Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek een flinke editbak.

i7 980 (of beter), Nvidia 580 GTX/3Gb (of beter), en het liefste 24 Gb RAM 1600 Mhz. Dus een flinke PC.

Nou kom ik een paar problemen tegen:
- Welk Mobo pak ik daarvoor, ik heb 6 DIMM slots nodig ? 6x4 ?
- Waar bestel ik zoiets.
- Kan het sneller ?
- Ik begrijp dat GTX compatible is met Cuda ?
- Wat doet de Mercury playback engine ?

Maar hoe pak ik dat aan. Probleem is nl dat bv de meeste bedrijven me zo weg laten lopen. 1600 Mhz, zelfs Paradigit verkopers zoeken wat op 'nee kan niet vinden, kweetniet meneer'.

Wie kan me advies geven ?

Wat zou dan een ideale bak zijn ?

Ik begreep ook dat je die 980 tot 4 Ghz kon opclocken, klopt dat ?

Wat zou nou als je toch geld teveel hebt (heb ik niet) de echt IDEALE bak zijn ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2011 01:58 ]

Verwijderd

Wat heb je zelf al ondernomen om aan deze info te komen? Google en de PriceWatch kunnen daarbij handige hulpmiddelen zijn. Hier op GoT wordt toch wel enige eigen inzet verwacht en is dit een forum en geen helpdesk. Al deze vragen zou je met enig zoek en vergelijkwerk kunnen beantwoorden en heb je ons niet voor nodig. De enige tip die ik je ga geven is de volgende, zoek het in de Workstation of Servermobo afdeling, deze mobo's kunnen deze hoeveelheid (en meer) RAM wel aan.

Verwijderd

En verder:
PMG beleid
en:
PMG FAQ
+
**LET OP** Welk moederbord moet ik kopen?
+
*LET OP* - Wat moet ik kopen

Kortom, even zoeken op GoT levert al behoorlijk wat informatie op !

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:02
cuda moet wel ondersteund worden door je edit-programma. Premiere maakt er wel gebruik van geloof ik, maar after effects dan weer niet. Tevens is het presetatie verschil erg klein tussen een gtx480 en een gtx580.

Ik kan zo even niet meer voor de geest halen waar ik het gelezen heb maar google is je vriend. Tevens kun je beter voor een I7 970 gaan, deze is veel goedkoper.

Veel ram en een goede raid opstelling helpen ook veel (helemaal met SSD's)

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-02 11:01

M2M

medicijnman

zonder budget limiet?

Zoiets misschien?
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7 3960X Boxed€ 919,99€ 919,99
1MSI X79A-GD65 8D€ 259,06€ 259,06
1XFX ProSeries 750W XXX Edition€ 106,01€ 106,01
4Crucial m4 CT256M4SSD2 256GB€ 319,-€ 1.276,-
4Kingston HyperX KHX1600C9D3K2/8G€ 39,50€ 158,-
1Asus ENGTX580 DCII/2DIS/1536MD5€ 411,50€ 411,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 3.130,56

Waarbij je dus de behuizing zelf mag kiezen.

Maargoed, dit is ook niets meer dan simpelweg de duurste onderdelen in de pricewatch zoeken en dit in een lijstje stoppen.

-_-

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:46

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat zou nou als je toch geld teveel hebt (heb ik niet) de echt IDEALE bak zijn ?
Nou, een netbook-formaat geval met enorme SSD, IPS scherm en ingebouwde beamer.

Dat is *voor mij* de ideale bak. Totaal anders dan die van jou, en totaal anders dan die van een ander. Dat maakt dit soort vraag zo onnuttig, het leidt tot een stapel opsommingen die staan of vallen bij de eisen en aannames die iedereen doet.

Sowieso ontbreekt er in deze topicstart de eigen inzet die we verwachten, en open je hier een topic op de verkeerde plek en op de verkeerde manier, zie de links die E65 al gaf.

Tip: maak ook exact duidelijk wat je wilt doen. edit.com draaide bij mij al op een 286, waarschijnlijk bedoel je iets anders maar je zegt niet wat ;)

En tenslotte: TITELS MET ALLEEN MAAR CAPS ZIJN IRRITANT, NIET DOEN!

[ Voor 15% gewijzigd door dion_b op 15-11-2011 11:25 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.