GTX 530 goede videokaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 554 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry194
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-09 13:35
Hallo,

Ik zou graag een nieuwe pc willen kopen met de volgende videokaart. De nVIDIA GTX530 alleen ik kan er niks over vinden of deze videokaart goed of juist niet zo goed is. Wel vond ik dat de nVIDIA GT530 niet zo goed is. Dus was mijn vraag is de nVIDIA GTX530 een goede videokaart om goede games op te kunnen draaien of juist helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:42
**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?

en kijk ook eens hier:

VB beleid

[ Voor 32% gewijzigd door Bartske op 05-11-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek eens op: GT530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulaiman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-11-2024
Afhankelijk van je resolutie e.d.

Je zou beter gaan met een GTX 550 als je niet al te zware games speelt, of misschien een oude 5770 op tweakers kopen.

I7 960 @ 4.2Ghz-Coolit eco alc c240-2*HD6850 CFX-CM690II-6GB Corsair Vengance ram cl8-2*OCZ SSD in Raid0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry194
Soulaiman schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 14:58:
Afhankelijk van je resolutie e.d.

Je zou beter gaan met een GTX 550 als je niet al te zware games speelt, of misschien een oude 5770 op tweakers kopen.
Maar ik hoef eigenlijk alleen te weten of de video-kaart goed genoeg is voor modern warfare 3 en of ik er misschien bf3 op lagere kwaliteit mee zou kunnen spelen. Ik kan nergens informatie vinden van deze video-kaart en zou het graag via deze oplossing willen proberen door er informatie over te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Als je nergens informatie kan vinden over die gpu dan heb je absoluut niet gezocht, benchmarks in overvloed op de interwebs... Sowieso zijn dergelijke topics niet gewenst... daarvoor bestaat het al eerder gelinkte **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?

Daarnaast komen er ook nog wel wat andere zaken als alleen de videokaart om de hoek kijken. MW3 zal niet zo'n zwaar spel zijn, dat zal met een dualcore en een vrij gematigde videokaart nog prima draaien. Maar voor BF3 zal je naast een redelijk pittige videkaart toch ook een pittige quadcore moeten hebben om echt comfortabel te kunnen spelen, dat is helaas zo de keuze geweest...

Misschien een andere goede tip, er is onlangs nog een nieuwe BBG verschenen... altijd een goede advies-gids als je een nieuwe pc wilt samenstellen. reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie november 2011

[ Voor 8% gewijzigd door MicGlou op 05-11-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry194
MicGlou schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 15:46:
Als je nergens informatie kan vinden over die gpu dan heb je absoluut niet gezocht, benchmarks in overvloed op de interwebs... Sowieso zijn dergelijke topics niet gewenst... daarvoor bestaat het al eerder gelinkte **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?

Daarnaast komen er ook nog wel wat andere zaken als alleen de videokaart om de hoek kijken. MW3 zal niet zo'n zwaar spel zijn, dat zal met een dualcore en een vrij gematigde videokaart nog prima draaien. Maar voor BF3 zal je naast een redelijk pittige videkaart toch ook een pittige quadcore moeten hebben om echt comfortabel te kunnen spelen, dat is helaas zo de keuze geweest...

Misschien een andere goede tip, er is onlangs nog een nieuwe BBG verschenen... altijd een goede advies-gids als je een nieuwe pc wilt samenstellen. reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie november 2011
ik kan nergens informatie vinden over DEZE videokaart. Verder snap ik dat ik niet zomaar een topic moet plaatsen alleen ik kom er niet goed uit. Ik heb echter ook niet de kennis over videokaarten en heb niet zo een idee wat nou een echt goede is en welke nou iets minder. Dus ik hoop dat sommigen hier een goede website zouden kunnen vinden waar de nVIDIA GTX530 op staat en wat de videokaart goede games aan kan of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:54
Om het heel simpel te stellen, MW3 stelt grafisch niet zoveel voor, traditioneel gezien draait CoD bijna op elke pc vrij goed. BF3 daarentegen heeft toch echt iets beters nodig, op low kun je het misschien nog redden mits de rest van de pc goed is maar ik zou toch echt meer geld investeren in een GTX560...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:55
berry194 schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 16:08:
[...]

ik kan nergens informatie vinden over DEZE videokaart. Verder snap ik dat ik niet zomaar een topic moet plaatsen alleen ik kom er niet goed uit. Ik heb echter ook niet de kennis over videokaarten en heb niet zo een idee wat nou een echt goede is en welke nou iets minder. Dus ik hoop dat sommigen hier een goede website zouden kunnen vinden waar de nVIDIA GTX530 op staat en wat de videokaart goede games aan kan of juist niet?
De GTX530 bestaat dan ook helemaal niet, zoek maar naar benchmarks voor de GT530 dan heb je je antwoord.

Het is in ieder geval vrij zonde om voor games deze kaart te kiezen en aangezien dit een OEM kaart is neem ik aan dat je gewoon een HP/Acer oid. computer wilt kopen?
Misschien dat het een goed idee is om zelf een PC samen te stellen en laten assembleren bij een webshop, zo krijg je veel meer waar voor je geld en kan je zelf de onderdelen kiezen die je belangrijk vind.

Oftewel kijk hier anders maar is: [BBG aanschaf] Gamesysteem :)

[ Voor 4% gewijzigd door Redblader op 05-11-2011 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:24

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Je weet we ldat je dit topic niet zomaar mag plaatsen, maar hebt schijnbaar **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? helemaal niet gelezen? Toch maar doen dan! ;)

Dit topic gaat namelijk dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.