You and I have memories longer than the road ahead
Duh wat had je dan verwacht

Denk wel dat je spot on zit met de prijs. Ik ga voor €759,- voor de 32GBCLB schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 00:22:
Ajjoh even wat lachen, het is maar 'n telefoon hoor, morgenochtend zien we wel hoe duur die wordt in NL
Truste mensen.
[ Voor 35% gewijzigd door pposthoorn op 21-09-2012 00:24 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gezellig toch xDRivanov schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 00:31:
Zit nu half uurtje in de rij in Oberhausen. Wat een drukte, nu al. Met de iPad 3 was ik er om 3:00 en stond er net 50 man. Nu is de rij als twee keer gezigzagd. Ongeveer 200 man denk ik.
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Kwam dit filmpje net tegen op twitter... Ik heb besloten om niet te gaan. Ook al is het voor mij maar zo'n 45 minuten rijden.
Kwalitatief blaten
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Haters everywhere but I don’t really care
Zal een lange nacht worden
Verwijderd
Lol, als dit filmpje over een jaar of 500 bewaard blijkt zal men zich toch afvragen of we die zogenoemde telefoons konden eten en er een voedselnood was o.i.d.LamSchaap schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 00:38:
[video]
Kwam dit filmpje net tegen op twitter... Ik heb besloten om niet te gaan. Ook al is het voor mij maar zo'n 45 minuten rijden.

Dan kunnen we beslissen of we door rijden naar keulen of in oberhausen blijven.
We gaan zo weg!
Ik ga naar huis!
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
DMBracha25 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 03:38:
Rij nu naar oberhausen. Laat via dm maar weten wie er voor 50 euro 1 extra wil. Neem iig extra witte 16 gig mee
Er worden (werden?) eerst tickets uitgedeeld, maar is giga chaos nu, mensen dringen voor, vallen flauw, lees berichten over ambulance en politieAppleman schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 06:52:
Hoe kan dat? Winkel gaat pas open om 08.00 en het is 06.52

Ik net naar de pc sprinten, want zag op mijn mobiel dat ik kon pre-orderen. Bleek ik in de amerikaanse apple store te zitten
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
[ Voor 117% gewijzigd door Draakje5 op 21-09-2012 07:12 ]
Hoop zo dat de pre order om 9 uur online komt
Super chaotisch en niet eerlijk meer, maar we gaan door.
Maar als ik het goed begrijp zijn er al kaartjes uitgedeeld dus maakt het in principe niet uit waar je in de rij staat nu?joffrey19 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 07:19:
Overhausen is echt drama, mensen stappen over rijen heen en al 2 zien flauw vallen door het dringen.
Super chaotisch en niet eerlijk meer, maar we gaan door.
De kaartjes zijn alleen een hulpmiddel om het sneller te laten gaan, ze geven geen recht op een telefoon.Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 07:21:
[...]
Maar als ik het goed begrijp zijn er al kaartjes uitgedeeld dus maakt het in principe niet uit waar je in de rij staat nu?
PSN: Rich_E1988
Heb je trouwens met je eigen (Nederlandse) Apple ID besteld? Dat is misschien handig om te weten voor een volgende keer
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Kijk, dat zijn de betere berichten
Ik wacht heel geduldig *kuch* op bericht van Mobistar volgende week

Vorige week vrijdag was het om 9:03 driftig klikken op de apple store de maar dan heb je ook wat....
Och, begin er niet over. Laatst nog in Disney land parijs een stelletje tokkies die probeerden voor te dringen door de smoes te gebruiken 'mijn famillie staat al iets verder in de rij'.NotSoSteady schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 07:45:
Jammer van Oberhausen, maar ik verbaasde me er al over dat het andere keren zo goed ging. Blijven altijd van die tokkies bestaan, net zoals in een attractiepark.
Toch jammer dat mensen niet normaal kunnen wachten..
Ja en het is altijd hetzelfde slag volk.Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 07:56:
[...]
Och, begin er niet over. Laatst nog in Disney land parijs een stelletje tokkies die probeerden voor te dringen door de smoes te gebruiken 'mijn famillie staat al iets verder in de rij'.
Toch jammer dat mensen niet normaal kunnen wachten..
doet het hier nog?fener33 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 07:58:
vodafone.nl ligt down
Ja hier ook weer
want?johanvdv schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:03:
Volgens mij gaat er vanochtend weinig gebeuren op de Online Apple Store...
Om 9u weer proberen
Moet je bij een pre-order eigenlijk al betalen?pposthoorn schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:06:
iig geen Pre-order om 8:01 bij de Apple online store.
Om 9u weer proberen
Ja.Richard_AFC schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:07:
[...]
Moet je bij een pre-order eigenlijk al betalen?
Ja bij een pre-order bestel je gewoon een product zoals gewoonlijk, alleen dan moet je nog wachten voor dat ie uitkomt. Zie het als een lange levertijd.Richard_AFC schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:07:
[...]
Logisch, maar wist het niet zeker. Thanks!noobynater schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:08:
[...]
Ja bij een pre-order bestel je gewoon een product zoals gewoonlijk, alleen dan moet je nog wachten voor dat ie uitkomt. Zie het als een lange levertijd.
Als je via creditcard bij Apple betaald niet, wel wordt er een bedrag gereserveerd, maar wordt pas afgeschreven op het moment dat de telefoon wordt verstuurd, je kunt dus tot dat moment gewoon de bestelling cancellen.
Nee. Bij een pre-order mag er maar 50% vooruitbetaling worden vereist. Je moet dus op een of andere manier de mogelijkheid hebben om 50% of minder vooruit te betalen via de apple store. Hoe, dat weet ik niet. Misschien een rembourszending.Richard_AFC schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:07:
[...]
Vriend van me werkt btw bij iCentre en zij weten niet eens wanneer ze hem krijgen, of ze hem krijgen en zelfs of ze hem wel los mogen verkopen. Hij zei dat de kans groot was dat het enkel met tmobile of vodafone mochten verkopen. Zuur..
[ Voor 32% gewijzigd door Khayma op 21-09-2012 08:15 ]
Ga er maar van uit dat Apple sneller is dan 3-4 weken van t-mobile.Appleman schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:12:
twijfel zelf ook om hem te pre orderen. Enige nadeel is dat de kans groot is dat hij hier in de buurt ergens beschikbaar is of zelfs in de Apple store. Woon zelf in A'dam dus ik kan voordat ik naar school ga even langswippen. Don't know what to do
Bij een winkel heb je nog een goede kans, als je een abbo wilt.
[ Voor 7% gewijzigd door Draakje5 op 21-09-2012 08:14 ]
Ik bedoel dus de Apple store in leidse. Niet een tmobile winkel ofzo. Ik wil hem los hebben.Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:14:
[...]
Ga er maar van uit dat Apple sneller is dan 3-4 weken van t-mobile.
Bij een winkel heb je nog een goede kans, als je een abbo wilt.
Verwijderd
Vorige week was de Apple Store toch even offline?
Verwijderd
quote van ander forum:
"Keulen is een 'battle field' Ambulance en politie aanwezig Ik had 2 tickets , maar 1 daarvan is me met geweld ontvreemd. Ik laat de kaas niet van mijn boterham eten. Ik ga hier vol in. Zsm de update. Wens me sccs!!!"
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Het gaat hier toch om een telefoon right ?Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:17:
Zowel in Oberhausen als Keulen totale chaos... ben ik blij dat ik niet afgereisd naar daar
quote van ander forum:
"Keulen is een 'battle field' Ambulance en politie aanwezig Ik had 2 tickets , maar 1 daarvan is me met geweld ontvreemd. Ik laat de kaas niet van mijn boterham eten. Ik ga hier vol in. Zsm de update. Wens me sccs!!!"
Ben een fan, maar begin me nu toch wel een beetje te bedenken .. vind het met name na het zien van wat filmpjes een beetje een sneue bedoeling aan het worden.
Ik wacht wel even een maandje
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Reken jezelf niet al te rijk, dat is geen garantie.Chrisjuh_15 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:20:
Hoppa! Mijn contactpersoon heeft een nummertje in de rij van Oberhausen! Ik zit gebakken![]()
Volgens mij zag ik jouw tweet zojuist langskomenChrisjuh_15 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:20:
Hoppa! Mijn contactpersoon heeft een nummertje in de rij van Oberhausen! Ik zit gebakken![]()
BAMBAM! Mijn contactpersoon aldaar in Oberhausen heeft een nummertje! Dat wil zeggen: VANMIDDAG IS MIJN IPHONE 5 ER
Dat was het eerste waar ik aan dacht. Daar hou ik volgende week rekening mee. Dat geldt ook voor eventuele tickets die ze uitdelen. Op een goede plek verstoppenLuPo schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:20:
Wow, wat een chaos. Sterkte! Als er al tickets ontvreemd worden moet je oppassen dat er geen geld ontvreemd wordt.
Filmpje? Welk filmpjecyclone schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:21:
[...]
Het gaat hier toch om een telefoon right ?
Ben een fan, maar begin me nu toch wel een beetje te bedenken .. vind het met name na het zien van wat filmpjes een beetje een sneue bedoeling aan het worden.
Ik wacht wel even een maandje
Haha! Dat is umDraakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:22:
[...]
Volgens mij zag ik jouw tweet zojuist langskomen
BAMBAM! Mijn contactpersoon aldaar in Oberhausen heeft een nummertje! Dat wil zeggen: VANMIDDAG IS MIJN IPHONE 5 ER![]()
Verwijderd
Wel duurder dan originele prijzen haha
Ik heb geen zin om volgende week de hele nacht in de kou te staanfener33 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:24:
De online store is nog steeds niet down, kom op Apple
Me 2,Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:25:
[...]
Ik heb geen zin om volgende week de hele nacht in de kou te staan

wel even lezen he ;-)Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:25:
Hier valt al wel wat los te bestellen: https://www.studentmobiel.nl/iphone-5
Actuele status: dit product is nog niet beschikbaar,
Die website begrijp ik nooit.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:25:
Hier valt al wel wat los te bestellen: https://www.studentmobiel.nl/iphone-5
STUDENTmobiel. M.a.w. speciaal voor studenten right? Maar die prijzen zijn zo hoog dat studenten ze niet kunnen betalen.
Verwijderd
Welke sites hebben jullie, naast Apple Store, open staan?
gravis.de (verzenden naar .nl), pdashop.nl en inderdaad apple.nlVerwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:27:
Klopt inderdaad heel vaag, naja ik zag het bestel knopje staan
Geen. Als Apple 'm niet heeft dan.. moet ik misschien maar volgende week vrijdag in de rij gaan staan.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:27:
Klopt inderdaad heel vaag, naja ik zag het bestel knopje staan
Geen idee waar ik 'm anders los moet kopen. Alle webwinkels krijgen ze blijkbaar nog (lang) niet.
Dit is niet goed voor mijn F5Emile schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:28:
Ik baal als een stekker als ze niet te pre-orderen zijn!
heb geen zin in een pre-order en dan met een wachtlijst gebakken peren zitten.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Niet heel groot. Ben op launchday toentertijd voor een i4 gaan kijken (met abo toen nog). Zelfs toen hadden ze niets.atoombom schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:29:
Hoe groot is de kans dat ik de Iphone 5 op 28 september ergens in een winkel kan kopen ?
heb geen zin in een pre-order en dan met een wachtlijst gebakken zitten.
Die pdashop.nl geeft 2 jaar garantie (Apple ook, maar dan is het zo een gedoe). Is er kans dat die ze de 28e gaat leveren? Dat vind ik wel heel interessant...
Ligt er denk ik aan, misschien is het net zoals met de iPad dat ze de eerst dag overal goed verkrijgbaar zijn, maar misschien is het ook helemaal uitverkocht. Weet iemand hoet het zat met de iPhone 4s? Ik denk dat het namelijk die situatie is, maar dan sneller uitverkocht.atoombom schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:29:
Hoe groot is de kans dat ik de Iphone 5 op 28 september ergens in een winkel kan kopen ?
heb geen zin in een pre-order en dan met een wachtlijst gebakken zitten.
En als je van de wachtlijst af wil dan annuleer je toch gewoon?
Ondertussen: nieuws: Apple belooft verbeteringen Maps-applicatie iOS 6
[ Voor 12% gewijzigd door noobynater op 21-09-2012 08:32 ]
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
geruchten zijn de apple sitedjkavaa schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:33:
Waar kun je nu een iphone pre orderen zonder abonnement of is dat niet mogelijk?
Verwijderd
Of online (wss niet) vandaag om 9.00 via de apple storedjkavaa schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:33:
Waar kun je nu een iphone pre orderen zonder abonnement of is dat niet mogelijk?
of 28 september in de lokale applestore
of via www.pdashop.be / nl (ik heb nog eens gemailed met de vraag of we echt niet online kunnen pre orderen in de loop van de week
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.