NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
GTA:SA had meer het probleem dat het vanaf een DVD gelezen moest worden, die medium staan er niet bepaald bekend om dat ze snel zijn. Tegenwoordig kunnen we gelukkig een groot deel data naar onze HDD kopieren, zodat de laadtijden veel lager zijn.SacreBleu schreef op maandag 09 september 2013 @ 23:43:
[...]
Dat zul je, helaas, altijd blijven hebben in dit soort spellen. Tenzij we ergens in 2130 computers hebben gemaakt die elk voertuig individueel kunnen "volgen", kortom, alles is al gespawnd.
Wat ik persoonlijk vele malen vervelender vind - dit gebeurt in Saint's Row IV - is dat auto's die in plain sight zijn gewoon verdwijnen! Teh fok! Serieus, wil je een auto jatten vervaagd dat voertuig gewoon voor je ogen!
In GTA IV heb ik hier nauwelijks last van gehad. Wel viel het mij op dat als ik bijvoorbeeld om een sport auto zocht die wat moeilijker te vinden zijn dan normale auto's dan kwam ik die haast niet tegen, maar zodra ik er in één rijd dan kwam ik ze om de haverklap tegen.
[ Voor 78% gewijzigd door rjpurk op 09-09-2013 23:53 ]
Verwijderd
Edit: ShowteXx toegevoegd.
Voor de Crew leden die het formulier nog niet ingevuld hebben: https://docs.google.com/d...ZFlCF8yk/edit?usp=sharing
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2013 23:56 ]
Social Club nickname is: ShowteXxVerwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 23:53:
Nog steeds 5 luitenanten nodig voor de Crew. Stuur me even een bericht met je Socialclub naam, dan geef ik je die functie.
Ik speel op de PS3
Wat houd dat in? Ik wil nog steeds joinen maar komt er niet van steeds.Verwijderd schreef op maandag 09 september 2013 @ 23:53:
Nog steeds 5 luitenanten nodig voor de Crew. Stuur me even een privé bericht met je Socialclub naam, dan geef ik je die functie.
Edit: ShowteXx toegevoegd.
Voor de Crew leden die het formulier nog niet ingevuld hebben: https://docs.google.com/d...ZFlCF8yk/edit?usp=sharing
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
http://www.rockstargames....ing-crew-hierarchies.htmlDonstil schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 00:04:
[...]
Wat houd dat in? Ik wil nog steeds joinen maar komt er niet van steeds.
Oke duidelijk.
Ik doe mee.
Donstil op SocialClub (net aangemaakt).
Donstil-NL op PSN
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
.......................................
Mocht je te laat een aanmelding verstuurd hebben en kom je dus niet meer in aanmerking, kun je alsnog de post bemachtigen door ingame te laten zien wat je waard bent. Het kan dus zijn dat je nu een post bezit, maar deze later kwijtraakt. Dit ligt volledig aan hoe je ingame bezig bent
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2013 01:14 ]
Zal me best doenVerwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 01:10:
Alle posts voor luitenant zijn bezet. Nu starten de aanvragen voor REPRESENTATIVES, hier zoek ik er 15 voor.
Mocht je te laat een aanmelding verstuurd hebben en kom je dus niet meer in aanmerking, kun je alsnog de post bemachtigen door ingame te laten zien wat je waard bent. Het kan dus zijn dat je nu een post bezit, maar deze later kwijtraakt. Dit ligt volledig aan hoe je ingame bezig bent
wijze woorden
Ik al 2 keer niet van de 6 pre-orders. Maar ja, risico he van een postorderbedrijf. PostNL moet ook meewerken.Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 07:56:
Van Bol.com heb ik 100% van mijn preorder games op de releasedag op mijn matje gehad.
Heb hem trouwens nu ook gewoon bij Bol besteld.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Heb hem besteld voor de xbox360, gisteren toch maar even achteraan gemaild om het zeker te weten, wat blijkt: Stond voor de PS3 gepreordert.. gelijk aangepast.
Ik krijg hem dinsdag avond, ofja ik ga hem dan ophalen.
Hier ook bol.com , zie hem wel verschijnen.OMD schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 08:12:
[...]
Ik al 2 keer niet van de 6 pre-orders. Maar ja, risico he van een postorderbedrijf. PostNL moet ook meewerken.
Heb hem trouwens nu ook gewoon bij Bol besteld.
Wat een zin
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Oké dan, nu happened er wel ietsPBP schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 11:34:
GTAforums/instagram. Zijn display boxes, dus exclusief de game. Dus er 'happened' helemaal niks

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Ik heb in je document de rangen er even bij vermeld.Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 01:10:
Alle posts voor luitenant zijn bezet. Nu starten de aanvragen voor REPRESENTATIVES, hier zoek ik er 15 voor.
Betekend dat dat je altijd met een DVD in de drive moet spelen, die dus ook continue gebruikt wordt (m.a.w. herrie van een spinnende driveshameblaster schreef op maandag 09 september 2013 @ 23:29:
For Xbox 360, Grand Theft Auto V will ship on two discs; Disc 1 will be used for a one-time mandatory install and Disc 2 will be used to play the game. After the install, players will be able to enjoy both Grand Theft Auto V and Grand Theft Auto Online without any need to switch discs.
Zou inderdaad heel fijn zijn als je beide disks gewoon op de HDD kan installen..RonaldMcDonald schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:42:
[...]
Betekend dat dat je altijd met een DVD in de drive moet spelen, die dus ook continue gebruikt wordt (m.a.w. herrie van een spinnende drive)? Of zou je DVD2 ook naar de HDD kunnen kopieren zodat deze alleen gelezen wordt bij het starten van de game?
Inderdaad, even de instellingen van je internet aanpassen/netwerkkabel eruit zodat je geen verbinding meer hebt; dan lekker spelen totdat het officieel gezien 'mag'.Yerap schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:33:
Hmm als er een manier is om het spel eerder te spelen stap ik er echt wel in, dan maar een paar dagen geen internet op de PS3
Ik heb besteld bij Gamedumper; reviews gaven aan dat er ook wel eens een pakketje wat eerder kwam dan de releasedatum. Ik hoop dan op vrijdag/zaterdag, maar als ie dinsdag in de brievenbus beland is het ook prima
Nederlandse PS5 clan / 30+
Moet helaas de hele dag stage lopen en heb dus maar weinig tijd om te spelen (:

Ben wel super benieuwd naar de game!
Van harte gefeliciteerdPurpleBlue schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:15:
Ik heb net een dochter![]()
, dus zal hem later aanschaffen (Special edition), daar ik nu toch geen tijd heb
Ben wel super benieuwd naar de game!
Ik wil het ook niet eens weten hahaha. Ik ga stuk!
Ik denk dat we het mooiste wel gehad hebben qua trailers, de gameplay trailer en online trailer waren voor ons GTA junks bedoeld, de official trailer was duidelijk voor de massa, voegde weinig nieuws toe. Als er nog iets uit gaat komen verwacht ik iets wat opnieuw vooral gericht is op de massa, de doelgroep die ze nog moeten overhalen.The Outlaw schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:07:
Nog een vakje op de R* website te gaan wat betreft trailer. Denk dat we nog wel een Launch trailer kunnen verwachten deze week!
Heb geduld, over een week heb je geen trailer of screenshots meer nodig.
Dat lijkt het meeste op de official trailer hoorThe Outlaw schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:19:
Meer zoiets als in de stijl van dit
[video]
[ Voor 5% gewijzigd door The Outlaw op 10-09-2013 10:26 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Luukwa op 10-09-2013 10:30 ]
Lijkt mij dat je DVD2 ook gewoon kan installen op je HDD, volgens mij is dat bij ieder spel met 2 discsRonaldMcDonald schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:42:
[...]
Betekend dat dat je altijd met een DVD in de drive moet spelen, die dus ook continue gebruikt wordt (m.a.w. herrie van een spinnende drive)? Of zou je DVD2 ook naar de HDD kunnen kopieren zodat deze alleen gelezen wordt bij het starten van de game?
motabeatz.com
Het is 8GB installatie, thats it. De rest wordt van de disc gelezen.LuukwaHD schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:32:
Ze praten nu over 1 disc 8GB, die 8gb moet je installeren, zal wel 16-21gb zijn voor beide discs.
Ik heb nu een 320GB Externe HDD gekoppeld aan mijn xbox, als die niet snel genoeg is offer ik mijn 2tb wel op
Op de Xbox 360 (en wellicht ook de Playstation) heb je altijd de keuze om iedere game op je HDD te installeren. Disc 1 moet je voor GTA verplicht installeren, Disc 2 kun je zelf voor kiezen.RonaldMcDonald schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:42:
[...]
Wanneer je Disc 2 installeert, zal je wel altijd de DVD in de speler moeten hebben zitten aangezien er een check gedaan wordt waneer je de game opstart. De DVD word dan alleen gebruikt tijdens de start van de game. Tijdens het spelen zelf zal de DVD niets doen!
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Wie zegt dat je beide discs kan installen dan?LuukwaHD schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:36:
^ Dat weet ik, maar als je beide disks wilt installeren kost dat meer ruimte, dan zul je wel op de 16-21gb komen.
Ik heb nu een 320GB Externe HDD gekoppeld aan mijn xbox, als die niet snel genoeg is offer ik mijn 2tb wel op
Bij GTA4 op de PS3 kon het in ieder geval niet. Hij ging gewoon een bepaald gedeelte installen, daar had je geen invloed op. Weet niet hoe dat zat bij de X360?Polen schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:38:
Dat was de discussie hierboven. Of dat kon ja/nee.
Ik ga er vanuit dat je deze ook gewoon een "normale install" krijgt zonder opties.
Exactly! Dit zal ook wel met GTAV kunnenMaikel64 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:36:
[...]
Op de Xbox 360 (en wellicht ook de Playstation) heb je altijd de keuze om iedere game op je HDD te installeren. Disc 1 moet je voor GTA verplicht installeren, Disc 2 kun je zelf voor kiezen.
Wanneer je Disc 2 installeert, zal je wel altijd de DVD in de speler moeten hebben zitten aangezien er een check gedaan wordt waneer je de game opstart. De DVD word dan alleen gebruikt tijdens de start van de game. Tijdens het spelen zelf zal de DVD niets doen!
motabeatz.com
Valt me nu pas op hoe "donker" GTA IV is tov GTA V trailers en beeld materiaal wat we hebben gezien. GTA V lijkt veel lichter en kleurrijker, erg mooi!The Outlaw schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:19:
Meer zoiets als in de stijl van dit
[video]
www.youtube.com/DerOllie
PSN: Misterdushi
Verwijderd
Fijn, je bent mede auteur, dus ga je gangrjpurk schreef op maandag 09 september 2013 @ 23:48:
Heb zojuist de forum administrator en de topic starter een bericht gestuurd of zij me eventueel mede-auteur kunnen maken, zodat ik het OP kan updaten.
Edit: nog 11 representatives nodig, iedereen toegevoegd die me een bericht gestuurd hadden.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2013 11:44 . Reden: Heel erg offtopic: Ik maak kans op een gratis smartphone, zouden jullie dit in willen vullen: http://bit.ly/187P61q ]
PeeBee verstuurdVerwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:43:
[...]
Fijn, je bent mede auteur, dus ga je gang
Edit: nog 11 representatives nodig, iedereen toegevoegd die me een bericht gestuurd hadden.
Inderdaad. Alhoewel dat grauwe ook wel heerlijk bij Liberty City paste. Het cynisme over de Amerikaanse droom. de immigranten, de corruptie. Ik denk dat we over een paar jaar zullen zeggen, ja GTA IV was ook wel een pareltje.Cybpraetorian schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:07:
[...]
Valt me nu pas op hoe "donker" GTA IV is tov GTA V trailers en beeld materiaal wat we hebben gezien. GTA V lijkt veel lichter en kleurrijker, erg mooi!
http://imgur.com/dAyKrXi (Heb er een klik link van gemaakt om spoilers te voorkomen)
[ Voor 33% gewijzigd door Luukwa op 10-09-2013 12:20 ]
Dit lijkt me een van de SE versie. Grote map!LuukwaHD schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:19:
Voor de mensen, hier is de map:
http://imgur.com/dAyKrXi (Heb er een klik link van gemaakt om spoilers te voorkomen)
Weet je wat de bron is van deze foto?LuukwaHD schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:19:
De foto lijkt uit een guide oid genomen te zijn. Vinden jullie de map nou zoveel groter dan IV?
OkeThe Outlaw schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:24:
Brady Games komt deze uit volgens mij. IV past er meerdere maken in dus ja, hij is wel groter. Alleen is dit volgens mij geperst op een A4 blad. Daarom niet zo goed te zien hoe groot het is.

[ Voor 79% gewijzigd door Luukwa op 10-09-2013 12:27 ]
Verwijderd
Correcte link; GeENiE-The Outlaw schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:26:
Dit is de Reddit user. Ken Reddit niet zo heel erg goed, maar is deze user betrouwbaar? http://www.reddit.com/user/GeENiE-

Hoe kun je iets groter "vinden"? Iets is groter of niet. Dat is niet echt een mening maar meer een feit.Neyluzz schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:22:
[...]
Weet je wat de bron is van deze foto?
De foto lijkt uit een guide oid genomen te zijn. Vinden jullie de map nou zoveel groter dan IV?
R* heeft bekend gemaakt hoe groot de map is, en ja, hij is groter dan IV. Hij is zelfs (correct me if I'm wrong) groter dan IV, SA en RDR gecombineerd.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Check links onderin dat xbox360 stickertje liggen. Er waren nog veel meer dingen, maar daar kom ik even niet op.
Dit.Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:00:
fake. max payne 3 boekje erachter..
[ Voor 36% gewijzigd door kaos001 op 10-09-2013 13:01 ]
Ik heb niet zo'n ervaring met de release van een frachise zo populair als deze
Denk dat hij fake is.LuukwaHD schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:19:
vergelijk dit (te zien op officiele Rockstar pic's) maar eens met dat ding;
http://i1.wp.com/www.aliv...ads/2013/05/rolled-up.jpg
E: Oh wacht, misschien klopt het dan wel. Als je één van beide omdraait klopt het wel aardig.
[ Voor 10% gewijzigd door Thomas op 10-09-2013 13:16 ]
Hij kloptThomasx4 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:15:
[...]
Denk dat hij fake is.
vergelijk dit (te zien op officiele Rockstar pic's) maar eens met dat ding;
http://i1.wp.com/www.aliv...ads/2013/05/rolled-up.jpg]
E: Oh wacht, misschien klopt het dan wel. Als je één van beide omdraait klopt het wel aardig.
http://i.imgur.com/MDRCIle.jpg
Latin capital letter y with diaeresis
Fort zancudo
I served in a company of heroes.
Ja, óf niet vermeld op de kaart. Rockstar heeft na de eerste trailer ofzo al officieel aangegeven dat er wederom een geheime basis zal zijn en dat deze gebruikt zou worden voor missies. Kan zo snel even geen bron vinden.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Wauw vet!!YdieresiS schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:25:
Hier hebben ze een betere (grotere) versie van de map, zonder die nummertjes:
http://i.imgur.com/MDRCIle.jpg
Mij lijkt dat die 2 vliegvelden bovenin wel wat dicht bij elkaar liggen maar misschien is dat schijn.
Dat zou kunnen inderdaad. De haven is wel weer groot zeg!Kecin schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:29:
[...]
Ja, óf niet vermeld op de kaart. Rockstar heeft na de eerste trailer ofzo al officieel aangegeven dat er wederom een geheime basis zal zijn en dat deze gebruikt zou worden voor missies. Kan zo snel even geen bron vinden.
Moet ook wel met al die drugs die daar binnenkomtThe Outlaw schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:31:
[...]
Dat zou kunnen inderdaad. De haven is wel weer groot zeg!
[ Voor 5% gewijzigd door YdieresiS op 10-09-2013 13:34 ]
Latin capital letter y with diaeresis
http://nl.twitch.tv/blammomedia/b/458915867
Die is zo niet de moeite waard. Gamekings was vroeger nog wel oke, maar tegenwoordig is het een soort van Telekids maar dan voor games.falcon123 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:34:
Hier nog een video(re-broadcast video van live stream gister) van Gamekings over GTA V, waar ze allerlei dingen bespreken en laten zien over GTA V.
http://nl.twitch.tv/blammomedia/b/458915867
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Grand Theft Auto V komt voor de PlayStation 3 en Xbox 360 uit. Probeer de discussie over next-gen consoles of een PC versie zo veel mogelijk beperkt te houden. Slowchatten kan hier: GTA V slowchat en meer topic
Daarnaast willen we dat gifjes ed spaarzaam worden geplaatst en als ze worden gepost, dan aub als link, om zware load voor de mobile users te voorkomen.
We zijn als moderators een beetje klaar met het blijven verwijderen van slowchat, warez en offtopic reactie's. Daarom geldt er vanaf nu een streng moderatie beleid waarbij deze berichten gelden als genoeg reden voor een (temp) ban. Wees gewaarschuwd
Het delen van informatie over illegale, pirated versies is NIET toegestaan.