Misschien is de volgende wel interessant?
Asrock H61 met Z68 chip:
Sockel: 1155 • Chipsatz: Z68 • Formfaktor: Mini-ITX • FSB (Busclock): k. A. • Slots: 1x PCI Express 2.0 x16 slot • Speicher: 2x DDR3 1333/1066, Dual, max. 16GB • Graphic onBoard: Intel HD (nur mit Intel CPU mit int. Grafik)(D-Sub, DVI, HDMI) • Audio: HD 7.1 channel (ALC887) • Storage: 0x ATA / 3x SATA2 / 2x SATA3/ 1x eSata2 / 0x SAS / 0x FDD • RAID: nein • Sonstiges: 1x GLan, 8x USB2.0, 2x USB3.0, 0x FireWire (IEEE1394)
Deze zou een ACL887 moeten hebben, maar daar kan ik de specs bij realtek niet vinden.
Ik heb zefl een sugo 07 met een am3 bordje, een GTX580 en antec 620 waterkoeling en het draait geweldig moet ik zeggen. Neem wel for god sake een kaart die lucht in zuigt en meteen naar buiten blaast. Niet van die dual fan dingen. Ze koelen goed als er goede airflow is, maar in een sugo 07 is die er niet voor de graka. De lucht kan wel worden aangezogen, maar kan niet in weg. In een sug05 is dat anders door de 120mm front fan, maar enkel een 120mm front fan voor zoveel high end hitte lijkt mij ook niet optimaal. Lucht die door de graka naar buiten is geblazen, is lucht die de kast niet kan opwarmen en die de airflow in de kast niet meer hoeft af te werken.
Voor de geluidsproductie is dat imho niet zo erg. Op idle hoor je een stock gtx 580 koeling (reference design) toch bij niet en bij gamen heb je de explosies ed. en is een gtx 580 met reference design nog veel stiller dan een 6950 met ati reference design koeler op load imho. (
hier een korte review van de sugo07 mocht je interesse hebben.)
Misschien is het volgende wel een oplossing voor je wat betreft het geluid:
Yamaha UP-200. Heb m zelf ook om mijn 360, ps3 en pc via dezelfde headset ed. te laten lopen. Die yamaha kan je lekker met usb aan je pc hangen!
[
Voor 54% gewijzigd door
Gizzy op 22-11-2011 14:30
]