Probeer de superuser binarys opnieuw te installeren/updaten, dat moet via de app zelf prima gaan.
succes
succes
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
You're the greatest
[ Voor 28% gewijzigd door piens op 13-03-2012 19:07 ]
Verwijderd
Peter,Petervanakelyen schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:42:
En na twee keer flashen is de tablet weer dood
LiveSuite geeft als melding 'PnpFelIn: invalid ID', niets op het scherm. Meldingen die ik op Google lees hebben te maken met een corrupte NAND flash.
soms zijn oplossingen te simpelchrisict schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:19:
dj4n90 bedankt naar exfat converteren was het enige wat nodig was
Kan niet bestaat niet, wel dat ik het nog niet kan.
Ja erg bedankt
[ Voor 26% gewijzigd door JooGhum op 14-03-2012 11:17 ]
Dat weet ik heb ik er zelf ook al in geprobeerd met eentje uit mijn telefoon, maar dat was een klasse 2.JooGhum schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:14:
32 GB wordt ondersteund kan ik uit ervaring bevestigen.
[ Voor 14% gewijzigd door chrisict op 14-03-2012 15:06 ]
[ Voor 23% gewijzigd door xsat op 17-03-2012 16:19 ]
Je kunt een simpele pdf printer installeren en zo afdrukken naar pdf bestand.xsat schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 15:10:
Heb met android nog erg weinig ervaring om documenten te maken, wie heeft voor mij een snelle tip ,
moet eigenlijk al voor morgen inpakken voor de vakantie vandaar.
Verwijderd
Verwijderd
Gelukt! Alleen moest wel zelf naar device manager gaan om drivers te installeren. Dank!tedades schreef op zondag 18 maart 2012 @ 11:25:
Ik zou het antwoord niet weten, maar voor de zekerheid vraag ik je wanneer je de usb-kabel in prikt.
Tijdens deze stappen is het namelijk essentieel wanneer de usb-kabel in de tablet geprikt gaat worden omdat hij anders niet in flash modus komt:
• Start de LiveSuite en kies de juiste firmware.
• Sluit de USB kabel aan op je pc (<- niet in tablet)
• Zorg dat de tablet uit staat.
• Houdt de volume + in
• Sluit de USB kabel aan op je tablet
• Druk 4x kort achter elkaar op de aan/uit knop.
• Laat de volume knop + los
Als de tablet normaal opgestart is en je dan de USB kabel aansluit zou de pc de tablet ook moeten vinden als extern geheugen. Indien dit ook niet gebeurd is er mogelijk iets mis met de USB verbinding (poort of kabel).
Error (509)
This account's public links are generating too much traffic and have been temporarily disabled!
[ Voor 31% gewijzigd door Petervanakelyen op 20-03-2012 15:49 ]
A life lived in fear is a life half lived
Verwijderd
Verwijderd
ben er vandaag geweest, is precies dezelfde als de voorganger, alleen met android 4.0.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:58:
Ik las in dit forum, dat sommigen de aanschaf van de Q-Ware Pro3 overwegen. Ik zag vandaag in de folder van intertoys (geldig t/m 8 april) Pro3, 7" ( Android 4.0 al geïnstaleerd) van 199.99 voor 99,99
De Pro3, 10" (upgrade naar Android 4.0 via website www.intertoys.nl) van 299,99 voor 199,99
Verwijderd
Ik kreeg gisteren eindelijk een reactie van eldohm:pentode schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:25:
Als rechtgeaarde elektronicus een opmerking ter harte over het laden van de accu van oa de minipad.
Petervanakelyen had ook al geadviseerd op te laden via de adapter opdat het sneller gaat als via usb.
Voor laden zijn de fysieke eigenschappen van de accu
en oa de daarop afgestemde laad regel elektronica de belemmerende factor. Te snel laden kan ook onnodige dissipatie te weeg brengen. Dat wil zeggen de boel wordt te heet. Zeg maar fik of smeulen.
Daarom zit in een snellader vaak een ventilator of koelblok. Er is dus een maximale veilige laadstroom.
De minipad is compact gebouwd. Er zit geen ventilator in. En van sneller laden slijt de accu eerder.
Opgemerkt dat het opladen anno nu ook softwarematig
geprogrammeerd is. De op en ontlaad cyclus, druppeladen, wear and tear etc. Soms is het mogelijk
softwarematig het laden te beïnvloeden. Veiligheid gaat boven gebruikersgemak.
Vroeger moest je schakelingen ontwerpen die hufter of
bullet proof waren. Hoe er ook aan de knoppen gedraaid werd, nooit en te nimmer mocht er schade berokkend worden. Nu natuurlijk ook niet ;-) Dus wees voorzichtig.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Petervanakelyen op 24-03-2012 17:04 ]
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
was ik dat ooit niet eens dat dit aanraadde omdat ik dat al eens had gehad?tedades schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:47:
Soms gaat hij na een dag wachten gewoon weer aan, mogelijk is hij dan gewoon leeg en is de fout opgelost. Je kunt ook proberen hem een keer met de USB-kabel aan de pc te hangen. (Slaat nergen op, maar hielp bij mij)
[ Voor 9% gewijzigd door Ewivis op 28-03-2012 10:52 ]
Welke link gebruik je? Ik zoek me rot in dit topic.Mr_x007 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:28:
Is er toevallig ergens een mirror van de ICS firmware? het linkje wat hier in dit topic staat geeft de volgende melding
[...]
[ Voor 13% gewijzigd door Tukk op 31-03-2012 08:39 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
De alditab heeft intern geheugen van 4GB, deze (of een deel hiervan) is aangegeven als SD-kaart.Neehoff schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:53:
Ben inmiddels ook trotse bezitter van een Aldi minipad, echter heb ik een probleem met het ding. Er wordt geen micro sd gevonden. Heb 3 verschillende geprobeerd, maar helaas.
Heeft iemand een idee hoe ik dit eventueel kan oplossen, of is het gewoon domme pech?
De beschermhoes en toetsenbordhoes zullen mogelijk ook geschikt zijn voor de alditab. Dus dat zou sowieso handig kunnen zijn, de prijs hiervan valt ook mee (20euro).winnie schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 19:48:
Van dinsdag 3 april tot zondag 8 april is er bij het kruidvat een tablet te koop, die erg op de alditab lijkt, maar al standaard ICS heeft. Prijs: 89,95euro voor 7 inch en 139.99 voor de 10inch.
http://www.kruidvat.nl/do...e=2012-14-tablet&token=-1
Vandaag even gekeken, de hoesjes hadden ze niet (na vragen in de winkel).tedades schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 20:16:
[...]
De beschermhoes en toetsenbordhoes zullen mogelijk ook geschikt zijn voor de alditab. Dus dat zou sowieso handig kunnen zijn, de prijs hiervan valt ook mee (20euro).
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
[ Voor 26% gewijzigd door Petervanakelyen op 08-04-2012 21:50 ]
De mens leert. De mensheid niet.
Verwijderd
geloof me, laat hem nog een poosje aan de usb liggen en probeer het later nog een keer... als ie 100% opgeladen is dan doet ie het ineens weer... probeer het iigVerwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 13:43:
tsja ... en hier ook een "dode" tablet ...
Zoals altijd werk ik er mee door totdat het systeem zich zelf uitschakeld. En dan leg ik hem meteen aan de voeding ... geen probleem .. tot zaterdag.
Zondag ochtend wou hij niet meer opstarten, en ook via USB en andere truuken is er geen leven in te krijgen. Zal morgen maar eens contact opnemen met de support afdeling .. eens kijken wat die zeggen.
Hein
De mens leert. De mensheid niet.
Iemand hier toevallig al een mailtje aan bmorn aan gewaagd?bartelsrobert schreef op woensdag 04 april 2012 @ 17:21:
had de stille hoop dat bmorn nog een ICS update uit zou brengen (http://www.bmorn.com/newsinfo.asp?id=26) maar begin te denken dat ik dan lang mag wachten...
een mailtje meer is alleen maar beter toch? Dus stuur er nog een zou ik zeggenwhiteguy schreef op maandag 09 april 2012 @ 22:47:
[...]
Iemand hier toevallig al een mailtje aan bmorn aan gewaagd?
Verwijderd
Ik heb er voor de jaarwisseling een mailtje aan gewaagt, kreeg een antwoord dat ze er wel aan werken maar geen precieze datum gesteld hebben omdat ze niets op de markt rushen willen / standaard PR verhaaltje.bartelsrobert schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:43:
[...]
een mailtje meer is alleen maar beter toch? Dus stuur er nog een zou ik zeggen
//ugly hack
Verwijderd
raar maar waar ....Ewivis schreef op maandag 09 april 2012 @ 13:50:
[...]
geloof me, laat hem nog een poosje aan de usb liggen en probeer het later nog een keer... als ie 100% opgeladen is dan doet ie het ineens weer... probeer het iig
Haha briljant he? Raar ding! Tja krijg je natuurlijk een beetje met een tablet van 90 euriVerwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:15:
[...]
raar maar waar ....
Na 2 dagen aan de USB ... kom ik vanavond thuis .. en start ik mijn laptop. Krijg ik meldingen dat er een "powersurge on USB hub" melding... (nog nooit eerder gezien)
Maar ... ik zie een lege batterij groot op mijn scherm van de tablet staan ...
Meteen de echte voeding er in gedaan .. en aangezet... en weer gewoon opgestart.
Hij was echt helemaal leeg ... (0% opladen in het scherm) .. maar nu na 2 uur aan de lader weer op 77%.
Dus ... ik heb weer een werkende tablet ..
Maar vreemd vindt ik het wel
Hein
Ik heb het nog niet weten op te lossen. De tablet ziet het interne geheugen als SD-kaart, waardoor je direct te weinig geheugen over hebt. Spellen begrijpen blijkbaar niet dat er 2 type SD-kaarten zijn, de interne en externe. Mijn video's en muziek gaat allemaal goed. Als iemand erachter komt hoe dit (lijkt mij een algemeen android iets) dat zou ik dat ook graag willen wetenNeehoff schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 22:18:
De tablet herkent inmiddels mijn SD kaartje. Is er echter een manier om de externe sd als intern geheugen te laten werken?
Ik krijg steeds meldingen als ik een game wil installeren dat ik niet genoeg interne geheugen heb of geen sd kaart geïnstalleerd heb voor extra data van de game.
Heb op dit moment 8 gig die ik niet kan gebruiken
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 22:59 ]
Ik neem aan dat je de drivers bedoelt die nodig zijn om de tablet te kunnen flashen. Dat ging bij mij ook niet vanzelf onder Windows7 64. Waarschijnlijk doordat ik dat eerst probeerde zonder de tablet in flashmodus te willen brengen. Maar op een gegeven moment moest ik wel. Via USB aangesloten, volumeknop + 4 x power-knop. De pc gaf vervolgens een fout aan m.b.t. installeren driver voor het usb-apparaat. In de device manager het usb-apparaat met uitroeptekentje geopend, update driver software, en geleid naar de drivers uit de openingspost. Nu wilden die wel installeren. (De stappen met de driver had ik eerder ook geprobeerd maar dan zonder de tablet in flashmodus te brengen. Toen wilde het niet.)Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:54:
Waarom lukt het mij niet om de drivers te installeren terwijl iedereen dit lukt.
... Hebben meer mensen dit probleem gehad? En zo ja wat heb je er aan gedaan.
[ Voor 10% gewijzigd door MacBreQ op 22-04-2012 23:58 ]
Verwijderd
[ Voor 64% gewijzigd door Not_Disclosed op 23-04-2012 21:33 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Hyphen op 27-04-2012 10:25 ]
//ugly hack
Homey — Critics are those without skills to create.
hihi heb ik ook gehad... tja dat is een beetje het geval bij goedekope tabletsjohan63 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 23:02:
Heb onlangs zo'n ding in mijn handen gekregen.
Leuk speelgoed.
Alles werkt en nog niet eens zo onaardig ook nog.
Maar toen ik mijn 16g geheugenkaart erin stopte kon ik deze niet meer uitlezen.
Ik kwam tot de ontdekking dat de geheugenkaart boven de sleuf zat en er niet in !
Tabletje gedemonteerd en geheugenkaart eruit gehaald.
Helemaal defect....dus maar een nieuwe besteld.
Maar het blijft raar dat je de geheugenkaart er dus boven kan plaatsen.
tevroeg gejuigt ik wacht tot hij leeg is en dan laaadt ik hem op en als het weer gebeurt maak ik een fotomarcmelo schreef op maandag 14 mei 2012 @ 00:18:
gelukig ik probeerde het weer en hij laadt op
[ Voor 39% gewijzigd door winnie op 17-06-2012 10:04 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Not_Disclosed op 19-06-2012 16:25 ]
Ik gebruik firefox en na popups toestaan voor 115.com gaf de 2e knop (groen met animatie pijl) geeft me een B7 4.0 chinees nogwat .rar. 178MB.ICS firmware testen van de Benss B7 op de minipad. Deze staat sinds kort op de site van Benss. Ik heb alleen geen idee hoe ik moet downloaden van 115.com.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq