servers in een apart foldertje. Dat werkt hetzelfde met icloud. Je kunt ze daar wel zien, maar niet gemakkelijk aanpassen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205576

Andere mensen ook problemen met Exchange push mail sinds 5.0.1?
Zoals Hotmail als Gmail hebben er last van.

Van alles geprobeerd. Niks werkt, mailtjes blijven vertraagd/soms helemaal niet binnenkomen totdat ik handmatig de mails fetch.

Op het internet staan de berichten vol mee zie ik. Bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
jorikc schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:33:
[...]

Ze staan in de Notes folder onder Mail in icloud. De Notes app kon altijd al notities opslaan op IMAP servers in een apart foldertje. Dat werkt hetzelfde met icloud. Je kunt ze daar wel zien, maar niet gemakkelijk aanpassen trouwens.
Klopt, had ze gevonden. Kan er bv ook een mailtje neerzetten maar die ziet ie dan toch weer niet als note. Werkt nog niet helemaal lekker.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Anoniem: 205576 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 13:40:
Andere mensen ook problemen met Exchange push mail sinds 5.0.1?
Zoals Hotmail als Gmail hebben er last van.

Van alles geprobeerd. Niks werkt, mailtjes blijven vertraagd/soms helemaal niet binnenkomen totdat ik handmatig de mails fetch.

Op het internet staan de berichten vol mee zie ik. Bug?
Ik had er ook last van tot ik gisteren een restore deed zonder iets terug te zetten en alles weer opnieuw installeerde. Tot nu toe werkt het goed...

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Heb een win7 pc. Foto's komen wel binnen via de icloud maar de foto's die ik in de upload folder zet worden niet verstuurd. Moet je nog iets in de firewall open zetten?? Alhoewel google mijn beste vriend is komt hij er niet uit.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Hallo allemaal,

ik heb een ipod touch met iOS5 en ben me aan het orienteren voor een nieuwe telefoon. Wellicht dus ook een iPhone. Ik ben echter met mijn huidige device aan het uitproberen om 2 accounts te syncen. Namelijk mijn gmail account (exchange) en mijn werk account (exchange). Het individuele syncen van de accounts gaat prima en met de mail ook. Ik kan echter niet goed ingesteld krijgen hoe ik contactpersonen kan toewijzen aan enerzijds gmail en anderzijds mijn werk account. Hetzelfde wil ik graag met mijn agenda. Is het mogelijk om dit gescheiden te houden?

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
bing69 schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:33:
Heb een win7 pc. Foto's komen wel binnen via de icloud maar de foto's die ik in de upload folder zet worden niet verstuurd. Moet je nog iets in de firewall open zetten?? Alhoewel google mijn beste vriend is komt hij er niet uit.
Als ik de voorgestelde dir's aanhoud werkt het wel. Zie dat er inderdaad een extra gebruiker rechten heeft. Probleem opgelost!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Wat een ongelofelijk vervelende update is dit. Moet nu alle Apps opnieuw installeren, de mapstructuur is weg. Gelukkig de instellingen en progress in Apps niet. Is dit de normale gang van zaken bij de update naar iOS5?

Edit: Te vroeg gejuicht, nu een App gevonden waarbij de voortgang wel verdwenen is :(.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 09-01-2012 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als je via iTunes update behoort iTunes netjes al je apps terug te zetten, ervan uitgaande dat er netjes een backup gemaakt is van tevoren. Dat was in ieder geval wel wat er bij mij gebeurde voor zover ik mij dat kan herinneren. Het moet wel teruggezet worden en dat kan wel even duren, maar dat ging wel automatisch en vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Harm schreef op maandag 09 januari 2012 @ 00:40:
Als je via iTunes update behoort iTunes netjes al je apps terug te zetten, ervan uitgaande dat er netjes een backup gemaakt is van tevoren. Dat was in ieder geval wel wat er bij mij gebeurde voor zover ik mij dat kan herinneren. Het moet wel teruggezet worden en dat kan wel even duren, maar dat ging wel automatisch en vanzelf.
Ik heb via iTunes de update gedaan waar ik ook altijd de iPod synchroniseer. Ik heb van te voren een reserve kopie gemaakt. In eerste instantie de update naar iOS5 leverde een kaal besturingssysteem op met wat snelkoppelingen en standaard Apps. Vervolgens heb ik gekozen terugzetten reservekopie en ook dat haalde niets uit, het zag er nog precies hetzelfde uit. Geen Apps, boeken, muziek etc.

Nu moet ik dus alles handmatig terugzetten en weer nieuwe mappen maken...

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 09-01-2012 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215072

Anoniem: 16328 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 23:54:
Wat een ongelofelijk vervelende update is dit. Moet nu alle Apps opnieuw installeren, de mapstructuur is weg. Gelukkig de instellingen en progress in Apps niet. Is dit de normale gang van zaken bij de update naar iOS5?
Edit: Te vroeg gejuicht, nu een App gevonden waarbij de voortgang wel verdwenen is :(.
Harm schreef op maandag 09 januari 2012 @ 00:40:
Anoniem: 16328 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 00:46:
Ik heb via iTunes de update gedaan waar ik ook altijd de iPod synchroniseer. Ik heb van te voren een reserve kopie gemaakt. In eerste instantie de update naar iOS5 leverde een kaal besturingssysteem op met wat snelkoppelingen en standaard Apps. Vervolgens heb ik gekozen terugzetten reservekopie en ook dat haalde niets uit, het zag er nog precies hetzelfde uit. Geen Apps, boeken, muziek etc.
Nu moet ik dus alles handmatig terugzetten en weer nieuwe mappen maken...
De truc is om vóór de update naar iOS5 je aankopen over te zetten naar iTunes (door in iTunes met je rechtermuis op je iPhone te klikken en dan "aankopen overzetten" te selecteren). Je wordt notabene hiervoor nog gewaarschuwd voordat je de update uitvoert... Een reservekopie is dus niet hetzelfde en dus ook niet voldoende om al je apps weer terug te krijgen.

Als je dit niet gedaan hebt vóór de update dan zit er niets anders op dan al je apps weer opnieuw te downloaden. Voordeel: je begint wel weer lekker "schoon"... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215072 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 19:29:
[...]

[...]

[...]

De truc is om vóór de update naar iOS5 je aankopen over te zetten naar iTunes (door in iTunes met je rechtermuis op je iPhone te klikken en dan "aankopen overzetten" te selecteren). Je wordt notabene hiervoor nog gewaarschuwd voordat je de update uitvoert... Een reservekopie is dus niet hetzelfde en dus ook niet voldoende om al je apps weer terug te krijgen.

Als je dit niet gedaan hebt vóór de update dan zit er niets anders op dan al je apps weer opnieuw te downloaden. Voordeel: je begint wel weer lekker "schoon"... ;)
Volgens mij heb ik ook op aankopen overzetten geklikt want moest mijn gekochte muziek nog overzetten :). En alle Apps worden automatisch ook in iTunes gedownload. Ik heb dus wel alle Apps in iTunes staan, maar als ik die synchroniseer is dus de mapstructuur en bij sommige games de voortgang weg. Ik ben nu al uren bezig alles weer in de juiste mappen te stoppen en sommige Apps die ik wel ooit heb gedownload weer te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-04 13:07

Tijn96

In speed we trust

Ik heb een probleem.
namelijk; als ik een contact wil toevoegen kan dit niet. er staat geen plusje meer rechtsboven in de hoek?! hij was ineens weg, niet na het updaten maar gewoon tijdens gebruik. ook kan ik niet meer contacten wijzigen zelfde euvel.

weet iemand hoe dit komt en vooral hoe ik het kan oplossen? (opnieuw opstarten is al gedaan uiteraard)

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb vorige week mijn iPad gejailbreakd omdat ik graag XBMC wou draaien. Nu het in de praktijk tegenvalt heb ik de jailbreak niet meer nodig. Kan ik hem nu gewoon OTA herstellen door vanuit iCloud de backup terug te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Ik heb al een tijdje een iPod Touch 32GB (laatste generatie die nog iOS 5 kon draaien) en een iPhone 4 met iOS 5, op zich werken die alle twee zeer goed.

Ik heb eigenlijk mijn oude iPod Touch van 8GB vervangen door een nieuwe generatie om te genieten van iOS 5 en in het bijzonder één functie daarvan: Wifi Sync...

Mijn idee was en is dus als volgt: ik ben sinds kort in het bezit van een nieuwe wagen, met USB aansluiting en bedienbaar via de wagen... Ik had nu eigenlijk graag, dat als ik mijn wagen thuis voor de deur parkeer, hij koppelt met mijn wifi netwerk en ik naar vrijheid zelf iTunes kan openen en enkele liedjes kan bijpompen naar mijn iPod...

Nu, gisteren probeerde ik dit, hij werd gedetecteerd, maar vanaf het moment dat ik begon te syncen vond hij de iPod niet meer... Terwijl hij in de wagen hangt, laadt hij alleen op als het contact aan staat... Mijns inziens ligt het dan ook aan het feit dat hij de iPod wel vindt, maar niet het syncen wil initiëren omdat hij niet aan de stroom hangt... Klopt dit met de symptomen die ik beschrijf?

Is er een manier, desnoods via jailbreak of hack waar dan ook, om dit te vermijden?

Ik heb een USB 12V lader voor de sigarettenaansluiting in de wagen, die permanent gevoed is, maar je begrijpt natuurlijk dat het niet praktisch is om iedere morgen de kabeltjes te wisselen in mijn middenconsole zodat de iPod terug op de USB van de wagen hangt...

Ik sta open voor een creatieve oplossing van jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Het ligt niet aan het feit dat ie niet aan stroom hangt. Dit probleem is eerder veroorzaakt door netwerkproblemen.

check als je met windows werkt eerst of itunes wel door de juiste poorten naar buiten kan.
als je met meerdere routers werkt, check of degene waar de ipod mee verbind, ook degene is waar itunes doorheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
kmf schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:46:
Het ligt niet aan het feit dat ie niet aan stroom hangt. Dit probleem is eerder veroorzaakt door netwerkproblemen.

check als je met windows werkt eerst of itunes wel door de juiste poorten naar buiten kan.
als je met meerdere routers werkt, check of degene waar de ipod mee verbind, ook degene is waar itunes doorheen gaat.
Mijn netwerk bestaat uit een hetzelfde subnet, met slechts een router, maar een stuk of 4 access points verspreid over heel het huis... Of ik nu verbind met "California", "Washington", "Pennsylvania", "Alabama", dat is allemaal hetzelfde netwerk en broadcast domein, wat zo werkt die wifi sync blijkbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
HyperBart schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:50:
[...]

Mijn netwerk bestaat uit een hetzelfde subnet, met slechts een router, maar een stuk of 4 access points verspreid over heel het huis... Of ik nu verbind met "California", "Washington", "Pennsylvania", "Alabama", dat is allemaal hetzelfde netwerk en broadcast domein, wat zo werkt die wifi sync blijkbaar...
Blijkbaar niet. Op dezelfde router/accesspoints werkt wifi-sync wel goed, zit de iDevice op een andere, dan werkte het bij mij niet.

Zie ook:

http://support.apple.com/kb/TS4062

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
kmf schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:01:
[...]

Blijkbaar niet. Op dezelfde router/accesspoints werkt wifi-sync wel goed, zit de iDevice op een andere, dan werkte het bij mij niet.

Zie ook:

Lijkt mij ongelooflijk sterk, maar ik wil het gerust eens uitproberen...

Bedenk ook dat er staat in jouw link:
In addition:

Verify that all your devices are connected to the same Wi-Fi router (if you have multiple routers). Using multiple routers may prevent discovery between these devices.
Ik gebruik eigenlijk geen "multiple routers", maar wel multiple access points...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
HyperBart schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:21:
[...]

Lijkt mij ongelooflijk sterk, maar ik wil het gerust eens uitproberen...

Bedenk ook dat er staat in jouw link:

[...]

Ik gebruik eigenlijk geen "multiple routers", maar wel multiple access points...
Ik heb ook meerdere routers die als access points zijn neergezet. Maar blijkbaar had het wel invloed bij mij...

Maar met iTunes match is dat niet meer nodig voor mij :)
Playlists komen gewoon door en de liedjes worden gedownload :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
kmf schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:35:
[...]
Ik heb ook meerdere routers die als access points zijn neergezet. Maar blijkbaar had het wel invloed bij mij...
Maarreh, wat gebeurt er dan met mensen die hun PC bedraad hebben aangesloten? Dat moet dan zogezegd ook op dezelfde fysieke AP/Switch/router?

Ja, dat is dan de volgende vraag: ik ben sterk aan het denken om iTunes Match te nemen, lekker makkelijk, je installeert iTunes op een PC met je Apple ID en als je internet hebt (thuis dus) kan je alles streamen, maar safetygewijs maak je de hele bibliotheek nog eens offline beschikbaar...

Vraag die ik daarover heb: kan je zoals in mijn geval, ook bv op mijn iPod Touch de hele bibliotheek in één keer offline beschikbaar maken? Wat gebeurt er als ik op mijn iTunes op het werk dingen aanpas (lijsten enzo) en ik kom thuis met de wagen en de iPod Touch? Gaat hij dan automagisch lekker alles syncen en binnenhalen?

iTunes match, een beetje fiscale muziek-amnestie voorlopig zo voor al je muziek die je ooit op minder legale wijze hebt verkregen... :)

[ Voor 21% gewijzigd door HyperBart op 23-01-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
mijn pc waar itunes op staat zit dus ook bedraad aangesloten op de hoofdrouter. Als mijn idevice op dezelfde router zit, dan gaat sync prima. Als die op een ander router zit, dan werkt het soms, en soms niet.
Tja... theoretisch zal het niks moeten uitmaken, daar ben ik het mee eens...
Printen (airprint) lukt immers ook vanaf welke router dan ook.
(Ik denk dat het daarom meer aan windows ligt)

Wat iMatch betreft. Daar is helemaal geen omkijken naar. Wijzigen van playlists/tracks op welk apparaat dan ook en het komt op alle andere apparaten terecht.
Op andere apparaat moet je dan wel downloaden als het liedje er niet op staat, maar dat is eenmalig op "download all" binnen de nieuwe playlist klikken. Voor een iPod zal je dus wel op wifi moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
kmf schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:23:
Op andere apparaat moet je dan wel downloaden als het liedje er niet op staat, maar dat is eenmalig op "download all" binnen de nieuwe playlist klikken. Voor een iPod zal je dus wel op wifi moeten zitten.
Dus je kan niet automatisch iedere keer dat hij met wifi verbindt alles downloaden ineens, je moet altijd zelf zeggen van: "kom jongen, download nog eens je bib"...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
HyperBart schreef op maandag 23 januari 2012 @ 14:45:
[...]

Dus je kan niet automatisch iedere keer dat hij met wifi verbindt alles downloaden ineens, je moet altijd zelf zeggen van: "kom jongen, download nog eens je bib"...?
Hij gaat niet automatisch alles downloaden nee. Lijkt me ook niet handig met een library van 25k liedjes. Past niet echt op een 8GB ipod...

Als je een playlist luistert download ie wel automatisch de volgende liedjes. Maar niet automatisch dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Kan ik nog ergens IOS 5.1 Beta downloaden vanaf de Apple Developer site? Kan het nergens meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik word echt chagrijnig van iOS5. Nadat ik nu eindelijk de Apps weer vrij goed heb gegroepeerd en de Apps heb weten te verdelen over de 11 beschikbare homescreens heb ik stabiliteitsproblemen. Safari is in enkele weken al vaker gecrasht dan ik ooit heb ondervonden met iOS in het verleden. Ook sommige Apps crashen zonder bekende reden. Het betreft hier overigens een iPod 4th generation 64GB.

Daarbij komt nog eens dat iTunes de locatie van mijn bibliotheek blijft wijzigen, ook om gek van te worden. Blijkbaar komt dat omdat iTunes niet het geduld heeft om even mijn externe harde schijf reactie af te wachten :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-03 12:11
Hoi! Ik heb een vraagje over een update probleem naar IOS 5.
Ik heb met een nieuwe install van iTunes op windows 7 (hiervoor install op XP) mijn iphone 4 geupdate van IOS 4.3 naar IOS 5.0.1

Het probleem is nu dat mijn iPhone aangeeft dat er geen muziek meer op staat. (apps, instellingen, contacten etc zijn wel gewoon goed overgenomen)
Als ik nu bij de instellingen kijk heb ik wel nog maar 6,6gig over van de 28,5. Dus de muziek moet nog aanwezig zijn..
Iemand een idee hoe ik de muziek weer zichtbaar krijg of moet ik het er op 1 of andere manier alles er af gooien?

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:35
Ik heb sinds de update Van 4.3 naar 5.0.1 (ipad2) constant browsercrashes, zowel met Safari als iCabmobile. Vóór de update in een half jaar nooit gecrasht, nu 5 a 10 keer per dag, zonder duidelijke reden. Ik lees op diverse fora dat ik niet de enige ben, maar Apple zwijgt in alle talen. Heeft iemand een idee of dit issue opgelost is in 5.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brynnie
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anakha schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:33:
Ik heb sinds de update Van 4.3 naar 5.0.1 (ipad2) constant browsercrashes, zowel met Safari als iCabmobile. Vóór de update in een half jaar nooit gecrasht, nu 5 a 10 keer per dag, zonder duidelijke reden. Ik lees op diverse fora dat ik niet de enige ben, maar Apple zwijgt in alle talen. Heeft iemand een idee of dit issue opgelost is in 5.1?
Op verschillende iPads heb ik dit probleem ook. Het lijkt wel alsof Apple dit probleem ofwel nog niet kent (lijkt me sterk), ofwel doodzwijgt tot ze een oplossing hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anakha schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 21:33:
Hier ook nog steeds elke dag op de iPad1 rond de 10 crashes zeker. En ik begrijp het ook niet want ik kan me niet herinneren dat hij voor 5.0 ook maar 1x gecrashd is.

In icabmobile heb ik er nog nooit iets van gemerkt. Misschien omdat ik die browser alleen gebruik om nzbs van simpele websites te halen. (misschien handige tip voor usenetgebruikers... vanuit iCab kun je nzbs downloaden en rechtstreeks in dropbox zetten, die zo weer in de map komen waar sab de nzbs uithaalt)

Maar met opera mini heb ik nergens last van, die blijft wel stabiel.

[ Voor 23% gewijzigd door Dennisdn op 26-01-2012 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Ik heb heel vaak het probleem dat mijn iPhone 4 random niet met wifi of bluetooth wil verbinden... Dit had ik ook onder iOS 4...

Is dit door een jailbreak of ligt het toch aan iets anders?

Als ik reboot is dat probleem weer voor even weg...

[ Voor 12% gewijzigd door HyperBart op 29-01-2012 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totalwhipout
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-02 19:49
kmf schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:01:
[...]

Zie ook:

Ik heb hier exact hetzelfde probleem. Zitten de zowel mijn MacBook pro als mijn Iphone op hetzelfde dat werkt Wifi sync, zit echter één van beide op een ander accesspoint dan vind ITunes mijn iPhone niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:25
Dennisdn schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:15:
[...]
Hier ook nog steeds elke dag op de iPad1 rond de 10 crashes zeker. En ik begrijp het ook niet want ik kan me niet herinneren dat hij voor 5.0 ook maar 1x gecrashd is.
Ja, hier ook ontzettend vaak browser crashes de laatste tijd op iPad1 met IOS5.01. Op iPhone4 echter geen last van. Er zijn er veel meer die er last van hebben : https://discussions.apple.../2460899?start=0&tstart=0

Console debug aanzetten in de browser schijnt te helpen (zelf nog maar net aangezet, dus nog geen idee of het echt helpt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Misschien een hele stomme vraag, maar ik kan er niks concreets over vinden. Het betreft de plaatsing van de iconen. Het lijkt alsof ik mijn iconen niet handmatig kan plaatsen ergens op het homescreen. Ze gaan in een vaste volgorde (eerste rij vanaf linksboven, 2e rij etc..). Ik wil zelf bepalen waar ik een bepaald icon (en dus app) neer pleur. Ben ik een instelling vergeten of kan dit gewoonweg niet?

Ik blijf ondertussen verder zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Dat kan niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Scott op 08-02-2012 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-05 19:40
Fuff schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 19:57:
Misschien een hele stomme vraag, maar ik kan er niks concreets over vinden. Het betreft de plaatsing van de iconen. Het lijkt alsof ik mijn iconen niet handmatig kan plaatsen ergens op het homescreen. Ze gaan in een vaste volgorde (eerste rij vanaf linksboven, 2e rij etc..). Ik wil zelf bepalen waar ik een bepaald icon (en dus app) neer pleur. Ben ik een instelling vergeten of kan dit gewoonweg niet?

Je bedoelt dat je ze niet in een raster patroon wil plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05 20:26

BioHazard

*\o/*

Fuff schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 19:57:

Dit kan alleen met een jailbreak.

[ Voor 58% gewijzigd door BioHazard op 09-02-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-04 15:12
Is het mogelijk om je Google Agenda te synchroniseren met de iPhone?

Edit: Kan je ook je Google contacten synchroniseren met je iPhone

[ Voor 33% gewijzigd door Prev op 09-02-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215072

Prev schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 12:23:
Is het mogelijk om je Google Agenda te synchroniseren met de iPhone?

Edit: Kan je ook je Google contacten synchroniseren met je iPhone
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321011

@ Prev

Als je gmail instelt via Exchange kan je ook de contacten en agenda synchroniseren.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 321011 op 09-02-2012 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
AAAAAAAH :(

Wat voor iets mottigs is die Wifi sync toch!? Hij hangt op hetzelfde netwerk als mijn laptop (zelfde SSID), hij wordt zichtbaar in iTunes, vanaf het moment dat ik op "Synchroniseren" druk, gaat hij de iPod zoeken en vindt hij 'm niet meer :? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 426626

@Tijn96
Heb ik ook gehad na update. Ga naar Instelling -> icloud-> contacten aan en voila het +teken staat weer bij je contacten. Als je de schuif daarna weer uitzet in icloud, kun je alsnog verder contacten weer toevoegen/wijzigen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

HyperBart schreef op zondag 12 februari 2012 @ 14:18:
AAAAAAAH :(

Wat voor iets mottigs is die Wifi sync toch!? Hij hangt op hetzelfde netwerk als mijn laptop (zelfde SSID), hij wordt zichtbaar in iTunes, vanaf het moment dat ik op "Synchroniseren" druk, gaat hij de iPod zoeken en vindt hij 'm niet meer :? :S
Dat WiFi sync heb ik eigenlijk nooit werkend gekregen zonder draadje...

Telefoon in mijn dock (en dus stroom) / WiFi aan + MBP / WiFi aan = geen WiFi sync...
Moet toch werken zou je zeggen??

Maar 0,0 iets te zien @ iTunes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-05 15:40
iPhone 4S.

Wie weet waar ik de file associations kan onderhouden dus waar ik een extensie kan koppelen aan een programma?

Voorbeeld:
Nzb is bij mij gekoppeld aan Dropbox.
De "Open in..." heeft geen keuzen/reageert niet.
Ik zou graag Nzb aan een andere app koppelen.

Afbeeldingslocatie: http://db.tt/EaHsJsVO

[ Voor 0% gewijzigd door technorabilia op 24-02-2012 18:05 . Reden: Typo ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-05 23:26

HaterFrame

Well... Poo came out!

Iemand ook sinds iTunes Match geactiveerd is op zn iphone(3gs) problemen met de batterij en music app?
De music app is onwijs traag en de batterij loopt zo nu en dan als een malle leeg :/

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
kraades schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 18:02:
iPhone 4S.

Wie weet waar ik de file associations kan onderhouden dus waar ik een extensie kan koppelen aan een programma?

Voorbeeld:
Nzb is bij mij gekoppeld aan Dropbox.
De "Open in..." heeft geen keuzen/reageert niet.
Ik zou graag Nzb aan een andere app koppelen.

[afbeelding]
In dropbox een directory maken die als 'watch-dir' in sabnzbd dient.... klaar ben je ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 444046

smeerbartje schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:42:
[...]

In dropbox een directory maken die als 'watch-dir' in sabnzbd dient.... klaar ben je ;).
Behalve als je sabnzb op een nas hebt draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 04-05 18:21
Tha BasZ schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:33:
[...]

Dat WiFi sync heb ik eigenlijk nooit werkend gekregen zonder draadje...

Telefoon in mijn dock (en dus stroom) / WiFi aan + MBP / WiFi aan = geen WiFi sync...
Moet toch werken zou je zeggen??

Maar 0,0 iets te zien @ iTunes...
Wifi sync doet ook niets met iTunes, dat is juist het enorme voordeel. Het synct met iCloud. Ik heb iTunes niet meer geïnstalleerd tegenwoordig, erg fijn.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Kassad schreef op maandag 27 februari 2012 @ 00:02:
[...]

Wifi sync doet ook niets met iTunes, dat is juist het enorme voordeel. Het synct met iCloud. Ik heb iTunes niet meer geïnstalleerd tegenwoordig, erg fijn.
Wifi Sync is echt wat anders dan syncen met iCloud.
Dit gaat juist om iTunes. Zo kun je draadloos nieuwe apps, muziek, filmpjes, boeken op je iPod/iPad/iPhone zetten. Wat je normaal altijd met kabeltje doet, gaat nu draadloos: Wifi Sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Anoniem: 444046 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 23:50:
[...]

Behalve als je sabnzb op een nas hebt draaien...
Dan installeer je sab toch op die NAS? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Jo-re-mi schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:56:
[...]

Wifi Sync is echt wat anders dan syncen met iCloud.
Dit gaat juist om iTunes. Zo kun je draadloos nieuwe apps, muziek, filmpjes, boeken op je iPod/iPad/iPhone zetten. Wat je normaal altijd met kabeltje doet, gaat nu draadloos: Wifi Sync.
Ja en DAT werkt dus nog steeds nie bij mij...

Moet er nog eens een keer naar kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-05 19:40
Het klinkt irritant maar ik zou iTunes opnieuw installeren, en met kabel je iPhone opnieuw syncen en dan het vakje 'wifi sync' aan vinken, en daarna zou het moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:41
Dennisdn schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:15:
[...]

In icabmobile heb ik er nog nooit iets van gemerkt. Misschien omdat ik die browser alleen gebruik om nzbs van simpele websites te halen. (misschien handige tip voor usenetgebruikers... vanuit iCab kun je nzbs downloaden en rechtstreeks in dropbox zetten, die zo weer in de map komen waar sab de nzbs uithaalt)

Maar met opera mini heb ik nergens last van, die blijft wel stabiel.
Cache al een keer verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-05 15:40
smeerbartje schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:42:
[...]

Misschien, maar ik wil graag de nzb koppelen aan een ander programma zoals op m'n iPad:

Afbeeldingslocatie: http://db.tt/l4162r2X

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Worden iPhone 4S'en nu eigenlijk geshipped met 5.0.2 of 1 in België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 00:30

Convoy

g44p

HyperBart schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:30:
Worden iPhone 4S'en nu eigenlijk geshipped met 5.0.2 of 1 in België?
iOS 5.0.1. natuurlijk, 5.0.2. is nog niet eens officieel gereleased.....
Pagina: 1 2 3 Laatste