applestore vertelde mij aan de telefoon dat ze een kleine voorraad binnen hebben gekregen en ze nu met de reserveringen bezig zijn ...

Verwijderd
Sig
mensen hebben in oberhausen en parijs al iphones kunnen afhalen met dit systeem, men geeft zelfs voorrang op reservaties. Bron: apple store amsterdamjOzh schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:17:
Volgens mij is dat hele reserveren een wassen neus. Nog geen enkele indicatie gezien dat men daadwerkelijk iets met die reserveringen doet.
[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 04-10-2012 10:30 ]
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
nee, maar de kans is nu groter dan ooit dat je een mailtje krijgt. Wat ik niet begrijp, waarom altijd zo een kleine voorraden bij Apple. Maja, zal wel weer productieproblemen zijn.bokkow schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:56:
Begrijp ik hieruit dat jullie al een mailtje terug hebben? En dus een iPhone hebben kunnen reserveren? Ik heb zelf een 32GB zwarte geprobeerd te reserveren om 9:00:17
Sig
als er voorraad is krijgen mensen mail.Jieve schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:59:
Heeft er ooit iemand een email terug gehad na zo een reservering?
In Nederland? Nee. In andere landen? Ja, vele mensen.Jieve schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:59:
Heeft er ooit iemand een email terug gehad na zo een reservering?
[ Voor 11% gewijzigd door treative op 04-10-2012 11:01 ]
Sig
Omdat er ook nog geen voorraad wastreative schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:00:
[...]
In Nederland? Nee. In andere landen? Ja, vele mensen.
Apple Store Amsterdam heeft vanaf vandaag pas voorraad.
Om het nog maar even te herhalen.Hoedje schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:03:
[modbreak]Levertijden en beschikbaarheid mogen in [iPhone] Levertijden - Deel 3.
Dit topic is weinig interessant om te lezen, als elke post elke dag alleen maar "gereserveerd" etc. bevat.[/]
Ik heb hier een korte discussie over gehad met een van de Modjes toen het topic laatst kort werd gesloten, wat verwacht je hier dan? Dit topic is daar toch voor bedoeld, ik vind het namelijk wel interessant aangezien ik graag op de hoogte ben van eventuele ontwikkelingen en of anderen meer succes hebben. En dat er nu veel gereageerd wordt heeft er mee te maken dat de beschikbaarheid zo laag is en de vraag zo hoog. Zolang er geen haat/troll-posts komen en niet iedere post "gereserveerd!" is, moet dit prima kunnen mijn inziens. Wat je nu doet is oproepen voor een nieuw slotje terwijl velen dit topic graag volgen.
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Verwijderd
Was het niet zo dat ze eerst abonnementen checkten en daarna losse verkoop aanboden mits er nog over was?alwaysleft schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:13:
We hoeven vandaag ook geen email te verwachten, ik quote iphoneclub.nl forum even: Ja, ze hebben iPhones binnen gekregen.
Nee, niet voor losse verkoop.
Wat een prutsers bij Apple. Op een gegeven moment is het wachten genoeg geweest
Ik heb net weer contact gehad met de apple store en die lieten me toch iets heel anders weten.alwaysleft schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:13:
We hoeven vandaag ook geen email te verwachten, ik quote iphoneclub.nl forum even: Ja, ze hebben iPhones binnen gekregen.
Nee, niet voor losse verkoop.
Wat een prutsers bij Apple. Op een gegeven moment is het wachten genoeg geweest
Opvallend dat er dan nog niemand in NL een mail heeft gehad na een reservering... Tenminste, ik heb daar nog niemand over gehoord.Nipje schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:29:
[...]
Ik heb net weer contact gehad met de apple store en die lieten me toch iets heel anders weten.
Ze gaf aan dat ze elke dag iphones binnen krijgen en dat ze ook de losse verkoop in gaan. Gewoon blijven reserveren zei ze, en dan ben je vanzelf aan de beurt..
Grab shell dude!
Ja ik vind het ook allemaal heel erg vreemd. Maar ik kreeg net de indruk dat ze vandaag echt pas nieuwe voorraad hebben gekregen voor de losse verkoop! Anyway ik wou het jullie even laten weten. Hoop dat deze posts geen slotjes opleveren.. -_-jOzh schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:31:
[...]
Opvallend dat er dan nog niemand in NL een mail heeft gehad na een reservering... Tenminste, ik heb daar nog niemand over gehoord.
Ja als er geen voorraad is valt er niks te mailen he.jOzh schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:31:
[...]
Opvallend dat er dan nog niemand in NL een mail heeft gehad na een reservering... Tenminste, ik heb daar nog niemand over gehoord.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Blijkbaar is er wel wat voorraad.CyBeR schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:41:
[...]
Ja als er geen voorraad is valt er niks te mailen he.
Voorraad is er vanaf vandaag pas..Jieve schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:42:
[...]
Blijkbaar is er wel wat voorraad.
Maar die gaan dus gewoon naar Abonnementen.
Want anders had heus wel iemand een email gehad van kom maar afhalen.
Sig
Volgens Nipje krijgen ze dagelijks iPhones binnen. Dan zou er dus wel voorraad moeten zijn.CyBeR schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:41:
[...]
Ja als er geen voorraad is valt er niks te mailen he.
Grab shell dude!
Hoi.
Geloot?! Wat een systeem zeg dat Applediedbase schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:55:
Ik kom net van de Apple Store. Ben er even langs gefietst aangezien ik toch in de buurt woon.
De medewerkster aan de deur vertelde me dat ze inderdaad een nieuwe voorraad hebben binnengekregen en dat deze naar de reserveringen gaan. Ze wees daarbij op een bord waarop staat dat je je iPhone moet reserveren op www.apple.nl/retail/iphone
Aan het einde van de dag wordt er geloot tussen de reserveringen en ontvang je een mail als je 'm mag komen ophalen de dag erna. Het maakt dus niet uit of je om 9.00 reserveert of later; er wordt geloot!
Ze zei daarbij niks over losse verkoop of abonnementen. Ze bevestigde wel dat het dus geen zin heeft om op de bonnefooi langs te komen zonder reservering.
Wat een onzin lijkt me dit.diedbase schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:55:
Ik kom net van de Apple Store. Ben er even langs gefietst aangezien ik toch in de buurt woon.
De medewerkster aan de deur vertelde me dat ze inderdaad een nieuwe voorraad hebben binnengekregen en dat deze naar de reserveringen gaan. Ze wees daarbij op een bord waarop staat dat je je iPhone moet reserveren op www.apple.nl/retail/iphone
Aan het einde van de dag wordt er geloot tussen de reserveringen en ontvang je een mail als je 'm mag komen ophalen de dag erna. Het maakt dus niet uit of je om 9.00 reserveert of later; er wordt geloot!
Ze zei daarbij niks over losse verkoop of abonnementen. Ze bevestigde wel dat het dus geen zin heeft om op de bonnefooi langs te komen zonder reservering.
Ga jij erheen om mijn verhaal te verifiëren? Ik probeer mensen hier te helpen door de info die ik net gekregen heb te delen. Maar goed doe er mee wat je wilt, dan reserveer je toch lekker niet.
Je verhaal klopt. Hij vind het alleen niet zo leuk volgens mij.diedbase schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:22:
[...]
Ga jij erheen om mijn verhaal te verifiëren? Ik probeer mensen hier te helpen door de info die ik net gekregen heb te delen. Maar goed doe er mee wat je wilt, dan reserveer je toch lekker niet.
Sig
Ow begrijp me niet verkeerd, ik heb gereserveerd en waardeer jouw input. Voel je niet aangesproken maar geloof niet alles wat de met alle respect "geniuses" uit de apple store zeggen.diedbase schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:22:
[...]
Verwijderd
Alles klopt aan dit verhaal, er wordt gewoon geloot aldus de dame van de Apple Store, net gebeld. Dus of je nu om 9 uur doet reserveren of om 16.00 uur. Dit zou volgens de Apple Store Amsterdam het eerlijkste zijn. Ook bevestiging dat er iedere dag wel iets aan voorraad binnen kwam, dus ben ik eens benieuwd voor julliediedbase schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:55:
Intentionally left blank.
Excuus, dan had ik je inderdaad verkeerd begrepen en te fel gereageerd.Ibix schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:29:
[...]
Ow begrijp me niet verkeerd, ik heb gereserveerd en waardeer jouw input. Voel je niet aangesproken maar geloof niet alles wat de met alle respect "geniuses" uit de apple store zeggen.
[ Voor 17% gewijzigd door dog4life op 04-10-2012 13:29 ]
Ik zie het. Desnoods bel ik ze morgen wel om een andere tijd te krijgen, want sommige mensen werken ook gewoon nog op vrijdag.dog4life schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:28:
Op zich wel logisch toch, loten tussen de mensen die reserveren?
Degenen die echt willen, gaan reserveren. Met wat geluk wordt je er tussenuit gepikt - zoniet probeer je het een dag later weer..
Beter dan reservering laten staan en dan FIFO mensen te laten weten dat er een telefoon voor ze klaar ligt, dan ben je met wat pech x weken verder..
FIFO doen ze al in de online Store.
@Remz: lees de reserveringspagina nog even door, met name de bevestigingspagina. Bovendien staat het 8x in dit topic. Of misschien wel 4x, misschien ook wel 12x...
Je kan in het mailtje een link aanklikken om een andere tijd aan te vragen. Dat had ik gelezen in een mailtje dat uit oberhausen kwam.Remz schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:33:
[...]
Ik zie het. Desnoods bel ik ze morgen wel om een andere tijd te krijgen, want sommige mensen werken ook gewoon nog op vrijdag.
Dat zou mooi zijn. Weet je toevallig ook of je bijvoorbeeld ook voor zaterdag dan kan kiezen? Bedrijfsfeestje 's avondsRhndy schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:34:
[...]
Je kan in het mailtje een link aanklikken om een andere tijd aan te vragen. Dat had ik gelezen in een mailtje dat uit oberhausen kwam.
Ik moet nml. ook werken en kan vanaf een uur of half 8 pas het toestel ophalen.
Volgens mij moet het wel echt morgen opgehaald worden.Remz schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:36:
[...]
Dat zou mooi zijn. Weet je toevallig ook of je bijvoorbeeld ook voor zaterdag dan kan kiezen? Bedrijfsfeestje 's avonds
Yep, je moet hem die dag ophalen anders pech. Je mag wel zelf tijdstip uitzoekenRhndy schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:39:
[...]
Volgens mij moet het wel echt morgen opgehaald worden.
Heb ik ook (in zowel Chrome Canary als Safari) met OS X 10.8.2.PLeX schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:58:
In Safari 6 (OSX ML) krijg ik trouwens een vreemde error bij het submitten van het reserveer formulier. Vreemd genoeg werkt het wel in IE.
[afbeelding]
Meer mensen last van?
Die melding krijg ik nu ook al ik de bestelstatus op Apple.nl wil controleren, is denk ik een storing in de website zelf. Andere accountpagina's werken ook niet momenteel.Jieve schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:26:
Heb net nogmaals gereserveerd bij de Apple Store Amsterdam
Had ook een reservering lopen via de Apple Store zelf, echter krijg ik de melding;
Er is iets fout gegaan met je aanvraag. Probeer het later opnieuw
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Net manager aan de lijn gehad, er wordt NIET geloot! Gewoon wie als eerste komt krijgt als eerste. Er is inderdaad een lading binnengekomen voor losse verkoop, hoe groot kon niet gezegd worden.
ik word hier ook wel moe van..wat is het nuRhndy schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:38:
Dit lees ik net op iPhoneclub. Echt antwoord hebben we om uiterlijk 9 uur pas natuurlijk.:
[...]
Ik heb echt geen idee... Ik wacht het wel af. Ik weet in ieder geval dat, als ik een mail krijg, ik als de sodemieter aangeef dat ik het toestel 's-avonds op wil halen. Laten we het topic niet te veel vervuilen voor we weer een mod-break krijgen. We wachten gewoon af en we hopen het beste!alwaysleft schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:43:
[...]
ik word hier ook wel moe van..wat is het nu
An a day keeps the doctor away.
is gewoon foutmelding wat iedereen heeftiApp schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:19:
Als ik de status van mijn bestelling via de online Apple Store wil checken krijg ik een foutmelding:
''Er is iets fout gegaan met je aanvraag. Probeer het later opnieuw.''
Hebben ze hem al verzonden?
Verwijderd
Ja dat zal het zijn! Lees even wat posts boven je...iApp schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:19:
Als ik de status van mijn bestelling via de online Apple Store wil checken krijg ik een foutmelding:
''Er is iets fout gegaan met je aanvraag. Probeer het later opnieuw.''
Hebben ze hem al verzonden?
Whoops, mijn excuus.Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:20:
[...]
Ja dat zal het zijn! Lees even wat posts boven je...
ja, best schandalig eigenlijk. Week verder na de launch en nog steeds geen vooraadBrm-G schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:28:
Toch blij dat ik de iPhone maar direct in Duitsland gehaald heb. Had net als sommigen hier verwacht dat die bij de NL Apple store wel ruim op voorraad zou zijn. Kortom volgende keer toch maar iedereen naar Duitsland of in NL in de rij gaan liggen midden in de nacht andere ben je de pineut!
Twee weken na de wereldwijde launch bedoel je zeker.alwaysleft schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:29:
[...]
ja, best schandalig eigenlijk. Week verder na de launch en nog steeds geen vooraad
Lol, "schandalig"? Vraag en aanbod heet dat.alwaysleft schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:29:
[...]
ja, best schandalig eigenlijk. Week verder na de launch en nog steeds geen vooraad
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
is dit wel on topic danZware Unit schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:43:
[...]
Lol, "schandalig"? Vraag en aanbod heet dat.
Nu weer on-topic:
Wat is momenteel trouwens de goedkoopste constructie?
Nog steeds een strakke sim-only en een los toestel? Heb zitten te rekenen en mijn huidige sim-only contract is duidelijk goedkoper in vergelijking met de huidige aanbiedingen. T-mobile komt echter aardig in de buurt.
[ Voor 8% gewijzigd door TMC op 04-10-2012 17:05 ]
ze zullen wel meer geld vangen met abonnementenTMC schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:04:
Vind het wel een beetje jammer dat Apple zo vaag doet over de voorraad. Nooit duidelijke communicatie.
Net zoals dat er op de launchdag ineens 's middags nog een extra voorraad kwam. Hadden ze best kunnen zeggen. Of gewoon überhaupt pre-orders aannemen, wie het eerst komt wie het eerst maalt? En waarom maken ze deals dat je aparte voorraad hebt voor providers? Een telefoon is toch een telefoon? Moet niet uitmaken...
Vind het echt raar hoe ze hier mee omgaan.
Marketing, marketing, marketing. Hype, hype, hype.. Iedereen praat erover. Doel bereikt.TMC schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:04:
Vind het wel een beetje jammer dat Apple zo vaag doet over de voorraad. Nooit duidelijke communicatie.
Net zoals dat er op de launchdag ineens 's middags nog een extra voorraad kwam. Hadden ze best kunnen zeggen. Of gewoon überhaupt pre-orders aannemen, wie het eerst komt wie het eerst maalt? En waarom maken ze deals dat je aparte voorraad hebt voor providers? Een telefoon is toch een telefoon? Moet niet uitmaken...
Vind het echt raar hoe ze hier mee omgaan.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Hoeft niet, ben 's vrijdag middags gegaan en heb slechts 10/15 minuten in de rij gestaan. Ik heb de iPhone nu al bijna een week. Had hem vrijdag ook op Apple.nl besteld maar heb hem hier ondertussen geannuleerd omdat ik hem al heb.Brm-G schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:28:
Toch blij dat ik de iPhone maar direct in Duitsland gehaald heb. Had net als sommigen hier verwacht dat die bij de NL Apple store wel ruim op voorraad zou zijn. Kortom volgende keer toch maar iedereen naar Duitsland of in NL in de rij gaan liggen midden in de nacht andere ben je de pineut!
Lijkt me redelijk on topic waarom mensen eigenlijk een iPhone importeren of los kopen. Momenteel is het duidelijk niet de beschikbaarheid, aangezien ze met abonnement beter leverbaar zijn.Mr. Noodle schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:47:
[...]
.. welke provider en simonly heb je als ik vragen mag?
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
hier is dit topic voor: [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11Zware Unit schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:46:
[...]
Lijkt me redelijk on topic waarom mensen eigenlijk een iPhone importeren of los kopen. Momenteel is het duidelijk niet de beschikbaarheid, aangezien ze met abonnement beter leverbaar zijn.
Persoonlijk heb ik een Vodafone Sim-Only abonnement met 400 bel minuten, 400 sms-jes en 1024MB internet voor ongeveer 15 euro per maand.
Totale kosten iPhone 5 659 euro + 12 maanden x 15 euro - 400 euro iPhone 4s (reeds verkocht) = 36,58 per maand bij jaarlijkse vervanging van iPhone. Jaarlijks vervangen werkt eigenlijk prima. Rest waarde is nog goed indien in goede staat. Doe ik sinds mijn eerste iPhone 3G, 3GS, 4 en 4s.
Je mist de kosten van je iPhone 5 erbij te rekenen...Zware Unit schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:46:
[...]
Totale kosten iPhone 5 659 euro + 12 maanden x 15 euro - 400 euro iPhone 4s (reeds verkocht) = 36,58 per maand bij jaarlijkse vervanging van iPhone. Jaarlijks vervangen werkt eigenlijk prima. Rest waarde is nog goed indien in goede staat. Doe ik sinds mijn eerste iPhone 3G, 3GS, 4 en 4s.
439 / 12 = 36,58 per maand, staat toch in zijn bericht?iApp schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:49:
[...]
Je mist de kosten van je iPhone 5 erbij te rekenen...
iPhone 5 €659,- + (12*€15) = €839 - iPhone 4S €400,- = €439,- kosten per jaar.
Ah, dat ''per maand'' had ik even overheen gelezen.Tsunami schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:50:
[...]
439 / 12 = 36,58 per maand, staat toch in zijn bericht?
Maar TCO discussie ligt in het midden.alwaysleft schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:48:
[...]
hier is dit topic voor: [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[ Voor 30% gewijzigd door iApp op 04-10-2012 17:56 ]
als er staat eind oktober, is het eind oktober.iApp schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:54:
Online Apple Store is weer online!
Helaas, mijn iPhone 5 is nog niet verzonden, had ik namelijk wel verwacht...
Gast, je moet gewoon tot eind oktober wachten. Klaar.iApp schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:54:
Online Apple Store is weer online!
Helaas, mijn iPhone 5 is nog niet verzonden, had ik namelijk wel verwacht...
Edit: Stomme leeslijst! Heeft hij de pagina offline opgeslagen; Store is dus nog niet online.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Geachte heer,
Dank voor uw e-mail.
Dixons levert 3 jaar garantie op alle Apple producten (vanaf 1-05-2012) dus ook op de iPhones die na die datum zijn aangeschaft.
Veel plezier alvast met uw nieuwe iPhone.
Konden ze nog iets zeggen over de levertijd (anders dan 3-4 weken op de website)?Security schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 18:57:
bestelling bij CB gecanceld.
opnieuw besteld bij dixons ivm 3 jaar garantie
[...]
Ik heb het gevraagd via twitter en daar zou een medewerker het uitzoeken maar ook niks meer van gehoordSecurity schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:07:
Daar heb ik een mail over verstuurd..
info volgt zodra ze reageren
[ Voor 16% gewijzigd door BombaAriba op 04-10-2012 19:14 ]
We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman
[ Voor 12% gewijzigd door Security op 04-10-2012 19:30 ]
Je kunt niks winnen bij AppleDraakje5 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:06:
Ik dacht dat de staatsloterij het monopolie heeft voor lotingen. (toevallig laatst gehoord ivm de man die zijn huis wilde verloten).
Maar Apple blijkbaar ook dan als ze dit op basis van lotingen doen.
Sig
Een plaatsje voor in de rij. Helaas moet je er nog steeds voor betalen.
Een loting is wat anders dan loterij. Voor dit laatste heb je een vergunning nodig.Draakje5 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:06:
Ik dacht dat de staatsloterij het monopolie heeft voor lotingen. (toevallig laatst gehoord ivm de man die zijn huis wilde verloten).
Maar Apple blijkbaar ook dan als ze dit op basis van lotingen doen.
Verwijderd
nope, nikstreative schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:46:
Helemaal geen Apple-mail iemand?
[ Voor 30% gewijzigd door okio op 04-10-2012 21:00 ]
Verwijderd
echt, welk model?okio schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 21:00:
yihoe mail gehad van appleligt er een voor mij klaar
Verwijderd
hoe laat gereserveerd? dan weten we of vroeg reserveren zin heeft!okio schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 21:00:
Wel een witte trouwens (misschien meer kans?)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2012 21:03 ]
Nope, nog niet
Geloof er geen bal van !okio schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 21:00:
Wel een witte trouwens (misschien meer kans?)
[ Voor 6% gewijzigd door Captain Planet op 04-10-2012 21:57 ]
You and I have memories longer than the road ahead
[ Voor 30% gewijzigd door hermanschmienk op 04-10-2012 22:06 ]
[ Voor 85% gewijzigd door Empo op 04-10-2012 22:22 ]
Gaaf! Had ook een witte 16GB besteld, rond 09:05. Moet je nagaan hoe snel het dan gaathermanschmienk schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 21:57:
Hier ook 1tje
16GB WIT.
Om 9:00 vanochtend gereserveerd
[afbeelding]
Heb je wel ogen in je hoofd?Empo schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 22:18:
Zou mooi zijn als iemand dan even een screenshot plaatst van de mail...Dan weten we tenminste hoe zo'n mail eruit ziet
Hoe laat ontving je deze mail?hermanschmienk schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 21:57:
Hier ook 1tje
16GB WIT.
Om 9:00 vanochtend gereserveerd
[afbeelding]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq