'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Posts zijn weg maar de spam-accounts blijven bestaan...?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ja, worden wel geband natuurlijk. Maar wel zo prettig ihkv verdere herkenning als de accounts blijven bestaan. Als een spammer zich wil beroepen op de GDPR-rechten dan mogen ze zich bij ons melden. Hebben we misschien nog wel een printje mee van hoeveel uur het iedereen heeft gekost de troep te ruimenFiber schreef op donderdag 3 september 2020 @ 18:48:
[...]
Posts zijn weg maar de spam-accounts blijven bestaan...?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Nee hoor..
https://tweakers.net/sear...archString%5D=nancydadams
[Edit]
owh, toch iets andere naam
[ Voor 8% gewijzigd door grote_oever op 05-09-2020 13:08 ]
DarkJack krijgt echt de volle lading van een spammer. Dit heb ik nog nooit gezien, haha. Waarom ook precies hij eruit gepakt wordt...
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 05-09-2020 13:35 ]
Die is al opgeruimd door een collega zo te zien.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Zonder in details te treden ('de tegenstander leest vast mee'): ja zeker. Het overgrote deel van de FP spam wordt hier niet gemeld (omdat het al weg is voor het wordt gemeld, denk ik dan maar). Betekent overigens heel erg niet dat de meldingen niet nuttig zijn laat staan dat ze niet gewaardeerd worden.CH4OS schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 13:34:
Vroeg mij nog wel even af, de maatregelen die onlangs getroffen zijn, hebben die überhaupt een merkbaar effect gehad? Dit topic terugkijkend, weet ik het nog net niet.
Charleswilson in 'nieuws: Teardown lijkt te wijzen op snelle komst donkere mo...
Opgeruimd.Majesty schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 15:00:
Post van Charleswilson over een gebedsgenezer uit Marokko - genaamd dokter Nelson Salim - die voor allerlei ziekten en aandoeningen een oplossing heeft, zo ook voor de poster's erectieproblemen:
Charleswilson in 'nieuws: Teardown lijkt te wijzen op snelle komst donkere mo...
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Het is ook haast een sport om alsnog een melding te doen voordat het al weggepoetst isF_J_K schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 14:02:
[...]
Zonder in details te treden ('de tegenstander leest vast mee'): ja zeker. Het overgrote deel van de FP spam wordt hier niet gemeld (omdat het al weg is voor het wordt gemeld, denk ik dan maar). Betekent overigens heel erg niet dat de meldingen niet nuttig zijn laat staan dat ze niet gewaardeerd worden.
-------
Overal zelfde verhaal, maar voorbeeld: EA haalt nieuw geïntroduceerde reclame uit UFC 4 na kritiek spelers
Weg, thxKilZone schreef op maandag 7 september 2020 @ 05:46:
ruthulee
Overal zelfde verhaal, maar voorbeeld: EA haalt nieuw geïntroduceerde reclame uit UFC 4 na kritiek spelers
Opgeruimd.
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Je was me voor
Fuck Plan B We Have Plan AA
Opgeruimd.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
EN alle reacties op: ktorfs in 'nieuws: Nieuwe App Store-regel biedt kleine opening voor xCloud- e...
[ Voor 33% gewijzigd door Nimja op 12-09-2020 07:43 ]
https://tweakers.net/gallery/1452384/
[ Voor 16% gewijzigd door blasje op 12-09-2020 08:56 ]
Duidelijk seksuele context spammer. Loop alles wat ie plaatst maar meteen een -1 te geven, daar is moderatie systeem dan toch wel erg handig voor.
Update: zie dat iemand ne al voor was.
Update 2: Het zijn steeds 9 dezelfde artikelen die ie spamt.
Update 3: Nope, checkt mogelijk ook hier. Heeft een nieuw bericht gevonden om onder te spammen.
Update 4: Al zit in op m'n telefoon wat het tricky maakt, t kat en muis spel gaat door.
Update 5: ah reacties worden verwijderd zie ik. Dat was snel, top jongens!
[ Voor 57% gewijzigd door Blinkin op 12-09-2020 09:54 ]
Het leek de laatste weken vrij goed te gaan net de blijkbaar nieuwe maatregelen, maar de laatste paar dagen loopt het weer de spuigaten uit
Virussen? Scan ze hier!
Anoniem: 401186
Spammer
@fanatic_david was me voor
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 401186 op 13-09-2020 05:49 ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Opgeruimd en de andere ervoor door mijn collega's zo te zien.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ook weg!
Je hebt er volgens mij een dagtaak aan, opruimen die rommel bah.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat valt tegenwoordig wel mee, volgens mij. Zoals in plan: Spambestrijding en updates voor V&A en marketplaces - Development-itera... valt te lezen, is dit in 1 keer op te ruimen.Pierre schreef op zondag 13 september 2020 @ 13:02:
[...]
Je hebt er volgens mij een dagtaak aan, opruimen die rommel bah.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Yup. Weg, thx
'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Dayenne697 in 'nieuws: Apple presenteert Watch SE voor 299 euro'
Ook een spammer
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Opgeruimd.
Inderdaad, hier kom ik er nog een tegensteinstreuvels schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 06:17:
User maryacampbell heeft verschillende sex posts geplaatst
maryacampbell in 'nieuws: Kaspersky is nog bij een onderdeel van de Rijksover...
Ligt het aan mij of is een behoorlijk toename in spambots? Ik zien ze steeds vaker voorbij komen.
Worden deze accounts automatisch aangemaakt? Want berichten zijn bijna altijd zelfde. Kan me niet voorstellen dat er iemand hierop in gaat.
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
En wederom dezelfde posts:grote_oever schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 07:34:
downloads: Drupal 7.73 / 8.8.10 / 8.9.6 / 9.0.6
Ligt het aan mij of is een behoorlijk toename in spambots? Ik zien ze steeds vaker voorbij komen.
Worden deze accounts automatisch aangemaakt? Want berichten zijn bijna altijd zelfde. Kan me niet voorstellen dat er iemand hierop in gaat.
xavierk in 'nieuws: Foto's uit NCC-keuring tonen formaat van PlayStation 5'
LOTG in 'nieuws: Foto's uit NCC-keuring tonen formaat van PlayStation 5'
[ Voor 12% gewijzigd door grote_oever op 20-09-2020 07:00 ]
[ Voor 82% gewijzigd door mrooie op 20-09-2020 08:15 . Reden: Dubbele notering spammer ]
Dit topic is primair bedoeld voor problemen op de frontpage.
Is er iets aan de hand op het forum? Rapporteer dan de reactie en open eventueel een topic in Schop een Modje.