[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 3 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 25 Laatste
Acties:
  • 56.710 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Die slash op het einde weghalen.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

of fatsoenlijk linken door je link tussen [img] tags te zetten?

[ Voor 21% gewijzigd door Frentik op 19-12-2011 11:43 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Laatst online: 10-09 16:34
Thanks! :)

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Lopen jullie mijn matige potje te linken als bewijs? Ongelovigen! ;)

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Probeer zelf even dit knopje in je originele post: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/toolbar/image.gif

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Zlat schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:35:
[...]

Lopen jullie mijn matige potje te linken als bewijs? Ongelovigen! ;)
Je naam staat nergens in beeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
EKR88 schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:36:
[...]

Je naam staat nergens in beeld ;)
Dat klopt, ik had toevallig net zelf in Elite rond lopen klikken waardoor ik dacht: Hmmm... dat wapen, k/d ratio, nemesis, victim... Dat kan nooit!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Zlat schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:38:
[...]

Dat klopt, ik had toevallig net zelf in Elite rond lopen klikken waardoor ik dacht: Hmmm... dat wapen, k/d ratio, nemesis, victim... Dat kan nooit!! :+
Volgende keer zal ik e.e.a. blurren voor je O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
EKR88 schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:42:
[...]

Volgende keer zal ik e.e.a. blurren voor je O-)
Dat hoeft niet hoor :P

Wel raar dat Elite zo waardeloos bepaalde statistieken registreert. Ik heb in die pot zeker weten een paar defends gemaakt, maar zoiets toont dan niet. Bij andere speltypes valt het me ook vaak op dat er statistieken missen/niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sm0k3r schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:02:
[...]

Maakt het wat uit, als hij hier lol en plezier mee heeft, hij heeft er ook 50 euro voor neegeteld als jij dus dit is hoe hij zijn 50 euro wilt en kan benutten.

Dat trieste gelul over campen en troep, ik zie iedereen trashtalken tegenwoordig en vind het diep triest, kennelijk nooit echte campers meegemaakt zoals in UT99 en BF2.

Ook dat Akimbo gezeik, ik gebruik het ook omdat het goed is, wat lopen ze nou te zeiken, gebruik het verdomme ook. Als het nou eens iets was wat alleen een paar mensen kunnen gebruiken maar iedereen kan het gebruiken.

Weet je wat pas geinig is, iemand tegenkomen met Akimbo en die met jou Akimbo verslaan en dan Akimbo-n00b genoemd worden hahahahaha trieste mensen tegenwoordig online.
En daarom is de COD community ook zo verrot.. iedereen is een camper.. alle wapens zijn voor n00bs.. en dat komt alleen maar door die kinderen die niet kunnen winnen en daarom maar gaan zeiken op andermans speelstijl.

Als ik Dennis was ik nog extremer gaan campen alleen al om die triesto's die er zo zielig op reageren te trollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:59:
[...]

En daarom is de COD community ook zo verrot.. iedereen is een camper.. alle wapens zijn voor n00bs.. en dat komt alleen maar door die kinderen die niet kunnen winnen en daarom maar gaan zeiken op andermans speelstijl.

Als ik Dennis was ik nog extremer gaan campen alleen al om die triesto's die er zo zielig op reageren te trollen
Zodat jij weer kan reageren op de trollers _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die gaan klagen zijn gewoon zeurpieten!!!

PS.ik klaag ook weleens als ik verlies!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:27:
Mensen die gaan klagen zijn gewoon zeurpieten!!!

Dan zul je vast vaak klagen :|

Edit: gebaseerd op je win/loss ratio van 10%...

[ Voor 9% gewijzigd door EKR88 op 19-12-2011 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Dutch_Eagles Ja ging lkkr gisteren haha.

Het is mij opgevallen dat de challenges voor bv Finishing moves. Het niet doen bij mij?
Ik heb nu al drie keer absentee killer gehaald en Owned final killcam met een riot shield, en nog een aantal anderen.

En dat ik daarna geen melding/callsign krijg?
Komt dat omdat deze niet meetellen als je domination speelt?
hebben meerdere mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EKR88 schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:28:
[...]

Als ik verlies klaag ik niet , ik klaag pas als ik een slechte kdr heb. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EKR88 schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:05:
[...]

Zodat jij weer kan reageren op de trollers _/-\o_
Klopt :) de vicieuze cirkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:27:
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:32:
[...]

Als ik verlies klaag ik niet , ik klaag pas als ik een slechte kdr heb. 8)7
:F

Als je K/D verhouding gemiddeld net zoals hierboven is (12-8, of 12-6 for that matter, getuige je K/D van 2), zou ik daar anders ook niet zo tevreden mee zijn, helemaal niet met FFA. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik roep niet zo vaak mee Noob over de headset(roep wel andere dingen maar daar even los van)
Maar bij 3 dingen zeker nog wel.
1:Iemand die met een RPG als primary rond loopt.
2:Iemand die met een Grenade launcher attachment als primary loopt.
3:Iemand die ligt de campen bij een vlag die niet van hun is maar ook niet die vlag gaat pakken , maar gewoon lekker blijft campen

@Bram.
Ik haal soms scores in Domination van 50-4.
Maar kan het potje daarna als we moeite hebben met capturen makkelijk op 25-30 bijvoorbeeld eindigen..Maar dan winnen we wel haha :P
In Black ops maakte het me niet uit of ik won ..zolang men K/d maar goed was.
Maar nu is het precies andersom.
Veel leuker zo als je alles wint.!

Soms raak ik wel even iets te enthousiast als we een bepaalde punt niet kunnen pakken en ga ik schelden :P Maarja alles voor de win haha :*)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2011 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:59:
[...]

Dat is nou ook weer niet de bedoeling en als ik zo alle maps heb gezien kan je in dit spel niet echt campen want daar zijn de maps te klein voor, ik heb pogingen gezien zoals mensen die als sniper in een simpele hoek gaan pronen, daar loop je langs knal ze en loop weer door, hoek is niet eens rommelig of met obstakels, je bent 100% zichtbaar!!!

Mensen moeten minder zeiken maar gewoon algemeen onschuldig schelden zoals ik als ik gaar was afgemaakt (knife kill bijvoorbeeld) met woorden als "you motherfucker" of de simpele "FU". Je maakt dan niemand onterecht uit voor cheater of n00b of camper.

[ Voor 3% gewijzigd door Sm0k3r op 19-12-2011 12:55 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:49:
Ik roep niet zo vaak mee Noob over de headset(roep wel andere dingen maar daar even los van)
3:Iemand die ligt de campen bij een vlag die niet van hun is maar ook niet die vlag gaat pakken , maar gewoon lekker blijft campen
Als het spel voor jullie (ik quote jullie even) om het winnen van een ronde draait.. waarom maakt de weg er naartoe dan zoveel uit? Iedereen speelt toch op zijn eigen manier?

Zeuren en noob roepen vind ik meer teken van frustratie omdat je eigenlijk niet kan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984

@Bram.
Maar kan het potje daarna als we moeite hebben met capturen makkelijk op 25-30 bijvoorbeeld eindigen..Maar dan winnen we wel haha :P

Soms raak ik wel even iets te enthousiast als we een bepaalde punt niet kunnen pakken en ga ik schelden :P Maarja alles voor de win haha :*)
Ik moet gelijk aan B denken, op Village. :+

Ik zie jou daar altijd op die brug liggen, tussen de explosies en de rook. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

@Bram.

Haha je deed het als team captain goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dj-sannieboy schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:55:
[...]

Haha je deed het als team captain goed!
Dank uwe 8)
Scheelde ook heel veel dat jullie ook luisterde haha :+

Van mij mogen jullie alle kills hebben , zolang er maar 2 punten verdedigt worden tegelijk :P

Zelfs die gozer die erbij kwam die ik niet eens ken , deed alles wat ik zei haha :+

Vanmiddag maar weer even in de Special Ops duiken , tijd om mijn record daar ook te verbreken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:58
O-) lieve RPG :P

Het is wel handig als gewoon 1 iemand een beetje oplet dat alles wordt verdedigd. Wie het is boeit niet zoveel, als het maar iemand is. Jan doet het prima dus wat mij betreft gewoon zo doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazeker, dat is ook gewoon relaxed als er 1 iemand instructies geeft i.p.v. 6 mensen die door elkaar heen schreeuwen! haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:35:
Jazeker, dat is ook gewoon relaxed als er 1 iemand instructies geeft i.p.v. 6 mensen die door elkaar heen schreeuwen! haha
Ja ik vind het goed om dat blijven te doen hoor , ging hartstikke fijn gisteren dus niets te klagen.
Alleen moeten we ook even met Delai overleggen haha :P

Back on topic.

Ik maak me sinds vandaag ook weer een beetje schuldig aan akimbo....(Skorpion :+ )

Ben ook weer lekker random semtex aan het rondgooien haha (speel ff alleen dus vandaar)
Net een random triple kill :P toch wel fijn

Maar ik blijf die map Interchange echt een kutmap vinden , Fallen begin ik ondertussen een beetje aan te wennen , vind hem nu niet meer gruwelijk kut maar nu gewoon kut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 00:48:
Weetje wat me opvalt.

Ik speel met een zooi tweakers waar ik net mee samen speel en ik kom in 52 matches tot 52 wins.

Ik speel met men normaal gesproken vast party (Delai , vinnert , Deboor) en we komen in 11 matches tot 7 losses.....
Kwam ook een beetje omdat volgens mij jullie totaal NIET serieus speelde :P beetje jammer.
Hell als ik een spectator was zou ik zeggen dat er een paar expres gingen verliezen :| ..

Aghja maar wel lekker met die party waar ik voor de rest van de dag mee speelde een winningstreak van 52 kunnen neerzetten 8) Win percentage staat nu op 78% 8)

Maar EKR , Sannieboy , Ruwi en gtoniser.. Waren hele lekkere potjes vandaag 8)
Lekker continu iedereen coachen waar ze naar toe moeten haha :+

Vooral dat potje op Interchange was heerlijk.

Wel een fijne knife kill had je op dome Delaitinho 8) 8)
Ok wat een gehaat..
Kom op zeg... dat waren potjes S&D! Snap dat je gefrustreerd raakt als je op zo'n lange streak staat maar Vinnert en Ik hebben daarna nog een potje domination gedaan waar we van 115-170 achterstand omgezet (echt met z'n tweeen) naar een 200-199 win!!! WINNING!

Dus dat geblaat dat je met andere 'tweakers' wint dan moet je lekker met hun spelen. 8) Tuurlijk erg makkelijk om andere de schuld te geven van een loss.

Ik wil me eigenlijk niet eens verdedigen omdat ik altijd voor de wins ga anders had ik wel k/dtje van 3 of hoger gehad.

EDIT: sommige mensen zijn echt pure killfeeders en daar speel ik ook niet graag mee.
Jan ik kom straks wel weer, ff aan me scriptie maar kon het niet laten hier op te reageren. We moeten gewoon vaste party spelen.

Laatste opmerking; gisteren ook met Speldje een potje S&D, stonden 3-0 voor maar lieten de bom daarna telkens ontploffen (lekker erbij gaan staan met z'n alleen en ding laten opblazen), en toen het 3-3 stond ze ff helemaal gesloopt.. hahaha! 8)

[ Voor 13% gewijzigd door delaitinho op 19-12-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
EKR88 schreef op maandag 19 december 2011 @ 12:28:
[...]

Mijn win loss ratio zuigt ook maar dat komt echt voor de helft doordat ik steeds in kutpotjes wordt gestopt die bijna zijn afgelopen waarbij mijn team dik achter staat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:40:
[...]

Ja ik vind het goed om dat blijven te doen hoor , ging hartstikke fijn gisteren dus niets te klagen.
Alleen moeten we ook even met Delai overleggen haha :P

Back on topic.

Ik maak me sinds vandaag ook weer een beetje schuldig aan akimbo....(Skorpion :+ )

Ben ook weer lekker random semtex aan het rondgooien haha (speel ff alleen dus vandaar)
Net een random triple kill :P toch wel fijn

Maar ik blijf die map Interchange echt een kutmap vinden , Fallen begin ik ondertussen een beetje aan te wennen , vind hem nu niet meer gruwelijk kut maar nu gewoon kut :P
Ik heb dat zelf met de javelin. Na een aantal potjes dropzone gebruik ik hem nu ook vaker in domination. Je scoort er toch wel af en toe een double/triple kill mee. :*)
wimpie007 schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:46:
[...]

Mijn win loss ratio zuigt ook maar dat komt echt voor de helft doordat ik steeds in kutpotjes wordt gestopt die bijna zijn afgelopen waarbij mijn team dik achter staat....
Ik heb de laatste tijd juist het idee dat het matchen beter wordt. ik kom nu vaker in een match in het winnende team. Eerder had ik het idee dat ik altijd in het verliezende team werd geplaatst..

[ Voor 22% gewijzigd door EKR88 op 19-12-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
delaitinho schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:44:
[...]

Ok wat een gehaat..
Kom op zeg... dat waren potjes S&D! Snap dat je gefrustreerd raakt als je op zo'n lange streak staat maar Vinnert en Ik hebben daarna nog een potje domination gedaan waar we van 115-170 achterstand omgezet (echt met z'n tweeen) naar een 200-199 win!!! WINNING!

Dus dat geblaat dat je met andere 'tweakers' wint dan moet je lekker met hun spelen. 8) Tuurlijk erg makkelijk om andere de schuld te geven van een loss.

Ik wil me eigenlijk niet eens verdedigen omdat ik altijd voor de wins ga anders had ik wel k/dtje van 3 of hoger gehad.
Ik was gisteren eventjes gefrustreerd joh :P Volgens mij zou jij dat ook een beetje zijn als je een streak van 52 naar de klote helpt.
En klopt ik was ook niet erg best in die potjes , we waren allemaal waardeloos.
We liepen een beetje maar over die map te rennen in S&D.

Maar ik zeg gewoon dat het in de middag gewoon heel erg lekker liep met die andere tweaker van de clan...Is toch juist goed?

En ik zeg toch ook niet jou specifiek ;) die 2 random teamgenoten die erbij zaten hielpen ook niet echt mee :P
Het was gewoon waardeloos van ons allemaal , dus raak ik wat gefrustreerd als ik men streak kapot help :)

En je kent me toch ondertussen..Ik ken absoluut niet tegen mijn verlies :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Ja joh is allemaal ok, als je tegen zwaaar geprestigde lui speel en je hebt twee nerds erbij van level 26 zonder prestige moet je ook niet denken dat we superman zijn (al denk ik dat af en toe wel;))

@EKR: net een multi-kill op village met me javelin (6 stuks) zal 'm vanavond eens loaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
delaitinho schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:56:
Ja joh is allemaal ok, als je tegen zwaaar geprestigde lui speel en je hebt twee nerds erbij van level 26 zonder prestige moet je ook niet denken dat we superman zijn (al denk ik dat af en toe wel;))

@EKR: net een multi-kill op village met me javelin (6 stuks) zal 'm vanavond eens loaden..
We zijn toch juist wel Superman 8) njaah of Dutch Eagles :P

Ik had net met 1 Airstrike 9 enemies down 8) Helaas in Spec ops maar toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:01:
[...]

We zijn toch juist wel Superman 8) njaah of Dutch Eagles :P

Ik had net met 1 Airstrike 9 enemies down 8) Helaas in Spec ops maar toch :P
Krijg je nog emblems/titles voor het spelen van spec ops eigenlijk, of alleen als je multiplayer speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
EKR88 schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:04:
[...]

Krijg je nog emblems/titles voor het spelen van spec ops eigenlijk, of alleen als je multiplayer speelt?
Voor zo ver ik weet niet , wel wat trophies. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@EKR88

In Spec Ops kan je twee callsigns krijgen zover ik weet.

1 Unstoppable: Reach wave 15 in all Special Ops Survival maps. (Unlocked alongside acheivement)
2 Over achiever: Earn 3 stars in all Special Ops missions

Dus dat haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:08:
@EKR88

In Spec Ops kan je twee callsigns krijgen zover ik weet.

1 Unstoppable: Reach wave 15 in all Special Ops Survival maps. (Unlocked alongside acheivement)
Ik weet wat ik deze week ga doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Just_jan

Daarom zat ik gisteren ook in spec ops.
Unstoppable is makkelijk te doen. Alleen die Over achiever is moeilijk man overal 3 sterren! pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:11:
@Just_jan

Unstoppable is makkelijk te doen. Alleen die Over achiever is moeilijk man overal 3 sterren! pff
Dat ga ik niet eens proberen die 3 sterren , Ik heb er zo'n gruwelijke hekel aan als ik spellen moet spelen waar een tijdlimiet aanzit (trauma aan de eerste tomb raider overgehouden haha :P )

Alhoewel , wil het wel een keertje gewoon allemaal uitspelen (niet zozeer 3 sterren maar wel uitspelen)
Binnenkort een keertje die missions die Ruwi?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2011 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik heb net een clan invite van delai geaccepteerd. Het duurt zeker even voordat ik die bij Connect zie staan?

Hebben jullie daarnaast allemaal een premium account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:58
Als het goed is zou je hem gelijk moeten zien.
Niet allemaal geloof ik, meeste wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bram1984 schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:29:
Ik heb net een clan invite van delai geaccepteerd. Het duurt zeker even voordat ik die bij Connect zie staan?

Hebben jullie daarnaast allemaal een premium account?
Ik zie je er gewoon bijstaan hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
EKR88 schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:47:
[...]

Ik heb dat zelf met de javelin. Na een aantal potjes dropzone gebruik ik hem nu ook vaker in domination. Je scoort er toch wel af en toe een double/triple kill mee. :*)

[...]

Ik heb de laatste tijd juist het idee dat het matchen beter wordt. ik kom nu vaker in een match in het winnende team. Eerder had ik het idee dat ik altijd in het verliezende team werd geplaatst..
Dat komt denk ik dat ik zo goed ben en hopen dat ze door mij erbij te zetten de match levellen :P

maar van 64-190 in dom en 0-4 (serieus waar, zag nog net de bom ploffen) in S&D maak ik ook niet zoveel meer. Ook FFA is vaak 0-1300, ja dan kom ik nooit meer in de top3 natuurlijk. Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

bram1984 schreef op zondag 18 december 2011 @ 10:01:
Nee dennis, dat komt omdat de maps meer camp plekjes hebben. En 2.10 met alleen maar FFA? Pics or it didn't happen.
Ik vind het nog belachelijk laag met die speelstijl. Je moet in Free voor al met puur campen toch makkelijk "monsterscores" van 12-4 of 9-2 kunnen halen, lijkt me!
Gundogan schreef op zondag 18 december 2011 @ 11:26:
[...]

Je wordt slechter Dennis. In BO won je nog 20-30% van je games en nu nog maar 10%. :-(
Inderdaad! Je zult, om te winnen, wat toch het doel is van het spel, toch mensen moeten gaan opzoeken. Stop met campen, Dennis, en je zult nóg beter worden!
ThE_OwNeR schreef op zondag 18 december 2011 @ 11:56:
Dennis, ik wil een keer in een potje FFA met jou spelen, aangezien jou tegenstanders je niet weten te killen, moet iemand anders het maar doen XD
Geloof me, het is niet moeilijk. En Dennis zal af en toe een predator verdienen, maar meer dan een kil of 10-12 maakt hij niet in FFA per potje...Buiten het feit om dat hij enkel camped, hij speelt eigenlijk niet eens om te winnen, hahaha!

[ Voor 56% gewijzigd door sanderander op 19-12-2011 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:44:
[...]

Ik geef helaas om mijn kdr , dat was eigenlijk het antwoord op de vraag.
Speel lekker zoals je wil. De tips die je krijgt voor FFA zijn echter wel waar. Als je wil winnen moet je bewegen. En dat hoeft niet eens ver. Dat potje op Resistance waar je helemaal in het hoekje zit bijvoorbeeld. Als je steeds 5 meter naar voren en 10 meter naar rechts was gegaan had je overzicht op 3 of 4 spawnpoints gehad. Dan had je veel meer kunnen killen! Bij FFA is het de truuk om een zone met veel verkeer te controleren. En dat doe je ook door te spelen als een trutje (althans ik :P).

Zo kan het ook op Resistance. Eindigde het potje op 37-3 en zoals je ziet was ik niet echt gecontroleerd aan het spelen of zo :P Eigenlijk gelinkt omdat ik keihard moest lachen om mijn all-pro dropshot en vervolgens all-noob uit het raam spring actie. Plus een bewijsje dat de striker een zaad gun is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:33:
[...]

Ik zie je er gewoon bijstaan hoor ;)
Ah mooi. :)

Ja de browser op mijn werk trekt die Elite site slecht, vandaar denk ik.
sanderander schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:40:
[...]

Ik vind het nog belachelijk laag met die speelstijl. Je moet in Free voor al met puur campen toch makkelijk "monsterscores" van 12-4 of 9-2 kunnen halen, lijkt me!
Niet op de manier zoals dennis speelt hoor: stil zitten in een hoekje. Met FFA is een ander manier van campen veel effectiever: een gebied "afbakenen" en heen en weer "patrouilleren". Zo haal je veel meer kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

bram1984 schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:51:
[...]

Ah mooi. :)

Ja de browser op mijn werk trekt die Elite site slecht, vandaar denk ik.

[...]

Niet op de manier zoals dennis speelt hoor: stil zitten in een hoekje. Met FFA is een ander manier van campen veel effectiever: een gebied "afbakenen" en heen en weer "patrouilleren". Zo haal je veel meer kills.
Ja, precies, zo speel ik ook op de meeste maps. Ik heb een favoriet gebied, ergens in de hoek van een kaart. Meestal een gebied van een kwart voetbalveld qua grootte, met 2 of 3 "hoofdingangen", ik loop daarin continu rond, probeer er voor te zorgen dat er niet te veel in m'n rug kan komen. Speel FFA, maar speel bijna altijd top 3. Ik denk dat Dennis dit ook wel moet liggen, aan z'n aim ligt het niet, zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Ja zo speel ik ook, niet domweg rondrennen, maar mijzelf door een gebied laten bewegen systematisch met uitzicht op de minimap waar bijvoorbeeld mijn teamgenoten zit en zo kan ik vaak wel raden van welke richting ze zullen komen. Het is tactisch, spannender en je hebt fors meer actie dan wachten in een hoekje waar mischien iemand langsloopt.

Je krijgt er dan onbewust ook gewoon een instinct voor, je weet waar je van waar je granaat kan gooien om een kill te maken als je weet waar ze zitten, je weet bijvoorbeeld dat als mensen B op dat village level proberen te cappen dat je van de zijkant door het muurtje kan schieten om de cappende tegenstanders neer te maaien etc. Dat soort skills bouw je niet op met campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Sn0wblind schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:04:
Ja zo speel ik ook, niet domweg rondrennen, maar mijzelf door een gebied laten bewegen systematisch met uitzicht op de minimap waar bijvoorbeeld mijn teamgenoten zit en zo kan ik vaak wel raden van welke richting ze zullen komen. Het is tactisch, spannender en je hebt fors meer actie dan wachten in een hoekje waar mischien iemand langsloopt.

Je krijgt er dan onbewust ook gewoon een instinct voor, je weet waar je van waar je granaat kan gooien om een kill te maken als je weet waar ze zitten, je weet bijvoorbeeld dat als mensen B op dat village level proberen te cappen dat je van de zijkant door het muurtje kan schieten om de cappende tegenstanders neer te maaien etc. Dat soort skills bouw je niet op met campen.
Ik speel zo juist wel. en dat zie je ook wel aan mijn ratio 1,30. Ik ben een runner ik ren het hele veld door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Je kan natuurlijk hele mooie runs maken als pure rusher, maar de game is zo opgezet dat je gewoon te easy neergemaaid kan worden als je een kant niet ziet, dan is het ook meteen over voor die run en dat gaat natuurlijk ten koste meteen van de KD ratios enzo. In UT enzo speelde ik ook zo maar dan had je ook echt een health bar en ging je niet zo snel dood :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:41:
Plus een bewijsje dat de striker een zaad gun is.
Leugens! Allemaal assault rifle propaganda! ;)

Kijk voor de grap eens xcals onlyusemestriker series. Denk dat de striker wel generfed zal worden ergens in de toekomst. Hoewel ik nog weinig mensen ben tegengekomen die goed met dat ding zijn, dus misschien is het wel moeilijker om mee te spelen dan de meesten denken ;) (hoewel er ook erg veel mensen zijn de fmg9's gebruiken en alsnog negatief/nauwelijks positief gaan. Hoe je dat voor elkaar krijgt is me ook een raadsel)

Ik denk dat ik ieder geval alleen nog maar de aa12/usas/striker zal gaan gebruiken. Als de game me wilt 'naaien' met brakke connecties, moet ik me er maar naar aanpassen >:)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja. Drie treffers nodig op <2 m afstand noem ik zaad. :) (weliswaar was de 3e vanwege second chance geneuzel maar toch!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Er ging ff iets mis:
Hmz,

20 uur meer maar wel 2.5 prestige verder :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aKCGTfaVhTxYLPsJaNbgsdBS/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netjes.Maar levelen met free for all gaat in alle CoD's nou eenmaal langzamer dan bijvoobeeld in SnD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:39:
Netjes.Maar levelen met free for all gaat in alle CoD's nou eenmaal langzamer dan bijvoobeeld in SnD.
Helemaal als je maximaal maar 10 kills per potje maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:40:
[...]

Helemaal als je maximaal maar 10 kills per potje maakt.
Maximaal haal ik gewoon de 30 hoor. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:17:
[...]

Dat wil ik zien , zet er een potje op waar je als winnaar uit de bus komt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:29:
[...]

I'm on it!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:11:
@Just_jan

Ik heb alles 3 sterren, op 1 missie na. Die is echt ram lastig. Zit je met zn 2en (als je samen speelt) in een heli, met een Pechenech en een m4, maar er komen echt 100 ventjes ofzo. Schieten is lastig doordat die heli de hele tijd beweegt, en als er 1tje dood gaat kun je niet reviven. Verder wel alles gehaald met een vriend van me.

Die wave 15 overal binnenkort maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 20:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

mark-k schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:46:
[...]

Ik heb alles 3 sterren, op 1 missie na. Die is echt ram lastig. Zit je met zn 2en (als je samen speelt) in een heli, met een Pechenech en een m4, maar er komen echt 100 ventjes ofzo. Schieten is lastig doordat die heli de hele tijd beweegt, en als er 1tje dood gaat kun je niet reviven. Verder wel alles gehaald met een vriend van me.

Die wave 15 overal binnenkort maar eens proberen.
Vond dat vliegen juist het makkelijkst, zodra ik op de grond stond ging het helemaal mis. Gelukkig nu wel gehaald met iemand die wist hoe het op de grond moest :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:29:
[...]

Met dat gekampeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
Zo, ik ga eens heel de avond MW3 spelen. Mensen van het winnende pc team, komen jullie ook weer? >:)

Steam: spoornie

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
[...]

Ja, maximaal kun je inderdaad 30 halen met FFA. Dat aantal haal jij echter nauwelijks, gezien je W/L ratio. En dan vraag ik me nog af of je die 10% niet gewoon wint omdat de tijd voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

ThE_OwNeR schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:02:
[...]

Vond dat vliegen juist het makkelijkst, zodra ik op de grond stond ging het helemaal mis. Gelukkig nu wel gehaald met iemand die wist hoe het op de grond moest :)
Ik raakte gewoon helemaal niks, en als je die PKP moet reloaden ben je sowieso de lul. Dus die eerst leegsprayen in de hoop dat je t overleeft en dan de M4. Ben nog niet uit het stuk met de heli gekomen dus weet niet hoe het op de grond is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 12:58
spoornie schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:18:
Zo, ik ga eens heel de avond MW3 spelen. Mensen van het winnende pc team, komen jullie ook weer? >:)

Ik join vanavond ook weer denk ik. Eerst ff Dexter kijken ;)

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

spoornie schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:18:

Als het grote boze lag compensation monster in de kast blijft ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:37:
[...]

Ik raakte gewoon helemaal niks, en als je die PKP moet reloaden ben je sowieso de lul. Dus die eerst leegsprayen in de hoop dat je t overleeft en dan de M4. Ben nog niet uit het stuk met de heli gekomen dus weet niet hoe het op de grond is.
Heb. Die missie net solo gehaald. Tubes op de groepjes. LT spam schieten op stilstaande mannetjes. Ging best makkelijk zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThE_OwNeR schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:02:
[...]

ik schoot iedereen dood met de noobtube van de m4 en daarna de grond clearen is niet zo n opgave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

1000 bommen en granaten.. Me ps3 is vanavond overleden. Heb net met moeite me mw3 disc eruit kunnen halen. Damn en was zo lekker opweg vandaag met dropzone. 1e keer loopt ie vast, dus ik me ps3 opnieuw starten. Daarna loopt ie weer vast en daarna wilde hij helemaal niet meer aan. Nu maar kijken waar ik er 1 goedkoop op de kop kan tikken.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Denk ik even met de clan te gaan gamen, is het S&D :D De gaarste game mod euit de hele game, kan dan net zo goed counterstrike gaan spelen imo.
The DenMan schreef op maandag 19 december 2011 @ 22:06:
1000 bommen en granaten.. Me ps3 is vanavond overleden. Heb net met moeite me mw3 disc eruit kunnen halen. Damn en was zo lekker opweg vandaag met dropzone. 1e keer loopt ie vast, dus ik me ps3 opnieuw starten. Daarna loopt ie weer vast en daarna wilde hij helemaal niet meer aan. Nu maar kijken waar ik er 1 goedkoop op de kop kan tikken.
Probeer 'm even goed schoon te maken van binnen etc, mischien raakt die gewoon te snel oververhit nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:58

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Sn0wblind schreef op maandag 19 december 2011 @ 22:31:

[...]

Probeer 'm even goed schoon te maken van binnen etc, mischien raakt die gewoon te snel oververhit nu.
Heb hem al laten afkoelen, zat ook vrij weinig stof in. Ga morgen nog even kijken of ik een nieuwe hdd op het werk kan vinden. Anders moet ik maar een nieuwe aanschaffen.

Zou toch wat zijn, dan ben je de hele week tussen kerst en O&N vrij en dan kan je niet eens (binnen) knallen.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ken iemand die moab haalde met AA12 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
@ Rin, ik ben vanavond een begenadigd spectator geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 23:22:
ken iemand die moab haalde met AA12 xD
Doet ie goed dan, ik heb met striker niet eens genoeg ammo daarvoor :P

Vraag me wel af wat iedereen toch bezig is over dat je KD omlaag gaat als je met shotguns speelt, ik speel nu alle close range maps met de striker, en haal betere scores dan dat ik normaal met mijn ACR haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mark-k schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 00:36:
[...]

Vraag me wel af wat iedereen toch bezig is over dat je KD omlaag gaat als je met shotguns speelt, ik speel nu alle close range maps met de striker, en haal betere scores dan dat ik normaal met mijn ACR haal.
Ik heb het een paar potjes geprobeerd met de shotgun , en het ligt mij totaal niet.
de ene keer kan je iemand van 5 meter afstand in je gezicht worden geschoten en dan loop je gezellig verder.

En de andere keer door dezelfde persoon word je vanaf 25 meter afstand ge one shot met de shotgun... :/

Maar o o o wat worden die ballistic vests onderschat in dit spel zeg , vooral in S&D door mijn teamgenoten.
Je overleeft dan zelfs een sniperschot makkelijk :P .
Hoe vaak word je vermoord in een vuurgevechtje , terwijl je nog maar 1 kogeltje nodig had om hem te killen. vooral in search....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
bram1984 schreef op maandag 19 december 2011 @ 23:33:
@ Rin, ik ben vanavond een begenadigd spectator geworden.
Ik vind met S&D het tempo zo verrot laag liggen. Bij die game modus ga ik me echt puur alleen maar ergeren. Dus als er mensen zijn van de Dtuch Eagles die ook geen zin in S&D hebben maar wel een party willen starten, stuur me dan maar een invite :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sn0wblind schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 01:05:
[...]

Ik vind met S&D het tempo zo verrot laag liggen. Bij die game modus ga ik me echt puur alleen maar ergeren. Dus als er mensen zijn van de Dtuch Eagles die ook geen zin in S&D hebben maar wel een party willen starten, stuur me dan maar een invite :D.
Ik heb vaak wel zin in domination hoor ;) , maar af en toe wil je eventjes iets anders spelen,
Bij mij ligt het zo ongeveer
60% van de tijd Domination
25% van de tijd Search.
En die ander 15 beetje random :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

mark-k schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 00:36:
[...]

Het gaat om de weg naar lvl28 op je wapen. Alleen de striker is nog wel redelijk zonder damage/range, de rest is gewoon pure frustratie voor lvl23-28 en haalt zeker je k/d onderuit.

Verder is een moab met de semi-auto shotguns heel goed mogelijk omdat ze zich gedragen als echte shotguns: instakill of supersnelle kill tot een zekere afstand. Met de pumpactions heb je ook nog een grote dosis geluk nodig omdat je vrij vaak nog een pointblank hitmarker kan krijgen. Het verwijderen van de extended mag glitch maakt het nog erger (en maakt de ksg de slechtste shottie by far).

En verder altijd de specialist package en extended mags (ook al is de glitch weg) nemen, heb je nog genoeg ammo over zodra je de specialist bonus krijgt. Alleen met de aa12 heb je dan scavenger nodig aan begin.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 00:57:
Maar o o o wat worden die ballistic vests onderschat in dit spel zeg , vooral in S&D door mijn teamgenoten.
Je overleeft dan zelfs een sniperschot makkelijk :P .
Hoe vaak word je vermoord in een vuurgevechtje , terwijl je nog maar 1 kogeltje nodig had om hem te killen. vooral in search....
Ballistic vests (35 extra hp die uiteraard niet regened) en recon drone zijn zulke mooie teamplay streaks :)

[ Voor 18% gewijzigd door Gundogan op 20-12-2011 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel bijna altijd met die 2 in S&D.
MAar af en toe vind ik het ook wel leuk met UAV , C P , Predator.

Vooral de C P is wel fijn af en toe.

Vandaag 2 keer een osprey gunner in S&D gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 01:38:

Is het niet een vrij groot nadeel om rond te moeten hangen tot die kratjes vallen aan het begin van een ronde? Lijkt mij een vrij slecht plan om ze neer te gooien. Vooral omdat het 15 seconden duurt voordat ze er zijn en wat in de krat zit na de ronde weer weg is. :P

Ik zou eerder voor kills met de markers gaan. 8) (Kun je uberhaupt iemand dood maken met de marker? Dus niet met de krat maar met het dingetje dat je gooit. Zo ja, ga ik morgen eens aan de slag op mijn vrije dag... )

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2011 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 01:38:

AAAAH Jan ik werd gister gek van je invite's 100 binnen 1 min denk ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasss2
  • Laatst online: 20-08 22:07

sebasss2

Auto fanaat

Mensen die graag ground war spelen op de pc.
Steam: sebasss2 of |vvt| The rich boys.
Altijd leuk om met iemand samen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joskuiper
  • Laatst online: 15-07 10:16

joskuiper

PapaCooper

eindigen op 37-3?
Bij FFA op de pc gaan de potjes maar tot 30, op consoles dan niet?
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:41:
[...]

Speel lekker zoals je wil. De tips die je krijgt voor FFA zijn echter wel waar. Als je wil winnen moet je bewegen. En dat hoeft niet eens ver. Dat potje op Resistance waar je helemaal in het hoekje zit bijvoorbeeld. Als je steeds 5 meter naar voren en 10 meter naar rechts was gegaan had je overzicht op 3 of 4 spawnpoints gehad. Dan had je veel meer kunnen killen! Bij FFA is het de truuk om een zone met veel verkeer te controleren. En dat doe je ook door te spelen als een trutje (althans ik :P).

Zo kan het ook op Resistance. Eindigde het potje op 37-3 en zoals je ziet was ik niet echt gecontroleerd aan het spelen of zo :P Eigenlijk gelinkt omdat ik keihard moest lachen om mijn all-pro dropshot en vervolgens all-noob uit het raam spring actie. Plus een bewijsje dat de striker een zaad gun is.

[video]

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 15:03
joskuiper schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 08:16:
eindigen op 37-3?
Bij FFA op de pc gaan de potjes maar tot 30, op consoles dan niet?

[...]
FFA is ook 30 max op ps3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook op de Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

sebasss2 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 08:05:
Mensen die graag ground war spelen op de pc.
Steam: sebasss2 of |vvt| The rich boys.
Altijd leuk om met iemand samen te spelen.
Meld je aan bij de Steam Group zou ik zeggen :)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff weet niet wat t de laatste tijd is maar de meeste potjes gaan echt zwaar kl*te! Vooral de laatste week is het frustrerend. Dan ga ik maar weer rushen dan maar weer wat rustiger. Het helpt vrij weinig. En als ik me eenmaal ga lopen ergeren gaat het vaak nog minder, zit n beetje in een viceuze cirkel. Moet gauw afgelopen zijn
:(. Nu heb ik wel hoop dat t beter gaat want zulke periodes heb ik bij BO ook wel gehad. Paar avonden achter elkaar bijna alleen maar klotepotjes om daarna op een gegeven moment weer in een lekkere flow te komen. Nou hij mag van mij wel weer komen zeg! Vanavond maar weer ff proberen, wel weer eerst kerstborrel en dat was vorige week ook al niet zo'n beste combi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Sn0wblind schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 01:05:
[...]

Aah joh, soms is S&D echt heerlijk.. Voornamelijk wanneer je als laatste over bent en het andere team even sloopt. Of wanneer je de laatste kill met je throwing knife of quickscopeje doet! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-09 00:02
delaitinho schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:29:
[...]

Aah joh, soms is S&D echt heerlijk.. Voornamelijk wanneer je als laatste over bent en het andere team even sloopt. Of wanneer je de laatste kill met je throwing knife of quickscopeje doet! 8)
Doe S&D Hardcore, Silencer op je geweer, Blind Eye, Assasin en Dead Silence. Kijken of je dan nog zo makkelijk over 'throwing knife of quickscopje' praat. Oja, het is PS3 is zowieso een stuk makkelijker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Apart schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:47:
[...]

Doe S&D Hardcore, Silencer op je geweer, Blind Eye, Assasin en Dead Silence. Kijken of je dan nog zo makkelijk over 'throwing knife of quickscopje' praat. Oja, het is PS3 is zowieso een stuk makkelijker..
Een spelmodus is niet makkelijker op een bepaald systeem.
Je kan overweg met het systeem (van helemaal niet tot absoluut pro), maar dat is persoonlijk.

Een systeem maakt een spelmodus niet makkelijker. Dat is onmogelijk. Je speelt het online, iedereen heeft dezelfde mogelijkheden tot zijn beschikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Apart schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:47:
[...]

Oeh jij bent een bikkel zeg. Kom maar even met je team langs dan, op de PS3. Kijken of het makkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Het winnende pc team van gister en eerder ;) vanavond weer? Dan zet ik m'n prestige token in voor dubbel xp :)

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
bram1984 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:05:
[...]

Oeh jij bent een bikkel zeg. Kom maar even met je team langs dan, op de PS3. Kijken of het makkelijk is.
hahaha idd... Denk dat ik hem zeker een quickscopeje geef.. en anders beuken we hem met allen met onze riot shields (lekker sandwichen) 8)

Kom op zeg, altijd dat gehuil dat PC gamers pas echt gamers zijn. Je doet je naam wel eer aan...
Daarnaast zijn die perks misschien niet eens de beste keuze, waarom niet extreme conditioning? Tis nou niet bepaald zo dat in S&D snel heli's in de lucht hangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Gundogan schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 01:08:
[...]

Het gaat om de weg naar lvl28 op je wapen. Alleen de striker is nog wel redelijk zonder damage/range, de rest is gewoon pure frustratie voor lvl23-28 en haalt zeker je k/d onderuit.

Verder is een moab met de semi-auto shotguns heel goed mogelijk omdat ze zich gedragen als echte shotguns: instakill of supersnelle kill tot een zekere afstand. Met de pumpactions heb je ook nog een grote dosis geluk nodig omdat je vrij vaak nog een pointblank hitmarker kan krijgen. Het verwijderen van de extended mag glitch maakt het nog erger (en maakt de ksg de slechtste shottie by far).

En verder altijd de specialist package en extended mags (ook al is de glitch weg) nemen, heb je nog genoeg ammo over zodra je de specialist bonus krijgt. Alleen met de aa12 heb je dan scavenger nodig aan begin.

[...]

Ballistic vests (35 extra hp die uiteraard niet regened) en recon drone zijn zulke mooie teamplay streaks :)
Ik heb mijn shottie pas op lvl 13 ofzo, maar al vanaf het begin gaat het heerlijk. Moet wel zeggen dat ik ook hele magazijnen leeggesprayd heb zonder kills, maar dat hoort erbij he :P

Die ballistic vests ga ik meestal eerder mee dood dan zonder, vind het echt irritant dat je beeld "verkleind" wordt, en die gele stukken zijn ook echt vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delaitinho schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:11:
[...]

hahaha idd... Denk dat ik hem zeker een quickscopeje geef.. en anders beuken we hem met allen met onze riot shields (lekker sandwichen) 8)
Haha sandwichen met n Riot Shield, dat moet ik zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

[...]

Ik heb op elite even naar je statistieken gekeken, maar de meeste potjes haal je nog niet eens 10 kills!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
sanderander schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:44:
[...]

Ik heb op elite even naar je statistieken gekeken, maar de meeste potjes haal je nog niet eens 10 kills!
Ik kan dennis niet eens vinden bij mij op elite. Zou er opzet in het spel zijn? _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img268.imageshack.us/img268/9527/prntscrn2.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door EKR88 op 20-12-2011 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een complete mysterie!!!
Pagina: 1 ... 21 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.