Ben benieuwd zo..... skyrim.
Jullie zeiken wel als een stel oude wijven zeg. Boeiend dat anderen hem al kunnen spelen, trek je er gewoon niks van aan of download hem zelf ook.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik heb ook al gezondigd hoor..., maar niet met deze game!
Wel slechte zet van Brethesda om het op deze manier aan te pakken vind ik persoonlijk.
Wel slechte zet van Brethesda om het op deze manier aan te pakken vind ik persoonlijk.
Die consoles zijn volgens mij voor de gewone jongen wel goed dichtgetimmerd. Gewone jongens nemen niet voor niks een console. Dat is spelletje erin en het speelt.anandus schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:21:
[...]
Ik weet niet hoe dat werkt met illegale spelletjes tegenwoordig, maar lijkt me van niet.
Of ik ben gewoon te oud geworden en slecht op de hoogte...
TomAtTweakers schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:21:
Daarnaast heb ik nog steeds erg de indruk dat - voor wie de kaart gezien heeft - het enorm grote toendragebied links van Whiterun echt een saai stuk spelwereld gaat worden. Dat terwijl ik persoonlijk de spelwereld één van de belangrijkste aspecten vind van RPG's.
spoiler:
Dat valt gelukkig redelijk mee. Het gebied zit vol met kampen en forten en het is ook vrij heuvelig. Het is zeker niet het meest interessante stuk, maar de vallei is perfect voor gevechten met draken.
25 euro betalen aan een handyman en die fixed het voor jeVerstekbakker schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:24:
[...]
Die consoles zijn volgens mij voor de gewone jongen wel goed dichtgetimmerd. Gewone jongens nemen niet voor niks een console. Dat is spelletje erin en het speelt.
Ik begreep je post verkeerd, maar dagen voordat het spel in de winkel lag was het spel al te krijgen in het piratencircuit.Verstekbakker schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:24:
[...]
Die consoles zijn volgens mij voor de gewone jongen wel goed dichtgetimmerd. Gewone jongens nemen niet voor niks een console. Dat is spelletje erin en het speelt.
Wat dat betreft heeft Steam zichzelf wel bewezen
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
En dan gebanned worden voor online spelen en met BF3 alleen de single player (DionYx schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:25:
[...]
25 euro betalen aan een handyman en die fixed het voor je

Neeeeh... Toch? Voor mij hoeft het allemaal niet hoor, ik heb er het geld voor en doe niet graag zaken met handymens.
Zojuist op Fok!:
http://frontpage.fok.nl/n...slachtoffer-van-hack.html
http://frontpage.fok.nl/n...slachtoffer-van-hack.html
Gabe Newel, eigenaar en oprichter van Valve, heeft laten weten dat Steam de dupe is geworden van een hack. Nadat eerder al bekend werd dat het forum van Steam gehackt waren is de service zelf nu ook de pineut.
In een verklaring laat Newel weten dat hackers zich toegang hebben weten te verschaffen tot een database waarin creditcardnummers en persoonlijke informatie in opgeslagen stond. Dit is gebeurd nadat afgelopen zondag het forum van Steam aangevallen is.
[ Voor 70% gewijzigd door Gwildor op 11-11-2011 00:28 ]
Dus de 'schuld' dat dit mogelijk is, ligt bij een systeem als Steam? Pre-downloads etc?anandus schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:26:
[...]
Ik begreep je post verkeerd, maar dagen voordat het spel in de winkel lag was het spel al te krijgen in het piratencircuit.
Wat dat betreft heeft Steam zichzelf wel bewezen
ik heb al helemaal geen zin meer.
ik ga zo slapen.
wie weet morgenmiddag ofzo.
is het 11-11-11- kan je het nog niet spelen.
mijn wraak zal zoet zijn over 5 jaar voor Bethesda.
focking shit. enthousiast en alles, mag je nog een uur wachten.
wereldwijde klok is a biatch.
beetje de moraalridder zitten uithangen en vervolgens gewoon in je gezicht worden uitgelachen. pff.
ik ga slapen.
morgen weer een dag.
iedereen heel veel plezier met het spelen straks!!!
ik ga zo slapen.
beetje de moraalridder zitten uithangen en vervolgens gewoon in je gezicht worden uitgelachen. pff.
ik ga slapen.
morgen weer een dag.
Dat is ook de reden dat ik mijn Xbox heb verkochtVerstekbakker schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:27:
[...]
En dan gebanned worden voor online spelen en met BF3 alleen de single player ( :F! ) kunnen spelen?
Neeeeh... Toch? Voor mij hoeft het allemaal niet hoor, ik heb er het geld voor en doe niet graag zaken met handymens.
Volgens mij ligt dat toch echt aan SteamXunFar schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:29:

Nee, ik bedoel dus dat de PC pas na release in het circuit kon komen, vanwege Steam, terwijl consoles een tijdje voor release al in het circuit te vinden waren.Verstekbakker schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:28:
[...]
Dus de 'schuld' dat dit mogelijk is, ligt bij een systeem als Steam? Pre-downloads etc?
Naar dit gaat nauwelijks meer over Skyrim dus ik houd erover op
Prima, zolang ze maar niet de interne klok achteruit zetten
Hier een video van mij, in stereo3D. Kan je kijken door scheel te kijken of een rood/blauw brilletje op te zetten.
Ik ram op Z wat volgens de keybindings shout zou moeten zijn, maar er gebeurt helemaal niets. Wat doe ik fout? Thnx
| system specs |
kwestie van nog 19 minuten geduld hebben!BuGGeD schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:40:
Bah, kan nog niet spelen, iemand anders hetzelfde probleem?
ik zou steam maar ff mailen hoor..BuGGeD schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:40:
Probeer het over 18 min nog eensBuGGeD schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:40:
Steam geeft al dagenlang aan dat de game op 11-11-'11 om 01:00 uur geunlocked wordt. Er is altijd afgeteld naar dat moment en niet naar 11-11-'11 00:00 uur. Ook op bijvoorbeeld Twitter heeft Bethesda dit duidelijk aangegeven. Ik begrijp je frustratie maar het is toch echt een kwestie van zelf niet goed ingelezen/gekeken.XunFar schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:29:
ik heb al helemaal geen zin meer.
ik ga zo slapen.
ik ga slapen.
morgen weer een dag.
Maar XunFar, zoals je kan zien ben je niet de enige die moeite heeft met lezen.BuGGeD schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:40:
Oke 19Hydrosine schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:41:
[...]
kwestie van nog 19 minuten geduld hebben!
ride277 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:40:
Ik ram op Z wat volgens de keybindings shout zou moeten zijn, maar er gebeurt helemaal niets. Wat doe ik fout? Thnx
spoiler:
Heb je de quest van de Jarl van Winterhold al gehad (Dragon Rising)?
Rood Blauw helpt niet zo, als die techniek niet gebruikt wordt. Als ik 3D kijk met mijn ogen net als die stereogrammen dan zie ik 3 beelden en de middelste is iets 3D, maar wel gebrekkig.Infinchible schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:31:
Hier een video van mij, in stereo3D. Kan je kijken door scheel te kijken of een rood/blauw brilletje op te zetten.
[video]
Nee dank je voor de hulp!Gwildor schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:42:
[...]
spoiler:Heb je de quest van de Jarl van Winterhold al gehad (Dragon Rising)?
| system specs |
Hmm, waarom ken ik een stel zuiderburen die al wel kunnen spelen op steam?TomAtTweakers schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:42:
[...]
Maar Steam geeft al dagenlang aan dat de game op 11-11-'11 om 01:00 uur geunlocked wordt. Er is altijd afgeteld naar dat moment en niet naar 11-11-'11 om 00:00 uur. Ook op bijvoorbeeld Twitter heeft Bethesda dit duidelijk aangegeven. Ik begrijp je frustratie maar het is toch echt een kwestie van zelf niet goed ingelezen/gekeken.
[...]
Maar XunFar, zoals je kan zien ben je niet de enige die moeite heeft met lezen.
Anyway, had moeten lezen, maar als je em 2 dagen in huis hebt duurt het al zo lang....
Ik dacht dat het aan mij lag. Speciaal m'n ADE Goldfish brilletje uit de prullenbak gevist maar ik zie het ook niet echt...Bulls schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:42:
[...]
Rood Blauw helpt niet zo, als die techniek niet gebruikt wordt. Als ik 3D kijk met mijn ogen net als die stereogrammen dan zie ik 3 beelden en de middelste is iets 3D, maar wel gebrekkig.
Zo'n gevoel heb ik ook wel een beetjeJulio-K schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:43:
WTF lijkt oud en nieuw wel..
Nog 16!
Het is wel iets beter in 3D als je hem op 1080p zet en dan fullscreen. Maar het komt bij lange na nog niet in de buurt wat je ziet met 3Dvision. Dat is wel heel vet! De youtube conversie helpt daarbij natuurlijk ook niet echt mee.Bulls schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:42:
[...]
Rood Blauw helpt niet zo, als die techniek niet gebruikt wordt. Als ik 3D kijk met mijn ogen net als die stereogrammen dan zie ik 3 beelden en de middelste is iets 3D, maar wel gebrekkig.
Oud en nieuw doet me al jaren niks meer eigenlijk. Ja toen ik 16 was en met vuurwerk buiten liepJulio-K schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:43:
WTF lijkt oud en nieuw wel..
Wel erg jammer dat als je thuis komt na een lange dag en dan moet lezen dat het feest pas om 1 uur begint. En al helemaal die negatieve reacties op de interface... misschien toch maar kijken naar zo'n xbox360 controller.
Edit voor hieronder.
Twitter doet ik niet aan tenzij ik toevallig in link krijg met nuttige informatie(99.999% is troep)... Steam pre-load heb ik expres niet gedaan omdat ik de installer wou zien maar waarschijnlijk is dat zo'n saai steam ding
[ Voor 20% gewijzigd door themace op 11-11-2011 00:50 ]
spoiler:
Damn, zit vast in een grot met een puzzel:
The first fears all, The second fears none.
The third eats what it can, Preferably number one.
The fourth fears the second, but only when alone.
Het gaat om een vos, beer, slang en een wolf. In die volgorde heb ik het geprobeerd, maar die werkt niet. Iemand een (beter) idee?
Het gaat om een vos, beer, slang en een wolf. In die volgorde heb ik het geprobeerd, maar die werkt niet. Iemand een (beter) idee?
Ging iemand trouwens nog een nieuw topic openen om 1:11?
Ik zie een beetje op tegen die draak battles, lijkt me weer iets verplicht, net als in Oblivion die Gates waren. Een paar zijn leuk maar op den duur begint het echt een grind te worden.TomAtTweakers schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:21:
Nou, 11-11-'11 is dan eindelijk aangebroken!
Ik baal er echt van dat Bethesda niet de moeite heeft genomen om de interface even aan te passen voor de pc. Vanwege dit soort praktijken kan ik goed begrijpen dat pc-gamers zich totaal niet meer serieus genomen voelen (en daardoor dus gaan piraten of in ieder geval de pc-versie van games links laten liggen).
Daarnaast heb ik nog steeds erg de indruk dat - voor wie de kaart gezien heeft - het enorm grote toendragebied links van Whiterun echt een saai stuk spelwereld gaat worden. Dat terwijl ik persoonlijk de spelwereld één van de belangrijkste aspecten vind van RPG's.
MAAR die ergernis en twijfels leg ik nu naast me neer want ik wil gaan genieten van wat waarschijnlijk een van mijn favoriete games aller tijden gaat worden!
Ik heb echt enorm veel zin om op avontuur te gaan, dingen te ontdekken, quests te volbrengen, noem maar op. Kom maar op met Skyrim!
jezus wat een sensatiebericht zeg. Dit is geen tweede lek zoals het bericht doet voorkomen, maar gewoon nieuwe bevindingen voortkomend uit het onderzoek naar de eerdere hack van het forum. Er is trouwens.een apart topic op dit forum ergens over het bericht van Gabe..
Lag jij niet al in bed?anandus schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:45:
Ging iemand trouwens nog een nieuw topic openen om 1:11?
weet ik allemaal wel, al gelezen. hoef je mij echt niet op te wijzen vriend.TomAtTweakers schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:42:
[...]
Steam geeft al dagenlang aan dat de game op 11-11-'11 om 01:00 uur geunlocked wordt. Er is altijd afgeteld naar dat moment en niet naar 11-11-'11 00:00 uur. Ook op bijvoorbeeld Twitter heeft Bethesda dit duidelijk aangegeven. Ik begrijp je frustratie maar het is toch echt een kwestie van zelf niet goed ingelezen/gekeken.
[...]
Maar XunFar, zoals je kan zien ben je niet de enige die moeite heeft met lezen.
het is alleen zo, tja, hoe zal ik dat zeggen? gewoon.
zit al sinds dinsdag naar dat steam te kijken en me op te winden.
tuurlijk, je zou zoveel factoren de schuld kunnen geven. niet lezen, winkels die de game te vroeg verkopen, hackers, mensen die de game downloaden zonder er iets voor te betalen, etc....
het is gewoon focked up. heeft weinig met niet lezen te maken. want juist ik lees alles. ik hou van lezen. ik ben er verzot op. naast games is dat mijn hobby. en schrijven vind ik ook grandioos.
Nog steeds
Wat een heerlijk spel zeg!
vind alleen dat de UI soms wat tegen werkt bijv. met het toe kennen van spells en wapens aan een bepaalde hand (flames wil alleen maar rechts)
vind alleen dat de UI soms wat tegen werkt bijv. met het toe kennen van spells en wapens aan een bepaalde hand (flames wil alleen maar rechts)
Nog 10 minuten Tweakertjes!!! Have Funn !!!
Om 1:11 is er niemand meer in dit topic heanandus schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:48:
[...]
Nog steedsAnders had ik dat topic wel gemaakt, maar gaat zo kut met telefoon
Oh ik keek het filmpje op het forum niet op youtube zelf, had de 3D functie van YT nog niet gezien eerder haha.Infinchible schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:45:
[...]
Het is wel iets beter in 3D als je hem op 1080p zet en dan fullscreen. Maar het komt bij lange na nog niet in de buurt wat je ziet met 3Dvision. Dat is wel heel vet! De youtube conversie helpt daarbij natuurlijk ook niet echt mee.
Helaas heb ik geen brilletje liggen om te testen.
Nog ff een biertje uit de koelkast gepakt.. en klaar ervoor! 10 min.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
ik wel, aangezien ik genen preload gedaan heb zal de installer dan nog aan het draaien zijnDionYx schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:49:
[...]
Om 1:11 is er niemand meer in dit topic he
Echt he, veel succes en plezier, heb wel wat beters te doen danDionYx schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:49:
[...]
Om 1:11 is er niemand meer in dit topic he
Ok, nevermind, heb de goede volgorde al gevonden. Vind alleen dat mn eerste poging veel beter klopte :\. Maar jullie in ieder geval veel plezier vannacht, ik ga zo naar bedmat.hi.as schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:45:
spoiler:Damn, zit vast in een grot met een puzzel:
Verwijderd
mat.hi.as schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:45:
spoiler:Damn, zit vast in een grot met een puzzel:
spoiler:
ben er nog niet geweest, maar zou het niet eerder slang, beer, vos en dan wolf zijn?
anyway gl
anyway gl
post net een minuut te laat haha, anyways gn
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2011 00:53 ]
3d functie van youtubeBulls schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:42:
[...]

ondertussen ben ik vergeten wat het wasVerwijderd schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:52:
[...]spoiler:post net een minuut te laat haha, anyways gnben er nog niet geweest, maar zou het niet eerder slang, beer, vos en dan wolf zijn?
anyway gl
spoiler:
Komen namelijk lastige vijanden na
, maar het begin met een slang inderdaad. Nog nooit een vos een slang zien eten :\
Ik denk dat we hier allemaal om 1:11 aan het zeuren zijn over hoe lang het decrypten duurt
Alsof je aan het wachten bent op het nieuwe jaar. Mocht je in de omgeving van Arnhem een paar vuurpijlen horen dan weet je dat ik dat ben
Nog 4 minuten, nu maar hopen dat ie het meteen doet!
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Hahaha, +1Hydrosine schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:56:
Ik denk dat we hier allemaal om 1:11 aan het zeuren zijn over hoe lang het decrypten duurt
Maar toch, vind het het wel lachen met jullie zo, lijkt net nieuwjaar, héérlijk.
Tuurlijk had ik hem al kunnen spelen, met de hulp van VPN of Razor, maar toch heeft dit iets.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
jdh009 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:57:
Alsof je aan het wachten bent op het nieuwe jaar. Mocht je in de omgeving van Arnhem een paar vuurpijlen horen dan weet je dat ik dat ben![]()

Veel Succes iedereen! Dat de bits en bytes julllie gunstig mogen zijn.
Mijn reactie kwam misschien een beetje arrogant over. Dat was een kwestie van frustratie: iets te veel dit topic bijgehouden de afgelopen dagen en daarom dus wel 100 keer de vraag gelezen of Skyim om 1 uur gereleased wordt. Excuses daarvoor.XunFar schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:47:
weet ik allemaal wel, al gelezen. hoef je mij echt niet op te wijzen vriend.
het is alleen zo, tja, hoe zal ik dat zeggen? gewoon.
zit al sinds dinsdag naar dat steam te kijken en me op te winden.
tuurlijk, je zou zoveel factoren de schuld kunnen geven. niet lezen, winkels die de game te vroeg verkopen, hackers, mensen die de game downloaden zonder er iets voor te betalen, etc....
het is gewoon focked up. heeft weinig met niet lezen te maken. want juist ik lees alles. ik hou van lezen. ik ben er verzot op. naast games is dat mijn hobby. en schrijven vind ik ook grandioos.
Het is goed voor mij dat het er bijna op zit.
Jaren geleden dat ik braaf de minuten aan het aftellen ben tot release... 
Wat ik als eerste ga doen? (ja, na de tutorial)
Op zoek naar the Dark Brotherhood!

Wat ik als eerste ga doen? (ja, na de tutorial)
Op zoek naar the Dark Brotherhood!
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Doet de buurman exact hetzelfde, awkward....DionYx schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:58:
[...]
Laten we over 2 minuten allemaal de ramen opengooien en roepen: Gelukkige SKYYYRIMMMMM
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Have fun, ben er al 3 dagen druk mee bezig heerlijke game!
Nu perongeluk op 'locale content verwijderen' drukken
.
Ik blijf op f5 met jullie drukken xD geweldig.
Verwijderd
Hahah, tzal je maar gebeurenInfinchible schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:59:
Nu perongeluk op 'locale content verwijderen' drukken.
Gelukkig Skyrimmmm!
hmmm. moet je steam eerst rebooten of doet ie het vanzelf?
Happy skyrim allemaal 
Moge jullie cpu snel decrypten!
Moge jullie cpu snel decrypten!
gebeurt nog niets..?
ah toch wel. ! restart van steam helpt
ah toch wel. ! restart van steam helpt
[ Voor 52% gewijzigd door mosmans op 11-11-2011 01:00 ]
Na een Steam reboot is hij decoding. Loopt goed. Tot ziens!
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Restart Steam jongens.
Dan "Decrypting game files"
Dan "Decrypting game files"
Duurt lang.....
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Ontgrendeling, hier ook 34%....
I pitty the fools who took my game-station.....
Zo, wekkertje net afgegaan. Even kunnen opladen voor Skyrim. Installatie loopt. Nu de koffie aanzetten
Lucky bastard. 17%:(Infinchible schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 01:01:
OMG I'm going in! Cya guys!
hier ook bezig, have fun all
Gelukkig Skyrim!
Gelukkig Skyrim!
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
en over een uur zitten we hier allemaal vast bij dezelfde puzzel? xD
Is er na het decrypten nog een update of kun je dan spelen?
Yes, koffie goed plan ik ook even.bcd87 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 01:01:
Zo, wekkertje net afgegaan. Even kunnen opladen voor Skyrim. Installatie loopt. Nu de koffie aanzetten
Dit topic is gesloten.
Let op:
De beveiliging in Steam die het onmogelijk maakt het spel vóór 11-11-11 te spelen zit er niet voor niets in. Het is hier dan ook niet toegestaan om over het omzeilen van deze beveiliging te praten!
De beveiliging in Steam die het onmogelijk maakt het spel vóór 11-11-11 te spelen zit er niet voor niets in. Het is hier dan ook niet toegestaan om over het omzeilen van deze beveiliging te praten!