Sn0wblind schreef op zondag 04 december 2011 @ 02:45:
[...]
Zo en nu een korte review betreft deze controller
Ik heb er een beetje gemengde gevoelens over, in eerste instantie voelde de controller erg prettig in de hand, een iets organischere vorm etc en de linker analoge stick op een logischere plek. Maar na een paar uurtjes spelen merk ik erna een stijfheid in mijn handen, daarnaast lijk ik nu juist meer verkrampt de controller beet te houden dan de iets meer hoekige DS3. De analoge sticks zijn heel erg xbox360 achtig, oftewel een kleine deadzone en een snellere acceleratie. Weet niet of dit gewenning word of gewoon een nadeel is in tegenstelling tot de zeer smooth bewegende analoge sticks van sony. De bumpers zijn ideaal daarintegen. Je kan zonder je vinger van de trigger af te halen toch de bumper even taggen voor die snelle flashbang of granaat. De Rumble is iets softer qua gevoel dan de DS3.
Maar dat verkrampte. Ik weet niet of het de kou is of gewoon de controller. Als ik er niet aan kan wennen is dat wel de dealbreaker.
Ik denk even gewenning voor je handen gewoon weer, je speelt immers eigenlijk continue in semikramphouding met ds3 controller, maar nu zit je hand dan waarschijnlijk in de juiste houding, waardoor je in het begin ook weer even kramp krijgt doordat je hand weer goed zit en dit nog niet gewend is.
Wel iedereen gemist gisteren zeg, ben ik weer eens online is er echt vrijwel niemand, heb alleen aap even online gezien in de 2,5 uur dat ik er was, jij was ook al net off Rin(tegen 8en). Heb eigenlijk alleen maar HC gespeeld, met wisselend resultaat (wel positief allemaal).
Hopelijk zijn er namiddag/vanavond wel meer mensen online, speelt toch niet lekker als jij postief speelt maar de rest van het team negatief...
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.