Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:33
Iemand toevallig al de HDMI out geprobeerd? Ik heb nu mxvideoplayer, moboplayer en mvideoplayer geprobeerd maar krijg bij alle players een extra regel met ondertitels (klein en zwart). Daarnaast is ook de audio out of sync, maar dat ligt niet aan de players. Voor de rest ben ik toch erg tevreden hoe makkelijk het wordt afgespeeld.

Peter, zit er een kans in dat je vandaag lukt om een ics rom in elkaar te knutselen? Of zit het echt vol met bugs? Is het misschien een idee om de rom op een custom rom voor de novo7 Advanced te baseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Gelukszak schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 19:59:
Iemand toevallig al de HDMI out geprobeerd? Ik heb nu mxvideoplayer, moboplayer en mvideoplayer geprobeerd maar krijg bij alle players een extra regel met ondertitels (klein en zwart). Daarnaast is ook de audio out of sync, maar dat ligt niet aan de players. Voor de rest ben ik toch erg tevreden hoe makkelijk het wordt afgespeeld.
Ja ik heb hem op mijn tv aangesloten. Echter wel alleen internet en moonreader+. Werkt goed maar toen had de buurman mijn HDMI kabel nodig, trok ik hem er uit en sindsdien is mijn HDMI poort stuk. Dus ik kan helaas niet voor je kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boertjeg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:25
Ik zal wel even voor je kijken wat betreft de hdmi. Kan hem hier op een 1920x1080 monitor en een HD ready TV testen. Heb nu even geen tijd maar morgen moet zeker lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tedades
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-09 22:30
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 18:14:
Verder graag een oplossing hoe ik de promedia minipad open.
Zie ook een eerdere post: tedades in "Aldi Minipad"
Ik heb zelf een kleine platte schroevendraaier gebruikt, dit beschadigde wel de behuizing!
De livesuite heb ik nooit gebruikt, maar je monitor zou er niet raar van moeten gaan doen lijkt mij.
Zou als eerste livesuite een keer verwijderen of veilige modus opstarten.
Als dat niks uitmaakt is het misschien een ander probleem, bv. een geforce 8600 die zichzelf heeft los gebakken...
(Als dit blijft aanhouden zou ik een topic aanmaken in het hardware/software forum, daar hebben ze misschien meer ervaring met het oplossen van dit soort problemen.)
Iemand toevallig al de HDMI out geprobeerd?
De HDMI poort heb ik ooit een keer uitgeprobeerd, met de demo video, maar heb toen niets raars gezien. Heb toen ook standaard speler gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem open gekregen, inderdaad met beschadigingen, gaat mijn 3 jaar garantie, heb hem net vorige week gekocht.
ben ook 1 van de schroefjes kwijt,.... balen.

wat het scherm betreft hij doet het niet altijd bij het opstarten en afsluiten bijv. strak beeldje, en bij bepaalde handelingen ook geen probleem.
monitor is dus ook ok, anders zou hij het altijd doen, grafische kaart idem.
Is echt een software matig probleem, na het draaien van livesuit, ook systeemherstel lukt niet meer.
Grrrrrrrrrrrr, leuk al die speeltjes, maar al die China troep van tegenwoordig geeft allemaal probjes.
Vroeger kocht je bijv. een HP laserjet, en die draait 30 jaar zonder problemen, en tegenwoordig gooi je met de lege cartridges ook je printen weg!!!!!!! :(

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2012 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Het heeft net iets langer geduurd dan ik had gehoopt, maar goed... O-)

Custom ICS voor Promedia Minitab

Gebaseerd op de Android 4.0.3 release voor Novo7 Advanced, aangepast aan de hardware van de Minitab.

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2dvkh13.png Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2jahk40.png Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/33kep8l.png Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/ou8jud.png

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/33wqu7s.png Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/moeab.png Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/34qohoo.png Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/35bf11s.png

Installatie

De installatie van deze custom ROM verloopt niet via ClockworkMod, maar net als de stock ROM via de LiveSuite. Volg de procedure in de topic start (gedeelte 'Herstel naar fabrieksstaat') om de ROM te installeren.
De eerste keer dat de tablet na de installatie wordt opgestart kan iets langer duren.

Applicaties
  • NovaLauncher
  • Google Maps
  • Street View
  • Voice Search
  • noFrills CPU Control
Hardware
  • Audio
  • WiFi
  • Touchscreen
  • Camera
  • Accelerometer
Tweaks
  • Root + SuperUser
  • Debugging enabled
  • Full Market access
  • Initlogo door tedades
Issues
  • Backlight van touchkeys werkt niet
  • Locatiebepaling werkt niet
Instellingen
  • Bij 'Ontwikkelaarsopties' -> 'Vensteranimatieschaal' en 'Overgangsanimatieschaal' op 'Uit' zetten kan de interface versnellen.
Download

[ Voor 29% gewijzigd door Petervanakelyen op 19-03-2012 16:39 ]

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyphen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-10-2024

Hyphen

Snap je het wel?

Kudo's Peter :-) Download bijna klaar, livesuit loopt zich al warm!

edit: Na het unknown Android device in de device manager voorzien te hebben van de Android ADB Interface driver uit de SDK, kan ook deel 2 van de installatie nu uitgevoerd worden

[ Voor 60% gewijzigd door Hyphen op 09-02-2012 00:02 ]

//ugly hack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Net een erorme berg crashes meegemaakt bij het openen van Google Maps, ergens lijkt iets mis te gaan bij het aanmelden met het google account.

Gelukkig zijn dat oppervlakkige issues waar builds zoals CyanogenMod geen last zullen van hebben :)

[ Voor 52% gewijzigd door Petervanakelyen op 09-02-2012 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszak
Ik dacht ff snel ICS te kunnen installeren. Maar nog voordat ik stap 1 ook uitvoeren liep ik tegen het probleem aan dat de driver niet herkent wordt. Wat ik ook probeer (online zoeken, drivers uit post 1), de driver wordt niet geïnstalleerd. Ik draai win7 32bit en op de tab de gingerbread custom rom. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boertjeg
jjtweaked, ik wil best een foto tutorial maken.
Ik merk dat er meerdere personen er moeite mee hebben de drivers te installeren.
Het is eigenlijk een kwestie van eigenwijs doorklikken en niet luisteren naar windows..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyphen

Hyphen

Snap je het wel?

Wat is het probleem dan? Ik heb Win 7 x64 en het enige wat ik heb is, dat ik soms manual de ADB interface driver handmatig moet installeren (ik gebruik de google USB drivers) als ik de tab weer eens geflashed heb O-)

//ugly hack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Syntax
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 01:12
Ik meen me te herinneren dat crashes van google maps in de meeste gevallen iets te doen hadden met permissies.

Kun je nu ook wat met de released(generic) allwinner kernelsources? Of nog steeds niet?

[ Voor 29% gewijzigd door Da Syntax op 09-02-2012 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Allwinner kernel sources kan ik niet gebruiken voor ICS, enkel voor Gingerbread. Binnenkort ga ik daar ook mee aan de slag, maar ik zou eerst graag een stabiele ICS willen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyphen

Hyphen

Snap je het wel?

Bij mij loopt het tot nu toe vrijwel vlekkeloos, Ik heb de Chrome beta geinstalleerd maar die werkt niet echt.

Het enige wat ik tot nu toe mis is dat de cijfers werken op het toetsenbord als je de q (1) wat langer vasthoud :'(

//ugly hack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Syntax
Maar door de huidige ontwikkeling is de kernel source wel van praktisch nut voor gingerbread?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Update naar Android 4.0.3 op komst! Inclusief bugfixes en vereenvoudigde installatieprocedure :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszak
Petervanakelyen schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:46:
Update naar Android 4.0.3 op komst! Inclusief bugfixes en vereenvoudigde installatieprocedure :)
Ik zei het gisteren al, maar val hiervoor graag in herhaling.

WAT EEN HELD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
Gelukszak schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 14:44:
[...]

Ik zei het gisteren al, maar val hiervoor graag in herhaling.

WAT EEN HELD!
Idd nice, ik wacht nog even totdat het voor de 'n00b' makkelijk en zonder veel troubles geinstalleerd kan worden! Echt nice dit!

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 09:28
Had dit topic al een tijdje niet meer in de gaten gehouden, en ondanks dat ik deze versie van ICS even oversla denk ik (laat liever anderen proefkonijntje spelen om het zo maar te zeggen..) wil ik hierbij wel alvast mijn waardering uitspreken voor het werk wat je er in stopt Peter!

(Oh, en een vraagje meteen: lukt het al met de hardwareversnelling voor het grafische gedeelte? Of zit dat er voorlopig nog niet in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Oh, en een vraagje meteen: lukt het al met de hardwareversnelling voor het grafische gedeelte? Of zit dat er voorlopig nog niet in
Voor hardwareversnelling hebben we bijgewerkte GPU libraries nodig, ik weet niet of we die ooit gaan zien van Bmorn/Ainol/Ployer. Vooralsnog zit dat er alleszinds dus niet in.

De Android 4.0.3 ROM staat overigens online, naar mijn mening is hij stabiel genoeg voor dagelijks gebruik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 09:28
Petervanakelyen schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:25:
[...]

Voor hardwareversnelling hebben we bijgewerkte GPU libraries nodig, ik weet niet of we die ooit gaan zien van Bmorn/Ainol/Ployer. Vooralsnog zit dat er alleszinds dus niet in.
Wat moet ik me er precies bij voorstellen wat je dan mist als dat er niet in zit op zo'n tablet? Lage framerates bij scrollen en in angry birds ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Bij het openen van de AppDrawer zie je bijvoorbeeld een lichte hapering en de performance in sommige games is minder goed (in sommige andere werkt het prima).

Maar je probeert het best eens uit, ik ben er zeker van dat het voor velen wel te doen is :)

[ Voor 49% gewijzigd door Petervanakelyen op 10-02-2012 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 18:25:
[...]

De Android 4.0.3 ROM staat overigens online, naar mijn mening is hij stabiel genoeg voor dagelijks gebruik. :)
Hallo Peter,

Werkt deze ook voor de Intertoys ? en zo ja, waar kan ik een link vinden ?

Gisteren hadden ze daar wel weer een nieuwe firmware ontdekt doch die bleek niet te openen, pwd en/of corrupt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:12:
[...]

Hallo Peter,

Werkt deze ook voor de Intertoys ? en zo ja, waar kan ik een link vinden ?

Gisteren hadden ze daar wel weer een nieuwe firmware ontdekt doch die bleek niet te openen, pwd en/of corrupt.
Helaas werkt deze niet op de Intertoys/Qware Pro3. De hardware is heel gelijkend dus ik zou wel een compatibele versie kunnen maken, helaas is dat zonder tablet om op te testen heel moeilijk. Ik lees mee in het Intertoys topic, dus ik blijf sowieso wel op de hoogte van de vooruitgang daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 19:14:
[...]

Helaas werkt deze niet op de Intertoys/Qware Pro3. De hardware is heel gelijkend dus ik zou wel een compatibele versie kunnen maken, helaas is dat zonder tablet om op te testen heel moeilijk. Ik lees mee in het Intertoys topic, dus ik blijf sowieso wel op de hoogte van de vooruitgang daar :)
Tis dak zie daggu in dn Anvers woont anders had je die van mij kunnen lenen. Gusev tijd niet meer gezien mogelijk wacht hij tot 4.0.3 en de topicstarter bood zijn tab onlangs te koop aan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 22:13

Spotmatic

Ken sent me

Ik heb ICS erop gezet, waarvoor dank Peter! :)

Ik ben niet 100% tevreden over de snelheid, maar dat ligt ongetwijfeld aan de tablet zelf. En ik mis bijv. in de browser(s) ook een visuele indicatie dat ik een link heb aangeklikt (werkte niet in zowel de standaard browser en de later door mij geïnstalleerde Dolphin Browser HD). Misschien moet ik maar eens wat dieper in de instellingen duiken...

Wat ook opvalt: de trilfunctie van de tablet werkt niet meer. Kan dat ergens ingesteld worden? Ik heb alle geluiden uitgeschakeld en dan toont-ie inderdaad het trillen-icoontje, maar trillen ho maar.

Verder super bedankt dat ik nu met ICS kan spelen! 8)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Wat ook opvalt: de trilfunctie van de tablet werkt niet meer. Kan dat ergens ingesteld worden? Ik heb alle geluiden uitgeschakeld en dan toont-ie inderdaad het trillen-icoontje, maar trillen ho maar.
Ik was vergeten de module voor de trilfunctie toe te voegen, maar vond het tijdens het gebruik eigenlijk niet hinderlijk (dus heb het maar laten zitten). Ik zal het morgen even in orde brengen :)

Binnenkort (na een gingerbread build) komt er ook een nieuwe versie van CyanogenMod, daarin zal waarschijnlijk het issue met de links gefixed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyphen

Hyphen

Snap je het wel?

Ik vindt het zo zonder trilfunctie ook wel prettig werken :-)

Wat ik me trouwens afvroeg, BMORN heeft een ICS versie uitgebracht voor de V99, die heeft ook een Allwinner A10 design met een Cortex A8 en Mali 400. Misschien dat daar een goede driver/module uit te halen is?

//ugly hack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:13
Ik volg dit topic ook al een tijdje (sinds ik zelf zo'n Aldi Minipad heb) en ik heb gisteravond de ROM van Peter geflashed. Petje af hoor. Het ziet er allemaal zeer goed uit en het werkt tot nu toe ook erg fijn. Het voelt alsof ik een nieuwe tablet in handen heb nu :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Goofman schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 09:10:
Ik volg dit topic ook al een tijdje (sinds ik zelf zo'n Aldi Minipad heb) en ik heb gisteravond de ROM van Peter geflashed. Petje af hoor. Het ziet er allemaal zeer goed uit en het werkt tot nu toe ook erg fijn. Het voelt alsof ik een nieuwe tablet in handen heb nu :-)
Kan er iemand een filmpje maken van de tablet met ICS erop met browsen, games en algemene impressie? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelGTI
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-06-2022
helemaal super dat er een ics rom nu beschikbaar is.

werkt deze bij jullie wel goed? ik heb de*.img via livesuite geflashed maar heb heel even beeld als ik me powerknop aanraak en daarna sping hij gelijk weer op zwart scherm (als hij in android is).....iemand een idee? als ik weer terug flash naar de originele versie heb ik geen enkel probleem

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
werkt deze bij jullie wel goed? ik heb de*.img via livesuite geflashed maar heb heel even beeld als ik me powerknop aanraak en daarna sping hij gelijk weer op zwart scherm (als hij in android is).....iemand een idee? als ik weer terug flash naar de originele versie heb ik geen enkel probleem
Dat kan ik precies niet reproduceren. Wat gebeurd er als je bij Instellingen -> Weergave de schermtimeout op bijvoorbeeld 10 minuten zet?

[ Voor 7% gewijzigd door Petervanakelyen op 10-02-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelGTI
nou het is echt als ik de rom vers heb geflashed ik zie het android opstart logotje en het bewegende opstartscherm...dan valt hij op zwart dus dan powerknop indrukken om me beeld aan te krijgen zoals standaard...dan zie ik een halve seconden beeld en vast op zwart, steeds als ik op de powerknop druk heb ik een halve seconde beeld....nu de stock rom weer geflashed en alles werken als een trein....

kom dus niet bij me instellingen omdat ik niet kan zien waar ik naartoe navigeer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Lastig. Bij mij gaat het scherm na de installatie op de laagste helderheid, maar niet uit (volledig zwart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelGTI
als ik hem met de stock rom op laagste scherm helderheid zet geen probleem......en heb ook steeds even beeld met de ics rom....dus helderheid lijkt me niet het probleem?

iemand nog hints, tips of ideën? ;(

[ Voor 10% gewijzigd door MichelGTI op 10-02-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Niet online
Peter bedankt, Peter bedankt, Peter Peter Peter bedankt! Zal wel aan de geboorte datum liggen die genialiteit;) Maar echt heel dik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszak
Hmm.. ik ben iets te fanatiek geweest. 2e versie van ICS geïnstalleerd, apps erop gezet. Daarna ook iets met spareparts gedaan en nu zit ik vast in bootloops.ik kan er nog wel bij op de mac via adb, maar op de win7 krijg ik dat niet voor elkaar. Hoe kan ik m nu weer goed krijgen? Ik kom namelijk niet meer in de flashmodus (beide opties uit post 1 geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• techlab22
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 08:07
Hiero bijna hetzelfde, vanmorgen de 'laatste' versie er op gezet, vandaag diverse apps geïnstalleerd. Nu plots geen enkel teken van leven meer. Laadt zelfs niet meer op heb ik het idee..... :/ (diverse kabeltjes etc. geprobeerd).

-> Bijzonder, hij doet het weer! _/-\o_ (geen idee waarom) Accu staat nog op 95%

[ Voor 15% gewijzigd door techlab22 op 10-02-2012 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Gelukszak schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 15:55:
Hmm.. ik ben iets te fanatiek geweest. 2e versie van ICS geïnstalleerd, apps erop gezet. Daarna ook iets met spareparts gedaan en nu zit ik vast in bootloops.ik kan er nog wel bij op de mac via adb, maar op de win7 krijg ik dat niet voor elkaar. Hoe kan ik m nu weer goed krijgen? Ik kom namelijk niet meer in de flashmodus (beide opties uit post 1 geprobeerd)
Installeer (via adb op de Mac) ClockworkMod en wipe daarmee je /data partitie. Je kan me ook de output van het commando 'adb logcat' doorsturen, dan weet ik waar hij op bootloopt :)

ClockworkMod voor de ICS ROM kan je hier vinden. Installeren met adb gebeurd als volgt:

code:
1
2
3
4
adb push recovery.img /data
adb shell
# cat /data/recovery.img > /dev/block/nandg
# echo -n boot-recovery | busybox dd of=/dev/block/nandf count=1 conv=sync; sync; reboot
techlab22 schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 16:12:
Hiero bijna hetzelfde, vanmorgen de 'laatste' versie er op gezet, vandaag diverse apps geïnstalleerd. Nu plots geen enkel teken van leven meer. Laadt zelfs niet meer op heb ik het idee..... :/ (diverse kabeltjes etc. geprobeerd).
Je kan normaal altijd flashen met de LiveSuite. Opladen doe je overigens best met de bijgeleverde oplader en niet via USB, die van mij laadt ook niet meer op als ik mijn USB-kabel inplug (zelfs met een 2A lader).

Edit: blijkbaar werkt het al weer. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Petervanakelyen op 11-03-2012 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszak
Peter, held! Vanaf nu ga ik je zo noemen. Ik ben nu nog op m'n werk maar zal het straks proberen..

Edit: helaas krijg ik het niet voor elkaar om de recovery te starten. Heb 'm nu een aantal keer gepushed maar zodra ik reboot naar recovery krijg ik een androidje met een uitroepteken te zien.

Ik heb de logcat van de eerst x seconden bij opstarten geupload op: http://www.pastebin.ca/2116646
Misschien kun je hier wat aan ontdekken?

Edit: ik bedenk me nu dat ik ook een paar systemapps had gedisabled in Titanium die met bluetooth te maken hadden. 8)7 Misschien dat hier het probleem zit?

Edit: met de volgende commando's en recovery kom ik er wel in.

http://files.androtab.inf...20120203/a10_recovery.zip

adb push recovery.img /data/
adb shell "cat /data/recovery.img > /dev/block/nandg; sync"
adb shell "echo -n boot-recovery | busybox dd of=/dev/block/nandf count=1 conv=sync; sync; reboot"

Edit: Ik zie weer een ics scherm! Fijn! Bedankt

[ Voor 94% gewijzigd door Gelukszak op 10-02-2012 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Ik had een foutje gemaakt in een van bovenstaande commando's, met de commando's die je hebt gevonden werkt het inderdaad.

Heb je enkel met ClockworkMod de data gewiped of heb je nog iets anders uitgevoerd om het terug werkend te krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszak
Ik heb beide opties op het hoofdscherm in de recovery gebruikt. Ik dacht clear /data en clear /cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:38
Peter, bedankt voor alle moeite die je er in steekt. Heb de mijne ook net geüpdate, lijkt verder goed te werken behalve dan de helderheid die standaard heel laag stond en ook niet meer zo heel hoog wil naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Nielson schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 16:49:
Peter, bedankt voor alle moeite die je er in steekt. Heb de mijne ook net geüpdate, lijkt verder goed te werken behalve dan de helderheid die standaard heel laag stond en ook niet meer zo heel hoog wil naar mijn idee.
Waarom de helderheid standaard zo laag staat heb ik ook nog niet door, wat ik wel heb gemerkt is dat je met de power widget de helderheid precies iets hoger kan zetten dan wat mogelijk is bij de weergave instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
Aparte is ook de slider van de helderheidsinstelling, in het midden (default) is de helderheid het laagst en uiterst link en rechts 't hoogst (maar dus nog niet maximaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszak
Ik ben er blij mee, hulde hiervoor! Mooie resolutie waar ik wel even aan moest wennen. Ik heb de lettergrootte naar het maximale aangepast. Ik had trouwens wel aardig wat problemen met het connecten van de wifi. Uiteindelijk de beveiliging van de router naar wpa gezet en nu werkt het. Klopt het dat hij niet verbind op wifi n maar op g? Is er toevallig nog nieuws over de trilfunctie en/of GPU rendering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Trilfunctie is een minor issue en wordt één van de dagen opgelost met een update. Voor GPU rendering is het afwachten op bijgewerkte libraries. Ik heb geen Wireless-N router om het mee te testen, maar hier doet hij het alleszinds wel goed op WPA2-AES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boertjeg
Ik heb beide ICS versies getest en gebruik nu de laatste.
Het moet toch ook even door mij gezegd worden: Wat heb jij ongelofelijk veel gedaan!! Onderschat niet hoeveel "stappen" je moet maken voordat je zoiets in elkaar knutselt, wat een goed werk!
De installatie via livesuit was een eitje, +knop, usb erin, 4x powerknop en hij wordt geflashed.
Na de installatie reboot hij automatisch naar het lockscreen en de Rom werkt zoals hij moet doen.
Maar nu komt het: Wanneer ik de USB eruit haalde crashed hij en komt in een bootloop terecht.
Uit zetten en weer aan met de usb erin zorgt ervoor dat hij normaal boot.
CWM flashen en data+cache formatteren heeft het opgelost, gelukkig.
Wifi werkt prima, op WPA (G) en WPA-2 (N) met mijn beide routers. Youtube haalt het niet op zonder elke 3 seconden laadtijd de boel af te spelen (In HD :D was met 2.3 veeele malen onscherper) maar dat ben ik van plan op te kunnen lossen door de antenne te verplaatsen. Eigenlijk werkt alles behalve een aantal kleine dingetjes:
- Trilfunctie, wat al bekend is.
- Toetsverlichting, heel lastig als je snachts in bed nog even tweakers wil checken .. en je kan de menuknop niet vinden
Verder nog niet veel getest, accu is leeg, maar ik zal mijn bevindingen hier posten. Dingen als battarylife en HDMI worden dus nog toegevoegd, evenals gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefandekker
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-07 16:20
Heb zo juist ook de ics rom(Bmorn-V11-ICS) geprobeerd. Helaas lijk ik het zelfde probleem te hebben als MichelGTI. Flashen via livesuit gaat goed. Android logo verschijnt en de tablet lijkt normaal te starten, maar op een gegeven moment gaat het scherm op zwart. Als er op de power knop wordt gedrukt is er even(0.5s) beeld. Het terug flashen van de originele rom levert een compleet werkende tablet.

Van het beeld dat ik tot nu toe gezien heb, denk ik dat het unlock scherm getoond word.

De output van adb logcat hier te vinden: http://pastebin.ca/2118090
Aan het eind van de log heb ik de power knop 5 keer ingedrukt, telkens verschijnt de fout: "E/libEGL ( 83): validate_display:188 error 3008 (EGL_BAD_DISPLAY)"

Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn? Aangezien de ics rom bij de meeste van jullie goed lijkt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
Heb je bij het flashen met livesuit voor de 'format' of voor de 'upgrade' optie gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszak
Ik had voor format gekozen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
stefandekker schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 19:07:
Aan het eind van de log heb ik de power knop 5 keer ingedrukt, telkens verschijnt de fout: "E/libEGL ( 83): validate_display:188 error 3008 (EGL_BAD_DISPLAY)"

Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn? Aangezien de ics rom bij de meeste van jullie goed lijkt te werken.
Graphics libraries, iets waarvan ik weet dat ze niet goed geïmplementeerd zijn, maar dat ik helaas ook niet kan oplossen. Vreemde is natuurlijk dat ik (en met mij een aantal anderen) dat probleem niet hebben. Het zou kunnen dat de hardware van jullie tablets net iets anders is dan die van ons (gebeurd vaak bij chinese fabrikanten), maar het blijft vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefandekker
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-07 16:20
Tijdens het flashen heb ik de eerste keer gekozen voor de format optie. ik draaide de 2.3.4 custom rom. Toen ik het zwarte scherm kreeg heb ik de orginele rom teruggezet met de format optie. Alles werkte weer. Toen nog een poging gedaan met de upgrade optie in livesuit. Ik heb geen verschil kunnen waarnemen tussen de format en upgrade optie.

Jammer dat er nog problemen zijn met graphics libararies. Ik zal is proberen of de cm9 ook problemen geeft. Wel raar dat er verschil tussen de tablets zit.

edit: de CyanogenMod 9 alpha 1 ics versie "werkt" wel op mijn tablet. hiermee zijn de zwarte schermen niet aanwezig. Wel jammer dat alleen de beste versie problemen geeft op mijn tablet.

[ Voor 33% gewijzigd door stefandekker op 11-02-2012 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Jammer dat er nog problemen zijn met graphics libararies. Ik zal is proberen of de cm9 ook problemen geeft. Wel raar dat er verschil tussen de tablets zit.

edit: de CyanogenMod 9 alpha 1 ics versie "werkt" wel op mijn tablet. hiermee zijn de zwarte schermen niet aanwezig. Wel jammer dat alleen de beste versie problemen geeft op mijn tablet.
De eerste CyanogenMod 9 alpha is gebaseerd op de originele kernel en modules, dus het is niet vreemd dat die geen problemen geeft. Moet overigens wel zeggen dat dat de meest instabiele ROM is die ik ooit gemaakt heb, dus het niet aan te raden om die te blijven draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj4n90
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-05-2023
iemand nog een tip voor een browser die de optie "desktopversie opvragen" heeft ?

Kan niet bestaat niet, wel dat ik het nog niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Dolphin Browser? Opera Mobile? Volgens hebben die beide de optie om de User Agent in te stellen.

[ Voor 52% gewijzigd door Petervanakelyen op 12-02-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Petervanakelyen schreef op zondag 12 februari 2012 @ 13:15:
Dolphin Browser? Opera Mobile? Volgens hebben die beide de optie om de User Agent in te stellen.
Ik dacht dat de standaard browser van ics dat ook had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Niet online
Chrome beta kan ik in de market niet selecteren voor deze tablet. Iemand die hem heeft en de apk even op een share site kan gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
Ewivis schreef op zondag 12 februari 2012 @ 14:07:
[...]
Ik dacht dat de standaard browser van ics dat ook had?
Idd, die optie zie ik ook in de standaard browser staan van Peter's ICS versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 09:44
stefandekker schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 19:07:
Heb zo juist ook de ics rom(Bmorn-V11-ICS) geprobeerd. Helaas lijk ik het zelfde probleem te hebben als MichelGTI. Flashen via livesuit gaat goed. Android logo verschijnt en de tablet lijkt normaal te starten, maar op een gegeven moment gaat het scherm op zwart. Als er op de power knop wordt gedrukt is er even(0.5s) beeld. Het terug flashen van de originele rom levert een compleet werkende tablet.

Van het beeld dat ik tot nu toe gezien heb, denk ik dat het unlock scherm getoond word.

Ik heb zelf ook met dit probleem gezeten, op het moment dat de brightness ook maar een beetje omhoog of omlaag word gezet is het probleem verholpen. Probeer anders even dit. Werkt niet heel erg soepel maar het is wel mogenlijk om zo via je pc in de instellingen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
FeiyuMod Gingerbread ROM

FeiyuMod is een chinese custom ROM voor de Novo7 Advanced.
De ROM bevat onder andere een transparante notification bar, custom icons en custom theming.
Er is ook ondersteuning voor (d.m.v. USB-to-Serial aangesloten) joysticks en Bluetooth GPS.

Dit is een één-op-één port van de Novo7 ROM, buiten een paar minieme tweaks is er niets aangepast.

Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/34yckgk.png Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/34xj60y.png Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/1illlj.png Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2jdq4au.png

Features
  • Custom User Interface
  • Uitgebreide camera app
  • ClockworkMod geïntegreerd
  • Meer instellingen beschikbaar
Installatie

De installatie van deze custom ROM verloopt niet via ClockworkMod, maar net als de stock ROM via de LiveSuite. Volg de procedure in de topic start (gedeelte 'Herstel naar fabrieksstaat') om de ROM te installeren.
De eerste keer dat de tablet na de installatie wordt opgestart kan iets langer duren.

Download

Linkje naar Mega: FeiyuMod
Mirror op 4shared: FeiyuMod

[ Voor 14% gewijzigd door Petervanakelyen op 13-02-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er allemaal veel belovend uit. Ik ben ook van plan een andere ROM the flashen omdat ik mijn 3G modem niet aan de praat kan krijgen. Kan iemand mij vertellen welke ROM de meest kans geeft op succes?
ICS, CyanogenMod 9 of de hierboven genoemde FeiyuMod?

Alvast bedankt voor je reactie.

Henk

Edit: 3G modem Huawei E220

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2012 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Ik zou eerst eens proberen met FeiyuMod. Die is gebaseerd op de originele ROM en zou normaal ondersteuning moeten hebben voor de E220. Als dat niet werkt zou ik eens proberen met ICS, maar sowieso niet met CyanogenMod 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 11:45
Thanx! ICS werkt perfect hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Jup gisteren ook erop gezet, werkt prima! Wel wat trager dan 2.3.3 qua reageren van het touchscreen. Verder gaat het eigenlijk prima :)

Goed werk geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszak
Ik heb m overclocked naar 1.2ghz en heb niet het idee dat ie trager is dan op gingerbread. Wel heb ik dat sommige apps niet compatible zijn in de market of dat ze crashen zonder reden. Probeer de ns app of die van ov9292 maar eens. Mijn wifi is nu ook redelijk stabiel. Bereik is nog steeds een drama, maar na het instellen van de router op wpa met een vast ip, heb ik niet meer dat de verbinding kwijt raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Een reden dat ICS trager aanvoelt dan GB, ligt aan de verhoogde DPI. De GPU (en de CPU) moeten veel meer renderen met de DPI op 120. Ik heb een versie van CyanogenMod (niet de alpha1) die de tablet UI ook gebruikt met de DPI op 160 en dat loopt wel soepel, nadeel is dat de knoppen eruitziet alsof ze gemaakt zijn voor een grote MP3 speler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Petervanakelyen schreef op maandag 13 februari 2012 @ 22:32:
Een reden dat ICS trager aanvoelt dan GB, ligt aan de verhoogde DPI. De GPU (en de CPU) moeten veel meer renderen met de DPI op 120. Ik heb een versie van CyanogenMod (niet de alpha1) die de tablet UI ook gebruikt met de DPI op 160 en dat loopt wel soepel, nadeel is dat de knoppen eruitziet alsof ze gemaakt zijn voor een grote MP3 speler :P
Hoe gaat deze? Werkt deze beetje goed?

FeiyuMod Gingerbread ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodson5
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 31-08 11:55
Na lang dit topic te hebben gevolgd heb ik gisteravond ook mijn tablet voorzien van nieuwe software.
Ik kwam dit forum op het spoor omdat ik maar niet achter het merk van mijn tablet kon die ik via ebay had aangeschaft.
Het leek er dus op dat mijn tablet ook een bmorn v11 is.
Ik heb nu echter het volgende probleem.Na het flashen van de firmware werkt alles behalve de touchscreen!
Voordat ik de tablet heb geflashed heb ik eerst met clockworkmod een backup gemaakt van mijn huidige systeem.
Het gekke is dat zowel bij ICS en feiyumod het touchscherm niet werkt.
Ik heb de backup teruggezet(dit verloopt succesvol) maar dan komt de tablet na de restore in een bootloop.
Het android startscherm wat groen was is nu een beetje blauwig.soms door op een paar knoppen te drukken boot hij ineens door maar wederom...geen touchscreen!
Wat kan hier toch zijn foutgegaan, en hoe los ik dit op?Met een usb muis werkt alles overigens prima!
Zelfs de antenne mod heb ik zoals de plaatjes laten zien uitgevoerd
dus ik was echt in de veronderstelling dat ik ook een bmorn v11 heb.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tedades
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-09 22:30
De aldi tab is net iets anders dan de bmorn v11, volgens mij staat dit ook beschreven in dit topic. Vandaar dat voor deze tab een aangepaste build is gemaakt door Petervanakelyen. Er zat volgens mij sowieso een verschil in het touchscreen en camera. Wat de oplossing is voor je huidige probleem weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodson5
Aha..dat verklaart een hoop.Het was mij reeds ook opgevallen dat bij de feiyumod rom de camera app crashed als je hem opstart. Wellicht heb ik dan een echte BMORN v11 (al lijkt me dat sterk, want ik heb totaal geen enkele opdruk op de achterkant van het apparaat).alles word gecloned!
Ik ga eens kijken of ik de officiele firmware van de BMORN v11 kan installeren.Ik dacht dat ik deze ook ergens in het forum had gezien. Wellicht dat dan het touchscreen weer werkt.
Wel vreemd dat de backup zich niet goed laat terug zetten, en als deze wel een keer opstart dat dan nog het touchscreen niet werkt.
In ieder geval bedankt voor de tip...misschien los ik het vanavond op haha..of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodson5
Opgelost! De originele firmware van BMorn werkte ook niet.Opstarten ging goed maar wederom geen enkele reactie van het touchscreen.
Op een of andere russisch forum kwam ik 3 links tegen naar firmwares voor de Bmorn V11. Via google translate kwam ik erachter dat slechts een van de firmwares werkte op die persoon zijn tablet. (kwa touchscreen)
Deze deed het bij mij dus niet maar de laatste wel! Toen zat ik nog met een vreemde keyboard layout (alles was in het chinees en zelfs na de taal op engels te hebben gezet had ik nog chinese karakters op het toetsenbord, om de taal om te schakelen)
Clockworkmod geinstalleerd en de backup ,die ik had, teruggezet...en zowaar...alles is terug!
Voorlopig laat ik het maar even voor wat het is.De paar issues die ik heb neem ik voor lief.
Ik blijf dit topic wel volgen want ICS is erg interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszak
Heeft iemand toevallig al een screenprotector gevonden die de volledige glasplaat bedekt en een uitsparing heeft voor de camera? Of iemand die weet waar ik in e-bay op moet zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 22:59
Gelukszak schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 22:40:
Heeft iemand toevallig al een screenprotector gevonden die de volledige glasplaat bedekt en een uitsparing heeft voor de camera? Of iemand die weet waar ik in e-bay op moet zoeken?
Deze heb ik mijn beide aldi tabs zitten. Perfect !
http://www.ebay.nl/itm/ws...ageName=ADME:L:OC:NL:1123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszak
Dank voor de tip. Het is misschien wat veel gevraagd, maar zou je een foto kunnen maken met hoe het eruit ziet op jouw tablet? En ik kan op ebay niet zien of er een uitsparing voor de camera op zit. Of heb je hier geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Syntax
Draai nu ook ics, werkt opzich goed. Ik loop echter tegen een paar probleempjes aan.

-De agenda (waar ik mijn tablet veel voor gebruik) is zeer traag bij het door dagen/weken/maanden heen swipen.
-na een paar uurtjes gebruik is er iets gefaalt aan mn camera app, daarna bleef ie force closen. De enige fix was de app data te verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
In de camera app proberen de tweede camera te selecteren is problematisch. Hij probeert de camera ook elke keer weer te benaderen bij het starten van de camera app, gelukkig is dat zoals je zelf hebt uitgevonden op te lossen met het clearen van de data van de camera app.

[ Voor 59% gewijzigd door Petervanakelyen op 15-02-2012 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik biedt mijn ongetweakte tablet aan....ik hoor het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leflieb1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01-2023
Ik heb de Custom ICS voor Promedia Minitab ook geinstalleerd. Ging perfect werkt erg prettig.

Geweldig bedankt voor de maker(s) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:21

ManiacsHouse

Scheisse!

Die van mij is bricked... Volgens de aanwijzingen in de startpost een custom rom erop en ding doet echt niks meer. Stockrom flashen lukt me ook niet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Blijven proberen. Ik heb mijn tablet ondertussen toch al een zo'n honderd keer geflashed met de LiveSuite en het werkt altijd. Tablet uitzetten (desnoods hard door de power button 20 seconden ingedrukt te houden), paperclip in reset gaatje, LiveSuite aanzetten met image en USB-kabel inpluggen.

• Ewivis
Hmm, mn tablet zat ineens in een bootloop bij ICS. Daarna kreeg ik ineens weer het inlogscherm maar moest ik alles weer opnieuw instellen.
Lijkt toch niet helemaal stabiel te zijn nog? Ik ga die 2.3.4 rom es proberen uit china :P

edit: wow, die werkt toch wel lekker eigenlijk, beter dan ICS :-) denk dat ik die er maar even op hou!

[ Voor 18% gewijzigd door Ewivis op 16-02-2012 10:00 ]

• Petervanakelyen
ICS even bijgewerkt, trilfunctie werkt nu.

• Gelukszak
Goed bezig!
Is de laatste versie ook te flashen als update? Ik zit namelijk al op ics 4.0.3. Of moet ik na het flashen weer alles opnieuw instellen?

• Petervanakelyen
Ik heb nooit de 'Upgrade' optie in de LiveSuite gebruikt, maar ik vermoed dat die doet wat je wilt :)
Sowieso maak je best eerst een backup van je data voor je van ROM wisselt (TitaniumBackup).

[ Voor 8% gewijzigd door Petervanakelyen op 16-02-2012 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Petervanakelyen schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 20:32:
ICS even bijgewerkt, trilfunctie werkt nu.
Super! Is dat de versie die in de startpost genoemd wordt? Als je in je laatste post een linkje kunt neerplempen dan graag... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Ik heb de originele versie gewoon vervangen, alle links zijn nog steeds hetzelfde. Deze post dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• techlab22
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 08:07
Op moment van schrijven is dit dus de laatste (waarbij de trilfunctie dus schijnt te werken), heb hem zojuist gedownload, en ga em vanavond flashen.

Maar wellicht idd handig om een opsomming te maken van de toegepaste/toe te passen ROM's (in bijvoorbeeld de start).

[ Voor 4% gewijzigd door techlab22 op 17-02-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Trilfunctie werkt perfect d:)b

Alleen nog een duidelijk visuele indicatie dat je in de browser iets aangeklikt hebt en dan is deze ROM helemaal perfect.

[ Voor 3% gewijzigd door Spotmatic op 17-02-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszak
Hebben jullie ook dat er tijdens het afspelen van 720p via hdmi out het beeld soms voor een paar seconden stil staat maar het geluid wel zonder problemen door speelt?
Ik had dit niet op 2.3, maar misschien dat het komt door de apps die op de achtergrond draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Ik heb geen TV met HDMI en ook geen kabel, dus ik kan het helaas niet voor je testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszak
Als je zelf een tv regelt wil ik je de kabel wel sponsoren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Haha :) Ik zal eens in de pricewatch kijken naar een kabel, dan kan ik één van de komende dagen testen bij familie. HDMI is wel een leuke feature, dus die wil ik zelf ook graag testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiluTe
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:50
Net FeiyuMod geflashed, alles gaat lekker smooth moet ik zeggen, ook ziet het er gelikt uit :D
Bij de ICS rom zijn dus 3 main bugs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:21

ManiacsHouse

Scheisse!

Petervanakelyen schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 23:18:
Blijven proberen. Ik heb mijn tablet ondertussen toch al een zo'n honderd keer geflashed met de LiveSuite en het werkt altijd. Tablet uitzetten (desnoods hard door de power button 20 seconden ingedrukt te houden), paperclip in reset gaatje, LiveSuite aanzetten met image en USB-kabel inpluggen.
Heel wazig dit. Alles geprobeerd en ding maar 2 dagen in de hoek gegooid. Druk vanmorgen op het knopje... En ICS werkt!!! Blijkbaar moest hij even slapen om alles te begrijpen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Niet online
Nou, roep het maar. Zit bij mijn Opa en Oma met mijn tablet en HDMI kabel dus wat moest er geshowt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
fotografie999 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 18:36:
Nou, roep het maar. Zit bij mijn Opa en Oma met mijn tablet en HDMI kabel dus wat moest er geshowt worden?
1080p zonder haperingen geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszak
Thanks idd de haperingen. Ik had een 720p versie van de alcatraz serie aanstaan. Liep op ICS een paar keer te stotteren, beeld stond stil maar het geluid liep gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Niet online
Ben wat demo's van films aan het downloaden. 720P en 1080i en zal eens kijken wat er gebeurd!

Edit:

Nou, beide geprobeerd, beide 2 minuut trailers, zowel 1080p als 720p deden het zonder problemen.
Ik vindt persoonlijk dat de 4.0.3 veel beter werkt dan 2.3! Dus Peter nogmaals mijn grote dank!
Als er behoefte is aan een filmpje of andere dingen roep maar, zit hier nog tot dinsdag avond!

[ Voor 61% gewijzigd door fotografie999 op 19-02-2012 20:27 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 23 Laatste