Vanavond een leuk aantal spelletjes gehad

Blijft een vermakelijke game, echter cheaters ben ik nog niet tegen gekomen.
Vanavond voor het eerst eens echt met een vliegtuig kunnen oefenen, maar 10 man op de server dus dat ging makkelijk. Merk wel dat als je gaat oefenen met een vliegtuig je team eigenlijk bijna altijd verliest. Toch de flares kunnen vrij spelen. Wel heel erg jammer dat je zo ontzettend veel lood door een helicopter moet schieten voordat die kapot gaat, na
3 fly-by's was zo'n ding nog niet kapot en werdt ik zelf neergehaald door een heli terwijl ik in een jet zat
Mooi moment deze avond voor mij was dat ik in een half kapot gebouw zat en de randen onderaan een muur een beetje kapot waren waardoor je makkelijk doorheen kon schieten. Stond vlak bij de flag dat gebouw, en heb dus maar een C4 door zo'n gat gegooid die naar beneden viel, verdedigen maar

Op een gegeven moment hoorde ik een auto aankomen scheuren die
precies onder mij stopte (ik zit op de 1ste verdieping) kon net niet zien waar het ventje was dus toch maar gegokt en *klik gedaan. Twee explosies (auto was ook onploft) en ja hoor, een kill! Haha, wat een mazzel en wat een lol! Helaas werd kort daarna de muur uit het gebouw geschoten met mij erbij...
Damage aan de gebouwen zijn wel erg vet trouwens! Vindt het goed uitgewerkt, leuk ook dat aan het einde van het spel bijna niets meer overeind staat. Geen spijt dat ik dit spel gekocht heb, zit ook erg uit te kijken naar de BF2 maps die bij de Expansion erbij komen