Dat is de snelheid waarmee de chipset de beelden kan verwerken, het is nog maar de vraag of de sensor ook zo snel kan uitlezen. Daarentegen stond het wel in de specificaties maar motorola kennende wordt er niets over losgelaten...tieskuh123 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 20:41:
Hoe zit het eigenlijk met de 480p 120fps opname functie van de DROID Razr? Volgens de specs op GSMarena.com heeft de DROID-versie deze mogelijkheid..
Als het waar is dat de DROID Razr dat kan, waarom de normale Razr dan niet?(ze zijn immers identiek, afgezien van lte)
En zou het dan misschien te activeren zijn via een of andere mod?
Ben erg benieuwd of dit mogelijk is, en zoals te lezen op het internet zijn meer mensen hier naar opzoek...
@bons
De nieuwe ota is best slick vink ik, zelf net zojuist geflashed. Iconen net iets mooier gepolished en de nieuwe unlockscreen, damn I love it ^^
De nieuwe ota is best slick vink ik, zelf net zojuist geflashed. Iconen net iets mooier gepolished en de nieuwe unlockscreen, damn I love it ^^
wifi is ook stabieler denk ik...?
nieuw unlockscreen klinkt koel
nieuw unlockscreen klinkt koel
En die OTA? Is van deze week? Handmatig geïnstalleerd? Of echt Over the Air?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Is een OTA, althans wat ik gelezen heb op XDA.
Heb zelf op dit moment the Arctic rom met het Simplicity theme en getweaked met Launcher Ex
werkt fantastico!
Uiteindelijk zullen alle OTA's ook verwerk worden in deze ROM, dus wacht geduldig af.
Maar deze OTA is niks voor jou CLB, vanwege de iconen in het settings menu
Heb zelf op dit moment the Arctic rom met het Simplicity theme en getweaked met Launcher Ex
Uiteindelijk zullen alle OTA's ook verwerk worden in deze ROM, dus wacht geduldig af.
Maar deze OTA is niks voor jou CLB, vanwege de iconen in het settings menu
Is er iemand met de 651.73.30.XT910.NonEFIGSRetail.en.EU systeemversie die al een OTA heeft gekregen? Zo niet, op welke versie dan wel?
Dat nieuwe lockscreen ziet er wel leuk uit!
Het ziet er naar uit dat hij alleen nog in Zweden wordt uitgerold. Patience, young padawan (of flash hem zelf handmatig).
Ben benieuwd of ik hem ook OTA krijg met m'n 651.73.30.XT910.Retail.en.EU, ach genoeg patience hier =)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Heb em handmatig over. 30 geflashed en de lockscreen die bons liet zien is een cutomized lockscreen, niet de nieuwe die bij de nieuw ota zittieskuh123 schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 12:29:
Is er iemand met de 651.73.30.XT910.NonEFIGSRetail.en.EU systeemversie die al een OTA heeft gekregen? Zo niet, op welke versie dan wel?
Heb t u een downloadlink?
Ik heb op XDA de nieuwe lockscreen gezien. Opzich vindt ik lockscreens niet zo boeiend maar die van de razr vond ik zo saai... Hele verbetering dit!An1mA schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:07:
[...]
Heb em handmatig over. 30 geflashed en de lockscreen die bons liet zien is een cutomized lockscreen, niet de nieuwe die bij de nieuw ota zit
Astu -> http://dlhg.eternityproje...30.XT910.Retail.en.EU.zipCLB schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 16:25:
Heb t u een downloadlink?
Maar opgepast, je kunt dan niet meer updates of w/e via rsdlite flashen maar alleen op deze manier.
*EDIT*
Op je sd kaartje zetten en dan via de recovery flashen =)
Mocht het om om de een of andere manier niet lukken moet je de stappen hieronder proberen. Schaamteloos van de xda topic gejat moet ik bekennen.
1 - Flash "651.73.30 fastboot" (812Mb) through RSDlite
2 - Root the ROM using Doomlord's exploit
3 - Backup the root with "Voodoo OTA rootkeeper" (free on the market | needed because the OTA can't be rooted)
4 - Download the file "11m12Blur_Version.651.73.30.XT910.Retail.en.E U"
5 - Put it on the SD card
6 - Go into stock recovery (Power + Vol- + Vol+ and then choose Recovery)
7 - Select "Apply update"
8 - Choose the file "11m12Blur_Version.651.73.30.XT910.Retail.en.E U" and apply it
9 - Reboot the phone
10 - Restore the root using "Voodoo OTA rootkeeper"
[ Voor 49% gewijzigd door An1mA op 19-01-2012 21:49 ]
Dit is eigenlijk de 'standaard' procedure als het aankomt op OTA/fastboot installaties via RSDlite.
Als je eenmaal weet hoe het moet is het een peace of cake!
CLB, is jouw toestel nog steeds te koop? Staat van het toestel is perfect, krasvrij wellicht?
(heb ook berichtje geplaatst bij je V&A topic) Thx
vredestaart?b.o.n.s schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:48:
Dit is eigenlijk de 'standaard' procedure als het aankomt op OTA/fastboot installaties via RSDlite.
lowlow schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:43:
CLB, is jouw toestel nog steeds te koop? Staat van het toestel is perfect, krasvrij wellicht?
offtopic:
Het toestel is nog steeds in perfecte staat en te koop
Maar via DM / email ben je niet te bereiken zag ik in je profiel dus dat is lastig
Het toestel is nog steeds in perfecte staat en te koop
Maar via DM / email ben je niet te bereiken zag ik in je profiel dus dat is lastig
Vraagje over OTA-updates en rooten en dergelijke...
Behoud je OTA-updates als je rootacces hebt, heeft dit verband met elkaar of niet?
Behoud je OTA-updates als je rootacces hebt, heeft dit verband met elkaar of niet?
Voor zover ik weet wel, ik hoefde mijn telefoon niet tijdelijk te un-rooten om een OTA binnen te halen. Andersom is lastiger, je root is meestal wel weg na een OTA, dus maak vantevoren wel een backup met voodoo OTA rootkeeper
Dacht ik dus ook
Thanks!
Gaat de goede kant op de update naar ICS. Op XDA heeft men een soort pre-release weten te achterhalen:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1463230
Is nog verry van 100% maar het toont wel aan dat men de goede kant op gaat.
Ik denk zelf dat het verstandig is deze nog niet te flashen als ik het zo lees. Al is het wel geinig om even te proberen voor sommigen
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1463230
Is nog verry van 100% maar het toont wel aan dat men de goede kant op gaat.
Ik denk zelf dat het verstandig is deze nog niet te flashen als ik het zo lees. Al is het wel geinig om even te proberen voor sommigen
Verwijderd
Ik heb de update geïnstalleerd, lijkt goed te draaien, nog geen FC's en snel!!
Update: verlichting soft-keys lijkt niet te werken en signaalsterkte in de notificatiebalk blijft grijs.
Update: verlichting soft-keys lijkt niet te werken en signaalsterkte in de notificatiebalk blijft grijs.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2012 18:45 ]
Klopt zoals in de xda topic vermeld, maar denk dat ik binnenkort maar terug ga naar 2.3.6 zoals bons aangeeft niet echt voor dagelijks gebruik.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 18:29:
Ik heb de update geïnstalleerd, lijkt goed te draaien, nog geen FC's en snel!!
Mooi, toch teken dat ze er mee bezig zijn. Ik kijk wel de kat uit de boom tot er een OTA is.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
De Razr-lijn wordt in 2012 verder uitgebreid: http://mobiel.nu.nl/pda/t...es-nog-slimmer-maken.html
De Razr Maxx lijkt mij een heel interessant toestel! Eindelijk iets dat langer dan een dag meegaat zodat je bereikbaar kan blijven! Daar gaat het toch om bij een telefoon :-)
psn: jagermeistertim
Nee
Verwijderd
hallo luitjes, in het bezit van de razr. prima tevreden maar vanavond doet hij ineens niets meer. als ik de lader er in stop gaat wel het scherm aan maar zonder apps. het scherm reageert nergens op. als ik hem probeer uit te zetten gaat dit niet. het scherm gaat dan uit en hij doet helemaal niets meer.en reageert ook niet meer op de aan en uit knop.
dacht ik dat ik eindelijk een prima phone te hebben, nokt hij er mee
iemand een idee?
p,s de accu is vol
edit, gelukkig kon ik hem opeens opnieuw opstarten, nu werkt hij weer prima.
ik denk dat de scherm beveiliging moeilijk deed
dacht ik dat ik eindelijk een prima phone te hebben, nokt hij er mee
iemand een idee?
p,s de accu is vol
edit, gelukkig kon ik hem opeens opnieuw opstarten, nu werkt hij weer prima.
ik denk dat de scherm beveiliging moeilijk deed
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2012 22:33 ]
Fijn dat je het hebt opgelost.
Het probleem met een vastloper is dat het ding geen verwijderbare accu heeft. Daarom voor iedereen die dit in de toekomst wel eens nodig kan hebben: als je de power, volume + en - alledrie tegelijk ingedrukt houd voor een paar seconden start het toestel opnieuw op
Het probleem met een vastloper is dat het ding geen verwijderbare accu heeft. Daarom voor iedereen die dit in de toekomst wel eens nodig kan hebben: als je de power, volume + en - alledrie tegelijk ingedrukt houd voor een paar seconden start het toestel opnieuw op
Verwijderd
Iemand een idee of je een razr maxx (van VERIZON) kan unlocken of flashen om deze geschikt te maken voor GSM?
Antenne zit er in, software precies hetzelfde als de gewone Verizon razr.
Zou zo fijn zijn...
Antenne zit er in, software precies hetzelfde als de gewone Verizon razr.
Zou zo fijn zijn...
Al weer een probleem met mijn Razr....
Ik heb ongeveer alles gewiped met als gevolg dat er nu dus geen firmware opstaat. Hij boot dus niet... Net probeerde ik de stock rom te flashen in RSDlite v5.5 maar hij stopt er al mee bij 1/11. en op mijn Razr scherm staat er bij AP fastboot: "battery low" en "cannot program".
Wat kan ik hier aan doen?
Edit: Ik zie net op XDA een topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1403100
Probleem is alleen dat de oplossing die zij geven erg lastig(en risicovol) is... Zijn er ook andere oplossingen?
Is er misschien iemand in de omgeving van brabant die z'n kabeltje al heeft gesoldeerd die ik misschien zou kunnen kopen? Ik zou mijn Razr graag snel weer aan het werk krijgen omdat ik zondag al vertrek naar het buitenland en ik anders ben aangewezen op mijn nokia 5530...
Ik heb ongeveer alles gewiped met als gevolg dat er nu dus geen firmware opstaat. Hij boot dus niet... Net probeerde ik de stock rom te flashen in RSDlite v5.5 maar hij stopt er al mee bij 1/11. en op mijn Razr scherm staat er bij AP fastboot: "battery low" en "cannot program".
Edit: Ik zie net op XDA een topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1403100
Probleem is alleen dat de oplossing die zij geven erg lastig(en risicovol) is... Zijn er ook andere oplossingen?
Is er misschien iemand in de omgeving van brabant die z'n kabeltje al heeft gesoldeerd die ik misschien zou kunnen kopen? Ik zou mijn Razr graag snel weer aan het werk krijgen omdat ik zondag al vertrek naar het buitenland en ik anders ben aangewezen op mijn nokia 5530...
[ Voor 41% gewijzigd door Mithson op 27-01-2012 15:21 ]
YouTube: Motorola DROID RAZR MAXX Review
lol, 3300 mAh...
lol, 3300 mAh...
[ Voor 16% gewijzigd door Th1x4nG op 28-01-2012 22:16 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Is het nu gelukt of niet? "battery low" zegt mij genoegtieskuh123 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:15:
*EDIT*
@bons
Heb je nu de "The Artic 3.0" al geflashed?
Ik net wel en ik vind het maar niks eerlijk gezegd.
Ik wacht even af of er nog meer aankomt qua customizen, want de themes werken niet meer.
Zit nu weer op 2.3.6 (laatste OTA).
[ Voor 18% gewijzigd door An1mA op 30-01-2012 01:40 ]
Ik zat op de 'oude' Arctic (2.x) met dat minimale thema. Werkte erg goed moet ik zeggen en was ook erg blij met de snelheid en het notification window.
Ik zou deze 'ROM' nooit op default gebruiken want dat ziet er niet uit
Nu zit ik ook weer op de laatste 2.3.6. OTA want had problemen met de installatie van ICS (zag er wel heel goed uit).
Ik ga het weer proberen zodra 'kholk' op het XDA forum de aangepaste ICS klaar heeft die zonder al te veel moeite geinstalleerd kan worden.
Ik zou deze 'ROM' nooit op default gebruiken want dat ziet er niet uit
Nu zit ik ook weer op de laatste 2.3.6. OTA want had problemen met de installatie van ICS (zag er wel heel goed uit).
Ik ga het weer proberen zodra 'kholk' op het XDA forum de aangepaste ICS klaar heeft die zonder al te veel moeite geinstalleerd kan worden.
Ik had dit ook en was bang dat me toestel gebricked was, maar ik kon hem gelukkig opladen op het moment dat het toestel uit was, wel alleen via het stroomnet. Daarna direct via RSD teruggeflashed naar standaard.tieskuh123 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:15:
Is je dit gelukt....?
ik heb m'n razr juist geroot, wat nu? heb titanium en adfree geïnstalleerd
Waarom eerst rooten en je dan pas afvragen what to do?

Rooten is hip, je weet tochCLB schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:02:
Waarom eerst rooten en je dan pas afvragen what to do?
gevalletje "gewoon omdat het kan"
psn: jagermeistertim
Heb zelf al mijn Android toestellen ooit geroot behalve mijn huidige HTC Sensation. Ik doe niks met mijn toestel waar ik root voor nodig zou hebben en vind het fijn om officiële updates te kunnen ontvangen.TTHEEBO1 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:53:
gevalletje "gewoon omdat het kan"
Daar heeft rooten niks mee van doen aangezien je gewoon OTA's blijft ontvangen..
Vanochtend even wat pogingen gedaan ICS een beetje draaiend te krijgen. Nu weer terug op 2.3.6. ("Blur_Version.651.73.30.XT910.Retail.en.EU"). Alle APN's zijn na installatie ICS gelocked, dus ik had als enige optie zelf handmatig een APN in te voeren.
Verder was de camera van zeer slechte kwaliteit in deze release (bij maken foto kwam er een blauwige waas over de foto's en de focus werkt niet). Bij het gebruiken van een QR-code loopt de camera vast.
Op de een of andere manier oogt alles wel heel mooi, het scherm heeft een soort van hele mooie helderheid, daarnaast is er een bepaalde 'smoothness' te zien geen idee hoe het komt maar het smoelt goed.
Qua performance viel het me toch wel tegen uiteindelijk als ik het vergelijk met de Arctic rom of de laatste 2.3.6. OTA.
Verder is ICS echt een hele verbetering t.o.v Gingerbread. Menu's zitten goed in elkaar en het is allemaal beter op elkaar afgestemd. Grote voordelen: nieuwe stijl email-app en hoe je contacten weergegeven worden in de Dailer.
Wilde deze versie voor dagelijks gebruik iets gaan tweaken, maar toch ("gewoon omdat het kan") lekker terug naar de laatste OTA. Aangezien ik op dit moment toch een stabiele telefoon prefer boven een beta-versie.
Verder was de camera van zeer slechte kwaliteit in deze release (bij maken foto kwam er een blauwige waas over de foto's en de focus werkt niet). Bij het gebruiken van een QR-code loopt de camera vast.
Op de een of andere manier oogt alles wel heel mooi, het scherm heeft een soort van hele mooie helderheid, daarnaast is er een bepaalde 'smoothness' te zien geen idee hoe het komt maar het smoelt goed.
Qua performance viel het me toch wel tegen uiteindelijk als ik het vergelijk met de Arctic rom of de laatste 2.3.6. OTA.
Verder is ICS echt een hele verbetering t.o.v Gingerbread. Menu's zitten goed in elkaar en het is allemaal beter op elkaar afgestemd. Grote voordelen: nieuwe stijl email-app en hoe je contacten weergegeven worden in de Dailer.
Wilde deze versie voor dagelijks gebruik iets gaan tweaken, maar toch ("gewoon omdat het kan") lekker terug naar de laatste OTA. Aangezien ik op dit moment toch een stabiele telefoon prefer boven een beta-versie.
Hallo!
Vandaag de RAZR aangeschaft en een nieuw abo afgesloten. Nog geen simkaart geïnstalleerd, want ik wist niet zeker hoe snel Vodafone mijn abo zou omzetten en ik dus mijn normale simkaart kon omruilen voor een microsim. Dit alles terzijde.
Ik wilde de RAZR verbinden via WiFi met mijn thuisnetwerk, maar tot mijn grote verbazing schopt hij het hele netwerk eruit! Geen wireless noch bedraad meer, dus hij doet iets met de router. Wanneer ik de WiFi op de RAZR uitschakel, maakt de router weer verbinding en functioneert het netwerk weer naar behoren en zoals altijd zonder enig probleem.
Kortom.. mijn vraag is: wat kan hier aan de hand zijn en, belangrijker, hoe zorg ik ervoor dat ik wel op mijn netwerk kan zonder dat de RAZR de router een schop geeft?
Vandaag de RAZR aangeschaft en een nieuw abo afgesloten. Nog geen simkaart geïnstalleerd, want ik wist niet zeker hoe snel Vodafone mijn abo zou omzetten en ik dus mijn normale simkaart kon omruilen voor een microsim. Dit alles terzijde.
Ik wilde de RAZR verbinden via WiFi met mijn thuisnetwerk, maar tot mijn grote verbazing schopt hij het hele netwerk eruit! Geen wireless noch bedraad meer, dus hij doet iets met de router. Wanneer ik de WiFi op de RAZR uitschakel, maakt de router weer verbinding en functioneert het netwerk weer naar behoren en zoals altijd zonder enig probleem.
Kortom.. mijn vraag is: wat kan hier aan de hand zijn en, belangrijker, hoe zorg ik ervoor dat ik wel op mijn netwerk kan zonder dat de RAZR de router een schop geeft?
@bons vind het ook meer in alpha en jammer genoeg niet goed genoeg voor daily use inderdaad 
@wiemert wat jij hebt heb ik zelde van gehoord en zeker niet met een razr.
Wat je zou kunnen proberen is om je razr te updaten, maar anders moet je de wifi functies bij iemand anders proberen.
@wiemert wat jij hebt heb ik zelde van gehoord en zeker niet met een razr.
Wat je zou kunnen proberen is om je razr te updaten, maar anders moet je de wifi functies bij iemand anders proberen.
Ok, update uitgevoerd, maar het verandert niets aan wat er gebeurt... ik vind het wel bizar... de hele router krijgt gewoon een reset zodra ik de Wifi op de RAZR inschakel....
Heel vreemd inderdaad. Ik neem aan dat je op een beveiligde wifi omgeving zit. Anders stap voor stap je wifi opnieuw opbouwen? Eerst geheel open (of mits mogelijk: met een gasten wlan werken). en dan kijken of je verbinding hebt met al je devices, zo dan verder werken.
Na drie resets van de router, werd de verbinding ineens wel gelegd en heeft de RAZR toegang tot het netwerk en blijft het netwerk ook nog functioneren. Opgelost, zo lijkt het.
Dank voor jullie reacties!
Dank voor jullie reacties!
Sorry voor de late reactie, was een weekje in Barcelona(zonder internet en zonder smartphone)... Maar opladen via het stroomnet kan toch niet? want er staat bij mij in ieder geval geen android op(en zonder dat kan ie niet opladen, had ik gelezen). Maar als jij het zegt ga ik het toch nog ff proberen!b.o.n.s schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:53:
[...]
Ik had dit ook en was bang dat me toestel gebricked was, maar ik kon hem gelukkig opladen op het moment dat het toestel uit was, wel alleen via het stroomnet. Daarna direct via RSD teruggeflashed naar standaard.
Is je dit gelukt....?
Opladen kan toch met zo'n speciaal kabeltjes wat een stel hackers/tweakers op ebay verkopen?
@citruspers ja dat klopt op http://shop.teamblackhat.info/ verkopen ze die dingen(voor 40 euro) op ebay ben ik ze nog niet tegen gekomen..
Maar dat zijn dus kabeltjes die ze in de fabrieken gebruiken om de telefoon te installeren zonder dat er een accu in zit.
Je kunt ze ook zelf maken maar dat vindt ik te risicovol..
Mijn Razr ligt nu ogeveer 2 uur aan het stroomnet dus ik sluit hem zo ff aan op de pc en dan kijken of het lukt...
Update: helaas, mijn Razr zegt nogsteeds cannot program en battery low...
Ik wilde net zo'n kabeltje van TBH kopen, maar die kunnen ze alleen leveren in de VS. Dus maar even een mailtje gestuurd met de vraag of ze hem misschien ook naar nederland zouden kunnen sturen..
Maar dat zijn dus kabeltjes die ze in de fabrieken gebruiken om de telefoon te installeren zonder dat er een accu in zit.
Je kunt ze ook zelf maken maar dat vindt ik te risicovol..
Mijn Razr ligt nu ogeveer 2 uur aan het stroomnet dus ik sluit hem zo ff aan op de pc en dan kijken of het lukt...
Update: helaas, mijn Razr zegt nogsteeds cannot program en battery low...
Ik wilde net zo'n kabeltje van TBH kopen, maar die kunnen ze alleen leveren in de VS. Dus maar even een mailtje gestuurd met de vraag of ze hem misschien ook naar nederland zouden kunnen sturen..
[ Voor 23% gewijzigd door Mithson op 05-02-2012 15:17 ]
Ik kon alleen opladen als het toestel 'uit' stond, toestel laat niet op als in recovery mode zit.. althans dat had ik.
Hoe probeer je hem op te laden?
Volgens mij klopt het wat jij zegt, want ik had het ook in een keer de melding die hij kreeg. Maar kreeg em wel opgeladen om een rom vervolgens te flashen.b.o.n.s schreef op maandag 06 februari 2012 @ 08:34:
Ik kon alleen opladen als het toestel 'uit' stond, toestel laat niet op als in recovery mode zit.. althans dat had ik.
Btw in de ochtend de bravia engine voor mobiele telefoons geflashed.
Werkt alleen bij fotos en videos, maar je merkt het verschil niet 1 2 3.
Gewoon geflashed omdat het kon ^^
De link die ik hieronder geef werkt ook gewoon voor de razr en andere telefoons.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1385098
[ Voor 5% gewijzigd door An1mA op 06-02-2012 13:52 ]
Als ik hem aan de stroom doe, krijg ik het motorola logo te zien.. en als ik hem dan na 2uur "opladen" met de pc verbind in fastboot mode, krijg ik weer battery low en cannot program te zien...:(b.o.n.s schreef op maandag 06 februari 2012 @ 08:34:
Misschien kun je deze methode proberen.tieskuh123 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 14:50:
[...]
Als ik hem aan de stroom doe, krijg ik het motorola logo te zien.. en als ik hem dan na 2uur "opladen" met de pc verbind in fastboot mode, krijg ik weer battery low en cannot program te zien...:(
Dat zou toch niet zoveel verschil moeten maken aangezien mijn Razr aangeeft dat ie niet genoeg stroom heeft... Toch maar even proberen en wie weet;)
Dat weet ik, maar niet geschoten altijd mis =)tieskuh123 schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:03:
[...]
Dat zou toch niet zoveel verschil moeten maken aangezien mijn Razr aangeeft dat ie niet genoeg stroom heeft... Toch maar even proberen en wie weet;)
Anders moet je je razr helaas ter reparatie aanbieden.
Je hebt de keuze:tieskuh123 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:15:
1: 40 dollar plus verzending, voor de kabel.
2: http://www.droidforums.ne...torola-factory-cable.html
(makkelijker kan haast niet)
3: Voor reparatie opsturen zeggen dat je wilde updaten maar nu niet meer laad, aangezien je het schrijven hebt onderbroken is een deel van de rom ontoegankelijk en dus ook niet zichtbaar of het geroot is of niet.
Jaren geleden een touch HD opgestuurd (solidvision) met custom rom, omdat het toestel niet meer kon laden. Gewoon gemaakt zonder enige kosten.
4: paperweight, ik koop hem van je voor 40 euro
@CLB, heb je nu nogsteeds vertrouwen in motorola aangezien ze de razr ook niet gaan unlocken... maar een developers editie gaan uitbrengen.
Come 2 the darkside, galaxy nexus is waiting for you
[ Voor 6% gewijzigd door D0gtag op 06-02-2012 15:42 ]
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
@D0gtag: Ik was mijn Razr gestolen een paar weken geleden en had de keuze tussen de razr en de Galaxy nexus. (Die keuze had ik niet midden november '11 omdat de nexus nog niet uit was)
Ik heb opnieuw voor de Razr gekozen, waarom: never change a winning team: mijn razr deed dat pefect. Nooit crashes, vastlopers, problemen whatsoever. En de nexus zit gewoon in een totaal andere klasse wat betreft looks&bouwkwaliteit. ICS is compleet een non-argument (voor mij). Tenslotte wilde ik ook per se hardware buttons. Software buttons vind ik een slechte evolutie en ik lees alleen dat ze niet goed werken.
(edit: bovenstaande opmerking natuurlijk los van het triestige verhaal van de bootloader... Kans bestaat nog altijd dat Moto bezwijkt onder de druk. Btw, hun facebook pagina's zijn al 2 weken ongelooflijk gespamd met mensen die hierover klagen)
Wat ik wilde vragen: het enige waar ik soms/nog steeds last mee heb is Wifi... Soms duurt het zo gigantisch lang voor hij met netwerken kan verbinden, laat staan dat hij er al automatisch mee connecteert.
Mijn desire was na een paar seconden steevast geconnecteerd op mijn voorkeursnetwerken.
Ik heb nochtans de nieuwste ota update die "verbeteringen aan de wifi" beloofde...
Bestaat er een goeie app waarmee je wifi automatisch kunt laten connecteren. Zoals van 'forceer connectie met dèze lijst van netwerken, boven alles' ?
(my guess, met ICS er is dat opgelost...)
Ik heb opnieuw voor de Razr gekozen, waarom: never change a winning team: mijn razr deed dat pefect. Nooit crashes, vastlopers, problemen whatsoever. En de nexus zit gewoon in een totaal andere klasse wat betreft looks&bouwkwaliteit. ICS is compleet een non-argument (voor mij). Tenslotte wilde ik ook per se hardware buttons. Software buttons vind ik een slechte evolutie en ik lees alleen dat ze niet goed werken.
(edit: bovenstaande opmerking natuurlijk los van het triestige verhaal van de bootloader... Kans bestaat nog altijd dat Moto bezwijkt onder de druk. Btw, hun facebook pagina's zijn al 2 weken ongelooflijk gespamd met mensen die hierover klagen)
Wat ik wilde vragen: het enige waar ik soms/nog steeds last mee heb is Wifi... Soms duurt het zo gigantisch lang voor hij met netwerken kan verbinden, laat staan dat hij er al automatisch mee connecteert.
Mijn desire was na een paar seconden steevast geconnecteerd op mijn voorkeursnetwerken.
Ik heb nochtans de nieuwste ota update die "verbeteringen aan de wifi" beloofde...
Bestaat er een goeie app waarmee je wifi automatisch kunt laten connecteren. Zoals van 'forceer connectie met dèze lijst van netwerken, boven alles' ?
(my guess, met ICS er is dat opgelost...)
[ Voor 10% gewijzigd door lowlow op 06-02-2012 16:16 ]
Pff..daar zijn ze al maanden mee bezigBtw, hun facebook pagina's zijn al 2 weken ongelooflijk gespamd met mensen die hierover klagen)
Hier werkt het verbinden met Wifi trouwens soepel. Wat draai je precies? WPA2 2.4GHz G of N, 5GHz N?
Thx, doen ze idd al langer voor allerhande andere loze beloften (for which I care less)citruspers schreef op maandag 06 februari 2012 @ 17:13:
[...]
Pff..daar zijn ze al maanden mee bezig
Hier werkt het verbinden met Wifi trouwens soepel. Wat draai je precies? WPA2 2.4GHz G of N, 5GHz N?
2x 5Ghz Wifi N , hier op het werk ook denk ik. Maarja, zou dat mogen het probleem zijn... 't ding zou toch perfect compatibel moeten zijn met N
Wat maakt mij dat nou uit? Ding werkt toch op en top?D0gtag schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:39:
@CLB, heb je nu nogsteeds vertrouwen in motorola aangezien ze de razr ook niet gaan unlocken...
maar een developers editie gaan uitbrengen. Come 2 the darkside, galaxy nexus is waiting for you
Nexus heb ik gehad, was niks voor mij en mn Razr leeft tegenwoordig in België
Heb een mailtje gestuurd naar teamblackhat, met de vraag of ze hem toch niet naar Nederland konden verzenden. Helaas nog geen mailtje terug... Zo'n eigen factory cable maken bewaar ik wel als laatste optie en optie 4 wordt hem never nooit! Aangezien mijn Razr geweldig is(mits je er niet zonder verstand aan gaat customizen).D0gtag schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:39:
[...]
Je hebt de keuze:
1: 40 dollar plus verzending, voor de kabel.
2: http://www.droidforums.ne...torola-factory-cable.html
(makkelijker kan haast niet)
3: Voor reparatie opsturen zeggen dat je wilde updaten maar nu niet meer laad, aangezien je het schrijven hebt onderbroken is een deel van de rom ontoegankelijk en dus ook niet zichtbaar of het geroot is of niet.
Jaren geleden een touch HD opgestuurd (solidvision) met custom rom, omdat het toestel niet meer kon laden. Gewoon gemaakt zonder enige kosten.
4: paperweight, ik koop hem van je voor 40 euro
Dat trugsturen zou best wel handig zijn. Er staat bij mij echt helemaal niks op mijn Razr, dus kunnen ze ook niks ontdekken toch?
Juist, CLB zijn Razr is in goeie handen... namelijk mijn handen! Wist niet dat je ook een galaxy nexus gehad hebt...CLB schreef op maandag 06 februari 2012 @ 18:30:
[...]
Wat maakt mij dat nou uit? Ding werkt toch op en top?
Nexus heb ik gehad, was niks voor mij en mn Razr leeft tegenwoordig in België
Snap ook niet echt waarom mensen zich daar zo druk in maken, het ding werkt toch perfect en er zijn genoeg ROMs die 't met de standaard bootloader doen. Liegen is anderzijds wel niet fijn
Nog steeds geen mailtje terug gehad van TeamBlackHat.... Weet er iemand een andere site waar ik deze kabel kan vinden? Zou zo fijn zijn als mijn Razr het gewoon weer doet....
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Probeer anders ebay af te struimen voor je kabel =)tieskuh123 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 21:11:
Nog steeds geen mailtje terug gehad van TeamBlackHat.... Weet er iemand een andere site waar ik deze kabel kan vinden? Zou zo fijn zijn als mijn Razr het gewoon weer doet....
Alvast bedankt!
Eindelijk! ik heb een mailtje terug! Ze sturen hem op naar Nederland:)
Die service mag ook wel als je een kabeltje van ze koopt voor 40 euro, maar alsnog tof 
(misschien kan je hem "verhuren" aan andere tweakers, omdat je zo'n kabeltje meestal toch maar 1x nodig hebt)
(misschien kan je hem "verhuren" aan andere tweakers, omdat je zo'n kabeltje meestal toch maar 1x nodig hebt)
[ Voor 39% gewijzigd door citruspers op 09-02-2012 16:26 ]
Verhuren kan idd, maar ik denk dat ik dat kabeltje wel vaker dan 1 keer nodig heb, omdat ik nogal gouw ergens te snel overheen lees en dan iets fout doe...citruspers schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:26:
Die service mag ook wel als je een kabeltje van ze koopt voor 40 euro, maar alsnog tof
Verhuren houd in dat je hem weer terugkrijgt
Wie kent een fatsoenlijke car mount voor de Razr ? Om het even: met een (goed werkende...) zuignap op het dashboard of vastgeklikt op de 'air vents'. Belangrijk is wel dat je deze 90° kunt roteren
Of zijn er universele car mounts die er echt uitspringen...? thx!
Of zijn er universele car mounts die er echt uitspringen...? thx!
Ik wilde zelf voor de Brodit gaan (officiele is sinds vorige week uit in NL). Maar ga nu toch voor de officiele van Motorola.
http://www.smartphoneshop...holder-motorola-razr.html
http://www.motorolastore....ola_product.aspx?i=225028
Thanks! ik zou ook wel eens durven voor the real deal te gaan... (toch eens rondkijken als ik 'm niet goedkoper vind)b.o.n.s schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 12:45:
Ik wilde zelf voor de Brodit gaan (officiele is sinds vorige week uit in NL). Maar ga nu toch voor de officiele van Motorola.
EDIT: Toch maar gekocht via amazon.de
http://www.amazon.de/Moto...TF8&qid=1328877327&sr=1-3
Bij motorola rekenen ze nog eens €5 verzendkosten: €55 tov €46 bij amazon
Zeer positieve recensies op de site (voor wie Duits kan), geen risico met een origineel product
[ Voor 24% gewijzigd door lowlow op 10-02-2012 13:44 ]
Ik heb hem zojuist (wel in NL) besteld
..
veeeelste duur dat ding, maar is wel heel compleet!
Vooral ook de car-dock optie is heel mooi + de integratie van de audio aansluiting in de oplader vind ik persoonlijk erg mooi
Ps. Zodra deze binnen is ben ik ook wel benieuwd of er een case/hoes is die gebruikt kan worden i.c.m. de car-dock!
Vooral ook de car-dock optie is heel mooi + de integratie van de audio aansluiting in de oplader vind ik persoonlijk erg mooi
Ps. Zodra deze binnen is ben ik ook wel benieuwd of er een case/hoes is die gebruikt kan worden i.c.m. de car-dock!
[ Voor 20% gewijzigd door b.o.n.s op 10-02-2012 14:35 ]
Integratie is dan toch met 3,5mm, rechtstreeks op de telefoon ? Ik heb usb aansluiting in de wagen (AMI) en ga deze zo aansluiten.b.o.n.s schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 14:35:
Ik heb hem zojuist (wel in NL) besteld..
Er zouden 2 docks moeten bij zitten : windshield dock en dashboard dock, resp. zuignap bovenaan en onderaan
ja ik snap het, en nu ik mijn reactie teruglees gaat ie eigenlijk nergens over
Ik krijg al weer dezelfde gevoelens bij dit nieuwsbericht als bij de eerste Milestone. Uitstel, uitstel... Zal wel kwartaal 4 worden. Ik dacht dat het kwartaal 1 zou zijn?
Zo de Motorola Car Dock is binnen. Mooi ding! Werkt geweldig!
2 kleine nadeeltjes: De Navigatieknop is niet in te stellen, dus je start daar altijd Google Maps mee op. (wel kan je onder muziek een knop instellen, beetje omslachtig maar dat werkt wel).
En het zuignapje voor op je dashboard blijft bij mij niet goed zitten, zit nu aan de ruit
2 kleine nadeeltjes: De Navigatieknop is niet in te stellen, dus je start daar altijd Google Maps mee op. (wel kan je onder muziek een knop instellen, beetje omslachtig maar dat werkt wel).
En het zuignapje voor op je dashboard blijft bij mij niet goed zitten, zit nu aan de ruit
Verwijderd
Vraagje, ik overweeg deze telefoon te nemen, maar als je deze besteld, is het toch wel gewoon een aparte gsm versie, en niet de versie die eigenlijk voor verizon bedoelt is (met logo?) Want heb niet zon behoefte aan dat logo, maar in 1 review in de TS staat het er wel op.
Als dat logo er op staat heb je de verkeerde gekocht, want dat is de LTE/4G versie. Dan kan je alleen in Amerika bellen 
De versie die je moet hebben is de XT910, dat is de europese GSM/UMTS/HSDPA versie. De amerikaanse heeft als typenummer de XT912.
De versie die je moet hebben is de XT910, dat is de europese GSM/UMTS/HSDPA versie. De amerikaanse heeft als typenummer de XT912.
Cardock (officieel van Motorola) is FANTASTISCH !
Het ding is super van kwaliteit, er zitten vele handige extra's bij, kabeltjes, klikt lekker gemakkelijk op de ruit....
Wanneer je het ding aankoppelt krijg je automatisch je cardock-menu', de micro-usb kabel heeft aan het andere uiteinde een 3.5mm én usb uitgang: best handig!
Je kunt het er ook heel gemakkelijk (lees: snel) inklikken
één iets die mij niet lukte was het te bevestigen aan het dashboard (zoals ze vermelden dan het wel zou moeten kunnen) maar hoogstwaarschijnlijk ligt het aan het materiaal van het dashboard, op de voorruit hangt die heel goed vast.
Ik heb nog voor mijn desire een paar cardocks gekocht op ebay maar het verschil van kwaliteit is erorm. Daarenboven staan er ook genoeg motorola logootjes op zodat je ten allen tijd weet dat het the real deal is.
Zeer aan te raden dus!
http://www.amazon.com/Mot...ion-Charger/dp/B005W8NLG0
Het ding is super van kwaliteit, er zitten vele handige extra's bij, kabeltjes, klikt lekker gemakkelijk op de ruit....
Wanneer je het ding aankoppelt krijg je automatisch je cardock-menu', de micro-usb kabel heeft aan het andere uiteinde een 3.5mm én usb uitgang: best handig!
Je kunt het er ook heel gemakkelijk (lees: snel) inklikken
één iets die mij niet lukte was het te bevestigen aan het dashboard (zoals ze vermelden dan het wel zou moeten kunnen) maar hoogstwaarschijnlijk ligt het aan het materiaal van het dashboard, op de voorruit hangt die heel goed vast.
Ik heb nog voor mijn desire een paar cardocks gekocht op ebay maar het verschil van kwaliteit is erorm. Daarenboven staan er ook genoeg motorola logootjes op zodat je ten allen tijd weet dat het the real deal is.
Zeer aan te raden dus!
http://www.amazon.com/Mot...ion-Charger/dp/B005W8NLG0
[ Voor 3% gewijzigd door lowlow op 19-02-2012 00:43 ]
Hallo iedereen, ik volg dit topic al enige tijd heb op basis van de ervaringen die hier iedereen gedeeld heeft een Razr gekocht. Ik ben er al pakweg 2 maanden erg blij mee, echter toen ik gisteren mijn telefoon aan de lader wou hangen wou hij niet opladen. Ik run gewoon stock, unrooted 651.73.30.XT910.NonEFGISRetail.en.EU en wou de gewone bijgeleverde Moto lader in de net-adapter gebruiken. Het vreemde is dat hij wel oplaadde toen ik hem uitzette (las ergens dat een reboot helpt als hij niet wil laden). Vervolgens heb ik heb gewoon 's nachts in de uitstand laten laden en met de lader er in laten booten. Zodra ik het lock-screen te zien kreeg zag hij de lader (die er nog wel in zat!) ook gelijk niet meer; is dit ooit iemand anders overkomen?
P.S. Ik heb hem net weer even in de lader gestoken (bij wijze van testen) en nu wil hij wel weer opladen... wordt steeds gekker dit.
P.S. Ik heb hem net weer even in de lader gestoken (bij wijze van testen) en nu wil hij wel weer opladen... wordt steeds gekker dit.
Ik heb hetzelfde gehad Dmelton, hij wilde niet meer opladen. Uiteindelijk maar uitgezet, en aan de lader gehangen zodat ik dat vreemde batterij laad animatietje kreeg en vanaf toen ging alles weer goed. Geen idee wat het veroorzaakte, maar ik had wel dezelfde firmware als jij.
Ik wil erg graag zo'n razr maar dan moet ik eerst van mijn toestel af een htc sensation met extra's dus mocht iemand niet tot q2 op ICS kunnen wachten ik wil wel ruilen vindt het zon mooi toestel! uiteraard betaal ik bij.
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
True true! heeeeeeel fijn ding!lowlow schreef op zondag 19 februari 2012 @ 00:42:
Cardock (officieel van Motorola) is FANTASTISCH !
Bij mij blijft die ook niet plakken op het dashboard helaas, zodra je hem vastklikt komt het plakkertje iets los en komt er lucht tussen...
En ik vind het jammer dat je de navigatie toets niet kan programmeren, zodat je een andere (lees: Sygic) app kan koppelen. (kan overigens wel onder het tabje music, waar je 1 toetst kan instellen).
verder: TOPAANKOOP!
Ben blij dat het een degelijk ding is want het moet vaak los- en vastgeklikt worden -> om geen diefstallen uit te lokken.b.o.n.s schreef op maandag 20 februari 2012 @ 10:00:
[...]
True true! heeeeeeel fijn ding!
Bij mij blijft die ook niet plakken op het dashboard helaas, zodra je hem vastklikt komt het plakkertje iets los en komt er lucht tussen...
En ik vind het jammer dat je de navigatie toets niet kan programmeren, zodat je een andere (lees: Sygic) app kan koppelen. (kan overigens wel onder het tabje music, waar je 1 toetst kan instellen).
verder: TOPAANKOOP!
Ondertussen al ontdekt dat er die 'schijf' met 3M plakker dient voor op het dashboard te bevestigen, nog niet uitgetest wel. Verwacht wel dat het daarmee lukt. Topding idd :-)
EDIT: cardock menu is idd handig maar ik sukkel er ook mee om het aangepast te krijgen, lukt dus effectief niet. Wil zelf iCoyote icoontje ertussen krijgen om ik -enkel dat- telkens nodig heb.
Ik vind het menu ook niet terug zonder gedockt te zijn
Er bestaan ook enkele cardock apps in de market maar die zien er bagger uit!
[ Voor 16% gewijzigd door lowlow op 20-02-2012 22:14 ]
"Ondertussen al ontdekt dat er die 'schijf' met 3M plakker dient voor op het dashboard te bevestigen, nog niet uitgetest wel. Verwacht wel dat het daarmee lukt. Topding idd :-)"
Die laat bij mij helaas los...
Maar aan het raam oogt het ook heel netjes!
Die laat bij mij helaas los...
Gisteren grote ontgoocheling vastgesteld mbt het car dock!b.o.n.s schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 10:06:
"Ondertussen al ontdekt dat er die 'schijf' met 3M plakker dient voor op het dashboard te bevestigen, nog niet uitgetest wel. Verwacht wel dat het daarmee lukt. Topding idd :-)"
Die laat bij mij helaas los...Maar aan het raam oogt het ook heel netjes!
Ik had al de hele tijd mijn usb kabel 'gedockt' in de USB poort van mijn wagen (Audi AMI) en was er natuurlijk van overtuigd dat deze in mass storage modus was -> de audi interface gaat dan op zoek naar alle muziek en dan kun je deze gewoon afspelen, zeer handig...
Nu merkte ik op dat, wanneer aangesloten aan het cardock, dit NIET het geval is (audi zegt "apparaat niet aangesloten"): het ding laadt alleen, mass storage is geen optie.
Ook niet wanneer ik een andere kabel gebruik tussen de usb audi AMI en het car dock.
Bestaat hier een oplossing voor (dat je weet) of ergens informatie over ? Thx
Lowlow: Misschien dat ze je bij XDA kunnen helpen? Ze hebben al een aantal van die modules weten om te bouwen.. er is misschien een mogelijkheid dat die optie ingebouwd word? Geen idee.. Ik kan je hier niet bij helpen, maar ik begrijp je punt.
Binnenkort heb ik misschien ook ook een auto met een usbingang dus voor mij zou het ook een mooie oplossing kunnen zijn!
Binnenkort heb ik misschien ook ook een auto met een usbingang dus voor mij zou het ook een mooie oplossing kunnen zijn!
Nou heb eindelijk een razr maar t mobile branded dus ik kan niet updatem naar. 2.3.6 iis er een mogelijkheid. Dit wel te kunnen doen?
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Lijkt me dat je hem gewoon via RSD lite/Fastboot kunt flashen. Zo snel mogelijk die T-mobile rotzooi er af
is daar een guide voor en waar kan ik de goede stock rom vinden zodat ik ook gwn OTA updates krijg?
Kijk is in de TS?
daar staat niks over unbrande en ik wil niet mijn telefoon bricke 
Edit: het is gelukt
Edit: het is gelukt
[ Voor 16% gewijzigd door MrDucky op 25-02-2012 18:47 ]
Ik heb mijn RAZR nu ongeveer 2 maanden, maar moet toch eigenlijk toegeven dat ik mijn Galaxy S2 fijner vond. Het scherm van de Galaxy is beter en heeft een fijner formaat, hij voelt sneller aan, wifi is beter en de camera is een stuk beter (en heeft meer instellingen)
Het grootste pluspunt van de RAZR is toch de bouwkwaliteit en exclusiviteit (ook weer een nadeel; een fatsoenlijk hoesje vinden valt niet mee). En Motocast is ook erg prettig.
Hopelijk brengt ICS nog wat verbeteringen, maar ik ben stiekum toch een beetje aan het wachten op de S3
Het grootste pluspunt van de RAZR is toch de bouwkwaliteit en exclusiviteit (ook weer een nadeel; een fatsoenlijk hoesje vinden valt niet mee). En Motocast is ook erg prettig.
Hopelijk brengt ICS nog wat verbeteringen, maar ik ben stiekum toch een beetje aan het wachten op de S3
Thanks, ik zal eens luisteren op xda. Heb mn vraag al gesteld op het 'official' motorola forum, fyi: actief forum dus veel respons maar er bestaat geen oplossing voor: blijkbaar hebben ze bij moto wel andere car docks die dat wel zouden kunnen maar dan is het een universeel car dock. Jammer! maar geen ramp...b.o.n.s schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 09:18:
Lowlow: Misschien dat ze je bij XDA kunnen helpen? Ze hebben al een aantal van die modules weten om te bouwen.. er is misschien een mogelijkheid dat die optie ingebouwd word? Geen idee.. Ik kan je hier niet bij helpen, maar ik begrijp je punt.
Edit: @weertenaar
Als je al een SGS2 had was dat wel ergens te verwachten, de camera is wel een stuk beter. Razr zie ik meer als voor mensen die geen van beide hebben en een topsmartphone zoeken die vooral origineel is. Specs zijn nagenoeg gelijk alsook prijs.
Maar sinds de nieuw uitgekomen toestellen in de laatste week zou je natuurlijk sterk gaan twijfelen of je überhaupt nog éen van beide zou kopen.
[ Voor 20% gewijzigd door lowlow op 27-02-2012 10:44 ]
vraagje, ik zou graag deze telefoon kopen alleen zie ik dat de batterij er niet uit kan, geen probleem behalve als je wilt rooten & een costum rom erop zetten? want dan loopt hij nog wel eens vast wat kun je dan doen om hem te resetten? ik hoop dat jullie antwoord hebben.
bedankt
bedankt
Resetten met knoppencombinatie (zoals elke device waar de batterij er niet uit kan)