Bij compustunt.nl is het mogelijk om zelf een aantal componenten voor een game pc samen te stellen. Ik zou graag jullie mening willen horen over de volgende samenstelling:
http://www.compustunt.nl/...en/zelf-samenstellen.html. De bedoeling is dat ik de pc op mijn plasma-scherm (40 inch) met een resolutie van 1920x1080 ga aansluiten. Ik wil de pc hoofdzakelijk voor games gebruiken. Zelf kan ik geen componenten samenvoegen om er een goede pc van te maken, heb er geen verstand van en ook niet de tijd om me daar voldoende in te verdiepen. Helaas ken ik ook niemand die daar wel kennis van heeft en eventueel alles in elkaar zou willen zetten. Vandaar dat ik voor een webshop heb gekozen die de assemblage zelf doet.
Voeding: 650W GreenMax (80+ Bronze). Prijs: 83,16 euro
Als ik het goed heb begrepen is dit een voeding van het merk Gigabyte.
Processor: Intel Core i7 2600. Prijs: 256,89 euro of
Intel Core i5 2500. Prijs: 187,81 euro (de i5 2500k staat niet in de lijst).
Moederbord: Gigabyte H61M-S2P-B3
Intern geheugen: 8 gb DDR3. Prijs: 52,65 euro
(staat niet bij van welk merk of om hoeveel mhz het gaat, Zal wel 1333 mhz zijn gezien de prijs)
HDD: 1000 gb. Prijs: 105,37 euro
DVD station: DVD brander DL. Prijs: 18,21 euro
Videokaart: NVIDIA GTX560 Ti 1GB (min. 560W voeding) HDMI. Prijs: 207,46 euro
Of het om de standaardversie gaat of de versie van Gigabyte is niet helemaal duidelijk. Apart verkoopt Compustunt.nl namelijk alleen de versie van Gigabyte.
De volledige prijs komt dan op 925,78 euro.
Standaard wordt er meegeleverd: miditower, 6x USB 2.0 aansluitingen, VGA aansluiting, PCI-express-slot, Gigabit LAN (10/1000mbps) en HD-audio. (Intel H61 chipset).
Edit: ik zie nu dat het ook mogelijk is om bij Azerty.nl een pc samen te stellen. Is dat wellicht een beter idee?
[
Voor 3% gewijzigd door
Meister Sachs op 19-01-2012 12:12
. Reden: Andere mogelijke webwinkel met een betere samenstelling ]