Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was al de tweede keer dat me dit gebeurde. Heb hem ok weer voor de tweede keer opnieuw de fabrieks instellingen laten installeren.
Ben er nog steeds niet uit dus. Maar kijk wel wat er deze keer gebeurt. Launcher is nog steeds ADW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:43
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:59:
Was al de tweede keer dat me dit gebeurde. Heb hem ok weer voor de tweede keer opnieuw de fabrieks instellingen laten installeren.
Ben er nog steeds niet uit dus. Maar kijk wel wat er deze keer gebeurt. Launcher is nog steeds ADW.
Je zou launcherpro kunnen instaleren. als je hier een icoontje kwijt raakt kun je door de positie lang ingedrukt te houden een nieuwe functie toekenen aan deze knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
manmetdehamer schreef op zondag 11 december 2011 @ 15:07:
Je zou launcherpro kunnen instaleren. als je hier een icoontje kwijt raakt kun je door de positie lang ingedrukt te houden een nieuwe functie toekenen aan deze knop
Met ADW kan je ook niks kwijt raken hoor, gewoon typisch gevalletje user-error dit hè :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Hoeveel zin heeft het om te hopen dat de fabrikant ooit nog een update van android uitrolt. (3.2 of 4.0) (of een custom rom met 3.2 4.x) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyphen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-10-2024

Hyphen

Snap je het wel?

fotografie999 schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:16:
Hoeveel zin heeft het om te hopen dat de fabrikant ooit nog een update van android uitrolt. (3.2 of 4.0) (of een custom rom met 3.2 4.x) ?
Ik zou zeggen dat die hoop redelijk aanwezig is. Bmorn geeft volgens de geruchten eind van de maand een 4.x rom vrij die met een beetje geluk ook op de minipad gaat werken.

//ugly hack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zondag 11 december 2011 @ 15:12:
[...]

Met ADW kan je ook niks kwijt raken hoor, gewoon typisch gevalletje user-error dit hè :P
Ik weet het ben nooit verder gekomen dan een typmachine. Dan valt zon kleine tv met zoveel mogelijkheden
niet mee. :) helemaal niet als je ook nog een paar kolenschoppen als handen hebt. Gelukkig hebben we ook mensen als jou die mensen als ik bij dit soort problemen kunnen helpen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allen dank voor de suggesties. Heb hem weer in fabriek configuratie gezet en probeer opnieuw app te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
ik hoop dat jullie een noob willen helpen. Heb een intertoys Pro3 en een aldi NETBOOK gekocht. Vrow wilde geen touchscreen...... Pro 3 ahv dit forum helemaal up to date en op orde. De netbook....... tja Geen fatsoenlijke market, android 2.2 geen flash in de market voor in de browsers.Heb APK van flashplayer gedownload en geinstalleerd maar nog geen flash. Wat doe ik fout? DE pro speelt alles maar dat netbook wat een k***e apparaat. Maar de "baas"wil nu eenmaal een netbook.
Evt een andere rom met andere android versie? Please help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Misschien in het Pro3 topic vragen, dit topic gaat over de Aldi miniPAD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd maar het gaat om de Aldi Netbook, en in dit topic al verschillende keren vernoemd ( ja ik heb eerst gezocht voor ik vraag) en de Pro 3 bekijk ik in een ander topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj4n90
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-05-2023
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:22:
Idd maar het gaat om de Aldi Netbook, en in dit topic al verschillende keren vernoemd ( ja ik heb eerst gezocht voor ik vraag) en de Pro 3 bekijk ik in een ander topic
die netbook is voor zover ik weet gewoon de tablet zonder touchscreen met keyboard+ touchpad

Als je dit topic ook ff doorleest kom je de antwoorden op je vragen gewoon tegen
als het goed is zit er gewoon android market op je netbook net als op "onze" tabletjes
daar moet je bij instellingen alle vinkjes aanzetten bij beveiligings niveau, wel de market openen en niet dat ander vage ding.

Flash zou gewoon moeten werken eventueel ff zoeken bij browser instellingen.

Kan niet bestaat niet, wel dat ik het nog niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de snelle reactie
Market is 1.8.2, heb er de nieuwste opgezet nu (via APK) heb nu de nieuwe market( met de nieuwe interface) maar nog steeds lang niet alles apps. Bijv geen firefox geen skyfire , geen flash player. Deze krijg ik wel op de pro 3. En die was toch bijna gelijk aan de Aldi Minipad?
Browserinstellingen gecheckt, daar zit echt geen "enable flash" dus wat doe ik verkeerd? Ik ben pas 2 weken met android aan het klooien maar wat hulpzou fijn zijn

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Installeer de app 'Terminal Emulator' van de Market en voer eens 'cat /proc/cpuinfo' en 'cat /proc/meminfo' uit.
Dat gaat ook via ADB. Het kan zijn dat de netbook volledig andere hardware bevat dan de tablet.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:16:
Hallo,
....en een aldi NETBOOK gekocht. Vrow wilde geen touchscreen......
Evt een andere rom met andere android versie? Please help
Toen ik de advertentie las, gegoogled en kwam bij toeval op een site die zei welk ander netbook identiek was en dat beloofde weinig goeds.

Misschien maar terugbrengen en 1 met touchscreen kopen waarop je dan een los keyboard aansluit, al of niet met beschermhoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 09:22
heeft de aldi netbook niet toevallig de superstore app? daarmee kun je ook flash installeren en nog veel dingen die niet in de market terug te vinden zijn. (whatsapp, appie..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee geen superstore, maar mijn probleem is nietom er apps op te krijgen. De APKs kan ik wel downloaden op het web en installeren gaat vanuit een usb stick, dat gaat allemaal. Maar ik krijg flash niet met de browsers op het netbook aan de slag ( heb boat, dolphin, opera mini en skyfire (maar die APK installeert niet). De Stockbrowser werkt niet omdat dat die beveiligde kinder browser is (heb ik erafgegooid)

Daarmee kan het toch niet te maken hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Wil je nu eens de commando's uitvoeren die ik in bovenstaande post gevraagd heb? Dan kan ik misschien antwoord geven op je vragen (ook al hoort het hier eigenlijk niet thuis).

[ Voor 14% gewijzigd door Petervanakelyen op 11-12-2011 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in "Aldi Minipad"

Ik heb diverse malen hetzelfde gehad. Ook steeds op fabrieksinstellingen teruggezet. Nu heb ik de oplossing gevonden. Druk op de instellingenknop (onder de home-knop). Kies Toevoegen, selecteer: Launcher Acties, selecteer: Open/sluit app drawer. Je bent nu terug in het home-menu. Klik op het nieuwe icoon (Open/sluit app) en al je pictogrammen zijn weer terug. Je kan desgewenst het ikoon ook weer naar je startmenu slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
Bah ben ik net gewend aan dat ding, wis ik 1 bestandje teveel.. Nu start hij ook niet meer op.

Even uitleg: Ik had heel veel systeem apk's uit de system/app map gehaald om mijn eigen voorkeuren te gebruiken en niets dubbel te hebben. (email, calender, telefoon zooi, de 'taakbalk', calculator etc..)
Dit leverde een erg fijn apparaatje op. Met alleen de dingen die ik gebruik en een erg lange batterijduur. Ik heb uiteindelijk toch nog iets verplaatst wat niet verplaatst mocht worden.

Helaas.. Nu kijken of ik nog iets terug kan krijgen, anders mag iemand anders het gaan proberen.

(Kun je de map system/app niet aan via een PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Kijk of je nog toegang hebt d.m.v. ADB. Als je weet welke APK je verwijderd hebt, kan je die met 'adb push' terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
nou wil het helaas niet echt lukken. de list of devices van adb blijft ook leeg... terwijl ik wel een driver heb en windows het apparaat ook gewoon ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyphen schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:20:
[...]

Ik zou zeggen dat die hoop redelijk aanwezig is. Bmorn geeft volgens de geruchten eind van de maand een 4.x rom vrij die met een beetje geluk ook op de minipad gaat werken.
Word dat een kale rom van 4.0 ?

of zijn er dan weer van die thema´s en launchers aanwezig (lees: rotzooi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Zolang ze niet meer info vrijgeven dan nu het geval is, valt daar niet veel over te zeggen. Maar er komen binnenkort custom ROMs aan, dus valt de eventuele rommel er wel uit te slopen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag al in een post en merkte het me zelf ook op dat de apps op de interne SD gezet worden en de externe SD niet gebruikt wordt.

Is het mogelijk om het interne geheugen als intern geheugen te gebruiken.
M.a.w. Het geheugen niet meer op te delen. Het volledige interne geheugen gebruiken voor intern en de externe SD gebruiken als SD.
Op deze manier heb je lekker veel intern geheugen en kun je je apps doormiddel van app2sd ook echt op je sd card zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spectator
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:04
intern geheugen is opgedeeld in meerdere partities, waarvan (geloof ik) nandh de sdcard is.
de sdcard wordt gemount door vold, volgens /system/etc/vold.fstab:
dev_mount sdcard /mnt/sdcard auto /devices/virtual/block/nandh
dev_mount extern_sd /mnt/extern_sd auto /devices/platform/awsmc.1/mmc_host /devices/platform/awsmc.0/mmc_host
dev_mount usbhost1 /mnt/usbhost1 auto /devices/platform/sw-ehci.1 /devices/platform/sw_hcd_host0 /devices/platform/sw-ehci.2

Je zou de inhoud van vold.fstab kunnen aanpassen in:
dev_mount intern_sd /mnt/intern_sd auto /devices/virtual/block/nandh
dev_mount sdcard /mnt/sdcard auto /devices/platform/awsmc.1/mmc_host /devices/platform/awsmc.0/mmc_host
dev_mount usbhost1 /mnt/usbhost1 auto /devices/platform/sw-ehci.1 /devices/platform/sw_hcd_host0 /devices/platform/sw-ehci.2

daarna in /init.rc extern_sd veranderen in intern_sd

Misschien is dit wat te rigoureus en volstaat het aanpassen van de symlink in /etc/init.rc
symlink /mnt/sdcard /sdcard
in
symlink /mnt/extern_sd /sdcard
en mogelijk het aanpassen van de variablen FLASH_STORAGE en EXTERNAL_STORAGE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spectator schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:51:
intern geheugen is opgedeeld in meerdere partities, waarvan (geloof ik) nandh de sdcard is.
de sdcard wordt gemount door vold, volgens /system/etc/vold.fstab:
dev_mount sdcard /mnt/sdcard auto /devices/virtual/block/nandh
dev_mount extern_sd /mnt/extern_sd auto /devices/platform/awsmc.1/mmc_host /devices/platform/awsmc.0/mmc_host

Je zou de inhoud van vold.fstab kunnen aanpassen in:
dev_mount intern_sd /mnt/intern_sd auto /devices/virtual/block/nandh
dev_mount sdcard /mnt/sdcard auto /devices/platform/awsmc.1/mmc_host /devices/platform/awsmc.0/mmc_host

daarna in /init.rc extern_sd veranderen in intern_sd

Misschien is dit wat te rigoureus en volstaat het aanpassen van de symlink in /etc/init.rc
symlink /mnt/sdcard /sdcard
in
symlink /mnt/extern_sd /sdcard
en mogelijk het aanpassen van de variablen FLASH_STORAGE en EXTERNAL_STORAGE
Ik zal bovenstaande verhaal vanavond proberen.
Ik heb de tablet nu niet bij de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tedades
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-09 22:30
Ik zag ook dat hij mijn muziek niet opnam in zijn muziek speellijst. Na het aanvinken van de optie "scan SD-card" nam hij deze wel automatisch op. Maar dat zal vast niet gelden voor apps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die vink had ik al geplaatst, maar zonder resultaat.
De externe sd-card blijft leeg. Het OS geeft wel aan hoeveel er nog beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spectator
tedades schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:30:
Ik zag ook dat hij mijn muziek niet opnam in zijn muziek speellijst. Na het aanvinken van de optie "scan SD-card" nam hij deze wel automatisch op. Maar dat zal vast niet gelden voor apps...
Wees voorzichtig, het bricken schijnt wel heel makkelijk te gaan. Heb het niet getest. Wacht zelf op
een werkende ROM voordat ik er op ga rommelen.

Iemand nog wat gehoord over de 2.0T versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 10:57
spectator schreef op maandag 12 december 2011 @ 14:31:
[...]

Wees voorzichtig, het bricken schijnt wel heel makkelijk te gaan. Heb het niet getest. Wacht zelf op
een werkende ROM voordat ik er op ga rommelen.

Iemand nog wat gehoord over de 2.0T versie?
nope, vraag staat uit bij Eldohm en bij Bmorn zelf.
anytime soon wordt er gezegd, merimobiles gaat de rom ook aanleveren, die hadden vrijdag beloofd het binnen 48 uur te hebben, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:41:
Zolang ze niet meer info vrijgeven dan nu het geval is, valt daar niet veel over te zeggen. Maar er komen binnenkort custom ROMs aan, dus valt de eventuele rommel er wel uit te slopen ;-)
Het mooiste zou zijn een kale android 4.0 en
een aantal tweaks ingebouwd voor betere batterijduur en beter wifi ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinlath
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:43:
[...]

Het mooiste zou zijn een kale android 4.0 en
een aantal tweaks ingebouwd voor betere batterijduur en beter wifi ontvangst.
wishfull thinking. ;)

ik vermoed dat we eind december absoluut nog geen ICS roms hebben.
Reken maar op eind maart ( gokje )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kickassmen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:19
Mijn ervaringen met ROMS update is vaker negatief dan positief, kortom duurt vaker langer dan ze zeggen.

Daarnaast heeft de nieuwe versie ook vaak weer een aantal (nieuwe) bugs. ICS = leuk, maar je kan er nu mee internetten en straks ook, dat wordt niet anders. En Angry Birds is nog steeds angry birds.
Voordeel is dat het er beter uit ziet en misschien betere apps, en natuurlijk hopen op de betere WIFI, maar dat weet niemand.

Less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
kickassmen schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:00:
Mijn ervaringen met ROMS update is vaker negatief dan positief, kortom duurt vaker langer dan ze zeggen.

Daarnaast heeft de nieuwe versie ook vaak weer een aantal (nieuwe) bugs. ICS = leuk, maar je kan er nu mee internetten en straks ook, dat wordt niet anders. En Angry Birds is nog steeds angry birds.
Voordeel is dat het er beter uit ziet en misschien betere apps, en natuurlijk hopen op de betere WIFI, maar dat weet niemand.
En het is gewoon LEUK! :) gewoon beetje rommelen, daarvoor heb ik hem gekocht :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spectator
Sinlath schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:00:
[...]

nope, vraag staat uit bij Eldohm en bij Bmorn zelf.
anytime soon wordt er gezegd, merimobiles gaat de rom ook aanleveren, die hadden vrijdag beloofd het binnen 48 uur te hebben, helaas.
Las in het bericht 48 business hours. Dus wie weet komt er nog wat deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinlath
spectator schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:43:
[...]

Las in het bericht 48 business hours. Dus wie weet komt er nog wat deze week.
lol.. 48 business hours is 6 werkdagen, dus iets meer dan een week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyphen

Hyphen

Snap je het wel?

Sinlath schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:55:
lol.. 48 business hours is 6 werkdagen, dus iets meer dan een week
Daar ben ik ook eens mee in de fout gegaan...gebeurd ook maar 1 keer :(

//ugly hack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spectator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:43

Fiber

Beaches are for storming.

Hyphen schreef op maandag 12 december 2011 @ 16:57:
[...]
Daar ben ik ook eens mee in de fout gegaan...gebeurd ook maar 1 keer :(
Het klinkt wel een stuk beter dan 'Ongeveer tien dagen...' :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Inderdaad. Als we ClockworkMod werkend kunnen krijgen ligt de weg open voor custom ROMs. Of het nu een Bmorn V11, aangepaste Promedia tablet of Novo7 is maakt om ClockworkMod werkend te krijgen niet uit, er wordt maar een fractie van de drivers gebruikt (de laatste post in dat topic is voorlopig dan ook niet aan de orde).

[ Voor 8% gewijzigd door Petervanakelyen op 12-12-2011 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj4n90
gister nog ff een vergelijk gedaan van de wifi,
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2zlFO.png
de rechtse tablet was vrij stabiel , de linker deed maar wat raak
(al blijkt dat niet uit de "foto" )
Ontvangst nauwlijks afwijkend van de 2 samsam's

Owja ...voor het geval dat ;
[Q.] Wat is die battery indicator.
[A.] http://goo.gl/eVOTM 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door dj4n90 op 12-12-2011 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Ik was vandaag op de hogeschool en daar was het verschil tussen mijn smartphone (Blade) en de tablet heel goed te merken. Ik heb WiFi Analyzer ook even open gehad en de tablet kon enkel het AP op kanaal 11 op te vangen. Als ik tijd heb zal ik ook eens een vergelijking maken :)

Edit: de daad bij het woord gevoegd:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/28680222/GoT/tablet-smartphone-wifitest.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Petervanakelyen op 12-12-2011 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antoin
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:06
Net een racespelletje geprobeerd, raging thunder 2. Maar de sensoren lijken een kwartslag gedraaid. Ik rijd telkens tegen de muur :-). Is dit een instelling, of zou de sensor echt een kwartslag verkeerd geplaatst zijn, aangezien het menu van de fotocamera ook telkens een kwartslag verkeerd staat? Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Instellingen --> Weergave --> Accelerometer coordinate system :) Sommige games werken enkel als die instelling op 'Special' staat (Asphalt 5), anderen werken enkel bij 'Default' (Doodle Jump).

Maar sowieso blijf ik soms problemen behouden met accelerometer. Doodle Jump is quasi onspeelbaar, omdat er een seconde lagg op de sensor zit.

[ Voor 78% gewijzigd door Petervanakelyen op 12-12-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antoin
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:06
Ah,thanx,wat stom dat die standaard verkeerd staat .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Heb je mijn uitleg gelezen? :P Er is geen 'verkeerde' instelling. Sommige games spreken de sensor anders aan, waardoor je die instelling tussen games vaak veranderd moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapsac
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 10:14
Wat betreft de antenne; als je de tablet open maakt en de antenne los laat bungelen zonder de (metalen) achterdeksel dan heb je net zo'n goede ontvangst als met bv. een notebook (bij mij gaat de snelheid op speedtest.net van 2Mbit/s naar 18Mbit/s). Blijkbaar schermt de metalen achterkap de antenne af. Ik heb daarop de uitsparing in de kap bij het plastic dekseltje met een vijl wat groter gemaakt (zie je niet als je het dekseltje terug lijmt) en heb nu iets betere ontvangst dan voorheen (3Mbit/s).

Xeon e5-2695 V3, RX Vega 64, Rift | PS3 | PS4 Pro,PSVR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09 15:21
Net nog 1 opgepikt voor m'n zusje, mazzeltje denk ik !

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?id=13642&sid=11522

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 17:19:
zie nu op de site van Ployer dat de MOMO9 vandaag ook een firmware upgrade heeft gekregen. vanavond maar is kijken of ik die binnen kan halen en aan de praat kan krijgen.

iemand al geintresseerd? check deze link
Hebben we hier iets aan??
, dit heb ik van het Pro3 forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj4n90
AAAARCH .. op een haar na klaar met confige .. gisteravond helemaal opgeladen, start ze net alle 2 op komen ze niet meer door android start scherm 8)7 8)7 8)7 8)7

Maar ff een nachtje laten rusten en morgen nog eens bekijken.

Sinlath
Is die flash beschrijving in het eerste bericht de weg naar een maagdelijke tab met alles werkend ?
Ik ben een beetje angstig, zie wel een hoop berichten van je dat diverse firmwares niet werkte,
maar nergens een *O* juig spring *O* topic dat je gebrickte tablet weer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:43
dj4n90 schreef op maandag 12 december 2011 @ 23:33:
AAAARCH .. op een haar na klaar met confige .. gisteravond helemaal opgeladen, start ze net alle 2 op komen ze niet meer door android start scherm 8)7 8)7 8)7 8)7

Maar ff een nachtje laten rusten en morgen nog eens bekijken.

Sinlath
Is die flash beschrijving in het eerste bericht de weg naar een maagdelijke tab met alles werkend ?
Ik ben een beetje angstig, zie wel een hoop berichten van je dat diverse firmwares niet werkte,
maar nergens een *O* juig spring *O* topic dat je gebrickte tablet weer werkt.
Volgens mij was het zo dat de tablet het weer wel doet, alleen het touchscreen werkt niet met die update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spectator
rapsac schreef op maandag 12 december 2011 @ 21:51:
Wat betreft de antenne; als je de tablet open maakt en de antenne los laat bungelen zonder de (metalen) achterdeksel dan heb je net zo'n goede ontvangst als met bv. een notebook (bij mij gaat de snelheid op speedtest.net van 2Mbit/s naar 18Mbit/s). Blijkbaar schermt de metalen achterkap de antenne af. Ik heb daarop de uitsparing in de kap bij het plastic dekseltje met een vijl wat groter gemaakt (zie je niet als je het dekseltje terug lijmt) en heb nu iets betere ontvangst dan voorheen (3Mbit/s).
Dan is de oorzaak hiermee gevonden. Scheelt weer in het zoeken naar een softwarematige probleem.
Wel erg jammer dat zoiets vitaals voor een wireless only tablet zo verprutst wordt.
Ik bedoel, wat kost het om dit te testen en het ontwerp van zo'n tablet aan te passen - plaats bv de antenne achter het plastic gedeelte.
Heb je geen foto's genomen van jouw aanpassing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete10
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-10-2024
Gisteren wat geexperimenteerd met het benaderen van netwerk bestanden, met succes.
Misschien allemaal gesneden koek voor velen, maar desalniettemin.

Optie 1: DLNA.
Voordeel: bedoelt voor streamen van media files. Nadeel: niet voor andere files, niet alle formats worden gestreamed, geen echte file toegang, meestal geen gapless playback van audio.
Maar het werkt, in dit geval bronnen: Netgear WNDR3700 met USB HD, via Netgear ReadyDLNA, en Windows Media Player shares op locale PC's. Android clients te over (2player, Skifta).

Optie 2: Mounten van een netwerk share.
Punt is dat verschillende file managers (ES File Manager, File Expert, Total Commander) smb shares op het netwerk (NAS, PC's met shared directories) benaderen, maar andere programma's (bijvoorbeeld een media player) zien ze dan nog niet.
Oplossing is CIFS Manager van de Market, waar je de network share mount / mapt op een folder, bijvoorbeeld 10.0.0.1/USB_Storage is nu gemapt naar folder /sdcard/cifs/USB_Storage. (wel handig dus om alle PC's met shares een vast IP address te geven in de router configuratie).
Andere programma's denken dan dat het een deel is van de sdcard zodat je plotseling een 1Tb sdcard hebt, als je tenminste thuis bent..... Potentieel nadeel: niet bedoeld om te streamen, dus buffer problemen zouden op kunnen treden,

Met PowerAMP en MXPlayer getest werkt het echter vooralsnog goed. Maar is heb ook niet echt Wifi problemen thuis. Let op dat het wel tijden kan duren voordat een library is ingelezen als er veel bestanden zijn, Begin dus met een subdirectory of zo als locatie voor mediafiles.
Maar ik ben tevreden.

Overigens gebruik ik de minipad ook als afstandsbediening voor foobar, maar dat is een ander verhaal,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapsac
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 10:14
spectator schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:13:
[...]

Dan is de oorzaak hiermee gevonden. Scheelt weer in het zoeken naar een softwarematige probleem.
Wel erg jammer dat zoiets vitaals voor een wireless only tablet zo verprutst wordt.
Ik bedoel, wat kost het om dit te testen en het ontwerp van zo'n tablet aan te passen - plaats bv de antenne achter het plastic gedeelte.
Heb je geen foto's genomen van jouw aanpassing?
Nee, maar de antenne zit recht achter het plastic dekseltje en het gat is minder dan 1cm hoog, met een vijltje heb ik dit 2mm aan beide kanten groter gemaakt.

Xeon e5-2695 V3, RX Vega 64, Rift | PS3 | PS4 Pro,PSVR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rapsac schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:00:
[...]

Nee, maar de antenne zit recht achter het plastic dekseltje en het gat is minder dan 1cm hoog, met een vijltje heb ik dit 2mm aan beide kanten groter gemaakt.
Zou je er een foto van kunnen maken en hem hier uploaden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinlath schreef op maandag 12 december 2011 @ 15:45:
[...]

wishfull thinking. ;)

ik vermoed dat we eind december absoluut nog geen ICS roms hebben.
Reken maar op eind maart ( gokje )
Sinlath hebben we hier iets aan deze rom ??

http://ployer.cn/world/Download.asp?SortID=10

Deze rom kwam gister uit voor de MOMO 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Syntax
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 01:12
Hallo, ik zit dit topic nu al een tijdje te lezen. Ik heb zelf helaas niet zon tablet weten te bemachtigen.

Wat ik zo lees is het best een leuk speeltje, en ik zou graag wel willen proberen te helpen met het porten van clockworkmod (nog nooit gedaan, wel al eens wat met roms bouwen gespeeld).

Als ik de guide die al eerder is genoemd bekijk lijkt het niet bijster lastig om een recovery te bouwen, zolang je maar beschikt over een werkende boot.img.

Nu heb ik wel een paar vraagjes. Werkt in adb het commando reboot recovery . En is de flashmode om te restoren naar factory rom simpelweg fastboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Laatst online: 13:36
Da Syntax schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:33:
Hallo, ik zit dit topic nu al een tijdje te lezen. Ik heb zelf helaas niet zon tablet weten te bemachtigen.

Wat ik zo lees is het best een leuk speeltje, en ik zou graag wel willen proberen te helpen met het porten van clockworkmod (nog nooit gedaan, wel al eens wat met roms bouwen gespeeld).

Als ik de guide die al eerder is genoemd bekijk lijkt het niet bijster lastig om een recovery te bouwen, zolang je maar beschikt over een werkende boot.img.

Nu heb ik wel een paar vraagjes. Werkt in adb het commando reboot recovery . En is de flashmode om te restoren naar factory rom simpelweg fastboot?
Ik ga vanavond eens rommelen met de Pro 3 (Qware variant). Daarvan is nu een werkende stock ROM beschikbaar. Ik verwacht overigens niet dat het commando reboot recovery het zomaar doet. Hier is al wat discussie over op het xda forum (Peter en Sinlath van hier weten daar meer over).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Syntax
Als je vanavond ermee gaat rommelen kun je t dan even uitproberen, just to confirm? Verder, heeft hij in android een restore to default optie. Zo ja, dan kan hij theoretisch gezien gewoon rebooten naar een recovery mode. De enige vraag is dan no HOE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Da Syntax schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:48:
Als je vanavond ermee gaat rommelen kun je t dan even uitproberen, just to confirm? Verder, heeft hij in android een restore to default optie. Zo ja, dan kan hij theoretisch gezien gewoon rebooten naar een recovery mode. De enige vraag is dan no HOE.
Werkt niet bij de Qware. Meteen geprobeerd na het kopen een paar weken geleden..

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Syntax
Ok bedankt. Heeft ie wel een reset to factory optie?

Gefeliciteerd btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 21:28
reddo schreef op maandag 12 december 2011 @ 21:54:
Net nog 1 opgepikt voor m'n zusje, mazzeltje denk ik !
Was ik maar zo lucky :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Brad Pitt schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 14:56:
[...]

Werkt niet bij de Qware. Meteen geprobeerd na het kopen een paar weken geleden..
Hieperdepiep :D ! Ik ben morgen jarig :P

On-topic: Ook geprobeerd met de "nieuwe" firmware? Ik ga vanavond ff de momo firmware inladen en het daarmee proberen. Of zeg ik nu iets heel doms, en maakt het niet uit welke firmware op dat apparaat staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyphen

Hyphen

Snap je het wel?

Je zou Volume + inhouden en op de aan knop drukken kunnen proberen.

//ugly hack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Hyphen schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 15:05:
[...]

Je zou Volume + inhouden en op de aan knop drukken kunnen proberen.
Werkt helaas niet, heb ik van t weekend nog geprobeerd. Ik ga vanavond eens proberen via ADB.

edit: Voor de Pro 3 that is. Verkeerde topic my bad.

[ Voor 8% gewijzigd door Gusev op 13-12-2011 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik Titanium Backup Pro 4 wilde gebruiken, kreeg ik steeds: wachten op root rechten....
En verder gebeurde er niks meer.

Nadat ik de app "fix permissions" had gedownload, en voor alle apps de permissions gefixt had, werkte TB weer gewoon.
Misschien ff handig om te weten, en misschien was dat probleem nog makkelijker op te lossen, maar voor mij werkte dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
De ingebouwde recovery wordt enkel gestart als je de 'restore to factory defaults' optie gebruikt.
Met 'adb reboot recovery' of bepaalde toetsen indrukken tijdens het booten ga je er niet komen, want de standaard recovery image is ontoegankelijk gemaakt. Maar we zijn er mee bezig, nog even geduld :)

[ Voor 7% gewijzigd door Petervanakelyen op 13-12-2011 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 21:32
Heb net ook een gekocht. Aldi had er nog twee. Nu eerst ff spelen :P
Dit was in Surhuisterveen (of all places) btw..

[ Voor 26% gewijzigd door GAIAjohan op 13-12-2011 19:22 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Syntax
Petervanakelyen schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:24:
[...]

De ingebouwde recovery wordt enkel gestart als je de 'restore to factory defaults' optie gebruikt.
Met 'adb reboot recovery' of bepaalde toetsen indrukken tijdens het booten ga je er niet komen, want de standaard recovery image is ontoegankelijk gemaakt. Maar we zijn er mee bezig, nog even geduld :)
Als je in android kiest voor reset to factory defaults, krijg je dan een standaard android recovery te zien (zo iets)?

De tab zal waarschijnlijk wel een normale recovery hebben gezien hij daar wel een partitie voor heeft. Als je kiest voor voor reset to factory defaults dan stelt hij waarschijnlijk ergens in een file een waarde in die aangeeft dat hij bij de volgende reboot naar recovery moet booten. Deze flag is misschien te achterhalen via logcat. Dan moet wel iemand die weet hoe logcat werkt bereid zijn om zijn tab te resetten en zijn bevindingen te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy01
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-05 20:31
Staat er nog 1 te koop:
V&A aangeboden: Aldi Mini Pad 7 Inch (ProMedia) Aangeboden
Gebruik hem te weinig:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Syntax
Je hebt mail ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Da Syntax op 13-12-2011 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn tablet was gebrickt na het uitvoeren van een aanpassing aan de txpower.
Ik heb vandaag een nieuwe rom ontvangen van Eldohm. Ik zie dat deze nog niet gepost is. Ik heb hem getest en de tablet is weer in oude staat inclusief touchscreen. De rom die ze gestuurd hebben is versie lc_wd_sp0838_1.8_1114

Herstel naar fabrieksstaat
Mocht je toch de verkeerde firmware hebben geinstalleerd dan is in overleg met de leverancier van de Aldi de Rom vrijgegeven om zodoende het tablet te kunnen herstellen in fabrieksstaat.

benodigdheden:

rom : https://www.yousendit.com/download/T2dlNWNnMm1kMnR4Tk1UQw
Flash Util : https://www.yousendit.com/download/T2dmZGVVdGpTSUJwdmNUQw
USB drivers : http://www.mediafire.com/?04wu69fe6gs0dzd

Stappenplan:

- Zet het tablet volledig uit.
- Prik een paperclip(ik gebruik een naald) op de resetknop ( dit is het gaatje waar "Mic" bijstaat, raar maar waar )
- Prik de USB kabel in de het tablet, zodra windows een device herkend kan je de resetknop loslaten.
- installer de driver ( komt met de flashutil mee, uit de map UsbDriver ) herhaal dit nogmaals.
- start Livesuite.exe ( klik NIET op de knop Netsync, de livesuite wordt dan ge-update en werkt niet meer )
- Volg vervolgens de handleiding die bij de livesuite is geleverd indien je windows XP gebruikt.

Hartelijk dank aan de servicedesk van Eldohm!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Even vergelijken met degene in de topic start. Als het effectief een andere is (ik geloof het graag) zou het heel mooi zijn. Dan kan ik ten minste eindelijk mijn tablet om zeep helpen _/-\o_

Edit: het is inderdaad een andere dan in de topic start. Update time >:)

[ Voor 20% gewijzigd door Petervanakelyen op 13-12-2011 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj4n90
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:41:
Ik heb hem getest en de tablet is weer in oude staat inclusief touchscreen. De rom die ze gestuurd hebben is versie lc_wd_sp0838_1.8_1114

WAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 8)7 8)7 8)7 Juig Spring Deze werkt IDD
geflashT en voila werkende touchscreen
* dj4n90 sets mode + BlijAlsEenKind

Kernel-versie 2.6.36-android mhc@Ingen-cross #6
Build-nummer 7461-CI1100_Android_NL_000_20111031

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyphen

Hyphen

Snap je het wel?

Nice! Tweak ON! :D

*ff kijken of we mazzel hebben en deze fatsoenlijk kunnen uitpakken*
Nee dus :<

[ Voor 75% gewijzigd door Hyphen op 13-12-2011 21:46 ]

//ugly hack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 15:24
dj4n90 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 20:54:
[...]

WAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 8)7 8)7 8)7 Juig Spring Deze werkt IDD
geflashT en voila werkende touchscreen
* dj4n90 sets mode + BlijAlsEenKind

Kernel-versie 2.6.36-android mhc@Ingen-cross #6
Build-nummer 7461-CI1100_Android_NL_000_20111031
Net even gekeken op mn minitab en dat is de juiste inderdaad! NICE :)

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Syntax
Goed nieuws, nu kunnen we prutsen zonder risico. Ik ga er hoogstwaarschijnlijk eentje overkopen. Dan ga ik eens proberen te spelen met clockworkmod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

OK, hier komen ze dan:

_/-\o_ *O* _/-\o_ *O* _/-\o_ *O* _/-\o_ *O* _/-\o_ *O* _/-\o_ *O* _/-\o_ *O* _/-\o_ *O*

Hij doet het weer, ook het touchscreen. Dank @ frankhier! :) Super.

De startpost kan aangepast worden met de info van frankhier.

Nu kan iedereen inderdaad veilig spelen en proberen, met altijd de mogelijkheid om weer terug te gaan naar het origineel!

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Na een paar uurtjes spelen, is mijn enige opmerking dat de wifi niet boven de 4Mbit komt.. mogelijk wat finetunen ofzo..

De rest werkt gewoon prettig en snel. Alleen knalt de facebook app er nogal eens uit met fouten.. Hebben jullie daar ook last van? Heb er op mijn telefoon (HTC Legend) geen last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een nieuwe rom ontvangen van Eldohm. Ik zie dat deze nog niet gepost is. Ik heb hem getest en de tablet is weer in oude staat inclusief touchscreen. De rom die ze gestuurd hebben is versie lc_wd_sp0838_1.8_1114

Mocht je toch de verkeerde firmware hebben geinstalleerd dan is in overleg met de leverancier van de Aldi de Rom vrijgegeven om zodoende het tablet te kunnen herstellen in fabrieksstaat.

benodigdheden:

Stappenplan:

- Prik een paperclip(ik gebruik een naald) op de resetknop ( dit is het gaatje waar "Mic" bijstaat, raar maar waar )
- Prik de USB kabel in de het tablet, zodra windows een device herkend kan je de resetknop loslaten.
- installer de driver ( komt met de flashutil mee, uit de map UsbDriver ) herhaal dit nogmaals.
- start Livesuite.exe ( klik NIET op de knop Netsync, de livesuite wordt dan ge-update en werkt niet meer )
- Volg vervolgens de handleiding die bij de livesuite is geleverd indien je windows XP gebruikt.

Heel erg bedankt , hier heb ik wat aan.

Alleen snap ik deze stap niet :

Moet ik de driver 2 x installeren en wat bedoel je met dat tussen de haakjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is vraagt windows XP tweemaal voor het installeren van een driver. Dit is een beetje rommelen, maar na enige tijd lukt het wel. Ik heb het wel op een XP pc gedaan. Op windows 7 pc is het niet gelukt. Wat niet wil zeggen dat het daar niet op kan.
Wat bij mij wel uitmaakte is dat ik de tablet met het menu heb afgesloten. In eerste instantie deed ik dat via de aan/uit knop en deze dan lang ingedrukt houden. Toen kreeg ik foutmelding in XP dat ik een unknown device probeerde te koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
De laatste tijd heb ik last van een tablet die spontaan uitvalt. Geen reboot, maar beeld gaat gewoon op zwart en de tablet staat uit. Ik maak er niet echt een probleem van, na een minuut is hij wel weer opgestart, maar ik vroeg me af of enkel ik er last van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Hmm, de wifi snelheid is niet bepaald fixed. Schommelt tussen 3 en 8mbit in. Las ik ook al eerder in jhet topic. Ik ben nu bij blz 14, maar nog geen oplossing gevonden.

Minipad:
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/android/113330923.png

Mobieltje (HTC Legend):
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/android/113331545.png

PC:
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1647192983.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Voor wie van de overbodige troep afwil, zonder handmatig het file systeem in te duiken: Root Uninstaller doet het bij mij prima. Op eigen risico natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:38:
Hmm, de wifi snelheid is niet bepaald fixed. Schommelt tussen 3 en 8mbit in. Las ik ook al eerder in jhet topic. Ik ben nu bij blz 14, maar nog geen oplossing gevonden.

Minipad:
[afbeelding]

Mobieltje (HTC Legend):
[afbeelding]

PC:
[afbeelding]
Probeer eens de volgende instellingen op je router :

WPA2 MIXED
2,4 Ghz B+G+N
Kanaal 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Petervanakelyen schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 23:32:
De laatste tijd heb ik last van een tablet die spontaan uitvalt. Geen reboot, maar beeld gaat gewoon op zwart en de tablet staat uit. Ik maak er niet echt een probleem van, na een minuut is hij wel weer opgestart, maar ik vroeg me af of enkel ik er last van heb.
Hier hetzelfde probleem. In de 5 dagen dat ik hem heb 2 keer uitgevallen. Maar ook ik vind het niet zo heel erg, minuutje en hij is opgestart. Meestal gebeurd het als ik hem weg leg voor het slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 20:58
Gezien de successen heb ik deze rom opgenomen in de startpost. Met dank!

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 13:11:
[...]

Ik zal bovenstaande verhaal vanavond proberen.
Ik heb de tablet nu niet bij de hand.
Is dit gelukt?
en dit zijn commando's?? (onbekend met dit soort dingen..)
moet ik die intypen? zoja waar.. welke app kan ik daar voor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag vanmorgen (half 10) nog een tablet bij de kassa liggen, in Amsterdam in de Aldi op het kruispunt van Hilligaertstraat 36/Pijnacker straat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolrob
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-02 10:10

Coolrob

Lekker hoor...

Heb er ook nog 1 zien liggen in harderwijk, winkelcentrum stadsdennen

Samsung Galaxy S4,Samsung Galaxy Tab2 10.1 / Intel Core i7-3770 @4.2GHz / MSI Z77A-GD55 / MSI GeForce GTX 970 Gaming / 4x2GB DDR3 Kingston HyperX / Samsung SSD 830 128GB / Seagate HDD 1x500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 06:43:
[...]

Probeer eens de volgende instellingen op je router :

WPA2 MIXED
2,4 Ghz B+G+N
Kanaal 9
Ik had m staan op WPA2-PSK
2,4GHz B+G
Kanaal 9.

Wat dat betreft weinig verschil lijkt me? Zal als ik thuis ben even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op woensdag 14 december 2011 @ 13:39:
[...]

Ik had m staan op WPA2-PSK
2,4GHz B+G
Kanaal 9.

Wat dat betreft weinig verschil lijkt me? Zal als ik thuis ben even kijken :)
Ik weet niet wat het precieze verschil is , maar met deze instellingen loopt hij bij mij stabiel tussen 10 en 20 mb/s en van anderen heb ik gehoord dat hij (iets) beter liep met deze instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinlath

benodigdheden:

Stappenplan:

sorry mannen, ik was druk.

maar ik ben er weer.. en de firmware die je hebt gehad.. is hetzelfde als ik hier heb.
deze flashed blijkbaar wel je bestaande aldi tab terug naar factory reset maar niet als je de touchscreen drivers hebt verkl00t ( zoals ik :D )

edit: Wooohoooo.. ik zie nu een minimaal verschil in de twee roms.. * pakt tab *

Rom van 2 weken geleden :

lc_wd_gc0308_1.8.0_1111 final

recente rom( zie quote ) :

lc_wd_sp0838_1.8_1114

[ Voor 5% gewijzigd door Sinlath op 14-12-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyphen

Hyphen

Snap je het wel?

Wat heb je dan gedaan met je touchscreen drivers ? ^^

//ugly hack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinlath
Hyphen schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:12:
Wat heb je dan gedaan met je touchscreen drivers ? ^^
een Bmorn V11 rom erop gezet, deze heeft/had een ander type touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

De ROM van frankhier is echt goed. Mijn touchscreen doet het weer.

Root Uninstaller werkt ook prachtig. Out of the Box.

Kunnen we niet een soort lijstje met 'Must Have' (gratis) apps maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinlath
Fiber schreef op woensdag 14 december 2011 @ 15:18:
De ROM van frankhier is echt goed. Mijn touchscreen doet het weer.

Root Uninstaller werkt ook prachtig. Out of the Box.

Kunnen we niet een soort lijstje met 'Must Have' (gratis) apps maken?
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ *O* *O* *O* *O* _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

yes en we hebben weer een touchscreen dat werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Syntax
Wat was er fout? Perongeluk de rom van 2 weken geleden gepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Eindelijk. Gefeliciteerd! (Kun je 'veilig' verder kloten...)

Pagina: 1 ... 13 ... 23 Laatste