• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Was begonnen op Purist maar man man hoe snel je gespot wordt is niet normaal, als je 100 meter vanaf iemand door zijn line of sight wordt is je enige optie nog de fake surrender en iedereen om je heen doodschieten of heel toevallig een dichtbijzijnde hide spot te vinden. En sommige areas zijn echt gemaakt om er met instinct doorheen te lopen en als je dan op purist bezig bent gaat dat ook erg moeilijk.

Een beetje overdreven wat mij betreft, en dat terwijl ik de eerdere delen van Hitman allemaal op zijn moeilijkst gespeeld heb. Ik hou het voor nu even op de difficulty die na normaal komt, misschien later Purist nog een poging geven. Het door muren kijken enzo hoeft van mij niet maar een paar seconden in line of sight moet toch wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-07 10:28
Preau schreef op donderdag 22 november 2012 @ 23:30:
Was begonnen op Purist maar man man hoe snel je gespot wordt is niet normaal, als je 100 meter vanaf iemand door zijn line of sight wordt is je enige optie nog de fake surrender en iedereen om je heen doodschieten of heel toevallig een dichtbijzijnde hide spot te vinden. En sommige areas zijn echt gemaakt om er met instinct doorheen te lopen en als je dan op purist bezig bent gaat dat ook erg moeilijk.

Een beetje overdreven wat mij betreft, en dat terwijl ik de eerdere delen van Hitman allemaal op zijn moeilijkst gespeeld heb. Ik hou het voor nu even op de difficulty die na normaal komt, misschien later Purist nog een poging geven. Het door muren kijken enzo hoeft van mij niet maar een paar seconden in line of sight moet toch wel kunnen.
Ze zullen niet snel gezeur krijgen dat het te makkelijk is iig :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Wat een spel! Echt een hitmen game, las hier berichten dat het spel meer op andere games leek, echt niet! Puur hitmen dit. De graphics zijn zeer goed (pc) en tot mijn verbazing zag ik tegen het einde van mijn game sessie dat hij in 3d te spelen is.

Hij speelt zelfs best redelijk in 3d, je wordt er echt helemaal in gezogen in 3d mode en het wordt echt super intens op deze manier. Helaas is de 3d mode wel wat vermoeiend voor de ogen dus lange game sessies in 3d zitten er niet in. Maar af en toe een missie even de 3dmode aanzetten heeft zeker toevoegde waarde! Speel het op 47"nieuwe LG tv met passive 3d en de 3d mode lijkt gewoon full hd!

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Ik vind hem echt zo tegen vallen, maar dat ligt denk ik meer aan mij dan aan het spel.

Ik ben gewend dat zoals in de oude hitman je ook gewoon kon rushen, naar binnen rennen iedereen voor zn harses schieten en makkelijk overleven, nu kan het ook maar lang niet zo makkelijk.

Ook ben ik nu met de missie na chinatown bezig en ik wordt er moedeloos van. Vind hem alles behalve interessant. Je bent veels te veel bezig om ongezien van A naar B te gaan ipv de diverse manieren verzinnen hoe je je target kan afmaken.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
green-tea schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:13:
Ik vind hem echt zo tegen vallen, maar dat ligt denk ik meer aan mij dan aan het spel.

Ik ben gewend dat zoals in de oude hitman je ook gewoon kon rushen, naar binnen rennen iedereen voor zn harses schieten en makkelijk overleven, nu kan het ook maar lang niet zo makkelijk.

Ook ben ik nu met de missie na chinatown bezig en ik wordt er moedeloos van. Vind hem alles behalve interessant. Je bent veels te veel bezig om ongezien van A naar B te gaan ipv de diverse manieren verzinnen hoe je je target kan afmaken.
Yup ligt aan jouw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Vergeten te vermelden. Deze hitman begint veels te veel op Splinter Cell te lijken, maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
evilpin0 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 08:23:
Hij speelt zelfs best redelijk in 3d, je wordt er echt helemaal in gezogen in 3d mode en het wordt echt super intens op deze manier. Helaas is de 3d mode wel wat vermoeiend voor de ogen dus lange game sessies in 3d zitten er niet in. Maar af en toe een missie even de 3dmode aanzetten heeft zeker toevoegde waarde! Speel het op 47"nieuwe LG tv met passive 3d en de 3d mode lijkt gewoon full hd!
Ooh dat is goed om te horen, ik speel Ac3 in 3d op de PS3 en het voegt idd wel wat toe, ben benieuwd of Hitman het ook doet in 3d op de PS3.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Hitman afgelopen week gekocht bij de Bart Smit voor de Xbox. Ben heel erg blij met de game.

Vorige games streefde ik altijd als rating "Silent Assassin". Pas nadat ik alles al een keer gespeeld had.

Nu was ik lekker onderweg met het Hotel level 3 meen ik, en daar ging iets mis. Dus vond ik het toch wel heel leuk om te zien dat die lichaampjes als lappe poppen over van alles en nogwat heen vliegen als ze wat lood opvangen.

Ik ben er heel blij mee, en met dit weer is het goed voor het tijdverdrijf! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Donstil schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:45:
[...]

Ooh dat is goed om te horen, ik speel Ac3 in 3d op de PS3 en het voegt idd wel wat toe, ben benieuwd of Hitman het ook doet in 3d op de PS3.
Vooral in hitmen waar je rustig moet observeren komt het 3d effect goed tot zijn recht vind ik zelf en heeft het voor de beleving echt toegevoegde waarde. Echter merk ik dat als ik snel om me heen ga kijken ik zwarte vegen zie, dit had ik in andere 3d games. Nu valt het bij hitmen erg mee, maar het is wel vermoeiend voor je ogen.

Mischien moet ik het eens op 720 proberen (alleen deze mode heeft 60z, 1080 heeft 30hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volkano
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-07 08:23
Heb Hitman op de PS3 en moet zeggen dat ik er (ondanks de toch wat matige graphics) erg blij mee ben. Het spel speelt heerlijk. Goede storyline. Lekkere gameplay (behalve de bug met het dumpen/oppakken van items).

Ik ben net langs het level Streets of Hope. Probeerde het op dezelfde manier uit te spelen als in de preview van IO, maar dat lukte niet helemaal, omdat de AI op sommige punten is veranderd. Dat maakte het allemaal wel leuker en spannender natuurlijk. Heb het meerdere keren gespeeld om weer nieuwe manieren te ontdekken. Erg tof dit. Kan er geen genoeg van krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-04 20:42
green-tea schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:13:

Heb hem gistere gehaald als silent. Je moet wel echt wat tijd er in stoppen en je moet leren hoe de target loopt, wat ie doet, en na verloop van tijd vogel je dit uit en wordt het echt prachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-07 13:27

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ben al een aardig eind op weg inmiddels, moet zeggen dat ik het toch vind blijven tegenvallen. Tot nu toe zo'n vier missies die ik echt leuk vond: streets of hope, barbershop, dat grote weiland met dat maisveld en die rechtbank. Dit waren echt missies die aanvoelen als "good old hitman" levels. Verder vind ik de overige missies erg simpel opgezet en matig uitgewerkt. Het is gewoon teveel ongezien moeten blijven en cops/guards moeten evaden. Leuk in MGS, Deus Ex of Splinter Cell, niet in een Hitman game. Ook heeft het dragen van disguises in deze hitman totaal zijn charme verloren, aangezien het ALTIJD beter is om gewoon uberhaupt ongezien te blijven.

[ Voor 12% gewijzigd door Voxalizer op 23-11-2012 18:03 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:57
Ik laat de game nog even voor wat het is totdat ze het disguise system van Blood Money terughalen. En ja, ze gaan het disguise system patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
vinom schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 18:14:
Ik laat de game nog even voor wat het is totdat ze het disguise system van Blood Money terughalen. En ja, ze gaan het disguise system patchen.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Voor zover ik kan vinden, passen ze de detection times aan, meer niet. Vind het zelf wel goed werken, het systeem is o.a. afhankelijk van je houding, dus sneaken en rennen valt op, terwijl je gezicht of lichaam wegdraaien helpt om onontdekt te blijven. Soms wordt je wel erg snel van veraf ontdekt, that's all. Vind 't wel realistisch dat je een agent van 2m afstand niet voor de gek kan houden, vermomming of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 21:57
Topic is ondertussen verwijderd op het Hitman forum, maar:
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/fa1r0n.png%5D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Op mijn PC draait Hirman gewoon lekker. Geen problemen met starten en supertof. De steamcloud-oplossing is wat dat betreft ideaal, omdat ik niet altijd thuis ben en soms ook op mijn laptop wil gamen.

Nu komt alleen het probleem; als ik Hitman op mijn laptop start krijg ik de volgende foutmelding:
This game is currently unavailable ( Application running ).
Ik heb op internet gevonden dat dit ook een probleem was bij Mirror's Edge. Ik zie echter weinig meldingen van mensen met hetzelfde probleem in Hitman. Ik heb al de game cache laten controleren en heb ook de game helemaal opnieuw geïnstalleerd. Dit heeft echter niet geholpen. Ik weet niet of er mensen zijn met hetzelfde issue of weten wat het kan zijn?

Er is 1 verschil in vorm van installatie. Op mijn desktop heb ik de CD's gebruikt om te installeren. Op mijn laptop heb ik het via Steam gedownload.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407645

Op dit moment maar afgehaakt totdat ik wel zin heb om door menigten heen te sneaken met instinct in de derde vijfde level. In Purist difficulty is die Instinct mode maar een irritant geval. Ik wacht wel op de de disguise patch en kijk of het dan meer in de smaak valt.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 407645 op 24-11-2012 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:31

nFo

De volgende Hitman game is al in de maak.
Niet door IO Interactive maar Square Enix Montreal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:00
Na jaren wachten eindelijk weer een hitman game. Ben nu in het nonnenhuis en speel op hard

Het speelt lekker weg en is een fijn spel. De gameplay is als vanouds maar heeft wel een hoog hide and seak gehalte. Dat komt voornamelijk doordat het verkleden niet zo zinvol is. Je wordt immers zo betrap heb je nauwelijks wat aan je power op hard. Persoonlijk mis ik het hitman gevoel. Het sterke uit de serie vond ik juist het gevoel een echte huurmoordenaar te zijn. Je krijgt een contract en die moet je voldoen. Nu zijn t meer missies die je aan t voltooien bent. En krijg ik iets meer een splintercell gevoel. Wel leuk zijn de vele manieren om iemand om te leggen. Zo haalde ik in het level Chinese New Year een silence assisin rating zonder mijn drie targets zelf te vermoorden. Ook mis ik tot nu toe een beetje de humor zoals je in blood money wel had.
Overigens moet je eens twee mensen in een kast stoppen, das wel geinig.
Grafisch is t geen topper, maar wel erg sfeervol.
Maar ben benieuwd hoe de game zich verder ontwikkeld

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

[ Voor 17% gewijzigd door nFo op 25-11-2012 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:22

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik loop tegen best veel bugs of in ieder onverklaar gedrag aan. Ik zit nu bij het tweede level en ik probeert het met drugs. Maar geen van de belangrijke personen beweegt of loopt zijn rondes. De eerste keer dat ik het level starte ging iedereen gezellig zijn rondes lopen, nu blijven ze gewoon allemaal op hun eigen plek.

*EDIT heb even wat meer gegoogeld.. blijkbaar zit er een bug in dat je eerst ongeveer naast hem moet staan zodat je hem hoort bellen, dan wordt pas de rest van het script gestart.

[ Voor 22% gewijzigd door Ircghost op 25-11-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ircghost schreef op zondag 25 november 2012 @ 10:46:
Ik loop tegen best veel bugs of in ieder onverklaar gedrag aan. Ik zit nu bij het tweede level en ik probeert het met drugs. Maar geen van de belangrijke personen beweegt of loopt zijn rondes. De eerste keer dat ik het level starte ging iedereen gezellig zijn rondes lopen, nu blijven ze gewoon allemaal op hun eigen plek.

*EDIT heb even wat meer gegoogeld.. blijkbaar zit er een bug in dat je eerst ongeveer naast hem moet staan zodat je hem hoort bellen, dan wordt pas de rest van het script gestart.
Dat is geen bug, maar by design.
Er zijn in dat level een manier of 10 om die vent om zeep te helpen. In de vorige hitman zou hij constant door de 10 scripts lopen. en als je net een beetje pech had met je timing, dan zat je >10 minuten in een kast te wachten tot je target weer terug kwam. Gezien het aantal manieren om je opdracht uit te voeren in deze hitman, zou dat zelfs op kunnen lopen tot een half uur.

Nu beginnen de scripts dus pas als jij het telefoongesprekje hoort met de informatie die je nodig hebt (ook al weet je dat nog van je vorige poging). En gaat je target pas eten, nadat jij het vergiftigd hebt enz.
Speel je op easy, dan krijg je allemaal hints daarover :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-07 19:08

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ircghost schreef op zondag 25 november 2012 @ 10:46:

De "Bugs" irriteren mij ook een beetje. Vooral als je gebruik maakt van een checkpoint dan "reset" het level. Gevolg, soms moet je een stuk teruglopen om een script terug te starten. Heb al enkele keren gewoon zo een checkpoint over geslagen omdat het makkelijker en sneller is om het level opnieuw te starten.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Zat zonet eens op meta critics te kijken, wat een huilebalkies daar. Mensen geven een 0 omdat het niet op de oude hitmen lijkt. Tsja nieuwe jaar, nieuwe generatie, nieuwe game. In de vorige game had je echt contracts, dit keer is het persoonlijk (staat notabende er nog bij als je de game start).

Ik vermaak me er zeer goed, dingen als instinct zijn vind ik ook prima verklaarbaar door 47 zijn geschiedenis. Bovendien zullen er heus nog wel maps uitkomen met meer de oude hitmen in het achterhoofd. Voor mij (en dat is echt afhankelijk van je wat je er zelf van maakt) zit het weer bomvol onvergeetbare momenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
w4rguy schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 11:39:
Op mijn PC draait Hirman gewoon lekker. Geen problemen met starten en supertof. De steamcloud-oplossing is wat dat betreft ideaal, omdat ik niet altijd thuis ben en soms ook op mijn laptop wil gamen.

Nu komt alleen het probleem; als ik Hitman op mijn laptop start krijg ik de volgende foutmelding:

[...]

Ik heb op internet gevonden dat dit ook een probleem was bij Mirror's Edge. Ik zie echter weinig meldingen van mensen met hetzelfde probleem in Hitman. Ik heb al de game cache laten controleren en heb ook de game helemaal opnieuw geïnstalleerd. Dit heeft echter niet geholpen. Ik weet niet of er mensen zijn met hetzelfde issue of weten wat het kan zijn?

Er is 1 verschil in vorm van installatie. Op mijn desktop heb ik de CD's gebruikt om te installeren. Op mijn laptop heb ik het via Steam gedownload.
Ik heb het ook gedownload via Steam en had hetzelfde probleem. Maar na verloop van tijd loste het probleem zichzelf op. Ik had het ook met Black Ops 2, na een tijdje deed ie het ook gewoon. Heel apart. Probeer het opnieuw te downloaden als het nog niet werkt.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:59
De eerste 2 levels nu gespeeld en de game bevalt me best goed. Het enige waar ik me aan erger is het checkpoint systeem. Ik wil gewoon me game saven voordat ik een kill doe. En als die mislukt dat ik niet weer een heel stuk moet sluipen of opnieuw moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Worden de levels nog groter trouwens? Zo moet je bij het hippie level best ver lopen, maar qua beweegruimte voelt het heel linaer aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Ircghost schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:43:
Worden de levels nog groter trouwens? Zo moet je bij het hippie level best ver lopen, maar qua beweegruimte voelt het heel linaer aan..
Na valt mee. Zitten wel wat grotere levels tussen, maar die zijn wel wat beperkt qua ruimte. Moet zeggen dat ik me hier ook niet aan stoor. Wel aan de plotselinge onzichtbare muur waar je tegenaan loopt als je te ver gaat...das slechte afwerking, want in het algemeen is t leveldesgin uitstekend.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
RSD1982 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:22:
Mensen hier die de oplossing hebben op het volgende probleem?
Zodra ik het spel speel. Hoor ik soort gekraak en valt het geluid weg. In de menu's is het geluid gewoon prima. Maar in het spel is er gewoon geen geluid of heel zacht, dat nauwelijks hoorbaar is.
Ditzelfde probleem had ik ook op mijn iMac, ik speel het spel overigens onder Windows 8. Bij mij was de oplossing de gesimuleerde surround sound van Windows uit te zetten. De instellingen voor de geluidskaart staan in Windows blijkbaar standaard op quadrafonisch, nadat ik deze op stereo in had gesteld werkte het geluid probleemloos :).

Ik vind het spel trouwens best geslaagd, het enige wat mij, net als anderen, ontzettend stoort is dat de disguises maar bar weinig nut hebben. In principe zou je enkel herkent mogen worden door mensen die hetzelfde beroep uitoefenen, toch werd ik in het tweede level in dat hotel als conciërge of electrician herkent door thugs en vice versa :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Een van de weinig spellen bij mij uren zoet en geboeid houdt. Zit volgens mij tegen het einde aan en begin eigenlijk nu pas echte hitmen te ontwikkelen, inclusief hoe je AI toch wel makkelijk kan foolen. Maargoed als het realistische was dan had je natuurlijk 0.0 kans tegen zon overmacht.

Spel wat ik zeker een tweede play-run ga geven op hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Hoe zit het ongeveer met de omvang van het spel? Hoe lang duurt 1 playthrough ongeveer? Hoeveel missies? En hoe storend is de detection system bug?

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Sssquirrel schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:12:
Hoe zit het ongeveer met de omvang van het spel? Hoe lang duurt 1 playthrough ongeveer? Hoeveel missies? En hoe storend is de detection system bug?
Hoe lang het duurt ligt vooral aan jezelf.
Als je gewoon iedereen die in je weg staat trakteert op een kogel in hun kop, dan loop je binnen een paar minuten door de meeste levels heen.
Hetzelfde als je vantevoren googled op een walkthrough over hoe je het level uit moet spelen (of als je het al eerder hebt gedaan)

Als je echter zonder hulp gaat voor de maximale score en alle achievements, dan ben je vele uurtjes zoet op elk level.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Sssquirrel schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:12:
Spel is erg groot als SP game, daarnaast kun je zelfs maps customizen en downloaden. Playthrough duur ligt er een beetje aan hoe je de missies wilt laten aflopen, speel je op easy, ben je ongeduldig, trigger happy en maakt het niet uit of je scene achterlaat als een total bloodbad zul je er veel sneller doorheen gaan dan als je als een echte shadow speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:55

Nakebod

Nope.

RocketKoen schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:46:
[...]
Als je echter zonder hulp gaat voor de maximale score en alle achievements, dan ben je vele uurtjes zoet op elk level.
Vooral als je bedenkt dat Restart level in veel gevallen een beter idee is dan restart checkpoint :|
Hoevaak ik inmiddels al niet gehad heb dat ik een checkpoint laad, gelijk weer een ruim aantal vijanden om me heen, die ik voor het checkpoint nog allemaal omgelegd had. En dat icm met die vermoming bug binnen enkele seconden alweer het checkpoint moet reloaden in de hoop dat het dan niet iets anders gaat.

Het is een heel vet spel, maar IMHO ook wel een frustrerend spel door dit soort stomme dingen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Laatst online: 02-08-2023
Nakebod schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:51:
[...]

En dat icm met die vermoming bug binnen enkele seconden alweer het checkpoint moet reloaden in de hoop dat het dan niet iets anders gaat.

Het is een heel vet spel, maar IMHO ook wel een frustrerend spel door dit soort stomme dingen.
Wat is die vemoming bug dan precies?

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik heb echt totaal geen last van die bug..

De bug houdt in dat de vermomming niet werkt zoals het zou moeten, normaal draag jij kledingstuk A (suit) iedereen herkent dat.. maar als jij je vermomt in kledingstuk B van groep B dan herkennen zij je allemaal. Maar personen van groep C en D herkennen je niet.
Echter door de bug herkennen personen van groep C & D je nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Nakebod schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:51:
[...]

Vooral als je bedenkt dat Restart level in veel gevallen een beter idee is dan restart checkpoint :|
Hoevaak ik inmiddels al niet gehad heb dat ik een checkpoint laad, gelijk weer een ruim aantal vijanden om me heen, die ik voor het checkpoint nog allemaal omgelegd had. En dat icm met die vermoming bug binnen enkele seconden alweer het checkpoint moet reloaden in de hoop dat het dan niet iets anders gaat.

Total geen last van, ik leg dan ook vrijwel niemand om tenzij absoluut nodig. Wel irritant is dat ik me vermomming + guns (gebruik alleen heel af en toe silecend silver baller dus maakt verder niet zoveel uit) kwijt ben na elk stukje, volgens mij heeft dat ook met de bug te maken die jij beschrijft.

Zodra je een beetje handig wordt met de detectie, dus dat gele balkje wat gaat lopen als ze naar je kijken kun je vaak wel echt heel knullig langs grote gaurds komen. Hoop dat het op hard minder wat beter is en er dan een paar patches beschikbaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
op hard kan ik melden dat he behoorlijk pittig is. GIng ervanuit dat medium iets te simpel is, maar ben echt flink aan het pielen om een level te halen. Vele retries tot gevolg. Heb alleen het level in de mijn eens gunblazing doorlopen en dat lukt nog vrij eenvoudig ook. dat moet je dus niet doen.

Ps. op een geggeven moment krijg je een sniper rifel en heb je vrijbaan om grote groepen vijhanden kapot te schieten. Zo haal je die 47 headshopts achievement vrij makkelijk. Daarna gewoon het level herladen je kan weer verder op stealth

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Ik heb ook al enige uurtjes erop zitten (speel op Hard) en wil het liefst zoveel mogelijk stealth. Moet zeggen dat ik de mening deel dat je te snel gespot wordt met een disguise, maar op zich ben ik er nu wel een beetje aan 'gewend'; je hebt ook geen keus (totdat er eventueel een patch komt).

Wat ik irritanter vind is inderdaad dat omgelegde personen weer leven na het herladen van een checkpoint. Zit nu het orphan house en daar zit ook een hele irritante bug: ik ben inmiddels beneden en als ik dan weer terug naar boven ga, zie ik die bewaker vastgebonden zitten en die wordt weer 'gemarteld', terwijl ik die mannetjes al had uitgeschakeld. Nog vreemder is dat die mannetjes doorzichtig zijn en je ziet alleen de wapens zweven :|

Verder een topgame, misschien niet zoals Blood Money, maar ik vermaak me er zeker mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Dit is wel het eerst spel in jaren waarvan ik de singleplayer/mission heb uitgespeeld. (Naja uitgespeeld, alle levels heb gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Tja, wat te doen als je een gedeelte van het level toch al verknoeid hebt :)

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/540693575962937381/FD6D31547D60F5018312749AA29F38427908F21A/

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Chinese New Year vraagje:
spoiler:
In een steegje vind ik een 'sisi auto'tje met drie wielen' waaraan ik electriciteitskabels kan hangen en dan kan ik de knop omzetten, zodat de auto onder stroom staat? Maar wat voor doel heeft dat? Of ben ik te ongeduldig en loopt een van mijn targets daar nog is naartoe om in dat auto'tje te stappen ofzo?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• RocketKoen
CLB schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:35:
Chinese New Year vraagje:
spoiler:
In een steegje vind ik een 'sisi auto'tje met drie wielen' waaraan ik electriciteitskabels kan hangen en dan kan ik de knop omzetten, zodat de auto onder stroom staat? Maar wat voor doel heeft dat? Of ben ik te ongeduldig en loopt een van mijn targets daar nog is naartoe om in dat auto'tje te stappen ofzo?
spoiler:
level nog niet gespeeld, maar kun je het alarm van de auto niet af laten gaan? (voordat je hem onder stroom zet)

TheS4ndm4n#1919

• CLB
  • Niet online

CLB

spoiler:
Nee, dat niet...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:32
spoiler:
Je moet volgens mij wachten tot die gast gaat pissen daar in buurt. Dan kun je hem elektrocuteren en haal je de challenge "Moment of Bliss"

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Donstil
  • Niet online
Preau schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:29:
Tja, wat te doen als je een gedeelte van het level toch al verknoeid hebt :)

[afbeelding]
Haha daar ben ik nu, waar haal ik dat pak :)

• NoFearCreations
  • Laatst online: 22-07 10:10

NoFearCreations

3DPrint the world!

Vanaf de loopburg helemaal naar links achterin, het gebouwtje naast die hond.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 22-07 10:10

NoFearCreations

3DPrint the world!

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:49
NoFearCreations schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:10:
Je hebt daar wel een keypas nodig meen ik. Ik ben in Dexters Industries nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NoFearCreations schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:10:
Thnx!

Uitgebreid en leuk level was het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Bijna uitgespeeld en ben nu in het laatste level...wat een hell is dat zeg. Op hard niet te doen, want discuise systeem zuigt. Hoop de game vanavond uit te spelen en dan vol voor de achievements te gaan.

Vind het overigens wel vreemd dat er geen achievement in zit wanneer je de game op Purist uitspeelt met Silent Assisin.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kan iemand mij het einde vertellen in het kort?

spoiler:
Ik heb aan het einde die 3 elite dudes gemold en de kerk binnen gegaan, dan krijg je een filmpje van47 VS die dude met die robot hand, daarna zag ik nog een flits van de detective die 47 onderzoekt maar toen liep hij vast.

Als ik mijn game nu boot begin ik weer bij het eerste level (ik heb wel mijn unlocks nog). Heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Donstil schreef op maandag 03 december 2012 @ 22:22:
Kan iemand mij het einde vertellen in het kort?

spoiler:
Ik heb aan het einde die 3 elite dudes gemold en de kerk binnen gegaan, dan krijg je een filmpje van47 VS die dude met die robot hand, daarna zag ik nog een flits van de detective die 47 onderzoekt maar toen liep hij vast.

Als ik mijn game nu boot begin ik weer bij het eerste level (ik heb wel mijn unlocks nog). Heb ik iets gemist?
spoiler:
Enige wat je dan nog hebt gemist is dat die dude waarmee je in het begin samenwerkte, wel bereid is om de detective te voorzien van informatie. Daarna zie komt het meisje nog een keer in beeld die op het punt staat haar ketting weg te gooien. Agent 47 houdt haar met een sniperrifle in het oog, want ook de al eerder vermoorde chick (naam kwijt) staat naast haar....to be continued dus.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
steefje schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:24:
Bijna uitgespeeld en ben nu in het laatste level...wat een hell is dat zeg. Op hard niet te doen, want discuise systeem zuigt. Hoop de game vanavond uit te spelen en dan vol voor de achievements te gaan.

Vind het overigens wel vreemd dat er geen achievement in zit wanneer je de game op Purist uitspeelt met Silent Assisin.
Uitgespeeld, enerlaatste level is erg leuk.Nu op zoek naar mijn laatste 12 missende achievements. Nog genoeg fun uit deze game te halen dus...

Vraag. is de code voor de contracts accountgebonden? Dat zou namelijk jammer zijn.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
steefje schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:05:
[...]

spoiler:
Enige wat je dan nog hebt gemist is dat die dude waarmee je in het begin samenwerkte, wel bereid is om de detective te voorzien van informatie. Daarna zie komt het meisje nog een keer in beeld die op het punt staat haar ketting weg te gooien. Agent 47 houdt haar met een sniperrifle in het oog, want ook de al eerder vermoorde chick (naam kwijt) staat naast haar....to be continued dus.
Thnx! Gelukkig geen Gameplay gemist dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Iemand hier die met grafische instellingen op "High" speelt? Maakt het veel verschil met "Medium"?
Ik heb het nu nog op "Medium" staan, maar als het echt veel verschil maakt wil ik wel switchen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Jeroenvde89 op 05-12-2012 13:56 ]

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jeroenvde89 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:56:
Iemand hier die met grafische instellingen op "High" speelt? Maakt het veel verschil met "Medium"?
Ik heb het nu nog op "Medium" staan, maar als het echt veel verschil maakt wil ik wel switchen :)
Even uitproberen is gratis toch 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Donstil schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:46:
[...]

Even uitproberen is gratis toch 8)7
Klopt, maar laptop is weg voor reparatie. Dus ik dacht; vraag het vast even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jeroenvde89 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:47:
[...]

Klopt, maar laptop is weg voor reparatie. Dus ik dacht; vraag het vast even
Oke daar heb je een punt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

http://www.gamer.nl/nieuw...-patch-die-crashes-oplost

Hitman krijgt binnenkort patch die crashes oplost .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junyloko
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
einde was klote |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 22-07 23:19
Nu al voor € 25 te krijgen op Amazon.co.uk ! Een spel met zulke goede reviews en dan op 8 pagina's komen in dit topic en de prijs die zo snel zakt. Ubisoft zal zich achteraf nog wel even achter de oren krabbelen dat ze 3 goede games achter elkaar uitbrengen. Lekker handig jezelf kapot concureren :+

Weet iemand de algemene verkoopcijfers van deze game te vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Laatst online: 21:42

Plekuz

available in strong mint

Da's al wel erg snel dat ie in prijs daalt. Misschien een tijdelijke kerst aanbieding? Het spel verdient het m.i. niet om zo snel in de uitverkoopbak terecht te kopen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKdragon
  • Laatst online: 21-07 22:24
Ubisoft zal zich achteraf nog wel even achter de oren krabbelen dat ze 3 goede games achter elkaar uitbrengen. Lekker handig jezelf kapot concureren :+
De uitgever is niet Ubisoft, maar Square Enix.

[ Voor 6% gewijzigd door SKdragon op 11-12-2012 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 22-07 23:19
Je hebt helemaal gelijk. Heb ik blijkbaar verkeerd opgeslagen. Toch blijft het geen slimme tijd om deze game uit te brengen. Het lijkt me een erg goede game en ik ga hem zeker kopen , maar ik ga geen singleplayer games meer kopen boven de €20 aangezien alles toch in notime voor die prijs is te krijgen ( zie sleeping dogs en the witcher 2 (xbox) ) Pas nog €70 uitgegeven aan Forza Horizon en die is nu ook al onder de €30.

Tis gewoon zonde dat goede games ondersneeuwen omdat er meer uitkomt dan een gemiddelde gamer uit kan spelen. Ok genoeg "offtopic" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Shaving Lenny - Part II:
spoiler:
- Hoe de hell kan ik in 10 seconden m'n slaappillen in z'n pizza proppen?
- Ik vind aanstekerbenzine, kan het gas aanzetten, maar ik kan het niet mixen met elkaar?

In Part III
spoiler:
Sloeg ik Lenny met m'n honkbalknuppel, denk 20 meter ver weg hahaha, mooie failure

[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 12-12-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinaDani
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-07 10:50
Was toch niet zo slecht, toch? Wat vond je er zo slecht aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik zit nou in het Dexter level, waarbij ik moet beginnen met de computersystemen uit te zetten...
Maar heeeeeeeel m'n muis werkt niet meer, WTF? In Windows, menu's wel, in dat level niet.. Herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

CLB schreef op woensdag 12 december 2012 @ 17:53:
Ik zit nou in het Dexter level, waarbij ik moet beginnen met de computersystemen uit te zetten...
Maar heeeeeeeel m'n muis werkt niet meer, WTF? In Windows, menu's wel, in dat level niet.. Herkenbaar?
Toevallig niet controller gekozen als besturing?

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Njet, maar m'n muis gaat nu overal horten en stoten geven, oftewel die is kaput gok ik zo...
Wel heel apart dat hij dan in Windows nagenoeg nog wel goed werkt en alleen bij Hitman niet.

Vandeweek maar is 'n nieuwe muis halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-06 14:17
DinaDani schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:05:
[...]

Was toch niet zo slecht, toch? Wat vond je er zo slecht aan?
spoiler:
In iedere cut scene komt die gozer naar voren, het laatste level werk je alleen maar toe naar het killen van hem en dan gaat hij vervolgens al dood bij een cut scene. Had ons dan op z'n minst die gast zelf neer laten leggen (het liefst op tienallen verschillende mogelijke manieren).

Was weer vermaak hoor, dit deel, maar Blood Money vond ik echt vele malen leuker. Als ik nu terugkijk welke levels ik nog wel eens zou willen spelen, dan is dat er bijna geen een. Bij Blood Money waren ze dat bijna allemaal. Dit komt denk ik met name door de grootte van de levels en de beperktere manieren om iemand om te killen.

Ik ga het Chinatown level nog maar eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-05 14:27
Uitgespeeld.

En eerlijk is eerlijk; deze game verdient een hoop lof. Niet alleen vanwege de harde verhaallijn, maar ook voor de gameplay - die niet ongewijzigd is van de vorige versies, maar wel verbeterd -

Een 7,5 als score (die sommige sites geven) is mij te laag. Een goede 8,2 staat beter.

De game ziet er prachtig uit; op sommige momenten (in bepaalde levels) top notch. Vooral de woestijn en natuurlevels zien er prachtig uit. Gecombineerd met ontzettend spannende momenten - zoals het cornfield level en de momenten waarin je je in veel publiek bevind - zijn uitdagend. Ook de scene waarin de zwaar bewapende zusters van de kerk en je een complete Rockabilly-gang van een karakter 'stilletjes' moet vermoorden in een stadje, zijn memorabel.

Ik heb gelachen om de laatste baas(zen) die zogenaamd, stoer en elite moesten zijn. Als je eenmaal doorhebt hoe de A.I. in elkaar steekt, zijn die sukkels een easy breeze. Daar zit gelijk ook een minpunt in; de A.I. is in het begin, zo lijkt het, moeilijk. Maar als je eenmaal doorhebt hoe de vijandelijke patronen werken, word de game steeds makkelijker.

Ook zijn de eerste 14 levels goed te doen qua stealth; de laatste 6 worden echt te tricky. Op een gegeven moment na veel trial en error, heb ik maar besloten om de laatste 6 levels als een Rambo iedereen verrot te knallen, puur omdat het te langdradig was.

Wellicht is dat voor sommigen een pluspunt, voor mij, ook een minpunt. De game had makkelijk met 4 levels minder kunnen doen. Op den duur had ik er niet zoveel zin meer in. Maar toch werd ik telkens gemotiveerd omdat ik wilde weten wat erna zou gebeuren; welk gebied zou ik nu weer bewandelen? En hoe loopt het verhaal af?

Dat is zeer sterk gedaan in deze Hitman. Het verhaal is in het begin niet veel soeps, maar spreid zich steeds diepgaander uit waardoor ik meer gemotiveerd werd. Het grootste minpunt van deze game is toch wel de mogelijkheid om 'restart checkpoint' te kiezen.

Telkens als ik werd gezien, koos ik voor een restart checkpoint. Totdat ik doorhad hoe het level in elkaar stak, inclusief alle voorwerpen en trucages die ik kon gebruiken. Gelukkig word dat een beetje gecompenseerd omdat je veel aan timing moet doen. Soms kan je in een ruk doorlopen langs vijanden, soms zul je geduld moeten hebben. Iets wat ik zeer waardeer in de game stijl.

Verder vond ik het heerlijk om gewoon te schieten op vijanden; het geluid van de wapens + recoil - op m'n aangesloten Xbox 360 controller - voelde heel fijn aan. Alsof de kogels daadwerkelijk pijn deden. Zeker als je het groter geschut mag hebben, later in de game. Daarnaast mag je voornamelijk Rednecks neerknallen; iets wat ik met 100% plezier doe natuurlijk.

Wellicht lag het aan mijn versie, maar de game heeft ook last van wat (grafische) bugs. Cutscenes die stotterden, half afliepen of gewoon bevroren - waardoor m'n PC weer een reboot kon gebruiken - of een vijand die ik met ijzerdraad vermoorde, maar niet in zijn 'wurg-animatie' ging, maar in zijn render-model animatie bevroor (armen wijd, benen tegen mekaar)

Ook snap ik niet waarom sommigen scenes in CGI zijn gedaan, terwijl sommigen weer ingame. De ingame cutscenes zien er een stuk beter uit dan de CGI scenes, plus dat het minder GB's kost dan een CGI filmpje.

De gehele game is een zeer fijne combinatie van natuurlijk, Hitman + Splinter Cell + Metal Gear Solid. Dit zeg ik omdat de gameplay Hitman uitstraalt, maar de combat en finesse van het sluipen zo uit Splinter Cell lijkt overgenomen, dat terwijl de radar, het kijkzicht en de (uiteindelijk) domme A.I. zo van Metal Gear Solid lijkt te komen.

Ik heb in elk geval genoten van deze game. Met 11 uur gameplay achter de kiezen kan ik wel zeggen dat dit echt een topgame was. En dat zeg ik niet snel.

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Grotendeels eens.

16 uur over gedaan.
Leuke game, dat veel toegankelijker is dan de vorige games en zeer goed speelbaar is op een computer, wat anno 2012 echt wel luxe is.

Anderzijds zijn er wel enkele vervelende bugs, lichamen werden soms gevonden ondanks dat ze waren verborgen. Een checkpoint was meestal zinloos omdat het level werd gereset en sommige events dus nog niet waren geactiveerd waren.

De levels zelf waren kwa moeilijkheidsgraad te gevarieerd. Ene keer moeilijk, andere keer doodsimpel. Zo waren de laatste 2 level zeer makkelijk, ondanks dat het 3e laatste level toch een stuk moeilijker was als je ongedetecteerd en zonder iemand af te maken door het level wou sluipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Mja, op zich was het geen slecht spel.. Maar ik blijf erbij dat het meer een Metal Gear Solid / Splinter Cell / Deus Ex Human Revolutions-achtig spel is dan een echte Hitman.

Laat ik zeggen, ik hou van de bovengenoemde drie game-series, maar ik verwacht niet van een Hitman dat het zo'n type spel is. Er waren misschien een vijftal missies in Absolution die imo echt Hitman waren, de rest werd vooral gedomineerd door teveel gehurkt achter kistjes zitten. In bovenstaande drie franchises accepteer ik dat, maar in Hitman niet.

Maarja, zoals ik zei: Absolution is zo slecht niet, maar het kan imo niet tippen aan Blood Money.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-06 14:17
Ik had echt nog gehoopt op een level zoals A New Life uit Blood Money. Dat was een genot zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
Ik ben nu bezig met proberen alle challenges te halen en daarmee vermaak ik me meer dan verwacht, heb nu bij de eerste 8 levels de alle challenges gehaald.

Het is leuk om hetzelfde level een paar keer op een andere manier te spelen. Suit only waarbij het vaak een groot bloedbad wordt maar ook infiltrator proberen te halen in elke sectie is soms best pittig. Het is leuk om alles uit te vinden in een level en daar goed gebruik van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperoni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:07
Tot en met zondag voor €30 op PSN en nog wat goedkoper voor Playstation plus. Misschien handig voor sommigen om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hoef dit jaar niet meer te werken ik dacht ik bestel Hitman bij Bol, helaas alleen 60 euro versie dus ik denk ach tuurlijk Steam, helft van de prijs nog ruim 20 uur geldig dus...downloading.

Ter info maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Hoe en waar kan ik de guns van het agency gun pack gebruiken? Ik kom er niet achter..

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

P.E.No.1 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 15:17:
Hoe en waar kan ik de guns van het agency gun pack gebruiken? Ik kom er niet achter..
Volgens mij enkel in Contracts mode, in de gewone singleplayer zit sowieso nergens een optie om je eigenlijk loadout mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-07 08:16
Ik ben nu in level 6 ofzo. Ik vond het in het begin een leuk spel, maar begint nu toch wel erg zijn oude hitman-style te verliezen. De laatste paar levels zijn nu alleen maar politie evade levels geweest, zonder een echt doel.

HItman 2 staat in mijn top 10 beste spellen ooit gemaakt. En daar had je per missie maar 1 map/wereld, en je moest uren observeren om de juiste strategie te vinden (om silent assassin te halen). Dat mis ik nu echt heel erg. Chinatown vond ik dan ook het leukste level (die heb ik silent assassin gehaald).

Nu ben ik in een stuk waar ik wederom de politie moet evaden, en je MOET per se een conversatie afluisteren (die veel te lang duurt) voordat je verder kunt, (om SA te halen) en wat een lastig stuk is. Heel frustrerend/demotiverend om telkens zo lang te moeten wachten als je dood gaat om alleen maar de politie te evaden (vaak geluk factor) om een deur te bereiken.

[ Voor 3% gewijzigd door TI_Observer op 25-12-2012 00:18 ]

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:32
Man Hitting 101 is a compilation of the most uncomfortable moments of Hitman Absolution:
YouTube: Hitman Absolution: Man Hitting 101#!

Echt geweldig dit :) Bevat wel spoilers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Heb geen stap te veel gezet in Hitman Absolution. De achievements voor challenges en evidence popten tegelijk. In dezelfde level nog geen vijf minuten later popte Jack of all trades. Efficient moorden heet dat. Wel raar dat je de playstyle challenges tegen burgers kan halen.

Ik vond de echte Hitman levels echt cool. De rest van de levels wat minder. Wel vreemd want Blood Money kon me niet boeien. (Denk dat hij te gedateerd speelde toen ik er aan begon.)

Ben niet ontevreden over dit spel maar er was gezien de kwaliteit van de missies met doelwitten zoveel meer mogelijk geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Eindelijk viel het kwartje en kwam ik erachter dat als ik 3d wil gamen niet op 1080p 30hz moet spelen maar op 720p 60hz. Wat een gfhx!

Maar helaas zit er een bug in, ik heb vaak textures die ik maar met 1 oog zie, dit ziet er dan heel irritant uit. Is hier misschien een fix voor bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:41

-ko-

Leidend Voorwerp

Vandaag eindelijk de knoop doorgehakt en 'm gehaald. Let op, nog even 17 euro op steam vandaag!

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

-ko- schreef op maandag 28 januari 2013 @ 22:14:
Vandaag eindelijk de knoop doorgehakt en 'm gehaald. Let op, nog even 17 euro op steam vandaag!
Thanks! Net nog even snel gekocht _/-\o_

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 20:13
Hier ook, maar eigenlijk alleen nog maar de sniper challenge gedaan. Dat is stiekem best leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

De prijs van deze game is best wel snel gedaald. Zo ging het bij andere games van deze uitgever ook al zo, is me opgevallen (Sleeping Dogs, Deus EX). Het design en de verhalen die ik hier lees, maken mij ook wel enthousiast. Er is alleen 1 probleem. Ik ken mezelf en weet dat ik eigenlijk niet van stealth games houd. Wellicht ben ik er te ongeduldig voor, maar ik merk gewoon dat ik meer van de actiegames ben waarin een hoger tempo ligt.

Ik twijfel dus of Hitman dan wel wat voor me is. Echter, ik lees ook reacties dat deze Hitman niet zoals vroeger is, waardoor ik weer wat hoop krijg. Zit er nu meer actie in of niet? Ik begrijp uiteraard dat Hitman stealth spelen de zuiverste vorm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Anoniem: 406530 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:32:
De prijs van deze game is best wel snel gedaald. Zo ging het bij andere games van deze uitgever ook al zo, is me opgevallen (Sleeping Dogs, Deus EX). Het design en de verhalen die ik hier lees, maken mij ook wel enthousiast. Er is alleen 1 probleem. Ik ken mezelf en weet dat ik eigenlijk niet van stealth games houd. Wellicht ben ik er te ongeduldig voor, maar ik merk gewoon dat ik meer van de actiegames ben waarin een hoger tempo ligt.

Ik twijfel dus of Hitman dan wel wat voor me is. Echter, ik lees ook reacties dat deze Hitman niet zoals vroeger is, waardoor ik weer wat hoop krijg. Zit er nu meer actie in of niet? Ik begrijp uiteraard dat Hitman stealth spelen de zuiverste vorm is.
Simpelweg: de game blijft stealth based. Op lage moeilijkheidsniveaus kan je wel wat meer schieten, maar regelmatig zul je gewoon stealth moeten zijn. Wel is het tempo wat hoger: niet meer mega grote levels die je eerst volledig moet uitdokteren voor je een plan hebt. De obstakels en de opties die je hebt zijn een stuk duidelijker en daardoor blijft het tempo op pijl.

Maar het blijft dus wel echt een stealth game.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:58
Gisteren via steam complete hitman serie gekocht voor 13,75 :-) Absolution los kost 8,74

actie is dit weekend nog geldig

http://store.steampowered.com/app/203140/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiquidT_NL schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:08:
[...]

Simpelweg: de game blijft stealth based. Op lage moeilijkheidsniveaus kan je wel wat meer schieten, maar regelmatig zul je gewoon stealth moeten zijn. Wel is het tempo wat hoger: niet meer mega grote levels die je eerst volledig moet uitdokteren voor je een plan hebt. De obstakels en de opties die je hebt zijn een stuk duidelijker en daardoor blijft het tempo op pijl.

Ik zal hem dan wel proberen, wanneer ik hem ergens goedkoop op de kop kan tikken (eventueel via PS+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ligt het aan mij of zijn er weinig bijzondere contracts online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153905

Ik zit nu bij level Blackwater Park en deze is zo moeilijk dat ik steeds word betrapt en dan alweer voor de zoveelste keer opnieuw die level spelen .
Je kunt in deze Blackwater Park bijna niemand omleggen ( wat ik het liefst zou willen ) en het zou veel aantrekkelijker zijn om meer personen te killen zodat de gameplay veel beter zou zijn .
Helaas ontbreekt dat in Hitman Absolution waar Splinter Cell Conviction veel beter qua gameplay is .
De grote nadelen in Hitman Absolution vind ikzelf het niet kunnen saven zodat je op een later tijdstip verder kunt spelen en de computer AI je het onmogelijk maakt om meerdere tegenstanders uit te schakelen zodat het andere AI niet opmerkt .
Ik vind Hitman Absolution een heerlijke stealth game met veel afwisseling in levels maar die negatieve punten van mij maakt het jammer genoeg minder aantrekkelijk .
Heb zo lang naar uitgekeken naar deze bijzondere game en vind het zeer jammer van deze save opties en de AI tegenstanders die de gameplay soms onmogelijk maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LiquidT_NL schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:08:
[...]

Probleem solved btw. Game komt gratis voor Playstation Plus beschikbaar per 1 mei 2013. Kan ik de volledige game dus gratis 'uitproberen'. Woohoo! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Eindelijk ook eens begonnen aan deze game. Gsisteren voor 10tje aangeschaft voor steam. Man, wat n kicke game !! Je wordt er echt ingezogen, vette muziek ... Net alsof je in een spannende film meespeelt. Gaaf hoor, wist niet dat deze game zo ontzettend gaaf was _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik probeer iedere keer wat rond te sneaken aan het begin van ieder level, maar de shootouts zijn zo bruut (kogels hebben een nog betere inpact dan in Max Payne 3), dat ik al snel verzand in alles af te knallen wat beweegt. Ook de civilians ja, we mogen tenslotte geen getuigen achterlaten.

Hoe hebben ze het in godnsnaam trouwens voor elkaar gekregen om zoveel bewegende NPC's op je scherm te toveren. Echt zwaar indrukwekkend, daar waar een Call of Duty niet eens genoeg resources lijkt te hebben om dode tegenstanders te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Ik ging na GTA V weer verder met Hitman, ik kwam een level niet door waar je Lenny moet ontvoeren.
Maar loopt ineens vast tijdens het laden van het level: Dexer Industries.
Save file corrupt, kan ik opnieuw beginnen. :F
En ik maar denken dat het gefixt was met die patch. :')

Ik ga als Rambo er dan maar even door heen op easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwtuinman
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-07 15:43
Heeft iemand dit spel toevallig ook nog voor de PS3? Ik wil namelijk nog even die twee multiplayer trophies halen. Zou leuk zijn. Mijn PSN gebruiksnaam is Beewee1979
Pagina: 1 2 3 Laatste