200 fish found!
Verwijderd

Zie ook Femme in "Meerdere uitgelichte reviews van dezelfde gebruiker".
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
200 fish found!
Ook actief in andere FP-posts:StrongArmLance schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:08:
Ik lijk hem niet goed gelinkt te krijgen, maar onderaan de pagina: Abnamrobank in 'nieuws: 'Football Manager komt binnenkort naar Nintendo Switch'' een ap
hier
Denk dat die idd wel naar -2 of -10 mogen ja, om die ellende te voorkomen

Virussen? Scan ze hier!
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
[ Voor 80% gewijzigd door arjants op 11-04-2018 11:23 ]
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Verwijderd
V&A aangeboden: BITMAIN Antminer L3+ 504 MH/S + Bitmain Power Supply
https://tweakers.net/aanbod/user/1062335/
Ik weet eigenlijk niet zeker of dit is toegestaan of verboden is
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2018 14:45 . Reden: toevoeging ]
Voor dit soort meldingen kun je overigens het meldpunt bovenaan de advertentie gebruiken, dat werkt efficiënter.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Had ik ook gedaan en daar kreeg ik om 16.13 H een dm overDirk schreef op donderdag 12 april 2018 @ 16:20:
Blijkbaar niet, want het is alweer weg.
Voor dit soort meldingen kun je overigens het meldpunt bovenaan de advertentie gebruiken, dat werkt efficiënter.
Verwijderd
[Verwijderde gebruiker]

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2018 21:05 . Reden: toevoeging ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
[Verwijderde gebruiker]
Make lovecraft not warcraft.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft vernieuwt tool voor schermafbeeldingen bij t...
[Verwijderde gebruiker]
[ Voor 9% gewijzigd door Anonymoussaurus op 04-05-2018 14:04 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Deze account lijkt trouwens qua username op de vorige spammer: KotonyekiaAnonymoussaurus schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:03:
Het was zo rustig..
...
[Verwijderde gebruiker]
Misschien zijn er overeenkomsten om deze spammer nog eerder te ontdekken.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
[Verwijderde gebruiker]
nope
ook in : Verwijderd in 'nieuws: ASRock: verkoop van Phantom Gaming-gpu's mag van AMD n...
directe link: Verwijderd in 'nieuws: ASRock: verkoop van Phantom Gaming-gpu's mag van AMD n...
[ Voor 29% gewijzigd door Marc H op 04-05-2018 23:09 ]
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
* F_J_K banner.
Spam verwijderen zal nog gebeuren door een collega. Dank.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Verwijderd
[Verwijderde gebruiker]
The Zep Man in 'nieuws: Nieuwe standaard laat meshrouters van verschillende f...
nieuws: Google verlaagt prijzen opslagdienst Drive en komt met familieabonnement
plan: Techorama, het event voor de Microsoft developer, komt naar Nederland
nieuws: 'Musk weigerde om meer veiligheidssensoren aan Tesla-autopilot toe te...
en onderstaande link van @gwreijman
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2018 16:08 ]
Het gaat om user [Verwijderde gebruiker]
Bericht die spammer plaatst is:
*knip*
Ga die spam dan ook niet herhalen...
[ Voor 19% gewijzigd door Dirk op 15-05-2018 16:15 ]
He's got a magnet!!! Everybody BACKUP!!!!!!!!
Verwijderd in 'nieuws: Chrome verwijdert aanduiding 'veilig' in adresbalk bij...
[Verwijderde gebruiker]
[ Voor 14% gewijzigd door Anonymoussaurus op 18-05-2018 10:36 ]
[Verwijderde gebruiker]
Spammer
Je was me voor!Anonymoussaurus schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 10:36:
Bitch, move, get out the way!
Verwijderd in 'nieuws: Chrome verwijdert aanduiding 'veilig' in adresbalk bij...
[Verwijderde gebruiker]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Leuk dat hij een sexclub heeft, maar volgens mij is deze site niet het juiste platform om daarvoor te adverteren?
Virussen? Scan ze hier!
Die is al afgehandeld door een collega zo te zienwildhagen schreef op vrijdag 18 mei 2018 @ 17:03:
[Verwijderde gebruiker]
Leuk dat hij een sexclub heeft, maar volgens mij is deze site niet het juiste platform om daarvoor te adverteren?
Die is al afgehandeld door een collega. Bedankt voor het melden
edit: Zie opmerking Dirk, ik was net te laat zo te zien.
[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 24-05-2018 08:17 ]
Opzicht voegt de reactie wel on-topic wat toe aangezien ze zelf aanwezig waren en hij daar inhoudelijk nog iets over kan melden. Zolang het niet vaker gebeurt is dit niet zo'n probleem, anders kijken we er uiteraard na.azerty schreef op dinsdag 29 mei 2018 @ 18:16:
bastichelaar in 'nieuws: Tool voor detectie malafide sites wint Dutch Open Ha... -> Die link naar het bedrijf dient er m.i. niet te staan...
Uiteraard bedankt voor het melden
200 fish found!
Dat de reactie on-topic is, daar is geen twijfel overZeehond schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:28:
[...]
Opzicht voegt de reactie wel on-topic wat toe aangezien ze zelf aanwezig waren en hij daar inhoudelijk nog iets over kan melden. Zolang het niet vaker gebeurt is dit niet zo'n probleem, anders kijken we er uiteraard na.
Uiteraard bedankt voor het melden.
Maar het lijkt me gewoon wat vreemd dat in plaats van gewoon de bedrijfsnaam te vermelden, ook de "slogan" en een link erbij geplaatst worden. Op die manier komt het mij meer op een sluikse manier van werven over.
Het is opvallend maar ik zie bij die reactie niet direct de noodzaak om aan te spreken aangezien het mogelijk relevant is voor wie erbij was. Mocht het vaker voorkomen doen we dat uiteraard welazerty schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 16:25:
[...]
Dat de reactie on-topic is, daar is geen twijfel over
Maar het lijkt me gewoon wat vreemd dat in plaats van gewoon de bedrijfsnaam te vermelden, ook de "slogan" en een link erbij geplaatst worden. Op die manier komt het mij meer op een sluikse manier van werven over.
200 fish found!
in
https://tweakers.net/nieuws/139761/lenovo-maakt-legion-y-gamelaptops-dunner-en-lichter.html
Spam.
No one is listening until you fart
Collega ontfermt zich vast over die post.
Edit: boler in 'nieuws: Lenovo maakt Legion Y-gamelaptops dunner en lichter' dus
[ Voor 22% gewijzigd door F_J_K op 12-06-2018 18:43 ]
-1'dF_J_K schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 18:42:
Dank. Account en forumpost zijn dicht.
[...]
Collega ontfermt zich vast over die post.
Edit: boler in 'nieuws: Lenovo maakt Legion Y-gamelaptops dunner en lichter' dus
Compleet weg, dus wel meer aan de hand.
Geen -1 maar -2
Niet zo zeer een spammer, eerder trollen, zie zijn recente FP posts
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Word helaas niets mee gedaan ben ik bang. Is ook goed te zien aan zijn mooie karma grafiekSlavy schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 21:48:
[Verwijderde gebruiker]
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Daar gaan we naar kijken.Slavy schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 21:48:
[Verwijderde gebruiker]
Seksspammer is back....
Virussen? Scan ze hier!
Zo te zien done @ Dirk.
Je vraagt je toch af welke Tweakers er steeds intrappen om dit winstgevend te maken voor de spammers
Verwijderd
Heb maar even een screenshotje gemaakt in geval hij gaat editen

Hoezo spam?Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 23:54:
Kunnen jullie hier even wat mee aub -> Froggeriw in 'nieuws: Teardown toont werking uitschuivende frontcameramodule ...
Heb maar even een screenshotje gemaakt in geval hij gaat editen![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Misschien zoek je Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX ?Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 00:21:
Je hebt gelijk, wist het ook niet zeker waar ik het moest melden. T was ook niet echt een mis moderatie eerder maar vond het wel zo .. tja... flamebait? Sorry als ik het totaal verkeerd vermeld heb, had ook teveel tabs open
Inmiddels is ernaar gekekenVerwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 23:54:
Kunnen jullie hier even wat mee aub -> Froggeriw in 'nieuws: Teardown toont werking uitschuivende frontcameramodule ...
Heb maar even een screenshotje gemaakt in geval hij gaat editen![]()
[afbeelding]
200 fish found!
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Persoonlijke mening, ik heb geen rol op de frontpage: kan dat niet aan de normale moderatie of Het kleine-mismoderatietopic deel XXIX worden overgelaten?
Ik help graag mee met zsm bannen van spammers, om verder misbruik te voorkomen en in het verlengde van wat ik op het forum doe, maar als veel reacties geen spam betreft dan denk ik te stoppen met lezen

[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 28-06-2018 10:43 ]
Reactie hier: Verwijderd in 'nieuws: Tesla haalt doelstelling van 5000 geproduceerde Model 3-...
En hier:
Verwijderd in 'nieuws: Proximus moet zijn glasvezelnetwerk openstellen voor con...
Die user is op oneindige vakantie gestuurd en de reacties zijn opgeruimd. Dank voor de melding.MaT schreef op maandag 2 juli 2018 @ 10:38:
[Verwijderde gebruiker] is een ordinaire spambot.
Reactie hier: Verwijderd in 'nieuws: Tesla haalt doelstelling van 5000 geproduceerde Model 3-...
En hier:
Verwijderd in 'nieuws: Proximus moet zijn glasvezelnetwerk openstellen voor con...
@Bor
Valt me op dat al haar 9 berichten in 1 minuut zijn gepost en dezelfde inhoud hebben, daar moet toch wel een geautomatiseerd filter voor te maken zijn?
[ Voor 18% gewijzigd door 418O2 op 02-07-2018 23:09 ]
Dit is in ieder geval weer opgeruimd.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dank voor het melden. Ik heb het eea opgeruimd.
Verwijderd in 'nieuws: Privacywaakhond waarschuwt dat 'uploadfilter' fundamente...
Lijkt me niet helemaal de bedoeling

[ Voor 53% gewijzigd door wildhagen op 04-07-2018 18:11 ]
Virussen? Scan ze hier!
Ook opgeruimd. Dank voor de meldingwildhagen schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 18:10:
[Verwijderde gebruiker]
Verwijderd in 'nieuws: Privacywaakhond waarschuwt dat 'uploadfilter' fundamente...
Lijkt me niet helemaal de bedoeling
Weer eentje.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Opgeruimd. Het account was al op slot gezet door een collega.
Dank voor de melding
Verwijderd
[Verwijderde gebruiker]
Mag modje zich over buigen
Verwijderd
Verwijderd in 'nieuws: Amerikaanse regering gaat in beroep tegen goedkeuring fus... -> was al weggehaaldVerwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 10:51:
Weet niet of het in de categorie spammer valt, maar begint het wel heel erg op te lijken?
[Verwijderde gebruiker]
Verwijderd in 'nieuws: Amerikaanse regering gaat in beroep tegen goedkeuring fus... -> gaat weer door met spammen?
edit: sorry, nieuwe spam van deze gebruiker is meteen weg na een refresh, lijkt alsof de mods er al bovenop zitten
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2018 11:04 ]
Dat is geen spam, maar een user die niet op een fatsoenlijke wijze kan communiceren op de FP:Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 10:51:
Weet niet of het in de categorie spammer valt, maar begint het wel heel erg op te lijken?
[Verwijderde gebruiker]
Verwijderd in 'nieuws: Gerucht: Samsung Galaxy S10 krijgt twee lenzen aan voorka...
Verwijderd in 'nieuws: Amerikaanse regering gaat in beroep tegen goedkeuring fus...
Verwijderd in 'nieuws: Amerikaanse regering gaat in beroep tegen goedkeuring fus...
Verwijderd in 'nieuws: Apple klaagt oud-medewerker aan die info over zelfrijdend...
Verwijderd in 'nieuws: Apple klaagt oud-medewerker aan die info over zelfrijdend...
Verwijderd
Gezien de comments inmiddels een -2 lijken te hebben gok ik dat een mod het ook als spam begon te zien. In ieder geval ongewenst genoeg om het weg te halen.PcDealer schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 11:06:
[...]
Dat is geen spam, maar een user die niet op een fatsoenlijke wijze kan communiceren op de FP:zelfrijdend...
Ik kan niet meer controleren aangezien jij in eerste instantie geen directe link aanbood. Maar spam is niet hetzelfde als een ongewenste reactie.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 11:13:
[...]
Gezien de comments inmiddels een -2 lijken te hebben gok ik dat een mod het ook als spam begon te zien. In ieder geval ongewenst genoeg om het weg te halen.
@Verwijderd ik was net bezig met de reacties weghalen, dus vandaar dat er een deel nog stond en een deel al weg was
200 fish found!
De sexverslaafde spammer is weer terug.
Virussen? Scan ze hier!
200 fish found!
Beter laat dan nooit.
[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 16-07-2018 01:44 ]
Lijkt gehacked gezien de eerdere reacties:
Verwijderd in 'gallery: Omni'
Verwijderd in 'reviews: Waar blijft de opvolger van jpeg? - De 'strijd' om een n...
[ Voor 53% gewijzigd door PcDealer op 18-07-2018 00:53 ]
2e reactie heeft ie leeg geedited, maar lijkt me een buitenlander die vertaal software gebruik. Ik steek de schuld naar MS....PcDealer schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 00:52:
Spammer in V&A [Verwijderde gebruiker] uit Kaboel. Jammer van de reageerders die niet een melding maken (kennelijk).
Lijkt gehacked gezien de eerdere reacties:
Verwijderd in 'gallery: Omni'
Verwijderd in 'reviews: Waar blijft de opvolger van jpeg? - De 'strijd' om een n...
Derde. Maar allee, het kan ook Vlaams zijn hè!SRich schreef op woensdag 18 juli 2018 @ 01:15:
[...]
2e reactie heeft ie leeg geedited, maar lijkt me een buitenlander die vertaal software gebruik. Ik steek de schuld naar MS....
De V&A beoordeling nu ook
Allemaal vreemde teksten en vreemde V&A advertenties?
[ Voor 13% gewijzigd door Shunt op 24-07-2018 07:56 ]
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
I'm not a spammer. Testing this website for security issues. Will remove these profiles in a few days.Shunt schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 07:56:
Volgens mij is @Anoniem: 1096949 en wellicht @Verwijderd en @Verwijderd een spam bot in training ? Vreemde posts op artikelen en random profiel?
Allemaal vreemde teksten en vreemde V&A advertenties?
Dit topic is primair bedoeld voor problemen op de frontpage.
Is er iets aan de hand op het forum? Rapporteer dan de reactie en open eventueel een topic in Schop een Modje.