Wel typisch Nederlands dat de gouden er dan nog zijn (kop boven het maaiveld enzo).alwaysleft schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:55:
Update Amsterdam:
Zilver volledig uitverkocht
Zwart alleen nog in 64gb
Goud is in alle uitvoeringen op voorraad
De iPhone 5S 16GB is op voorraad op Dixons.nl voor 699 euro. Heb je hem morgen al in huis. In alle 3 de kleuren!
Tevens is de 32 GB 5S er in de kleur zilver en goud
[ Voor 24% gewijzigd door alwaysleft op 14-11-2013 21:15 ]
thanks for de Dixons tip ! gelijk een gouden 5s 16gb besteld voor de vrouw aangezien haar 5s gister was gejat (helaas is het toestel nog niet traceerbaar geweest via "find my iphone")
Heb gelijk een vriendin van mij gebeld. Heeft geannuleerd bij apple en een gouden besteld bij dixons. Morgen al afhalenalwaysleft schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:07:
De iPhone 5S 16GB is op voorraad op Dixons.nl voor 699 euro. Heb je hem morgen al in huis. In alle 3 de kleuren!
Bedank voor de tip alwaysleft
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Geen dank, weet hoe het is om te wachten...pinokkia schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:35:
[...]
Heb gelijk een vriendin van mij gebeld. Heeft geannuleerd bij apple en een gouden besteld bij dixons. Morgen al afhalen![]()
Bedank voor de tip alwaysleft
Ik heb zelf precies 10 dagen moeten wachten. (2-11-2013 besteld en 12-11-2013 binnen gekregenalwaysleft schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:28:
[...]
Geen dank, weet hoe het is om te wachten...
[ Voor 14% gewijzigd door pinokkia op 14-11-2013 22:34 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ai, niks van een verzekering voor?dcell schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:30:
thanks for de Dixons tip ! gelijk een gouden 5s 16gb besteld voor de vrouw aangezien haar 5s gister was gejat (helaas is het toestel nog niet traceerbaar geweest via "find my iphone")
Hier alle iPhone 5's die op voorraad zijn bij Dixons.nl: http://www.dixons.nl/catalogsearch/result/?q=iPhone+5S
( alle 16 GB modellen ruim op voorraad, 32 GB goud en zilver slechts enkele stuks
)
( alle 16 GB modellen ruim op voorraad, 32 GB goud en zilver slechts enkele stuks
[ Voor 34% gewijzigd door alwaysleft op 14-11-2013 22:58 ]
Nog een tip. De iPhone 5S zilver en goud 16 GB en zwart in 32 GB zijn ook op voorraad bij A-mac.nl...zie: http://www.a-mac.nl/iphone/iphone-5s
Ook 24 uur levertijd.
Ook 24 uur levertijd.
Centralpoint heeft alle kleuren iPhone 5S 16 en 32 GB direct leverbaar!
Tip, zie: http://www.centralpoint.n...set=1&searchVendors=Apple
Tip, zie: http://www.centralpoint.n...set=1&searchVendors=Apple
Nog maar 3 versies op voorraad bij Dixons.nl, de 16 GB goud en zilver en nog 3 gouden 32 GB.
Toch weer 4% korting op een iPhone 5 SPhuSioN schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:35:
Voor de mensen die hem bij de Dixons afhalen, print dit ff uit. Scheelt weer 3 tientjes!
[afbeelding]
Inmiddels een iPhone 5s 16GB space grey T-Mobile gereserveerd bij de Apple Store in Boston, na een flinke tijd proberen. Nederlandse creditcard is gewoon geaccepteerd en ik kreeg zojuist een "We're ready for you" mailtje. Volgende week ophalen
Ik heb sinds een paar dagen mijn iPhone 5s 32gb AT&T space gray binnen voor een zeer aantrekkelijke prijs van ebay uit amerika. De verzending duurde een weekje, douane kosten heb ik vooraf betaald en verder geen rekening van de douane ontvangen. Kortom weer heel wat geld in de zak gehouden. Nu ben ik nog aan het wachten tot mijn r-sim binnen is en dan kan ik hem eindelijk unlocken.
Tip: de iPhone 5S 16 GB in alle kleuren is op voorraad op Telecomlink.nl.
De 32 GB in de kleuren zilver en zwart op voorraad van de 5S. Hele goede reviews op pricewatch. Hoef je niet eens de deur uit! http://www.telecomlink.nl/apple-iphone-5s-c-109/
De 32 GB in de kleuren zilver en zwart op voorraad van de 5S. Hele goede reviews op pricewatch. Hoef je niet eens de deur uit! http://www.telecomlink.nl/apple-iphone-5s-c-109/
[ Voor 11% gewijzigd door alwaysleft op 17-11-2013 09:59 ]
Saturn.nl heeft alle 16GB modellen leverbaar: http://www.saturn.nl/weba...op&query=iphone%205s%20GB
Nogmaals een update: mijn iPhone is inmiddels opgehaald en was geen probleem, ook niet met mijn nl cc
Alle 16GB 5S modellen zijn ook op voorraad bij www.gravis.de. Voor 715 euro heb je hem dan in huis binnen 3 werkdagen
Bij Saturn?jelmerthebest schreef op donderdag 21 november 2013 @ 21:44:
Nogmaals een update: mijn iPhone is inmiddels opgehaald en was geen probleem, ook niet met mijn nl cc
Nop, in Amerika. Zie vijf posts boven je
Heeft iemand enig idee hoeveel extra het ongeveer kost als je deze douane aangifte doet?marco781976 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:37:
[...]
In het kort:
1. US adres aanmaken bij een post forwarding bedrijf (borderlinx, etc)
2. Je bestelling doen bij apple of andere leverancier en betalen met creditcard
3. Wachten tot je bestelling binnen is bij post forwarding bedrijf
4. Verzending naar NL kiezen + douane aangifte invullen, ook dit betalen met creditcard of paypal
5. Wachten op pakketbezorger
Goed nieuws, via Apple.nl is de goude en zilveren iPhone 5S in alle varianten binnen 7 werkdagen thuisbezorgd
Dus de levertijd is nu acceptabel.... Zie: http://store.apple.com/nl/buy-iphone/iphone5s
De zwarte staat nog steeds op 2 weken verzendklaar.
De zwarte staat nog steeds op 2 weken verzendklaar.
[ Voor 11% gewijzigd door alwaysleft op 25-11-2013 15:50 ]
www.2call.nl heeft de 16 GB silver en zwart los op voorraad voor 705 euro (5S). Doe er je voordeel mee
26 november een iPhone 5S 16 GB Space Gray besteld via Apple Store US, 28 november al Shipped! Ben benieuwd wanneer hij aankomt. Is verzonden vanuit ZhengZhou, expected delivery 4 december in de US, maar ik verwacht eerder.
Ik vandaag mijn iPhone 5S besteld in de Apple Store België. Levertijd staat al een hele tijd op 3-5 werkdagen. Nog wachten tot de overschrijving voltooid is. Ik vermoed mijn producten volgende week te hebben.
Ik hoop dat ik geen misstap heb begaan door voor de Apple Store te kiezen. Want voor de rest kon het niet makkelijker, gratis levering aan huis.
Ik hoop dat ik geen misstap heb begaan door voor de Apple Store te kiezen. Want voor de rest kon het niet makkelijker, gratis levering aan huis.
I'll do what I can, but expect very little.
www.apple.nl heeft nu alle modellen binnen een week thuis bezorgd
. Netjes!
Breng net in Oberhausen een 5C terug om deze te ruilen voor een 5S.
Nu heeft hij via dat apparaatje wat hun hebben mijn pinpas ingedaan en 599€ terug gestort naar mijn rekening.
Weet iemand hoe lang dat duurt voordat dat erop staat ?
Heb voor de zekerheid met de manager wat op papier gezet, mocht het misgaan.
Schijnt dat ze dat altijd zo doen....
Heb er nog nooit van gehoord.
Iemand ervaring hierin ?
Nu heeft hij via dat apparaatje wat hun hebben mijn pinpas ingedaan en 599€ terug gestort naar mijn rekening.
Weet iemand hoe lang dat duurt voordat dat erop staat ?
Heb voor de zekerheid met de manager wat op papier gezet, mocht het misgaan.
Schijnt dat ze dat altijd zo doen....
Heb er nog nooit van gehoord.
Iemand ervaring hierin ?
Ter info (vanwege soms tegenstrijdige berichten over Verizon iPhones): mn vriendin heeft vanmiddag een nieuwe, in gesealde verpakking US Verizon iPhone 5s probleemloos in gebruik genomen op KPN netwerk, type A1533 CDMA. In de telefoon zit vanuit de fabriek een Verizon nanosim (die in dit geval niet geactiveerd was), maar de Nederlandse nanosim werkt gewoon, zonder de telefoon eerst via Verizon of iets dergelijks te moeten activeren.
Was nog even bang dat het niet op NL netwerken zou werken omdat Verizon een CDMA netwerk heeft, en vorige iphone versies (mogelijk?) niet (volledig) op niet-CDMA netwerken werken. Apple site bevestigt echter ook dat het prima op Nederlandse 2g en 3g netwerken werkt (en zo te zien ook 4g maar heb ik niet kunnen testen):
"Model A1533 (CDMA)*: CDMA EV-DO Rev. A and Rev. B (800, 1700/2100, 1900, 2100 MHz); UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1700/2100, 1900, 2100 MHz); GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz); LTE (Bands 1, 2, 3, 4, 5, 8, 13, 17, 19, 20, 25)"
Was nog even bang dat het niet op NL netwerken zou werken omdat Verizon een CDMA netwerk heeft, en vorige iphone versies (mogelijk?) niet (volledig) op niet-CDMA netwerken werken. Apple site bevestigt echter ook dat het prima op Nederlandse 2g en 3g netwerken werkt (en zo te zien ook 4g maar heb ik niet kunnen testen):
"Model A1533 (CDMA)*: CDMA EV-DO Rev. A and Rev. B (800, 1700/2100, 1900, 2100 MHz); UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1700/2100, 1900, 2100 MHz); GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz); LTE (Bands 1, 2, 3, 4, 5, 8, 13, 17, 19, 20, 25)"
[ Voor 4% gewijzigd door Nss op 01-12-2013 21:55 ]
Tip van de dag.
iPhone 5S 16GB is als je cadeaukaarten van Wehkamp.nl bij de AH koopt nu maar 594 euro. Hij kost normaal 699 euro, nu met cadeaubonnen maar 594 euro
Cadeaubonnen zijn tot en met zondag te halen bij de AH.
iPhone 5S 16GB is als je cadeaukaarten van Wehkamp.nl bij de AH koopt nu maar 594 euro. Hij kost normaal 699 euro, nu met cadeaubonnen maar 594 euro
Kan iemand dit bevestigen? Dat de activatie in de US met Tmobile sim aldaar benodigd is? Vriend van mij neemt deze week een iPhone 5C mee, even goed om te weten of hij deze handeling daar nog moet uitvoeren.ElayZ schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:43:
Ik ben pas thuis gekomen uit Amerika en wij hebben daar 3 iPhones gekocht, 2x 5S en een 5C en ik zie hierboven nogal wat vragen over kopen en met CC betalen in Amerika dus misschien kan ik wat antwoorden geven.
...
Ik las ook een verhaal op t forum van MacRumors van iemand die een T-mobile versie bij de Apple store gekocht had en m alleen in Amerika nooit aangezet heeft en vervolgens in een ander land wel een probleem had omdat de iPhone niet geactiveerd kon worden. Hij schijnt minimaal 1x verbinding met USA netwerk gemaakt te moeten hebben ivm activatie.Wat hier van waar is weet ik natuurlijk niet maar ik heb ze daar wel aangezet, verbinding laten maken met het T-mobile netwerk met SIM die je er bij krijgt (kan gewoon zonder abo, je kan alleen niet bellen enz) en vervolgens waren ze gewoon te gebruiken.
Nee niet nodig, althans bij mij was het niet nodig. Thuis gewoon mijn vodafone sim erin en geen probleem.
Alle iPhone 5S los zijn binnen 2 werkdagen in huis via Apple.nl
. Mooi zo
http://www.iphoneclub.nl/...itter&utm_medium=wordtwit
Nog een tip voor de mensen die hem willen aanschaffen los, de iPhone 5S. Je kunt 15% korting krijgen op de iPhone 5S, als je hem met de kortingsbonnen van de Wehkamp koopt bij de AH. Dan heb je het 16GB model maar voor 590 euro, in plaats van 699 euro!
Dixons.
Is ie nu tijdelijk voor 649€
Is ie nu tijdelijk voor 649€
Hier met een linkje: http://www.dixons.nl/appl...ce-grey.html#.UuFBj3l59cw
Verwijderd
Hoi, ik wil graag in Amerika een iPhone gaan kopen.
Kan je in de Apple stores in Amerika met je Nederlandse creditcard betalen of moet je een Amerikaanse creditcard hebben?
Alvast bedankt
Kan je in de Apple stores in Amerika met je Nederlandse creditcard betalen of moet je een Amerikaanse creditcard hebben?
Alvast bedankt
Als je een MasterCard hebt kan je overal waar ze MasterCard accepteren betalen.Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 03:07:
Hoi, ik wil graag in Amerika een iPhone gaan kopen.
Alvast bedankt
Over het algemeen heb je een paar soorten:
MasterCard
Visa
American Express
MasterCard en Visa heb je in Nederland vooral, staat gewoon met een logo op je pas.
Ik zie dat de Zilvere 5s nu 610 euro kost bij AAA-A, alleen staat er dat het een EU/UK versie is. Zitten daar nog beperkingen aan mbt het gebruik in Nederland?
Lijkt me niet. Ik heb een iPhone 5s uit de USA en mijn vrouw een iPhone 5c uit HK en een iPad mini uit SG. Werkt uitstekend! Een EU/UK model werkt dus 100%!
Lekker!
Ik heb op dit moment een iPhone 4S 16GB. Hij heeft lichte gebruissporen en 1 volumeknop is defect. Er is pasgeleden een nieuwe accu in gezet.
Wat zou ik voor dit toestel nog kunnen vragen? Is 225.- euro een reëel bedrag?
Ik heb van de week een nieuwe 5s ongebruikt met bon over gekocht voor 500 euro. Denk dat je dus voor een verouderd (2 jaar/versies) toestel wat een defect vertoond en die al open is geweest voor reparatie vrij veel vraagt.Dotto schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:25:
Ik heb op dit moment een iPhone 4S 16GB. Hij heeft lichte gebruissporen en 1 volumeknop is defect. Er is pasgeleden een nieuwe accu in gezet.
Maar kijk eens bij vraag & aanbod of marktplaats wat men er daar voor vraagt.
Ben nu in Thailand en denk er over een iPhone 5s te kopen.
Zijn de telefoons hier simlock vrij?
Garantie via Apple?
Werkt hij in Nederland?
Wie weet dit?
Zijn de telefoons hier simlock vrij?
Garantie via Apple?
Werkt hij in Nederland?
Wie weet dit?
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Voor de mensen die toevallig naar Dubai gaan..
Heb drie weken geleden 2x 5S mee terug genomen van vakantie voor omgerekend €580 p/st.
Hetging om een witte en zwarte 5S 32gb (model A1533).
Heb drie weken geleden 2x 5S mee terug genomen van vakantie voor omgerekend €580 p/st.
Hetging om een witte en zwarte 5S 32gb (model A1533).
Bij Groupon is de 5S 16GB nu in de aanbieding.
http://www.groupon.nl/dea...internacional-23/39780968
http://www.groupon.nl/dea...internacional-23/39780968
Graag zou ik jullie mening/advies horen over het volgende:
Eerste even wat info (correct me if I'm wrong):
De iPhone 5 16GB was bij de release € 599,-
De iPhone 5s 16GB was bij de release € 699,-
De iPhone 5 bleef ook rond dat prijspunt, misschien was hij na verloop van tijd voor € 50,- minder verkrijgbaar.
De iPhone 5s was rond januari dit jaar al voor € 100,- minder verkrijgbaar. En na verloop van tijd zelfs voor € 150,- minder even duur als de iPhone 5 terwijl de iPhone 5s volgens Apple € 100,- duurder is dan de iPhone 5.
Mijn verhaal:
De iPhone 5 was mijn eerste iPhone aanvankelijk wilde ik deze na 2 jaar verkopen, maar na 1 jaar heb ik deze voor € 425,- verkocht en voor € 699,- de iPhone 5s gekocht. Alleen doordat de iPhone 5s al voor € 550,- nieuw te krijgen is ga ik er volgens mij nooit veel meer dan de iPhone 5 destijds krijgen, terwijl ik er wel € 100,- meer voor heb betaald.
Mijn vraag:
Is de kans groot dat het bij de iPhone 6 hetzelfde gaat lopen en dat ik dus beter tot ca. januari kan wachten?
Eerste even wat info (correct me if I'm wrong):
De iPhone 5 16GB was bij de release € 599,-
De iPhone 5s 16GB was bij de release € 699,-
De iPhone 5 bleef ook rond dat prijspunt, misschien was hij na verloop van tijd voor € 50,- minder verkrijgbaar.
De iPhone 5s was rond januari dit jaar al voor € 100,- minder verkrijgbaar. En na verloop van tijd zelfs voor € 150,- minder even duur als de iPhone 5 terwijl de iPhone 5s volgens Apple € 100,- duurder is dan de iPhone 5.
Mijn verhaal:
De iPhone 5 was mijn eerste iPhone aanvankelijk wilde ik deze na 2 jaar verkopen, maar na 1 jaar heb ik deze voor € 425,- verkocht en voor € 699,- de iPhone 5s gekocht. Alleen doordat de iPhone 5s al voor € 550,- nieuw te krijgen is ga ik er volgens mij nooit veel meer dan de iPhone 5 destijds krijgen, terwijl ik er wel € 100,- meer voor heb betaald.
Mijn vraag:
Is de kans groot dat het bij de iPhone 6 hetzelfde gaat lopen en dat ik dus beter tot ca. januari kan wachten?
Ik heb de bon hier liggen, ik heb voor de Iphone 5 bij de release in Nederland 659 euro betaald in de NL online Apple store. Later is die prijs naar 679 gegaan vanwege de btw stijging als ik het me goed herinner.
Je hebt helemaal gelijk, hoe ik er bij kom dat hij € 599,- was vraag ik mezelf nu ook af.
Neemt alleen niet weg dat de iPhone 6 waarschijnlijk in januari voor circa € 100,- minder verkrijgbaar is.
Neemt alleen niet weg dat de iPhone 6 waarschijnlijk in januari voor circa € 100,- minder verkrijgbaar is.
[ Voor 38% gewijzigd door Gait op 03-09-2014 12:16 ]
Hoe gaat het volgens jullie met de iPhone 6 import? Naar het schijnt zal de i6 €829 kosten; een import zou dan veel meer uithalen dan de afgelopen jaren.
Gulfstream G650
Dat is nu gewoon speculeren. Wacht even tot dinsdagavondSalimRMAF schreef op zondag 07 september 2014 @ 02:17:
Hoe gaat het volgens jullie met de iPhone 6 import? Naar het schijnt zal de i6 €829 kosten; een import zou dan veel meer uithalen dan de afgelopen jaren.
Hoi!
Die 829 zal wel grijze import zijn (gok ik zoSalimRMAF schreef op zondag 07 september 2014 @ 02:17:
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Die €829 is gebaseerd op een prijs die een retailer in zijn systeem heeft staan.BtM909 schreef op zondag 07 september 2014 @ 10:36:
[...]
Die 829 zal wel grijze import zijn (gok ik zo)
Wacht nou gewoon dinsdag af. Wie weet heeft die retailer het juist, maar het kan ook gewoon een random prijs zijn.
Hoi!
Je hoeft mij niet te zeggen om af te wachten hoor 
Deze discussie ga je helaas de komende 2 dagen nog gewoon horen
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik ben er bang voorBtM909 schreef op zondag 07 september 2014 @ 11:05:
Hoi!
En nog wel langer dan dat, want de Nederlandse prijs is misschien niet eens direct bekend. Vervolgens zegt een vage webshop hem online voor €933 (import waarschijnlijk) en dan hoor je mensen zeggen dat €933 toch wel erg duur is.
Excuses als dit onderwerp als ergens anders is besproken,maar ik kon het zo 123 niet vinden. Mijn vriendin heeft interesse in het kopen van een 5s, nu zal deze binnenkort in prijs gaan dalen ivm met de nieuwe iphone. Verwachten jullie dat dit snel gaat gebeuren? En wat zou de prijs gaan zijn. 499 of 479 ergens in die richting?
Meestal gebeurt een prijsdaling vlak na de aankondiging van een nieuwe iPhone.Bartoow schreef op zondag 07 september 2014 @ 13:20:
Excuses als dit onderwerp als ergens anders is besproken,maar ik kon het zo 123 niet vinden. Mijn vriendin heeft interesse in het kopen van een 5s, nu zal deze binnenkort in prijs gaan dalen ivm met de nieuwe iphone. Verwachten jullie dat dit snel gaat gebeuren? En wat zou de prijs gaan zijn. 499 of 479 ergens in die richting?
Je hebt geluk, dinsdagavond wordt er waarschijnlijk een nieuwe iPhone aangekondigd.
Dan vertellen ze soms ook wat er met hun oudere iPhones gaat gebeuren.
Het kan zijn, net als bij de iPhone5, dat de 5s straks niet meer gemaakt gaat worden en de 5C nog steeds de budgetversie blijft. Iets dat me niets zou verbazen. Prijsverlaging voor de 5S is dan beperkt.
Ander scenario is dat de 5C EOL gaat en de 5S de nieuwe budgetversie gaat worden, en dan inclusief prijsverlaging.
Ik heb geen glazen bol, dus, zoals ik al eerder schreef, wacht gewoon even af
Edit: En een verwachting over de prijs, dat is al helemaal niet geven.
[ Voor 3% gewijzigd door EWK op 07-09-2014 13:25 ]
Hoi!
Oke bedankt voor de reactie! Ik zal het in de loop van de week even in de gaten houden, de 5c vindt mijn vriendin namelijk niks.. Dus ik ben benieuwd.EWK schreef op zondag 07 september 2014 @ 13:25:
[...]
Meestal gebeurt een prijsdaling vlak na de aankondiging van een nieuwe iPhone.
Je hebt geluk, dinsdagavond wordt er waarschijnlijk een nieuwe iPhone aangekondigd.
Dan vertellen ze soms ook wat er met hun oudere iPhones gaat gebeuren.
Het kan zijn, net als bij de iPhone5, dat de 5s straks niet meer gemaakt gaat worden en de 5C nog steeds de budgetversie blijft. Iets dat me niets zou verbazen. Prijsverlaging voor de 5S is dan beperkt.
Ander scenario is dat de 5C EOL gaat en de 5S de nieuwe budgetversie gaat worden, en dan inclusief prijsverlaging.
Ik heb geen glazen bol, dus, zoals ik al eerder schreef, wacht gewoon even af.
Edit: En een verwachting over de prijs, dat is al helemaal niet geven.
Verwijderd
Weet iemand wanneer de iphone 6 te bestellen is via de online Apple store?
Toen ik mijn 5 bestelde was dit ergens 's nachts.
Als je vanavond naar de Apple-presentatie kijkt weet je het.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:34:
Weet iemand wanneer de iphone 6 te bestellen is via de online Apple store?
Hoi!
http://www.apple.com/iphone/LTE/
Alle iPhone 6 US modellen werken dus gewoon op het Vodafone (800/1800Mhz) netwerk in Nederland.
Alle iPhone 6 US modellen werken dus gewoon op het Vodafone (800/1800Mhz) netwerk in Nederland.
[ Voor 62% gewijzigd door Zware Unit op 09-09-2014 21:29 ]
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Ik heb even terug zitten lezen rond de afgelopen twee releases maar klopt het dat ze in Duitsland toen niet aan reserveringen deden op release date?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik ga voor Gravis.Donstil schreef op woensdag 10 september 2014 @ 00:54:
Ik heb even terug zitten lezen rond de afgelopen twee releases maar kloot het dat ze in Duitsland toen niet aan reserveringen deden op release date?
Pardon?
Voor de iPhone 6 zijn de volgende data bekend:
US, UK, DE en FR:
Voorbestellen vanaf 12 september
Kopen vanaf 19 september om 8:00 uur
NL en BE:
Bestellen vanaf 26 september
Het is mij niet duidelijk dat het "bestellen" voor NL/BE betekent. Zou het toestel dan direct leverbaar zijn (en krijgen wij dus geen voorbestellingen)? Of zou dit de datum voor voorbestellingen zijn en is nog niet bekend wanneer ze echt leverbaar zullen zijn?
Als de iPhone 6 vanaf 26 september in Nederland leverbaar is, ga ik dit jaar niet meer trucs in DE/UK uithalen. Package forwarding kost zo een paar dagen extra, dus wordt het verschil met NL wel heel klein. Ik ben benieuwd; hopelijk wordt voor 12 september duidelijk hoe het bij ons zal gaan.
US, UK, DE en FR:
Voorbestellen vanaf 12 september
Kopen vanaf 19 september om 8:00 uur
NL en BE:
Bestellen vanaf 26 september
Het is mij niet duidelijk dat het "bestellen" voor NL/BE betekent. Zou het toestel dan direct leverbaar zijn (en krijgen wij dus geen voorbestellingen)? Of zou dit de datum voor voorbestellingen zijn en is nog niet bekend wanneer ze echt leverbaar zullen zijn?
Als de iPhone 6 vanaf 26 september in Nederland leverbaar is, ga ik dit jaar niet meer trucs in DE/UK uithalen. Package forwarding kost zo een paar dagen extra, dus wordt het verschil met NL wel heel klein. Ik ben benieuwd; hopelijk wordt voor 12 september duidelijk hoe het bij ons zal gaan.
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Ik zit wel te denken aan een pakketdienst. Niet zozeer omdat ik niet op de Nederlandse release wil wachten maar omdat ik een paar dagen na die release op vakantie ga, dan wil ik de iPhone wel graag alvast mee nemen.
12 sept in Duitsland bestellen via een doorstuur adres lijkt me sneller dan wachten op de Nederlandse release en dan maar op een snelle levering hopen.
12 sept in Duitsland bestellen via een doorstuur adres lijkt me sneller dan wachten op de Nederlandse release en dan maar op een snelle levering hopen.
Vorig jaar heb ik gebruik gemaakt van forward2me, wat toen prima ging. Ik kan me niet meer herinneren hoe snel dit uiteindelijk was.Donstil schreef op woensdag 10 september 2014 @ 01:39:
Ik zit wel te denken aan een pakketdienst. […]
Let wel op dat je eerst onderzoekt of Apple nog bestellingen naar de package forwarder in kwestie stuurt. Vorig jaar was het bijvoorbeeld zo dat de meeste bestellingen via Borderlinx door Apple geweigerd/geannuleerd werken.
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Kan ik als Nederlander gewoon in de Duitse Apple webshop op een Duits adres laten leveren? Met een Nederlandse cc?
Zonde van het geld, zoveel betalen voor een merk naampje..
799/899/999 euro iPhone 6 Plus
699/799/899 euro iPhone 6
Bedankt voor je nuttige bijdrage!StonyDeath schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:00:
Belachelijk. Hoe kan het 650 DOLLAR kosten in Amerika en dan niet €650 (1 op 1) maar zelfs 50 euro duurder??StonyDeath schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:00:
Mis ik hier wat aan uitleg hoe dit komt? Of is dit gewoon van "want Europa"?
Er is ook niet echt een reden waarom het 1:1 zou moeten zijn terwijl de wisselkoers rond de 1,30 ligt :-) Reden is waarschijnlijk: het verkoopt er niet minder om.Thermometer schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:30:
[...]
Belachelijk. Hoe kan het 650 DOLLAR kosten in Amerika en dan niet €650 (1 op 1) maar zelfs 50 euro duurder??
Dat de iPhone 6 erg duur is dat is alom wel bekend maar de andere high end toestellen begonnen ook op prijzen van 500-600 euro.. Die zijn wat gedaald en hebben gezorgd dat de vorige generatie iets goedkoper is... Ik schaf dan een "oude" iPhone 5s aan die dan heus ietsiepietsie daalt (hopelijk)
Verwijderd
Het is geld verdienen natuurlijk.
Maar ik weet wel dat als je vanuit Amerika exporteert Apple daar belasting om moet betalen aan de Amerikaanse staat, die tellen ze er dus ook bij op.
Maar ik weet wel dat als je vanuit Amerika exporteert Apple daar belasting om moet betalen aan de Amerikaanse staat, die tellen ze er dus ook bij op.
Ja zoiets zal het worden idd, ik deed vanuit de USA vroeger veel met MYUS.Ulster Seedling schreef op woensdag 10 september 2014 @ 02:08:
[...]
Vorig jaar heb ik gebruik gemaakt van forward2me, wat toen prima ging. Ik kan me niet meer herinneren hoe snel dit uiteindelijk was.
Let wel op dat je eerst onderzoekt of Apple nog bestellingen naar de package forwarder in kwestie stuurt. Vorig jaar was het bijvoorbeeld zo dat de meeste bestellingen via Borderlinx door Apple geweigerd/geannuleerd werken.
Zo een soort dienst zoek ik in Duitsland maar ken ze verder niet echt helaas dus of ik er een iPhone van 799,- ga laten bezorgen weet ik nog niet zo goed.
God moeten we dat nou elke release voor rekenen.Thermometer schreef op woensdag 10 september 2014 @ 09:30:
[...]
Belachelijk. Hoe kan het 650 DOLLAR kosten in Amerika en dan niet €650 (1 op 1) maar zelfs 50 euro duurder??
Heeft gewoon te maken met het sociale stelsel daar, lagere lonen, minder sociale zekerheid.
Plus hun prijzen zijn exclusief tax, de onze inclusief.
Reken maar van yes dat je daar met hetzelfde werk als wat je hier doet minder geld per maand overhoud, oftewel hij is daar duurder dan hier.
[ Voor 36% gewijzigd door Donstil op 10-09-2014 09:38 ]
Een sim-ony abbonement begint nu toch wel aantrekkelijk te worden:
Mijn huidige abbonement bij t-mobile:
55,- * 24 = 1320
Hetzelfde abbonement als sim-only:
20,50 * 24 + 799,- = 1291
Als ik dus mijn huidige abbonement verleng ben ik al duurder uit zonder bijbetaling van het toestel, ik reken erop dat ik voor de 64GB toch snel 300 euro bij moet betalen.
Na 2 jaar ben ik dus ruim 300 euro goedkoper uit.
Mijn huidige abbonement bij t-mobile:
55,- * 24 = 1320
Hetzelfde abbonement als sim-only:
20,50 * 24 + 799,- = 1291
Als ik dus mijn huidige abbonement verleng ben ik al duurder uit zonder bijbetaling van het toestel, ik reken erop dat ik voor de 64GB toch snel 300 euro bij moet betalen.
Na 2 jaar ben ik dus ruim 300 euro goedkoper uit.
Ik ben van plan om de iPhone 6 zsm aan te schaffen na release datum in Duitsland (ik woon in Venlo, vlak bij de grens) - ik ga binnenkort op vakantie en wil dan alvast een nieuwe telefoon hebben met voldoende opslag voor muziek en een werkende camera (die van mijn One M7 is al lang en breed gesneuveld).
Het is al een tijd geleden sinds ik een iPhone heb gekocht. Hebben jullie enig idee of de bevoorrading van de Duitse Saturns en MM's voldoende is bij een nieuwe iPhone release? Wat zijn jullie ervaringen na de 5 en 5S release in Duitsland?
Ik ben wel van plan om overmorgen een pre-order te plaatsen bij een van bovengenoemde winkels.
Het is al een tijd geleden sinds ik een iPhone heb gekocht. Hebben jullie enig idee of de bevoorrading van de Duitse Saturns en MM's voldoende is bij een nieuwe iPhone release? Wat zijn jullie ervaringen na de 5 en 5S release in Duitsland?
Ik ben wel van plan om overmorgen een pre-order te plaatsen bij een van bovengenoemde winkels.
[ Voor 28% gewijzigd door Robbio85 op 10-09-2014 13:20 ]
Dat staat ook wel in dit topic lijkt me.
Verder (en terug) lezen vanaf hier:
ElayZ in "[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6"
Verder (en terug) lezen vanaf hier:
ElayZ in "[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6"
[ Voor 3% gewijzigd door EWK op 10-09-2014 13:21 ]
Hoi!
Dom van me, helemaal niet aan gedacht om eens bij de posts van vorig jaar te kijken. Thanks voor de link iig.
Ook mijn plan, echter werd mij verteld dat het toestel buiten Duitsland niet werkt. Is dat correct?Robbio85 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:18:
Ik ben van plan om de iPhone 6 zsm aan te schaffen na release datum in Duitsland (ik woon in Venlo, vlak bij de grens) - ik ga binnenkort op vakantie en wil dan alvast een nieuwe telefoon hebben met voldoende opslag voor muziek en een werkende camera (die van mijn One M7 is al lang en breed gesneuveld).
Mijn hulpvraag is:
WERKT de simlockvrije 6 die ze nu gaan verkopen in de USA ook in NL en de rest van EU?
Hier in NL hebben we (nog) niet (overall) LTE/LTE lite.
Kan iemand hierover al uitsluitsel geven?
WERKT de simlockvrije 6 die ze nu gaan verkopen in de USA ook in NL en de rest van EU?
Antwoord op je vraag vind je hier:royaljoop schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:56:
Mijn hulpvraag is:
https://www.apple.com/iphone/LTE/
Edit: Ik zie nu dat je juist geen 4G bedoelt, dan moet je even uitzoeken hoe het zit met de 3G (gsm) frequenties er in NL zijn en of hij deze ook ondersteunt.
Waarom zou dat niet werken? Ik heb jarenlang een Franse iPhone4 gehad (in de tijd de t-mobile nog alleenrecht had op de iPhone in Nederland).snaggyheadshot schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:45:
[...]
Ook mijn plan, echter werd mij verteld dat het toestel buiten Duitsland niet werkt. Is dat correct?
[ Voor 8% gewijzigd door EWK op 10-09-2014 14:03 ]
Hoi!
Nou, de iPhone zou mijn locatie traceren via GPS en dan zou het niet mogelijk zijn hem te activeren vandaar.EWK schreef op woensdag 10 september 2014 @ 14:00:
[...]
Waarom zou dat niet werken? Ik heb jarenlang een Franse iPhone4 gehad (in de tijd de t-mobile nog alleenrecht had op de iPhone in Nederland).
Dit klinkt mij volledig onbekend, als heb ik mn iPhone toen in de Apple store in Parijs geactiveerd geloof ik.snaggyheadshot schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:19:
[...]
Nou, de iPhone zou mijn locatie traceren via GPS en dan zou het niet mogelijk zijn hem te activeren vandaar.
Misschien dat iemand anders er iets nuttigs over kan zeggen? Het klinkt mij als een rondje aap eerlijk gezegd.
Hoi!
Gravis.de in de gaten houden als je een paar dagen kan wachten na release. Versturen gewoon naar Nederland. De afgelopen twee jaar besteld op vrijdag, dinsdag in huis.
Ooh dat bedoelde je gisterenNotSoSteady schreef op woensdag 10 september 2014 @ 20:33:
Gravis.de in de gaten houden als je een paar dagen kan wachten na release. Versturen gewoon naar Nederland. De afgelopen twee jaar besteld op vrijdag, dinsdag in huis.
Betaal je bij verzending?
Ik weet dat er bij de 5s launch een aantal mensen zonder problemen hun order binnen kregen en een aantal mensen wel problemen (met bijbehorende vertraging) hadden. Het is een gok, ik had mijn 5s gelukkig snel binnen van Gravis.
Gravis betaal je bij bestelling... Vorig jaar geprobeerd, duurde toen lang, dus zelf naar Oberhausen gereden.
Voorraad klopt, maar op een gegeven moment krijgen ze zoveel orders dat ze cancellen... Beetje een gok dus. Je kan ook zaterdagochtend, of de week erna naar Oberhausen rijden, dan hebben ze misschien nog?
Voorraad klopt, maar op een gegeven moment krijgen ze zoveel orders dat ze cancellen... Beetje een gok dus. Je kan ook zaterdagochtend, of de week erna naar Oberhausen rijden, dan hebben ze misschien nog?
Haters everywhere but I don’t really care
Ppff ik ben nog even aan het puzzelen wat ik doe, heb uitloop tot 10 oktober maar hoe eerder hoe beter.
Ik de k dat ik hem bij Apple.de bestel en dan laat versturen via een mail forwarder. Dat schijnt in Duitsland nog wel te werken.
Ik de k dat ik hem bij Apple.de bestel en dan laat versturen via een mail forwarder. Dat schijnt in Duitsland nog wel te werken.
Als ik de berichten hier zo lees heb ik ontzettende mazzel dat mijn vriendin in Duitsland woont.
Bestel zo ieder jaar de nieuwe iPhone in Duitsland, met mijn Nederlandse CC en Nederlands factuuradres en het Duitse adres van m'n vriendin natuurlijk.
Het toestel werkt gewoon in Nederland en kan ook in Nederland geactiveerd worden...
Bestel zo ieder jaar de nieuwe iPhone in Duitsland, met mijn Nederlandse CC en Nederlands factuuradres en het Duitse adres van m'n vriendin natuurlijk.
Het toestel werkt gewoon in Nederland en kan ook in Nederland geactiveerd worden...
Wordt hij in Duitsland op de release dag geleverd?
Sorry, ik moet beter lezen
[ Voor 102% gewijzigd door EWK op 11-09-2014 07:12 ]
Hoi!
Apple aims to make buying an iPhone 6 easier at its stores with new digital queue system
http://9to5mac.com/2014/0...new-digital-queue-system/
http://9to5mac.com/2014/0...new-digital-queue-system/
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Verwijderd
Met al die 4g ophef.
Welk (goedkoopste) sim only abbo kan je nou het beste hebben voor de 6?
1. Bedenk je eisenVerwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:29:
Met al die 4g ophef.
2. ga naar websites van aanbieders
3. vergelijk
4. lees reviews van de service/dekking etc
5. Kies
Wat je erbij kan helpen:
http://tweakers.net/categ...y-abonnementen/producten/
Hoi!
Wie weet hoe je je mailboxde adres op je Duitse Apple account moet invullen?
Zou dat dit jaar ook nog lukken? Als ik bijvoorbeeld contact op probeer te nemen met de Chat in de Duitse Online Apple Store krijg ik een melding dat ik in het buitenland ben en ze geen internationale chats aangaan.MX-Arjen schreef op woensdag 10 september 2014 @ 21:10:
Als ik de berichten hier zo lees heb ik ontzettende mazzel dat mijn vriendin in Duitsland woont.
Met andere woorden, ze zien ook als ik vannacht vanuit Nederland wil bestellen en dus kunnen ze me er direct uitgooien.
Ging afgelopen jaar bij heel veel mensen gewoon goed toch, ondanks dat de chat toen al niet werkte vanuit Nederland.Brm-G schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:00:
[...]
Zou dat dit jaar ook nog lukken? Als ik bijvoorbeeld contact op probeer te nemen met de Chat in de Duitse Online Apple Store krijg ik een melding dat ik in het buitenland ben en ze geen internationale chats aangaan.
Met andere woorden, ze zien ook als ik vannacht vanuit Nederland wil bestellen en dus kunnen ze me er direct uitgooien.
Is dat al bekend dat hij vannacht open gaat? Edit: Nee dus, helaas. Ben benieuwd wanneer de store open gaat voor "in-store pickup"Brm-G schreef op donderdag 11 september 2014 @ 12:00:
[...]
Zou dat dit jaar ook nog lukken? Als ik bijvoorbeeld contact op probeer te nemen met de Chat in de Duitse Online Apple Store krijg ik een melding dat ik in het buitenland ben en ze geen internationale chats aangaan.
[ Voor 40% gewijzigd door Donstil op 11-09-2014 13:47 ]
In store pick-up is toch alleen voor Amerika?Donstil schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:34:
[...]
Ging afgelopen jaar bij heel veel mensen gewoon goed toch, ondanks dat de chat toen al niet werkte vanuit Nederland.
[...]
Is dat al bekend dat hij vannacht open gaat? Edit: Nee dus, helaas. Ben benieuwd wanneer de store open gaat voor "in-store pickup"
Op de UK stond het gister ook, als je een beetje zoekt.feddesman schreef op donderdag 11 september 2014 @ 13:57:
[...]
In store pick-up is toch alleen voor Amerika?
Als je dan vervolgens op de "in-store pickup" link drukt geeft deze nu nog een "page not found"
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.