[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 3 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 25 Laatste
Acties:
  • 56.722 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 20:03

j4y

Heel dit weekend E-Series Maximus :D wel geen mw3 maar cod4 :)
paar van de beste EU teams doen mee, livestream @ http://nl.twitch.tv/team/kaostv

Scores van de groupstage: http://www.bit.ly/rNYdgt

[ Voor 14% gewijzigd door j4y op 02-12-2011 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie wilt er mw3-en winal92 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Net gingen we even collectief allemaal even hangen als in de hele party liepen al onze PS3's op hetzelfde moment vast.

Daarnaast, het is zo frustrerend als je in teams komt met gasten die maar 7 kills maken en 39x dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:30
Sn0wblind schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 23:43:
Daarnaast, het is zo frustrerend als je in teams komt met gasten die maar 7 kills maken en 39x dood gaan.
Mja, niet iedereen is even pro natuurlijk.
Ik heb ook wel eens matches van 5/20. Dat zijn echt van die matches dat niks lukt gewoon.

Echter heb ik ook wel weer eens matches van 30/3. En dat zijn weer dagen dat juist alles lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Ja maar ze waren ook zo relaxt dat ze constant tegen me aan gingen staan waardoor ik niet kon richten door middel van strafen wat ik vaak doe, Heb het uiteindelijk nog aardig kunnen redden qua score maar toch gigantisch zonde. Tuurlijk is niet iedereen even goed maar er is een verschil met als kip zonder kop rennen of toch proberen het objective af te ronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Sn0wblind schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 00:22:
Ja maar ze waren ook zo relaxt dat ze constant tegen me aan gingen staan waardoor ik niet kon richten door middel van strafen wat ik vaak doe, Heb het uiteindelijk nog aardig kunnen redden qua score maar toch gigantisch zonde. Tuurlijk is niet iedereen even goed maar er is een verschil met als kip zonder kop rennen of toch proberen het objective af te ronden.
Het valt me ook op dat veel mensen in MW3 (en ook in MW2) bewust of onbewust als een complete ass spelen ten opzichte van de andere CoD's. Kennelijk brengt de MW serie het slechtste in de mens naar boven ^__^

En ik hoop dat de volgende patch naast de machine pistol nerfs ook het p2p systeem wat verbetert. Ik ben er sowieso geen fan van, maar ik begin me er nu toch wel heel erg aan te ergeren en ik speel ook bewust maar met de spam shotguns om het een beetje te omzeilen. Hoewel je dan ook nog vrolijk dubbel geowned kan worden door final stand (dus naast het feit dat mensen uberhaupt in final stand kunnen als ze gekilled worden door een shotgun): je wordt gekilled terwijl hij nog in de valanimatie is, maar op de killcam zie je dat ie al in een tijdje final stand was en het zeer moeilijk te anticiperen is omdat hij zo laat in final stand gaat nadat het schot is gelost door de zware out of sync en/of lag :(

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:00
(jarig!)
Heb al paar keer met top100 spelers in de lobby gezeten, zelfs een keer met de nummer 14 vd wereld. Nu heb ik het wel over het Domination leaderboard;)

Maar dat zijn gewoon verschikkelijke irritante spelers. Ze spelen voor de kills, nauwelijks voor de captures (kijkend naar de stats en ervaring met aantal online) en ze leaven wanneer ze achter komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Wie ik ? >:)

Laatste paar potjes ging erg slecht (rond 23:00), daarna ben ik maar gekapt ermee. Al wonnen we die potjes nog wel allemaal.

Vandaag ging wel weer lekker. 3 potjes tdm gedaan met een k/d ratio van boven de 2. Maar kwa punten is het nog niet top.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
The DenMan schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 12:29:
[...]

Wie ik ? >:)

Laatste paar potjes ging erg slecht (rond 23:00), daarna ben ik maar gekapt ermee. Al wonnen we die potjes nog wel allemaal.

Vandaag ging wel weer lekker. 3 potjes tdm gedaan met een k/d ratio van boven de 2. Maar kwa punten is het nog niet top.
Nee man, wij stonden nog bovenaan met z'n 4en, ook qua punten vanwege captures, maar de onderste 2 hadden giga weinig kills met meer dan 30 deaths beide. Daarom hadden ze ook constant hun killstreaks.
Gundogan schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 00:58:
[...]

Het valt me ook op dat veel mensen in MW3 (en ook in MW2) bewust of onbewust als een complete ass spelen ten opzichte van de andere CoD's. Kennelijk brengt de MW serie het slechtste in de mens naar boven ^__^

En ik hoop dat de volgende patch naast de machine pistol nerfs ook het p2p systeem wat verbetert. Ik ben er sowieso geen fan van, maar ik begin me er nu toch wel heel erg aan te ergeren en ik speel ook bewust maar met de spam shotguns om het een beetje omzeilen. Hoewel je dan ook nog vrolijk dubbel geowned kan worden door final stand (dus naast het feit dat mensen uberhaupt in final stand kunnen als ze gekilled worden door een shotgun): je wordt gekilled terwijl hij nog in de valanimatie is, maar op de killcam zie je dat ie al in een tijdje final stand was en het zeer moeilijk te anticiperen is omdat hij zo laat in final stand gaat nadat het schot is gelost door de zware out of sync en/of lag :(
Ja die out of sync vooral is vervelend, het happert niet ofzo, maar toch zie je een forse vertraging wanneer de tegenstander jou ziet en wanneer jij hem ziet, denk je top notch erop te reageren, denkt de ander dat je al een paar miliseconden niks doet.

Probleem is, het verpest ook je mood waardoor het slecht gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

E-Series Groupstage 2 bijna live (~16:00):

-> http://www.tek-9.org/cove...1029/group_stage_2-4.html

Streams:
Kaos tv 1: http://nl.twitch.tv/kaostv (Met A-Spec)
Kaos tv 2: http://nl.twitch.tv/kaostv3 (Met Metuz & Enzze)

- voor de mensen die nog geintreseerd zijn in Cod4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een storing met het naar youtube uploaden van clips.

Kom op jongens klagen :

http://www.callofduty.com/message/106056794#106056794

Anders zullen jullie mijn filmpjes moeten missen :9

Er gaat dit keer wel veel mis met MW3.
Ik had nog wel speciaal Elite gehaald om langere clips te maken.
En met Elite zelf was ook al van alles mis.

We moeten gaan klagen anders verbeteren ze de CoD serie nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gtoniser schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 17:11:
Hoppa, nummer 228 en een gold badge in de operations 'Above the Pack'

Ik ben weer tevreden voor vandaag :P
Krijg jij je badge wel te zien in Elite? Op de xbox zie ik zo wie zo niks staan daar, krijg een melding dat het te druk op de servers is, en op internet is mijn showcase leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Versteegrob schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 18:32:
[...]

Thnx! Ga straks je tactiek proberen. Vind het wel stom dat SoH pas op level 50 verkrijgbaar is. Ben nu pas level 32 en het leveren gaat al zo langzaam.
Over Survival mode gesproken, niemand anders die last heeft van het out-of-sync raken van jezelf met je teammate? Ik speel op PC, en heb de laatste tijd last van het feit dat als ik samen met een vriend van me speel, opeens de waves en alles out of sync gaan lopen. Op mijn scherm staat hij dan tegen een muur aan te schieten of is hij down, terwijl hij bij hem wel gewoon nog normaal loopt op een heel andere plek en ik bij hem gek doe. ook de waves zijn verschillend afgelopen.

Ik had dit al eens gepost, mr toen geen enkele reactie gekregen. Ik heb overal al gezocht maar kan geen oplossing vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Nieuwe controller einderlijk binnen. Een Gioteck HF2 controller, ben benieuwt hoe deze aanvoelt in de game, moet nog even batterijen scoren straks. De controller zelf licht in ieder geval prettiger in de hand ondanks dat ik toch wel gemmideld tot iets kleinere handen heb. Kreeg regelmatig kramp bij de originele PS3 controllers na langer spelen en daarnaast sleten de analoge sticks mij een tikkeltje te snel.

De triggers voelen ook goed aan en zijn te switchen, daarnaast een turbo functie. Ben benieuwt hoe dat gaat met de MK14 :D.

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/384806_2796739402793_1387726347_3147075_563558079_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/381620_2796739922806_1387726347_3147078_2118925420_n.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Sn0wblind op 03-12-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mark-k schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:01:
[...]

Over Survival mode gesproken, niemand anders die last heeft van het out-of-sync raken van jezelf met je teammate? Ik speel op PC, en heb de laatste tijd last van het feit dat als ik samen met een vriend van me speel, opeens de waves en alles out of sync gaan lopen. Op mijn scherm staat hij dan tegen een muur aan te schieten of is hij down, terwijl hij bij hem wel gewoon nog normaal loopt op een heel andere plek en ik bij hem gek doe. ook de waves zijn verschillend afgelopen.

Ik had dit al eens gepost, mr toen geen enkele reactie gekregen. Ik heb overal al gezocht maar kan geen oplossing vinden.
De laatste 3 keer dat ik met een team maar speelde werden we er telkens uitgegooid omdat we zogenaamd 3 seconden niet geconnect waren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:26:

De triggers voelen ook goed aan en zijn te switchen, daarnaast een turbo functie. Ben benieuwt hoe dat gaat met de MK14 :D.
Wel raar dat er een turbo functie in zit. Op de Xbox is (of was) het gebruik van turbo functies een reden voor een ban wegens gemodificeerd materiaal. VInd het daarom vreemd dat er een gelicenseerde PS3 controller met die functie bestaat. Vind met turbo schieten ook best blij eerlijk gezegd. Als je niet snel genoeg een trekker over kan halen dan blijf je maar vol-auto sproeien. :P

Wel tof dat je zelf de triggers kan instellen. Zou top zijn als games een keer je volledig vrij lieten in button mapping.

Verder is die controller enorm lelijk. :P (mening he geen feit) maar ziet hij eruit alsof hij goed in hand ligt. Lijkt veel op de Xbox Razer controller. Dat was een mooi ding dat goed in de hand ligt maar helaas na een maand waren de schouder knoppen versleten bij mij.

@j4y wat heeft een potje promod van CoD4 met een stel Antwerpenaren met MW3 te maken precies? :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

Antwerp Aces vs NCe live :)

http://nl.twitch.tv/kaostv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, ik heb me vandaag ook bij de GoT team aangemeld op steam voor MW3. Is er ook een dedicated GoT server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:45
Nieuwe controller einderlijk binnen. Een Gioteck HF2 controller, ben benieuwt hoe deze aanvoelt in de game, moet nog even batterijen scoren straks. De controller zelf licht in ieder geval prettiger in de hand ondanks dat ik toch wel gemmideld tot iets kleinere handen heb. Kreeg regelmatig kramp bij de originele PS3 controllers na langer spelen en daarnaast sleten de analoge sticks mij een tikkeltje te snel.

*Foto*

*Foto*
Gaaf!, zoiets wil ik eigenlijk ook hebben. Enige wat ik echt ontzettend fijn vond aan de xbox, was de controller. Ga hem meteen even googlen. Zou je toevallig je bevindingen na een paar dagen willen delen op het forum ofzo? Ben erg benieuwd, als hij goed bevalt ga ik ook zoiets kopen denk ik.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-09 18:49
j4y schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:49:
E-Series Groupstage 2 bijna live (~16:00):

-> http://www.tek-9.org/cove...1029/group_stage_2-4.html

Streams:
Kaos tv 1: http://nl.twitch.tv/kaostv (Met A-Spec)
Kaos tv 2: http://nl.twitch.tv/kaostv3 (Met Metuz & Enzze)

- voor de mensen die nog geintreseerd zijn in Cod4 :)
Thanks ben nu aan het checken, maar misschien kan je het beter in de CoD4 topic plaatsen.
Helpt misschien om de krekels te verjagen daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:35:
[...]

Wel raar dat er een turbo functie in zit. Op de Xbox is (of was) het gebruik van turbo functies een reden voor een ban wegens gemodificeerd materiaal. VInd het daarom vreemd dat er een gelicenseerde PS3 controller met die functie bestaat. Vind met turbo schieten ook best blij eerlijk gezegd. Als je niet snel genoeg een trekker over kan halen dan blijf je maar vol-auto sproeien. :P

Wel tof dat je zelf de triggers kan instellen. Zou top zijn als games een keer je volledig vrij lieten in button mapping.

Verder is die controller enorm lelijk. :P (mening he geen feit) maar ziet hij eruit alsof hij goed in hand ligt. Lijkt veel op de Xbox Razer controller. Dat was een mooi ding dat goed in de hand ligt maar helaas na een maand waren de schouder knoppen versleten bij mij.
Op PSN zijn ze er sowieso wat vrijer met alles. Ik bedoel mensen met namen als "Nazi stormtrooper" etc zie ik ook al met hoge game tijden online, je zou verwachtten dat zulk soort accounts ook gebanned zouden worden.

Ik vind 'm iig mooier dan de originele PS3 controller, maar mat zwart had mooier geweest denk ik. Maar de rapid fire functie vind ik vooral handig omdat ik na 2 uur gamen toch wel een lange trigger vinger heb met de MK14. Zelfs met auto fire leg je het van close range toch af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 17:20:
[...]

Op PSN zijn ze er sowieso wat vrijer met alles. Ik bedoel mensen met namen als "Nazi stormtrooper" etc zie ik ook al met hoge game tijden online, je zou verwachtten dat zulk soort accounts ook gebanned zouden worden.

Ik vind 'm iig mooier dan de originele PS3 controller, maar mat zwart had mooier geweest denk ik. Maar de rapid fire functie vind ik vooral handig omdat ik na 2 uur gamen toch wel een lange trigger vinger heb met de MK14. Zelfs met auto fire leg je het van close range toch af.
Ja klopt over short range. Wat dan handig is, is een low recoil pistool als je toch gaat turbo-en. En anders Skorpion Akimbo (geen turbo nodig). Die dingen hebben gewoon nul recoil. Je kan er mensen van long range mee snipen. :)

Wat lamme trigger betreft. Ik had in BO al na 2 potjes met de FAL/M14 een lamme vinger. De Xbox controller heeft de trekker bij de onderste schouderknop. Die moet je ver indrukken (althans mijn hersenen zeggen dat je hem ver in moet drukken). Heeft de PS3 weer beter voor elkaar. Al vind ik de Xbox controller fijner in de hand liggen, voor schietspellen zou ik graag PS3 hebben. Vandaar mijn opmerking over button mapping. Op de Razer controller kon je schieten op een bovenste knop zetten. Was redelijk fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

mingooski schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:44:
[...]
Thanks ben nu aan het checken, maar misschien kan je het beter in de CoD4 topic plaatsen.
Helpt misschien om de krekels te verjagen daar :P
op http://nl.twitch.tv/kaostv is nu Aces vs Replika sicke match wordt dat denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:58:
Anders zullen jullie mijn filmpjes moeten missen :9
Nou, daar moeten we toch niet aan denken. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 17:50:
[...]

Nou, daar moeten we toch niet aan denken. :|
Klagen jongens , massaal klagen.
Ik heb al een zooi filmpjes klaarliggen ,
maar ik krijg ze al een paar dagen niet op Youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 17:52:
[...]

gelukkig maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Houden zo d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Misschien kan ik je helpen! Mijn youtube/CoD doet t gewoon. Als je een friend request stuurt upload ik ze voor je. We kunnen niet hebben dat je fans verstoken blijven van je filmpjes!

Wildcat en j4y wat een prutsers zijn jullie. Als je zijn filmpjes niet leuk vindt dan kijk je ze toch niet. Ik klaag er ook niet over dat de EO filmpjes op het inet zet. Ik hoef ze immers niet te bekijken. (wel t topic volspammen met links naar uitzendingen van amateur CoD4 wedstrijden en klagen over MW3 filmpjes in het MW3 topic. The dumbness of the interwebz just reached a new lowpoint.)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2011 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 17:57:
[...]
Wildcat en j4y wat een prutsers zijn jullie........ blablabla
Neem mij niet zo serieus man, was maar een grapje. Of had ik er een smiley bij moeten doen? Misschien dat jouw bescheiden breintje het dan wel had gesnapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 17:57:
[...]

Misschien kan ik je helpen! Mijn youtube/CoD doet t gewoon. Als je een friend request stuurt upload ik ze voor je. We kunnen niet hebben dat je fans verstoken blijven van je filmpjes!
Bedankt voor het aanbod , maar ik wacht wel tot het weer werkt.
Op het CoD forum regent het al klachten hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Hebben jullie ook op de PS3 dat je 'achter' het poppetje moet schieten om een hit te krijgen? Laatst zag in in de Killcam ééntje wat echt 5-6 poppetjes-breedte naast geschoten werd wat uiteindelijk de final kill werd.

Ik heb het een beetje lopen testen met een vriend, het lijkt er echt op hoe harder je loopt hoe verder de 'hitbox' achter de persoon komt te hangen.

Is hier überhaubt iets aan te doen?

Voor de rest vind ik CoD wel weer een vermakelijke game. Enige jammere vind ik (Maar dat is puur en enkel een persoonlijke smaak) de mappen matig. Ik kon me veel beter verplaatsen in de maps van Black Ops. Maar er zal ook wel een groep zijn die dat precies andersom heeft :)

[ Voor 25% gewijzigd door RedHat op 03-12-2011 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RedHat schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 18:43:
Hebben jullie ook op de PS3 dat je 'achter' het poppetje moet schieten om een hit te krijgen? Laatst zag in in de Killcam ééntje wat echt 5-6 poppetjes-breedte naast geschoten werd wat uiteindelijk de final kill werd.

Ik heb het een beetje lopen testen met een vriend, het lijkt er echt op hoe harder je loopt hoe verder de 'hitbox' achter de persoon komt te hangen.

Is hier überhaubt iets aan te doen?

Voor de rest vind ik CoD wel weer een vermakelijke game. Enige jammere vind ik (Maar dat is puur en enkel een persoonlijke smaak) de mappen matig. Ik kon me veel beter verplaatsen in de maps van Black Ops. Maar er zal ook wel een groep zijn die dat precies andersom heeft :)
Nee ik vond de maps van black ops ook beter , beter voor een rustige speler die langs de flanken loopt.
Nu is bijna elke map op elke plek actie :P , ook wel leuk en anders.. Maar ik hou er toch van om lekker langs de zijkanten te lopen zodat ik alles rustig kan overzien en ze 1 voor 1 weg kan plukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind

[afbeelding]

[afbeelding]
Zo en nu een korte review betreft deze controller

Ik heb er een beetje gemengde gevoelens over, in eerste instantie voelde de controller erg prettig in de hand, een iets organischere vorm etc en de linker analoge stick op een logischere plek. Maar na een paar uurtjes spelen merk ik erna een stijfheid in mijn handen, daarnaast lijk ik nu juist meer verkrampt de controller beet te houden dan de iets meer hoekige DS3. De analoge sticks zijn heel erg xbox360 achtig, oftewel een kleine deadzone en een snellere acceleratie. Weet niet of dit gewenning word of gewoon een nadeel is in tegenstelling tot de zeer smooth bewegende analoge sticks van sony. De bumpers zijn ideaal daarintegen. Je kan zonder je vinger van de trigger af te halen toch de bumper even taggen voor die snelle flashbang of granaat. De Rumble is iets softer qua gevoel dan de DS3.

Maar dat verkrampte. Ik weet niet of het de kou is of gewoon de controller. Als ik er niet aan kan wennen is dat wel de dealbreaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Sn0wblind schreef op zondag 04 december 2011 @ 02:45:
[...]

Ik heb er een beetje gemengde gevoelens over, in eerste instantie voelde de controller erg prettig in de hand, een iets organischere vorm etc en de linker analoge stick op een logischere plek. Maar na een paar uurtjes spelen merk ik erna een stijfheid in mijn handen, daarnaast lijk ik nu juist meer verkrampt de controller beet te houden dan de iets meer hoekige DS3. De analoge sticks zijn heel erg xbox360 achtig, oftewel een kleine deadzone en een snellere acceleratie. Weet niet of dit gewenning word of gewoon een nadeel is in tegenstelling tot de zeer smooth bewegende analoge sticks van sony. De bumpers zijn ideaal daarintegen. Je kan zonder je vinger van de trigger af te halen toch de bumper even taggen voor die snelle flashbang of granaat. De Rumble is iets softer qua gevoel dan de DS3.

Maar dat verkrampte. Ik weet niet of het de kou is of gewoon de controller. Als ik er niet aan kan wennen is dat wel de dealbreaker.
Ik denk even gewenning voor je handen gewoon weer, je speelt immers eigenlijk continue in semikramphouding met ds3 controller, maar nu zit je hand dan waarschijnlijk in de juiste houding, waardoor je in het begin ook weer even kramp krijgt doordat je hand weer goed zit en dit nog niet gewend is.
Wel iedereen gemist gisteren zeg, ben ik weer eens online is er echt vrijwel niemand, heb alleen aap even online gezien in de 2,5 uur dat ik er was, jij was ook al net off Rin(tegen 8en). Heb eigenlijk alleen maar HC gespeeld, met wisselend resultaat (wel positief allemaal).
Hopelijk zijn er namiddag/vanavond wel meer mensen online, speelt toch niet lekker als jij postief speelt maar de rest van het team negatief...

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Sn0wblind schreef op zondag 04 december 2011 @ 02:45:
[...]

Geen idee wat je voor dat ding hebt betaald hoor, maar waarom heb je niet gewoon een FragFX gehaald? Dan heb je echte shooter besturing en geen last van kramp of wat dan ook.

edit: En ja, uitstekend te gebruiken op de bank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

[afbeelding]

[afbeelding]
De MK14 word wel heel erg overpowered als je een controller met turbo functie ofzo hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
had ik net een goede TDM ronde gaande. ik had 15-5 en alle daily challenges in één match gehaald. Word ik na de match, maar nog voor de score lijst uit de match gegooid omdat Steam ineens geen verbinding meer heeft.

Hoop nu dat ik de daily challenges etc. nog maar heb, anders word ik gek :/

--edit--

nee dus |:(
*zoekt een smillie met veel pistolen gericht op een steam logo*

[ Voor 13% gewijzigd door PdeBie op 04-12-2011 13:08 . Reden: major typo fail ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
pdebie schreef op zondag 04 december 2011 @ 11:31:
had ik net een goede TDM ronde gaande. ik had 15-5 en alle daily challenges in één match gehaald. Wordt ik na de match, maar nog voor de score lijst uit de match gegooid omdat Steam ineens geen verbinding meer heeft.

Hoop nu dat ik de daily challenges etc. nog maar heb, anders word ik gek :/

--edit--

nee dus |:(
*zoekt een smillie met veel pistolen gericht op een steam logo*
WordT ik?

Als je middenin een game quit, staat er duidelijk een waarschuwing dat je al je bonussen verliest. Dat geldt inderdaad ook voor een disconnect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Iemand behoefte aan een potje survival? Zie psn hieronder..

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
bram1984 schreef op zondag 04 december 2011 @ 10:39:
[...]

Geen idee wat je voor dat ding hebt betaald hoor, maar waarom heb je niet gewoon een FragFX gehaald? Dan heb je echte shooter besturing en geen last van kramp of wat dan ook.

Werkt dat uberhaupt wel zo smooth als op de PC? Kostte me 50 euro trouwens.
Only schreef op zondag 04 december 2011 @ 08:00:
[...]

Ik denk even gewenning voor je handen gewoon weer, je speelt immers eigenlijk continue in semikramphouding met ds3 controller, maar nu zit je hand dan waarschijnlijk in de juiste houding, waardoor je in het begin ook weer even kramp krijgt doordat je hand weer goed zit en dit nog niet gewend is.
Wel iedereen gemist gisteren zeg, ben ik weer eens online is er echt vrijwel niemand, heb alleen aap even online gezien in de 2,5 uur dat ik er was, jij was ook al net off Rin(tegen 8en). Heb eigenlijk alleen maar HC gespeeld, met wisselend resultaat (wel positief allemaal).
Hopelijk zijn er namiddag/vanavond wel meer mensen online, speelt toch niet lekker als jij postief speelt maar de rest van het team negatief...
Ik ga er vandaag nog even eme aan de slag, hopen dat die wat beter handled.
Dj-sannieboy schreef op zondag 04 december 2011 @ 11:16:
[...]

De MK14 word wel heel erg overpowered als je een controller met turbo functie ofzo hebt..
Valt mee, je kan neit sneller schieten dan handmatig, maar het is nu niet meer zo vermoeiend :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sn0wblind schreef op zondag 04 december 2011 @ 12:40:
[...]

Werkt dat uberhaupt wel zo smooth als op de PC? Kostte me 50 euro trouwens.

[...]
Ja, absoluut. Ik vind het zelfs lekkerder werken als op de PC, doordat ik een analoge stick tot mijn beschikking heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
omg... Ik ga me even in een hoekje staan schamen :X :+
bram1984 schreef op zondag 04 december 2011 @ 11:42:
[...]
Als je middenin een game quit, staat er duidelijk een waarschuwing dat je al je bonussen verliest. Dat geldt inderdaad ook voor een disconnect.
Mja, daar ben ik achter gekomen. Mooi ruk dus. Ging echt heerlijk die match.
Ah ja, na een tijdje kon ik weer connecten en heb ik ze alsnog gehaald. Zo moeilijk waren de daily's niet vandaaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

Eseries semifinals & final gaan zo live!

-> http://www.tek-9.org/cove...cod4-1029/playoffs-5.html

Anexis vs Phantasmagoria @ http://nl.twitch.tv/kaostv3

TCM-Gaming vs Replika @ http://nl.twitch.tv/kaostv

cu @ TCM vs Anexis in final :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik doe Specs Ops in mijn eentje, kom in de eerste vier levels wel tot wave 25. Mijn taktiek is wapens oprapen en alleen ammo kopen. Verder ingraven met twee sentry's en riot squad en claymore's in de buurt. Ga in principe af omdat ik op een ruime plek ga zitten met twee ingangen, een ingang doen ze sentrys en squad en andere ingang bewaak ik. Maar in je eentje wordt het vanaf 25 toch wel lastigggg..

Ligt beetje aan de mappen, kga nu ff youtube taktieken bekijken :)

[ Voor 8% gewijzigd door NeoMe op 04-12-2011 15:49 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
bram1984 schreef op zondag 04 december 2011 @ 12:48:
[...]

Ja, absoluut. Ik vind het zelfs lekkerder werken als op de PC, doordat ik een analoge stick tot mijn beschikking heb.
Welke gebruik je dan en is het echt een vloeiende beweging die het maakt enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

j4y schreef op zondag 04 december 2011 @ 14:55:
Eseries semifinals & final gaan zo live!

-> http://www.tek-9.org/cove...cod4-1029/playoffs-5.html

Anexis vs Phantasmagoria @ http://nl.twitch.tv/kaostv3

TCM-Gaming vs Replika @ http://nl.twitch.tv/kaostv

cu @ TCM vs Anexis in final :D
spannende match tussen anexis & phan, 2-1 geworden uiteindelijk _/-\o_

anexis vs TCM final @ 18:15 -> http://nl.twitch.tv/kaostv

edit GG Anexis onverslaanbaar op Backlot :D

[ Voor 4% gewijzigd door j4y op 04-12-2011 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sn0wblind schreef op zondag 04 december 2011 @ 17:22:
[...]

Welke gebruik je dan en is het echt een vloeiende beweging die het maakt enzo?
FragFX Shark. Het is gewoon net als op de PC. Micro movements zijn prima, maar je kunt ook 360's doen. Diagonale bewegingen doen het ook goed.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WdOkdzQLGP4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

j4y schreef op zondag 04 december 2011 @ 17:50:
[...]

spannende match tussen anexis & phan, 2-1 geworden uiteindelijk _/-\o_

anexis vs TCM final @ 18:15 -> http://nl.twitch.tv/kaostv

edit GG Anexis onverslaanbaar op Backlot :D
Wat is dat? Tetris? Ow wacht, CoD4promod :) Mooie matches, maar kan dit misschien beter in het CoD4 topic (zo dood is die game en dat topic ook weer niet)?

Anyway. Ben even helemaal klaar met MW3 en z'n 'geweldige' p2p systeem. Sowieso loopt het als niet-host zijnde al vaker niet dan wel goed (en dan niet eens vergeleken met dedicated servers, met MW2 p2p ging het op zich prima), maar als host kan je het maar beter opgeven. Ik heb liever een host met hostadvantage en dat de rest redelijk goed kan meespelen door de goede verbinding van de host dan een host die echt een kutverbinding krijgt gesimuleerd en bijna de gehele rest van de lobby ook geen acceptabele speelervaring krijgt om het 'eerlijk' te houden. Zo wordt het spelletje alleen nog maar meer random dan het nu al is omdat bijna geen enkele speler meer naar hetzelfde zit te kijken.

/rant.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

Gundogan schreef op zondag 04 december 2011 @ 20:46:
[...]
Wat is dat? Tetris? Ow wacht, CoD4promod :) Mooie matches, maar kan dit misschien beter in het CoD4 topic (zo dood is die game en dat topic ook weer niet)?
nouja dit topic is in ieder geval wel actiever, dus meer exposure voor die LAN + hier zitten misschien nog wat veteranen die zich de game nog wel herinneren en misschien daarvoor nog interesse hebben om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:01

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Als iemand wil survivalen hit me up op tweakers met DM of via Steam (zelfde username)! Super vervelend om maar te wachten totdat je iemand vind, en dan tot de conclusie komen dat diegene beetje rondjes gaat rennen.

Is er trouwens een manier om te communiceren met mensen in survival? Steam voice chat werkt natuurlijk, maar praten en dergelijke lijkt niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
bram1984 schreef op zondag 04 december 2011 @ 20:45:
[...]

FragFX Shark. Het is gewoon net als op de PC. Micro movements zijn prima, maar je kunt ook 360's doen. Diagonale bewegingen doen het ook goed.

[video]
Thanks!

ziet er erg goed uit eigenlijk, mischien toch maar kopen. De HF2 is wel geinig maar mischien voor andere games in plaats COD. Back naar se sixaxis/DS3.

Straks maar even bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Wanneer komt nou eindelijk die patch die die akimbo's nerft / eruit sloopt? Het is echt niet meer te geloven zeg... Ja, je mag gebruik maken van alles wat in het spel zit, maar dat geldt imo niet meer als er al 5 teammates met die kut dingen rond lopen :( Net 3 potjes achter elkaar waar letterlijk 5/6 man met die dingen rond loopt, dat is toch niet leuk meer... Gaat echt nergens meer over, zo hard overpowered en iedereen rent en springt ook nog als een gek rond, vooral op de kleine maps word je er helemaal gek van. Patch die dingen nou een keer!!!! Of maak het gewoon dat ze maar door 1 iemand per team gebruikt kunnen worden, zo doen andere spellen het ook en dat werkt prima. Hele spel is verziekt door 1 wapen, puur en alleen omdat iedereen het gebruikt omdat je er anders niks tegen kunt doen :(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Laatst online: 12-09 14:29
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:37:
Hallo allemaal, ik heb me vandaag ook bij de GoT team aangemeld op steam voor MW3. Is er ook een dedicated GoT server?
Hoihoi, helaas is er geen dedi GoT server. Sowieso heb je op dedi's alleen default classes wat het minder maakt. Verder zal je wel genoeg mensen aantreffen die samen willen spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:05
NickThissen schreef op zondag 04 december 2011 @ 23:41:
Wanneer komt nou eindelijk die patch die die akimbo's nerft / eruit sloopt? Het is echt niet meer te geloven zeg... Ja, je mag gebruik maken van alles wat in het spel zit, maar dat geldt imo niet meer als er al 5 teammates met die kut dingen rond lopen :( Net 3 potjes achter elkaar waar letterlijk 5/6 man met die dingen rond loopt, dat is toch niet leuk meer... Gaat echt nergens meer over, zo hard overpowered en iedereen rent en springt ook nog als een gek rond, vooral op de kleine maps word je er helemaal gek van. Patch die dingen nou een keer!!!! Of maak het gewoon dat ze maar door 1 iemand per team gebruikt kunnen worden, zo doen andere spellen het ook en dat werkt prima. Hele spel is verziekt door 1 wapen, puur en alleen omdat iedereen het gebruikt omdat je er anders niks tegen kunt doen :(
LoL..... sinds kort gebruik ik ook akimbo, en nu win ik lekker veel partijtjes :). Van mij mag het zo blijven als het nu is, dan schiet het tenminste een beetje op.

Je kan je overal aan gaan ergeren met mw3 het is wat het is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Vraagje aam Jan, waarom de delta squad bij level 20/24 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
RoaDHouse schreef op zondag 04 december 2011 @ 23:56:
[...]

LoL..... sinds kort gebruik ik ook akimbo, en nu win ik lekker veel partijtjes :). Van mij mag het zo blijven als het nu is, dan schiet het tenminste een beetje op.

Zegt meer over jezelf als 'het' alleen op schiet als je akimbo gebruikt.

M'n punt is dat de CoD community niet vertrouwd kan worden met wapens die beter zijn dan andere, want dan gaat langzaam IEDEREEN dat wapen gebruiken (een deel doet het om gewoon de rest te irriteren, een ander deel omdat ze anders niet meer kunnen winnen omdat de rest het gebruikt), en heb je het hele spel verkloot.

Daarbij hebben ze al weken geleden gezegd dat het gepatched ging worden. Lijkt me niet zo heel veel werk om ff twee parameters omlaag te schroeven of wel dan?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
@-&/&/&:&:€:/@@/&:€;€€/*]${$||>

Waarom klapt de server er zovaak bij survival ? Vandaag al een paar keer bij wave 25 / 27 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Versteegrob schreef op maandag 05 december 2011 @ 00:18:
@-&/&/&:&:€:/@@/&:€;€€/*]${$||>

Waarom klapt de server er zovaak bij survival ? Vandaag al een paar keer bij wave 25 / 27 !
O johhh daar pas.
Moet je nagaan als je lekker ergens bij wave 48 bent met nog zo'n 130000 punten om uit te geven.

En dat dan die server er uit klapt :P ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Gvd !,,?!!

De laatste vier potjes survival zijn gestopt door MW3, WTF is dit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

NickThissen schreef op zondag 04 december 2011 @ 23:41:
tja mogen ze de heartbeat sensor eruit halen + alle snipers nerfen of quickscopen eruit slopen.
Schiet in de richting van een tegenstander met sniper en bam je hebt een kill. (<-veels te makkelijk)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Sc0rPi0N schreef op maandag 05 december 2011 @ 01:33:
[...]

tja mogen ze de heartbeat sensor eruit halen + alle snipers nerfen of quickscopen eruit slopen.
Schiet in de richting van een tegenstander met sniper en bam je hebt een kill. (<-veels te makkelijk)
Beetje overdreven niet? Als quickscopen zó makkelijk was dan deed echt iedereen het wel. Overigens krijg je met een Barret.50 nog veel te vaak een hitmarker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:54

Mystikal

It never hurts to help!

[...]

Gisterenmiddag met Green en Cyan ging het anders wel lekker. We domineerde elke pot met z'n 3-en op Demolition. Ook kwam vaak de Escort Airdrop precies op tijd om net even dat extra zetje in de rug te geven tijdens een ultieme plant poging!

Werkte echt super met z'n 3-en. Alleen jammer dat Cyan wat lag issues had. :(

[ Voor 3% gewijzigd door Mystikal op 05-12-2011 08:43 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Laatst online: 09-09 00:02
Dj-sannieboy schreef op maandag 05 december 2011 @ 07:43:
[...]

Beetje overdreven niet? Als quickscopen zó makkelijk was dan deed echt iedereen het wel. Overigens krijg je met een Barret.50 nog veel te vaak een hitmarker.
2 hits, ligt ie er nog met z'n final stand, twee dikke gaten in z'n benen, tja dan kan ik ook niet meer lopen maar ik leef ook niet meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Apart schreef op maandag 05 december 2011 @ 08:45:
[...]

2 hits, ligt ie er nog met z'n final stand, twee dikke gaten in z'n benen, tja dan kan ik ook niet meer lopen maar ik leef ook niet meer :D
Zelfde geld voor shotguns. Ik speel vaak met de laatste shotgun. (model nog wat) Schiet ik van nog geen halve meter (vaak hipfire) op het bovenlijf, leven ze nog. Aangezien je niet direct nog een keer kan schieten ben je vaak dus dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Gtoniser schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 17:11:
Hoppa, nummer 228 en een gold badge in de operations 'Above the Pack'

Ik ben weer tevreden voor vandaag :P
En wat kan je met zo'n gold badge???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
RoaDHouse schreef op zondag 04 december 2011 @ 23:56:
[...]

Wat je dus eigenlijk zegt is: ik kan niet mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 20:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Word ook echt strontziek van die akimbo's, doet me denken aan de tijd van MW2, toen de Models zo verschrikkelijk overpowerd waren.

Secundary wapens horen NIET sterker te zijn dan primairy, die machine pistols moeten echt een tandje omlaag. Het is gewoon een spray-and-pray festijn zo...

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Laatst online: 10-09 16:34
bram1984 schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:20:
[...]

Wat je dus eigenlijk zegt is: ik kan niet mikken.
Haha +1. Ik heb echt een spuughekel aan die akimbozooi. Ik weiger ook om er zelf mee te spelen. Ik schiet ze toch wel kapot met de type 95 O-)

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
ThE_OwNeR schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:23:
Word ook echt strontziek van die akimbo's, doet me denken aan de tijd van MW2, toen de Models zo verschrikkelijk overpowerd waren.

Secundary wapens horen NIET sterker te zijn dan primairy, die machine pistols moeten echt een tandje omlaag. Het is gewoon een spray-and-pray festijn zo...
Spray and pray of Spray and be gay.. Praying isn't needed anymore, you can shoot with the FMG9 Akimbo while blind and still get 10/0 killstreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Apart schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:25:
[...]

Spray and pray of Spray and be gay.. Praying isn't needed anymore, you can shoot with the FMG9 Akimbo while blind and still get 10/0 killstreak.
Klopt! Ik ben er dol op! Heerlijk die Akimbo! Ook long distance werkt het nog super! Headshots ook geen probleem! Al met al het wapen om mee te spelen als je wilt winnen!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 12-09 20:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Hadden gister trouwens meer mensen last van de MW3 servers(Xbox)? Ik krijg telkens de melding dat de servers niet beschikbaar waren :S Terwijl mijn vrienden wel gewoon konden spelen...

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-06 13:40
gisteren de: "kill the entire enemy team within 10 seconds" gehaald.

was echt een lachen potje score van 35 - 1

als je luck hebt met care package is assault echt lachen.. begin met care package dan predator en dan attack copter en dan weer van voor af aan.. op een gegeven moment ben ik meer bezig met me stuff droppen op de map als dat ik daadwerkelijk loop te knallen... naja tegenstanders vonden me niet zo heel aardig :D

ik zie iedereen vallen over akimbo maar eigenlijk heb ik er nooit zon last van misschien omdat ik meer rondloop met p90 en die imo ook wel wat OP is.

soon 2500 kills met de p90 word wel tijd dat ik is een andere gun ga nemen.. wel wat lopen kloten met die p99 en l118a (QScopen) maar p90 speelt imo gewoon super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Grappig als trouwe fan van de Type 95 gisteren even de ACR geprobeerd met als gevolg dat ik vrij snel bovenaan stond. Denk dat ik die maar eens een tijdje ga gebruiken al vind ik de T95 een beest en leg het ik het ook vaak af tegen dit wapen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Sc0rPi0N schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:40:
Grappig als trouwe fan van de Type 95 gisteren even de ACR geprobeerd met als gevolg dat ik vrij snel bovenaan stond. Denk dat ik die maar eens een tijdje ga gebruiken al vind ik de T95 een beest en leg het ik het ook vaak af tegen dit wapen.
Ik vind die Type 95 niet zo denderend. Regelmatig dat ik hem niet in 1 burst kapot krijg en dan ben je vaak kansloos! Daarnaast heeft hij een erg langzame draw wat niet echt lekker werkt in de mappen van MW3 waar je constant op moet letten dat je niet geflanked wordt. Er zijn gewoon te veel paadjes, weggetjes en andere doorgangen. 'Surpressing fire' is daardoor erg lastig te bewerkstelligen vind ik.
LijkjeNL schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:34:
gisteren de: "kill the entire enemy team within 10 seconds" gehaald.
Grappig, ik had hem gisteren ook gehaald, al speel ik wel met support kills streak.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
Net gingen we even collectief allemaal even hangen als in de hele party liepen al onze PS3's op hetzelfde moment vast.

Ow ik dacht dat alleen ik dat was.. was gelijk gestopt met gamen ahha :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Was dat niet van het weekend met Lone en Mystical dat het andere team ragequitte op Carbon?

Liep Lone daar in zijn eentje ;)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Turbo? Dat is toch cheaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Sc0rPi0N schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:05:
Was dat niet van het weekend met Lone en Mystical dat het andere team ragequitte op Carbon?

Liep Lone daar in zijn eentje ;)
Volgens mij was dat eerder deze week al?

Overigens vind ik de KDR van RFFN Zilver aardig hoog voor iemand die Demolition speelt.... en gemiddeld 40 kills maakt per potje... 8)7

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gH1JPiiXR31yyROzvHU4OlxC/full.jpg

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

[...]

Houden zo. Ik ga van de zomer al naar de camping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

bram1984 schreef op zondag 04 december 2011 @ 10:39:
[...]

+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Sc0rPi0N schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:40:
ACR met silencer rules! Evt reddot en silencer ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Laatst online: 16:26
sanderander schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:13:
[...]

En wat kan je met zo'n gold badge???
Niks, alleen leuk om te hebben + komt in je Elite summary te staan:
Afbeeldingslocatie: http://trabot.net/upload/mw3goldbadge.png

Als ik op elite inlog kom ik WEER op het account van iemand anders terecht... Ffs wanneer fixen ze dat eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gtoniser schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:50:
[...]

Niks, alleen leuk om te hebben + komt in je Elite summary te staan:

Als ik op elite inlog kom ik WEER op het account van iemand anders terecht... Ffs wanneer fixen ze dat eens
Zie nog steeds geen badges in mijn elite :( (xbox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
Je kunt in ieder geval op je account inloggen, dat is al heel wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-06 13:40
wij (PC Community) hebben geen eens elite dus het kan altijd slechter :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
[...]

Hoezo? Heartbeat sensor zie ik werkelijk nooit, en quickscopers ook bijna niet. De enige die ik wel zie zijn er meestal gewoon goed in (omdat je er anders niet mee gaat winnen) en dan heb ik er echt geen problemen mee. Quickscopen is gewoon lastig hoor, je hebt er echt wel wat oefening en skill voor nodig om daar een beetje goede score mee te halen, en daardoor zit niet 5/6 man per team het te doen (en als ze dat wel doen dan winnen ze er toch niet mee).

Die akimbo is gewoon een fout in het spel, ik kan er niks anders van maken. Het voordeel van akimbo hoort te zijn dat je gewoon twee keer zoveel kogels per tijdseenheid kan schieten. Het nadeel is dan dat je accuracy omlaag gaat (je spread wordt groter) en je wat meer recoil hebt. Dat is bij de FM9 akimbo of hoe die ook heet gewoon niet waar, je hebt met akimbo gewoon minder recoil en minder spread dan met een enkele FM9. Dat is gewoon fout en dat moeten ze gewoon fixen... Zou hetzelfde zijn als je met een sniper ineens vol automatisch kon schieten zonder recoil 8)7

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
Misschien is het op andere platformen minder, maar als je op de PS3 Interchange speelt (de enige map met wat long range in MW3) is het zo ongeveer alleen maar snipers wat je ziet spelen.
Ik houd niet van quickscopen omdat het gewoon zo hoort te zijn dat je met een sniper op lange afstanden in het voordeel bent, maar met QS is een sniper gewoon een all-round wapen wat op short range even dodelijk is als een shotgun. Daarnaast heeft het ook nog de extra voordelen op lange afstanden, wat het dus overpowered maakt.
Het voorgaande is een argument voor mensen die goed kunnen quickscopen.
De meeste quickscopers echter hebben soms geluk met hun schoten maar meestal niet. Hoewel ik dan een paar keer word gekilled door zulke figuren zie je ze toch al snel met 7/14 een match eindigen. Ze zijn dus meestal niet echt een waardevolle toevoeging aan het team.
Als quickscopen er niet was zouden er
1. geen mensen zijn die er heel goed in zijn en met een sniper op iedere afstand je af kunnen schieten
2. geen wannabe quickscopers zijn die je team omlaag halen en af en toe scoren met een lucky shot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Laatst online: 10-09 16:34
Gtoniser schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:25:
Misschien is het op andere platformen minder, maar als je op de PS3 Interchange speelt (de enige map met wat long range in MW3) is het zo ongeveer alleen maar snipers wat je ziet spelen.
Ik zie op interchange net zo veel mensen met een type 95 als met een sniper hoor! speel zelf op deze map altijd met een type 95. Vooral omdat ik echt niet met een sniper overweg kan..

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
Ik speel inderdaad ook altijd met de Type 95, ongeacht welke map.
In MW2 was ik fan van de Intervention maar in MW3 heb ik nog geen sniper aangeraakt bij gebrek aan long-range maps die ervoor zijn gemaakt om te snipen (zoals je in MW2 derail/wasteland bijvoorbeeld had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystikal schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:30:
[...]
Overigens vind ik de KDR van RFFN Zilver aardig hoog voor iemand die Demolition speelt.... en gemiddeld 40 kills maakt per potje... 8)7
Maar ondertussen heeft ie er niet veel van begrepen of doet hij zich bewust niet met objectives bezighouden. Al die lui die in objective gamemodes zich met een veredelde vorm van TDM bezighouden. Onmogelijk dat je anders zoveel kills maakt. Iemand die wel met objectives bezig is, dingen voor elkaar krijgt en ondertussen een k/d van laten we zeggen 0.80 heeft, heeft het dan een stuk beter gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Gtoniser schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:25:
Ik houd niet van quickscopen omdat het gewoon zo hoort te zijn dat je met een sniper op lange afstanden in het voordeel bent, maar met QS is een sniper gewoon een all-round wapen wat op short range even dodelijk is als een shotgun. Daarnaast heeft het ook nog de extra voordelen op lange afstanden, wat het dus overpowered maakt.
Het voorgaande is een argument voor mensen die goed kunnen quickscopen.
De meeste quickscopers echter hebben soms geluk met hun schoten maar meestal niet. Hoewel ik dan een paar keer word gekilled door zulke figuren zie je ze toch al snel met 7/14 een match eindigen. Ze zijn dus meestal niet echt een waardevolle toevoeging aan het team.
Als quickscopen er niet was zouden er
1. geen mensen zijn die er heel goed in zijn en met een sniper op iedere afstand je af kunnen schieten
2. geen wannabe quickscopers zijn die je team omlaag halen en af en toe scoren met een lucky shot
Dan kom ik op de PS3 duidelijk niet in dezelfde potjes als jij terecht. Ik zie namelijk helemaal niet zo heel veel snipers op Interchange langskomen.
Nee, je schiet net zo snel als uit de losse vinger, alleen kun je nu gewoon de trigger ingedrukt houden. Meer gemak dan cheaten.

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 05-12-2011 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y

j4y

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:41:
[...]
Maar ondertussen heeft ie er niet veel van begrepen of doet hij zich bewust niet met objectives bezighouden. Al die lui die in objective gamemodes zich met een veredelde vorm van TDM bezighouden. Onmogelijk dat je anders zoveel kills maakt. Iemand die wel met objectives bezig is, dingen voor elkaar krijgt en ondertussen een k/d van laten we zeggen 0.80 heeft, heeft het dan een stuk beter gedaan.
kap eens met dat gelul over objectives. Je kan van een public game niet verwachten dat iedereen tactisch speelt, iedereen speelt zoals die wil. Als je tactisch wilt spelen moet je een team zoeken en op CB/ESL gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

[...]

Mwah, dat valt wel mee... En vergis je niet. Dat wij vaak spelen met een team van tussen de 3 en 6 mensen. Iedereen heeft toch een bepaalde taak (kwaliteit?)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HkBMbnVW5Zo1FQpudfSomg9U/full.jpg
[...]
Iemand die wel met objectives bezig is, dingen voor elkaar krijgt en ondertussen een k/d van laten we zeggen 0.80 heeft, heeft het dan een stuk beter gedaan.
Maar bedankt voor het compliment! Dan doe ik het een stuk beter ;)
j4y schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:54:
[...]

kap eens met dat gelul over objectives. Je kan van een public game niet verwachten dat iedereen tactisch speelt, iedereen speelt zoals die wil. Als je tactisch wilt spelen moet je een team zoeken en op CB/ESL gaan.
Ja en nee.

Ik persoonlijk vind ook dat als je objective based game type kiest dat je anders moet spelen. Dat is toch het voordeel van de verschillende game-modes die erin zitten? Wil je TDM-en, kies dan ook TDM. Hoevaak ik geen mensen tegenkom bij de tegenstander die maar rond hun eigen spawnplek blijven campen met snipers. Voor een speltype als demolition geen probleem (=easy win), maar als je ze dan gaat opzoeken bij het spawn, dan is het opeens weer spawn-trappen.

Gek genoeg word ik echt nooit gespawn-trapped. Heb je daar last van, gebruik een tac insert, bepaal je zelf waar je spawned.

[ Voor 29% gewijzigd door Mystikal op 05-12-2011 11:58 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
[...]

Je met objectives bezighouden heeft niks te maken met tactisch spelen hoor. Het lijkt me toch duidelijk dat je tijdens demo geen K/D van bijna 3 kan hebben, tenzij je dus uitsluitend voor de kills gaat (en dan nóg is het gigantisch hoog).

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 05-12-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKikker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-08 12:20

MrKikker

Kansenjongere

Gister 2x TDM gespeeld en in beide matches een verschillende speler die een aimbot had en meteen een MOAB erin gooide.

Lang leve Activision en hun gebrek aan dedicated servers.

Wie is jouw favoriete fictieve personage? - God

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
MrKikker schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:57:
Gister 2x TDM gespeeld en in beide matches een verschillende speler die een aimbot had en meteen een MOAB erin gooide.

Lang leve Activision en hun gebrek aan dedicated servers.
Hopelijk komen de 'Unranked Dedicated Servers' nog wel Ranked.. zou een groot pluspunt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:56:
[...]

Je met objectives bezighouden heeft niks te maken met tactisch spelen hoor. Het lijkt me toch duidelijk dat je tijdens demo geen K/D van bijna 3 kan hebben, tenzij je dus uitsluitend voor de kills gaat (en dan nóg is het gigantisch hoog).
Is het vastzetten van de tegenstander op hun spawn zodat ze niet kunnen gaan armen/defusen niet op de objective spelen? Dat is hoe Demolition gespeeld wordt.

Op de objective spelen betekent niet automatisch dat je prone op een vlag moet gaan liggen klaar om gesniped te worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:10:
[...]

Is het vastzetten van de tegenstander op hun spawn zodat ze niet kunnen gaan armen/defusen niet op de objective spelen? Dat is hoe Demolition gespeeld wordt.

Op de objective spelen betekent niet automatisch dat je prone op een vlag moet gaan liggen klaar om gesniped te worden. :P
Halejulla!!!! _/-\o_

Iemand die het begrijpt!

Je hebt maar 1 doel, en dat is er voor te zorgen dat de tegenstander niet plant of defused en jij wel!.

[ Voor 12% gewijzigd door Mystikal op 05-12-2011 12:16 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:10:
[...]

Nee maar je zal het toch moeten doen om te capturen. Daarnaast zeg ik dat ook nergens. Ik reageer enkel op iemand die het woord "tactisch" erbij haalt, terwijl daar helemaal niet over gesproken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ik zou dit geen gelul willen noemen. Als jij kiest om demolition, domination of wat dan ook te gaan spelen dan is het toch logisch dat je gaat spelen op de manier zoals het bedoeld is? Als je daar dan toch geen zin in hebt, dan ga je toch TDM, KC of FFA spelen. Team Defender wat mij betreft. Iedereen moet inderdaad spelen zoals ie wilt. Maar kies dan wel het daarvoor geschikte type spel. Op deze manier irriteer je alleen maar andere spelers die wél serieus bezig zijn.
Mystikal schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:54:
[...]

Mwah, dat valt wel mee... En vergis je niet. Dat wij vaak spelen met een team van tussen de 3 en 6 mensen. Iedereen heeft toch een bepaalde taak (kwaliteit?)

[afbeelding]
[...]
Maar bedankt voor het compliment! Dan doe ik het een stuk beter ;)
Maar dit is alles wat jullie tot nu toe hebben gedaan. Dat geeft misschien een wat vertekend beeld. Ik ben benieuwd hoe de gemiddelde score per rondje eruit ziet, 30+ kills, 1 plant/defuse?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 12:26 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.