ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Ik vrees het ergste..
Niemand gaat in Nederland snel leveren, wij zijn Nederland, het land waar Apple geen ruk om geeft.djkavaa schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:36:
Maar wat raden jullie aan om me iphone 5 32GB te pre orderen, zal apple zelf het snelste uitleveren?
En wat voor bedrag moet er neer gelegd worden bij apple? het hele bedrag in een keer of?
Emile schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:37:
Apple store nog steeds niet down![]()
Ik vrees het ergste..

You and I have memories longer than the road ahead
iPhone 4S in italie vanaf 629 euro en in Nederland 559. Scheelt 70 euro.
Ik wil hem namelijk wel nog aftrekken deze maand van de belasting.... vandaar:P
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Dat ook ja.djkavaa schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:39:
Jammer Jammer van apple toch weer een gemiste kans.
He ja gatver. Wat zal Apple daarvan balen. Weer een iphone minder verkocht, en ze verkopen er al zo weinig dezer dagen..djkavaa schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:39:
Jammer Jammer van apple toch weer een gemiste kans.
gewoon nee.
Zeg, zeg.. het is nog ochtend hè.djkavaa schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:39:
[...] Ik wil hem namelijk wel nog aftrekken deze maand [...]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Er komt geen pre-order dat is nu al wel 1000 keer bevestigd.fener33 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:40:
hoelaat ging bij de eerste lichting, de apple store down. Duitsland bijvoorbeeld
Sorry:P net wakker:P (wil de BTW nog opgeven bij de belasting van deze maand) beter:P

Denk niet dat die om 09.00 te bestellen is.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Er komt geeeeeen pre-order, zowel bevestigd via de PR, zakelijke als klantendienst.Erulezz schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:43:
[...]
![]()
Denk niet dat die om 09.00 te bestellen is.Hoe laat in nederlandse tijd konden die amerikanen pre orderen?
ook goedemorgen.........NotSoSteady schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:41:
[...]
Er komt geen pre-order dat is nu al wel 1000 keer bevestigd.
09:03 om precies te zijn vorige week in Duitse Online Apple Store.Erulezz schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:43:
[...]
![]()
Denk niet dat die om 09.00 te bestellen is.Hoe laat in nederlandse tijd konden die amerikanen pre orderen?
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Ochtendhumeur, vannacht te vaak op Twitter gekeken.
Ik niet, Apple store gaat altijd lange tijd van te voren offline..noobynater schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:45:
Ik heb goede hoop tot 9:05

Verwijderd
Tweet van Coolblue
dat is wel nice, dus je kunt hem gewoon bestellen bij apple en betalen en als blijkt dat je hem toch niet wilt kun je hem retour sturen en krijg je je geld terug? VIa die weg heb je wel maar 1 jaar garantie (volgens apple?)
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Verwijderd
En dat was na bevestiging van Apple nog niet duidelijk.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:53:
Hmmm, het ziet er inderdaad naar uit dat we vandaag de iPhone 5 niet zullen kunnen pre-orderen.
Ik denk dat je verkeerd gequote hebt, maar inderdaad je kunt hem bij wet terug sturen (wet koop op afstand). En je hebt 2 jaar garantie via Apple, zie ook: nieuws: Apple geeft Europeanen twee jaar garantie - update en http://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/cypress3d schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:53:
[...]
dat is wel nice, dus je kunt hem gewoon bestellen bij apple en betalen en als blijkt dat je hem toch niet wilt kun je hem retour sturen en krijg je je geld terug? VIa die weg heb je wel maar 1 jaar garantie (volgens apple?)
[ Voor 32% gewijzigd door noobynater op 21-09-2012 08:55 ]
Hihi, wat grappig. Siert je als je nu niet de lolbroek uithangt.NotSoSteady schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:54:
[...]
En dat was na bevestiging van Apple nog niet duidelijk.![]()
[ Voor 73% gewijzigd door janklp op 21-09-2012 08:56 ]
Bij mij niet hoor..Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:55:
Vreemd, de prijs is wel al veranderd:
[afbeelding]
foutje bedanktnoobynater schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:54:
[...]
Ik denk dat je verkeerd gequote hebt, maar inderdaad je kunt hem bij wet terug sturen (wet koop op afstand). En je hebt 2 jaar garantie via Apple, zie ook: nieuws: Apple geeft Europeanen twee jaar garantie - update en http://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
De vanaf-prijs die bij onder de iPhone staat.Janusz schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:56:
Edit: flauwe grap.
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Wil um ook los maar wil hem wel kunnen pre-orderen of 28 sept ergens gaan halen...nils7 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:56:
Pff ik haal 'm wel los, scheelt maar 200 euro met een verlenging en zo behoud ik mn echt onbeperkt internet nog
Wordt en ik bang een lastig verhaal, Apple Store in A'dam is de enige kans denk ik.djkavaa schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:57:
[...]
Wil um ook los maar wil hem wel kunnen pre-orderen of 28 sept ergens gaan halen...
Volgens Apple zal dan de levertijd al 2-3 weken bedragen.noobynater schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:59:
Dat word dan leuk volgende week, hopelijk dan in de ochtend bestellen.
Dit is wel echt balen ja, m'n contactpersoon is er helaas niet in geslaagd er een te bemachtigen (maar eigen veiligheid gaat voor) en pre-orders zijn ook niet mogelijk. Had 'm heel goed kunnen gebruiken om apps iPhone 5 ready te hebben voor hier in Nederland grootschalig verkrijgbaar zou zijn. Dat wordt dus wachten (en kutten met de simulator).noobynater schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:59:
Dat word dan leuk volgende week, hopelijk dan in de ochtend bestellen.
Dan haal k me wel een macbook air ofzo dat geef k die wel op bij de belasting.
Het is al jaren duidelijk dat Apple niet veel ziet in de Nederlandse markt.Goudvis12 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:01:
Gierig dat Apple Online Store Nederland niet doet aan pre-orders. Waarom alle andere landen dan wel? Heel flauw...
Vorig jaar kon het wel. Waarom dit jaar niet?NotSoSteady schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:01:
[...]
Het is al jaren duidelijk dat Apple niet veel ziet in de Nederlandse markt.
Nou.... een van de duurste winkels van Nederland openen.....NotSoSteady schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:01:
[...]
Het is al jaren duidelijk dat Apple niet veel ziet in de Nederlandse markt.
Misschien moeten ze de site nog updatenGoudvis12 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:02:
[...]
Vorig jaar kon het wel. Waarom dit jaar niet?
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Omdat de iPhone 5 dit jaar een stuk interessanter is. Vorig jaar was de pre-order ook al lachwekkend, iedereen moest een week langer wachten.Goudvis12 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:02:
[...]
Vorig jaar kon het wel. Waarom dit jaar niet?
[ Voor 16% gewijzigd door NotSoSteady op 21-09-2012 09:03 ]
Verwijderd
Ja, Nederlands factuuradres, Duits afleveradres...azt33 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 07:42:
[...]
Heb je trouwens met je eigen (Nederlandse) Apple ID besteld? Dat is misschien handig om te weten voor een volgende keer
Vorige week ergens in de middag besteld....
Maar zullen we in theorie even overstappen naar Samsung ahahahaha (Don't Kick me:P)
gewoon nee.
Neem me dan ook even een 32GB mee.nils7 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:08:
Als ze vandaag de pre order niet aanzetten rij ik morgen desnoods wel ff naar Duitsland hahaha
Waar zouden ze die morgen nog op voorraad hebben dan?nils7 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:08:
Als ze vandaag de pre order niet aanzetten rij ik morgen desnoods wel ff naar Duitsland hahaha
Dan rijd ik daar morgen ook wel heen.
[ Voor 7% gewijzigd door Draakje5 op 21-09-2012 09:09 ]
Anders ik. Ik zit al 5 uur te wachten om vooraan in de internet queue te komen. Wat een verdriet..Lampje schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:08:
IK KAN WEL JANKEN!
Vorig jaar las ik van een hoop mensen dat de mediamarkt er mee vol lag...Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:09:
[...]
Waar zouden ze die morgen nog op voorraad hebben dan?
Dan rijd ik daar morgen ook wel heen.
Er is geen internet queue.Nipje schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:09:
[...]
Anders ik. Ik zit al 5 uur te wachten om vooraan in de internet queue te komen. Wat een verdriet..

Hmm, ik woon dicht bij de duitse grens dus dat zou wel leuk zijn.nils7 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:10:
[...]
Vorig jaar las ik van een hoop mensen dat de mediamarkt er mee vol lag...
Nu zul je zien als je de 28e bestelt dat je dan nog minimaal een week en misschien wel 2 weken moet wachten, want ze zullen waarschijnljik nog geen voorraard hebben.
De 1e groep was immers ook zomaar uitverkocht, deze zal ook een nieuwe voorraad moeten hebbben...
Ja ik kom er net achter dat ik m best kon pre orderen heb een Duitse oom en tante (nooit bij nagedacht)Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:11:
[...]
Hmm, ik woon dicht bij de duitse grens dus dat zou wel leuk zijn.
Dit belooft ook niet erg veel goeds: https://data.mediamarkt.d..._sub=iPhone5_vorbestellen
Geen los toestel GVD
Ja was er wel had ik gevraagd maar check die prijzen bij de abo's... ik moet gewoon voor een vernieuwing 589 aftikken terwijl die in Duitsland 789 is... voor die 200 euro haal ik m wel dat is goedkoper.
kan toch bij alle bedrijven waar je m koopt?djkavaa schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:16:
Ik hoop dat we hem dan kunnen bestellen bij apple dan heb ik me BTW voor de belasting
https://data.mediamarkt.d..._sub=iPhone5_vorbestellen Zegt dus dat je 'm niet los kan bestellen bij de mediamarkt. Weinig zin denk ik om er morgen heen te gaan dan.nils7 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:12:
[...]
Ja ik kom er net achter dat ik m best kon pre orderen heb een Duitse oom en tante (nooit bij nagedacht)
"Helaas nog niet bij Apple. Bij ons is hij vanaf de 28ste bestelbaar volgens mij zijn ze per vandaag beschikbaar bij de providers ook zullen dit Pre orders zijn onze levertijden zullen hetzelfde zijn, Wel adviseer ik u om toch bij Apple zelf te bestellen dan heeft u gewoon altijd de service die u gewend bent!"
Jammer.... Maar het zit er dus niet in.
Ah jaDraakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:18:
[...]
https://data.mediamarkt.d..._sub=iPhone5_vorbestellen Zegt dus dat je 'm niet los kan bestellen bij de mediamarkt. Weinig zin denk ik om er morgen heen te gaan dan.
Nog even vrij dagje nemen dus.
Wie gaat er mee
[ Voor 14% gewijzigd door Draakje5 op 21-09-2012 09:20 ]
Welke service? Typisch gevalletje van Amerikaans overgewaaide arrogantie. "goede service" verkopen, en wanneer puntje bij paaltje komt gewoon keihard nee zeggen. Eikels zijn het.Goudvis12 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:19:
Heb zojuist een klantenservice medewerker van Apple gemaild met de vraag of er vandaag pre-orders te doen zijn op de Nederlandse Apple Online Store:
"Helaas nog niet bij Apple. Bij ons is hij vanaf de 28ste bestelbaar volgens mij zijn ze per vandaag beschikbaar bij de providers ook zullen dit Pre orders zijn onze levertijden zullen hetzelfde zijn, Wel adviseer ik u om toch bij Apple zelf te bestellen dan heeft u gewoon altijd de service die u gewend bent!"
Jammer.... Maar het zit er dus niet in.
gewoon nee.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.