Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
En verwijderd door m'n collega, thanx voor het melden.ChojinZ schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:56:
[Verwijderde gebruiker]
[ Voor 11% gewijzigd door Microkid op 06-02-2018 16:15 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Kunnen jullie trouwens ook IP-adressen bannen? Zou het wel een stuk moelijker maken om te spammen.
[ Voor 42% gewijzigd door Militia Pilot op 07-02-2018 14:42 ]
Uiteraard. Daar is reeds antwoord over gegeven.DeMwoan schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:41:
[Verwijderde gebruiker]
Kunnen jullie trouwens ook IP-adressen bannen? Zou het wel een stuk moelijker maken om te spammen.
Die is opgepakt. Dank voor de meldingDeMwoan schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 14:41:
[Verwijderde gebruiker]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ook die heb ik aangepakt. Dank voor de melding
[ Voor 98% gewijzigd door Meg op 07-02-2018 17:07 ]
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Here is my story:
I have made this Tweaker *knip*
2 times a full set of custom made cables for his PC. The first time everything went fine, but the second time he asked me if I could give him a bit of time to pay for my work and only pay the part of the cables. I was wait 3 month for him and he promised multiple times he will pay. He is not replying to my messages anymore and no payment ofcourse. I would suggest to avoid buying or selling anything this guy.
[ Voor 7% gewijzigd door Cloud op 08-02-2018 08:55 ]
200 fish found!
For future reference: this feedback topic is not intended for problems with buying/selling to/from other Tweakers. If you are in this situation again, you can open a topic in V&A Feedback which is specifically meant for help with that. But first I'd follow @Zeehond his advice on this
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
McOrmick in 'nieuws: 'Broncode van iBoot-bootloader voor iOS 9 verschijnt op ...
Linkjes naar auteursrechtelijk beschermd materiaal lijkt me niet de bedoeling?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
@fsfikke @Markimoo
Gelieve dit topic voor alleen spammers op de frontpage te gebruiken.
Bedankt voor het melden, al is het dan het verkeerde topic ;-)
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd in 'nieuws: TU/e ontwikkelt 'circulaire' auto voor carsharing'
[ Voor 60% gewijzigd door Anonymoussaurus op 08-02-2018 19:02 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Die spammer is naar de eeuwige jachtvelden gestuurd.
Dank voor de melding
In welk topic zijn we wel bij het juiste adres?Cloud schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 11:27:
Ik heb een link weggehaald en ik zie dat een collega de andere link al weggemoffeld heeft.
Bedankt voor het melden, al is het dan het verkeerde topic ;-)
Omdat ik niet weet waar:
OrangeTux in 'nieuws: 'Broncode van iBoot-bootloader voor iOS 9 verschijnt op...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Al weg.ChojinZ schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:15:
[...]
In welk topic zijn we wel bij het juiste adres?
Omdat ik niet weet waar:
OrangeTux in 'nieuws: 'Broncode van iBoot-bootloader voor iOS 9 verschijnt op...
't Is geen spam, 't is geen mismod... Je mag er gewoon een eigen nieuw topic voor aanmaken de volgende keer.ChojinZ schreef op donderdag 8 februari 2018 @ 23:15:
[...]
In welk topic zijn we wel bij het juiste adres?
Omdat ik niet weet waar:
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Edit: Ja dus. Bedankt @Dirk.
[ Voor 4% gewijzigd door Meg op 09-02-2018 08:54 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
https://support.google.com/analytics/answer/2938246?hl=nlDirk schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 21:52:
Die bol.com referral is weg, van die ander heb ik geen idee wat het is...
Minder moeite dan deze hele tekst...Dirk schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 22:59:
Oftewel, het verteld waarschijnlijk dat het linkje oorspronkelijk van een zoekopdracht afkomstig is. Daar ga ik niets aan doen, dergelijke referrals worden per ongeluk geplaatst en brengen de gebruiker niets op. Ook andere partijen hebben er bar weinig aan, dus aanpakken is verspilde moeite.
Oanalaiaha in 'downloads: Home Assistant 0.63'
[ Voor 3% gewijzigd door Vorkie op 11-02-2018 15:11 ]
Goed gespot. Ik heb het eea opgeruimd incl de user. Dank voor de melding.
ookal staat het in SeM...
Spammer is back in town.
Virussen? Scan ze hier!
nieuws: HMD brengt Android 8.1 uit voor Nokia 8-smartphone
direct verwijderen.
On it!
En weg
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Weer back in town onze lieve spamster.
Virussen? Scan ze hier!
En weg. Dank voor de meldingwildhagen schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:23:
[Verwijderde gebruiker]
Weer back in town onze lieve spamster.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dan ga je misschien ook gebruikers verbannen zonder kwade bedoeling?Fiber schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 15:57:
Wellicht een automatische ban doen op namen van vier of vijf lettergrepen of meer...
Verwijderd in 'nieuws: Politie houdt actie tegen vermeende gebruikers Hansa...
Spam. Maar dan anders. Voor de variatie.
Virussen? Scan ze hier!
Opgeruimd, dank voor de melding.wildhagen schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 18:17:
[Verwijderde gebruiker]
Verwijderd in 'nieuws: Politie houdt actie tegen vermeende gebruikers Hansa...
Spam. Maar dan anders. Voor de variatie.
Verwijderd
Jongens, ik weet het, je houdt van vulgaire meisjes
Hoe zit het met online-communicatie met hen zonder grenzen? Hier XXXXXX vind je geile echte meisjes uit verschillende landen.
nieuws: Speciaal Indiaas teken laat Messages en WhatsApp op iOS en macOS crashen
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2018 21:50 ]
200 fish found!
Lijkt me vrij duidelijk
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Verwijderd
Techrvw maakt in meerdere reacties op een nieuwsartikel verwijzingen naar zijn eigen website:
- Techrvw in 'reviews: Goedkope bluetooth-oordoppen - De onderkant van de west...
- Techrvw in 'reviews: Goedkope bluetooth-oordoppen - De onderkant van de west...
Kijk je naar de gegevens in het profiel van Roboafca, dan matcht zijn voor en achternaam met de registratie van de website eigenaar volgens https://www.whois.com/whois/techrvw.com .
Lijkt me iemand die gewoon enthousiast is over zijn hobby, anderzijds is het wel een soort reclame maken voor je eigen website. In hoeverre is dit wel of niet gewenst?
Spamster is weer back in town!
Virussen? Scan ze hier!
Daar is onze lieve spamster weer....
Virussen? Scan ze hier!
Die is even terug al opgeruimd. Dank voor de meldingwildhagen schreef op zaterdag 17 februari 2018 @ 16:47:
[Verwijderde gebruiker]
Daar is onze lieve spamster weer....
Opgeruimd. Dank voor de melding_JGC_ schreef op zondag 18 februari 2018 @ 22:52:
[Verwijderde gebruiker]
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Zo jammer dat ze perse deze site moeten hebben.
Edit: Rminalaine in 'reviews: Stuart Russell: ai-community moet volwassen worden op...
Edit 2: Rminalaine in 'nieuws: Bedrijf achter Turing Phone gaat door met telefoons on...
[ Voor 49% gewijzigd door Militia Pilot op 19-02-2018 14:09 ]
Meerdere comments en nou niet echt een bericht wat hier thuishoort
pokvful in 'nieuws: Vacatures wijzen op komst eigen hardware van Spotify'
Daar is actie op ondernomen. Dank voor de melding.DeMwoan schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:32:
Ik weet niet of deze ook telt?
pokvful in 'nieuws: Vacatures wijzen op komst eigen hardware van Spotify'
Maar deze weer niet? inf3rno89 in 'nieuws: Delft Hyperloop onthult Atlas-launcher en -pod voor dee...
Ze hadden dezelfde inhoud namelijk geloof ik.
Verwijderd
Verwijderd in 'nieuws: ARM presenteert 'simkaart' in soc'
[Verwijderde gebruiker]
Verwijderd
Die bot spamt wel meer gallery: OnettyanneVerwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 20:47:
Spammer, duidelijk
[Verwijderde gebruiker]
Waarom zou je dat uberhaupt doen? Alsof iemand naar die site gaat.Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 20:49:
[...]
Die bot spamt wel meer gallery: Onettyanne
Die is inmiddels opgepakt door een collega. Dank voor de meldingVerwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 20:47:
Spammer, duidelijk
[Verwijderde gebruiker]
Verwijderd
thijsjow schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 20:50:
[...]
Waarom zou je dat uberhaupt doen? Alsof iemand naar die site gaat.

Ik zag het, terwijl ik net een topic had aangemaakt op een andere plek. Die mag dan ook verwijderd worden/slotje erop al gebeurd, ik loop net steeds een minuut achter de feiten aan, haha (en de volgende keer post ik het hier, nu weet ik waar)Bor schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 20:55:
[...]
Die is inmiddels opgepakt door een collega. Dank voor de melding
[ Voor 8% gewijzigd door LankHoar op 21-02-2018 20:57 ]
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Is account [Verwijderde gebruiker]
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Opgeruimd, dank je.Ger schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 16:27:
Verwijderd in 'nieuws: Snapchat brengt tool voor maken eigen Lens uit in ...
Is account [Verwijderde gebruiker]
Hier ook
Callorenda in 'nieuws: Nederlandse fabrikant presenteert 5-in-1 usb-c-hub'
[ Voor 46% gewijzigd door diefightdie op 22-02-2018 16:50 . Reden: Juiste link ]
Callorenda dus.
[edit]
Oh, is al gemeld...
En dit:
https://tweakers.net/nieu...ction=11209735#r_11209735
(Account maar gelijk verwijderen?)
[ Voor 24% gewijzigd door iCore op 22-02-2018 16:57 ]
Don't let perfect be the enemy of good.
Heeft meerdere spamposts: [Verwijderde gebruiker]
[ Voor 19% gewijzigd door WhatsappHack op 23-02-2018 14:43 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Opgeruimd, dank voor het meldenWhatsappHack schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 14:42:
Verwijderd in 'nieuws: Android P lijkt een donkere modus te krijgen'
Heeft meerdere spamposts: [Verwijderde gebruiker]
Het account is opgepakt. De reacties verdwijnen spoedig.Verwijderd schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 10:55:
[Verwijderde gebruiker]
[Verwijderde gebruiker]
[ Voor 14% gewijzigd door Luinwethion op 27-02-2018 15:44 ]
promoot sexsite in
nieuws: Qualcomm komt met Snapdragon 700-socs voor smartphones
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Verwijderd in 'nieuws: Google maakt Hangouts Chat breed beschikbaar voor G Su...
[ Voor 72% gewijzigd door Anonymoussaurus op 28-02-2018 20:04 ]
Gordonnara , met een sexclub ... totaal andere doelgroep ...
[Verwijderde gebruiker]
Formerly known as Ragdoll
[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 28-02-2018 21:01 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Geen probleem, liever een melding te veel dan te weinigRoom42 schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 21:00:
Gordonnara in 'nieuws: Purism voorziet Librem-laptops van firmware- en OS-ver... Sexclub
edit:Ah, die was al weg. Excuses
Verwijderd
Enquete zonder toestemming gespot [slimme deurbel]
[ Voor 60% gewijzigd door Bor op 01-03-2018 15:51 . Reden: spam quote verwijderd ]
Dit topic is primair bedoeld voor problemen op de frontpage.
Is er iets aan de hand op het forum? Rapporteer dan de reactie en open eventueel een topic in Schop een Modje.