ok bedankt!CLB schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:51:
Resetten met knoppencombinatie (zoals elke device waar de batterij er niet uit kan)
Verwijderd
Sinds twee dagen trotse bezitter van de razr.
En heel tevreden van.
Als nieuwe android gebruiker is het een hele ervaring (kom van HTC HD Mini - windows)
Voorlopig geen slecht woord over de razr, uitgezonderd batterij die snel plat is.
En heel tevreden van.
Als nieuwe android gebruiker is het een hele ervaring (kom van HTC HD Mini - windows)
Voorlopig geen slecht woord over de razr, uitgezonderd batterij die snel plat is.
O jee ik beschik nu over het HDMI connected probleem terwijl er niks inzit
enige oplossing?
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Enige oplossing? Meer info geven...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
er zit geen hdmi in maar mijn razr denkt van wel dus ik krijg steeds die popup..
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
@MrDucky
Heb ik nog dergelijk probleem gehad met 3,5mm aansluiting.
Toestel uitschakelen, met naadje in het 'gaatje' prutsen of er geen stofjes inzitten, eventueel stofzuigen en terug aanleggen. Was terug ok erna
(EDIT: veronderstel dat je het wel al opgelost hebt na 4 dagen, zie het nu pas...)
Toestel uitschakelen, met naadje in het 'gaatje' prutsen of er geen stofjes inzitten, eventueel stofzuigen en terug aanleggen. Was terug ok erna
(EDIT: veronderstel dat je het wel al opgelost hebt na 4 dagen, zie het nu pas...)
[ Voor 16% gewijzigd door lowlow op 06-03-2012 15:23 ]
Verwijderd
Ik ben superblij met dit toestel heb hem net maar kan niet met wifi verbinden. Heb gedubbelchecked of de sec key /wachtwoord goed waren in de router, kanaal veranderd, static ip ingesteld maar ben nu ten einde raad. Heeft een van jullie dit meegemaakt?
Hij herkent hem, zeg verbinden, verbinding verbroken en scant opnieuw, verbindt.. etc.
Hij herkent hem, zeg verbinden, verbinding verbroken en scant opnieuw, verbindt.. etc.
Ik heb 2 'problemen' met mijn Razr.
Ten eerste de muziekapp is tergend traaaaaag bij mij! Is dat bij jullie ook? Welke app gebruiken jullie?
Ten tweede, ik heb een lelijke kras/barst op/in het glaasje aan de achterkant van het toestel dat over de cameramodule gaat. Ik heb al wat rondgekeken op ebay naar een vervanging, maar kon niets vinden. Waar zou ik dat kunnen laten vervangen?
Ten eerste de muziekapp is tergend traaaaaag bij mij! Is dat bij jullie ook? Welke app gebruiken jullie?
Ten tweede, ik heb een lelijke kras/barst op/in het glaasje aan de achterkant van het toestel dat over de cameramodule gaat. Ik heb al wat rondgekeken op ebay naar een vervanging, maar kon niets vinden. Waar zou ik dat kunnen laten vervangen?
Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com
Tip mocht je ics willen gebruiken via custom ROM, Gummy kan ik zeker adviseren:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1535277
Wel even de GSM patch mee installeren
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1535277
Wel even de GSM patch mee installeren
Verwijderd
Bah de ICS alpha van xda is echt kud, hoe kan ik weer terug? wifi problemen zijn nu weg maar daarvoor in de plaats zijn mijn maps met media leeg als ik m als mtp device via usb aansluit .reboot ie af en toe zomaar, wil hij niet terug naar hoofdmenu bij sommige apps en reageert hij vaag met locken/unlocken & scherm aan/uit zetten
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2012 00:59 ]
@superaki heb je eerst geen back-up gemaakt met cwm? En de custom ICS zijn gewoon alpha/beta met wat bugs, nog geen echte ICS build gezien die ik 24/7 gebruik. Hoewel de Gummy rom wel in de buurt komt. Maar gewoon een fastboot file van xda plukken lijkt me? Als je niet echt weet waarmee bezig bent, eerst goed inlezen. Dadelijk brick je je phone en dat wilt niemand natuurlijk
Verwijderd
neej, wist ik veel dat dat moest.. cwm echt nog nooit van gehoord tot nu toe ! Weet ik, ik dacht dat het stabiel genoeg voor me zou zijn maar na testen vind ik de originele veel chiller. 'een fastboot file' op xda..? ik zit daar de hele tijd te zoeken maar ik weet nou niet precies naar wat voor termen ik precies moet zoeken om mijn xt910 naar originele staat te krijgen. ik vind het niet erg als mijn apps en media weg zijn, als er een soort van factory reset bestaat.
is dit het?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1341578
is dit het?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1341578
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2012 12:37 ]
Zonet voor de tweede keer in 3 maanden hetzelfde bizarre probleem gehad: ik unlock mijn scherm, zoals ik ongeveer gemiddeld een 200tal keer per dag doe denk ik
en plots heeft mijn scherm helemaal vertekende kleuren, enorm helder, ik zou zeggen helderheid op 140% en de kleuren zo 8-bits achtig.
Zoals ik zei, wegens de frequentie absoluut geen probleem... maar vraag mij wel af als anderen er al eens last van hadden?
Trouwens; oplossing is het toestel herstarten. Maw: dit is dus een software-probleem (?!)
Zoals ik zei, wegens de frequentie absoluut geen probleem... maar vraag mij wel af als anderen er al eens last van hadden?
Trouwens; oplossing is het toestel herstarten. Maw: dit is dus een software-probleem (?!)
Nee heb er nogsteeds last van ... heb ook al met een naald eruit geprutst maar er is niks veranderd...lowlow schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:22:
@MrDucky
Heb ik ook al een keer of 4, 5 meegemaakt op de maanden die ik hem heb. Vind het maar vaag, maar idd niet echt een ramp in die frequentie. Denk wel dat ik het nog niet gezien heb sinds ik GoLauncher gebruik (zal nu ongv een dikke maand zijn)lowlow schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:58:
maar vraag mij wel af als anderen er al eens last van hadden?
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Verwijderd
hey,
Is de mobiel nog interessant om te kopen?
Ik moet hem los kopen, dus zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Bijvoorbeeld versie?
Alvast bedankt.
Ik moet hem los kopen, dus zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Bijvoorbeeld versie?
Alvast bedankt.
Uhm dat moet je voor jezelf uitmaken, heb jij genoeg aan deze hardware...
Versie?
Ja simlockvrij en unbranded, zodoende kun je flashen wat je wilt en heb je geen logo's of extra applicaties.
Uhm dat moet je voor jezelf uitmaken, heb jij genoeg aan deze hardware...
Versie?
Ja simlockvrij en unbranded, zodoende kun je flashen wat je wilt en heb je geen logo's of extra applicaties.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
En in vergelijking met aankomende toestellen?
Enige eisen die ik eigenlijk heb, is dat ICS vloeiend moet kunnen en vloeiend surfen op het web.
Dat het niet de beste is qua snelheid vind ik niet erg, want de design,stalen body en waterbestendig maakt veel goed.
edit:
btw gebruiken jullie nog hoesjes?
Enige eisen die ik eigenlijk heb, is dat ICS vloeiend moet kunnen en vloeiend surfen op het web.
Dat het niet de beste is qua snelheid vind ik niet erg, want de design,stalen body en waterbestendig maakt veel goed.
edit:
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 18:02 . Reden: aanvulling ]
Gebruik mijn Razr al elke dag sinds begin januari zonder hoesje. Nog geen krasje op te zien.
Geen hoesje hier, gaat een beetje het doel van een dunne telefoon voorbij
Ik gebruik ook geen hoesje, maar ik heb ondertussen wel een serieuze kras/barst in het glaasje dat aan de achterkant van de telefoon is. Dat is duidelijk geen Gorilla Glass... Ik heb geen idee hoe het er gekomen is, ik ben erg voorzichtig met mijn smartphone en hij is ook nog nooit gevallen. Het is er waarschijnlijk gekomen doordat ik tijdens mijn examens (student) mijn rugzak met gsm vooraan moest leggen tijdens het afleggen van het examen. Dan is er waarschijnlijk een meisje met een hak op gaan staan oid...Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 14:50:
En in vergelijking met aankomende toestellen?
edit:
Daarom nog eens de vraag aan jullie, waar zou ik dit kunnen laten repareren? Dus eigenlijk gewoon dat glaasje aan de achterkant laten vervangen? Ik vind het namelijk wel zonde van zo'n mooie telefoon. Je ziet het gelukkig niet zo hard, enkel als er zon op zit.
Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com
Ik gebruik ook geen hoesje, maar ik heb ondertussen wel een serieuze kras/barst in het glaasje dat aan de achterkant van de telefoon is. Dat is duidelijk geen Gorilla Glass... Ik heb geen idee hoe het er gekomen is, ik ben erg voorzichtig met mijn smartphone en hij is ook nog nooit gevallen. Het is er waarschijnlijk gekomen doordat ik tijdens mijn examens (student) mijn rugzak met gsm vooraan moest leggen tijdens het afleggen van het examen. Dan is er waarschijnlijk een meisje met een hak op gaan staan oid...
Daarom nog eens de vraag aan jullie, waar zou ik dit kunnen laten repareren? Dus eigenlijk gewoon dat glaasje aan de achterkant laten vervangen? Ik vind het namelijk wel zonde van zo'n mooie telefoon. Je ziet het gelukkig niet zo hard, enkel als er zon op zit.
Van de facebook pagina van Motorola Europe
Motorola Europe
RAZR users in the UK, Italy, France and Spain rejoice!! Get your hands on the latest software upgrade today and enjoy new Smart Actions sample rules like VIP Caller Mode and Auto Text SMS, as well as improved camera performance and better battery life to name but a few!
Download instructions: Open ‘Settings’ from the application tray > Select ‘About phone’ > Select ‘System updates’ > Tap on ‘Download’ and voila!
----------------------
Ik heb 'm gepusht gekregen (nog altijd niet geklooid met m'n razr en daar ben ik nog steeds blij om...) en er zijn wel nog vrij veel wijzigingen. Enkele vrij ingrijpende layout wijzigingen het 'instellingen' menu, algemeen wat smoother en camera opnieuw iets betere resultaten. Stilaan wordt de 8MP camera met uiteindelijk degelijke lens, recht aangedaan.
Ook de VIP calle mode is wel leuk, je kunt alle andere personen muten maar slechts één of meerdere personen instellen waarbij je beltoon 's nachts luid,luider,luidst afgaat.
Voor alle duidelijkheid, deze update brengt je naar 2.3.6 en effent het pad voor ICS die nu officieel in JUNI naar europa komt.
Edit: ohja,en nog gewijzigde lockscreen en nieuwere en in mijn geval veel beter werkende versie van swype. Symbooltoetsen zijn ook logischer opgesteld. Goeie update dus!!
Motorola Europe
RAZR users in the UK, Italy, France and Spain rejoice!! Get your hands on the latest software upgrade today and enjoy new Smart Actions sample rules like VIP Caller Mode and Auto Text SMS, as well as improved camera performance and better battery life to name but a few!
Download instructions: Open ‘Settings’ from the application tray > Select ‘About phone’ > Select ‘System updates’ > Tap on ‘Download’ and voila!
----------------------
Ik heb 'm gepusht gekregen (nog altijd niet geklooid met m'n razr en daar ben ik nog steeds blij om...) en er zijn wel nog vrij veel wijzigingen. Enkele vrij ingrijpende layout wijzigingen het 'instellingen' menu, algemeen wat smoother en camera opnieuw iets betere resultaten. Stilaan wordt de 8MP camera met uiteindelijk degelijke lens, recht aangedaan.
Ook de VIP calle mode is wel leuk, je kunt alle andere personen muten maar slechts één of meerdere personen instellen waarbij je beltoon 's nachts luid,luider,luidst afgaat.
Voor alle duidelijkheid, deze update brengt je naar 2.3.6 en effent het pad voor ICS die nu officieel in JUNI naar europa komt.
Edit: ohja,en nog gewijzigde lockscreen en nieuwere en in mijn geval veel beter werkende versie van swype. Symbooltoetsen zijn ook logischer opgesteld. Goeie update dus!!
[ Voor 6% gewijzigd door lowlow op 21-03-2012 00:44 ]
Nice, nice, klinkt goed hoor, vooral de camera, dat vond ik echt het minpunt van de Razr!!
Heb je daar ook een bron van? Kan dit namelijk niet terug vinden op de site of blog van Motorola zelf. Q2 staat daar nog steeds aangegeven.lowlow schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:32:
pff ben het beu heb nu alweer dat mijn telefoon steeds HDMI connected aangeeft
en kan m niet voor garantie opsturen omdat die van mij uit duitsland komt ...
Q2 is bij mijn weten april tem juni, een vaste bron heb ik niet maar wel op enkele fora dit gelezen. Gezien de reputatie van Moto is dat niet vreemd. Maar in elk geval, 100% zeker is het niet/nooit.Slaiter schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 13:29:
[...]
Heb je daar ook een bron van? Kan dit namelijk niet terug vinden op de site of blog van Motorola zelf. Q2 staat daar nog steeds aangegeven.
Zou die nieuwe update geen soelaas kunnen bieden? Voor je het toestel opstuurt en een maand kwijt bent...MrDucky schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:00:
pff ben het beu heb nu alweer dat mijn telefoon steeds HDMI connected aangeeften kan m niet voor garantie opsturen omdat die van mij uit duitsland komt ...
Vandaag nieuwe build van AOKP geflashed en damn ICS smoothness baby ^^ Alleen mis wel de Motorola toetsenbord, die vind ik echt super fijn. Even wachten of deze rom wel m'n 24/7 rom word, met name de accuduur.
De ene laaste 2.3.6 OTA update is echt on overtroffen qua accu prestaties en smoothness van alle stock roms/updates. Dadelijk maar weer de laate 2.3.6 update flashen =)
De ene laaste 2.3.6 OTA update is echt on overtroffen qua accu prestaties en smoothness van alle stock roms/updates. Dadelijk maar weer de laate 2.3.6 update flashen =)
heb de update ook al geprobeerd mocht niet baten als je op xda leest zijn er meer mensen die dit hadden en die hebben een nieuwe gekregen van motorola maar ik moet m terugbrengen naar de winkel maar das in duitsland
en anders opsturen naar dynafix maar dan kostt mezelf geld...
Ik draai een of andere wazige unofficial rom, kun je mij de fastboot files linken voor de nieuwe rom, of anders het updateproces?An1mA schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:08:
@citruspers
Ik heb em zelf nog niet geïnstalleerd maar eerst deze fastboot installeren -> sbf.droid-developers.org/umts_spyder/SPDREM_U_01.6.5.1-73_SPU-11-M1-2_SIGNEuropeAustraliaEMEA_USASPDRRTGB_HWp2b_Service1FF_fastboot.xml.zip
Zit nog even op een custom ICS rom.
Nadat je em geflashed en gereboot hebt, moet je naar "over de telefoon" menu gaan oid en dan update selecteren en dan als het goed is krijg je de meest recent "officiële" 2.3.6 update. Good luck =)
Ps, zorg er wel voor dat je telefoon voldoende opgeladen is, he ^^
Ik heb em zelf nog niet geïnstalleerd maar eerst deze fastboot installeren -> sbf.droid-developers.org/umts_spyder/SPDREM_U_01.6.5.1-73_SPU-11-M1-2_SIGNEuropeAustraliaEMEA_USASPDRRTGB_HWp2b_Service1FF_fastboot.xml.zip
Nadat je em geflashed en gereboot hebt, moet je naar "over de telefoon" menu gaan oid en dan update selecteren en dan als het goed is krijg je de meest recent "officiële" 2.3.6 update. Good luck =)
[ Voor 32% gewijzigd door An1mA op 21-03-2012 18:23 ]
iemand die zo vriendelijk wil zijn zijn garantie bewijs te delen haha
@ An1mA: ik zie dat J.Y.Daddy Customized AOKP is geupdate met de Stock Ginger Blur Keyboard heeft toegevoegd 
Gaat hard op dit moment. Alles is wel vergelijkbaar, behalve MIUI.
Ik wacht op nog wat MIUI updates en probeer die dan.. Draai nu de Gummy ROM met veel plezier.
Ik wacht op nog wat MIUI updates en probeer die dan.. Draai nu de Gummy ROM met veel plezier.
Dank! Ik weet wel hoe het werkt hoor, maar ik hou alle razr ontwikkelingen niet echt bij en raak dus nogal snel de draad kwijt tussen de fastboot files en update volgordesAn1mA schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:10:
@citruspers
Ik heb em zelf nog niet geïnstalleerd maar eerst deze fastboot installeren -> http://dlhg.eternityproje..._CFC_HWp2b_SIGNED.xml.zip
Ja dat is inderdaad jammer ik wacht gewoon even tot er een build komt op van MIUI op basis van ICS, zoals ik er 1 heb draaien op me SGS en die is echt fantastisch.b.o.n.s schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 16:38:
En de toetsenbord is helaas een Koreaans variant, waar ik niet om vroeg
@citruspers
Als je vind dat de ontwikkeling hard gaan voor Razr dan heb jij "gelukkig" geen sgs gehad.
Daar zijn tig roms en tweaks voor te vinden ^^
Maar de ontwikkeling vande Razr gaat wel wat harde zodra de bootloader is ge-unlocked, hopelijk spoedig door Kholk
[ Voor 5% gewijzigd door An1mA op 21-03-2012 17:27 ]
Dat de ontwikkeling hard gaat wilde ik niet zeggen, maar er is zo'n pleuriszooi aan officiele updates uit met onbegrijpelijke benamingsschema's....
Bij mijn N900 was het gewoon versie = PR1.1, 1.2,1.3 enzovoorts, en dan de regiocode er achter, Motorola's systeem is een stuk onlogischer imho (sowieso Android eigenlijk wel).
Kholk volg ik wel, die is deel van Project Eternity toch?
Bij mijn N900 was het gewoon versie = PR1.1, 1.2,1.3 enzovoorts, en dan de regiocode er achter, Motorola's systeem is een stuk onlogischer imho (sowieso Android eigenlijk wel).
Kholk volg ik wel, die is deel van Project Eternity toch?
Btw Anima: Was nieuwsgierig naar de laatste 2.3.6 verbeteringen. Maar die fastboot file is de en.FR.
Als je die pakt dan krijg je geen OTA (zojuist geprobeerd). Je blijft steken op 2.3.5
Als je die pakt dan krijg je geen OTA (zojuist geprobeerd). Je blijft steken op 2.3.5
Goed dat je het zegt, welke moet ik dan hebben? Hij wil sowieso niet flashen, blijft vastzitten op cdt.bin 
(ik gebruik de gelekte 2.3.6 nog, moet ik dan Kholk's flashtooltje gebruiken in plaats van RSD lite?)

(ik gebruik de gelekte 2.3.6 nog, moet ik dan Kholk's flashtooltje gebruiken in plaats van RSD lite?)
[ Voor 32% gewijzigd door citruspers op 21-03-2012 18:09 ]
Klopt =)citruspers schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 18:08:
Goed dat je het zegt, welke moet ik dan hebben? Hij wil sowieso niet flashen, blijft vastzitten op cdt.bin
Oh shit, thanks for noticing ^^ Ik heb de verkeerde gelinkt, dat is namelijk een rom voor developers editionsb.o.n.s schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 18:07:
Btw Anima: Was nieuwsgierig naar de laatste 2.3.6 verbeteringen. Maar die fastboot file is de en.FR.

Als het goed is moet je deze hebben - > sbf.droid-developers.org/umts_spyder/SPDREM_U_01.6.5.1-73_SPU-11-M1-2_SIGNEuropeAustraliaEMEA_USASPDRRTGB_HWp2b_Service1FF_fastboot.xml.zip
Maar het belangrijkste is dus dat je op een 2.3.5 EU rom zit met de volgende spu: SPU-11-M1-2, word veranderd naar SPU-15-M2-3.
Anders zelf even checken op de link hieronder met fastboot files en ota/updates.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1362956
[ Voor 11% gewijzigd door An1mA op 21-03-2012 18:24 ]
Urgh...Ik heb dus geflasht met Eternities flashme, maar bij de twee fastboots die ik heb geprobeerd flasht hij alles, dan reboot mijn telefoon en krijg ik dat uitroepteken met android poppetje rechts daaronder..
Als ik op de knoppen druk blijkt dat het systeem automatisch doorstart in de recovery modus...:(
Iemand tips?
EDIT: reboot fixed it.
Als ik op de knoppen druk blijkt dat het systeem automatisch doorstart in de recovery modus...:(
Iemand tips?
EDIT: reboot fixed it.
[ Voor 3% gewijzigd door citruspers op 21-03-2012 19:00 ]
Ik zit nu op de laatste door middel van deze fastboot file ipv eerst naar een 2.3.5 rom te flashen.
Maar ik benieuwd naar jullie baseband versie, er staat nu U_03.1C.91P.
Alleen zag ik bij iemand op xda dat ie U_03.1C.93P had, vandaar mijn vraag.
M'n spu is wel 15-M2-3.
Maar ik benieuwd naar jullie baseband versie, er staat nu U_03.1C.91P.
Alleen zag ik bij iemand op xda dat ie U_03.1C.93P had, vandaar mijn vraag.
M'n spu is wel 15-M2-3.
[ Voor 14% gewijzigd door An1mA op 22-03-2012 09:28 . Reden: Link fixed ]
U_03.1C.93P is mijn basebandversie met de nieuwste OTA (sysver 651.167.26)
Klopt. Ik heb ook de .93P (build is SPU-15-M2-3).
Ik zie geen verschil met de vorige 2.3.6. tot nu toe als ik heel eerlijk ben.
Ik ook niet alleen dat de camera weer ietsjes verbeterd is.b.o.n.s schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 07:10:
Klopt. Ik heb ook de .93P (build is SPU-15-M2-3).
Ik flash weer naar een ICS rom, AOKP =)
Weet jij trouwens of de ICS roms, deodexed zijn of gewoon odexed?
Heb de razr keyboard namelijk op xda kunnen vinden, nja een custom versie daarvan.
*EDIT*
Ik zie dat je em een keer had extract de razr keyboard, zou je em weer willen reuploaden.
Kan ik proberen of ie werkt voor ICS roms.
[ Voor 12% gewijzigd door An1mA op 22-03-2012 10:57 ]
Iedereen zegt dat de camera iets verbeterd is, heeft er iemand nog iets concreters dan dat?
Mij viel vooral op dat het zoekerbeeld nu wat donkerder is (bad), en dat de autofocus bij meer licht een iets kortere cyclus doorgaat (good!).
Mij viel vooral op dat het zoekerbeeld nu wat donkerder is (bad), en dat de autofocus bij meer licht een iets kortere cyclus doorgaat (good!).
in deze ROM zit het keyboard verwerkt:
http://forum.xda-develope...read.php?t=1552166&page=5
zie de 1e post op die pagina. Daar heb je wel wat aan denk ik
http://forum.xda-develope...read.php?t=1552166&page=5
zie de 1e post op die pagina. Daar heb je wel wat aan denk ik
Verwijderd
HELP!
Ik kom net huis, ik haal mijn Razr uit mijn zak, druk op de on knop, maar hij doet niets meer! Ook bij opladen... geen led die brandt, NIETS, hard drukken, zacht drukken, een paar keer drukken, hij reageert niet. En ik heb er in de auto nog mee gebeld!
Ik krijg er geen leven in, en de batterij er uit... da's geen optie
Wie heeft de oplossing, ik kan mijn Razr echt niet missen!!!!!!
Ik kom net huis, ik haal mijn Razr uit mijn zak, druk op de on knop, maar hij doet niets meer! Ook bij opladen... geen led die brandt, NIETS, hard drukken, zacht drukken, een paar keer drukken, hij reageert niet. En ik heb er in de auto nog mee gebeld!
Ik krijg er geen leven in, en de batterij er uit... da's geen optie

Wie heeft de oplossing, ik kan mijn Razr echt niet missen!!!!!!
Helpt het lang de volumetoetsen en de unlock knop tegelijk in te drukken? Als het goed is krijgt het toestel dan een reboot (in het geval het een softwareprobleem is).
Verwijderd
YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1.000.000 times dank!
Hij start nu weer op, even afwachten...
1.000.000 times dank!
Hij start nu weer op, even afwachten...
http://www.intomobile.com...ng-ics-updates-next-week/
Naar schijnt komt de ICS update voor de razr Maxx er deze week nog aan!!
Let wel: Dit is Verizon only ("DROID" Razr) maar dat gaat alvast de goeie richting uit.
(My guess, toch nog wel een maandje geduld voor hij bij ons OTA geschikbaar is)
Naar schijnt komt de ICS update voor de razr Maxx er deze week nog aan!!
Let wel: Dit is Verizon only ("DROID" Razr) maar dat gaat alvast de goeie richting uit.
(My guess, toch nog wel een maandje geduld voor hij bij ons OTA geschikbaar is)
Yep, sommige hebben al via OTA de ICS update gekregen via een omweg.
Denk idd dat wij ze ook binnenkort mogen verwachten =)
Als je die topic bedoelt op XDAAn1mA schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:08:
Yep, sommige hebben al via OTA de ICS update gekregen via een omweg.
Of zijn er nog andere bronnen..?
He koel nieuws! Ben benieuwd misschien as. woensdag dus!
Gaat opeens wel heel erg snel dat is wel wat vreemd, maar laten we eens positief zijn
Gaat opeens wel heel erg snel dat is wel wat vreemd, maar laten we eens positief zijn
Het lijkt erop dat de ICS update voor GSM nog even op zich laat wachten aangezien de CDMA versie de update ook nog niet ontvangen heeft... Ik wil zo'n ICS custom rom uit proberen, is er iemand hier die er al ervaring mee heeft? zo ja, is het stabiel genoeg voor dagelijks gebruik?
Ja is stabiel genoeg voor dagelijks gebruik.
Aantal zaken die niet werken zijn camcorder (foto's zijn ook niet 100% kwaliteit), HD-youtube en ik merkte na het voeren van gesprekken over BT dat ik daarna BT handmatig uit moest schakelen omdat er anders geen spraak meer mogelijk was.
Verder zijn de ROMS stabiel, snel en fijn om op je toestel te hebben
Aantal zaken die niet werken zijn camcorder (foto's zijn ook niet 100% kwaliteit), HD-youtube en ik merkte na het voeren van gesprekken over BT dat ik daarna BT handmatig uit moest schakelen omdat er anders geen spraak meer mogelijk was.
Dat is erg fijn om te horen! die camcorder gebruik ik toch niet al te veel en hd youtube doe ik op mijn laptop. Die van J.Y. Daddy lijkt mij de beste en de meest stabiele, of zit ik er nu totaal naast?b.o.n.s schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:35:
Ja is stabiel genoeg voor dagelijks gebruik.
Camcorder en BT zijn voor mij nog steeds essentiële zaken, voor het werk en daarbuiten vind ik BT te belangrijk zodat ik nu nog van de custom ROMs moet blijven, eenmaal ze dat opgeloste hebben...
Wat ik wilde vragen:
Wanneer ik in Juice Defender ultimate CPU instellingen wil activeren krijg ik "Juice Defender werd Superuser rechten geweigerd"... In superuser is het niet mogelijk een app toe te voegen.
Ligt dit aan de manier waarom m'n razr geroot is (ik weet het eig zelf niet meer) of aan de Razr zelf of J.D.U ? Thanks alvast
Wat ik wilde vragen:
Wanneer ik in Juice Defender ultimate CPU instellingen wil activeren krijg ik "Juice Defender werd Superuser rechten geweigerd"... In superuser is het niet mogelijk een app toe te voegen.
Ligt dit aan de manier waarom m'n razr geroot is (ik weet het eig zelf niet meer) of aan de Razr zelf of J.D.U ? Thanks alvast
[ Voor 5% gewijzigd door lowlow op 05-04-2012 16:57 ]
Ik heb de laatste official OTA (dacht ik) 651.73.30.XT910.NonEFIGSRetail.en.EU en ondanks dat die qua tweakers-standaarden niet helemaal up to date is ben ik er toch aardig tevreden over!
Batterij zou eventueel langer mee kunnen, maar dit komt naar mijn mening puur door het scherm wat veel stroom vreet. Kan de hele dag muziek luisteren en nog de halve batterij over hebben. Bij veel spelletjes kan ik 'm uiteraard ook in een halve dag leeg hebben
Heb Quick System Info Pro standaard op de achtergrond draaien zodat ik in elk geval kan zien wanneer er iets stroom vreet en ik er dus iets aan kan doen.
Heb tot nog toe (sinds januari) een enkele keer gehad dat het toestel nix meer deed, maar ik herinnerde me nog een toetscombinatie (power+vol up+vol down). Weet niet meer wat dat deed, maar na deze 2x te hebben gebruikt herstartte het toestel en deed alles het weer normaal.
Kortom ik ben blij met het exclusieve toestel!
Batterij zou eventueel langer mee kunnen, maar dit komt naar mijn mening puur door het scherm wat veel stroom vreet. Kan de hele dag muziek luisteren en nog de halve batterij over hebben. Bij veel spelletjes kan ik 'm uiteraard ook in een halve dag leeg hebben
Heb Quick System Info Pro standaard op de achtergrond draaien zodat ik in elk geval kan zien wanneer er iets stroom vreet en ik er dus iets aan kan doen.
Heb tot nog toe (sinds januari) een enkele keer gehad dat het toestel nix meer deed, maar ik herinnerde me nog een toetscombinatie (power+vol up+vol down). Weet niet meer wat dat deed, maar na deze 2x te hebben gebruikt herstartte het toestel en deed alles het weer normaal.
Kortom ik ben blij met het exclusieve toestel!
Ik heb nu de rom van JY Daddy een aantal dagen in gebruik en ik moet zeggen, het valt me alles mee!
De interface werkt 10 keer vloeiender dan die van de stock ginger-blur rom, alle overgangen van applicatie naar homescreen e.d. gaan altijd vloeiend. Of het echt sneller is weet ik niet, maar de gebruikservaring is vele male beter! En dit is dan slechts een alpha(of beta?). een woord: Geweldig!
De interface werkt 10 keer vloeiender dan die van de stock ginger-blur rom, alle overgangen van applicatie naar homescreen e.d. gaan altijd vloeiend. Of het echt sneller is weet ik niet, maar de gebruikservaring is vele male beter! En dit is dan slechts een alpha(of beta?). een woord: Geweldig!
Geen camcorder etc. lijken me best wel onaangename tekortkomingen anders
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Ik kan me inderdaad heel goed voorstellen dat er mensen zijn die de camcorder vaak gebruiken, ik maak er echter haast nooit gebruik van. De rom is erg smooth en daarom voldoet hij voor mij. Enige wat ik nu nog aan te merken heb is dat het opstarten van apps wat langer duurt dan bij GB.Th1x4nG schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 01:11:
Geen camcorder etc. lijken me best wel onaangename tekortkomingen anders
Ik kwam er trouwens vanmiddag achter dat er wat stof bij mijn frontfacing camera zit.. is er iemand die dit ook heeft?
Geen last van stof bij mij, maar steek de mijne ook wel altijd in een zachte pouch.
Zijn een paar dingen aan het gebeuren op XDA om de installatie van de 4.0 leak te vereenvoudigen... mja, alsmaar voor de CDMA-versie, niks voor GSM.
Zijn een paar dingen aan het gebeuren op XDA om de installatie van de 4.0 leak te vereenvoudigen... mja, alsmaar voor de CDMA-versie, niks voor GSM.
Heel goed nieuws op XDA!
Kholk en [mbm] zijn er eindelijk in geslaagd, de bootloader bypass
ze hebben slechts 1 core aan het werk gekregen met de nieuwe kernel, maar het is een begin.
Ik ga deze kernel zelf pas proberen als er een echte vooruitgang is t.o.v. de stock kernel.
ze hebben slechts 1 core aan het werk gekregen met de nieuwe kernel, maar het is een begin.
Ik ga deze kernel zelf pas proberen als er een echte vooruitgang is t.o.v. de stock kernel.
Super nieuws inderdaad... het zal ervoor zorgen dat er meer developers zich gaan bezighouden met de razr (moeten ze 'm natuurlijk eerst willen kopen...) dus zullen er snel meer en betere ROMs verschijnen.tieskuh123 schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:18:
Heel goed nieuws op XDA!
In het algemeen zal het nu ook makkelijker zijn de performance te tweaken. Ik wacht nog even tot de tweede core... Waarom kan moto dat zelf niet!?
Zijn er nu al ICS ROMs die perfect dagelijks bruikbaar zijn = met werkende camera's aan beide zijden, BT, wifi, cardock. Ik las iets dat * zelfs * het alarm/snooze niet perfect werkt in ICS roms, dat is voor mij echt wel geen optie! Maw, is het nu veel veranderd in de laatste maand (ik heb de indruk van niet!) Thx
Nee, alleen voor CDMAlowlow schreef op woensdag 18 april 2012 @ 13:28:
[...]
Zijn er nu al ICS ROMs die perfect dagelijks bruikbaar zijn = met werkende camera's aan beide zijden, BT, wifi, cardock. Ik las iets dat * zelfs * het alarm/snooze niet perfect werkt in ICS roms, dat is voor mij echt wel geen optie! Maw, is het nu veel veranderd in de laatste maand (ik heb de indruk van niet!) Thx
Heb nu net de 651.73.23.XT910.Retail.en.EU geflashed en wil dus nog de update erbij.
Tot zover is alles gelukt, dankzij de handige handleiding in deze thread.
Maar voor het flashen naar de 651.73.30.XT910.Retail.en.EU update, moet je daarna ook nog die update.zip flashen zoals beschreven staat in de beschrijving van b.o.n.s: hoe de Razr naar Android 2.3.6 te updaten?
update:
Heb nu, dus de 651.73.30.XT910.Retail.en.EU geflashed, volgens TitaniumBackup heb ik, na het nogmaals flashen van de zergRush file, Root toegang.
Ondanks die root toegang lukt het mij nog steeds niet om mijn razr als mobiele hotspot te gebruiken (via: Instellingen, draadloos en netw, thethering en mobiele hotspot)
Mijn laptop ziet de Mobiele Hotspot, verbind ermee, en zegt zelfs dat hij internettoegang heeft, maar als ik ping gebeurt er helemaal niets.
Kan iemand mij zeggen wat ik nog mis?
Alvast bedankt
Tot zover is alles gelukt, dankzij de handige handleiding in deze thread.
Maar voor het flashen naar de 651.73.30.XT910.Retail.en.EU update, moet je daarna ook nog die update.zip flashen zoals beschreven staat in de beschrijving van b.o.n.s: hoe de Razr naar Android 2.3.6 te updaten?
update:
Heb nu, dus de 651.73.30.XT910.Retail.en.EU geflashed, volgens TitaniumBackup heb ik, na het nogmaals flashen van de zergRush file, Root toegang.
Ondanks die root toegang lukt het mij nog steeds niet om mijn razr als mobiele hotspot te gebruiken (via: Instellingen, draadloos en netw, thethering en mobiele hotspot)
Mijn laptop ziet de Mobiele Hotspot, verbind ermee, en zegt zelfs dat hij internettoegang heeft, maar als ik ping gebeurt er helemaal niets.
Alvast bedankt
[ Voor 39% gewijzigd door giwain op 20-04-2012 16:56 . Reden: na het flashen naar de 651.73.30.XT910.Retail.en.EU ]
Iemand enig idee wanneer de Maxx naar NL komt? Volgens een bericht op de frontpage is hij wel voor Europa aangekondigd. Mijn defy is nodig aan vervanging toe....
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
ligt aan het toestel denk ik zelf, ik heb er ook elke keer wer problemen mee.giwain schreef op donderdag 19 april 2012 @ 17:19:
Alvast bedankt
gisteren middag, was het wachten zat, de kang ics rom geinstalleerd..
Ah dank!
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Een Duitser die ICS aantrof op zijn Razr toen hij uit herstel kwam
http://www.android-hilfe....inzelfaellen-ics-aus.html
http://www.android-hilfe....inzelfaellen-ics-aus.html
Even een vraagje, las net een artikel over de Razr maxx (380 uur standby!) dat deze naar europa komt. Nu heb ik verder geen ervaring met motorola telefoons. Ik heb nu een Nexus One dus dat is vanilla Android. Nu is mijn vraag, hoe erg is de "schil" van motorola? Is deze storend of merk je er weinig van?
Ik denk dat meerdere gebruikers het niet als storend ervaren =)giganielsie schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:42:
Even een vraagje, las net een artikel over de Razr maxx (380 uur standby!) dat deze naar europa komt. Nu heb ik verder geen ervaring met motorola telefoons. Ik heb nu een Nexus One dus dat is vanilla Android. Nu is mijn vraag, hoe erg is de "schil" van motorola? Is deze storend of merk je er weinig van?
Anyway zojuist de Chinese 4.0.4 gelekte rom geflashed en hij is echt buttersmooth, alles werkt ook ^^ Het beloofd wat als de officiële ICS uit komt voor de razr =)
Een nadeel, je hebt root nodig om de gapps package te installeren want standaard is ie niet inbegrepen. Maar de root methode voor de rom is echt een pain in the ass en je moet zelf de toestel een paar keer rebooten, ala volume up & down + powerbutton -..-
380 uur standby? liessss 
die Chinese ziet er geen pretje uit om erop te krijgen, ik veronderstel dat de OTA voor ons nu wel niet lang meer op zich laat wachten. Eerst de Amerikaanse, dan Duitse, dan Chinese
die Chinese ziet er geen pretje uit om erop te krijgen, ik veronderstel dat de OTA voor ons nu wel niet lang meer op zich laat wachten. Eerst de Amerikaanse, dan Duitse, dan Chinese
Ziet er goed uit!An1mA schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:52:
[...]
Anyway zojuist de Chinese 4.0.4 gelekte rom geflashed en hij is echt buttersmooth, alles werkt ook ^^ Het beloofd wat als de officiële ICS uit komt voor de razr =)
Heb sinds zaterdag een nieuwe Razr, bevalt erg goed!
Had hiervoor een HTC Sensation, de Razr voelt veel sneller aan (zal vooral door de lichte schil komen t.o.v. Sense).
Ook wel grappig dat niemand het toestel bijna kent, op het werk kijken ze me aan van 'waarom een Motorola, maken die nog telefoons dan?' en toen ik bij The Phone House was voor een microsim dacht de verkoper dat ik de oorspronkelijke Razr bedoelde
Had hiervoor een HTC Sensation, de Razr voelt veel sneller aan (zal vooral door de lichte schil komen t.o.v. Sense).
Ook wel grappig dat niemand het toestel bijna kent, op het werk kijken ze me aan van 'waarom een Motorola, maken die nog telefoons dan?' en toen ik bij The Phone House was voor een microsim dacht de verkoper dat ik de oorspronkelijke Razr bedoelde
Heeft er hier iemand deze: http://www.mobielbereikba...oogle&utm_medium=shopping case? Er staat dat ie geschikt is voor de XT912, wat volgens mij de amerikaanse versie van de Razr is, dus vraag me af of ie ook op de XT910 past of dat er verschil in zit.
Het enige verschil tussen de XT912 en XT910 is een chipje binnenin en een Verizon logootje op de achterkant van de telefoon, qua maat zijn de telefoons als het goed is 100% identiek.
Motorola is bezig met het uitrollen van de updates in Duitsland voor de t-mobile branded phones, het lijkt er dus op dat het ook deze maand ergens naar ons moet komen. Slecht nieuws voor de camera helaas, volgens sommigen op xda is de kwaliteit slechter dan voorheen... Maar daar zal hopelijk later nog een fix voor komen.
Nu nog even terug flashen naar 2.3.6 en elk uur even updates checken!
bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1638346
Nu nog even terug flashen naar 2.3.6 en elk uur even updates checken!
bron: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1638346
goed nieuws! als ze nu alleen even snel de droid razr maxx in nederland releasen kan ik eindelijk ook volop van ICS genieten!
(http://www.expansys.nl/motorola-razr-maxx-black-231567/ en de prijs mag dus nog wat dalen)
Ik heb zojuist mijn razr weer terug geflashed naar 2.3.6 maar helaas nog geen update beschikbaar.. en om nu nog de chinese leak te flashen is me te veel moeite aangezien de officiele update eraan zit te komen. Nog ff geduld hebben en dan kunnen we genieten van onze razrs met ICS!
Dat zal hij hopelijk ook doen zodra meer partijen hem gaan aanbieden. Ben bang dat het weer een 'met wat geluk, juni' verhaal wordt voordat we de maxx kunnen kopen.cuberob schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:04:
goed nieuws! als ze nu alleen even snel de droid razr maxx in nederland releasen kan ik eindelijk ook volop van ICS genieten!(http://www.expansys.nl/motorola-razr-maxx-black-231567/ en de prijs mag dus nog wat dalen)
Dat is denk ik ook waar Motorola het een beetje laat liggen.agoNITE schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:19:
Heb sinds zaterdag een nieuwe Razr, bevalt erg goed!
Qua design is het een zeer mooi toestel, een beetje promotie was niet slecht geweest. Maar ik heb het gevoel dat de Nederlandse markt niet echt belangrijk voor ze is.
Ik denk dat we ergens tussen 20/25 mei een update kunnen verwachten..
Ergens gelezen dat Verizon op de 21e aan de beurt zou zijn.
Ergens gelezen dat Verizon op de 21e aan de beurt zou zijn.
http://www.androidcentral...ially-available-uk-may-18 ! Even kijken of ik hem ergens goedkoop kan importeren. Of dat hij gewoon naar nl komt!
Expansys zal wel leveren, anders eBay... En goedkoop tsjaa dat zal wel niet
http://www.all4cellular.c...ock-hdmi-upgrade-kit.html
Heel mooi koopje, ware het niet dat er zo'n torenhoge verzendkost is
Ik twijfel tussen de Razr en de Xpera S, momenteel heb ik een Milestone, en die bevalt super.
Moeilijke keuze, de Moto is volgens mij steviger, de Xperia heeft weer een betere camera.
Dus, wat moet het gaan worden....
Moeilijke keuze, de Moto is volgens mij steviger, de Xperia heeft weer een betere camera.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Wow zeker mooi, alleen idd jammer van die verzrndkosten. Ben je zobder eventuele invoer belasting toch alweer 100 euro kwijt... dan is het net niet 'leuk' meerTh1x4nG schreef op zondag 13 mei 2012 @ 17:39:
http://www.all4cellular.c...ock-hdmi-upgrade-kit.html
Hmm lastigjes... Misschien heb je hier wat aan...kevin33 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 18:58:
Ik twijfel tussen de Razr en de Xpera S, momenteel heb ik een Milestone, en die bevalt super.
productreview: Motorola Milestone Zwart review door CLB
productreview: Motorola Razr (XT910) Zwart review door CLB
productreview: HTC One X Wit review door CLB
Ook al heb ik nu geen XPeria S, de One X heeft wel veel dezelfde 'voordelen...
Ik vindt het ook lastig, qua specs schelen ze elkaar niet heel veel, qua uiterlijk een stuk meer.CLB schreef op zondag 13 mei 2012 @ 22:27:
[...]
Hmm lastigjes... Misschien heb je hier wat aan...
productreview: Motorola Milestone Zwart review door CLB
productreview: Motorola Razr (XT910) Zwart review door CLB
productreview: HTC One X Wit review door CLB
Ook al heb ik nu geen XPeria S, de One X heeft wel veel dezelfde 'voordelen...
De Razr vindt ik wat stoerder, en is qua behuizing e.d. een stuk steviger, de Xperia heeft weer een betere camera, en ziet er wa beter afgewerkt uit.
Een HTC is geen optie, daar heb ik in het verleden nogal slechte ervaringen mee gehad.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Ik doelde niet op 'neem de One X', maar daar kun je wel lezen hoe het scherm me bevalt ten opzichte van bijvoorbeeld de Razr... En aangezien de XPeria S ook een 720P scherm heeft en dergelijke
Op die manier
Qua scherm zou het dan toch de Xperia worden, nadeel van Motorola vindt ik dat ze nogal traag zijn met de updates, Sony schijnt dat beter te doen.CLB schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:46:
Ik doelde niet op 'neem de One X', maar daar kun je wel lezen hoe het scherm me bevalt ten opzichte van bijvoorbeeld de Razr... En aangezien de XPeria S ook een 720P scherm heeft en dergelijkeOp die manier
Aan de andere kant, mijn Milestone blijft het maar doen, is robuust en stevig, en dat gevoel heb ik bij de Razr meer dan bij een Xperia, wat is voor de meerderheid hier de reden geweest om voor een Razr te kiezen, ipv een HTC, Samsung of Sony?
De Razr was toen top-notch en er was geen HTC One X, Samsung Galaxy S3 of Sony XPeria S op de markt
Momenteel zou ik geen Razr meer kopen om het simpele feit dat hij gewoon 'ouder' is, geen 720P scherm heeft, gebruik maakt van een pentile layout qua scherm, hij op Android 2.3 draait en ook niet onwijs goedkoop is
Momenteel zou ik geen Razr meer kopen om het simpele feit dat hij gewoon 'ouder' is, geen 720P scherm heeft, gebruik maakt van een pentile layout qua scherm, hij op Android 2.3 draait en ook niet onwijs goedkoop is
Zoals je al zei, die robuustheid sprak mij ook wel aan en natuurlijk de exclusiviteit(dat natuurlijk ook een nadeel zou kunnen zijn m.b.t. de dev community). Ik ben tot zover erg tevreden over mij Razr en de resolutie is voor mij ook meer dan voldoende, het heeft dan wel een pentile layout maar daar merk ik vrij weinig van. De camera is het enige negatieve puntje aan mij Razr hoewel die in goed licht ook nog best aardige plaatjes kan schieten.kevin33 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:15:
[...]
wat is voor de meerderheid hier de reden geweest om voor een Razr te kiezen, ipv een HTC, Samsung of Sony?
Als de Maxx uit is, zou ik toch serieus een razr overwegen, die grote accu biedt voor mij toch echt wel meerwaarde!CLB schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:17:
De Razr was toen top-notch en er was geen HTC One X, Samsung Galaxy S3 of Sony XPeria S op de markt![]()
Idd, daar kan geen enkele smartphone tegenop. De overige specs zijn prima maar niet bijzonder (meer) maar in combinatie met een dikte van 9mm en zo'n lange accuduur is hij weer uniek.MaDLiVe schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:00:
[...]
Als de Maxx uit is, zou ik toch serieus een razr overwegen, die grote accu biedt voor mij toch echt wel meerwaarde!
Huawei Ascend D Quad