4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Sexclub kan leuk zijn, maar Tweakers hebben geen sex toch?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Edit:iemand was me net voor
[ Voor 4% gewijzigd door Militia Pilot op 20-09-2020 18:08 ]
(URL shorteners die alleen naar vetrouwde pagina's linken zoals bijv. goo.gl kun je eventueel whitelisten)
Deze is in ieder geval al door een collega opgeruimd.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Deze gebruiker is hier op aangesproken.
Deze reactie op zijn account is dan ook weer raar: nonni23 in 'gallery: C711'
Bedankt, verwijderd. Ik vermoed dat de reactie op zijn profielpagina een gevolg was van de reactie bij het nieuwsbericht, maar het is alsnog niet de bedoeling.Jochemd13 schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:42:
C711 in 'nieuws: Nvidia stelt GeForce RTX 3070 uit tot 29 oktober'
Deze reactie op zijn account is dan ook weer raar: nonni23 in 'gallery: C711'
Select * from fish
Daar heb ik even naar gekeken. Dank voor de melding.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Naar /dev/null inmiddels.wildhagen schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:29:
Johnny 1g
Tweakers lijkt me niet de juiste plek voor berichten over medicijnen tegen erectie-problemen en overige kwakzalverij?
[ Voor 5% gewijzigd door JJ93 op 08-10-2020 15:00 ]
Spam in je blog kan alleen jijzelf weghalen, AFAIKJJ93 schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 15:00:
Spam reactie op: Blog van JJ: Het Nederlandse voertuigenpark, deel II (onderste reactie)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Aha, het was even zoeken maar kon het inderdaad zelfF_J_K schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 15:02:
[...]
Spam in je blog kan alleen jijzelf weghalen, AFAIK
Weg, dank
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
En opnieuw
Volgens mij is seks lastig als je 1.5 meter afstand moet houden, dus dan gaat men maar kwakzalven denk ik...
Virussen? Scan ze hier!
Nog gevaarlijk ook!
[ Voor 3% gewijzigd door WhatsappHack op 12-10-2020 14:30 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Deze reactie plugged een referral linkje, lijkt me niet de bedoeling alhier. Nu weet ik alleen even niet waar ik dat het beste kan melden, ik dacht zelf alhier.
EDIT: De reactie is al aangepast en de link verwijderd, wellicht omdat iemad op de link geklikt heeft.
[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 16-10-2020 10:32 ]
kolonel klapzak in 'nieuws: Twitter maakt beleid posten gehackt materiaal los...
kolonel klapzak in 'nieuws: Twitter maakt beleid posten gehackt materiaal los...
Edit:
Nu 4 maal.
[ Voor 13% gewijzigd door Lagonas op 17-10-2020 23:03 ]
[ Voor 96% gewijzigd door mpkossen op 23-10-2020 13:49 ]
To the dwarf, the cripple and the mother of madness!
Select * from fish
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
En wegwildhagen schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 05:51:
Octalia
Spammer namens de kennelijk heropende sex club?
Die is opgeruimd door een collega zo te zien.
Is er iets in het systeem compromised bij de tweakblogs? Of is dit een feature die algemeen bekend is om je eigen username te linken aan een andere URL dan je profiel?
mijn leuke projecten: Morgen, een nieuwe dag, ondernemen deel zoveel
en dan met name: mijn leuke projecten: Morgen, een nieuwe dag, ondernemen deel zoveel
/f/image/dRcB7RhDJ26tFYJKEFDYoQLD.png?f=fotoalbum_medium)
Tweakblogs heeft een eigen leven en is dus zelf beheren
[ Voor 13% gewijzigd door LinuX-TUX op 30-10-2020 00:42 ]
Alvast op -1 gezet. Ik heb de knopjes wel om de review te verwijderen, maar heb die nooit gebruikt dus dat weghalen laat ik even aan een collega over om te voorkomen dat ik de database laat affikkenlasharor schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:11:
Weet niet zo goed waar het hoort dus dan maar zo: gallery: KankerKinderen
Done.F_J_K schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:17:
[...]
Alvast op -1 gezet. Ik heb de knopjes wel om de review te verwijderen, maar heb die nooit gebruikt dus dat weghalen laat ik even aan een collega over om te voorkomen dat ik de database laat affikken
Aan de tekst te zien wel. Opgeruimd. Dank voor de melding.418O2 schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 15:25:
[...]
productreview: Rocket League, Linux, macOS, Windows review door QuintenMk
Zou het dezelfde zijn?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
En *poof*
Dank.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Mag zo'n user naam eigenlijk wel op tweakers?lasharor schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:11:
Weet niet zo goed waar het hoort dus dan maar zo: gallery: KankerKinderen
I have no special talent. I am only passionately curious.
Copy paste van een reactie en tegelijk een link erbij. Mogelijk foutje, mogelijk een spammer.
Is een "Inga" gebruiker rare links aan het posten, in de comments. Ook de gebruikersnaam linked naar een vage website
Door Inga, dinsdag 10 november 2020 00:02
фото кубанские
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Havelock in 'video: Hoe augmented reality televisie verrijkt - Achter de sche...
In de reacties zit een user (Anoniem: 957473) die doet alsof hij deel uitmaakt van de 9lives-crew, en zijn eigen Discord-link deelt alsof het de officiële is. Ik weet niet of het een spammer is en in hoeverre dit is toegelaten, maar in mijn reactie op hem staat de correcte link.
Klopt, hij heeft de link zelf verwijderd, da's mooi. Bedankt om ernaar te kijken!Cloud schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:56:
Hij lijkt de link zelf weggehaald te hebben en ik zie verder geen links eigenlijk. Lijkt wel okay nu
Hij claimt echter wel dat hij betrokken is bij onderhandelingen of daar meer van weet, wat niet het geval is. Maar ik begrijp het als daar niet direct iets aan te doen is.
[ Voor 3% gewijzigd door LoserAt9lives op 26-11-2020 13:24 ]
Even de laatste paar reacties van deze kerel gelezen. Hebben we echt behoefte aan iemand die dit soort onzin op de FP zet? Ik weet niet of het als spam gezien moet worden, en misschien handelt het plusjessysteem het wel af, maar ik wilde het toch even onder de aandacht brengen.
Hypocrites must die
Dank voor het meldenHelgie schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 18:16:
bigsteve22
Even de laatste paar reacties van deze kerel gelezen. Hebben we echt behoefte aan iemand die dit soort onzin op de FP zet? Ik weet niet of het als spam gezien moet worden, en misschien handelt het plusjessysteem het wel af, maar ik wilde het toch even onder de aandacht brengen.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
(sorry, net te laat)
[ Voor 3% gewijzigd door polopolo150 op 15-12-2020 20:40 ]
nieuws: Koreaanse media: Samsung brengt volgend jaar nog wel Galaxy Note uit
"Beoordeel mijn naaktfoto's - (url)"
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Is voor spammers amper een blokkade zodra dat duidelijk is. Die kunnen ook een timeout zetten in het script. Is wel een blokkade voor mensen die zich registreren juist om te reageren. Die ben je dan juist kwijt.botoo schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:55:
Zou het niet een idee zijn om nieuwe accounts/users de eerste 48 uur o.i.d. geen post mogelijkheid te geven?
/IMHO
Ik, een gewone gebruiker, reageer op topics als ik daar behoefte aan heb. Ik verspreid geen feitelijke onjuistheden. Ja, ik heb een voorkeur voor Apple-apparatuur, maar dat is toch niet verboden? Als we alle tweakers met voorkeur voor een merk als spammer gaan wegzetten dan blijft er niet veel over.
Als ik behoefte heb om te reageren dan doe ik dat. Als jou dat niet aanstaat, dan is dat jammer.
Ik vind het echt zeer misplaatst om dat weg te zetten als spammer.
Nogmaals: het gaat me niet om je voorkeur, het gaat me om de manier waaróp je dingen plaatst. In dit geval plaats je heel vaak precies dezelfde reactie onder specifiek Android-artikelen, altijd om te zeggen dat iOS goed is met updates. Als je dat steeds maar blijft herhalen met precies dezelfde bewoording en ook niks over het in het artikel genoemde OS erbij zegt, komt het meer spam-/reclameachtig over dan nuttig.Naafkap schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 18:37:
Per toeval lees ik dit topic en lees ik bovenstaand bericht met verbazing.
Ik, een gewone gebruiker, reageer op topics als ik daar behoefte aan heb. Ik verspreid geen feitelijke onjuistheden. Ja, ik heb een voorkeur voor Apple-apparatuur, maar dat is toch niet verboden? Als we alle tweakers met voorkeur voor een merk als spammer gaan wegzetten dan blijft er niet veel over.
Als ik behoefte heb om te reageren dan doe ik dat. Als jou dat niet aanstaat, dan is dat jammer.
Ik vind het echt zeer misplaatst om dat weg te zetten als spammer.
Welk platform maakt me niet uit: ik had precies hetzelfde gezegd als het om Windows, Android, Ubuntu of van mijn part zelfs KolibriOS zou gaan.
En trouwens, je hebt mijn reactie sowieso niet goed gelezen, want ik heb je geen spammer genoemd, ik zei dat het spam-achtig overkomt. Dat is totaal iets anders.
[ Voor 31% gewijzigd door TheVivaldi op 21-12-2020 14:06 ]
Even lekker je eigen app pluggen, en dan nog een betaallink plaatsen ook. Lijkt me spam?
Virussen? Scan ze hier!
Hij is al even lid en heeft veel bijgedragen (1442 FP reacties met 1.1 als gemiddelde score, wat vrij hoog is), dit is meer goed bedoeld maar onhandig denk ikwildhagen schreef op woensdag 30 december 2020 @ 11:39:
DeComponeur in 'nieuws: Betaalverkeer via ABN Amro-app Tikkie nam ook in 2020...
Even lekker je eigen app pluggen, en dan nog een betaallink plaatsen ook. Lijkt me spam?
[ Voor 3% gewijzigd door 418O2 op 30-12-2020 11:45 ]
Dit topic is primair bedoeld voor problemen op de frontpage.
Is er iets aan de hand op het forum? Rapporteer dan de reactie en open eventueel een topic in Schop een Modje.