Yup, vanuit Frankrijk... wel leuk dat wanneer je er zakelijk koopt je er direct zonder btw kan kopenVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:05:
Levert expansys niet gewoon via t buitenland? Levertijd is 2 dagen namelijk..
Dat wel, maar wordt binnen één dag in NL geleverd. Net een Nederlandse medewerker aan de telefoon gehad die dit bevestigde. Inderdaad wat gezeur als je met PayPal betaalt, wacht nog even op de bevestiging. Volgens de medewerker moet dat vandaag gebeuren en is het geen probleem. Morgen wordt de telefoon geleverd.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:05:
Levert expansys niet gewoon via t buitenland? Levertijd is 2 dagen namelijk..
[ Voor 3% gewijzigd door yok op 06-12-2011 14:08 ]
Phone House Zuid-Plein Rotterdam zegt ook morgenmiddag uiterlijk overmorgen. Kon in het systeem zien dat ze in het hoofdmagazijn liggen. Heb niet gereserveerd omdat ik er daar met hetzelfde abo bijna 70 euro meer voor moet betalen dan via vodafone zelf of Saturn. Ik heb mezelf maar op de wachtlijst gezet bij Saturn, voor die 70 eu kan ik mijn keutel nog wel ff een dagje ophouden. Sta als eerste reservering daar dus hoop snel mijn GN in mijn handjes te hebben.
Ik ging overigens naar de winkels om een Razr te kopen. Ik was het namelijk compleet zat!! maargoed... toen hadden ze bij The Phonehouse een dummy van de GN, tja als je die achterkant ziet en het formaat van de telefoon ben je verkocht!
Ik ging overigens naar de winkels om een Razr te kopen. Ik was het namelijk compleet zat!! maargoed... toen hadden ze bij The Phonehouse een dummy van de GN, tja als je die achterkant ziet en het formaat van de telefoon ben je verkocht!
Verwijderd
In de winkels?SkitzoDelic schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:19:
De phone is verkrijgbaar bij TPH.!
Yup ik heb zonet een berichtje van mn neef gehad die in Lelystad werkt.
Dat ze sinds vandaag in de TPH Winkels liggen.
Ik zal hem ff contacten of het alleen voor Lelystad geldt of ook voor andere fillialen.
Verwijderd
TPH Eindhoven?SkitzoDelic schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:23:
[...]
Ik zal hem ff contacten of het alleen voor Lelystad geldt of ook voor andere fillialen.
Net naar TPH gebeld in het Westland en Den Haag, maar geen voorraad..
Zelf ook bij GSMEasy besteld, nog niet gebeld dus maar even op de chat gevraagd. Het volgende werd gezegd:
"Hetty: de toestellen zijn vandaag binnengekomen
J van Es: Zijn er genoeg om aan alle pre-orders te voldoen ?
Hetty: vanaf vandaag en morgen de gehele dag worden onze klanten gebeld voor een afspraak van levering
Hetty: er zijn voldoende toestellen binnen"
Hetty: vanaf vandaag en morgen de gehele dag worden onze klanten gebeld voor een afspraak van levering
PSN ID: JLvanEs0305
Mooi nieuws !jlve schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:25:
Zelf ook bij GSMEasy besteld, nog niet gebeld dus maar even op de chat gevraagd. Het volgende werd gezegd:
Verwijderd
Net gebeld en hij is niet binnen. Kunnen alleen bestellen.SkitzoDelic schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:23:
[...]
Ik zal het navragen.
Het is pas half 3, blijf de hoop houden. Je weet maar nooit.MrLeeeet schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:25:
Net naar TPH gebeld in het Westland en Den Haag, maar geen voorraad..
Chat met gsmeasy.nl :
Hetty: goedemiddag
OP: Hallo
OP: Ik ben vandaag gebeld voor mijn Galaxy Nexus, die wordt vrijdag geleverd
OP: Da's heel mooi, maar als ik er nu nog een zou willen voor mijn vriendin, hoe lang duurt dat dan?
Hetty: Gsmeasy heeft vandaag de voorraad van de Galaxy Nexus ontvangen
Hetty: Wij verwachten dat iedereen gebeld wordt voor een afspraak van leverinmg
Hetty: als u vandaag de bestelling plaatst is de kans vrij groot dat u vandaag of morgen al gebeld wordt voor de levering
OP: oke maar dat kunt u niet garanderen dus?
Hetty: ik kan het helaas niet garanderen, maar er bestaat een grote kans dat u gewoon bij de huidige levering zit als u de bestelling plaatst. Wij werken op dit moment als eerste de preorders af.
Hetty: Naar verwachting blijft er wel voldoende over voor nieuwe bestellingen.
OP: en als ik niet gebeld wordt kan ik dan wel annuleren?
Hetty: U kunt altijd annuleren. Wij sluiten uw abonnement pas aan als het toestel voor u op voorraad is.
Is dus het proberen waard.
Hetty: goedemiddag
OP: Hallo
OP: Ik ben vandaag gebeld voor mijn Galaxy Nexus, die wordt vrijdag geleverd
OP: Da's heel mooi, maar als ik er nu nog een zou willen voor mijn vriendin, hoe lang duurt dat dan?
Hetty: Gsmeasy heeft vandaag de voorraad van de Galaxy Nexus ontvangen
Hetty: Wij verwachten dat iedereen gebeld wordt voor een afspraak van leverinmg
Hetty: als u vandaag de bestelling plaatst is de kans vrij groot dat u vandaag of morgen al gebeld wordt voor de levering
OP: oke maar dat kunt u niet garanderen dus?
Hetty: ik kan het helaas niet garanderen, maar er bestaat een grote kans dat u gewoon bij de huidige levering zit als u de bestelling plaatst. Wij werken op dit moment als eerste de preorders af.
Hetty: Naar verwachting blijft er wel voldoende over voor nieuwe bestellingen.
OP: en als ik niet gebeld wordt kan ik dan wel annuleren?
Hetty: U kunt altijd annuleren. Wij sluiten uw abonnement pas aan als het toestel voor u op voorraad is.
Is dus het proberen waard.
Ik heb ook een oud klasgenoot die mij belt als ze in de winkels op voorraad zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:26:
[...]
Net gebeld en hij is niet binnen. Kunnen alleen bestellen.
Nog geen belletje gehad.
Ik heb ze 30 min geleden gebeld en ze hadden ze nog niet binnen, verwachten morgen/overmorgen.
Alleen bestellen?Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:26:
[...]
Net gebeld en hij is niet binnen. Kunnen alleen bestellen.
Missch alleen voor pre orders en na dat voorbij is gaan ze in de verkoop?
Ligt hier in het Hoge Noorden ook in de winkels van TPH.
Excuses. Te bestellen.
Excuses. Te bestellen.
[ Voor 18% gewijzigd door Eikkie op 06-12-2011 14:30 ]
It's me
slecht dat vodafone achterblijft.. met hun 'kwaliteitscontrole'
Verwijderd
Waar precies?Eikkie schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:29:
Ligt hier in het Hoge Noorden ook in de winkels van TPH.
Ja ik snap er geen reet van, hoop niet dat ze aan het provider-branden zijn xDEl_V schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:29:
slecht dat vodafone achterblijft.. met hun 'kwaliteitscontrole'
Verwijderd
whoopie, die van mij is eindelijk in status "ready to ship" :-))
Met een beetje geluk kan er dus morgen al met aan de slag!
Iemand enig idee wat de beste manier is om contacts van een Iphone over te zetten naar deze Nexus? Bestaat er geen soort van Iphone-2-android migratie tooltje?
Iemand enig idee wat de beste manier is om contacts van een Iphone over te zetten naar deze Nexus? Bestaat er geen soort van Iphone-2-android migratie tooltje?
Verwijderd
Waar besteld?Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:32:
dan ligt hij dus helemaal niet in de winkels..Eikkie schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:31:
[...]
Hoogezand. Vandaag bestellen is morgen binnen.
Verwijderd
expansys, veel te duur dus... gelukkig hoef je als zakelijke gebruiker geen btw te betalen, zo heb je toch een beetje de schijn een redelijke prijs betaald te hebben
Volgens mij kan android het contact format van apple lezen. Je kan ook alles uploaden naar je google account. Die kan het zeker omzetten.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:32:
Scheelt je heel veel werk dan alles over te typen, maar voor de zekerheid: altijd backup maken!
Wauw geweldig nieuws dit
. Hopen dat VF ook snel gaat leveren.
Het blijft nu wel een beetje stil bij Denniz0229
Alleen jammer dat anders webshops nog achter blijven..
haha ok LOL en ja VF mag ook gaan opschieten.disturbedmind schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:37:
Wauw geweldig nieuws dit. Hopen dat VF ook snel gaat leveren.
Ik zit het nu gewoon te overwegen om een ander toestel te nemen, Zucht
Ik wou het net zeggen Hsmade.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:37:
Nou maar hopen dat pdashop ook geleverd krijgt vandaag
Zolang Cool Blue ze niet geleverd krijgt GUN IK JULLIE NIKS
Nee grapje
hey, op die reactie zat ik te wachten XD
(stiekem moet ik ook nog wel is wat doen op me werk enzo)
nee, maar ik kan wel blijven vertellen dat jullie hem niet eerder krijgen als zaterdag (met geluk)
maar toch echt maandag de eerste pas.
alleen jullie geloven me toch niet... dus kan beter niets zeggen
(stiekem moet ik ook nog wel is wat doen op me werk enzo)
nee, maar ik kan wel blijven vertellen dat jullie hem niet eerder krijgen als zaterdag (met geluk)
maar toch echt maandag de eerste pas.
alleen jullie geloven me toch niet... dus kan beter niets zeggen
zei je paar pagina's terug niet dat het echt pas volgende week werd en nu is het misschien zaterdag..
Verwijderd
Net mijn bestelling bij 4launch gecancelled. Hier is ie ook uitgesteld tot 9 december.. Maar aangezien mijn telefoon uit elkaar aan het vallen is heb ik hem nu toch echt nodig (liever gister als vandaag). Dus ik ga gewoon alle winkels langs of bestel hem bij Expansys.
Verwijderd
Bij mij was het gisteren zo gepiept hoor ! 3 uur smiddags besteld, betaald met paypal, af laten leveren op kantoor adres, rijbewijs en een willekeurige factuur op dat adres ingescand, binnen een half uur op status, verwerkt en binnen 2 uur op VERZONDEN. vanmorgen op 10 uur geleverd !! IK HEB MMMMMMMMMM !!!!!!!!yok schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:07:
[...]
Dat wel, maar wordt binnen één dag in NL geleverd. Net een Nederlandse medewerker aan de telefoon gehad die dit bevestigde. Inderdaad wat gezeur als je met PayPal betaalt, wacht nog even op de bevestiging. Volgens de medewerker moet dat vandaag gebeuren en is het geen probleem. Morgen wordt de telefoon geleverd.
Klantenservice was ook uitzonderlijk fijn en behulpzaam. Topwinkel tot nu toe, en die veiligheid mbt Paypal is alleen maar goed.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:43:
[...]
Bij mij was het gisteren zo gepiept hoor ! 3 uur smiddags besteld, betaald met paypal, af laten leveren op kantoor adres, rijbewijs en een willekeurige factuur op dat adres ingescand, binnen een half uur op status, verwerkt en binnen 2 uur op VERZONDEN. vanmorgen op 10 uur geleverd !! IK HEB MMMMMMMMMM !!!!!!!!
GSMeasy.nl belt mij zometeen als het goed is terug voor het plaatsen van een bestelling!
uhuh, mijn telefoonwinkel is dicht op zaterdag, omdat ze alleen op de zakelijke markt zitten.El_V schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:41:
zei je paar pagina's terug niet dat het echt pas volgende week werd en nu is het misschien zaterdag..
dus met masol is het voor particulieren wel al zaterdag. doch reken ik daar niet op.
Mijn status van gsmeasy is ook overgegaan naar "er wordt zsm contact met u opgenomen voor een afspraak"
To dare is to do
Hier ookSlaapje schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:48:
Mijn status van gsmeasy is ook overgegaan naar "er wordt zsm contact met u opgenomen voor een afspraak"
zal maar niet meer proberen te bellen naar vodafone starks gaan ze nog schreeuwen dat ze platgebelt worden en ze het nog niet weten
Dat staat er bij mij ook.
Of dat betekent dat Cool Blue ze op voorraad heeft betwijfel ik.
Hsmade... hoe staat het bij jou???
en omdat jou telefoonwinkel hem niet eerder kan leveren wil zeggen dat niemand dat kan.. nu toch al van verschillende webwinkels gelezen dat hij op voorraad is..Denniz0229 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:47:
[...]
uhuh, mijn telefoonwinkel is dicht op zaterdag, omdat ze alleen op de zakelijke markt zitten.
dus met masol is het voor particulieren wel al zaterdag. doch reken ik daar niet op.
Verwijderd
Bij staat er dat ik gebeld ga worden voor een afleverafspraakDubrillion schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:53:
[...]
Dat staat er bij mij ook.
Of dat betekent dat Cool Blue ze op voorraad heeft betwijfel ik.
Hsmade... hoe staat het bij jou???
algebeld zecht de levering op 09 binnen te hebben en dan gelijk te gaan verstuuren,dus hopelijk heb ik em zaterdag!
uhuhuh, eerst lezen dan praten he....El_V schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:54:
[...]
en omdat jou telefoonwinkel hem niet eerder kan leveren wil zeggen dat niemand dat kan.. nu toch al van verschillende webwinkels gelezen dat hij op voorraad is..
ik ga nu eerst ff lekker een paar uurtjes sturen en dan lekker uit eten.
veel succes met het mekaar gek maken enzo.
ik zie jullie morgen weer mensen
Ja bij mij ook.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:57:
[...]
Bij staat er dat ik gebeld ga worden voor een afleverafspraak
Of dat er nu gister ook al stond weet ik niet.
Wacht de Twitter eigenlijk een beetje af met een foto bewijs dat ze er zijn
Maar Denniz0229 als je zo zeker weet dat hij pas volgende week komt waarom zit je dat op dit forum. Om iedereen uit te lachen?
Verwijderd
coolblue zegt dat ze zo meer nieuws hebben, er is vast net iets binnengekomen wat ze nu gaan uitzoeken.. ;o)
Verwijderd
TPH Valkenswaard ook..
Heb hem dus maar bij Expansys besteld.. speaker van m'n telefoon heeft het inmiddels op gegeven en de camera deed het ook al niet meer.
Tijd voor een nieuwe... dan maar wat meer betalen.
Heb hem dus maar bij Expansys besteld.. speaker van m'n telefoon heeft het inmiddels op gegeven en de camera deed het ook al niet meer.
Tijd voor een nieuwe... dan maar wat meer betalen.
Post aub wat zinnigs, want aan een sloot smileys heeft niemand wat.
[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 06-12-2011 15:04 ]
Wel vreemd dat TPH NL Wel aangeeft dat ze leveringen hebben.Silooy schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:01:
En TPH Eindhoven zegt weer dat het zeker een week of 2 gaat duren voordat ze m binnen hebben.
Misschien krijgen bepaalde fillialen daar nog bericht over.
Ik ga zo ff richting lelystad.
Maar 2 weken lijkt me sterk.
Verwijderd
Studentmobiel net gebeld, ze weten zeker dat de telefoons (galaxy nexus) vandaag nog binnenkomt en de meeste worden vandaag ook verzonden. Ze verwachten dat ik hem morgen in huis heb! (als tnt hun werk goed doen meldde ze er nog even bij)
Dus dat word wachten op de verzendbevestiging
No f..... way! Ik wilde vandaag al me order cancellen. Als je dit zo is dan...Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:07:
Studentmobiel net gebeld, ze weten zeker dat de telefoons (galaxy nexus) vandaag nog binnenkomt en de meeste worden vandaag ook verzonden. Ze verwachten dat ik hem morgen in huis heb! (als tnt hun werk goed doen meldde ze er nog even bij)
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Ik hoop dat ze hun fototoestel gaan zoeken om een foto te maken van de levering.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:02:
coolblue zegt dat ze zo meer nieuws hebben, er is vast net iets binnengekomen wat ze nu gaan uitzoeken.. ;o)
Nog een Cool Blue klant.M0512 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:08:
[...]
Ik hoop dat ze hun fototoestel gaan zoeken om een foto te maken van de levering.
Ik hoop dat we geluk hebben jongens
Verwijderd
The Phone House valkenswaard gaf telefonisch aan dat ze de levering van vandaag al binnen hadden en dat daar geen GN bij zat. Dit zal dus ook zo zijn voor de rest van regio Eindhoven.SkitzoDelic schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:06:
[...]
Wel vreemd dat TPH NL Wel aangeeft dat ze leveringen hebben.
Verwijderd
Net gebeld hebben ze niet kunnen alleen nog bestellenSkitzoDelic schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:06:
[...]
Wel vreemd dat TPH NL Wel aangeeft dat ze leveringen hebben.
Beste keus is denk ik Expansys.nl, betaal je ook wat meer.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:13:
Waar kan ik bestellen om hem in België te krijgen?
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Verwijderd
Niet...
Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:13:
Verwijderd
Expansys.be is net zo goed voor ons belgenJoost1991 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:13:
[...]
Beste keus is denk ik Expansys.nl, betaal je ook wat meer.
Nee nog niks gezien op hun TwitterVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:16:
Al meer nieuws van Coolblue? Deze leveren ook in België
coolblue be ?Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:13:
volgens de twitter pagina van samsung_be komt ie volgende week in de belgische winkels
http://twitter.com/Samsung_BE
Wanneer kreeg jij trouwens een trackinglink? Bij mij is de bestelling gewijzigd naar 'verstuurd', maar ik heb nog geen mail ontvangen :-)Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:43:
[...]
Bij mij was het gisteren zo gepiept hoor ! 3 uur smiddags besteld, betaald met paypal, af laten leveren op kantoor adres, rijbewijs en een willekeurige factuur op dat adres ingescand, binnen een half uur op status, verwerkt en binnen 2 uur op VERZONDEN. vanmorgen op 10 uur geleverd !! IK HEB MMMMMMMMMM !!!!!!!!
EDIT: Laat maar, al ontvangen. Sjeez, ik ben zo snel als het om de GN gaat.
EDIT2: Hmm, was bevestiging van verzenden. Helaas nog geen trackingnummer van DHL.
[ Voor 11% gewijzigd door yok op 06-12-2011 15:22 ]
Ja volgens twitter heeft CoolB zo meer nieuws. Met een
er achter dat kan toch maar 1 ding betekenen lijkt mij.
Asus G501
Laten we het hopen jongensRemcoINC08 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:18:
Ja volgens twitter heeft CoolB zo meer nieuws. Met eener achter dat kan toch maar 1 ding betekenen lijkt mij.

Coolblue zojuist aan de lijn gehad, helaas nog geen toestellen binnen.
Gaven aan dat de kans klein is dat we voor 12-12 onze toestellen hebben.
En bij VF is nog steeds niks bekend.. Volgens mij is er totaal geen communicatie bij VF.
Verwijderd
Net effe in Wenters (Winterswijk) rondje dorp gedaan langs de telekom stores. Amitelekom=>T-mobile=>Belcompany=>KPN=>De ruiter mobiel. Geen heeft de Galaxy Nexus. Ami Belcompany en KPN hadden hem al verwacht maar durfde nou niets meer te zeggen. Mocht ook niet reseveren blijkbaar hebben ze zoveel reseveringen staan dat het vol zit. T-mobile zegt "krijgen we niet" (was te verwachten). En De Ruiter wist niet waar ik het over had en vroegen mij wat er zo mooi aan de telefoon was en of het het waard was om hem in het assortiment te nemen (kijharde ja geantwoord).
Zojuist telefonisch via gsmeasy besteld... ze gaven aan ze op voorraad te hebben. ben benieuwd wanneer ik gebeld word door de koerrier voor afleveren.
Heb jij gsmeasy gebeld? Of heb je gebruik gemaakt van die terugbelservice via hun website? Ik heb mn nummer achter gelaten een uurtje geleden, maar heb nog niets gehoord.Vendrom schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:24:
Zojuist telefonisch via gsmeasy besteld... ze gaven aan ze op voorraad te hebben. ben benieuwd wanneer ik gebeld word door de koerrier voor afleveren.
Ik heb net ook Coolblue aan de lijn gehad. Die zeiden (weer) dat ze hem vandaag verwachten.Monotoonn schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:21:
Coolblue zojuist aan de lijn gehad, helaas nog geen toestellen binnen.
ik had hun gebeld via dat 0900 nummer, kreeg een aardig vrouwtje aan de lijn binnen 1 minuut.Heb jij gsmeasy gebeld? Of heb je gebruik gemaakt van die terugbelservice via hun website? Ik heb mn nummer achter gelaten een uurtje geleden, maar heb nog niets gehoord.
[ Voor 169% gewijzigd door Vendrom op 06-12-2011 15:27 ]
Hsmadeeeee ......
Kan je alsjeblieft nog een beleefde vraag stellen op Twitter over dat meer nieuws
???
Kan je alsjeblieft nog een beleefde vraag stellen op Twitter over dat meer nieuws
Ik hoop dat VF uberhaubt met een antwoord komt!Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:26:
Ik hoop echt dat Coolblue hem vandaag heeft en snel met een duidelijk antwoord komt
Apart, maar wacht het wel af. Ga er vanuit dat ik tot 12-12 moet wachten. Zijn ze er eerder, dan is het mooi mee meegenomen.Maffia171 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:25:
[...]
Ik heb net ook Coolblue aan de lijn gehad. Die zeiden (weer) dat ze hem vandaag verwachten.
Zojuist afspraakbevestiging per email ontvangen van Gsmeasy. Lijkt er op dat t echt gaat gebeuren nu.
Bij GSMEasy:
Belangrijke leveringsinformatie:
Hij is binnen! Alle preorders worden al gebeld voor een afspraak.
Indien u een nieuwe bestelling plaatst is de kans groot dat wij u binnen 2 dagen bellen voor een leverafspraak. Wegens de grote populariteit van dit toestel kunnen wij dit echter niet garanderen.
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Heb net gsmeasy gebeld omdat ik vandaag pas het toestel heb besteld. Ze konden mij vertellen dat ze ruim voldoende voorraad hebben en dat ik vandaag of uiterlijk morgen wordt gebeld door het koeriersbedrijf voor een aflever afspraak.
To dare is to do
Net even langsgehuppeld bij de MM ArenA. Niet aanwezig, geen idee wanneer wel. Helaas.
MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C
Hmmm begin nu te twijfelen wat te doen,
Als ik verleng met een bel+sms+web 450 bij VF dan kost het me 244,-
Als ik verleng bij gsmeasy met een bel+sms+web 450 kost het me 277,-
beide een 1 jarig abbo
scheelt wel weer 33 euro
beide een 1 jarig abbo
scheelt wel weer 33 euro
[ Voor 5% gewijzigd door makaa op 06-12-2011 15:36 ]
als je dus nog 1, max 2 weken extra geduld hebt spaar je 33 euro uit. prima deal tochmakaa schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:36:
Hmmm begin nu te twijfelen wat te doen,
beide een 1 jarig abbo
scheelt wel weer 33 euro
Ik vraag me af of ze hem echt op voorraad hebben bij GSMEasy. Bij de Galaxy Nexus staat nl "Levertijd 2-5 werkdagen." terwijl bij sommige andere telefoons staat "Binnen 24 uur geleverd" (bron http://gsmeasy.nl/gsm/samsung/)
Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.
Er staat nu 3 dagen levertijd. En ook al snap ik dat je door kleine onwaarheden klanten aan je wilt binden, ik kan me bijna niet voorstellen dat ze het zo groot bij de telefoon gaan vermelden terwijl ze niets hebben.
[ Voor 76% gewijzigd door Slaapje op 06-12-2011 15:39 ]
To dare is to do
Wss is hun website nog niet bijgewerkt.MethinX schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:38:
Ik vraag me af of ze hem echt op voorraad hebben bij GSMEasy. Bij de Galaxy Nexus staat nl "Levertijd 2-5 werkdagen." terwijl bij sommige andere telefoons staat "Binnen 24 uur geleverd" (bron http://gsmeasy.nl/gsm/samsung/)
Verwijderd
Bij de foto staat wel in een geel vak: "Hij is binnen!"MethinX schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 15:38:
Is er al iemand gebeld door een koerier van Gsm easy?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 15:40 ]