Met google talk en met skype ja.jover36 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:26:
Is het iemand al gelukt om te videobellen?
Met Samsung lukt het wel b.v. met een wave naar een S2 maar met een OneX lukt het niet.
Ik dacht dat ik een telefoon had die ook alles kon. Jammer.
Stelletje maffe loonies hierzo... Review staat een paar uur online en is al tig keer bekeken 

Leuk nieuws: nieuws: Tweak voegt usb-host-ondersteuning toe aan HTC One X
Straks de TS nog wat pimpen hierzo, maar het is en blijft toch wel weer een prachtig apparaat van HTC zeg!CLB schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:05:
Op 10-05 om 10:05 presenteer ik u: productreview: HTC One X Wit review door CLB
Leuk nieuws: nieuws: Tweak voegt usb-host-ondersteuning toe aan HTC One X
[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 10-05-2012 18:39 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Sinds gisteren valt mij op dat ik ook een gele vlek links onderin mijn beeldscherm heb gekregen, terwijl ik er behoorlijk zeker van ben dat dit er in het begin nog niet zat....
Behoorlijk balen, zeker ook omdat ik verder geen enkel probleem heb met mijn toestel (ga hem dus denk ik ook niet terug sturen). Elke keer als ik naar mijn toestel kijk is het eerste waar ik naar kijk nu die vlek, terwijl hij eigenlijk helemaal niet zo opvallend is.
Zijn er anderen waarbij die vlek ook pas later tevoorschijn is gekomen? En is die ook weer weggetrokken?
Zijn er anderen waarbij die vlek ook pas later tevoorschijn is gekomen? En is die ook weer weggetrokken?
Bij de Sony XPeria S lees ik soortgelijke verhalen... Nadat het toestel overhit / warm is geworden...
ik zeg: het is lijm die door de warmte toch vloeibaar wordt / gelig uit gaat slaan... wat dus ook weer wegtrekt..
ik zeg: het is lijm die door de warmte toch vloeibaar wordt / gelig uit gaat slaan... wat dus ook weer wegtrekt..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Heb sinds zaterdag dit toestel en ben er zeer tevreden mee 
Geen enkel probleem tegen gekomen op een reboot of 2 na.
Maar dit kwam ik net tegen op engadget.
toevoegd.
Klik
Edit: Tekst goed overgenomen
Geen enkel probleem tegen gekomen op een reboot of 2 na.
Maar dit kwam ik net tegen op engadget.
Het is een grappige optie, maar weet niet of het ietsHTC One X camera discovered to have remote shutter functionality with BT headsets
Here's something fun for HTC One X owners with a knack for Instagram photography. Recently discovered by ePrice on YouTube, the phone apparently features a remote shutter for its camera that's activated with some Bluetooth headsets. As Droid Life mentions, it can take a certain button combinations to get it working, but it's certainly intriguing for anyone wanting to rig this svelte slab of Ice Cream Sandwich to a tripod. You'll find a video demo after the break, but hey, if you've got a headset lying around it might be worth a shot. Let us know your results in the comments!
toevoegd.
Klik
Edit: Tekst goed overgenomen
Blaat het niet dan schaapt het niet
Hoe de hell kom je daar nou weer achter
Tja, wie zal het zeggen
Blaat het niet dan schaapt het niet
Haha, ja, dat is dus echt niet te verzinnen 
"Goh, laat ik de camera app eens starten en via een BT headset 3x op een knop drukken en zien wat er gebeurd."
Wie weet gaat er ook wat gebeuren als je hetzelfde doet in de browser, of in ...
De kans dat ik het ga gebruiken is like, 0% gezien ik geen (werkende) BT headset meer heb, misschien dat het werkt met de carkit.. maar nuttig is het voor mij niet.
"Goh, laat ik de camera app eens starten en via een BT headset 3x op een knop drukken en zien wat er gebeurd."
Wie weet gaat er ook wat gebeuren als je hetzelfde doet in de browser, of in ...
De kans dat ik het ga gebruiken is like, 0% gezien ik geen (werkende) BT headset meer heb, misschien dat het werkt met de carkit.. maar nuttig is het voor mij niet.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik heb gelijk mijn headset erbij gepakt, en het werkt ook nog! Geen hardware camera knop op de telefoon, maar gewoon draadloos
Haha
Inderdaad dat vermoed ik dus ook. Als mijn toestel koel is (25/30 gradem) zie ik ze zo goed als niet, maar zodra ik hem een tijdje flink belast en de temperatuur gaat richting 50 graden dan zijn de vlekken heel goed te zien helaas.CLB schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 18:48:
Bij de Sony XPeria S lees ik soortgelijke verhalen... Nadat het toestel overhit / warm is geworden...
Zodra het toestel weer afkoelt trekken ook de vlekken weer weg.
Zover ik mij kan herinneren zijn de vlekken mij de eerste 2/3 dagen nadat ik het toestel binnen kreeg niet opgevallen, pas na deze 2/3 dagen zag ik de gele vlekken onder het browsen (witte achtergrond).
Helaas zijn ze niet minder geworden na een maand.
[ Voor 17% gewijzigd door D33F op 10-05-2012 19:46 ]
Lies are obvious to read because the truth is already written
Dat is mooi om te horen, ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze wegtrekken!
De vlek zit er nu voor zover ik weet 1 dag waarin hij niet intensief is gebruikt en is nu nog goed zichtbaar, ik zal in de gaten houden hoe lang het duurt voordat hij weer weg is.
Edit @ David: dat zou dan wel weer minder zijn. Bij mij is hij dus pas na een maand verschenen....
De vlek zit er nu voor zover ik weet 1 dag waarin hij niet intensief is gebruikt en is nu nog goed zichtbaar, ik zal in de gaten houden hoe lang het duurt voordat hij weer weg is.
Edit @ David: dat zou dan wel weer minder zijn. Bij mij is hij dus pas na een maand verschenen....
[ Voor 16% gewijzigd door luappul op 10-05-2012 19:42 ]
Dan hoop ik dat de vlek nog wegtrekt. Maar ik ben bang dat wij beide te maken hebben met hetzelfde probleem dat de Xperia S teistert. Want ook hier verschijnen de vlekken pas na een bepaalde temperatuur, en in sommige gevallen gaan ze dus ook niet meer wegluappul schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:40:
Dat is mooi om te horen, ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze wegtrekken!
Lies are obvious to read because the truth is already written
Anoniem: 237909
Matched: HTC, One
Hoe weet ik trouwens dat ik met 1A aan het opladen ben? Staat dat ergens in de phone aangegeven?
Ik heb trouwens de limiteringapp ontdekt, erg handig dat ie me waarschuwt bij 800MB verbruik en bij 1000MB onmiddelijk de mobiele internet beëindigd. Is dit iets van ICS of juist van HTC?
Ik heb trouwens de limiteringapp ontdekt, erg handig dat ie me waarschuwt bij 800MB verbruik en bij 1000MB onmiddelijk de mobiele internet beëindigd. Is dit iets van ICS of juist van HTC?
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 10-05-2012 19:57 ]
Van ICSAnoniem: 237909 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 19:53:
Hoe weet ik trouwens dat ik met 1A aan het opladen ben? Staat dat ergens in de phone aangegeven?
Matched: One
Bedankt 
En hoe weet ik dat ik met 1A aan het opladen ben? Staat dat ergens in de phone aangegeven?
En hoe weet ik dat ik met 1A aan het opladen ben? Staat dat ergens in de phone aangegeven?
@CLB:
In je review heb je het over een algehele gele waas.
Nu heb ik daar last van, maar is al bekend dat er gewoon echt 2 verschillende makers zijn? Of zijn de gele schermen gewoon productie fouten en kan ik hem dus DOA aanmelden?
In je review heb je het over een algehele gele waas.
Nu heb ik daar last van, maar is al bekend dat er gewoon echt 2 verschillende makers zijn? Of zijn de gele schermen gewoon productie fouten en kan ik hem dus DOA aanmelden?
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Dat is niet duidelijk, omdat er geen apps zijn om het uit te lezen.
Hmm oke. Zou het ook eventueel nog software matig kunnen zijn? Bij de S2 had ik bijvoorbeeld de keuze om verschillende weergaven te gebruiken (film, standaard en dynamisch).CLB schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:39:
Dat is niet duidelijk, omdat er geen apps zijn om het uit te lezen.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Voor de Desire (of was het nou sensation..?) was er een adb command waarmee je het tyoe/merknaam van je scherm op kon vragen. Geen idee wat het was en of het nog op de X zou werken.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Dat werkt niet idd
Dit topic is niet bedoeld voor software.
[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 10-05-2012 22:23 ]
Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic
Anoniem: 329694
Matched: HTC, One, X
Momenteel heb ik de LeeDrOiD op mijn HTC One X staan! Een stukkie sneller, en voor de rest werkt alles prima.. en de tweaks zijn leuk!
Een aanrader dus.. duurde me wel een uur rofl
Een aanrader dus.. duurde me wel een uur rofl
Anoniem: 320235
Matched: One, X
Vandaag One x ontvange.
Alleen ik heb n probleem. Denk ik.
De volume knop. Jammer dat die rechts zit nu. Maar wat nu irritant is dat elke X bijna als ik telefoon vast pak of heb reageert de volume down knop. Deze knop reageert ook als touch knop. Vinger erover en reageert. Volume up wel normaal. Daar moet ik echt drukke.. vol down dus niet .
Of hebben jullie dit ook???? Lijkt me niet dat dit hoort. Maar ik vraag t even. Best irritant. Kom er vaak langs natuurlijk.
Morgen anders maar langs Hi shop.
De volume knop. Jammer dat die rechts zit nu. Maar wat nu irritant is dat elke X bijna als ik telefoon vast pak of heb reageert de volume down knop. Deze knop reageert ook als touch knop. Vinger erover en reageert. Volume up wel normaal. Daar moet ik echt drukke.. vol down dus niet .
Of hebben jullie dit ook???? Lijkt me niet dat dit hoort. Maar ik vraag t even. Best irritant. Kom er vaak langs natuurlijk.
acer hier zonder vlekken en dergelijken.
Anoniem: 320235
Iemand die dit ook heeft? Want anders ligt het niet aan mijAnoniem: 320235 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 23:53:
Vandaag One x ontvange.
Mijn volume knop is niet zo gevoelig dat-ie reageert als ik erover wrijf.
Een semi-accessoire vraag, maar ik ben meer op zoek naar ervaringen 
Kan namelijk niet heel veel vinden over HTC Watch, laat staan of het werkt met een MHL kabel.
Wat ik dus feitelijk wil is de films via HTC Watch op mijn TV bekijken. En voor 5 cent wil ik wel af en toe een filmpje huren.
In de help staat dat je voor HTC Watch, als je het op de TV wilt bekijken, de HTC Media Link HD nodig hebt. Ook werkt het niet via DLNA. Gelukkig maar, anders had ik een nieuwe TV nodig
Andere applicaties met DLNA wel, maar HTC Watch dus niet.
Dus ik zit eraan te denken om een MHL kabel aan te schaffen, gezien die letterlijk je beeld dupliceert. Dus HDMI naar de TV en kijken maar. In theorie. Alleen... werkt dat ook zo? Niet dat HTC zometeen een trucje heeft uitgehaald (DRM?) om die dure Media Link HD te pushen. Dat HTC Watch niet werkt als er een HDMI output aanstaat ofzo.
Dus heeft hier al iemand met HTC Watch en een MHL kabel getest of dat ook echt werkt?
Kan namelijk niet heel veel vinden over HTC Watch, laat staan of het werkt met een MHL kabel.
Wat ik dus feitelijk wil is de films via HTC Watch op mijn TV bekijken. En voor 5 cent wil ik wel af en toe een filmpje huren.
In de help staat dat je voor HTC Watch, als je het op de TV wilt bekijken, de HTC Media Link HD nodig hebt. Ook werkt het niet via DLNA. Gelukkig maar, anders had ik een nieuwe TV nodig
Dus ik zit eraan te denken om een MHL kabel aan te schaffen, gezien die letterlijk je beeld dupliceert. Dus HDMI naar de TV en kijken maar. In theorie. Alleen... werkt dat ook zo? Niet dat HTC zometeen een trucje heeft uitgehaald (DRM?) om die dure Media Link HD te pushen. Dat HTC Watch niet werkt als er een HDMI output aanstaat ofzo.
Dus heeft hier al iemand met HTC Watch en een MHL kabel getest of dat ook echt werkt?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
die USB host functie is wel nice voor het gebruik als live-view remote voor je DSLR, jammer alleen dat je het toestel er weer voor moet rooten...
MSG: Berichten m.b.t. het type scherm afgesplitst naar; [HTC One X] Welk type scherm heb jij?
Cogitationis poenam nemo patitur
Matched: HTC
Ik heb ofwel een bug ofwel een feature ontdekt. Als je met HTC tobo aan het typen ben en je swiept naar links veranderd de taalinstelling naar de volgende taalkeuze. (bij swiftkey is dat woordje verwijderen). Best irritant maar gisteren liep Swiftkey telkens (bijna) vast bij het lezen van last_kmsg en schakelde ik ff over naar de andere tobo en maakte ik de fout keer op keer toen ik aan whatsappen was.
Ik krijg af en toe het laatste woordje van een zin opnieuw in de typbalk. Dat is ook irritant.!Anoniem: 237909 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:15:
Ik heb ofwel een bug ofwel een feature ontdekt. Als je met HTC tobo aan het typen ben en je swiept naar links veranderd de taalinstelling naar de volgende taalkeuze. (bij swiftkey is dat woordje verwijderen). Best irritant maar gisteren liep Swiftkey telkens (bijna) vast bij het lezen van last_kmsg en schakelde ik ff over naar de andere tobo en maakte ik de fout keer op keer toen ik aan whatsappen was.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Anoniem: 378762
Eindelijk ben ik ook in het bezit van de HTC One X voor 400 euro geseald in doos. Via Marktplaats met een meneer in contact gekomen welke via zijn bedrijf een VIP abbo had bij KPN. Hij had al een Sensation dus deze was overbodig. Nog helemaal nieuw in doos overgenomen.
Wat een fantastisch speeltje. Enige wat mij opvalt is dat de accu snel terugloopt als je bijvoorbeeld met Sygic navigatie aan het spelen bent. Ook wordt hij aardig warm bij intensief gebruik wat je ook voelt in je broekzak. Heerlijk voor in de winter. Hij is echt snel met bedienen. Soms zie je een hapering bij het opvragen van het weerbericht waarbij je die bewegende wolken ziet. Alleen in het begin is dat even.
Draadloos netwerk(Wi-Fi) is echt rap zeg. Helemaal niet verwacht dat hij binnen een uurtje 5 Gig voor Sygic maps had gedownload. 50 meter van acces-point verwijdert met twee dikke muren er nog tussen.
SIM kaart heb ik niet want deze had ik kapot geknipt. Er moet een micro SIM kaart in en dus ik dacht even de oude op maat te knippen. Mislukt project dus
Vanavond bij de Telfort winkel eentje halen.
Wat een fantastisch speeltje. Enige wat mij opvalt is dat de accu snel terugloopt als je bijvoorbeeld met Sygic navigatie aan het spelen bent. Ook wordt hij aardig warm bij intensief gebruik wat je ook voelt in je broekzak. Heerlijk voor in de winter. Hij is echt snel met bedienen. Soms zie je een hapering bij het opvragen van het weerbericht waarbij je die bewegende wolken ziet. Alleen in het begin is dat even.
Draadloos netwerk(Wi-Fi) is echt rap zeg. Helemaal niet verwacht dat hij binnen een uurtje 5 Gig voor Sygic maps had gedownload. 50 meter van acces-point verwijdert met twee dikke muren er nog tussen.
SIM kaart heb ik niet want deze had ik kapot geknipt. Er moet een micro SIM kaart in en dus ik dacht even de oude op maat te knippen. Mislukt project dus
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 378762 op 11-05-2012 10:55 ]
dat is zeker irritant, vooral bij whatsapp waar ik vaak snel achter elkaar berichten verstuur, dan staat vaak het laatste woord ervoorNeoMe schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:26:
[...]
Ik krijg af en toe het laatste woordje van een zin opnieuw in de typbalk. Dat is ook irritant.!
Geen matches
ZIen jullie ook dat toetsenbordicoontje linksbovenin als de tobo uitgeklapt staat? Ik denk steeds dat er een bericht is of melding maar het is steeds die maffe icoon, waarom staat ie er en kan ie weg?
Ik heb dit regelmatig als ik buiten loop met men koptelefoon op men kop en dan de X in men zak doe. Dan gaat het geluid soms ineens iets zachter of juist harder terwijl ik bijna zeker weet dat ik de knoppen niet indruk. Dus ja, hoewel niet storend, herken ik het wel.Anoniem: 320235 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:00:
[...]
Iemand die dit ook heeft? Want anders ligt het niet aan mij
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Dat treedt op doordat je de keuze hebt uit meerdere toetsenborden. Als je alleen het HTC toetsenbord gebruikt (en de ander toetsenborden uitvinkt bij instellingen > taal en invoer (oid) is het icoon niet aanwezig. Helaas kan je het HTC toetsenbord niet uitvinken en zal je dus altijd dit icoon zien als je een ander toetsenbord geinstalleerd hebt.Anoniem: 237909 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:16:
ZIen jullie ook dat toetsenbordicoontje linksbovenin als de tobo uitgeklapt staat? Ik denk steeds dat er een bericht is of melding maar het is steeds die maffe icoon, waarom staat ie er en kan ie weg?
Matched: HTC
Ah, daarom lukte het me niet om invoermethode te krijgen door longpress op de intikbalkje. Dit is schijnbaar de nieuwe manier.Vin87 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:27:
[...]
Dat treedt op doordat je de keuze hebt uit meerdere toetsenborden. Als je alleen het HTC toetsenbord gebruikt (en de ander toetsenborden uitvinkt bij instellingen > taal en invoer (oid) is het icoon niet aanwezig. Helaas kan je het HTC toetsenbord niet uitvinken en zal je dus altijd dit icoon zien als je een ander toetsenbord geinstalleerd hebt.
Overigens verdwijnt die icoon bij mij wel als ik Swiftkey en WiFiKeyboard op uit zet zie ik net. Maar als ik dan wil wisselen naar bijv WiFiKeyboard moet ik via een grote omweg dit weer aanzetten. Ik hoop dat ze dit anders gaan oplossen in de toekomst dan die suffe icoon in statusbalk.
Matched: X
Ik heb echt maffe wazige dingen met dit toestel, de verlichting van de onderste 3 knoppen doet het niet meer? Hoort zo lees ik net in dit topic, vinger op lichtsensor doen en de verlichting van de knoppen gaan aan. Zeker om stroom uit te sparen.
En als ik google op trefwoorden in de ingebouwde browser blijft de groene balkje kort (klein dus) en duurt het lang voordat er iets gebeurd. Soms krijg ik een foutmelding dat de pagina niet gevonden kon worden en soms geeft ie pas na 1 minuut de resultaten weer. WiFi staat op maximale aantal streepjes. Dat deed zelfs mijn Desire sneller en zonder gezeik.
En als ik google op trefwoorden in de ingebouwde browser blijft de groene balkje kort (klein dus) en duurt het lang voordat er iets gebeurd. Soms krijg ik een foutmelding dat de pagina niet gevonden kon worden en soms geeft ie pas na 1 minuut de resultaten weer. WiFi staat op maximale aantal streepjes. Dat deed zelfs mijn Desire sneller en zonder gezeik.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 11-05-2012 11:57 ]
Dit getik had ik ook al bij mn Desire...CLB schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:09:
[...]
Dat hoort ook zo, is volgens mij de auto-focus en heeft elke One X / telefoon...
verder heeft dit nooit tot problemen geleid dus ook hier zal het wel goed komen
Nou, ook maar een HTC One X besteld, vooral ook omdat ik hem iets mooier vind dan de SGS3, en mijn abbo verlopen is (en vodafone gaat veranderen).
Nu maar hopen dat de batterijduur meevalt, maar vooral het lage verbruik in standby lijkt me wel ideaal.
Nu maar hopen dat de batterijduur meevalt, maar vooral het lage verbruik in standby lijkt me wel ideaal.
Bij mij gaat er 5% a 10% in de nacht vanaf, en dan staat die nog gewoon op auto sync met mail en vanalles.Barryvdh schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:14:
Nou, ook maar een HTC One X besteld, vooral ook omdat ik hem iets mooier vind dan de SGS3, en mijn abbo verlopen is (en vodafone gaat veranderen).
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Is ook geen ramp, maar als ik mijn Desire een keer vergeet op te laden, is hij altijd leeg 's ochtends, dus dat is nogal onhandig.NeoMe schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:19:
[...]
Bij mij gaat er 5% a 10% in de nacht vanaf, en dan staat die nog gewoon op auto sync met mail en vanalles.
Het lijkt erop dat er iets mis is met google zoekmachine via mijn mobiel. Via Bing gaat alles zoals het hoort. Vreemd. Ook onthoud ie mijn toestemming om locatie te delen niet, moet herhaaldelijk opnieuw op akkoord aanklikken. Bij elk zoekopdracht komt er een oneindige reeks getallen erbij zelfs in de URL. Gewoon google.nl of com werkt wel maar het gaat mis zodra ik laat zoeken op een zoekwoord.Anoniem: 237909 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 11:50:
Ik heb echt maffe wazige dingen met dit toestel, de verlichting van de onderste 3 knoppen doet het niet meer? Hoort zo lees ik net in dit topic, vinger op lichtsensor doen en de verlichting van de knoppen gaan aan. Zeker om stroom uit te sparen.
Niemand heeft erover geklaagd in dit topic...
Dit gaat veel uitzoek en test werk worden denk ik.
Cookies verwijderd, zoekgeschiedenis leeggemaakt, formulierinfo verwijderd, standaardpagina op http://www.google.nl gezet, tekstcodering stond op latin, nu op utf-8.
Soms gaat het razendsnel en lijkt het geholpen hebben maar als je opnieuw dezelfde zoekopdracht geeft hapert ie soms en krijg ik een timeout.
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 11-05-2012 14:08 ]
Iets valt mij op, sins alle updates start mijn OneX iets slomer op, niet erg ofzo. En sins hij geupdate is onthoud die niet meer de batterij gegevens van de dag ervoor? (alleen als je hem uit zet) vroeger telde hij dan wel gewoon door... of is dit een instelling? iemand een idee?
Wat ik heb gezien is dat het batterij log doorgaat als je de telefoon uit doet om op te laden. Als je hem aan laat en oplaad dan is hij "echt vol" lijkt het wel en reset hij het batterij log.CristianSchriev schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:48:
Iets valt mij op, sins alle updates start mijn OneX iets slomer op, niet erg ofzo. En sins hij geupdate is onthoud die niet meer de batterij gegevens van de dag ervoor? (alleen als je hem uit zet) vroeger telde hij dan wel gewoon door... of is dit een instelling? iemand een idee?
Mijn vraag aan mijn mede HTC One X gebruikers, als je op je mobiel achtergrond wit doet, hebben jullie dan ook vage gele spots op het scherm? ik heb namelijk een vage yellow spot rechts onderin en ik heb mijn mobiel net 3 dagen.
Groeten is niet nodig, daarnaast heb ik je vraag even in het juiste topic geplaatst
Groeten is niet nodig, daarnaast heb ik je vraag even in het juiste topic geplaatst
[ Voor 21% gewijzigd door PaT op 11-05-2012 19:05 ]
Gaat die van jullie ook vaak op standje 'rood-groen' batterij/cpu te heet, help help ik ben gvd warm gvd..?
Heb hier vooral last van als ik zit te gamen en game nogal wat af op de One X. Shadowgun doe ik elke keer maar een level en dan leg ik hem even weg. Hij is nog niet uitgevallen of dat het spel stopt. Het maakt ook geen verschil of mijn gelcase er nu wel of niet om zit. Heb hem soms aan de lader, en soms niet..
Heb hier vooral last van als ik zit te gamen en game nogal wat af op de One X. Shadowgun doe ik elke keer maar een level en dan leg ik hem even weg. Hij is nog niet uitgevallen of dat het spel stopt. Het maakt ook geen verschil of mijn gelcase er nu wel of niet om zit. Heb hem soms aan de lader, en soms niet..
Als je hem helemaal oplaad, en eruit haalt reset de accu duur weer naar 0M Maar dit doet hij bij mij dus ook als ik de telefoon uit zet..golem501 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:10:
[...]
Wat ik heb gezien is dat het batterij log doorgaat als je de telefoon uit doet om op te laden. Als je hem aan laat en oplaad dan is hij "echt vol" lijkt het wel en reset hij het batterij log.
Nee, dat heb ik nooit. En dat klinkt ook niet normaal, moet ik zeggen.NeoMe schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:26:
Gaat die van jullie ook vaak op standje 'rood-groen' batterij/cpu te heet, help help ik ben gvd warm gvd..?
Als ik hem normaal gebruikt is die ongeveer 35 graden en als ik game gaat het snel naar de 45, volgens mij begint het lampje dan ook te knipperen. Weet niet precies hoe warm die is tijdens het gamen, hoogste wat ik volgens mij heb gezien was rond de 48 graden. *Gemeten met solo battery app
zalige review !! was u al tegen gekomen op xda ik de hdr foto'sCLB schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:05:
Op 10-05 om 10:05 presenteer ik u: productreview: HTC One X Wit review door CLB
http://web.mac.com/kl00n
*knip* We weten nu wel dat je een mooie review hebt gemaakt, dat hoef je niet constant hier te spammen.
[ Voor 75% gewijzigd door pven op 11-05-2012 19:51 ]
Ik heb sinds ik m'n One X heb problemen als ik wifi gebruik. Ik heb gewoon volle signaalsterkte, maar als ik een pagina probeer te laden gebeurt er lange tijd niks, waarna hij uiteindelijk toch de website heel snel laadt.
Het overkwam me toevallig ook toen ik een vergelijkingsfilmpje maakte tussen m'n One X en de Incredible S. Hier is het stukje waarop het probleem te zien is:
[YouTube: http://youtube.com/watch?v=KNCNAJ3Dl4A&feature=youtu.be]
Hier zie je overigens ook hoe gelig het One X scherm is vergelijken met de oude IS, dat was me nog niet opgevallen.
Anyways, heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Het overkwam me toevallig ook toen ik een vergelijkingsfilmpje maakte tussen m'n One X en de Incredible S. Hier is het stukje waarop het probleem te zien is:
[YouTube: http://youtube.com/watch?v=KNCNAJ3Dl4A&feature=youtu.be]
Hier zie je overigens ook hoe gelig het One X scherm is vergelijken met de oude IS, dat was me nog niet opgevallen.
There's no such thing as overkill
Op de vorige pagina schreef ik dat ik dezelfde problemen heb als jij. Heb er nog geen definitieve oplossing voor. Het lijkt erop dat het aan google ligt want bij BING lijkt het goed en snel te werken...? Soms kan ik tig keren achter elkaar snel google doorzoeken met diverse zoekwoorden en ineens pats is het probleem er weer... (welke router heb je btw? Ik een SItecom WL309)ElMaestroIV schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:09:
Ik heb sinds ik m'n One X heb problemen als ik wifi gebruik. Ik heb gewoon volle signaalsterkte, maar als ik een pagina probeer te laden gebeurt er lange tijd niks, waarna hij uiteindelijk toch de website heel snel laadt.
[video]
Anoniem: 237909 in "[HTC One X] Ervaringen & Discussie"
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 11-05-2012 20:18 ]
Geen matches
Man man man, ze hadden wel wat meer aandacht aan de accu mogen besteden. Kreng is zo leeg. Op je werk moet je zeker weten de USB oplader meenemen want een volle dag red hij niet met normaal gebruik. Synchroniseren continue van sociale media is een must maar de accu is hier niet voor gebouwd.
Dat moet de HOX zeker kunnen, maar bij een aantal mensen loopt de accu te snel leeg. Kijk even in Batterijperikelen met de HTC One X voor de nodige informatieAnoniem: 378762 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:32:
Man man man, ze hadden wel wat meer aandacht aan de accu mogen besteden. Kreng is zo leeg. Op je werk moet je zeker weten de USB oplader meenemen want een volle dag red hij niet met normaal gebruik. Synchroniseren continue van sociale media is een must maar de accu is hier niet voor gebouwd.
Oooh is dat niet heel kort door de bocht?Anoniem: 378762 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:32:
Social media die continu zit te refreshen echt nuttig of is het ook voldoende als die het doet wanneer jij de app opent? (Je zegt zelf dat je werkt dus, dan lijkt het me niet nodig dat facebook en dergelijken elke 5 min refreshen) Heb je daarnaast toevallig NFC aanstaan? Zo ja zet deze is uit, dit scheelde bij mij een heel stuk in batterij verbruik. Daarnaast post is wat plaatjes van je accu verbruik voor meer tips, hier domweg je woede dumpen gaat je niet verder helpen. Met gewoon wat internet social media en wat email adressen moet je toch echt wel 3 uur screen on time kunnen halen. Vermoed dat je op een werkdag ook niet meer tijd hebt om op je mobiel te kijken en is 3 uur al erg veel onder baas zijn tijd.
Zoals je ziet probeer ik naar The Verge te gaan, dus aan google lijkt het niet te liggen. Ik heb het ook bij andere websites en ook bij Youtube willen video's soms niet laden. Wachten is dan de oplossing en dan laadt alles gewoon even snel als op m'n Incredible S.Anoniem: 237909 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:16:
[...]
Op de vorige pagina schreef ik dat ik dezelfde problemen heb als jij. Heb er nog geen definitieve oplossing voor. Het lijkt erop dat het aan google ligt want bij BING lijkt het goed en snel te werken...? Soms kan ik tig keren achter elkaar snel google doorzoeken met diverse zoekwoorden en ineens pats is het probleem er weer... (welke router heb je btw? Ik een SItecom WL309)
Anoniem: 237909 in "[HTC One X] Ervaringen & Discussie"
There's no such thing as overkill
Heeft iemand ook wifi problemen in die zin dat hij (de One X) 's-nachts niet meteen je wifi netwerk pakt maar eerst je 3G? Het duurt ca. 5 seconden voordat hij op wifi overgaat. Overdag heb ik hier nooit problemen mee, terwijl ik mijn router altijd aan heb staan, 24/7.
Yep, er zijn verscheidene problemen met wifi gemeld.Th_mas schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:41:
Heeft iemand ook wifi problemen in die zin dat hij (de One X) 's-nachts niet meteen je wifi netwerk pakt maar eerst je 3G? Het duurt ca. 5 seconden voordat hij op wifi overgaat. Overdag heb ik hier nooit problemen mee, terwijl ik mijn router altijd aan heb staan, 24/7.
Anoniem: 329694
Geen matches
Ik heb echter nog geen WiFi problemen ondervonden, daarbij moet ik wel zeggen dat ik de LeeDroiD ROM gebruik. Misschien hebben hun dit probleem opgelost
Toevallig vandaag last van gehad gewoon overdag, legde telefoon weg pakte hem 1 min later weer op om mobiele site te refreshen, eerst gaf die gewoon wifi duurde lang toen schakelde die naar 3g duurde ook lang toen weer terug naar wifi. Echter gebeurde mij dit later (20min later) onder het browsen nog een keer toen ik een pagina wou refreshen.Th_mas schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:41:
Anoniem: 338112
Matched: One
Ik heb vanmiddag mijn abbonement afgesloten en kwam thuis ook inderdaad in de problemen met mijn wifi. De router is al meerdere keren opnieuw ingesteld maar het lukt niet om het IP-adres op te halen.
Dus voorlopig nog geen apps installeren voor mij
Dus voorlopig nog geen apps installeren voor mij
Man man wat een problemen worden er gemeld. Ik kijk voorlopig even de kat uit de boom.
Geen matches
Aha, ik zie het nu, je tikt verge rechtstreeks in de adresbalk.ElMaestroIV schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:38:
[...]
Zoals je ziet probeer ik naar The Verge te gaan, dus aan google lijkt het niet te liggen. Ik heb het ook bij andere websites en ook bij Youtube willen video's soms niet laden. Wachten is dan de oplossing en dan laadt alles gewoon even snel als op m'n Incredible S.
plaats het wel in perspectief he, welke telefoon heeft geen enkele bug. Hoeveel zijn er werkelijk die problemen hebben en welk percentage is dat op de totaal verkoop. Mensen klagen makkelijker dan dat ze positief posten. Ja ik heb wat problemen links en rechts met het toestel, wil ik hem kwijt nee hij bevalt mij veel te goed, prima toestel.Hij werkt altijd nog beter dan mij desire hd, en er is geen andere telefoon op de markt met soort gelijke specs die wel perfect is.Iamzero456 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:47:
Man man wat een problemen worden er gemeld. Ik kijk voorlopig even de kat uit de boom.
Geen matches
Ik had dit ook maar ik moet wel zeggen dat het een prachtig toestel is waar ik zeker geen spijt van heb. Ondanks de wifi problemen.Iamzero456 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:47:
Geen matches
Ik heb een instelling gevonden: beste WiFi prestaties (standaard uit). En ook een instelling: automatisch verbinding verbreken (standaard aan). Ff kijken of 1 van deze 2 invloed heeft op de WiFiprestaties.
instelling is dus te vinden onder Instellingen->wifi->menu->geavanceerdAnoniem: 237909 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:57:
Ik heb een instelling gevonden: beste WiFi prestaties (standaard uit). En ook een instelling: automatisch verbinding verbreken (standaard aan). Ff kijken of 1 van deze 2 invloed heeft op de WiFiprestaties.
Hier kun je ook uitvinken dat je wifi naar ander netwerk moet schakelen als deze slechte verbinding heeft.(wat deze dus al erg snel zegt, maar met wifi heb je waarschijnlijk met 1 blokje nog meer snelheid dan op je 3G verbinding met 3 a 5 blokken.
Geen matches
Wi-Fi werkt perfect hier. Ook razend snel. Sommige zullen hier wel brakke routers hebben :-)
Zonder dollen. Wi-Fi is echt super. In het bedrijf hebben we meerdere punten en hij pakt ze automatisch over. Roaming staat uit omdat ik geen mobiel internet gebruik. Misschien is dat de reden waarom Wi-Fi zo goed werkt.
Zonder dollen. Wi-Fi is echt super. In het bedrijf hebben we meerdere punten en hij pakt ze automatisch over. Roaming staat uit omdat ik geen mobiel internet gebruik. Misschien is dat de reden waarom Wi-Fi zo goed werkt.
Anoniem: 309382
Ik heb vandaag mijn 4de one x binnen gekregen en deze heeft gelukkig geen problemen.Practics schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:51:
[...]
plaats het wel in perspectief he, welke telefoon heeft geen enkele bug. Hoeveel zijn er werkelijk die problemen hebben en welk percentage is dat op de totaal verkoop. Mensen klagen makkelijker dan dat ze positief posten. Ja ik heb wat problemen links en rechts met het toestel, wil ik hem kwijt nee hij bevalt mij veel te goed, prima toestel.Hij werkt altijd nog beter dan mij desire hd, en er is geen andere telefoon op de markt met soort gelijke specs die wel perfect is.
Jawel: de NotePractics schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:51:
[...]
plaats het wel in perspectief he, welke telefoon heeft geen enkele bug. Hoeveel zijn er werkelijk die problemen hebben en welk percentage is dat op de totaal verkoop. Mensen klagen makkelijker dan dat ze positief posten. Ja ik heb wat problemen links en rechts met het toestel, wil ik hem kwijt nee hij bevalt mij veel te goed, prima toestel.Hij werkt altijd nog beter dan mij desire hd, en er is geen andere telefoon op de markt met soort gelijke specs die wel perfect is.
Overigens vind ik de One X is ook echt dik, keuze ging tussen deze twee en ik heb géén spijt
[ Voor 7% gewijzigd door RielN op 11-05-2012 21:19 ]
De note leuk mijn vader heeft er 1 als je vanaf dicht bij goed naar het scherm kijkt kun je de pixels zien met dat penlite scherm. Afgekeurd daarnaast heeft het toestel nog wel meer nadelen maar dat is dan weer persoonlijk. En ik durf er een briefje van 50 op te verwedden dat als je hier het note topic bekijkt je ook allerlei problemen tegen komt. (ja minder omdat er ook minder toestellen van verkocht zijn)
Volgens mij is de note dikker dan de one X
De note is 1mm dikkerUiterlijk
Kleuren Zwart Grijs
Gewicht (gram) 178g 130g
Lengte 146mm 134mm
Breedte 82mm 69mm
Hoogte / Diepte 9mm 8mm
[ Voor 18% gewijzigd door Practics op 11-05-2012 21:22 ]
Met echt dik bedoel ik echt gave telefoon, haha! Maar ja, hij is inderdaad een beetje dikker!
En als je gaat zeuren over de Pentiles bij de Note.... Het fijne aan de Note is dat je niet met je neus erop moet om een website te bekijken
Die pixels zie je als je HEEL goed kijkt en dan zie ik ze op elke telefoon. Fijne daarvan is dat je een x-aantal pixels minder hoeft aan te zetten waardoor de Note einde van de dag na heavy use gewoon nog een kwart prik heeft
Maar he, het was een plager. En volgens mij valt het met de verkoopcijfers van de Note best mee
En als je gaat zeuren over de Pentiles bij de Note.... Het fijne aan de Note is dat je niet met je neus erop moet om een website te bekijken
Maar he, het was een plager. En volgens mij valt het met de verkoopcijfers van de Note best mee
Hoe komt het dan dat de HTC Desire geen problemen had en de HTC One X wel terwijl ze gelijktijdig website benaderen?Anoniem: 378762 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 21:03:
Wi-Fi werkt perfect hier. Ook razend snel. Sommige zullen hier wel brakke routers hebben :-)
Hoe komt het dat bij die andere tweaker hierzo ook 2 verschillende toestellen zijn waar het bij Incredible S (???) wel goed gaat en bij de One X niet?
Lijkt me geen router kwestie, gewoon een domme instelling of een bug van het toestel zelf.
Het viel mij op dat als ik de optie onder geavanceerd de beste wifi prestaties dat mijn internet heel stuk sneller is (haal nu wel de max snelheid zoals ik ook op mijn pc haal). Daarnaast is het dus goed mogelijk dat bij een incredible deze optie auto aanstaat en als je 2 toestellen dus naast elkaar legt de incredible het wifi signaal weg drukt van de one X.(het lijkt er op of de htc one x wifi maar op 50% kracht uitzend standaard.)Anoniem: 237909 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 21:51:
[...]
Hoe komt het dan dat de HTC Desire geen problemen had en de HTC One X wel terwijl ze gelijktijdig website benaderen?
Hoe komt het dat bij die andere tweaker hierzo ook 2 verschillende toestellen zijn waar het bij Incredible S (???) wel goed gaat en bij de One X niet?
Lijkt me geen router kwestie, gewoon een domme instelling of een bug van het toestel zelf.
Sowieso is dat altijd een punt als je 2 wifi apparaten naast elkaar legt (ook met bluetooth en wifi) dat de 1 de ander weg drukt.
Als ik bijvoorbeeld met telefoon met bluetooth aan(muziek streamen naar dock) naast mijn laptop leg heb ik op mijn laptop bijna geen internet verbinding meer
Als ik zowel mijn laptop als mijn WD LIVE aan heb en de WD film streamt HD formaat en ik gewoon ondertussen op laptop zit dan hakkelt mijn film op tv terwijl als ik mijn laptop op dat moment uit doe hij het wel gewoon goed doet

Ik heb net link gevonden voor het wifi probleem. http://www.htconex.net/47...wifi-bug-probeer-dan-dit/
Alleen kan ik bij geavanceerd niet het IP adres instellen. Zou dat kunnen komen doordat ik nog 1.27 heb?
edit: Toch maar gekozen om de update via internet te doen.
Alleen kan ik bij geavanceerd niet het IP adres instellen. Zou dat kunnen komen doordat ik nog 1.27 heb?
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 338112 op 11-05-2012 22:19 ]
Geen matches
Anoniem: 237909 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:57:
Die instelling waar jij over hebt noem ik al op als 2e optie.Practics schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 21:02:
[...]
instelling is dus te vinden onder Instellingen->wifi->menu->geavanceerd
Hier kun je ook uitvinken dat je wifi naar ander netwerk moet schakelen als deze slechte verbinding heeft.(wat deze dus al erg snel zegt, maar met wifi heb je waarschijnlijk met 1 blokje nog meer snelheid dan op je 3G verbinding met 3 a 5 blokken.
Ik heb die optie nu uitgezet en beste WiFi prestaties aangevinkt en nu zoekt google wel elk onzinwoord die ik intik razendsnel op.
[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 11-05-2012 22:29 ]
Matched: X
Al gedaan maar maakt niks uit. (: Ik kan geeneens verbinding krijgen met de wifi. Dat is 1x gelukt toen ik de telefoon aanzette en de netwerksleutel invoerde. Hierna bleef de wifi zo'n 10 minuten aan.
Ik heb 1.29 op mijn toestel, dat bericht is niet helemaal meer up to date...Anoniem: 338112 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 22:15:
Ik heb net link gevonden voor het wifi probleem. http://www.htconex.net/47...wifi-bug-probeer-dan-dit/
Geen matches
Misschien niet maar het probleem bestaat blijkbaar nog wel. Ik heb nu 1.29 en ik kan nog steeds geen verbinding krijgen.
Super leuk boeiend leesvoer. Review. HTC One x versus S3 :
http://www.gsmarena.com/s..._htc_one_x-review-759.php
http://www.gsmarena.com/s..._htc_one_x-review-759.php
Geen matches
Nog steeds last van domvoorzichuitstaren ipv razendsnel reageren op zoekwoorden. Ik begin het nu ook te merken bij Play.
Hmmm, niet zo leuk dit. Ff nadenken wat ik nu het beste kan doen. Wat gaan jullie die ook WiFi problemen hebben doen?
Hmmm, niet zo leuk dit. Ff nadenken wat ik nu het beste kan doen. Wat gaan jullie die ook WiFi problemen hebben doen?
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 237909 op 12-05-2012 02:16 ]
Vandaag bij mijn 5e One X (vandaag opgehaald) die qua build helemaal perfect is een rij luie pixels opgemerkt. Deze blijven bij donker rode tinten even hangen op felrood of groen. Dit is over de hele lengte van het scherm, en dan in het midden. Ik ga het even een 10tal dagen uithouden en dan maar nummer 6 halen. Hopelijk dan ook van de HT25 serie, die schijnen perfect te zijn qua build.
edit: heb al een uur lang een stuck pixel programma gedraaid maar mocht niet baten. Het vreemde is dat ze alleen blijven hangen bij donkerrood.
Foto:
edit: heb al een uur lang een stuck pixel programma gedraaid maar mocht niet baten. Het vreemde is dat ze alleen blijven hangen bij donkerrood.
Foto:

[ Voor 22% gewijzigd door Victor.S op 12-05-2012 03:31 . Reden: fotootje ]
Waarom gaat de home knop naar home? Waarom gaat hij niet eerst uit de app en pas in tweede instantie home? Is dat een Android iets of is dat Sense?
Weet iemand trouwens of er al een S-beam achtige app is om foto's te delen?
Geen matches
Dat vind ik ook irritant. Iedere keer als je wat opent blijft het open in de achtergrond als je de toepassing verlaat. Via de rechter knop moet je alles weggooien/sluiten.golem501 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 08:32:
Waarom gaat de home knop naar home? Waarom gaat hij niet eerst uit de app en pas in tweede instantie home? Is dat een Android iets of is dat Sense?
Camera crashte ook net toen ik met de barcode scanner aan het spelen was. Telefoon moest opnieuw opgestart worden om het probleem te verhelpen was de melding.
mijne heeft geen problemen, is gewoon helemaal top!Iamzero456 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:47:
[ Voor 5% gewijzigd door SuperVeloce op 12-05-2012 09:22 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5
Ik ben ook super tevreden en 100% probleemloos. Echt een toptoestelSuperVeloce schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 09:16:
[...]
mijne heeft geen problemen, is gewoon helemaal top!(build date 28-maart-2012)
Geen matches
Het lag toch aan de instellingen van de router. Mijn vader had alles op statisch ip gezet waardoor ik er niet op kan. Zit er nu de wifi en is razendsnel.
Succes voor iedereen die nog problemen heeft.
Succes voor iedereen die nog problemen heeft.
Niet lullig bedoeld, maar als je elke telefoon helemaal onder de loep legt met allemaal van dit soort tests dan ga je nog bij nummer 100 belandenVictor.S schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 03:04:
Vandaag bij mijn 5e One X (vandaag opgehaald) die qua build helemaal perfect is een rij luie pixels opgemerkt. Deze blijven bij donker rode tinten even hangen op felrood of groen. Dit is over de hele lengte van het scherm, en dan in het midden. Ik ga het even een 10tal dagen uithouden en dan maar nummer 6 halen. Hopelijk dan ook van de HT25 serie, die schijnen perfect te zijn qua build.
Foto:
[afbeelding]
inderdaad, gaaaap. al die berichten hier over dat er een kraakje in zit, of een luie pixel, of een krasje, of een gaatje van de microfoon zit verstoptq-enf0rcer.1 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 11:16:
[...]
Niet lullig bedoeld, maar als je elke telefoon helemaal onder de loep legt met allemaal van dit soort tests dan ga je nog bij nummer 100 belanden

mijne kraakt bovenin de hoek ook als ik erop druk. maar wie drukt er nou op de bovenkant van zijn telefoon

het is een gebruiksvoorwerp, je doet er max. 2 jaar mee en dan heb je weer een nieuwe. zolang hij die tijd uithoudt en alle functies behoudt, is het mij prima.
Anoniem: 457845
Gisteren mijn HTC One X opgehaald. Alles werkte fantastisch totdat ik vanmorgen muziek af wilde spelen. Hij loopt dan meteen vast en herstart zich. Hetzelfde als ik iets anders met audio wil doen, bv een youtube filmpje afspelen. Is dit een gekend probleem of heb ik gewoon veel pech...
Het is in ieder geval structureel probleem, wat je zou kunnen proberen is je toestel te resetten naar fabrieksinstellingen, e.e.a. kan afhangen van de gebruikte app's die je gebruikt. Je telefoon wordt wanneer je heb rest naar fabrieksinstellingen helemaal opnieuw "schoon" geïnstalleerd.Anoniem: 457845 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:04:
Gisteren mijn HTC One X opgehaald. Alles werkte fantastisch totdat ik vanmorgen muziek af wilde spelen. Hij loopt dan meteen vast en herstart zich. Hetzelfde als ik iets anders met audio wil doen, bv een youtube filmpje afspelen. Is dit een gekend probleem of heb ik gewoon veel pech...
Cogitationis poenam nemo patitur
Grote gele vlekken, een display wat als de malle flikkert, en een hele rij pixels op je scherm die niet goed werken vind ik niet echt onder de loep leggenq-enf0rcer.1 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 11:16:
[...]
Niet lullig bedoeld, maar als je elke telefoon helemaal onder de loep legt met allemaal van dit soort tests dan ga je nog bij nummer 100 belanden
Anoniem: 309382
Geen matches
Heb nu iets raars. De 3 softkeys onder het scherm blijven branden. Zelfs als de telefoon uit is. Reset al gedaan. Iemand enig idee om dit op te lossen?
Heb je de nieuwste softwareversie erop staan?Anoniem: 457845 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:04:
Volgens mij is S-beam niets meer dan NFC, en dat heeft de One X ook. Zit onder Instellingen -> Meergolem501 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 08:32:
Kwestie van telefoons tegen elkaar houden en je kunt vanalles delen. Zoek anders eens op 'Android Beam' op YouTube.
S-beam is een Samsungversie van NFC ja, met 'n ander uiterlijk en c'est ca...
Anoniem: 457845
Geen matches
Gisteravond alles geupdate ja, dus de nieuwste software staat erop. Verder heb ik ook nog geen bijzondere apps geinstalleerd waaraan het zou kunnen liggen. Anders toch maar even resetten en terug naar de winkel misschien..
lekker dan 50cm van de bank gevallen en scherm aan diggelen.... Wat zijn zo'n beetje de opties?
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Dit topic is gesloten.
Let op:
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software
Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.
LET OP: berichten mbt onderstaande onderwerpen worden verwijderd:
-Bestellingen, prijzen, winkels, leveringen
-Garantie-afhandelingen
-Vragen over apps/software
Zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_taggedtopics/tag/htc+one+x">hier</a> voor een overzicht van de topics over de One X. Het is dus niet de bedoeling om hier alles te dumpen.