Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:05
Beste tweakers,

Ik ben op zoek naar een goede headset voor mijn ps3, die liefst surround sound ondersteunt. De bedoeling is dat ik het geluid van de game ook hoor in die headset :) Dus ik veronderstel dat ik eentje moet nemen met een optische aansluiting voor het geluid en een usb aansluiting voor de microfoon.
Ik had eerst eens gekeken naar de Sharkoon X-tatic, maar die bleek niet zo goed te zijn.
Nu had ik dan de Tritton AX 720 gevonden, maar die zou geen "echte" surround geven (heeft maar 2 luidsprekers).
Kennen jullie misschien een headset die voldoet aan mijn verwachtingen.
Budget ligt rond de 150€

mvg

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-10 14:29
Echte surround is ook gewoon bullshit op een koptelefoon. Je kunt beter voor twee grotere kwaliteits-speakertjes gaan dan 4 kleine in een oorschelp gedouwd.

Tritton AX720 is een prima headphone, het probleem is alleen dat ze nog wel eens breken. Maar als je er netjes mee om gaat is het een prima ding.

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:38

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

SytseHartvelt schreef op donderdag 10 november 2011 @ 01:37:
Echte surround is ook gewoon bullshit op een koptelefoon.
Check eens een Dolby Headphone demo! Ik heb nog geen koptelefoon met meerdere speakers per kant beluisterd, maar naar verluid is DH in menig geval nog beter qua richtingsgevoel.

Sony heeft zelf een headset met surround optie (geen Dolby), die schijnt best OK te zijn nog, qua surround. Turtle Beach heeft de PX5 meen ik, als duurdere tegenhanger, maar die is wel uitgevoerd met DH. Zelf speel ik trouwens met een Turtle Beach DSS ear force, een versterkertje met Dolby Headphone, en daarbij een prettige Sennheiser koptelefoon. Dan moet je nog wel zelf voor een microfoon zorgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Hillie op 10-11-2011 05:13 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• wouter5
De PX5 ben ik ook al tegengekomen, maar die ligt wel een stuk boven mijn budget :)
Maar Dolby Headphone ondersteuning is dus belangerijk :) Goed dat ik dat al weet !!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10 09:25
Ik zou eens kijken voor die nieuwe officiële ps3 headset... Heeft 7.1 surround, hele goede reviews en voor iets meer dan 75 euro incl. verzenden heb je 'm in huis!

http://www.planetaxel.com/productDetails/711719807704

• wouter5
Misschien nog iets om te vermelden: een microfoon hoeft er niet per se bij. Als er een koptelefoon is (dus zonder micro) die voor een gelijkaardige prijs veel beter is als de headsets is dat ook goed :)

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Stel je vraag in een bestaand topic ipv een nieuw topic maken voor 1 vaakgestelde vraag;
Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 54

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
wouter5 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:34:
De PX5 ben ik ook al tegengekomen, maar die ligt wel een stuk boven mijn budget :)
Maar Dolby Headphone ondersteuning is dus belangerijk :) Goed dat ik dat al weet !!
Als er toevallig iemand naar amerika gaat die hem voor je mee kan/wil nemen...daar is die 250 dollar (als je goed zoekt waarschijnlijk nog wel goedkoper!) dus dan kom je een stuk dichter bij je budget. ik heb m zelf meegenomen van vakantie en hij bevalt me tot nu toe prima!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 09:44
Bekijk dit topic f. Daar wordt meteen een webshop gegeven die mooi spul kan leveren.

Advies gevraagd: (Wireless) Gaming Headset

there's no tweak without the tweaker

Pagina: 1