[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 3 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 25 Laatste
Acties:
  • 56.708 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Het is een compleet mysterie.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L
mark-k schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:16:
[...]

Ik heb mijn shottie pas op lvl 13 ofzo, maar al vanaf het begin gaat het heerlijk. Moet wel zeggen dat ik ook hele magazijnen leeggesprayd heb zonder kills, maar dat hoort erbij he :P

Die ballistic vests ga ik meestal eerder mee dood dan zonder, vind het echt irritant dat je beeld "verkleind" wordt, en die gele stukken zijn ook echt vervelend.
Laat ik ook eens reageren, na een hele tijd alleen maar mee lezen. Ik speel ook enkel met striker op moment (lvl 24). Ben nu één keer geprestiged (striker meegenomen) en kom er eindelijk achter wat een beetje de goede routes in een map zijn om met een shottie te lopen.

Zoals ik al eerder hier las is mw3 toch minder 'shotgunvriendelijk' dan blops. Daar haalde ik met de olympia betere scores dan hier met de striker.

Oja, dennis; topfilmpjes, vermaak me er altijd wel mee:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Apart schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:47:
[...]

Doe S&D Hardcore, Silencer op je geweer, Blind Eye, Assasin en Dead Silence. Kijken of je dan nog zo makkelijk over 'throwing knife of quickscopje' praat. Oja, het is PS3 is zowieso een stuk makkelijker..
makelijker dan wat? Ik speel op beide de PS3 en PC en er is werkelijkg een verschil op 1 punt na, op de PC lopen er meer akimbo rushers rond, afgezien van dat is het niveau exact hetzelfde.... Xbox kan ik niet over meepraten want heb daar nog nooit een potje COD op gespeeld.

Delai < Vind het tempo gewoon niet relaxt en dodelijk saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:57
@Rin

Ik snap je punt dat je S&D wat traag vind gaan.
Ik speel het best graag, omdat ik het vaak wel een relaxte gamemode vind. Niet constant actief, maar tussendoor rustig een glas drinken pakken kan prima.
Daarnaast vind ik het altijd wel soort van spannend als je als laatste over bent en je hele team mee zit te kijken wat jij doet, dan moet je je toch maar even gaan bewijzen ;)

Overigens heb ik in MW2 veel meer S&D gedaan, omdat ik hier de maps best wel bagger vind.
In Dome kun je geen kant op als je in het gebouw spawnt. Als je via de gang naar buiten gaat heb je altijd mensen die je op staan te wachten, en als je de andere kant kiest dan kunnen ze je van 3 kanten tegelijk onder schot nemen. Enige wat je kunt doen is in dat huisje campen, waar ik dus een grote hekel aan heb.
In MW2 had je veel maps waar je heerlijk mensen kon flanken en de camper die altijd op dezelfde plek zaten weg kon halen. MW3 heb je in de meest maps maar 2 of 3 manieren om naar de kant van de tegenstander te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Gtoniser schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:41:
@Rin

Ik speel het best graag, omdat ik het vaak wel een relaxte gamemode vind. Niet constant actief, maar tussendoor rustig een glas drinken pakken kan prima.
Daarnaast vind ik het altijd wel soort van spannend als je als laatste over bent en je hele team mee zit te kijken wat jij doet, dan moet je je toch maar even gaan bewijzen ;)

Overigens heb ik in MW2 veel meer S&D gedaan, omdat ik hier de maps best wel bagger vind.
In Dome kun je geen kant op als je in het gebouw spawnt. Als je via de gang naar buiten gaat heb je altijd mensen die je op staan te wachten, en als je de andere kant kiest dan kunnen ze je van 3 kanten tegelijk onder schot nemen. Enige wat je kunt doen is in dat huisje campen, waar ik dus een grote hekel aan heb.
In MW2 had je veel maps waar je heerlijk mensen kon flanken en de camper die altijd op dezelfde plek zaten weg kon halen. MW3 heb je in de meest maps maar 2 of 3 manieren om naar de kant van de tegenstander te gaan.
Deels mee eens.. Als je snel bent kun je gewoon dat gebouw uitvluchten. Of wachten dat de eerste rushers bij de ingang zijn geweest en dan er van tussen gaan. Geef wel toe dat ik BO en MW2 leuker vond met S&D. Desalniettemin geniet ik ook wel van MW3....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Ook jij doet je motto eer aan... Wat een onzin post! (ben ik ook een held in trouwens)
Waarom gelijk erboven op duiken? De post over ps3 spelers gaat toch nergens over?? Daar mag hij toch wel ff bikkel op doen? Hij daagt hem alleen maar uit.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:59:
[...]

Ook jij doet je motto eer aan...
mooi he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Helaas, gewijzigd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Modbreak:Iets vriendelijker mag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Lonestander schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:07:
Het winnende pc team van gister en eerder ;) vanavond weer? Dan zet ik m'n prestige token in voor dubbel xp :)
Present.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Gezellig green :)

Ik vond het gisteraaf weer lekker gaan, die m4a1 blijk ik toch fijner te vinden dan de scar.
De scar gebruikte ik veel in mw2, maar voorkeur gaat nu uit naar de m4 :)

[ Voor 84% gewijzigd door Lonestander op 20-12-2011 12:24 ]

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
delaitinho schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:52:
[...]

Deels mee eens.. Als je snel bent kun je gewoon dat gebouw uitvluchten. Of wachten dat de eerste rushers bij de ingang zijn geweest en dan er van tussen gaan. Geef wel toe dat ik BO en MW2 leuker vond met S&D. Desalniettemin geniet ik ook wel van MW3....
Inderdaad , In Black ops was S&D veel leuker.
Grotere maps , minder snipers , en je had de tomahawk :( .

Mw3 is inderdaad ook wel leuk , maar veel anders.
Het lijkt de afgelopen dagen wel dat je word beloond kwa spawns..
Word je paar keer door dezelfde malloot achter elkaar gedood , dan spawn je echt bijna direct bij hem.
Ben je zelf heel lekker bezig en ga je dood , dan spawn je aan de andere kant van de map :P

Gisteren wel 1 killcam meegemaakt waar je u tegenzegt..Zag mezelf 2 keer doodgaan in 1 killcam. :( .
Spawnde echt 1 meter met men rug naar de persoon die me net had gekilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Gtoniser schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:41:
@Rin

Ik hou dus zelf meer van gecontrolleerde chaos :D, Daarom voor mij ook Domination of Headquarters, al heb ik het laatste nog niet in MW3 gespeeld.

Voor mij voelen de maps in MW3 kleiner aan dan MW2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:09:
Oja, dennis; topfilmpjes, vermaak me er altijd wel mee:P
Merry XMAS en bedankt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Accept mijn friend request eens ;-) Vanavond spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 00:02
Sn0wblind schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:40:
[...]
Voor mij voelen de maps in MW3 kleiner aan dan MW2.
Ja, in MW3 zijn er niet echt mappen waar je echt grote afstand tussen hebt. IN MW2 had je Derail, een leuke map als je wil sniperen. Dit mis ik echter wel weer in MW3, de grootste map daar is geloof ik de sneeuw map met die bunker en die voelt relatief klein aan. Ook was bijna elke map in MW2 gemaakt voor TDM en S&D. In MW3 zijn alle mappen meer gemaakt op TDM en het nieuwe Kill Confirmed. (Dit is tenminste wat ik waarneem in het spel.)

Onlogische punten voor de bomb sites in S&D erger ik mij ook een beetje aan. :(

[ Voor 7% gewijzigd door Apart op 20-12-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Bakaara en Downturn zijn volgens mij een stuk groter, en daar kun je wel redelijk op snipen.

Op Lockdown kun je ook wel redelijk snipen, en ook Village en Resistance zijn goed te doen.

Outpost vind ik juist minder geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Door dat gezeik van het quickscopers , kan je op elke map scopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:11
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:30:
Door dat gezeik van het quickscopers , kan je op elke map scopen
Over gezeik gesproken. Ik werd gister gek van je invite's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimpie007 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:51:
[...]

Accept mijn friend request eens ;-) Vanavond spelen?
Bedankt , maar ik speel liever alleen. 8)7

Als ik met vrienden speel speel ik nog veel slechter dan nu. :'(

En dan is het super slecht volgens de gemiddelde mening van de tweaker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
chimera2 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:32:
[...]

Over gezeik gesproken. Ik werd gister gek van je invite's :(
Haha. :+

Ik heb er ook een stuk of 10 gekregen. Is het mogelijk er in het vervolg één te sturen Jan? Ik kan zo namelijk niet gelijk zien wat nieuw is, en wat niet. :P
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:33:
[...]

Tuurlijk dennis. Bang dat je exposed wordt?

[ Voor 33% gewijzigd door bram1984 op 20-12-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
bram1984 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:40:
[...]

Haha. :+

Ik heb er ook een stuk of 10 gekregen. Is het mogelijk er in het vervolg één te sturen Jan? Ik kan zo namelijk niet gelijk zien wat nieuw is, en wat niet. :P
10 is nog niks. Ik kreeg er zeker 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 16:34
Ik had er zondag ook een hele hoop. Was maandag 10 min. bezig om ze weg te krijgen :)

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Bij het received/ontvangen mapje op driehoekje klikken en dan deleten ;).

Maar het is inderdaad wel vervelend. 1 a 2 is niet zo'n probleem maar soms krijg ik er zoveel tegelijk dat mijn hele PS3 gewoon haperd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik denk dat Jan het expres doet. Hij zit dan met z'n tong uit z'n mond met een grote smile op het kruisje te raggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Laatst online: 19:45
Had zowieso de laatste paar keren dat ik inlogte last van dat mijn PS3 haperde als de pest, In het menu kon ik helemaal niks. Ingame geen probleem.

Iemand anders dit probleem? Hoop dat mijn ps3 nu niet aan het doodgaan is :(

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb dat ook wel eens gehad, bleek er nog een actieve download uit de store aanwezig te zijn, die vast zat. Deze vertraagde de boel enorm, ook tijdens het spelen.

Misschien daar even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:40:
Tuurlijk dennis. Bang dat je exposed wordt?
Niet bang , ik doe gewoon wat ik wil. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
>:) Agh.. Tom was er mee begonnen :P
En doe het niet altijd hoor , alleen als we in een party van 5 zitten en we wachten op 1 iemand :P dan invite ik je helemaal lam tot dat je komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
bram1984 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:05:
Ik heb dat ook wel eens gehad, bleek er nog een actieve download uit de store aanwezig te zijn, die vast zat. Deze vertraagde de boel enorm, ook tijdens het spelen.

Misschien daar even naar kijken.
Zal even kijken, wou namelijk een paar keer wel mee doen met jullie. Maar ik kreeg echt met geen mogelijkheid fatsoenlijk een game gestart. Kreeg ik er 1 gestard, moest de host natuurlijk leaven xD

Bedankt voor de tip! Hoop dat ik vanavond wel mee kan doen. Heb dan als het goed is mn nieuwe mixamp ook binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Sn0wblind schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:59:
Bij het received/ontvangen mapje op driehoekje klikken en dan deleten ;).

Maar het is inderdaad wel vervelend. 1 a 2 is niet zo'n probleem maar soms krijg ik er zoveel tegelijk dat mijn hele PS3 gewoon haperd :D
Okej, ik deed het altijd in-game bij de friend-invites.. Duurt een eeuwigheid. Weer wat geleerd d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:08:
En doe het niet altijd hoor , alleen als we in een party van 5 zitten en we wachten op 1 iemand :P dan invite ik je helemaal lam tot dat je komt :P
Die tactiek gebruik ik ook :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
En er boos om worden vindt Jan alleen maar leuk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 14:08:
We krijgen niet eens de kans om te komen man! De invites vliegen ons om de oren, nog voordat de melding van de vorige verdwenen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 13:33:
[...]

Hoezo, we spelen dan gewoon FFA ;-) Dan speel je dus alleen. Geen TDM,

Wil alleen wel eens kijken hoe lang je ergens kan kamperen dan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
delaitinho schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:04:
[...]

En er boos om worden vindt Jan alleen maar leuk :9
>:) .. Nee mag er best wel boos om worden hoor. maar mensen moeten niet vergeten dat het maar een geintje is :P als ze het niet leuk vinden dan zeg je het en dan doe ik het niet meer bij jou :P

Hell ik kom net van de dokter vandaan en ik heb 98 invites binnengekregen van tomrockanje :P
Ik vind het wel komisch... >:)

@Chi1mera2 en mij delete is geen oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Hoe zien mensen ingame dat ik Nederlander ben? Er begon er gisteren in eens iemand in chat NL tegen me te praten (over of ik die thrown knife zag (nee, niet gezien, wel gevoeld)). Terwijl ik niets gezegd had en geen NL vlag of NLtag voor mijn naam heb.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen met problemen met de XP met dropzone ?? Mijn hele beeldscherm word vol gespammed met 20 + points .. Dus op het eind heb ik zo rond 4000 xp PER POTJE !! dat schiet lekker op zou je denken
Maar kijk ik dan op game resume dan telt die kut alleen de kills die ik heb gemaakt ..niks dus geen 4000 xp ! Is dit een bug ?
Dan heeft het ook geen zin om objective te gaan spelen aangezien je constant granaten op je kop krijgt .
Meer mensen ervaring mee ? of is dit probleem al bekend bij IW ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dat kunnen ze niet zien, voor zover ik weet. Misschien je naam? Als je Paultje Pils of Bertus Beerenburger heet, zal je wel geen gladde Italiaan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:14:
Nog meer mensen met problemen met de XP met dropzone ?? Mijn hele beeldscherm word vol gespammed met 20 + points .. Dus op het eind heb ik zo rond 4000 xp PER POTJE !! dat schiet lekker op zou je denken
Maar kijk ik dan op game resume dan telt die kut alleen de kills die ik heb gemaakt ..niks dus geen 4000 xp ! Is dit een bug ?
Dan heeft het ook geen zin om objective te gaan spelen aangezien je constant granaten op je kop krijgt .
Meer mensen ervaring mee ? of is dit probleem al bekend bij IW ?
Heb al een aantal keer Dropzone gespeeld maar eigenlijk nooit gelet op het totaal aantal XP. Ik zal er vanavond eens op letten :)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:23:
[...]

Heb al een aantal keer Dropzone gespeeld maar eigenlijk nooit gelet op het totaal aantal XP. Ik zal er vanavond eens op letten :)
Nou ik ging net prestigen dus ik dacht nou dat zal dan wel hard gaan :9~ .. eerste potje rond 4500 xp .. ik dacht wat gek dat ik maar 1 level omhoog ben..Daarna zag ik dat ik maar 600 punten xp had gehad ( alleen de kills ) .
Nou dan heeft het voor mij geen zin om me vol te laten spammen met granaten als die 20 points per seconden niet meetellen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimpie007 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:30:
[...]

Hoezo, we spelen dan gewoon FFA ;-) Dan speel je dus alleen. Geen TDM,

Wil alleen wel eens kijken hoe lang je ergens kan kamperen dan ;-)
Ik heb het Tweakeradvies al opgevolgd en nu verander ik hier en daar een beetje van plek.

Misschien wordt ik ooit nog wel een echte rusher. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:33:
[...]

Nou ik ging net prestigen dus ik dacht nou dat zal dan wel hard gaan :9~ .. eerste potje rond 4500 xp .. ik dacht wat gek dat ik maar 1 level omhoog ben..Daarna zag ik dat ik maar 600 punten xp had gehad ( alleen de kills ) .
Nou dan heeft het voor mij geen zin om me vol te laten spammen met granaten als die 20 points per seconden niet meetellen |:(
Vreemd, maar ik vind 4500 ook al vrij weinig. Kan je beter Demolition doen. Vaak match bonus van 4000 per ronde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:35:
[...]

Ik heb het Tweakeradvies al opgevolgd en nu verander ik hier en daar een beetje van plek.

Nou, ik zou zeggen: accepteer z'n invite, dennis. Wat heb je te verliezen?

En met "ik" ervoor of erachter, is het nooit -dt-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimpie007 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:40:
[...]

Vreemd, maar ik vind 4500 ook al vrij weinig. Kan je beter Demolition doen. Vaak match bonus van 4000 per ronde
Nou daar zal je nog van op kijken .. een potje dropzone duurt korter als een teamdeath match .
Dat betekent dat ik 45 kills moet halen in een TDM potje .. nou ben ik niet slecht maar zo goed bij lange na niet :) plus je krijgt nog je match bonus !! van 2000 punten .dat zijn gemiddeld elke 5 min 6500 xp dan gaat het echt hard hoor :) Maar ja als het niet meetelt is de lol er gauw af
Ik weet het niet zeker maar demolition kan zelfs tot 20 minuten duren toch ? dan vind ik 4000 punten maar karig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:33:
[...]

Je scoort die punten voor je stand. Als je met zijn 5en op het punt ligt krijg je dus 100 p/s.
Zou iets te snel gaan als het xp zou zijn.

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
Lonestander schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:23:
Gezellig green :)

Ik vond het gisteraaf weer lekker gaan, die m4a1 blijk ik toch fijner te vinden dan de scar.
De scar gebruikte ik veel in mw2, maar voorkeur gaat nu uit naar de m4 :)
Yes, ik ben er ook weer. Lang geleden dat we verloren hebben. ;)

Ons record van 200-23 op DOM moeten we toch kunnen verbeteren? Trouwens wel saai op HQ constant 400-0 winnen >:)

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zlat schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:59:
[...]

Je scoort die punten voor je stand. Als je met zijn 5en op het punt ligt krijg je dus 100 p/s.
Zou iets te snel gaan als het xp zou zijn.
nee nee .. je krijgt 20 punten per persoon ..Maar ook het team krijgt 20 punten per seconden . anders zou het idd te snel gaan .. de match loopt tot 7500 .
Maar ik ga het niet meer spelen . tis alleen handig om blast shield pro te halen die heb je in no time :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die connectie problemen komen zie je echt goed tijdens een potje search!!!.

Schiet je iemand 6 keer met een pp90 in zijn hoofd , ik word door 1 kogel van en magnum geraakt en ik ben dood.

Kijk ik de killcam , heb ik niets geschoten en hij een heel magazijn van zijn magnum.
Kom op joh , dan is het toch niet leuk!!!.
Snap best dat er iets vertraging of dergelijke inzit , maar dit is gewoon frustrerend.
Lekker vanavond domination spelen , daar heb je het ook maar dan valt het niet zo erg op!.

@Spoornie Mijn record is 200-5 op domination 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:15:

@Spoornie Mijn record is 200-5 op domination 8)
Die van mij ook, wat toevallig! ;)

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben gelukkig niet de enige die het opviel

http://www.callofduty.com/message/106109693#106109693

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:35:
[...]

Jezus man, waarom laat je jezelf beinvloeden door wat andere zeggen, speel dit spel als hoe je wilt man, kom op, ze bepalen de regels niet van dit spel, zij hebben het spel niet ontworpen.

Heb gewoon plezier, als jij zo speelt als hoe zij het willen zien en je doet het met tegenzin dan weet je al dat je fout zit, je hoeft niks te bewijzen.

Als je leeftijd klopt (1975) zijn we relatief ouder dan de rest dus heb je ook een andere motivatie om te spelen, niet perse om de beste te zijn maar gewoon puur om de MP te spelen omdat computer tegenstanders saaier zijn dan echte mensen.

Oftewel; doe waar je zin in hebt, je hebt er 50 euro voor betaald en dat geld heb je betaald om plezier te hebben. ;)

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sm0k3r schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:32:
[...]

Jezus man, waarom laat je jezelf beinvloeden door wat andere zeggen, speel dit spel als hoe je wilt man, kom op, ze bepalen de regels niet van dit spel, zij hebben het spel niet ontworpen.

Heb gewoon plezier, als jij zo speelt als hoe zij het willen zien en je doet het met tegenzin dan weet je al dat je fout zit, je hoeft niks te bewijzen.

Als je leeftijd klopt (1975) zijn we relatief ouder dan de rest dus heb je ook een andere motivatie om te spelen, niet perse om de beste te zijn maar gewoon puur om de MP te spelen omdat computer tegenstanders saaier zijn dan echte mensen.

Oftewel; doe waar je zin in hebt, je hebt er 50 euro voor betaald en dat geld heb je betaald om plezier te hebben. ;)
Dank u. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sm0k3r schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:32:
[...]

"" wij "" geven hem alleen maar tips over hoe die meer kills zou kunnen pakken en dergelijke ;) denk dat die daarvan ook meer plezier van zou krijgen als die kan domineren in free for all ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Geen dank nodig maar vond het beetje onzinnig dat je aangaf anders te spelen als hoe jezelf wilt. Doe je ding, en zoals zij al aangeven; ze knallen jou meteen zodra ze jou zien dus ze hebben geen hinder aan jou hehehehehe

Jij vormt niet eens een probleem voor de hardcore MW3 spelers ;)

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 17:43:
[...]

"" wij "" geven hem alleen maar tips over hoe die meer kills zou kunnen pakken en dergelijke ;) denk dat die daarvan ook meer plezier van zou krijgen als die kan domineren in free for all ;)
Wellicht kan hij niet of nog niet zo spelen als hoe jullie spelen, ik ervaar het ook.

Ik was een redelijk baas in Q3 1 vs 1 maar heb al zo lang geen FPS gespeeld online en dit is mijn eerste weer na al die jaren dat ik nu net een n00b lijk.

Ik loop een beetje rond zonder te weten waar en hoe maar als ik iemand tegenkom 1 vs 1 ben ik meestal sneller in mikken en doden dan mijn tegenstander maar omdat ik niet weet waar ik naartoe moet word ik altijd in mijn rug geknald.

Ik kan de maps niet onthouden op 1 of andere manier, kennelijk te oud, andere prios in mijn brein.

Dus daarom "verdedig" ik hem een beetje omdat hij misschien zoals ik ook alleen maar speelt om te spelen en niet perse om de beste te zijn en hij laat zijn filmpjes zien aan ons om te laten zien dat hij alsnog mensen knalt (hoe dat maakt niet want als zijn tegenstander beetje om zich heen kijkt zag hij hem al lang liggen).

volgende keer gewoon je vorige post editten

[ Voor 2% gewijzigd door Sn0wblind op 20-12-2011 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehhh ik ben geen retard.

Met World at War was ik de nummer 3000 van de wereld met SnD.
In Black Ops was ik de nummer 5000 van de wereld met free for all.

Ik ben geen pro maar zeker geen retard , ik heb met de beste gespeeld , maar ik kon zeker meekomen met hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 21:59

Mavamaarten

Omdat het kan!

Net ontdekt dat MW3 eigenlijk echt super racistisch is :+
Speel eens "Infected" met wat vrienden op splitscreen en kies de map "village" of "mission".
De "Geinfecteerde" is een neger zwarte, en hij "verspreidt" zijn "ziekte"...

Niet dat ik zelf racistisch ben ofzo, maar IW moet dat toch met opzet hebben gedaan 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Mavamaarten op 20-12-2011 18:22 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 08:52

MonkeySleeve

It's just Monkey business

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 16:10:
Hoe zien mensen ingame dat ik Nederlander ben? Er begon er gisteren in eens iemand in chat NL tegen me te praten (over of ik die thrown knife zag (nee, niet gezien, wel gevoeld)). Terwijl ik niets gezegd had en geen NL vlag of NLtag voor mijn naam heb.
Xbox?

Want dan kun je op je gamertag meestal je land zien. Of als je lid bent van de nederland group op COD Elite, dan staat er zon poppetje naast je naam als die andere gast ook in die group zit.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:16:
Ehhh ik ben geen retard.

Ik ben geen pro maar zeker geen retard , ik heb met de beste gespeeld , maar ik kon zeker meekomen met hun.
Die lijsten laten alleen zien wie eigenlijk het meeste tijd erin steekt. Ikkan ook wel zeggen dat ik in de top 300 heb gestaan met domination in MW3, maar dat kwam omdat ik de game a 4 dagen voor launch had. Het zegt dus helemaal niks. Het is lastig te meten, maar aan je speelstijl te zien denk ik wel dat je het, en begrijp me niet verkeerd en niet als belediging het tegen heel veel spelers gewoon verliest. Dat zijn spelers die zichzelf gewoon trainen in de game, snelle aimskills, tactische ervaring etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Voor degene die in de party zaten, herinneren jullie deze nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ehhh ik ben geen retard.

Ik was in mw2 ook in de top 2500 van de wereld in team deathmatch maar dat kwam omdat ik het spel elke dag wel 10 uur speelde :P
Maar toen ik Mw2 speelde , speelde ik precies zoals jij nu speelt ;)
In Black ops werden men skills al wat beter (mede dankzij Delaitinho Beertje en Tomrockanje omdat ik veel keek naar hoe hun speelde)
Nu in mw3 ben ik weer wat beter geworden men reacties zijn veel sneller geworden en ik zie nu ook meer dan voorheen.
Denk in Black ops 2 dat ik eindelijk een beetje rond het niveau van Delaitinho en Beertje zit als het zo doorgaat 8)
Heb nu nog teveel potjes waarbij het gewoon helemaal NIET loopt.
(net zoals vanmiddag :( )
Dan kan je schieten op mensen wat je wilt maar je krijgt simpelweg gewoon de kill niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:32:
[...]

Die lijsten laten alleen zien wie eigenlijk het meeste tijd erin steekt. Ikkan ook wel zeggen dat ik in de top 300 heb gestaan met domination in MW3, maar dat kwam omdat ik de game a 4 dagen voor launch had. Het zegt dus helemaal niks. Het is lastig te meten, maar aan je speelstijl te zien denk ik wel dat je het, en begrijp me niet verkeerd en niet als belediging het tegen heel veel spelers gewoon verliest. Dat zijn spelers die zichzelf gewoon trainen in de game, snelle aimskills, tactische ervaring etc.
Klopt wat je zegt .. Ik stond bij COD 4 ook rond plaats 3000 met S & D .. Maar om nou te zeggen dat ik iedereen de pan uit veegde nou nee . ( niet dat ik belabberd was hoor ) Maar het was de enige mode die ik speelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Mavamaarten schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 18:21:
Net ontdekt dat MW3 eigenlijk echt super racistisch is :+
Speel eens "Infected" met wat vrienden op splitscreen en kies de map "village" of "mission".
De "Geinfecteerde" is een neger zwarte, en hij "verspreidt" zijn "ziekte"...

Niet dat ik zelf racistisch ben ofzo, maar IW moet dat toch met opzet hebben gedaan 8)7
En als het een blanke zou geweest? Kortom: onzin.

Wat een gruwelijke pot TDM op Mission net zeg. Eigenhandig het vijandelijke team compleet "verkracht". Twee predators met een triple en een double kill, twee choppers en nog wat care packages. Meerdere triple en double kills met m'n Type 95 en uiteindelijk geëindigd op 26-3. Heb zo het idee dat de meeste het spel nog niet zolang hebben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De leaderboards in BO waren gesorteerd op SPM.

Is het handig om slowchattende PS3 spelers een eigen topic te geven. Het is enorm saai om steeds door oerwouden tekst waarin staat hoe en hoelaat ze gaan spelen te moeten gaan. Ik snap dat er zo gepost wordt, want handig om af te stemmen maar het is van 0 toegevoegde waarde voor de rest van de lezers.

Over Smack Town Veteran Solo (Spec Ops waarbij je in de chopper begint).

-Knal jeep MG dude snel neer.
-Wissel naar LMG. Klik snel LT achter elkaar in tijdens het schieten zodat auto-aim zijn ding doet. Knal alles neer.
-Herlaad net voordat de gasten op de rechterdak uit het deurtje komen. Knal alles neer.
-Schiet na de daken schoongeveegd te hebben snel de jeep kapot/de MG dude neer.
-Prone achter de kabeloproldingen. Wip omhoog en omlaag en doe weer de LT spam truuk tot alles dood is.
-Loop rustig naar het rechter gebouw en hou steeds cover in de buurt. Er zitten ook mannekes in huisjes dus nooit sprinten.
-Als je op het dak bent. Prone. Knal 3 of 4 dudes neer op het dak vh linker gebouw.
-Plant.
-Ga aan de achterkant van rechter gebouw naar beneden en boem.
-Veeg de straat weer schoon vanuit cover.
-Loop rustig door linker gebouw heen. Boven zijn nog 4 of 5 kerels waaronder 1 aan de achterkant van de trap.
-Plant boem. Voorzichtig terug terwijl je fragt.
-Klaar.

Ik had eigenlijk meer moeite met de sotck exchange (tot dat ik door kreeg dat je gewoon op t einde achter cover moet blijven en moet wachten :P) en de hel van Volk zijn plan downloaden. Dat is echt een hel missie. Pro-tip. Flash de juggernaut op het einde en ren naar de ladder. Juggernauts in nauwe gangen zijn niet tof. :P

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2011 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ehhh ik ben geen retard.

Als je het zelf maar gelooft dennis, als je het zelf maar gelooft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik geloof het ook niet zo erg over top 5000 in black ops.
Het gaat zoals boven al aangegeven per minuut. en aangezien jij hardcore campt geloof ik het niet.
voor hoge scores per minuut moet je actief rondrennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoozeWooz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-12-2020
: D voeg me toe 'boozewooz' op steam =)) lijkt me cool om met tweakers te gamen, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2
  • Laatst online: 20-08 22:07

sebasss2

Auto fanaat

Black ops was easy heb nummer 25 gestaan van de wereld.
Ik heb er een foto van dat ik nummer 80 ben. Speelde alleen demoletion 24/7 nuketown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Vandaag denk ik dan de eerste gescheiden Dutch Eagles parties, 1 deel die aan de S&D ging, ander deel aan de Domination, waren weer mooie matches.

Valt me alleen echt op, BT Sony headset betekent gewoon lichte lag extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
In-game lag? Ik heb ook een Sony, maar nog nooit gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
bram1984 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 22:13:
In-game lag? Ik heb ook een Sony, maar nog nooit gemerkt.
Meer lag van de controller, met alle 3 varianten die ik heb begin van de avond getest. dit gedaan door een met 60frames een filmpje op te nemen van een private match, actie uti te voeren en in slowmotion afspelen en dan kijken hoelang het duurt voordat de actie op het scherm word uitgevoerd. Was alsngo lastig meten want 60fps video is niet zo heel snel, toch zag ik een klein verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online

j4y

Het is hier een MW3 topic, niet MW1

[ Voor 89% gewijzigd door PWM op 21-12-2011 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Sn0wblind schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 21:47:
Vandaag denk ik dan de eerste gescheiden Dutch Eagles parties, 1 deel die aan de S&D ging, ander deel aan de Domination, waren weer mooie matches.

Hehe, uit eindelijk was ik blij dat ik het jullie mee kon doen idd. Daarvoor moest ik S&D als enige Dutch Eagle tegen 6 anderen spelen. Was wel ff leuk maar 4 keer achter mekaar verliezen en daarin maar 1 keer een ronde winnen is toch niet echt leuk :P

Domination waren een aantal gave potjes,

Wel vreemd van die extra lag, had ook bijna die headset gekocht. Maar heb op het laatste moment toch besloten een bedraade headset te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:15

Gundogan

Rip and tear, until it is done

bram1984 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:11:
[...]

En als het een blanke zou geweest? Kortom: onzin.

Wat een gruwelijke pot TDM op Mission net zeg. Eigenhandig het vijandelijke team compleet "verkracht". Twee predators met een triple en een double kill, twee choppers en nog wat care packages. Meerdere triple en double kills met m'n Type 95 en uiteindelijk geëindigd op 26-3. Heb zo het idee dat de meeste het spel nog niet zolang hebben. :+
Wacht maar tot het Christmas Noob festijn >:) ;)

En ik denk dat we in NL uiteraard ook de Sinterklaas Noobs hebben. :)

Blijf in de goede kerst gedachte: wees lief voor ze!

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Morgen ga ik gewoon weer even lekker domination spelen denk ik ;)
Dat search is zeer leuk , maar niet 3 dagen lang :P

Edit: Men 500ste win is binnen 8)
500 wins tegenover 132 losses :(

@Batsaap :P
Ik had jou wel een paar keer mooi :P

@Dutch Eagles..
Het waren wel lekkere search potjes toen we met Riot shield only gingen spelen haha 8)

En die triple kill met de javalin op search was ook zeer fijn 8)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2011 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j4y schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 22:29:
[...]

soz4nogeenkeercod4.jpg

[video]

Als dat soort mensen tegen jou spelen wordt je finaal weggespeeld hoor... (als ze uberhaupt mw3 gaan spelen...)
Promod MW1 op PC heeft weinig met MW3 HC FFA op Xbox te maken. Maar bedankt voor je nutteloze spam post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

j4y schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 22:29:
[...]

soz4nogeenkeercod4.jpg

[video]

Als dat soort mensen tegen jou spelen wordt je finaal weggespeeld hoor... (als ze uberhaupt mw3 gaan spelen...)
Verkeerde Topic!, Probeer het hier eens [Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 11

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2

Potjes waren inderdaad erg leuk. Ik heb de sony ps3 headset Afbeeldingslocatie: http://lh6.googleusercontent.com/public/ghU686SBMk0_z_aqHgSauCOT0w4WO4hDdbMgyTUTcHFdSMgpzBBsqnsYaog06nLFX9eUUdhM8guUba9HTJ248Lxdw-j-adLXMIZ2POSwZD5ropYG4bOOeBa6SKNbjGYen opzich heb ik niet echt problemen.
En ik heb de Afbeeldingslocatie: http://lh3.googleusercontent.com/public/wDMwg894rI4TO0pAfFb7g0uq4Bv23giSc-zXvEfzJW7ce4oNf61UbjVhHEcqy6BIngyMBYJyABrs4xaFux3gDZ4eOfbM-KrqJPmslvBG-BEg0jf-JKzWdHVn4k4v_qrW7Ayq9gKlAZbtGmEkw2nP6nBkdF-MiMtgFt2bKZo_zZB0JU2VGsFbY6Y6FOpiEQ

[ Voor 34% gewijzigd door chimera2 op 21-12-2011 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Hoe bevalt die? Ik zit er namelijk ook over te denken om 'm aan te schaffen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 00:05:
[...]

@Batsaap :P
Ik had jou wel een paar keer mooi :P
*Mompelt iets over campen* >:)

Nee grapje hoor! Search en destroy is gewoon echt niks voor mij xD. Ben veel te "Rush" minded dus potjes dat ik een redelijke score haal zijn best zeldsaam. Of het is gewoon dat ik de collision points nog niet door heb, dat kan ook nog. Vaker spelen dus, of helemaal niet meer spelen :D

Die domination potjes gingen wel heerlijk, op 1 potje na op fallen. Maarja, de eerste keer dat ik daar goed op speel moet nog komen xD. Stond toch vaak bijna bovenaan van mijn team, zonder al te veel kills. Rin was elke keer eerste tho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Ik vind hem wel erg fijn. Je kan ook het game geluid en het gelul van de andere met een schuifje apart harder/zachter zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nieuwe game die mijn dag heeft gemaakt.

Ik heb de raad opgevolgd en schiet nu sneller met de predator missile.
Nu maak ik zelfs double kills ermee.

Nu nog een predator missile triple kill!!!

:P :9 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 08:31:
Een nieuwe game die mijn dag heeft gemaakt.

[video]

Ik heb de raad opgevolgd en schiet nu sneller met de predator missile.
Nu maak ik zelfs double kills ermee.

Nu nog een predator missile triple kill!!!

:P :9 8)7
Of een multikill 5 Dus :P
Gister wel bijna 5 mensen met die gun in die helicopter in bakaraa
Ik had er 4 en een half :S Dus 4 kills en 4 hitmarkers maar hij wou niet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Intruder schreef op woensdag 21 december 2011 @ 08:25:
[...]

*Mompelt iets over campen* >:)

Nee grapje hoor! Search en destroy is gewoon echt niks voor mij xD. Ben veel te "Rush" minded dus potjes dat ik een redelijke score haal zijn best zeldsaam. Of het is gewoon dat ik de collision points nog niet door heb, dat kan ook nog. Vaker spelen dus, of helemaal niet meer spelen :D

Die domination potjes gingen wel heerlijk, op 1 potje na op fallen. Maarja, de eerste keer dat ik daar goed op speel moet nog komen xD. Stond toch vaak bijna bovenaan van mijn team, zonder al te veel kills. Rin was elke keer eerste tho :)
Ik werd er een potje uitgemieterd en toen kwam ik mooi ff bij jou tegen de rest.. Heb ik de dutch eagles toch wel ff gepakt.. Helaas waren het te grote noobs in het team om ze helemaal te verslaan..

Voor de rest was het echt een geweldig avondje S&D, geweldig genoten... Riot shield met z'n allen en dan gewoon keihard winnen.. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Throwing knifes, launchers, javelins... alles voor een perfect youtube filmpje voor de dutch eagles.. Iemand die met PVR die momenten kan opnemen????? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 19:22:
De leaderboards in BO waren gesorteerd op SPM.

Is het handig om slowchattende PS3 spelers een eigen topic te geven. Het is enorm saai om steeds door oerwouden tekst waarin staat hoe en hoelaat ze gaan spelen te moeten gaan. Ik snap dat er zo gepost wordt, want handig om af te stemmen maar het is van 0 toegevoegde waarde voor de rest van de lezers.

Over Smack Town Veteran Solo (Spec Ops waarbij je in de chopper begint).

-Knal jeep MG dude snel neer.
-Wissel naar LMG. Klik snel LT achter elkaar in tijdens het schieten zodat auto-aim zijn ding doet. Knal alles neer.
-Herlaad net voordat de gasten op de rechterdak uit het deurtje komen. Knal alles neer.
-Schiet na de daken schoongeveegd te hebben snel de jeep kapot/de MG dude neer.
-Prone achter de kabeloproldingen. Wip omhoog en omlaag en doe weer de LT spam truuk tot alles dood is.
-Loop rustig naar het rechter gebouw en hou steeds cover in de buurt. Er zitten ook mannekes in huisjes dus nooit sprinten.
-Als je op het dak bent. Prone. Knal 3 of 4 dudes neer op het dak vh linker gebouw.
-Plant.
-Ga aan de achterkant van rechter gebouw naar beneden en boem.
-Veeg de straat weer schoon vanuit cover.
-Loop rustig door linker gebouw heen. Boven zijn nog 4 of 5 kerels waaronder 1 aan de achterkant van de trap.
-Plant boem. Voorzichtig terug terwijl je fragt.
-Klaar.

Ik had eigenlijk meer moeite met de sotck exchange (tot dat ik door kreeg dat je gewoon op t einde achter cover moet blijven en moet wachten :P) en de hel van Volk zijn plan downloaden. Dat is echt een hel missie. Pro-tip. Flash de juggernaut op het einde en ren naar de ladder. Juggernauts in nauwe gangen zijn niet tof. :P
Smack Town had ik al gehaald btw, maar ik speel op PC dus ik heb geen Auto-Aim knopje ;)

Over Volks plan missie dinges, wat dacht je van gewoon die juggernaut doodschieten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gisteren te brak en te moe om nog te gamen (en dat om 22:00) na ja vanavond weer knallen denk ik.

Zin om weer met een goed team te knallen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op woensdag 21 december 2011 @ 08:58:
[...]

Over Volks plan missie dinges, wat dacht je van gewoon die juggernaut doodschieten? :P
Meh, in dat smalle gangetje na een hel van een missie had ik geen zin om een risico te nemen. Flashen en doorrennen werkt een stuk makkelijker. :P

Voor de volledigheid. Dat auto-aimmen zit alleen in SP en Spec Ops missies. Niet in Survival en MP. Daar heb je wel aim-assist maar dat is niet vergelijkbaar.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2011 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Speelde laatst een potje en uit rage pakte ik mijn Type 95, was vergeten dat er de assault package op zat want was verbaast toen ik ineens een predator kreeg. Naja fuck it dacht ik en vuur dat ding af. Zie allemaal rode vierkantjes staan bij domination C.

Bam 5 man en een emblem rijker :*)

Afbeeldingslocatie: https://elite.callofduty.com/assets/images/mw3/user_emblems/cardicon_tiger.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKikker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-08 12:20

MrKikker

Kansenjongere

bijna m'n golden L86 :D
ding is woest met kick en thermal.

Wie is jouw favoriete fictieve personage? - God

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15

User

S3

Zijn er hier trouwens nog mensen die actief met pump action shotguns spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
Ik ben gister uitgemaakt voor camper in hardhat.

Volgens mij echt onterecht, omdat ik de hele tijd tussen A-B en B-C aan het lopen was, en alleen ging liggen als ik beschoten werd. Één of andere deen kon er niet tegen dat ik hem de hele tijd neer schoot met een m4a1 terwijl hij met zijn akimbo fm9 rond liep denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15

User

S3

Lonestander schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:41:
Ik ben gister uitgemaakt voor camper in hardhat.

Volgens mij echt onterecht, omdat ik de hele tijd tussen A-B en B-C aan het lopen was, en alleen ging liggen als ik beschoten werd. Één of andere deen kon er niet tegen dat ik hem de hele tijd neer schoot met een m4a1 terwijl hij met zijn akimbo fm9 rond liep denk ik. :P
Zodra ik akimbo FMG's tegenkom, pak ik mijn shotgun of mijn PM-9 erbij. Die lui kunnen er meestal niet tegen als je meer firepower hebt dan zij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
Ben niet zo'n shogun type. Ik loop liever met assault rifle of submachine gun rond.
Gister liep ik dus met de m4a1 met de scorpion. Had ook dubbel xp aangezet dus ben gister binnen 2 uur 25 levels gestegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2
  • Laatst online: 20-08 22:07

sebasss2

Auto fanaat

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xgoSjl.jpg
Gisteren was men broertje aardig opdreef..
Sniper in Fallen,
Killstreak reaper- ac130 -en osprey..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
sebasss2 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:02:
[afbeelding]
Gisteren was men broertje aardig opdreef..
Sniper in Fallen,
Killstreak reaper- ac130 -en osprey..
Wel bikkel!

Krijg je dan ook 2 MOABs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
wimpie007 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:03:
[...]

Wel bikkel!

Krijg je dan ook 2 MOABs :P
Nee want je heb een killstreak gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

53 - 0 met een sniper? Geezus die wil ik best eens terug zien in Theater!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
chimera2 schreef op woensdag 21 december 2011 @ 10:05:
[...]

Nee want je heb een killstreak gebruikt :)
Moeten het echt 25 gunkills achter elkaar zijn, of mogen er ook wat killstreak-kills tussendoor komen (dat je in totaal dus meer dan die 25 kills hebt)?

Pagina: 1 ... 22 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.