[feat] In- en uitklappen reactie-threads op FP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023
Beste Devvers,

Ik vroeg mij af of de mogelijkheid bestaat om de threads bij nieuwsartikelen in en uit te klappen? Soms vind ik een reactiethread gewoon niet interessant, maar moet ik 60 reacties naar beneden scrollen voor ik bij de volgende ben.

Vooral bij nieuwsberichten over bijv. Apple of Google is er vaak een fipo met iets van "APPLE SUCKT!!11" of "GOOGLE KOPIEERT!!1" en daar wordt dan ellenlang over doorgegaan. Graag zou ik de optie zien om de parent in te kunnen klappen en daarmee de hele thread weg te halen, zodat ik makkelijk de volgende comments door kan lezen die dan bijv. wel inhoudelijk ingaan op het artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Die mogelijkheid bestaat al deels door te filteren op reactie-score.
Filteren op score >= +1 zal in ieder geval de fipo's + reacties daarop redelijk wegfilteren.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Nee, dat doet het dus niet, want dat filtert ook weer een hoop reacties in een andere thread weg. Een mogelijkheid om een (sub-thread) in te klappen zou wel handig zijn denk ik.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:10

Herman

FP ProMod
Het overzichtelijker krijgen van de geneste weergave op de FP is al vaak hier gemeld: :)
\[fp/feat] Geneste reactieweergave: Wie reageert op wie?
[Frontpage] Onduidelijk wie op wiens bericht reageert
[feat] Hyperlink in FP-comment naar parent
Etc.

Daar is ook het in- en uitklappen van threads genoemd :) Wat ik heb begrepen, is dat dit ook in de planning staat.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ary
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-02-2023
Ah, dat wordt dus "genest" genoemd. Ik zat te zoeken op "reacties uitklappen", kon niets vinden.

Dank voor de reactie, excuus voor de dubbelpost! :)

Ben toch wel benieuwd wanneer het gaat komen dan, aangezien het al ruim 3 jaar geleden gemeld is?

[ Voor 24% gewijzigd door Ary op 21-10-2011 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-06 19:56

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Deze feature staat op de planning voor de nieuwe reactieweergave.
Pagina: 1