Ik denk niet dat applr ditsland de btw verlegd. Meestal alleen als je buiten eu zakelijk koopt toch.
[ Voor 3% gewijzigd door Draakje5 op 20-09-2012 15:49 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Draakje5 op 20-09-2012 15:49 ]
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
De 'nieuwe' Ipad heb ik gekocht in Duitsland. Gewoon BTW betaalt en deze heb ik teruggevraagd. Je moet dan op de belastingdienssite een aanvraag doen voor een gebruikersnaam en wachtwoord voor een speciale site om dit in te kunnen voeren. De btw terugvragen gaat dus niet met de omzetbelasting die je elk kwartaal moet opgeven.thebrunk schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:38:
Wie heeft wel eens een iPhone zakelijk simlockvrij gekocht van jullie in Duitsland? Betaal je dan ex BTW (0%) of met BTW en moet je dit terugvragen?
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Een bult knakenjhogervorst schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:57:
Mensen die naar Duitsland gaan: wat nemen jullie mee? Ik neem aan warme kleding, iets om op te zitten, iets om je te vermaken (zolang de accu nog stroom heeft) en iets te eten/drinken? Vergeet ik dingen?
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Hmm wel mooie prijzenazt33 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:50:
Hmm, zit nu naar de prijzen in Zwitserland te kijken. Met de Duitse store scheelt het telkens CHF 50, kijkend naar de iPhone 4 en 4S. Dit zou betekenen dat de iPhone 5 de volgende prijzen zou krijgen:
16GB: CHF 729 (~ EUR 611)
32GB: CHF 839 (~ EUR 702)
64GB: CHF 949 (~ EUR 785)
[EUR prijzen berekend met xe.com]
Dan vind ik het nog wel meevallen, misschien moet ik dan alsnog voor de 64GB gaan ( vooral als ik zie dat het dan meer dan EUR 100 scheelt met DE).
[ Voor 62% gewijzigd door Draakje5 op 20-09-2012 16:01 ]
HahahaDraakje5 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:00:
Masker en pistool.wil niet weten hoeveel duizenden euros er rondlopen haha
Volgens mij is dit niet echt een probleem, Apple kleurt al langer Alu.. En dat doen ze zo:robertwebbe schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:00:
[...]
Behalve dat het metaal kan verkleuren zie je krassen ook beter in zwart kunststof dan wit. Zal wel te maken hebben met lichtreflecties denk ik. Ik heb bijvoorbeeld een witte HTC One X liggen en mijn collega een zwarte. Allebei hebben we kleine krasjes opgelopen maar bij hem zijn ze duidelijker zichtbaar.
Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....
zal zeggen dat ze kunnen omdraaienDraakje5 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:02:
Grapje natuurlijk, voordat ik de politie voor mn deur heb staan.
Dank
Oh Thanks voor de link, dit verklaart wel echt precies mijn gedachte. Ik ga het toch proberen met een Zwarte iPhone, vind namelijk persoonlijk wit niet mooi om het afleid van het scherm. Morgenvroeg hopelijk bestellen!Dzine schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:03:
[...]
Volgens mij is dit niet echt een probleem, Apple kleurt al langer Alu.. En dat doen ze zo:
[video]
Maw het is niet zwart gespoten, maar echt zwart. Wat niet wil zeggen dat krasjes onzichtbaar zijn, maar toch.
Kijk, dit is informatie waar we wat aan hebben!Dzine schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:03:
[...]
Volgens mij is dit niet echt een probleem, Apple kleurt al langer Alu.. En dat doen ze zo:
[video]
Maw het is niet zwart gespoten, maar echt zwart. Wat niet wil zeggen dat krasjes onzichtbaar zijn, maar toch.
In maart bij de release van de iPad 3 in Oberhausen geweest en sowieso dat ik me warm aankleed. Net voordat de zon doorbrak was het echt brrrr..jhogervorst schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:57:
Mensen die naar Duitsland gaan: wat nemen jullie mee? Ik neem aan warme kleding, iets om op te zitten, iets om je te vermaken (zolang de accu nog stroom heeft) en iets te eten/drinken? Vergeet ik dingen?
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Of 10 minuten met de tram (woon in Zurich)iJack schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:00:
[...]
Hmm wel mooie prijzen
3 Apple stores
833 km, 8 uur 9 min.
881 km, 9 uur 36 min.
826 km, 8 uur 2 min
Dat is dan weer minder
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2012 16:30 ]
Ouch Niceazt33 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:25:
[...]
Of 10 minuten met de tram (woon in Zurich)
patser
S23 > Tab S8 > ATV 4K > Airtags < Macbook Pro M1 < IPad Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X
Media Markt Utrecht:BertP schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:56:
Media Markt Utrecht:
@MediaMarktUtr
Reserveringen kunt u doen bij ons in de winkel. Wij zullen deze ook los verkopen, maar abonnementen zullen voorrang krijgen.
Thanks voor de info.joffrey19 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:59:
Nano sim kpn is binnen :-)
Ja, dat heb je ook met foto's en video's die je met de iphone 5 maakt, zwarte balken!colorsone schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:13:
Ik heb eindelijk de iPhone 5, kom hem hier in Nijmegen zo ophalen zonder te wachten voor 650 euro. Wat erg jammer is dat bijna geen apps de resolutie ondersteund dus je zit met zwarte balken.
Goede tip inderdaad, wat monopoly spelen, Levensweg, Kolonisten van Catan etc.Ramon27 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:15:
Vannacht rond een uur of 3 aanrijden vanuit Boxmeer. Kijk er nu al tegenop om 4 uur in de rij te gaan staan/liggen/zitten. Heeft er iemand Monopoly op zn iPad? Hopelijk 2 iPhones mee kunnen nemen naar huis, en erna even heerlijk shoppen... zucht.
[ Voor 31% gewijzigd door Draakje5 op 20-09-2012 18:17 ]
Bij welke winkel heb je hem gehaald?colorsone schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:13:
Ik heb eindelijk de iPhone 5, kom hem hier in Nijmegen zo ophalen zonder te wachten voor 650 euro. Wat erg jammer is dat bijna geen apps de resolutie ondersteund dus je zit met zwarte balken.
Tja, ik dacht ik woon in Nijmegen, ga ik daar na het eten nog even langs om 'm op te halenBertP schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:17:
*hap* *hap*
respect!colorsone schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:20:
hap hap? ik heb hem serieus.. hier een bewijs, met op de iPad mijn website: http://www.colorsone.com/extra/i5.jpg
Maar de vraag: je hebt hem vanuit het buitenland of heb je enig voorrecht?colorsone schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:20:
hap hap? ik heb hem serieus.. hier een bewijs, met op de iPad mijn website: http://www.colorsone.com/extra/i5.jpg
[ Voor 8% gewijzigd door Draakje5 op 20-09-2012 18:23 ]
Je signature klopt niet meercolorsone schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:24:
Nee die foto heb ik daarstraks inderdaad gemaakt, om hem meteen op facebook te plaatsen, nee ik ken gewoon iemand die er een aantal had.
Greetings from Earth
Heb kpn vorige week gebeld, kost 17,50 exfris0NL schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:02:
[...]
Thanks voor de info.Kun je die dingen gewoon los in de winkel halen? En wat kosten ze nu?
Anders gaat men vrijdag niet om 5 uur 's nachts in de rij staan lijkt meDirk0s schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:37:
Zaterdag is de voorraad in oberhausen natuurlijk 0?
had het graag voor je gedaan als jij mij morgen een auto te leen geeftvistu schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:37:
Helemaal niemand die voor een vergoeding van 50 euro een extra iPhone wilt meenemen? Omgeving Den Haag is leuk, Utrecht ook prima, eigenlijk alles binnen 100 km van DH.
[ Voor 42% gewijzigd door Draakje5 op 20-09-2012 18:40 ]
Dat is wel verschrikkelijk duur vergeleken met tmobile waar deze 5 euro kost.joffrey19 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:35:
[...]
Heb kpn vorige week gebeld, kost 17,50 ex
Aparte prijs, nog minder dan reguliere verkoopprijs... Weet niet hoe of wat, maar neigt naar h*ling...colorsone schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:13:
Ik heb eindelijk de iPhone 5, kom hem hier in Nijmegen zo ophalen zonder te wachten voor 650 euro.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Bij Simyo wat dochterbedrijf van KPN is kosten ze ook 5euroDraakje5 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:41:
[...]
Dat is wel verschrikkelijk duur vergeleken met tmobile waar deze 5 euro kost.
Ik ook maandag besteld, maar vandaag nog niets binnen gekregen. Anders rij ik gelijk even door naar een T-Mobile shop en kijk ik of ze daar iets hebben liggen. Was met de micro-SIM in ieder geval wel het geval.Benny schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:44:
Ik hoop maar dat m'n T-Mobile duo nano-SIM morgen op de mat ligt anders moet ik toch gaan knippen en schuren. Maandag besteld, zou binnen 3 werkdagen binnen moeten zijn, vandaag dus uiterlijk..
Hoor ik daar een forum actie?colorsone schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:24:
Nee die foto heb ik daarstraks inderdaad gemaakt, om hem meteen op facebook te plaatsen, nee ik ken gewoon iemand die er een aantal had.
Ja dat doe ik ook maar denk ik. Betaal liever niet dubbel maarja moet maar dan.. Beter dan knippen.me_mrtn schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:46:
[...]
Ik ook maandag besteld, maar vandaag nog niets binnen gekregen. Anders rij ik gelijk even door naar een T-Mobile shop en kijk ik of ze daar iets hebben liggen. Was met de micro-SIM in ieder geval wel het geval.
Haters everywhere but I don’t really care
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
[ Voor 3% gewijzigd door robertwebbe op 20-09-2012 19:41 ]
In hoeverre is dat te vergelijken met het jaar ervoor?robertwebbe schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:41:
Inmiddels staan er nu al 40 leute voor de Apple Store in Oberhausen.
Check twitter met hastag #oberhausen voor de laatste status.
slimmehotspot.nl
Nouja, zou flink balen als ik er voor Jan Snot zou komen ivm vrije dag, tank benzine, nachtrust.robertwebbe schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:48:
Mensen, laat je niet gek maken... Er zijn altijd van die lui die extreem zijn. De meesten zullen pas rond 5:00 uur aanschuiven. Er zijn er maar een paar nodig op het forum die iedere keer weer iets vroeger gaan roepen en er ontstaat massa histery.
robertwebbe schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:52:
Dat is het avontuur man! En als dat gebeurd, dan heb je wel een verhaal...
[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 20-09-2012 19:54 ]
Nou, succes hé!NotSoSteady schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:54:
Ik ben net aangekomen, staat denk ik al wel een mannetje of 80-100.
Wtf man, en die gaan daar nog een uur of 12 uur wachten?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!
Het was een grapje, was een foto uit 2011, zie berichtje hierboven.robertwebbe schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:00:
Ik denk dat die eerdere foto niet echt is. Die @5e8i gozer die daar staat te twitteren stuurt net ook een foto en daar is het nog schemerachtig en nog niet zo donker. En de rij is bij hem (in het begin) nog niet zo lang:
https://pbs.twimg.com/media/A3QRdLsCUAANymo.jpg:large
DIt komt helemaal goed jongens! Heb vertrouwen, er zijn altijd van die 'gekken' die 12 uur gaan staan wachten. De normale Duitser gaat echt niet in z'n vrije nacht in de rij staan.robertwebbe schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:00:
Ik denk dat die eerdere foto niet echt is. Die @5e8i gozer die daar staat te twitteren stuurt net ook een foto en daar is het nog schemerachtig en nog niet zo donker. En de rij is bij hem (in het begin) nog niet zo lang:
https://pbs.twimg.com/media/A3QRdLsCUAANymo.jpg:large
Yep, mijn idee. Maar wel grappig om te zien, bizar gewoon wat mensen er voor over hebben.noobynater schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:00:
[...]
Dat is IMO toch een beetje doorgeslagen, het is toch maar een telefoon!
Wel als je het feit in gedachte neemt dat ze 'm gewoon vorige week konden pre-orderen en dan alsnog rond deze tijd konden ontvangen achter hun luie stoel thuis.Bushalte schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:03:
[...]
Yep, mijn idee. Maar wel grappig om te zien, bizar gewoon wat mensen er voor over hebben.
Het zou me zeker leuk lijken om het eens een keer te doen, maar niet anderhalve week dat lijkt me dan toch echt lang.Draakje5 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:05:
[...]
Wel als je het feit in gedachte neemt dat ze 'm gewoon vorige week konden pre-orderen en dan alsnog rond deze tijd konden ontvangen achter hun luie stoel thuis.
Maar een leuke ervaring opzich wel.
Ga je daar toch met alle andere tweakers staan?Draakje5 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:08:
Oh een week, ja.
Een avondje lijkt me wel grappig om eens te doen. Misschien dat ik volgende week donderdag de laatste trein naar Amsterdam neem. Ik heb alleen niemand om mee te nemen, dus alleen daar staan wachten lijkt me niks
Denk dat ik hetzelfde ga doen, je staat daar in een rij met nog veel meer anderen. Zo moeilijk zal het toch niet zijn om een gezellige buurman te hebben? Pokerset mee ofzo en met de mensen om je heen een potje pokeren ofzo xDDraakje5 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:08:
Oh een week, ja.
Een avondje lijkt me wel grappig om eens te doen. Misschien dat ik volgende week donderdag de laatste trein naar Amsterdam neem. Ik heb alleen niemand om mee te nemen, dus alleen daar staan wachten lijkt me niks
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Waar had je die besteld, duitste apple store?cardwizard schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:09:
Zo ik ga vannacht ook die kant op , rond 4.30 zijn we daar
Had er 2 gereserveerd maar levering werd uitgesteld naar 05-10 dat duurt me te lang
ja idd , tijdens het hele bestelproces tot aan de betaling toe stond leverdatum 21-09 , in de mail echter 05-10Draakje5 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:27:
[...]
Waar had je die besteld, duitste apple store?
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Op het Rokin in Amsterdam ook, maar hij mocht het pas de 28e meegevenknny schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:30:
Kut hebben ze bij Voda Groningen nanosims op voorraad kan hij ze niet inboeken. Waarschijnlijk morgen dan
betekent dat ik morgen een nieuwe iphone heb maar niet kan activeren en bellenoohh schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:33:
[...]
Op het Rokin in Amsterdam ook, maar hij mocht het pas de 28e meegeven
slimmehotspot.nl
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq