Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• -Thunder-
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 18-11-2018

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter

Tekst bron : Tweakers.net preview

Sinds uitgever Eidos onder Square Enix valt, is het bedrijf opvallend goed bezig. Vorig jaar stal de nog niet zo heel lang geleden nog noodlijdende uitgever al de show met Deus Ex: Human Revolution, en dit jaar heeft Eidos twee nieuwe ijzers in het vuur met Tomb Raider en Hitman Absolution. Dat de nieuwe Tomb Raider er zeer veelbelovend uitziet, was al even bekend, maar over de nieuwe Hitman had de uitgever nog weinig losgelaten. De verrassing was daardoor des te groter, want Agent 47 is terug. En hoe.

De game draait dus opnieuw om de kale huurmoordenaar, maar verder heeft de Deense ontwikkelaaar IO Interactive opvallend veel gewijzigd in de Hitman-formule, al speelt sluipen uiteraard nog steeds een voorname rol in het spel. Ongezien blijven is nog steeds het voornaamste wapen van 47.

Het eerste dat opvalt aan Hitman: Absolution is dat IO een nieuwe engine gebruikt voor het spel. De Denen zetten voor het eerst versie 2 in van hun eigen Glacier-engine en dat is een stevige stap voorwaarts. Waar met name de belichting van de voorgaande Hitman-games nog wel eens aan de saaie kant was, lijkt dat nu juist een van de sterkste punten. Het maakt de omgeving waarin 47 zich beweegt er stukken sfeervoller op. Daarnaast maakt de nieuwe engine vooral de weg vrij voor een meer duistere setting. De levels waar 47 doorheen beweegt, zijn vaak donker, terwijl IO er toch voor zorgt dat je voldoende overzicht houdt. Dat kan alleen met een uitgekiende belichting. De delen die wel verlicht zijn, hebben een heel kleurrijk uiterlijk, met veel rood en geel.

Er is nog meer veranderd aan de opzet van de levels. In voorgaande games was de opzet eigenlijk steeds hetzelfde. Levels waren vaak ruwweg van dezelfde grootte en ze bevatten steeds dezelfde ingrediënten. Zo moest er altijd een ruimte zijn waarin Hitman kon schuilen, om maar wat te noemen. IO heeft de regels die het zichzelf in de voorgaande delen had opgelegd voor Absolution wat versoepeld. Dat kon, omdat de levels gevarieerder zijn in grootte. Bovendien is er een systeem van checkpoints ingebouwd, dat het mogelijk maakt om niet alleen de omvang van de levels te variëren, maar ook de inhoud. Het gaat niet langer om een enkele moordopdracht per level.

Daaraan ten grondslag ligt de voornaamste verandering in de verhaallijn van het spel: 47 is in Absolution niet langer de jager, maar de prooi. IO wil over de achtergrond van dat verhaal nog weinig loslaten, maar de anonieme Hitman van voorheen is nu een bekend crimineel die hoog op de 'wanted list' staat.

Dat werd ook direct duidelijk in het level dat IO ons tijdens de E3 toonde. Hitman brak daarin in in een oude bibliotheek. Een prachtige klassieke ruimte vol lage kasten met boeken. De hoogte van de boekenkasten is niet geheel toevallig precies gelijk aan de bekende schuilhoogte. Hitman kan dus dekking zoeken en vanuit die positie een rol maken naar een volgend punt waarachter hij kan schuilen. Hij kan daarnaast ook op de bekende manier - staand of gehurkt - om een hoek gluren.

Dat wil overigens niet zeggen dat 47 gebukt door het leven moet. Als hij zich slim opstelt en vooral slim loopt, kan hij keurig rechtop door het leven en de levels gaan. Dat ongezien blijven is nog steeds essentieel, waarmee het ook nog steeds van levensbelang is om goed op de bewegingen van je tegenstanders te letten.

In de bibliotheek zijn dat politie-agenten die door hebben gekregen dat 47 zich in de leeszaal verschuilt. Binnen de kortste keren wemelt het van de groepjes agenten. Aan de grappige onderlinge conversaties te horen, afkomstig van verschillende bureaus. Het is voor de ongewapende 47 dus zaak om voorzichtig te manoeuvreren. Geduld blijft in Hitman: Absolution een schone zaak.

Gelukkig kan 47 vertrouwen op zijn Instinct. Het is een optie die hij spaarzaam kan gebruiken, maar die wel van levensbelang is. Als je Instinct inschakelt, kun je door muren heen zien waar je tegenstanders zijn en krijg je bovendien te zien welke route ze lopen. Je ziet slechts enkele meters van het voorspelde traject, maar dat geeft meestal voldoende informatie. Met Instinct krijg je bovendien te zien waar zich belangrijke punten in de omgeving bevinden. Plekken waarlangs je omhoog kunt klimmen bijvoorbeeld. Of, zoals in de bibliotheek, in de stoppenkast, zodat je de verlichting uit kunt schakelen.

Uiteraard kun je maar kort gebruikmaken van Instinct. Bovendien zul je het eerst moeten verdienen. Je hebt een meter die zich vult als je in stilte tegenstanders tijdelijk of definitief uit weet te schakelen. Daar zijn verschillende opties voor. Hitman is volgens IO wat sterker dan voorheen. Volgens de Deense makers hoeft 47 'een op een' niet veel van tegenstanders te vrezen. Tegen een overmacht is hij echter al snel kansloos. Het is dus zaak de eenlingen uit te zoeken en neer te halen zonder dat de rest het merkt, en zo de groep uit te dunnen.

Daar heeft 47 een tweede hulpmiddel voor: de detectiemeter. Die werkt iets anders dan in de voorgaande delen. Zodra een tegenstander zicht krijgt op 47, verschijnt er een grote dunne witte cirkel in beeld, met een punt in de richting van de tegenstander die 47 kan waarnemen. De punt wordt duidelijker als Hitman beter zichtbaar is.
Beide opties maken dat Hitman het voortaan zonder kaart af kan, zo hopen de makers. IO was niet geheel tevreden over de kaart uit de voorgaande delen. Die maakte dat de speler een groot gedeelte van de tijd naar de 2d-kaart staarde en niet naar de driedimensionale omgeving. Daar waren immers de looproutes te bekijken. Instinct en de detectiemeter moeten een kaart overbodig maken.
Agent 47 kan verder uiteraard ook klimmen. In de bibliotheek is dat ook op veel plekken mogelijk. Het klassieke gebouw bestaat uit een grote centrale hal van verschillende verdiepingen, vol randjes en richels. Voldoende mogelijkheden dus om in het halfdonkere gebouw uit het zicht van de agenten te blijven. Voor Hitman is het zaak om ongezien aan de bibliotheek te ontsnappen, wat bemoeilijkt wordt doordat de grootste groep agenten zich voor de uitgang heeft geposteerd.

Het is dus zaak om eerst zoveel mogelijk bewegingsruimte te creëren, door alle loslopende agenten uit te schakelen. Dat kan met de hand, maar ook met hulpmiddelen. Zo ligt er een stuk elektriciteitskabel dat 47 als wurgkoord in kan zetten. IO belooft veel van dit soort locatiegebonden voorwerpen die als moordwapen kunnen worden gebruikt. Na een agent te hebben neergehaald, kan 47 bovendien zijn wapen afpakken. Alleen zal een schot de stilte doorbreken en daarmee de locatie van 47 onthullen. Schieten is dus een laatste redmiddel. Wat echter wel kan, en dat is ook wat IO liet zien, is een agent als levend schild gebruiken en daarmee achteruit lopen. Het bleek in de presentatie de opmaat tot een schietpartij in het trappenhuis van de bieb.

Wat daarna volgde was helemaal nieuw: een geheel gescript deel van het level. Na het checkpoint in het trappenhuis komt 47 op de zolder van de bieb, waar hij zichtbaar is voor een heli van de politie. Die schiet een spervuur aan kogels af zodat flinke stukken van de zolder aan flarden gaan. Voor Hitman zaak om al sluipend te proberen aan het andere einde van de zolder te komen. De kogelregen van de heli vormt de overgang naar een nieuw deel van het level, buiten de bieb. Na opnieuw een agent te hebben neergehaald, krijgt 47 de optie om zich te verkleden en het uniform van de agent over zijn eigen strakke maatpak te trekken. In die vermomming waagt 47 zich tussen de agenten die rond de bibliotheek patrouilleren.
Met 47 vermomd tussen een overmacht aan agenten toont IO een alternatieve manier om Instinct te gebruiken. Hitman kan het inzetten om zijn vermomming overtuigender te maken. Als agenten al te dicht in de buurt komen, kan Hitman Instinct inzetten. Het resultaat is dat 47 naar beneden kijkt en wat aan zijn riem gaat rommelen, het hoofd afgewend van de groep passerende agenten. De functie werkt alleen als 47 een vermomming heeft.
Er is nog een derde functie voor Instinct. Je kunt er veilige plekken mee zien. Ook dat werkt alleen als 47 vermomd is. Zo kan 47, die inmiddels in vermomming doodleuk een politiebureau binnen is gelopen, met Instinct zien dat het bij het koffie-apparaat veilig is. Zo lang hij bij de machine staat, zal niemand hem verdacht vinden.

Uitgifte datum : 2012
Consoles : Xbox360,Ps3,PC

-Thunder- wijzigde deze reactie 24-11-2011 19:12 (4%)

Blij Met Wilco

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter

Blij Met Wilco

• Preau
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
Aan de gameplay gezien wordt dit helaas de Splinter Cell: Conviction van de Hitman serie. Hitman moet je kunnen spelen zonder een kogel af te vuren.

Erg jammer.

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Wat weinig animo voor het spel zeg, ik stond er eerst al van te kijken dat er nog geen topic van is.. en nu maar 1 reactie ?! Ik heb de vorige delen allemaal uitgespeeld en dit deel lijkt me weer erg mooi/leuk!

Blij Met Wilco

• HiGh-O-
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 17-01 13:00
-

HiGh-O- wijzigde deze reactie 13-12-2015 17:38 (97%)

• NoFearCreations
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 26-01 15:14
@TS, staat 1 stukje dubbel in, helemaal aan het begin.

Game lijkt mij weer gaaf, maar dat bibliotheek stuk komt me erg bekend voor, kan me even niet voor de geest halen waarvan, een eerdere hitman game? Hopelijk komt er rond die tijd ook weer een nieuwe film, de echte fans vonden de eerste maar niks, maar ik heb er van genoten.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | RoG R280 Platinum 3GB | 12GB DDR3 | Windows 10.1 |

• stefijn
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 08:38

stefijn

DBlogic

Ik heb Hitman ook heel hoog staan, zo niet bovenaan. Ik hoop dat ze niet teveel consessies doen aan de "meute" en er inderdaad een splintercellgame van maken...

Misschien dat "instinct' op het moeilijkste level uitgeschakeld is...

stefijn wijzigde deze reactie 23-11-2011 18:15 (18%)

www.dblogic.nl MS Office-automatisering

• Snake
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 26-01 06:51

Snake

Los Angeles, CA, USA

quote:
stefijn schreef op woensdag 23 november 2011 @ 18:14:
Ik heb Hitman ook heel hoog staan, zo niet bovenaan. Ik hoop dat ze niet teveel consessies doen aan de "meute" en er inderdaad een splintercellgame van maken...

Misschien dat "instinct' op het moeilijkste level uitgeschakeld is...
Helaas is dat het geval met de meeste games. Splinter Cell was goed tot en met 3. Daarna, met Double Agent was het minder. Maar met Conviction zijn ze helemaal de mist ingegaan. Geen fluiten :( , slowmotion? Really?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• citruspers
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 25-01 19:27
quote:
Preau schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:38:
Aan de gameplay gezien wordt dit helaas de Splinter Cell: Conviction van de Hitman serie. Hitman moet je kunnen spelen zonder een kogel af te vuren.

Erg jammer.
Dit viel me ook op, maar desalniettemin heb ik me ook prima vermaakt met conviction. Het was vooral anders, net zoals dat dit spel blijkbaar "anders" gaat worden.

Ik ben benieuwd!

I'm a photographer, not a terrorist

• Preau
  • Niet online
quote:
-Thunder- schreef op woensdag 23 november 2011 @ 17:59:
Wat weinig animo voor het spel zeg, ik stond er eerst al van te kijken dat er nog geen topic van is.. en nu maar 1 reactie ?! Ik heb de vorige delen allemaal uitgespeeld en dit deel lijkt me weer erg mooi/leuk!
Tja, ik ben enorm fan van de Hitman serie, heb alle spellen op cd/dvd en laatst ook de collectie op Steam gekocht maar naar mijn mening verpesten ze de serie nu echt. Het was mijn favoriete gameserie en is ook met elk deel tot en met Blood Money beter geworden. Ik kan nu al zeggen dat het volgende deel geen Hitman titel meer waardig is.

Gescripte delen? Checkpoints? Dat zijn leuke technieken maar horen niet thuis in Hitman. Hitman is een open spel waarin je zelf je strategie opzet en zo goed mogelijk probeert uit te voeren. Niet een spel waarbij het verloop van een missie al helemaal vast staat.

Zie ook: http://i.imgur.com/NrUyr.jpg
Misschien als grap bedoeld maar zo'n beetje alle punten kloppen.

BTW voor de mensen die de soundtrack van Hitman nooit gehoord hebben. Dat is echt een aanrader, meesterwerk door Jesper Kyd.

Preau wijzigde deze reactie 23-11-2011 23:08 (12%)

• kaasaanfiets
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik heb mezelf altijd voorgenomen om hitman te gaan spelen maar het is er nog nooit van gekomen.
Dat filmpje in de TS in die bibliotheek vind ik er wel spannend en leuk uit zien. Ik zie het nu al voor me om op verschillende manieren dat level te halen, te beginnen met iedereen stiekem dood maken :D

Ik heb mij heel erg vermaakt met Splinter Cell 1 op de xbox. Dus misschien is Hitman ook wel wat voor mij.

• stefijn

stefijn

DBlogic

Nieuwe trailer

http://www.gamer.nl/video...ler-van-hitman-absolution

Toch wel erg mooi hoor, ook al is het veel actie. Ik heb er een Hitman gevoel bij :)

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 22:45
Ik denk dat in de final je de keuze krijgt tussen schieten of sneaken. Dat zegt mijn voorgevoel.

Af en toe schieten vind ik ook wel grappig maar het moet niet af en aan hordes mensen neerknallen zijn.

Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Mijn Diablo 3 Monk Season 16

• Preau
  • Niet online
Hier een review na het spelen van een demo. Het lijkt erop dat mijn twijfels waarheid zijn. De levels zijn geen grote sandboxes meer maar lineaire A-B levels. Gedetecteerd worden is niet erg omdat Agent 47 veel te sterk is voor de vijanden.

http://www.gamesradar.com...nt-or-hitman-game-at-all/

Ik zal het waarschijnlijk spelen, maar ik betwijfel of ik net zo plezier zal hebben als ik met de vorige vier stuks gehad heb en nog steeds heb.

Preau wijzigde deze reactie 11-01-2012 19:46 (17%)

• Cabo
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 22-03-2019
Nav de preview op tweakers, ga ik deze zeker kopen. Kan niet wachten :)

• stefijn

stefijn

DBlogic

quote:
Preau schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 19:45:
Hier een review na het spelen van een demo. Het lijkt erop dat mijn twijfels waarheid zijn. De levels zijn geen grote sandboxes meer maar lineaire A-B levels. Gedetecteerd worden is niet erg omdat Agent 47 veel te sterk is voor de vijanden.

http://www.gamesradar.com...nt-or-hitman-game-at-all/

Ik zal het waarschijnlijk spelen, maar ik betwijfel of ik net zo plezier zal hebben als ik met de vorige vier stuks gehad heb en nog steeds heb.
Ja...dat klinkt niet hoopvol. Ze zullen wel proberen om de grote massa meer aan te spreken (want dat zullen de investeerders willen), en dat doe je met dingen als:

"Point Shoot stops time – for a good while it seems, given how long our demoer took over picking his targets – allowing 47 to flag up multiple prey or explosive bits of scenery for automatically executed gunfire. Trigger the process and you’re treated to multiple slow-motion camera angles of some seriously cinematic murderising"

Want daarmee kun je zonder enige skill een enorm "vet brute" actiescene bekijken, je klikt wat de de computer doet de rest, ondersteund door "cinematic bla bla" :r Ik snap het niet, want de oude Hitman geeft meer dan genoeg kans om als een rambo door de levels te banjeren.
Ik hoop dat het in ieder geval MOGELIJK is om op de oude manier te spelen, en dat er een gamemode is die het voor de minder fanatieke fans wat toegankelijker maakt.

• Bouwmie
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 30-09-2019
quote:
Preau schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:38:

Erg jammer.
Jammer? Dat is juist de hele gedachte erachter.

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 11:37
quote:
Bouwmie schreef op maandag 13 februari 2012 @ 07:55:
[...]

Jammer? Dat is juist de hele gedachte erachter.
Hij vindt het jammer dat het ernaar uitziet dat je in deze game waarschijnlijk sommige passages niet kan doen zonder te schieten.

bram1984 wijzigde deze reactie 13-02-2012 13:59 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Het duurt dan nog wel eventjes voor dit spel uit komt... maar wat weinig animo zeg...?!

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 25-01 00:56
Altijd grote fan geweest van deze game.. Klinkt stom maar hopelijk brengen de streamers/reclame op youtube wat meer mensen bij de serie..

Volgens mij hebben de voorgaande delen ook nooit echt monster sales gehad..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 10:58

4bit

Onward, to futility!

Ik blijf beetje afwachtend. Een nieuwe blood money zou geweldig zijn, maar hun trailers laten uitschijnen dat het meer een schietfestijn wordt. Wel al enkele beloftes gehoord van de developers dat het niet zo zou zijn, maar dat ze dat dan ook eens deftig tonen.

I'll do what I can, but expect very little.

• steefje
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 25-01 20:38
Gisteren is een nieuwe trailer vrijgegeven...erg indrukwekkend.

Ik was vooraf erg bang dat dit te veel een actiegame zou worden en te makkelijk. Na het zien van deze gameplay ben ik minder sceptisch geworden. In het filmpje spelen ze dan wel niet op het moeilijkst en met een hoop hulpopties aan. Dit kan je gelukkig uitzetten.

Wat ik wel jammer vind is dat de AI hier en daar niet echt scherp oogt. Zo loopt Agent 47 van een crimescene alsof er niets is gebeurd na een gigantische bomexplosie. Daar stoorde ik me al aan in Blood Money en is dus nu nog niet goed.

Toch krijg ik nu echt steeds meer zin in deze game en wordt het een instant buy.

PSN ID Binloading_nl

• cacciatore63
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 08-11-2015
Hitman Absolution staat bovenaan aan mijn lijst die ik niet wil gaan missen .
Maar ik hoop dat mijn Asus Laptop deze game op Lowe kan gaan spelen .

Asus Laptop / 17,3 ich scherm / Intel Core i7 3610 3e generatie / 6 GB DDR3 werkgeugen / 750 GB harddrive / Nvidia G-Force GT 630M 2 GB / Windows Home Premium

cacciatore63 wijzigde deze reactie 20-07-2012 15:10 (35%)

Veel geld geeft veel vrijheid

• Ozzy
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 26-01 23:20

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

quote:
steefje schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:31:
Gisteren is een nieuwe trailer vrijgegeven...erg indrukwekkend.

Ik was vooraf erg bang dat dit te veel een actiegame zou worden en te makkelijk. Na het zien van deze gameplay ben ik minder sceptisch geworden. In het filmpje spelen ze dan wel niet op het moeilijkst en met een hoop hulpopties aan. Dit kan je gelukkig uitzetten.

Wat ik wel jammer vind is dat de AI hier en daar niet echt scherp oogt. Zo loopt Agent 47 van een crimescene alsof er niets is gebeurd na een gigantische bomexplosie. Daar stoorde ik me al aan in Blood Money en is dus nu nog niet goed.

Toch krijg ik nu echt steeds meer zin in deze game en wordt het een instant buy.
Nou ja, crime scene. Het is een garage en de hit is opgezet als een ongeluk door middel van een brandstof explosie. Het zou ook raar zijn als 10 seconden na die explosie je gelijk neergeschoten wordt door een aanstormende agent omdat je van de explosie wegloopt.

omnia mutantur, nihil interit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 24-01 14:15

DutchManticore

Cognac-liefhebber

Gepreordered. Preorder edition, 35 euro's.

I5 8600k 16GB DDR4 3000mhz MSI GTX1080Ti Gaming X MSI Optix MAG27CQ 1440p 144hz T-mobile 500/500mbit

• steefje
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 25-01 20:38
Om weer even in de sfeer te komen alvast Blood Money besteld. Destijds op de PC gespeeld, maar nu eens op de Xbox360. Kan niet wachten op deze game

PSN ID Binloading_nl

• bram1984
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 11:37
quote:
HiGh-O- schreef op woensdag 23 november 2011 @ 18:04:
Een van de beste game-series ooit. Denken ipv hersenloos knallen zoals de cod serie.
Als ik hersenloos over een CoD map ren, dan blijft er niet veel van me over hoor.

Desalniettemin lijkt me dit een vette game. Ik houd deze in de gaten.
quote:
Ozzy schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:35:
[...]

Nou ja, crime scene. Het is een garage en de hit is opgezet als een ongeluk door middel van een brandstof explosie. Het zou ook raar zijn als 10 seconden na die explosie je gelijk neergeschoten wordt door een aanstormende agent omdat je van de explosie wegloopt.
Toch wel vreemd vind ik ook. Er loopt een kale woesterik weg van de parkeerplaats, de boel explodeert. Een agent kijkt hem goed aan en meneer de hitman geeft geen krimp en draait zich niet eens om om te kijken wat er gebeurt. Normaal gesproken word je echt wel meteen aangehouden dan.

bram1984 wijzigde deze reactie 09-08-2012 14:03 (48%)

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 11:23
Nog meer mensen die ook de sniper challenge spelen? Ben wel benieuwd naar dit spel (nog nooit eerder een Hitman spel gespeeld) en die contracts mode die onlangs is aangekondigd vind ik ook wel origineel.

Waar is die leaderboard eigenlijk op gebaseerd, het aantal punten wat je haalt in één ronde dacht ik. Alleen kom ik niet hoger dan 420k. En ik moet nog drie challenges doen, allemaal headshots, flyby prevented en Mr. X.

• Snake1997
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 24-01 11:40
Goed nieuws voor de fans!
http://www.gametrailers.c...rns-for-hitman-absolution

Als ik het zo'n beetje begrijp heeft IO dit speciaal voor de fans gedaan, of zou het 1 grote grap zijn geweest?

• BaRF
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20-01 12:01

BaRF

#Vivepreorder

quote:
Vrijdag schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:57:
Nog meer mensen die ook de sniper challenge spelen? Ben wel benieuwd naar dit spel (nog nooit eerder een Hitman spel gespeeld) en die contracts mode die onlangs is aangekondigd vind ik ook wel origineel.

Waar is die leaderboard eigenlijk op gebaseerd, het aantal punten wat je haalt in één ronde dacht ik. Alleen kom ik niet hoger dan 420k. En ik moet nog drie challenges doen, allemaal headshots, flyby prevented en Mr. X.
Ik moet ook dezelfde challenges nog halen, zit nu op een max van rond de 488k... Maar missie blijft gewoon leuk om te doen :D

"The space between what's wrong and right, that's where you'll find me, hiding, waiting for you." Dave Matthews
shizzle

• Preau
  • Niet online
Heb net het interview met TotalBiscuit en één van de developers bekeken. En ondanks mijn kritiek hierboven begin ik weer enthiousast te worden voor dit spel. De contracts klinken erg leuk en zijn zeker goed voor de replay waarde.

En dan de 'purest' difficulty waarmee alles uitgezet wordt. Geen HUD, geen xray vision, gewoon Hitman zoals het hoort. Mijn twijfels zijn weggenomen en ik zal het nu waarschijnlijk zeker gaan spelen.

• Asgaro
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 21-01 13:00
Ik kijk er ook naar uit!

Sinds een half jaar ben ik ook van gedacht veranderd en merk ik echt wel dat ze de hardcore fans ook alles willen bieden.
Ik ben niet echt een die-hard Hitman fan: pas vorige zomer heb ik mijn eerste Hitman gespeeld (Blood Money) , maar ik vond het zeer leuk!
Ik ga hoogstwaarschijnlijk ook onmiddellijk in die purest difficulty spelen: zo hoor je gewoon te spelen, en dit doe ik wel in meerdere games. In LA Noire bv. kan je kiezen of je met of zonder visuele hints speelt, en die zette ik ook onmiddellijk uit.

De levels zijn ook ongelofelijk mooi gemaakt! Net daarom ben ik blij dat er die Contracts mode in zit. Het zou zonde zijn moest je levels maar 1 keer moeten spelen, maar nu via Contracts krijg je optimaal genot door meerdere playthoughs met telkens andere objectives... :)

Strava profile - Steam profile

• GerGio
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 24-01 16:16
quote:
Vrijdag schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:57:

Ik ben de Hitman Sniper Challenge aan het spelen. Mijn top score is nu boven de 3 Milj. Daarmee sta ik nummer 7 in Nederland.

De Challange moet je zelf even uitzoeken is lastig uit te leggen.

Tip is wel Headshots leveren veel op. Moving Headshots meer en Hidden body het meest.

Ik kijk weer echt uit naar deze game weer lekker een aantal uren puzzelen.

Laptop: Alienware 17 R1, 4710MQ, 880m, 120hz Display. Nickname KasPlantje.

• Donnie
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 31-12-2019

Donnie

AKA DonCorleone

Gister ook maar de pre-order gedaan na het zien van de gameplay movies, zo ontzettend zin in deze game!

Ik kom helaas nog niet verder als 350.000 punten(sniper challenge), snap niet hoe mensen 3 miljoen kunnen halen, niet een klein beetje meer ofzo ;)

Donnie wijzigde deze reactie 01-10-2012 08:56 (3%)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Blik1984
  • Laatst online: 11:41
Ik heb hem ook gepre-ordered! :)

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Dit topic loopt nog niet echt storm, niemand enthousiast nog dan? ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• master-arjan
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 19-11-2019
he ik wil hem ook gaan pre-orderen, maar bij welke onlinewinkels krijg ik allemaal de sniper challenge?
of zit deze standaard bij de game en niet alleen bij de deluxe professional edition.

is de sniper challenge nog speelbaar na de release van de game?

master-arjan wijzigde deze reactie 02-10-2012 16:55 (16%)

• volkano
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 22-01 23:08
Heb hem ook zojuist ge-pre-ordered. Viel me op dat er niet veel (bekende) shops zijn die de Sniper Challenge code meeleveren (voor PS3 in mijn geval). Heb er in ieder geval erg veel zin, ga de SP vanavond maar eens uitproberen :)

• volkano
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 22-01 23:08
quote:
master-arjan schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:42:
he ik wil hem ook gaan pre-orderen, maar bij welke onlinewinkels krijg ik allemaal de sniper challenge?
of zit deze standaard bij de game en niet alleen bij de deluxe professional edition.
Ik heb hem bij Bugu.nl besteld. Daar sturen ze hem direct per mail op (naar eigen zeggen, heb hem nog niet binnen eigenlijk, maar zal vast snel komen).
quote:
is de sniper challenge nog speelbaar na de release van de game?
Op de website van Hitmansniper.com staat het volgende:
quote:
HOW LONG CAN I PLAY FOR? DOES THE SNIPER CHALLENGE HAVE AN END DATE?
No. You will be able to play the Sniper Challenge just as you do any other game. Note that some of the prize contests will have an entry deadline
Nee dus. De Sniper Challenge blijft ook na de release beschikbaar :)

• master-arjan
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 19-11-2019
ok, bedankt voor de uitleg.
maar zit de sniper challenge ook standaard bij de game?

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Vandaag blood money uitgespeeld zodat het verhaal nog even fris is zo voor de release volgende maand :) Het 1e level let je heel even op de graphics maar daarna is de gameplay en feel weer helemaal terug, gewoon in 2 avonden dat hele spel doorgespeeld, heerlijk! Echt nu nog meer zin gekregen in dit nieuwe deel :)

• Chrosser
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 26-01 23:22

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik volg deze game ook een tijdje nu en lijkt me gewoon een super game te worden!
Moet ik hitman bloodmoney spelen voor ik hiermee aan de slag ga? loopt het verhaal in ieder geval door of dat niet?

• dunn0w
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 25-01 20:53
Interessante informatie over de grafische ontwikkeling van het spel.
http://youtube.be/hAaTEsXKcLY

• Winkey
  • Registratie: februari 2010
  • Nu online
quote:
Chrosser schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:21:
Ik volg deze game ook een tijdje nu en lijkt me gewoon een super game te worden!
Moet ik hitman bloodmoney spelen voor ik hiermee aan de slag ga? loopt het verhaal in ieder geval door of dat niet?
Het verhaal loopt door de hele serie heen. Maar ik neem aan dat je bij deze game wel het verhaal kan volgen als je de andere games niet gedaan hebt.

• Therobster
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 28-02-2016
ik ga hem voor ps3 kopen heb net de [review gezien

• dunn0w
Vet gedaan!

Nog 19 dagen mensen :*)

• stefijn

stefijn

DBlogic

Inderdaad gaaf! Die hitman mag van mij wel in de volgende film, een stuk beter gecast dan die dude uit de Hitman film (die ik overigens best te pruimen vond). Veel volwassener hoofd. Die scene dat ie in zijn pak van de trap afkomt met zijn 2 guns kan zo in het spel!

Volgens mij is die chinese dude de producent/maker van dit filmpje, ik denk dat ik hem herken van een heleboel andere hele gave filmpjes gebaseerd op spellen (zoals CS). Heel creatief, veel subtiele humor. In dit filmpje ook net een paar kleine details van het spel (zoals dat opgevouwen pakje kleren op die dooie crimineel) om het een beetje lollig te maken.

edit: o ja, Freddie Wong heet ie YouTube: freddiew
Dat filmpje met die auto's op t eind is ook meesterlijk gemaakt! Net echt, terwijl die auto's geen 30cm groot zijn :D

stefijn wijzigde deze reactie 02-11-2012 09:04 (14%)

• Snake1997
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 24-01 11:40
(edit) Laat dit nou ook nog net reactie #47 zijn :)

Er zijn talloze video's gereleased. Wellicht leuk voor in de startpost.
Zijn te vinden op YouTube: Hitman

Living, breathing world

Cinema trailer

Introducing disguises

Introducing the Kill

Introducing Tools of the Trade

Snake1997 wijzigde deze reactie 02-11-2012 15:45 (4%)

• thijsloyez
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 27-12-2019
Heb hem ge pre-ordered bij online game keys, maar ze geven hem blijkbaar pas op de release. Nu kan ik de sniper challenge niet -legaal- proberen :(

• brtausi
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 10-12-2019
Ik heb hem gisteren besteld bij Shopto.net Maar heb nog geen sniper challenge code gekregen. Krijgen meer mensen hem pas op de release date? (zoals thijsloyez)
De site http://www.hitmansniper.com/ zegt trouwens "SORRY YOU CANNOT ACCESS THE SITE AT THIS TIME"

EDIT: Bij het kiezen van een taal werkt ENGLISH[NL] & ENGLISH[UK] niet. ENGLISH[US] werkt wel.
Nu nog alleen de code van shopto.net krijgen

brtausi wijzigde deze reactie 09-11-2012 19:57 (22%)

• william89
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 25-01 14:53
Is deze game een beetje te spelen op een Xbox? (qua gameplay en besturing)?

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

hij is nog niet uit, dus dat weten we nog niet ;)

• dannbla
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 08:40
De game is al gelekt op de interwebs. Er zullen dus wel snel youtube filmpjes verschijnen..

Btw iemand al opgevallen dat de sniperbriefcase gewoon weg is |:(

dannbla wijzigde deze reactie 11-11-2012 13:09 (27%)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• PacinoAllstars
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 24-01 06:37
purist difficulty rocks, alles draait nog steeds om stealth, dus iedereen kan gerust zijn.

Goei game tot nu toe.

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Hoe kan je op purist mode langs de politie sneaken, daarvoor moet je toch instinct hebben? Of zit dat wel gewoon in de purist mode?

• Preau
  • Niet online
Heb hem gepreorderd op Steam, Sniper Challenge was erg cool, leuke manier om wat spullen vrij te spelen voor het spel. Helemaal in de stijl van Hitman dus ik ben blij.

Nog een paar dagen wachten en dan spelen maar :D
quote:
Donnie schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:03:
Hoe kan je op purist mode langs de politie sneaken, daarvoor moet je toch instinct hebben? Of zit dat wel gewoon in de purist mode?
Instinct mode is toch alleen de Xray vision? Waarom zou je die nodig hebben?

Preau wijzigde deze reactie 12-11-2012 14:16 (42%)

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Het is niet alleen de xray mode. Het is ook als je een disguise draagt en je loopt langs iemand in diezelfde outfit je instinct moet gebruiken zodat je niet herkend word als hitman.

• junyloko
  • Laatst online: 31-10-2019
Nog 8 dagen :P kan niet wachten

• Preau
  • Niet online
quote:
Donnie schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:33:
Het is niet alleen de xray mode. Het is ook als je een disguise draagt en je loopt langs iemand in diezelfde outfit je instinct moet gebruiken zodat je niet herkend word als hitman.
Dan moet je niet te dicht langs mensen lopen zoals in de vorige hitmans.

• brtausi
quote:
Preau schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:13:
Heb hem gepreorderd op Steam, Sniper Challenge was erg cool, leuke manier om wat spullen vrij te spelen voor het spel. Helemaal in de stijl van Hitman dus ik ben blij.

Nog een paar dagen wachten en dan spelen maar :D

[...]

Instinct mode is toch alleen de Xray vision? Waarom zou je die nodig hebben?
Sniper challenge is idd leuk. Had eerlijk gezegd wel 2 a 3 levels verwacht. Niet maar 1. (was niet helemaal op de hoogte wat de sniper challenge inhield :P )

• Schway
  • Niet online
Ik zag net de level 1 playthrough op joystiq.
Not sure if want
Lijkt helemaal niet op blood money. Het is behoorlijk linear and de kills zijn fmv geworden. niet eens ingame cutscenes. En je loopt steeds van deur naar deur....

• Mr. One
  • Laatst online: 15-11-2012
Net echt super goedkoop gepre-orderd bij gamedumper voor een super lage prijs hooppaaaa.

Kan niet wachten op de game, was toch een dure maand november :P

• Draven
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 11:31

Draven

It wasn't me

:D

Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Altijd wel lache die Conan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• SKdragon
  • Laatst online: 30-11-2019
Ik heb de game een paar dagen geleden gepre-ordered voor €45,50 (PC Professional edition), de standaard versie kostte €35,75 ofzo (ik reken de verzendkosten er al bij in)

Dit is bij bpgames.nl

SKdragon wijzigde deze reactie 16-11-2012 10:43 (11%)

• CopyCatz
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 26-01 22:14
Ik heb gelukkig nog de deluxe professional edition kunnen reserveren, alleen het beeldje vind ik al de moeite waard :)

• Blik1984
Wat is nou de officiële releasedatum, is dat 20 november?

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Staat in alle filmpjes ja en op de site, ja dus ;)

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Blik1984 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:08:
Wat is nou de officiële releasedatum, is dat 20 november?
Officieel wel, de mijne is vandaag verstuurd (Zuiderpark-games) dus hopelijk werkt de Post een beetje mee.

Edit: Zuiderpark-games heeft nog vrije voorraad X360 en PS3 liggen en kan deze snel leveren.

Donstil wijzigde deze reactie 16-11-2012 16:50 (24%)

• Robe90
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 10:42
De sniper challenge heb ik best wat tijd in gestoken, maar wat ik gehoord heb op basis van mensen die de leak gespeeld hebben wordt ik helaas toch wel een beetje minder hype voor de game. Linear en niet-hitman werd vooral genoemd. Hopelijk een moment opname van deze mensen.

Robe90 wijzigde deze reactie 16-11-2012 18:55 (3%)

• TheKillingBean
  • Laatst online: 23-01 11:24
Ik was zo net bij Intertoys en daar was ie al te koop voor de PS3 en Xbox360. 59 euro.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• SKdragon
Ik krijg straks mijn Professional Edition binnen. Echter kan ik 'm niet meteen spelen, omdat ik voor de PC versie ben gegaan.

• nFo
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 26-01 21:54
Wachten op steam release date ?

• SKdragon
Precies nFo.

• PsYkOfOoL
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 08-03-2019
Heb rond 13 uur een limited edition voor 59.99 opgepikt bij intertoys. Lagen er maar 2 en alleen xbox.

• nFo
quote:
PsYkOfOoL schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 15:17:
Heb rond 13 uur een limited edition voor 59.99 opgepikt bij intertoys. Lagen er maar 2 en alleen xbox.
Benelux edition bedoel je ?
Ik hem ook gekocht bij intertoys, welke moeilijkheids graad kiezen jullie ?
PC versie zag ik ook liggen, maar ik ga niet wachten op de steam release date.

• ZeroNine
  • Laatst online: 29-11-2019
Binnengekregen voor de PC maar je kan 'm nog niet spelen. Dus wacht maar even af omdat Steam de game nog locked.

• dunn0w
Helaas nog niet binnen gekregen Whekamp zou bezorgen vandaag tussen 8:00 en 13:00.. niks gezien.

• brtausi
quote:
Rin schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 17:29:
Binnengekregen voor de PC maar je kan 'm nog niet spelen. Dus wacht maar even af omdat Steam de game nog locked.
Doen ze slim, Black ops 2 kon je gelijk spelen, ook al kreeg je hem te vroeg.

• nFo
Xbox achievements werken nog niet bij het eerste level.
Tweede level wel, die china level.

Als je een savepoint laad, worden de vijanden ook gerespawnd, vreemd.

Toffe game, even een knife throw in the face. :D

nFo wijzigde deze reactie 17-11-2012 21:00 (14%)

• Jeroenneman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 11:21

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

quote:
Did I just see lens flare coming from his head?!

Serieus, stop eens met dat lens flare gezeik. Ogen passen zich aan, het zijn geen starre lenzen! En als ik naar een kaal iemand kijk, dan verwacht ik al zeker geen lens flare! FFS!

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• dannbla
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 08:40
Woohoo! Steam key besteld via cdkeyshere.com voor 23,00 euro.

Ik heb er zin in!

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Pre-load nu via steam ;)

• nFo
Goede game hoor,
Graphics zijn ook erg goed, al is het tweede level china town wat minder, maar dat komt denk ik omdat er een paar honderd mensen rondlopen.
Knife throw in the face blijft epic, baksteen in het gezicht rammen, schroevendraaier kills ect. :D
Conversaties tussen de security personeel is ook erg leuk om te volgen, in het hotel.

Ik speel op normal, is misschien iets te makkelijk.

nFo wijzigde deze reactie 18-11-2012 13:36 (11%)

• PacinoAllstars
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 24-01 06:37
spel is lang ook, levels zijn zo dynamisch je kan ze op 100 manieren voltooien. Terecht dat de reviews zo lovend zijn. Ga op purist spelen als ik normal heb uitgespeeld.

• Donstil
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ik ben vandaag ook begonnen met de game (Gister binnen gekomen, bleek de versie met een Artwork boekje geen idee dat ik dat besteld had :P). Ik speel hem op de PS3 en dat bevalt me uitstekend.

Ben nu in het derde level (Dat hotel), game speelt echt lekker weg en als je alles perfect wilt doen (zoals ik) krijg je hier best een flinke kluif aan denk ik.

Ben ook erg blij te zien dat de eerste missies gewoon lekker Hitman aanvoelen, er was wat verwarring online of dit nou een shooter of een Hitman titel zou worden maar gelukkig is het dat laatste geworden!

• Deruxian
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 00:10

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Is het nog wel echt stealth trouwens? Las in de previews volgens mij dat er een tendens was naar veel actie?

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 10:30
Deze game gaat zeker op mijn verlanglijstje , maar op dit moment teveel te spelen. Ben niet de enige dus hoop voor deze goede game dat de verkoop niet tegen gaat vallen.

• ps3player
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 13-04-2015
Game is dus te krijgen bij intertoys in losse verkoop?

• Pandemic
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 26-01 16:09
Ik heb hem net gepre-ordered via steam. Ik ben erg benieuwd gezien het grote verschil in punten wat de game van reviewers krijgt. Varierend van een 6.6 tot een 9.

• TheKillingBean
  • Laatst online: 23-01 11:24
quote:
ps3player schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:21:
Game is dus te krijgen bij intertoys in losse verkoop?
Ja sinds vrijdag al.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• Blik1984
Lekker dan, ik heb hem ge-preordered met het idee het spel op de dag van release te kunnen spelen. Ik heb hem nog steeds niet binnen

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Steam is wat dat aan gaat wel makkelijk, tenzij je natuurlijk een console versie wil ;)

• Jedi Geub
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Heeft iemand een unlock schema van Steam kunnen vinden? Of gewoon de counter van steam aanhouden? Die staat nu op 01:00

PSN: Jedi_Geub [Link] https://tweakers.net/aanbod/1212935/apple-watch-series-2-(nylon-bandje-42mm)-zilver-(grijs).html [/link]

• nFo
quote:
Deruxian schreef op zondag 18 november 2012 @ 21:42:
Is het nog wel echt stealth trouwens? Las in de previews volgens mij dat er een tendens was naar veel actie?
Ja nog steeds stealth, je kan er als Rambo er door heen raggen, maar dan maak je het voorzelf erg lastig en ben je ook zo dood.
Voor het meeste aantal punten, natuurlijk zoveel mogelijk stealth en alleen de target killen.
Maar af en toe gunblazing, is ook leuk om uit te proberen.

Die conversaties in het gebouw met die hippies bij de wietplantage zijn ook te grappig. :+

nFo wijzigde deze reactie 19-11-2012 18:03 (6%)

• TomTweaksi7
  • Laatst online: 02-03-2018
Ik heb mijn Pre-order bij mijn werk (Saturn) ook ontvangen. De Hitman Absolution Deluxe Professional PC editie. Die pop is wel leuk en kan ik wel aan iemand geven :)

Zeer spijtig dat je nog moet wachten van Steam. Dan maar morgen na mijn lange studiedag proberen!
Of is het hier al iemand gelukt om het spel te spelen en langs de steam blokkade te komen? :)

• Dark Angel
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 26-01 23:29

Dark Angel

Corvette LS Power

quote:
TomTweaksi7 schreef op maandag 19 november 2012 @ 21:44:
Ik heb mijn Pre-order bij mijn werk (Saturn) ook ontvangen. De Hitman Absolution Deluxe Professional PC editie. Die pop is wel leuk en kan ik wel aan iemand geven :)

Zeer spijtig dat je nog moet wachten van Steam. Dan maar morgen na mijn lange studiedag proberen!
Of is het hier al iemand gelukt om het spel te spelen en langs de steam blokkade te komen? :)
Ik heb net steam geprobeerd met een VPN in rusland en dan is het spel wel klaar om te gaan starten. (is een paar uur later daar) Maar kreeg gelijke en update en die wou niet geheel afronden misschien zijn ze er nog mee bezig. :)

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Het spel moet eerst unlocked worden, duurt ongeveer dik half uur. Ongeveer 25 gig hd ruimte nodig...

• Nordcore
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09-01 14:28
ook besteld voor de pc via cdkeyshere.com voor 23,99

• Dark Angel
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 26-01 23:29

Dark Angel

Corvette LS Power

quote:
Donnie schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 07:06:
Het spel moet eerst unlocked worden, duurt ongeveer dik half uur. Ongeveer 25 gig hd ruimte nodig...
Goede tip gelijk aangezet voor dat ik ging werken.
Hopenlijk straks thuis gelijk spelen.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Pagina: 1 2 3 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True