Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
spoiler:
Waarom toont 47 enige emotie richting dat kind en Dianna. Ik vind het een beetje slap, hij had zich gewoon aan zijn opdracht moeten houden (of dat je iig een keuze had.)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Donnie schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 07:06:
Het spel moet eerst unlocked worden, duurt ongeveer dik half uur. Ongeveer 25 gig hd ruimte nodig...
Is even een tegenvaller, wat duurt dat lang zeg. Kan ik nog ff douchen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik dacht ook even voor werk te testen, dus niet :( Dan vanavond maar meteen van start haha. Dacht zet het hier even neer dan kunnen jullie je voordeel er mee doen.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intro movie van de game :

Van dit spel ga ik lekker genieten.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
Het is wel af en toe erg vervelend spel. In missie 2 werd ik ontdekt op een bepaald punt bij doorpicken, sla ik die gaurd neer om vervolgens alsnog even achter die deur te kijken. Gevolg een automatisch nieuw savepunt waardoor ik niet meer terug kan naar mijn eerdere en ik mijn silent assasin rating op mijn buik kan schrijven tenzij ik het hele level opnieuw doe! Bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 22:45

Rmg

donowitz schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:40:
spoiler:
Waarom toont 47 enige emotie richting dat kind en Dianna. Ik vind het een beetje slap, hij had zich gewoon aan zijn opdracht moeten houden (of dat je iig een keuze had.)
spoiler:
Anders werd het de 5e hitman game waar het verhaal bijna geen rol speelt, nu heb je een beetje storyline erbij, sowieso was in blood money 47 al een beetje buiten de Agency gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu op de shootingrange, kom maar niet aan de score om verder te komen :(
Iemand tips?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:27
Ik hoop dat de amazon uk truck met deluxe pro edities morgen veilig in Nederland aan komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-09 15:05
Denk je het spel geinstalleerd te hebben vanaf cd.. (wat lang duurde) moet hij ineens van 9 gb t/m 11 gb bijwerken :S Over 1 uur klaar .. echt nu al een hekel aan Steam.

[ Voor 66% gewijzigd door dunn0w op 20-11-2012 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Contracts werkt helaas nog niet, bij jullie wel?

Verder is de sp echt top, ik ga snel verder spelen ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:59
dunn0w schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 18:03:
Denk je het spel geinstalleerd te hebben vanaf cd.. (wat lang duurde) moet hij ineens van 9 gb t/m 11 gb bijwerken :S Over 1 uur klaar .. echt nu al een hekel aan Steam.
Idd, zat me er ook al over te verbazen... Moet die nog 2GB downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKdragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-08 15:29
Contracts werken idd nog niet... =\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:41

Dark Angel

Corvette LS Power

Weet iemand hoe je de SP missies kan spelen met custom load out.
Zit nu bij missie 4 maar zou de vorige missie wel willen spelen met mijn DLC wapens.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Custom loadouts zit helaas (nog)niet in sp, kun je alleen customizen in contracts (die nog niet werkt helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:41

Dark Angel

Corvette LS Power

Donnie schreef op woensdag 21 november 2012 @ 08:16:
Custom loadouts zit helaas (nog)niet in sp, kun je alleen customizen in contracts (die nog niet werkt helaas)
Jammer vindt dat toch wel een erg gemis in de game. Dat maakte het vorige deel juist erg leuk.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
Dit spel is gewoonweg niet af is mijn conclusie na 6 uur spelen.

Ik ben gisteren gestopt na "bijna" een volledig level doorlopen te hebben. Dit doe ik nooit meer want ipv beginnen vanaf de laatste checkpoint mag je gewoon aan het begin van het level beginnen! Hetgeen dus betekent dat je 1,5 uur lang bezig bent om op het punt te komen waar je was.

Dus al die moeite voor silent assasin wederom voor niks! Dit savesysteem klopt gewoon van geen kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Gisteren hoofdstuk 1 even doorgespeeld... Ik heb er tot nu toe een beetje gemengde gevoelens over. Als game speelt het wel lekker (PC, met XBOX controller), maar ik heb er nog niet echt het hitman gevoel bij. Het is meer een Splinter Cell of Deus Ex-achtige game geworden naar mijn mening, wat ik jammer vind.

Die evade the police levels hoeven van mij niet zo bijvoorbeeld. Ook mis ik wat vrijheid in hoe je de levels moet spelen. Ja, er zijn een hoop manieren om van A naar B te komen, maar je MOET van A naar B. Erg linear.
Als voorbeeld zonder spoilers: Elke missie bestaat uit verplichte onderdelen; get keycard, get to second floor, etc. In eerdere Hitmans had je veel meer vrijheid in hoe je je opdracht tot een goed einde kon brengen. Ik wil zelf uitvinden dat ik een keycard nodig heb, en wie die heeft en waar ik die moet gebruiken! Dumbed down om tegemoet te komen aan deze generatie?
Ook vind ik dat instinct mode erg lame, gelukkig is dit wel zo goed als uit te zetten onder options.

Maar goed, ik kan alleen over het eerste hoofdstuk praten dus misschien wordt het nu beter. De sfeer is wel goed, lekker grimmig. Het spel is wel leuk genoeg om door te spelen, begrijp me niet verkeerd!

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

contracts werkt :-d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Voxalizer schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:34:
Gisteren hoofdstuk 1 even doorgespeeld... Ik heb er tot nu toe een beetje gemengde gevoelens over. Als game speelt het wel lekker (PC, met XBOX controller), maar ik heb er nog niet echt het hitman gevoel bij. Het is meer een Splinter Cell of Deus Ex-achtige game geworden naar mijn mening, wat ik jammer vind.
Mooi om te horen dat die lekker speelt met een xbox controller (speel zelf ook de pc). Wat je zegt is idd jammer, maar splitercell en deus-ex zijn toch wel super games dus ben vanavond zeer benieuwd hoe het is :D

Is het spel een beetje geoptimaliseerd voor de pc?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:15:
Iemand tips?
Shootingrange? Wanneer komt die, ik zit nu in dat level na de Metro ontsnapping maar geen ShootingRange gezien.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Komt omdat je dan nog in het begin zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Donnie schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:50:
Komt omdat je dan nog in het begin zit ;)
Maar ook in het begin moet je goed schieten toch :)

Nee oke dan ga ik gewoon ff doorspelen, heb niet echt veel tijd dus gaat wat langzaam. Vond dat level wat eindigde op de Metro wel erg cool, perfecte mix van harde actie afgewisseld met het echte Hitman werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnvc
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 22:13
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:15:
Iemand tips?
Misschien moet je eens "Hitman" style naar een alternatieve manier zoeken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Bij mij haperen de filmpjes af en toe in het begin of als ik in een nieuwe 'omgeving' terecht kom. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Nog mensen met freeze/savegame problemen?
Ik zou vandaag of morgen mijn kopie in de bus moeten krijgen, maar ik lees dat er al vrij veel problemen zijn met het spel (en een fix wel aan te raden is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Laatst online: 13-09 10:26
Mensen hier die de oplossing hebben op het volgende probleem?
Zodra ik het spel speel. Hoor ik soort gekraak en valt het geluid weg. In de menu's is het geluid gewoon prima. Maar in het spel is er gewoon geen geluid of heel zacht, dat nauwelijks hoorbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
RSD1982 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:22:
Zodra ik het spel speel. Hoor ik soort gekraak en valt het geluid weg. In de menu's is het geluid gewoon prima. Maar in het spel is er gewoon geen geluid of heel zacht, dat nauwelijks hoorbaar is.
Update je drivers? Ik heb wel eens last van dat mijn geluid weg valt, wat ik dan doe is 1 van de sliders in het option menu bewegen en dan is mijn geluid weer terug.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:00

nFo

Hoe pakken jullie het bewijs materiaal uit het klooster ?
Want er staan nogal veel gasten in de buurt.

Is gelukt, nieuwe site voor hitman: http://ica.hitman.com/

[ Voor 25% gewijzigd door nFo op 22-11-2012 00:45 ]

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Hij is wel heel erg vet hoor - bijna nog beter als Assassin's Creed 3
Wel een zware game btw - je hebt er een goeie kaart voor nodig

[ Voor 31% gewijzigd door calsonic op 22-11-2012 11:33 ]

Verwijderd

hij is wel erg goed. Zeker op Hard mode.

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:27
Ik vind het jammer dat de reviews (ook die van tweakers) zich met name zo focussen op de graphics. Ok ze zijn iets minder, maar ik vind juist de omgevingen veel gevulder en levendiger dan bij veel andere games die wel "superstrakke" graphics hebben. Ook het lineaire voel ik niet zo, in de oudere hitman games had je vaak 2 of 3 manieren om het aan te pakken, iets anders leidde tot niks; beetje als rambo rondlopen bracht je nergens, terwijl je het nu prima zo kunt doen. Ik moet me echt vaak inhouden om niet gewoon in het wilde weg te gaan schieten :)
Het beeldje is ook echt super, ik heb nog nooit zo'n goeie kwaliteit goodie bij een special edition gehad :)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
CopyCatz schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:20:
Ik vind het jammer dat de reviews (ook die van tweakers) zich met name zo focussen op de graphics. Ok ze zijn iets minder, maar ik vind juist de omgevingen veel gevulder en levendiger dan bij veel andere games die wel "superstrakke" graphics hebben. Ook het lineaire voel ik niet zo, in de oudere hitman games had je vaak 2 of 3 manieren om het aan te pakken, iets anders leidde tot niks; beetje als rambo rondlopen bracht je nergens, terwijl je het nu prima zo kunt doen. Ik moet me echt vaak inhouden om niet gewoon in het wilde weg te gaan schieten :)
Het beeldje is ook echt super, ik heb nog nooit zo'n goeie kwaliteit goodie bij een special edition gehad :)
Gameplay > Graphics inderdaad.
En tot nu toe vind ik de gameplay super.
Zo ontzettend veel manieren om je target uit te schakelen.
Voorbeeldje uit de 1e echte missie (in chinatown)
spoiler:
Neerschieten met sniper rifle vanuit appartement
Bom in zn auto en het alarm af laten gaan om hem er naartoe te lokken
Kogelvis vergif in zijn koffie, sushi of drugs stoppen. Of in de donuts van de agenten om makkelijker bij hem te komen.
Duwtje geven zodat hij in de openstaande rioolput valt
Kraan saboteren zodat de lading op zn hoofd valt.
En het is zelfs prima te doen om gewoon midden in de crowd je wapen te trekken en te schieten. Al levert dat heel veel strafpunten op.

TheS4ndm4n#1919

• Donstil
  • Niet online
RocketKoen schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:08:
[...]

Gameplay > Graphics inderdaad.
En tot nu toe vind ik de gameplay super.
Zo ontzettend veel manieren om je target uit te schakelen.
Voorbeeldje uit de 1e echte missie (in chinatown)
spoiler:
Neerschieten met sniper rifle vanuit appartement
Bom in zn auto en het alarm af laten gaan om hem er naartoe te lokken
Kogelvis vergif in zijn koffie, sushi of drugs stoppen. Of in de donuts van de agenten om makkelijker bij hem te komen.
Duwtje geven zodat hij in de openstaande rioolput valt
Kraan saboteren zodat de lading op zn hoofd valt.
En het is zelfs prima te doen om gewoon midden in de crowd je wapen te trekken en te schieten. Al levert dat heel veel strafpunten op.
spoiler:
Weet je wat nog veel makkelijker is. Je loopt langs de plek waar hij onder dat afdakje staat. Dan ga je links en wacht je 2 minuten. Komt die baas pissen, je breekt zijn nek, in de kliko ermee en klaar.

2min heel het level uitgespeeld ;)

• nFo

nFo

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24

BaRF

bijna kerst

wanneer komt dat klere pakketje nou :P Kan niet wachten!

Net weer kippevel bij het bekijken van de launchtrailer _/-\o_

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Was begonnen op Purist maar man man hoe snel je gespot wordt is niet normaal, als je 100 meter vanaf iemand door zijn line of sight wordt is je enige optie nog de fake surrender en iedereen om je heen doodschieten of heel toevallig een dichtbijzijnde hide spot te vinden. En sommige areas zijn echt gemaakt om er met instinct doorheen te lopen en als je dan op purist bezig bent gaat dat ook erg moeilijk.

Een beetje overdreven wat mij betreft, en dat terwijl ik de eerdere delen van Hitman allemaal op zijn moeilijkst gespeeld heb. Ik hou het voor nu even op de difficulty die na normaal komt, misschien later Purist nog een poging geven. Het door muren kijken enzo hoeft van mij niet maar een paar seconden in line of sight moet toch wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Preau schreef op donderdag 22 november 2012 @ 23:30:
Was begonnen op Purist maar man man hoe snel je gespot wordt is niet normaal, als je 100 meter vanaf iemand door zijn line of sight wordt is je enige optie nog de fake surrender en iedereen om je heen doodschieten of heel toevallig een dichtbijzijnde hide spot te vinden. En sommige areas zijn echt gemaakt om er met instinct doorheen te lopen en als je dan op purist bezig bent gaat dat ook erg moeilijk.

Een beetje overdreven wat mij betreft, en dat terwijl ik de eerdere delen van Hitman allemaal op zijn moeilijkst gespeeld heb. Ik hou het voor nu even op de difficulty die na normaal komt, misschien later Purist nog een poging geven. Het door muren kijken enzo hoeft van mij niet maar een paar seconden in line of sight moet toch wel kunnen.
Ze zullen niet snel gezeur krijgen dat het te makkelijk is iig :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Wat een spel! Echt een hitmen game, las hier berichten dat het spel meer op andere games leek, echt niet! Puur hitmen dit. De graphics zijn zeer goed (pc) en tot mijn verbazing zag ik tegen het einde van mijn game sessie dat hij in 3d te spelen is.

Hij speelt zelfs best redelijk in 3d, je wordt er echt helemaal in gezogen in 3d mode en het wordt echt super intens op deze manier. Helaas is de 3d mode wel wat vermoeiend voor de ogen dus lange game sessies in 3d zitten er niet in. Maar af en toe een missie even de 3dmode aanzetten heeft zeker toevoegde waarde! Speel het op 47"nieuwe LG tv met passive 3d en de 3d mode lijkt gewoon full hd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Ik vind hem echt zo tegen vallen, maar dat ligt denk ik meer aan mij dan aan het spel.

Ik ben gewend dat zoals in de oude hitman je ook gewoon kon rushen, naar binnen rennen iedereen voor zn harses schieten en makkelijk overleven, nu kan het ook maar lang niet zo makkelijk.

Ook ben ik nu met de missie na chinatown bezig en ik wordt er moedeloos van. Vind hem alles behalve interessant. Je bent veels te veel bezig om ongezien van A naar B te gaan ipv de diverse manieren verzinnen hoe je je target kan afmaken.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
green-tea schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:13:
Ik vind hem echt zo tegen vallen, maar dat ligt denk ik meer aan mij dan aan het spel.

Ik ben gewend dat zoals in de oude hitman je ook gewoon kon rushen, naar binnen rennen iedereen voor zn harses schieten en makkelijk overleven, nu kan het ook maar lang niet zo makkelijk.

Ook ben ik nu met de missie na chinatown bezig en ik wordt er moedeloos van. Vind hem alles behalve interessant. Je bent veels te veel bezig om ongezien van A naar B te gaan ipv de diverse manieren verzinnen hoe je je target kan afmaken.
Yup ligt aan jouw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Vergeten te vermelden. Deze hitman begint veels te veel op Splinter Cell te lijken, maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
evilpin0 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 08:23:
Hij speelt zelfs best redelijk in 3d, je wordt er echt helemaal in gezogen in 3d mode en het wordt echt super intens op deze manier. Helaas is de 3d mode wel wat vermoeiend voor de ogen dus lange game sessies in 3d zitten er niet in. Maar af en toe een missie even de 3dmode aanzetten heeft zeker toevoegde waarde! Speel het op 47"nieuwe LG tv met passive 3d en de 3d mode lijkt gewoon full hd!
Ooh dat is goed om te horen, ik speel Ac3 in 3d op de PS3 en het voegt idd wel wat toe, ben benieuwd of Hitman het ook doet in 3d op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Hitman afgelopen week gekocht bij de Bart Smit voor de Xbox. Ben heel erg blij met de game.

Vorige games streefde ik altijd als rating "Silent Assassin". Pas nadat ik alles al een keer gespeeld had.

Nu was ik lekker onderweg met het Hotel level 3 meen ik, en daar ging iets mis. Dus vond ik het toch wel heel leuk om te zien dat die lichaampjes als lappe poppen over van alles en nogwat heen vliegen als ze wat lood opvangen.

Ik ben er heel blij mee, en met dit weer is het goed voor het tijdverdrijf! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Donstil schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 10:45:
[...]

Ooh dat is goed om te horen, ik speel Ac3 in 3d op de PS3 en het voegt idd wel wat toe, ben benieuwd of Hitman het ook doet in 3d op de PS3.
Vooral in hitmen waar je rustig moet observeren komt het 3d effect goed tot zijn recht vind ik zelf en heeft het voor de beleving echt toegevoegde waarde. Echter merk ik dat als ik snel om me heen ga kijken ik zwarte vegen zie, dit had ik in andere 3d games. Nu valt het bij hitmen erg mee, maar het is wel vermoeiend voor je ogen.

Mischien moet ik het eens op 720 proberen (alleen deze mode heeft 60z, 1080 heeft 30hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volkano
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 16:21
Heb Hitman op de PS3 en moet zeggen dat ik er (ondanks de toch wat matige graphics) erg blij mee ben. Het spel speelt heerlijk. Goede storyline. Lekkere gameplay (behalve de bug met het dumpen/oppakken van items).

Ik ben net langs het level Streets of Hope. Probeerde het op dezelfde manier uit te spelen als in de preview van IO, maar dat lukte niet helemaal, omdat de AI op sommige punten is veranderd. Dat maakte het allemaal wel leuker en spannender natuurlijk. Heb het meerdere keren gespeeld om weer nieuwe manieren te ontdekken. Erg tof dit. Kan er geen genoeg van krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-08 14:03
green-tea schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:13:

Heb hem gistere gehaald als silent. Je moet wel echt wat tijd er in stoppen en je moet leren hoe de target loopt, wat ie doet, en na verloop van tijd vogel je dit uit en wordt het echt prachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ben al een aardig eind op weg inmiddels, moet zeggen dat ik het toch vind blijven tegenvallen. Tot nu toe zo'n vier missies die ik echt leuk vond: streets of hope, barbershop, dat grote weiland met dat maisveld en die rechtbank. Dit waren echt missies die aanvoelen als "good old hitman" levels. Verder vind ik de overige missies erg simpel opgezet en matig uitgewerkt. Het is gewoon teveel ongezien moeten blijven en cops/guards moeten evaden. Leuk in MGS, Deus Ex of Splinter Cell, niet in een Hitman game. Ook heeft het dragen van disguises in deze hitman totaal zijn charme verloren, aangezien het ALTIJD beter is om gewoon uberhaupt ongezien te blijven.

[ Voor 12% gewijzigd door Voxalizer op 23-11-2012 18:03 ]

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ik laat de game nog even voor wat het is totdat ze het disguise system van Blood Money terughalen. En ja, ze gaan het disguise system patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
vinom schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 18:14:
Ik laat de game nog even voor wat het is totdat ze het disguise system van Blood Money terughalen. En ja, ze gaan het disguise system patchen.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Voor zover ik kan vinden, passen ze de detection times aan, meer niet. Vind het zelf wel goed werken, het systeem is o.a. afhankelijk van je houding, dus sneaken en rennen valt op, terwijl je gezicht of lichaam wegdraaien helpt om onontdekt te blijven. Soms wordt je wel erg snel van veraf ontdekt, that's all. Vind 't wel realistisch dat je een agent van 2m afstand niet voor de gek kan houden, vermomming of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Topic is ondertussen verwijderd op het Hitman forum, maar:
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/fa1r0n.png%5D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Op mijn PC draait Hirman gewoon lekker. Geen problemen met starten en supertof. De steamcloud-oplossing is wat dat betreft ideaal, omdat ik niet altijd thuis ben en soms ook op mijn laptop wil gamen.

Nu komt alleen het probleem; als ik Hitman op mijn laptop start krijg ik de volgende foutmelding:
This game is currently unavailable ( Application running ).
Ik heb op internet gevonden dat dit ook een probleem was bij Mirror's Edge. Ik zie echter weinig meldingen van mensen met hetzelfde probleem in Hitman. Ik heb al de game cache laten controleren en heb ook de game helemaal opnieuw geïnstalleerd. Dit heeft echter niet geholpen. Ik weet niet of er mensen zijn met hetzelfde issue of weten wat het kan zijn?

Er is 1 verschil in vorm van installatie. Op mijn desktop heb ik de CD's gebruikt om te installeren. Op mijn laptop heb ik het via Steam gedownload.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment maar afgehaakt totdat ik wel zin heb om door menigten heen te sneaken met instinct in de derde vijfde level. In Purist difficulty is die Instinct mode maar een irritant geval. Ik wacht wel op de de disguise patch en kijk of het dan meer in de smaak valt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2012 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

De volgende Hitman game is al in de maak.
Niet door IO Interactive maar Square Enix Montreal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 11:07
Na jaren wachten eindelijk weer een hitman game. Ben nu in het nonnenhuis en speel op hard

Het speelt lekker weg en is een fijn spel. De gameplay is als vanouds maar heeft wel een hoog hide and seak gehalte. Dat komt voornamelijk doordat het verkleden niet zo zinvol is. Je wordt immers zo betrap heb je nauwelijks wat aan je power op hard. Persoonlijk mis ik het hitman gevoel. Het sterke uit de serie vond ik juist het gevoel een echte huurmoordenaar te zijn. Je krijgt een contract en die moet je voldoen. Nu zijn t meer missies die je aan t voltooien bent. En krijg ik iets meer een splintercell gevoel. Wel leuk zijn de vele manieren om iemand om te leggen. Zo haalde ik in het level Chinese New Year een silence assisin rating zonder mijn drie targets zelf te vermoorden. Ook mis ik tot nu toe een beetje de humor zoals je in blood money wel had.
Overigens moet je eens twee mensen in een kast stoppen, das wel geinig.
Grafisch is t geen topper, maar wel erg sfeervol.
Maar ben benieuwd hoe de game zich verder ontwikkeld

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

[ Voor 17% gewijzigd door nFo op 25-11-2012 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 14:10

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Ik loop tegen best veel bugs of in ieder onverklaar gedrag aan. Ik zit nu bij het tweede level en ik probeert het met drugs. Maar geen van de belangrijke personen beweegt of loopt zijn rondes. De eerste keer dat ik het level starte ging iedereen gezellig zijn rondes lopen, nu blijven ze gewoon allemaal op hun eigen plek.

*EDIT heb even wat meer gegoogeld.. blijkbaar zit er een bug in dat je eerst ongeveer naast hem moet staan zodat je hem hoort bellen, dan wordt pas de rest van het script gestart.

[ Voor 22% gewijzigd door Ircghost op 25-11-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ircghost schreef op zondag 25 november 2012 @ 10:46:
Ik loop tegen best veel bugs of in ieder onverklaar gedrag aan. Ik zit nu bij het tweede level en ik probeert het met drugs. Maar geen van de belangrijke personen beweegt of loopt zijn rondes. De eerste keer dat ik het level starte ging iedereen gezellig zijn rondes lopen, nu blijven ze gewoon allemaal op hun eigen plek.

*EDIT heb even wat meer gegoogeld.. blijkbaar zit er een bug in dat je eerst ongeveer naast hem moet staan zodat je hem hoort bellen, dan wordt pas de rest van het script gestart.
Dat is geen bug, maar by design.
Er zijn in dat level een manier of 10 om die vent om zeep te helpen. In de vorige hitman zou hij constant door de 10 scripts lopen. en als je net een beetje pech had met je timing, dan zat je >10 minuten in een kast te wachten tot je target weer terug kwam. Gezien het aantal manieren om je opdracht uit te voeren in deze hitman, zou dat zelfs op kunnen lopen tot een half uur.

Nu beginnen de scripts dus pas als jij het telefoongesprekje hoort met de informatie die je nodig hebt (ook al weet je dat nog van je vorige poging). En gaat je target pas eten, nadat jij het vergiftigd hebt enz.
Speel je op easy, dan krijg je allemaal hints daarover :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Ircghost schreef op zondag 25 november 2012 @ 10:46:

De "Bugs" irriteren mij ook een beetje. Vooral als je gebruik maakt van een checkpoint dan "reset" het level. Gevolg, soms moet je een stuk teruglopen om een script terug te starten. Heb al enkele keren gewoon zo een checkpoint over geslagen omdat het makkelijker en sneller is om het level opnieuw te starten.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Zat zonet eens op meta critics te kijken, wat een huilebalkies daar. Mensen geven een 0 omdat het niet op de oude hitmen lijkt. Tsja nieuwe jaar, nieuwe generatie, nieuwe game. In de vorige game had je echt contracts, dit keer is het persoonlijk (staat notabende er nog bij als je de game start).

Ik vermaak me er zeer goed, dingen als instinct zijn vind ik ook prima verklaarbaar door 47 zijn geschiedenis. Bovendien zullen er heus nog wel maps uitkomen met meer de oude hitmen in het achterhoofd. Voor mij (en dat is echt afhankelijk van je wat je er zelf van maakt) zit het weer bomvol onvergeetbare momenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
w4rguy schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 11:39:
Op mijn PC draait Hirman gewoon lekker. Geen problemen met starten en supertof. De steamcloud-oplossing is wat dat betreft ideaal, omdat ik niet altijd thuis ben en soms ook op mijn laptop wil gamen.

Nu komt alleen het probleem; als ik Hitman op mijn laptop start krijg ik de volgende foutmelding:

[...]

Ik heb op internet gevonden dat dit ook een probleem was bij Mirror's Edge. Ik zie echter weinig meldingen van mensen met hetzelfde probleem in Hitman. Ik heb al de game cache laten controleren en heb ook de game helemaal opnieuw geïnstalleerd. Dit heeft echter niet geholpen. Ik weet niet of er mensen zijn met hetzelfde issue of weten wat het kan zijn?

Er is 1 verschil in vorm van installatie. Op mijn desktop heb ik de CD's gebruikt om te installeren. Op mijn laptop heb ik het via Steam gedownload.
Ik heb het ook gedownload via Steam en had hetzelfde probleem. Maar na verloop van tijd loste het probleem zichzelf op. Ik had het ook met Black Ops 2, na een tijdje deed ie het ook gewoon. Heel apart. Probeer het opnieuw te downloaden als het nog niet werkt.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:47
De eerste 2 levels nu gespeeld en de game bevalt me best goed. Het enige waar ik me aan erger is het checkpoint systeem. Ik wil gewoon me game saven voordat ik een kill doe. En als die mislukt dat ik niet weer een heel stuk moet sluipen of opnieuw moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Worden de levels nog groter trouwens? Zo moet je bij het hippie level best ver lopen, maar qua beweegruimte voelt het heel linaer aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Ircghost schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:43:
Worden de levels nog groter trouwens? Zo moet je bij het hippie level best ver lopen, maar qua beweegruimte voelt het heel linaer aan..
Na valt mee. Zitten wel wat grotere levels tussen, maar die zijn wel wat beperkt qua ruimte. Moet zeggen dat ik me hier ook niet aan stoor. Wel aan de plotselinge onzichtbare muur waar je tegenaan loopt als je te ver gaat...das slechte afwerking, want in het algemeen is t leveldesgin uitstekend.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
RSD1982 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 19:22:
Ditzelfde probleem had ik ook op mijn iMac, ik speel het spel overigens onder Windows 8. Bij mij was de oplossing de gesimuleerde surround sound van Windows uit te zetten. De instellingen voor de geluidskaart staan in Windows blijkbaar standaard op quadrafonisch, nadat ik deze op stereo in had gesteld werkte het geluid probleemloos :).

Ik vind het spel trouwens best geslaagd, het enige wat mij, net als anderen, ontzettend stoort is dat de disguises maar bar weinig nut hebben. In principe zou je enkel herkent mogen worden door mensen die hetzelfde beroep uitoefenen, toch werd ik in het tweede level in dat hotel als conciërge of electrician herkent door thugs en vice versa :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Een van de weinig spellen bij mij uren zoet en geboeid houdt. Zit volgens mij tegen het einde aan en begin eigenlijk nu pas echte hitmen te ontwikkelen, inclusief hoe je AI toch wel makkelijk kan foolen. Maargoed als het realistische was dan had je natuurlijk 0.0 kans tegen zon overmacht.

Spel wat ik zeker een tweede play-run ga geven op hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Hoe zit het ongeveer met de omvang van het spel? Hoe lang duurt 1 playthrough ongeveer? Hoeveel missies? En hoe storend is de detection system bug?

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Sssquirrel schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:12:
Hoe zit het ongeveer met de omvang van het spel? Hoe lang duurt 1 playthrough ongeveer? Hoeveel missies? En hoe storend is de detection system bug?
Hoe lang het duurt ligt vooral aan jezelf.
Als je gewoon iedereen die in je weg staat trakteert op een kogel in hun kop, dan loop je binnen een paar minuten door de meeste levels heen.
Hetzelfde als je vantevoren googled op een walkthrough over hoe je het level uit moet spelen (of als je het al eerder hebt gedaan)

Als je echter zonder hulp gaat voor de maximale score en alle achievements, dan ben je vele uurtjes zoet op elk level.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Sssquirrel schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:12:
Spel is erg groot als SP game, daarnaast kun je zelfs maps customizen en downloaden. Playthrough duur ligt er een beetje aan hoe je de missies wilt laten aflopen, speel je op easy, ben je ongeduldig, trigger happy en maakt het niet uit of je scene achterlaat als een total bloodbad zul je er veel sneller doorheen gaan dan als je als een echte shadow speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

RocketKoen schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:46:
[...]
Als je echter zonder hulp gaat voor de maximale score en alle achievements, dan ben je vele uurtjes zoet op elk level.
Vooral als je bedenkt dat Restart level in veel gevallen een beter idee is dan restart checkpoint :|
Hoevaak ik inmiddels al niet gehad heb dat ik een checkpoint laad, gelijk weer een ruim aantal vijanden om me heen, die ik voor het checkpoint nog allemaal omgelegd had. En dat icm met die vermoming bug binnen enkele seconden alweer het checkpoint moet reloaden in de hoop dat het dan niet iets anders gaat.

Het is een heel vet spel, maar IMHO ook wel een frustrerend spel door dit soort stomme dingen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Laatst online: 02-08-2023
Nakebod schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:51:
[...]

En dat icm met die vermoming bug binnen enkele seconden alweer het checkpoint moet reloaden in de hoop dat het dan niet iets anders gaat.

Het is een heel vet spel, maar IMHO ook wel een frustrerend spel door dit soort stomme dingen.
Wat is die vemoming bug dan precies?

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik heb echt totaal geen last van die bug..

De bug houdt in dat de vermomming niet werkt zoals het zou moeten, normaal draag jij kledingstuk A (suit) iedereen herkent dat.. maar als jij je vermomt in kledingstuk B van groep B dan herkennen zij je allemaal. Maar personen van groep C en D herkennen je niet.
Echter door de bug herkennen personen van groep C & D je nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Nakebod schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:51:
[...]

Vooral als je bedenkt dat Restart level in veel gevallen een beter idee is dan restart checkpoint :|
Hoevaak ik inmiddels al niet gehad heb dat ik een checkpoint laad, gelijk weer een ruim aantal vijanden om me heen, die ik voor het checkpoint nog allemaal omgelegd had. En dat icm met die vermoming bug binnen enkele seconden alweer het checkpoint moet reloaden in de hoop dat het dan niet iets anders gaat.

Total geen last van, ik leg dan ook vrijwel niemand om tenzij absoluut nodig. Wel irritant is dat ik me vermomming + guns (gebruik alleen heel af en toe silecend silver baller dus maakt verder niet zoveel uit) kwijt ben na elk stukje, volgens mij heeft dat ook met de bug te maken die jij beschrijft.

Zodra je een beetje handig wordt met de detectie, dus dat gele balkje wat gaat lopen als ze naar je kijken kun je vaak wel echt heel knullig langs grote gaurds komen. Hoop dat het op hard minder wat beter is en er dan een paar patches beschikbaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
op hard kan ik melden dat he behoorlijk pittig is. GIng ervanuit dat medium iets te simpel is, maar ben echt flink aan het pielen om een level te halen. Vele retries tot gevolg. Heb alleen het level in de mijn eens gunblazing doorlopen en dat lukt nog vrij eenvoudig ook. dat moet je dus niet doen.

Ps. op een geggeven moment krijg je een sniper rifel en heb je vrijbaan om grote groepen vijhanden kapot te schieten. Zo haal je die 47 headshopts achievement vrij makkelijk. Daarna gewoon het level herladen je kan weer verder op stealth

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Niet online
Ik heb ook al enige uurtjes erop zitten (speel op Hard) en wil het liefst zoveel mogelijk stealth. Moet zeggen dat ik de mening deel dat je te snel gespot wordt met een disguise, maar op zich ben ik er nu wel een beetje aan 'gewend'; je hebt ook geen keus (totdat er eventueel een patch komt).

Wat ik irritanter vind is inderdaad dat omgelegde personen weer leven na het herladen van een checkpoint. Zit nu het orphan house en daar zit ook een hele irritante bug: ik ben inmiddels beneden en als ik dan weer terug naar boven ga, zie ik die bewaker vastgebonden zitten en die wordt weer 'gemarteld', terwijl ik die mannetjes al had uitgeschakeld. Nog vreemder is dat die mannetjes doorzichtig zijn en je ziet alleen de wapens zweven :|

Verder een topgame, misschien niet zoals Blood Money, maar ik vermaak me er zeker mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Dit is wel het eerst spel in jaren waarvan ik de singleplayer/mission heb uitgespeeld. (Naja uitgespeeld, alle levels heb gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Tja, wat te doen als je een gedeelte van het level toch al verknoeid hebt :)

Afbeeldingslocatie: http://cloud.steampowered.com/ugc/540693575962937381/FD6D31547D60F5018312749AA29F38427908F21A/

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Chinese New Year vraagje:
spoiler:
In een steegje vind ik een 'sisi auto'tje met drie wielen' waaraan ik electriciteitskabels kan hangen en dan kan ik de knop omzetten, zodat de auto onder stroom staat? Maar wat voor doel heeft dat? Of ben ik te ongeduldig en loopt een van mijn targets daar nog is naartoe om in dat auto'tje te stappen ofzo?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• RocketKoen
CLB schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:35:
Chinese New Year vraagje:
spoiler:
In een steegje vind ik een 'sisi auto'tje met drie wielen' waaraan ik electriciteitskabels kan hangen en dan kan ik de knop omzetten, zodat de auto onder stroom staat? Maar wat voor doel heeft dat? Of ben ik te ongeduldig en loopt een van mijn targets daar nog is naartoe om in dat auto'tje te stappen ofzo?
spoiler:
level nog niet gespeeld, maar kun je het alarm van de auto niet af laten gaan? (voordat je hem onder stroom zet)

TheS4ndm4n#1919

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

spoiler:
Nee, dat niet...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:01
spoiler:
Je moet volgens mij wachten tot die gast gaat pissen daar in buurt. Dan kun je hem elektrocuteren en haal je de challenge "Moment of Bliss"

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Donstil
  • Niet online
Preau schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:29:
Tja, wat te doen als je een gedeelte van het level toch al verknoeid hebt :)

[afbeelding]
Haha daar ben ik nu, waar haal ik dat pak :)

• NoFearCreations
  • Laatst online: 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Vanaf de loopburg helemaal naar links achterin, het gebouwtje naast die hond.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:19
NoFearCreations schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:10:
Je hebt daar wel een keypas nodig meen ik. Ik ben in Dexters Industries nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NoFearCreations schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:10:
Thnx!

Uitgebreid en leuk level was het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Bijna uitgespeeld en ben nu in het laatste level...wat een hell is dat zeg. Op hard niet te doen, want discuise systeem zuigt. Hoop de game vanavond uit te spelen en dan vol voor de achievements te gaan.

Vind het overigens wel vreemd dat er geen achievement in zit wanneer je de game op Purist uitspeelt met Silent Assisin.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kan iemand mij het einde vertellen in het kort?

spoiler:
Ik heb aan het einde die 3 elite dudes gemold en de kerk binnen gegaan, dan krijg je een filmpje van47 VS die dude met die robot hand, daarna zag ik nog een flits van de detective die 47 onderzoekt maar toen liep hij vast.

Als ik mijn game nu boot begin ik weer bij het eerste level (ik heb wel mijn unlocks nog). Heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
Donstil schreef op maandag 03 december 2012 @ 22:22:
Kan iemand mij het einde vertellen in het kort?

spoiler:
Ik heb aan het einde die 3 elite dudes gemold en de kerk binnen gegaan, dan krijg je een filmpje van47 VS die dude met die robot hand, daarna zag ik nog een flits van de detective die 47 onderzoekt maar toen liep hij vast.

Als ik mijn game nu boot begin ik weer bij het eerste level (ik heb wel mijn unlocks nog). Heb ik iets gemist?
spoiler:
Enige wat je dan nog hebt gemist is dat die dude waarmee je in het begin samenwerkte, wel bereid is om de detective te voorzien van informatie. Daarna zie komt het meisje nog een keer in beeld die op het punt staat haar ketting weg te gooien. Agent 47 houdt haar met een sniperrifle in het oog, want ook de al eerder vermoorde chick (naam kwijt) staat naast haar....to be continued dus.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
steefje schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:24:
Bijna uitgespeeld en ben nu in het laatste level...wat een hell is dat zeg. Op hard niet te doen, want discuise systeem zuigt. Hoop de game vanavond uit te spelen en dan vol voor de achievements te gaan.

Vind het overigens wel vreemd dat er geen achievement in zit wanneer je de game op Purist uitspeelt met Silent Assisin.
Uitgespeeld, enerlaatste level is erg leuk.Nu op zoek naar mijn laatste 12 missende achievements. Nog genoeg fun uit deze game te halen dus...

Vraag. is de code voor de contracts accountgebonden? Dat zou namelijk jammer zijn.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
steefje schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:05:
[...]

spoiler:
Enige wat je dan nog hebt gemist is dat die dude waarmee je in het begin samenwerkte, wel bereid is om de detective te voorzien van informatie. Daarna zie komt het meisje nog een keer in beeld die op het punt staat haar ketting weg te gooien. Agent 47 houdt haar met een sniperrifle in het oog, want ook de al eerder vermoorde chick (naam kwijt) staat naast haar....to be continued dus.
Thnx! Gelukkig geen Gameplay gemist dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Iemand hier die met grafische instellingen op "High" speelt? Maakt het veel verschil met "Medium"?
Ik heb het nu nog op "Medium" staan, maar als het echt veel verschil maakt wil ik wel switchen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Jeroenvde89 op 05-12-2012 13:56 ]

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jeroenvde89 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:56:
Iemand hier die met grafische instellingen op "High" speelt? Maakt het veel verschil met "Medium"?
Ik heb het nu nog op "Medium" staan, maar als het echt veel verschil maakt wil ik wel switchen :)
Even uitproberen is gratis toch 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Donstil schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:46:
[...]

Even uitproberen is gratis toch 8)7
Klopt, maar laptop is weg voor reparatie. Dus ik dacht; vraag het vast even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Jeroenvde89 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:47:
[...]

Klopt, maar laptop is weg voor reparatie. Dus ik dacht; vraag het vast even
Oke daar heb je een punt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamer.nl/nieuw...-patch-die-crashes-oplost

Hitman krijgt binnenkort patch die crashes oplost .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junyloko
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
einde was klote |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:19
Nu al voor € 25 te krijgen op Amazon.co.uk ! Een spel met zulke goede reviews en dan op 8 pagina's komen in dit topic en de prijs die zo snel zakt. Ubisoft zal zich achteraf nog wel even achter de oren krabbelen dat ze 3 goede games achter elkaar uitbrengen. Lekker handig jezelf kapot concureren :+

Weet iemand de algemene verkoopcijfers van deze game te vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Da's al wel erg snel dat ie in prijs daalt. Misschien een tijdelijke kerst aanbieding? Het spel verdient het m.i. niet om zo snel in de uitverkoopbak terecht te kopen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Pagina: 1 2 3 Laatste