Ja, je kunt hem gewoon gebruiken. Alleen is het natuurlijk als een auto zonder motor...
Iemand die al weet of je geschuurde geknipte simkaart al werkt in de nieuwe iPhone?
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Ja, maar dan kun je hem iig gebruiken, als tmobile weer eens moeilijk doet met een nano simkaart leveren.robertwebbe schreef op donderdag 20 september 2012 @ 07:50:
Ja, je kunt hem gewoon gebruiken. Alleen is het natuurlijk als een auto zonder motor...
Volgens mij werd hier eerder gezegt dat het afhankelijk is van welke simkaart je op dit moment hebt. Een grote metalen band oid in je simkaart kun je niet knippen tot nano sim. Een andere wel.knny schreef op donderdag 20 september 2012 @ 07:51:
Iemand die al weet of je geschuurde geknipte simkaart al werkt in de nieuwe iPhone?
Mja zag het. Ik heb gelukkig de juiste sim van Vodafone. Ga eerst wel even nieuwe kaart halen en die vast knippen maar nog niet activerenDraakje5 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:00:
[...]
Volgens mij werd hier eerder gezegt dat het afhankelijk is van welke simkaart je op dit moment hebt. Een grote metalen band oid in je simkaart kun je niet knippen tot nano sim. Een andere wel.
Volgens mij kan je ze allemaal wel knippen; die chip zit in het midden. Metalen bende, hoe groot of klein ook, zijn alleen contactpunten voor de pinnen in de connector.
Zelf ff een gratis prepaid kaart gehaald; schakel telefoon eerst door daarheen voordat ik ga knippen.
Zelf ff een gratis prepaid kaart gehaald; schakel telefoon eerst door daarheen voordat ik ga knippen.
[ Voor 23% gewijzigd door matthijst op 20-09-2012 08:22 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Dus meenemen, schuurpapiertje om sim wat bij te schuren indien nodig. Ik wil mijn iPhone daar ter plekke gaan controleren of het werkt.
Ah heb juiste simkaart! Gelukkig maar want een groot bedrijf als Vodafone levert pas nano sims uit vanaf 28sept 
Klantje pesten.....
Klantje pesten.....
Ik heb Ben, die levert pas vanaf 2013knny schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:20:
Ah heb juiste simkaart! Gelukkig maar want een groot bedrijf als Vodafone levert pas nano sims uit vanaf 28sept
Klantje pesten.....

Ik verwacht die van mij (T-mobile) vandaag, danwel morgeniJack schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:28:
[...]
Ik heb Ben, die levert pas vanaf 2013Dus ik moet wel knippen

Ook ik zou graag m'n originele NANO-sim willen hebben van Vodafone. Heb weliswaar wel al mijn huidige simkaart geknipt, maar een originele lijkt me altijd beter
Wie ow wie kan me helpen aan een duits adres?
PM aub.
Is er iemand uit het midden van het land die een iPhone voor me mee kan nemen uit Duitsland? Tegen extra betaling natuurlijk. Graag PM
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Ik heb deze SIM niet via de gebruikelijke weg en hij is officieel pas volgende week vrijdag leverbaar.
En ik heb er helaas maar 1 en die gaat morgenochtend in mijn eigen toestel.
lucky bastardrobertwebbe schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:04:
[afbeelding]
Ik heb deze SIM niet via de gebruikelijke weg en hij is officieel pas volgende week vrijdag leverbaar.
En ik heb er helaas maar 1 en die gaat morgenochtend in mijn eigen toestel.
You and I have memories longer than the road ahead
mmm ik zit er aan te denk om misch toch zaterdag ochtend te gaan... kom me morgen namelijk heel slecht uit.
ツ
Duitsland? Zijn ze dan niet al op?struik978 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:17:
mmm ik zit er aan te denk om misch toch zaterdag ochtend te gaan... kom me morgen namelijk heel slecht uit.
Ben wel zeer benieuwd of ze zaterdag nog iets hebben.struik978 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:17:
Als ik het goed begrijp kunnen we dus morgenvroeg waarschijnlijk gaan pre-orderen in de NL'se online apple store? Ik heb morgenochtend eindelijk een keer vrij en ga vanavond een wedstrijd bezoeken van de plaatselijke FC. Dus als ik kan uitslapen, zou ik dat graag doen en daarom wil ik het wel even zeker weten
[ Voor 7% gewijzigd door Jeroenvde89 op 20-09-2012 10:32 ]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
OfftopicJeroenvde89 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:31:
Als ik het goed begrijp kunnen we dus morgenvroeg waarschijnlijk gaan pre-orderen in de NL'se online apple store? Ik heb morgenochtend eindelijk een keer vrij en ga vanavond een wedstrijd bezoeken van de plaatselijke FC. Dus als ik kan uitslapen, zou ik dat graag doen en daarom wil ik het wel even zeker weten
Tukkert?
Wat kost zo'n nano sim bij vodafone (als ik gewoon een sim only daar bestel)?
Jup, dank uChrisjuh_15 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:32:
[...]
Offtopic
Tukkert?Veel succes vanavond dan
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
denk 10 euro zoveel kost een nieuwe simkaart normaal bij vodafone.Draakje5 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:33:
Wat kost zo'n nano sim bij vodafone (als ik gewoon een sim only daar bestel)?
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Verwijderd
Zag in dit artikel dat je eerste simwissel bij Vodafone gratis is, vraag me dit ten sterkste af
Morgenochtend trouwens om 08:00 of 09:00 op http://store.apple.com/nl refreshen?
Morgenochtend trouwens om 08:00 of 09:00 op http://store.apple.com/nl refreshen?
Nog iemand die interesse heeft om - tegen een vergoeding - een witte iPhone 5 16GB mee te nemen uit Dld? Kom uit omgeving DH.
Er komt toch helemaal geen pre order in de apple.nl store....Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:51:
Even een word of caution voor mensen die een iPhone 5 zwart willen gaan kopen, ik lees steeds meer dat je heel goed krassen ziet op het aluminium waardoor je de zilve onderlaag ziet. Dit heeft mij toch wel aan het twijfelen gezet aangezien je het bij de wittevariant blijkbaar haast niet ziet, maar dan zit je wel met een witte voorkant
Heb je er ook foto's van?noobynater schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:56:
Even een word of caution voor mensen die een iPhone 5 zwart willen gaan kopen, ik lees steeds meer dat je heel goed krassen ziet op het aluminium waardoor je de zilve onderlaag ziet. Dit heeft mij toch wel aan het twijfelen gezet aangezien je het bij de wittevariant blijkbaar haast niet ziet, maar dan zit je wel met een witte voorkant
Klopt ik wilde ook een zwarte, maar heb er ook al over gelezen. Ik ga ook maar voor een dames variantnoobynater schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:56:
iJack schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:57:
[...]
Klopt ik wilde ook een zwarte, maar heb er ook al over gelezen. Ik ga ook maar voor een damesunisex variant
Verwijderd
Ik heb net even gebeld met de Hi klantenservice en de Nano sims zijn vanaf morgen te halen bij de >HI< winkels!
Je kunt het zien in sommige reviews in de video's vooral, en Brian Klug tweet erover. Maar moet nu gaan.
Hhhm wat doe je nounoobynater schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:56:
je kunt ook een zagg shield gebruiken:
http://www.zagg.com/invis...-covers-skins-shields.php
Behalve dat het metaal kan verkleuren zie je krassen ook beter in zwart kunststof dan wit. Zal wel te maken hebben met lichtreflecties denk ik. Ik heb bijvoorbeeld een witte HTC One X liggen en mijn collega een zwarte. Allebei hebben we kleine krasjes opgelopen maar bij hem zijn ze duidelijker zichtbaar.noobynater schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:56:
Dus ik ga liever voor de witte. En de mensen die roepen dat witte voor "wijven" zijn, zijn volgens mij een beetje homofoob.
[ Voor 34% gewijzigd door robertwebbe op 20-09-2012 11:00 ]
Ohh ben ik datrobertwebbe schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:00:
[...]
En de mensen die roepen dat witte voor "wijven" zijn, zijn volgens mij een beetje homofoob.
Ja, vertel eens, klopt mijn theorie?
Of heeft het meer te maken met masculinity? (hoe noem je dat in gewoon Nederlands, mannelijkheid?)
Of heeft het meer te maken met masculinity? (hoe noem je dat in gewoon Nederlands, mannelijkheid?)
[ Voor 80% gewijzigd door robertwebbe op 20-09-2012 11:06 ]
Maar dan beschadigd de zijkant nog steeds..koekjeh schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:59:
[...]
Hhhm wat doe je nouik was zo zeker dat het de zwarte ging worden nou zit ik weer te twijfelen haha
Nee hoor, valt mee. Ik haal gewoon een witterobertwebbe schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:03:
Ja, vertel eens, klopt mijn theorie?
Of heeft het meer te maken met masculinity? (hoe noem je dat in gewoon Nederlands, manlijkheid?)
Als het echt een fout is dan claim ik gewoon de garantie en krijg ik een nieuwe zonder krassenkoekjeh schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:59:
[...]
Hhhm wat doe je nouik was zo zeker dat het de zwarte ging worden nou zit ik weer te twijfelen haha
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ja klopt maar dan zou ik gewoon de telefoon terug brengen als het echt een fout is.. of een stikker kopen voor de zijkantiJack schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:05:
[...]
Maar dan beschadigd de zijkant nog steeds..
Ik krijg een beetje een One S gevoel, ook heel erg mooi maar 1 keer de kabel erin doen en de behuizing is al beschadigd.DennusB schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:12:
[...]
Als het echt een fout is dan claim ik gewoon de garantie en krijg ik een nieuwe zonder krassen
YouTube: The Next Big Thing is Already Here -- Samsung Galaxy S III
Grappig?
Power to the beat.
Eerder een belediging naar de mensen die ze willen overtuigen om een GS3 te kopen. Ook maar zwakte argumenten m.b.t. features. Playlists delen? Wie doet dat nu? Gaat alleen als je krek dezelfde muziek zou hebben. E-mailen terwijl je een film kijkt? Ik betwijfel dat beide taken worden uitgevoerd zoals bedoeld.ronaldm3 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:21:
[...]
Ik krijg een beetje een One S gevoel, ook heel erg mooi maar 1 keer de kabel erin doen en de behuizing is al beschadigd.
YouTube: The Next Big Thing is Already Here -- Samsung Galaxy S III
Grappig?
Dat beschadigen van die zwarte versie baart mij ook zorgen...een witte is voor mij geen optie, wat die vind ik gewoon lelijk...
twijfel nu of ik de aankoop even uit moet stellen.....
Mijn nr. 1 reden om (weer) voor een iphone te gaan is de bouwkwalteit van Apple (geen piepjes/kraakjes etc)
Als dit waar blijkt te zijn, heeft Apple een megaprobleem (omruilen en imagoschade).
Is dat (zelfde?) probleem met de One S trouwens ooit opgelost?
Mijn nr. 1 reden om (weer) voor een iphone te gaan is de bouwkwalteit van Apple (geen piepjes/kraakjes etc)
Als dit waar blijkt te zijn, heeft Apple een megaprobleem (omruilen en imagoschade).
Is dat (zelfde?) probleem met de One S trouwens ooit opgelost?
[ Voor 7% gewijzigd door MP3-Junky op 20-09-2012 11:43 ]
Ik vond hem wel grappig, maar inderdaad inhoudelijk niet zo heel sterk. E-mailen terwijl je een film kijkt? Lijkt me idd niet zo relaxt. En playlists delen is wel handig, maar dan met Spotify, aangezien je anders dezelfde muziek moet hebben.
there's no tweak without the tweaker
Dat megaprobleem zal wel meevallen. Aangezien het antenneprobleem en het gele scherm ook geen tot weinig invloed hebben gehad op de verkoopcijfers.MP3-Junky schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:41:
Dat beschadigen van die zwarte versie baart mij ook zorgen...een witte is voor mij geen optie, wat die vind ik gewoon lelijk...
Mijn nr 1reden om (weer) voor een iphone te gaan is de bouwkwalteit van Apple (geen piepjes/kraakjes etc)
there's no tweak without the tweaker
Vanwege het imago van Apple lijkt het me ook juist dat het wel meevalt met dat probleem. Kan me niet voorstellen dat ze toestellen gaan leveren/hebben geleverd die zo'n probleem hebben.MP3-Junky schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:41:
[...]
Edit: dubbelpost
[ Voor 96% gewijzigd door MP3-Junky op 20-09-2012 11:47 ]
Vind ik iets anders, deze 2 problemen worden door een standaard gebruiker vaak niet eens opgemerkt.virtualJac schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:43:
[...]
Dat megaprobleem zal wel meevallen. Aangezien het antenneprobleem en het gele scherm ook geen tot weinig invloed hebben gehad op de verkoopcijfers.
Zie ik het hier trouwens ook? :http://www.youtube.com/watch?v=lFS9jqpgra4r
bij 1:06
[ Voor 6% gewijzigd door MP3-Junky op 20-09-2012 11:47 ]
Komt er nu helemaal geen officiele communicatie van Apple over het al dan niet pre-orderen via de apple store ?
Dat wil ik ook graag weten ... zou toch iemand moeten weten lijkt me.johanvdv schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:48:
Komt er nu helemaal geen officiele communicatie van Apple over het al dan niet pre-orderen via de apple store ?
ツ
Was met de 4s volgens mij ook niet aangekondigd, maar kon toen wel vrijdag om 9 uur..
Correct me if i am wrong...
Correct me if i am wrong...
Had ik ook allang verwacht. Maar gezien er enkele via apple callcenter zakelijk en particulier hebben gehoord dat er geen pre-order komt ben ik er vanuit gegaan dat t er geen pre-order komt.struik978 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:50:
[...]
Dat wil ik ook graag weten ... zou toch iemand moeten weten lijkt me.
[ Voor 3% gewijzigd door joffrey19 op 20-09-2012 11:52 ]
Ja ik twijfel nu ook zwaar want de witte vind ik niet mooi met het scherm, en ik wil geen hoesje aangezien dat niet fijn is en er lelijk uit ziet (imo). Maar ik vind iOS wel relaxt, en ik wil graag 4" met een a6... Hmm, nog maar even over nadenken, ik bestel denk ik sowieso wel en als ik me dan bedenk voor dat ik hem heb annuleer ik weer, en anders binnen 7 dagen ongeopend terug.
Ik ging er eigenlijk vanuit om gelijk om 00:00 uur een iphone te bestellen, maar zoals ik het lees wil het dus niet zeggen dat je deze dan al kan pre-orderen, jammer.
Ps
Mijn bescheiden mening is dat de witte variant inderdaad voor vrouwen is of mannen met een bepaalde sexuele voorkeur, noem me ouderwets maar ik kan er niet aan wennen.
2 van mijn colleg's hebben ook een witte iphone, ik twijfel erg aan hun geaardheid.
Ps
Mijn bescheiden mening is dat de witte variant inderdaad voor vrouwen is of mannen met een bepaalde sexuele voorkeur, noem me ouderwets maar ik kan er niet aan wennen.
2 van mijn colleg's hebben ook een witte iphone, ik twijfel erg aan hun geaardheid.
Waar slaat dit op dan? Come on...Brabso schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:55:
Ps
Jij loopt toch ook wel eens met een gekleurd t-shirt of gekleurde kleding ben je dan ook van de andere kant? Precies eender... Als je altijd maar zwarte telefoons hebt gehad wil je ook eens een witte telefoon, ik spreek uit ervaring.
[ Voor 8% gewijzigd door Rowinio op 20-09-2012 13:18 ]
Dit is toch zeker wel een geintje toch.Brabso schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:55:
Ik ging er eigenlijk vanuit om gelijk om 00:00 uur een iphone te bestellen, maar zoals ik het lees wil het dus niet zeggen dat je deze dan al kan pre-orderen, jammer.
Ps
Tsja, het is iets persoonlijks, ik vind het er zelf echt gay uit zien.Goudvis12 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:17:
[...]
Waar slaat dit op dan? Come on...![]()
Jij loopt toch ook wel eens met een gekleurd t-shirt of gekleurde kleding ben je dan ook van de andere kant? Precies eender... Als je altijd maar zwarte telefoons hebt gehad wil je ook eens een witte telefoon, ik spreek uit ervaring.
Je zal mij ook niet met een rose shirt zien lopen.
Als je het witte toestel alleen wilt hebben om de beschadigingen minder te zien, neem dan gewoon een backcover van SGP of Zagg.
Ik heb het liefst ook niks om mijn iphone, dat verkloot het strakke ontwerp alleen maar.
Covers op je iPhone, da's pas gay

Haters everywhere but I don’t really care
Zeuren over dat wit gay is en zwart niet.. da's pas gay

Ik koop de witte omdat ik een fan ben van de iPods, en de eerste iPods ook allemaal wit waren,
en het ziet er toch goed uit
en als je zwart koopt puur omdat het mannelijker is, dan is er waarschijnlijk iets aan de hand met je zelfvertrouwen
en het ziet er toch goed uit
en als je zwart koopt puur omdat het mannelijker is, dan is er waarschijnlijk iets aan de hand met je zelfvertrouwen

[ Voor 32% gewijzigd door absrnd op 20-09-2012 13:27 ]
Inderdaad. Jullie moeten gewoon niet zo zwart-wit denken.
Persoonlijk vind ik de witte modieus en de zwarte zakelijk 
Heb zelf een witte 3GS gehad, een zwarte iPhone4 en ga nu voor een zwarte iPhone 5, vind persoonlijk de witte 3GS nog steeds het mooit van allemaal
Maar was de iPhone 5 nou niet vanaf morgen te preorderen?
Heb zelf een witte 3GS gehad, een zwarte iPhone4 en ga nu voor een zwarte iPhone 5, vind persoonlijk de witte 3GS nog steeds het mooit van allemaal
Maar was de iPhone 5 nou niet vanaf morgen te preorderen?
[ Voor 39% gewijzigd door HitDyl op 20-09-2012 13:29 ]
Verwijderd
Haha wat een trieste kerel ben jij zeg.
Je kiest een kleur omdat je dat mooi vind of niet. #PUNT
Je kiest een kleur omdat je dat mooi vind of niet. #PUNT
BBQ-MAN_ schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:28:
Inderdaad. Jullie moeten gewoon niet zo zwart-wit denken.
Zoals gezegt, dat is gewoon mijn mening
Zo heeft toch iedereen een mening, kijk naar de reacties op mij nu bijvoorbeeld
Maar goed, ik ben wat old school wat dat betreft blijkbaar en met mij velen.
Zucht....Brabso schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:37:
Verwijderd
Zwart of wit, wat maakt het uit! Het is gewoon een dijk van een telefoon!
Wat mij meer bezighoudt is of die pre-order er nou morgen komt! Ik sta in ieder geval vroeg op!
Wat mij meer bezighoudt is of die pre-order er nou morgen komt! Ik sta in ieder geval vroeg op!
Brabso, ik vind echt dat je een nieuwe discussie moet starten over homo's en de kleur van hun telefoon.Brabso schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:37:
Maar dan op de site van de Gaykrant graag
Macbook Pro 14" M4 - iPhone 15 Pro - Watch - tv - AirPods Pro
Naïef.Brabso schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:37:
Zijn er al ergens berichten van geslaagde sim-kaart operaties die ook echt werken in de iPhone 5? Heb wel mensen gezien die 'm geknipt hebben maar nog niemand die het ook getest heeft.
Wanneer je zakelijk een iPhone 5 wilt aanschaffen in Duitsland bij de Apple store, wat moet je dan qua factuur regelen? Moet je dit aangeven en het BTW nummer overhandigen? Er is vast iemand die mij kan uitleggen wat ik moet aangeven hiervoor... Bij voorbaat dank voor het antwoord.
Ach, het ging op een gegeven moment in dit topic zwart of wit en ik wou mijn bescheiden mening ook even gevennicow101 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:45:
[...]
Brabso, ik vind echt dat je een nieuwe discussie moet starten over homo's en de kleur van hun telefoon.
Maar dan op de site van de Gaykrant graag
Ik hou er over op, het raakt schijnbaar toch een gevoelige snaar bij velen.
Ik zal wel eens een enquete houden voor de fun hoeveel homosexuelen er in verhouding een witte of een zwarte iphone hebben, denk serieus dat Geer en Goor voor wit gaan hoor.
Ik zou ook graag een enquête willen houden over hoeveel van de mensen die "gezegt" schrijven denken dat een kleur je sexuele geaardheid bepaalt.Brabso schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:58:
[...]
Ach, het ging op een gegeven moment in dit topic zwart of wit en ik wou mijn bescheiden mening ook even geven
Ik hou er over op, het raakt schijnbaar toch een gevoelige snaar bij velen.
Ik zal wel eens een enquete houden voor de fun hoeveel homosexuelen er in verhouding een witte of een zwarte iphone hebben, denk serieus dat Geer en Goor voor wit gaan hoor.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Als er niet over wit of zwart wordt gepraat gaat iemand wel weer zeuren op iemand zijn spelling
Moet ik morgenvroeg de wekker zetten of niet? Dát is de hamvraag hier!
Naar mijn weten moet de factuur op het zakelijk adres staan. BTW nr is volgens mij niet nodig, wel een kvk nr offcourse.thebrunk schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:58:
Wanneer je zakelijk een iPhone 5 wilt aanschaffen in Duitsland bij de Apple store, wat moet je dan qua factuur regelen? Moet je dit aangeven en het BTW nummer overhandigen? Er is vast iemand die mij kan uitleggen wat ik moet aangeven hiervoor... Bij voorbaat dank voor het antwoord.
Niemand weet het for sure. Ik zou gewoon je wekker vroeg zetten want stel dat de pre-order er wel is en je was toen aan het slapen... Dan vergeef je jezelf nooit.Jeroenvde89 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:08:
Als er niet over wit of zwart wordt gepraat gaat iemand wel weer zeuren op iemand zijn spelling![]()
Haha dat is waar! Ik leg de laptop wel naast m'n bed neer, kan ik daarna zo weer verdercyntax schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:10:
[...]
Niemand weet het for sure. Ik zou gewoon je wekker vroeg zetten want stel dat de pre-order er wel is en je was toen aan het slapen... Dan vergeef je jezelf nooit.

Heb aan de media markt en bol gevraagd (twitter) of het toestel los te verkrijgen is.. Als ik meer weet post ik het hier.
waarom deze winkels? leveren deze eerder dan de wat kleinere webshop? hier staat hij er al gewoon op: http://www.pdashop.nl/pro...-iphone-5-zwart-16gb.htmlBertP schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:15:
Heb aan de media markt en bol gevraagd (twitter) of het toestel los te verkrijgen is.. Als ik meer weet post ik het hier.
http://www.pdashop.nl/zoe...Apple+iPhone+5+Zwart+16GB
[ Voor 9% gewijzigd door spartacusNLD op 20-09-2012 14:19 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Die zal ik ook nog even aanschrijven!spartacusNLD schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:18:
[...]
waarom deze winkels? leveren deze eerder dan de wat kleinere webshop? hier staat hij er al gewoon op: http://www.pdashop.nl/pro...-iphone-5-zwart-16gb.html
http://www.pdashop.nl/zoe...Apple+iPhone+5+Zwart+16GB
Als ik vannacht naar Oberhausen rijd, is er dan een goede kans dat ik de iPhone 5 kan kopen? Hoelaat raden jullie mij dan aan om aan te rijden? Zijn er meer mensen hier die die kant op gaan?
Als je er voor 5 uur bent zit je wel goed.NickvdB schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:04:
Als ik vannacht naar Oberhausen rijd, is er dan een goede kans dat ik de iPhone 5 kan kopen? Hoelaat raden jullie mij dan aan om aan te rijden? Zijn er meer mensen hier die die kant op gaan?
Rond 5 uur wordt het druk daar heb ik vernomen. Ik rij zelf rond half 3 / 3 uur die kant en ben 1 uur onderwegNickvdB schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:04:
Ja er gaan best veel tweakers heen
Hou die kortzichtige gedachte dan voor je.Brabso schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:37:
Zou toch wel om 6u daar proberen te zijn. Ik was daar vorig jaar bij de launch van de 4s en hoop voor je dat e.e.a. nu beter geregeld is. Toen was er buiten geen afzetting o.i.d. zodat het een chaotische boel werd toen het winkelcentrum opende. Eenmaal binnen was het wel goed geregeld. Iedereen kon daar z'n iPhone meenemen, voorraad genoeg toen.NickvdB schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:04:
[ Voor 52% gewijzigd door marcelcee op 20-09-2012 15:13 ]
Is de BTW dan gewoon terug te krijgen?joffrey19 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:09:
[...]
Naar mijn weten moet de factuur op het zakelijk adres staan. BTW nr is volgens mij niet nodig, wel een kvk nr offcourse.
Ik twijfel nog heel erg of ik wel of niet (met wat andere mensen mee) naar Oberhausen wil gaan. Het is natuurlijk een leuke ervaring en ik ga die iPhone 5 toch wel kopen, maar het is ook weer zo duur (al zijn de huidige abonnementen ook absurd geprijsd). Help..?
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
True, mocht je gaan en er eentje mee kunnen nemen dan heb ik daar 50 euro voor over, scheelt wat in de kostenjhogervorst schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:20:
Ik twijfel nog heel erg of ik wel of niet (met wat andere mensen mee) naar Oberhausen wil gaan. Het is natuurlijk een leuke ervaring en ik ga die iPhone 5 toch wel kopen, maar het is ook weer zo duur (al zijn de huidige abonnementen ook absurd geprijsd). Help..?
Ga denk ik niet richting Oberhausen. Benzine kosten zijn echt minimaal 50-60 euro. En dan nog eens uren in de rij. Nah ik wacht nog effe 2-3 weken totdat die in NL is uitgekomen.
Verwijderd
Wat voor benzine slurper heb jij? Ik rij 190 kilometer x 2 = 380 kilometer / 18 = 21 liter * 1,45 = 29 eurieIbix schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:30:
Ga denk ik niet richting Oberhausen. Benzine kosten zijn echt minimaal 50-60 euro. En dan nog eens uren in de rij. Nah ik wacht nog effe 2-3 weken totdat die in NL is uitgekomen.
plus als je tweede toestel mee neemt je dik je benzine kosten eruit hebt.
Een BMW 335iVerwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:34:
[...]
Wat voor benzine slurper heb jij? Ik rij 190 kilometer x 2 = 380 kilometer / 18 = 21 liter * 1,45 = 29 eurie
plus als je tweede toestel mee neemt je dik je benzine kosten eruit hebt.
Wie heeft wel eens een iPhone zakelijk simlockvrij gekocht van jullie in Duitsland? Betaal je dan ex BTW (0%) of met BTW en moet je dit terugvragen?
Als men dat er voor over heeft, wil ik ook nog wel een extra foon meenemen...DM dan maar. Woon in Enschedevistu schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:24:
[...]
True, mocht je gaan en er eentje mee kunnen nemen dan heb ik daar 50 euro voor over, scheelt wat in de kosten.
Goede vraag, ben ik ook erg benieuwd naar!thebrunk schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:38:
Wie heeft wel eens een iPhone zakelijk simlockvrij gekocht van jullie in Duitsland? Betaal je dan ex BTW (0%) of met BTW en moet je dit terugvragen?
Heb ik er zeker voor over, woon zelf in omgeving Den Haag, een stukje omrijden heb ik geen moeite mee maar Enschede is wel wat verBracha25 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:39:
[...]
Als men dat er voor over heeft, wil ik ook nog wel een extra foon meenemen...DM dan maar. Woon in Enschede
Versturen via de post volgende dag binnenvistu schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:39:
[...]
Heb ik er zeker voor over, woon zelf in omgeving Den Haag, een stukje omrijden heb ik geen moeite mee maar Enschede is wel wat ver.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: 3i Beleid
Voor slowchat kan je op Tweakers.net IRC terecht.