Heb net een update gehad van de lumia 710. firmware is nu 1600.3013.8107.11502
OS was al 7.10.8107.79
OS was al 7.10.8107.79
Ik gebruik mijn Lumia 710 niet heel erg vaak, omdat de N8 vooralsnog mijn primaire toestel is. Ik herken de problemen die jij ondervindt echter niet. Ik heb de keren dat ik er mee heb gebeld geen klachten gehad over mijn verstaanbaarheid en bij mij springt het scherm tijdens een gesprek niet aan. Ik vind het persoonlijk een heel fijn toestel. De enige reden waarom ik het niet dagelijks gebruik, is dat mijn N8 net iets fijner is. (ik ben kennelijk een van de weinige mensen die Symbian Nokia Belle wel gebruiksvriendelijk en goed vindenlowiesjie schreef op maandag 26 maart 2012 @ 08:48:
<...>Behalve over de call quality. veel mensen klagen dat ik niet goed te verstaan ben. Dof en zacht geluid. Ik hoor ze op zich wel goed maar soms is het geluid niet helemaal schoon. Geen idee of er ruisonderdrukking op zit, maar het lijkt of deze soms wel en soms niet werkt. Ik bel via Telfort op KNP netwerk. Ik vermoed dat als hij op 3G zit niet helemaal goed werkt en bij alleen G wel. Iemand met dezellde ervaringen? Of tips om erachter te komen waar dit precies aan ligt?
ik heb nu bij meerdere gesprekken dat ik met mijn wang de speaker functie activeer. blijkbaar werkt de proximity sensor niet goed. is dit nu een hardware of software probleem? heb de telefoon trouwens dit weekend al aan zune gehangen en de update uitgevoerd, toestel is unbranded.
gisterenavond nog even getest tijdens een gesprek. ik moet het toestel echt de hele tijd stil houden om het scherm niet aan te laten springen. bij een kleine beweging springt het scherm aan en ik moet de telefoon zodanig houden dat mijn wang niet tegen het scherm komt. ga nog een hard reset doen en dan kijken of het verbeterd is, anders maar terug naar de winkel ermee. echt jammer want wp bevalt echt goed.
[ Voor 3% gewijzigd door joi-c op 02-04-2012 12:42 ]
Verwijderd
welk netwerk gebruik jij? ik heb het toestel inmiddels teruggebracht aangezien ik klachten bleef houden. maar omdat wp erg beviel nu aan het dubben om de lumia 800 maar te halen.Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:49:
Hallo Lowiesjie, om nog even terug te komen op de call quality. Ik ervaar precies het zelfde probleem als je omschrijft. De tegenpartij verstaat mij slecht zacht en dof geluid. Ook na de laatste FW update is dit niet verbeterd.
Schakel ik daarentegen de telefoon naar handsfree, dat ben ik wel goed te verstaan en is het geluid ook hard en helder.
Ik heb inmiddels een klacht in gediend bij Nokia, ben benieuwd wat hun reactie is. Als de geluidskwaliteit blijft zoals die nu is dan gaat de telefoon retour Nokia.
Ben benieuwd of er nog meerdere tweakers zijn met dit probleem.
welk netwerk gebruik jij?joi-c schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:40:
[...]
Ik gebruik mijn Lumia 710 niet heel erg vaak, omdat de N8 vooralsnog mijn primaire toestel is. Ik herken de problemen die jij ondervindt echter niet. Ik heb de keren dat ik er mee heb gebeld geen klachten gehad over mijn verstaanbaarheid en bij mij springt het scherm tijdens een gesprek niet aan. Ik vind het persoonlijk een heel fijn toestel. De enige reden waarom ik het niet dagelijks gebruik, is dat mijn N8 net iets fijner is. (ik ben kennelijk een van de weinige mensen die Symbian Nokia Belle wel gebruiksvriendelijk en goed vinden)
Gisteren overigens ook de update geïnstalleerd. Ik heb het toestel sindsdien niet meer gebruikt, dus geen idee of er verbeteringen zijn.
[ Voor 32% gewijzigd door PaT op 03-04-2012 21:08 . Reden: berichten samengevoegd. We hebben die edit knop tenslotte niet voor niets :P ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door hanckey op 05-04-2012 09:49 ]
[ Voor 9% gewijzigd door joi-c op 05-04-2012 12:09 ]
Verwijderd
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
heb je toevallig je desktop ook nog aanstaan ? sommige msnclients willen vrij agressief zijn met reconnecten als je vanaf een andere locatie inlogtVerwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 12:23:
Hoi,
sinds kort trotse eigenaar van de Lumia710, mijn eerste smartphone en direct een perfect toestel!
Alleen wat problemen met de chat(berichten), zo stel ik me online in maar na paar minuten kan ik al geen verbinding meer maken met de chat, ik blijf wel online staan en de berichten komen pas toe als er terug verbinding is.. Heb een smartphone gekocht deels voor deze functie dus is beetje een tegenvaller.
Zou natuurlijk leuk zijn moest dit correct werken, heb gelezen dat er meer mensen last hebben van de verbinding maar een echte oplossing is helaas nog niet te vinden, als iemand tips heeft zou ik het zeer apprecieren
Groeten
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
De BP-L4 heeft onlangs extra vermogen gekregen namelijk 1650mAh ipv 1500mAh, wat toch een mooie verbetering is tov de 1300mAh van de BP-3L.c-mattic schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 20:50:
[...]
Blijkbaar is de BP-4L compatibel met de Lumia 710 volgens deze post.
[afbeelding]
Toch zou het krap zijn. Het zou geen probleem zijn de cover erop te doen, maar hij zou wel lichtjes doorbuigen. Sommige gebruikers raden aan de 'schuimsticker' van de backcover te verwijderen om dit te vermijden.
Het is me een mysterie waarom Nokia hier voor een 1300 mAh en geen 1500mAh heeft gekozen. Kostenbesparing?
Multiple pc builds in progress
Dit heb ik met mijn toestel nog niet ervaren, gebruik hem nu al een weekje misschien zou je eens een reset kunnen proberen en afwachten of het nog voorkomt..Nelisj schreef op maandag 28 mei 2012 @ 10:15:
Ik heb nu een aantal maanden de lumia 710. Hij bevalt mij eigenlijk best goed.
Ik heb allen het probleem dat hij soms uit het niets opnieuw gaat opstarten. Nu heb ik al gelezen dat hij dit bij de meeste mensen doet als hij aan de lader licht. Bij mij doet hij dit ook als hij niet aan de lader licht.
Denk dat hij het ongeveer 1 keer in de 2 weken wel een keer doet.
Iemand hier een oplossing voor? Ik heb er namelijk nog geen een gevonden. Volgens Zune heb ik wel de laatste updates er op staan.
Multiple pc builds in progress
Mijn moeder heeft ook de 710 en die hoor ik niet met deze klachten. Ik zou het in de gaten houden en anders terug gaan naar de winkel.Nelisj schreef op maandag 28 mei 2012 @ 10:15:
Ik heb nu een aantal maanden de lumia 710. Hij bevalt mij eigenlijk best goed.
Ik heb allen het probleem dat hij soms uit het niets opnieuw gaat opstarten. Nu heb ik al gelezen dat hij dit bij de meeste mensen doet als hij aan de lader licht. Bij mij doet hij dit ook als hij niet aan de lader licht.
Denk dat hij het ongeveer 1 keer in de 2 weken wel een keer doet.
Iemand hier een oplossing voor? Ik heb er namelijk nog geen een gevonden. Volgens Zune heb ik wel de laatste updates er op staan.
[ Voor 14% gewijzigd door Jumpman op 31-05-2012 22:29 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Zijn er dan wel bedrijven die hem met die deal naar Nederland verzenden ?Jumpman schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 22:29:
De Nokia Lumia 710 is in England al voor 109,90 pond simlock vrij verkrijgbaar (€ 137,50). Helaas verzenden de meeste winkels hem niet naar Nederland.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2012 15:16 ]
Waar heb je zo'n accu vandaan dan?Bierkameel schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 12:33:
Ik heb ook een E72 accu in mijn 710 zitten, hij is iets dikker dus de schuim sticker op de backcover moet je eraf trekken maar dan past het goed, de accu gaat duidelijk langer mee
wahahaa.. mochten we willen. Eerder van een halve naar een hele dag...Heilige Kaas schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:02:
Hmm oke. 42 euro is toch wat te veel van het goedemaar kon dir niet opgelost worden met een update(die dan nog moet komen) bij de lumia 800 is het toch ook van 1 dag naar 4 of 5 gegaan na een update?
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Ik dacht te lezen dat sommige het toch wel 5 dagen vol hielden. Maar zal het wel verkeerd gelezen hebbenPaT schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:06:
[...]
wahahaa.. mochten we willen. Eerder van een halve naar een hele dag...
Verwijderd
Dan heeft ze vast geen 480x800 scherm en een 1,4 GHz processor.Heilige Kaas schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:28:
[...]
Terweil mijn vriendin een telefoon heeft die wel bijna een week meegaat en stuk betere camera.
Klopt. ze heeft een 480x854 scherm met 4,2" en een 1,4 GHz procVerwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:43:
[...]
Dan heeft ze vast geen 480x800 scherm en een 1,4 GHz processor.
Is ook te zien hoe je jouw smartphone gebruikt...Heilige Kaas schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 15:28:
[...]
Ik dacht te lezen dat sommige het toch wel 5 dagen vol hielden. Maar zal het wel verkeerd gelezen hebben
Nu toch wel spijt van dit abonnement. €22,50 per maand. Terweil mijn vriendin een telefoon heeft die wel bijna een week meegaat en stuk betere camera. Wel android maarja. Dat voor €17 p.m. is toch wel netjes.
Verwijderd
Die heeft mijn neefje ook net genomen en die houdt het echt geen twee dagen vol op een batterij.Heilige Kaas schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 16:54:
[...]
Klopt. ze heeft een 480x854 scherm met 4,2" en een 1,4 GHz proc
pricewatch: Sony Ericsson Xperia arc S LT18i Zwart
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2012 17:55 ]
Is tethering nu bij iedereen beschikbaar? Ik lees verschillende verhalen op internet; sommige bezitters van de Lumia 710 zouden de update met tethering nog steeds niet hebben ontvangen, terwijl anderen juist bevestigen dat hun Lumia 710 dit nu heeft.polthemol schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:44:
en er is een firmware update uit vandaag (t-mobile netwerk). Vanavond installeren, maar het zal waarschijnlijk tethering betekenen
Had gelezen dat de tango update klaar staat voor alle 710 bezitters, daar zou hij sowieso tussen moeten zitten :-)ernstblaauw schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:46:
[...]
Is tethering nu bij iedereen beschikbaar? Ik lees verschillende verhalen op internet; sommige bezitters van de Lumia 710 zouden de update met tethering nog steeds niet hebben ontvangen, terwijl anderen juist bevestigen dat hun Lumia 710 dit nu heeft.
Tango update is officieel nog niet beschikbaar bij mijn weten. Je kan wel via o.a. NaviFirm de Tango firmware/update zelf flashen, als je echt niet kan wachten. Maar hier zijn wel risico's aan verbonden en deze zijn zeker niet gedekt door garantie.ernstblaauw schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:46:
[...]
Is tethering nu bij iedereen beschikbaar? Ik lees verschillende verhalen op internet; sommige bezitters van de Lumia 710 zouden de update met tethering nog steeds niet hebben ontvangen, terwijl anderen juist bevestigen dat hun Lumia 710 dit nu heeft.
[ Voor 4% gewijzigd door c-mattic op 12-06-2012 15:17 ]
Thanx, ik ga het nu uitproberen.c-mattic schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 23:06:
Tango-update is binnen via het nodo-truckje (zie YouTube: How to Trick Zune into installing Mango Now voor instructies).
[ Voor 19% gewijzigd door Heilige Kaas op 27-06-2012 23:42 ]
Niet ieder toestel heeft al approval gekregen, dit zijn voornamelijk branded toestellen. Ga eens naar Info en kijk of er een provider staat aangeduid.dafz0r schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 10:50:
ik heb verleden week een 710 voor men vrouw gekocht in duitsland
als software versie zegt hij wel 7.5
maar de het icoontje van de marketplace is niet veranderd
zune zegt, no update available
Klopt, installeer die om vervolgens daarna nog weer twee updates te installeren. Dit bij elkaar duurt ruim een uur.dafz0r schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 13:35:
dan zegt hij dat 7.10.8112.7 avail is
welke versie is dat?
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Dacht ik al, bedanktPaT schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 18:30:
ja die is onwijs wennen! Heb het toestel van de week in mijn handen gehad en dan is zo'n echte knop erg onwennig. Nu heb ik hem uiteraard geen uren in mijn handen gehad, maar toch.
... en voor mensen zonder Windows PC ook met het Mac OS X programmatje. Update werkte zonder problemen. Camera Extra's ook beschikbaar. En de Nokia Counter komt eraanHeilige Kaas schreef op maandag 30 juli 2012 @ 19:02:
De nieuwe update staat klaar! Je kan hem gewoon updaten door te verbinden met zune.
[ Voor 4% gewijzigd door fruitbakje op 09-09-2012 12:17 ]
Een 710 is een degelijke smartphone, voor een relatief lage prijs. Voor er een WP8 toestel is voor dit geld, ben je minimaal in 2013, en dan nog zal het zeker op 250 beginnen bijvoorbeeld..the-fox schreef op zondag 09 september 2012 @ 11:46:
Ik ben me aan het oriënteren op een nieuwe telefoon.
Mijn oog is gevallen op een lumia 710. De specifieke nokia apps (nokia drive voor (offline) navigatie en een mooie muziekspeler).
Het enige wat mij tegenhoudt is het uitkomen van WP8 naar verwachting eind oktober/ begin november. Er komt nog wel een update van 7.5 naar 7.8 beschikbaar voor de lumia maar WP8 komt niet.
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
Ik heb de Lumia 710 in maart gekocht, hij was bedoelt om te verkopen als er WP8 Nokia toestellen beschikbaar worden. Maar ik ben er zo ontzettend blij mee, dat ik geen nieuwe hoef te kopen.Is het verstandig om nu nog een lumia 710 te kopen of is het op dit moment beter om voor android te gaan? (ik wil/kan dus niet wachten op een WP8 telefoon)
[ Voor 18% gewijzigd door shyblue op 09-09-2012 14:46 ]
Dat is dus de vraag. Het marktaandeel van WP7.5 op de smartphone markt is niet zo groot. WP8 is weer een hele stap verder. Als Windows 8 een hit wordt (vooral op tablets bedoel ik), zou WP8 wellicht ook heel snel kunnen gaan. Het zou zo maar kunnen dat er dan al snel even veel WP8 telefoons zal als WP7 telefoons.fewips schreef op zondag 09 september 2012 @ 13:33:
[...]
Alle apps voor Windows Phone kun je gebruiken, en de userbase voor WP7.5/7.8 zal tot ver in 2013 groter zijn dan WP8, dus voor een developer om al die mensen over te slaan, is helemaal niet logisch.
Wat de belangrijke apps betreft; ik heb ook deze maand nog een 710 voor m'n vriendin gehaald (gratis met het laagste 1 jarig bel/sms/data abonnement van Vodafone). Nu is dat maar voor 1 jaar, maar daarvoor is het echt nog een pracht toestel. Een duurder WP7 toestel zou ik niet meer aanraden. Ik ben zelf in het bezit van de L800.the-fox schreef op zondag 09 september 2012 @ 20:22:
dank voor de informatie. Met de foto's zit het inderdaad wel goed.
De voor mij belangrijke apps zijn beschikbaar en ik ben geen heel intensieve gebruiker van apps. Ook op mijn android tablet gebruik ik niet veel apps naast de browser & email.
Ik ben grotendeels gerustgesteld ik ga nog even wat opzoeken over de compatibiliteit van apps tussen WP7.5/7.8 en WP8 en ga dan waarschijnlijk naar de winkel om er een te kopen :-) Dank voor het meedenken.
Deze al eens geprobeerd?TrueChaoZ schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 13:22:
[...]
Het enige puntje misschien is nog wel i.v.m. veelvuldig gebruik WiFi. Standaard gaat de WiFi verbinding uit in Windows Phone als de telefoon op standby gaat. Volgens mij gebeurt dit ook bij geen GSM netwerk bereik / aansluiting. Nu lijkt me continue connected niet zo belangrijk in dit geval, maar toch iets om naar te kijken.
Bedankt voor te vertellen wat ik al lang weetshyblue schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 19:01:
@TrueChaoZ: De 710 is wat betreft prestatie, functionaliteit, apps etc even goed als de 800
Dus, veel meer dan sociale media, messaging en internetten.
...
Ik heb hem zelf niet nodig, maar wellicht dat the-fox daar iets aan heeft, alleen vind ik de comments niet echt bemoedigend (crashes in de vorm van restarts en spontaan uitvallen, en een shady apprajboen schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 23:04:
[...]
Deze al eens geprobeerd?
http://allaboutwindowspho...e_WiFi_app_sneaks_int.php
Had ik ook gelezen, maar dat komt blijkbaar ook omdat men de app niet goed gebruikt?TrueChaoZ schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:03:
[...]
Ik heb hem zelf niet nodig, maar wellicht dat the-fox daar iets aan heeft, alleen vind ik de comments niet echt bemoedigend (crashes in de vorm van restarts en spontaan uitvallen, en een shady app).
[offtopic]Dat zou inderdaad kunnen. Dat is wel een irritant restrictie trouwens, hoe vaak ik niet automatisch op terug drukrajboen schreef op woensdag 12 september 2012 @ 16:37:
[...]
Had ik ook gelezen, maar dat komt blijkbaar ook omdat men de app niet goed gebruikt?
Works on my Lumia 800. For all the people that say it doesn't work, remember to leave the app running by pressing the home button and NOT the back button.
Mja, offtopic dus.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
[ Voor 48% gewijzigd door the-fox op 23-09-2012 09:26 ]
Ik denk dat het in het NL nog niet mogelijk is, wel als je bij Regio & Taal je toestel naar Engels - United Kingdomthe-fox schreef op zondag 23 september 2012 @ 09:02:
Is er een mogelijkheid voor spraakbediening bij Nederlandse taalinstelling. Met name voor gebruik icm carkit. Bediening liefst in het Nederlands, maar mag met engelse commando's
Als je data uitzet (wat uiteraard kan) kunnen applicaties uiteraard deze niet weer aanzetten. Dat vereist een handmatige wijziging van de instelling die te vinden is onder settings -> mobile network -> Data Connection (maar dan wss in het Nederlands). Wifi blijft dan uiteraard wel aanstaan dus die zou je eventueel ook handmatig nog kunnen uitzetten.shenr schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:39:
Ik ben van plan de lumia 710 kado te doen aan mijn moeder. Zij is niet echt van het internet, dus wil eigenlijk data uit hebben op de phone, alleen wifi aan misschien. Ten eerste is dit mogelijk, dus dat apps niet automatisch de data aan zetten? [...]
Als je weinig je data-verbinding of wifi gebruikt en weinig whatsappt of andere zware apps draait, houdt je telefoon het best lang uit. In de eerste weken dat ik mijn Omnia W had zonder een data abbo nog en weinig apps, ging ie zo een paar dagen mee.shenr schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:39:
Ten tweede wat wordt de batterij duur met data uit? Nog steeds 1 dag of ga je dan naar de 2 dagen misschien, want zou mooi zijn als er twee dagen batterij duur uit te halen is.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Op een Nokia Lumia 710, 800, 900 en straks op de nieuwe toestellen, zonder dataverbinding en zonder wifi, dus 100% offline:DrivinUCrazy schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:15:
Wat is eigenlijk nog de meerwaarde van een 710 als de dataverbinding uit staat?
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Ik merk dat het toestel sneller is, batterij langer meegaat. Thema mooier, en vooral het handige dat je tiles klein kan maken zoals het Windows phone 8 tiles.Heilige Kaas schreef op donderdag 06 december 2012 @ 21:02:
Interessant! Wat merk je zelf voor verschillen? Is hij ook sneller of beter, of is eigenlijk alleen het thema anders? Ik ben benieuwd wat je eigen ervaringen zijn.
En welke guide heb je gebruikt om je telefoon te unlocken?
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
[ Voor 99% gewijzigd door the-fox op 19-12-2012 20:38 ]
[ Voor 50% gewijzigd door juwecamu op 30-01-2013 23:46 ]
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Het niet kunnen openen van alle 'MS-apps' (marketplace, muziekspeler enz.) was (of is?) ook een bug die ik vroegâh nog wel eens had. Telefoon opnieuw opstarten verhielp het probleem. Meerdere mensen hadden er zo nu en dan last van, maar ik heb het nu al tijden niet meer gehad (en heb er ook al tijden niemand over gehoord). Is je telefoon helemaal up-to-date?hasjtrid schreef op zondag 24 februari 2013 @ 16:57:
maar sinds ik dat heb gedaan kan ik de 'muziek & video's', 'marketplace' en 'xboxlive' niet openen en het lukt me niet om apps te downloaden. Ook niet nadat ik synchroniseer in Zune.
Thanks! Onervaren als ik ben met androids en dergelijke realiseerde ik me niet dat opnieuw opstarten meestal de truc is bij zulke probleempjes...fruitbakje schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:55:
[...]
Het niet kunnen openen van alle 'MS-apps' (marketplace, muziekspeler enz.) was (of is?) ook een bug die ik vroegâh nog wel eens had. Telefoon opnieuw opstarten verhielp het probleem. Meerdere mensen hadden er zo nu en dan last van, maar ik heb het nu al tijden niet meer gehad (en heb er ook al tijden niemand over gehoord). Is je telefoon helemaal up-to-date?
Als het dit is dan heeft het niets te maken met wat je met Zune hebt gedaan (lijkt me). Als het dit niet is dan weet ik het niet.
Verwijderd
Verwijderd
Alle aansluitingen zien er goed uit, enkel een beetje slijtage in de plastiqe behuizing.. heb net even een kortsluitinkje veroorzaakt.. (leuke lichtshow overigens), het leek bijna te werken.. totdat ie toch weer besloot uit te gaan....... zou het dan toch aan de aansluiting zitten?Heilige Kaas schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 18:58:
Wat je kan proberen, aangezien hij toch al kapot is, is de polen van de accu een seconde kort te sluiten met een stukje aluminium folie of iets anders van metaal. Daarna proberen weer op te laden.
Ziet alles er verder bij de aansluiting goed uit?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq