*knip nog een flame*
[ Voor 153% gewijzigd door Rukapul op 19-10-2011 17:36 ]
[ Voor 153% gewijzigd door Rukapul op 19-10-2011 17:36 ]
Ik wil niks uitlokken. Ben er wel klaar mee met deze discussie. Veel plezier allemaal met jullie bestellijstjes.Rukapul schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:33:
[...]
Hou eens op met drammen en probeer gewoon nog een code te scoren net als de rest hier
En ja, dat is hard gesteld, maar ik knip niet voor niets persoonlijke aanvallen op je weg en dan is het niet de bedoeling om ze uit te blijven lokken.
PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| [05:41:43 PM] Hi, my name is "Logitech-persoon". How may I help you? [05:41:56 PM] Logitech-persoon: I am really sorry to hear you are having a problem with your product, I will be more then happy to assist you. [05:42:03 PM] Ik: Well [05:42:06 PM] Logitech-persoon: We are working on this issue and trying to resolve it as soon as possible. [05:42:15 PM] Ik: ok [05:42:16 PM] Ik: but [05:42:20 PM] Logitech-persoon: I do apologize for the inconvenience that this may have caused you. [05:42:26 PM] Ik: my coupon is only valid for today [05:42:36 PM] Logitech-persoon: If we cannot fix this issue until tomorrow, we will give you a new coupon [05:43:08 PM] Logitech-persoon: Please, try to order little bit later today, if it still not working, please contact us back tomorrow. [05:43:21 PM] Ik: ok i will do that then [05:43:24 PM] Ik: thank you [05:43:29 PM] Logitech-persoon: Your welcome. [05:43:39 PM] Logitech-persoon: Is there anything else I can help you with at the moment? [05:43:47 PM] 'Ik' disconnected ('Concluded by End-user'). |
PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760
jaaaaaspeeder1988 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 18:03:
Heb er nog 1 over, eerste die antwoord krijgt em
[ Voor 22% gewijzigd door _trickster_ op 19-10-2011 18:09 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Jolly_Jumper op 19-10-2011 18:45 ]
Vraag dan in dit topic nog een kortingscode aan ipv bij Logitech gaan klagen dat anderen meerdere producten hebben besteld met 40% korting, waarmee je het voor de rest verpest. Nu je weet dat je dat keyboard en je joystick kunt bestellen met korting, kun je dat toch gewoon doen? Is nog sneller ook, want Logitech reageert echt niet voor de actie voorbij is.Arsenius schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:32:
[...]
Nadelig voor mij is het wel, ik zou meerdere artikelen willen aanschaffen met die 40% korting. De voorwaarden van deze actie vermelden dat de 40% korting geldt voor 1 artikel, niet voor 1 bestelling. Het nadeel is dat ik niet word gelijkgesteld met mensen die meerdere artikelen met 40% hebben aangeschaft.
Er is ook geen sprake van ongelijkheid. Jij hebt 1 product besteld terwijl je meerdere had kunnen bestellen. Ik heb geprobeerd 2 producten met korting te bestellen. Dat werkte en ik heb dus over 2 producten (geen hele vrachtwagenlading vol, hou op met overdrijven aub) met korting.Dus iedereen korting op 1 product zoals ik, of iedereen korting op de hele bestelling zoals een hoop andere mensen hier. Ongelijkheid is in de wet verboden, of geldt dat tegenwoordig niet meer als het voor sommige mensen goed uit komt moet ik me maar stil houden zodat de rest zijn tig artikelen met 40% in zijn zak kan steken.
Ik had de bevestiging direct binnen, nog voor de trage server de bevestigingspagina geladen hadGangster93 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:37:
Ik heb geen email bevestiging gekregen van mijn bestelling, hebben meerdere mensen dit?
[ Voor 53% gewijzigd door Grrrrrene op 19-10-2011 18:20 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
[ Voor 7% gewijzigd door Katje96 op 19-10-2011 18:21 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie
25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)
Ik had niet de intentie om mezelf wederom te moeten gaan verdedigen. Waarom zou ik het voor de rest verpesten als het zogenaamd legitiem is om meerdere producten te bestellen.Grrrrrene schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 18:12:
[...]
Vraag dan in dit topic nog een kortingscode aan ipv bij Logitech gaan klagen dat anderen meerdere producten hebben besteld met 40% korting, waarmee je het voor de rest verpest. Nu je weet dat je dat keyboard en je joystick kunt bestellen met korting, kun je dat toch gewoon doen? Is nog sneller ook, want Logitech reageert echt niet voor de actie voorbij is.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
thx voor de tip, doe ik er ook gelijk bij:-pDanielWW2 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 18:39:
Toch maar een joystick besteld voor BF3.
Kan ik ook eens vliegen zonder na 2 seconden als een baksteen uit de lucht te vallen.
Powered by KPN
[ Voor 36% gewijzigd door ADDG op 19-10-2011 19:22 ]
http://www.youtube.com/user/Sjoohnnie
[ Voor 43% gewijzigd door navlim op 19-10-2011 19:29 ]
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Helaas, mocht er iemand nog eentje hebben heel graag.ADDG schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:14:
Als er nog mensen een code willen hebben, ik heb nog twee beschikbaar. Heb zelf toch niks van Logitech nodig op dit moment.
En ik ben ook door mijn codes heen, helaas was FireFly3k net te laat maar misschien heeft iemand anders er straks nog één over.
Neem risico's in wat jij geloofd
Hier precies hetzelfde, foutmelding en kan m'n code niet meer gebruikenTynos schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:43:
Ik vulde mijn code in. Komt er ineens een pop up. Bankoverdracht geannuleerd. Nu kan ik mijn code niet meer gebruiken. Heeft iemand nog een code voor mij? Ik heb het gevoel dat logitech het express je niet gemakkelijk maakt. Groet en alvast bedankt
[ Voor 6% gewijzigd door Kwobra op 19-10-2011 19:52 ]
Grote inkoop aan het doen?masauri schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 18:49:
[...]
thx voor de tip, doe ik er ook gelijk bij:-p
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 15% gewijzigd door Roytens op 19-10-2011 19:51 ]
Uit de mail van Logitech.Als u met een creditcard hebt betaald, verschijnt DRI*Logitech op het overzicht van uw creditcard.
Zo, wel 9 reports, waarvan er 8 van 2/3 jaar geleden zijn...Roytens schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:48:
Geld wordt op de rekening van DRI*Logitech DIGITAL RIVER GMBH
even googelen naar DIGITAL RIVER en je krijgt bijvoorbeeld dit:
http://www.ripoffreport.c...y/Digital-River-GmbH.aspx
Goh welgeteld 5 meldingen in de laatste 36 maand.Roytens schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 19:48:
Geld wordt op de rekening van DRI*Logitech DIGITAL RIVER GMBH
even googelen naar DIGITAL RIVER en je krijgt bijvoorbeeld dit:
http://www.ripoffreport.c...y/Digital-River-GmbH.aspx
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Toen ik probeerde een squeezebox radio toe te voegen (controle poging, light het aan het product of de site?), kreeg ik ook als melding dat hij niet op voorraad is, maar werd hij wel aan mijn wagentje toegevoegd....Helaas hebben we HD Pro Webcam C910 niet meer op voorraad en kan dus niet aan uw winkelwagentje worden toegevoegd. Onze excuses voor het ongemak.
Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Hoe laat had je besteld? Heb helaas nog geen mail gehad.TD-er schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 18:47:
Ze sturen trouwens wel achterlijk snel op.
Om 16uur had ik al de UPS-code in mijn mail.
[ Voor 38% gewijzigd door Mar2zz op 19-10-2011 20:24 . Reden: winnaar heeft de code al ]
Verwijderd
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2011 20:46 ]
Die doet het niet meer... maar niet omdat ik hem heb gebruiktVerwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:28:
Hier nog een code voor de geïnteresseerde. Had er namelijk 2!
[ Voor 41% gewijzigd door FireFly3k op 19-10-2011 20:49 ]
Zeer bedankt; heb er mijn moeder blij mee gemaakt met een headsetje.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:28:
Hier nog een code voor de geïnteresseerde. Had er namelijk 2!
dim8uebne
*Laat even weten als je hem gebruikt hebt. Dan pas ik mijn berichtje aan zodat andere mensen niet teleurgesteld worden!
Verwijderd
Graag gedaan! Heb mezelf mooi blij gemaakt met een Logitech G700! Scheelt toch weer 13 euro met de goedkoopste winkel!CaptainPanda schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:41:
[...]
Zeer bedankt; heb er mijn moeder blij mee gemaakt met een headsetje.
Sorry ebia!
Die heb ik ook besteld, veel mensen die hem gehaald hebben, ben heel benieuwd.Blackminister schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:04:
Stond eigenlijk op het punt om mijn code hier te plaatsen, maar dan zag ik (via deze topic) het toetsenbord verschijnen met Touchpad. Lijkt me ideaal voor m'n hometheater. Dus heb de code zelf maar gebruikt, 24euro goed gespendeerd
Hier hetzelfde, ook geen bevestigingsmail gehad. Wel het standaard mailtje van de Rabobank over het feit dat ik het bedrag per iDeal betaald heb. Ik vraag mij af wanneer het mailtje komt en hoe lang het duurt op al deze spullen op te sturenArsenius schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 20:06:
[...]
Hoe laat had je besteld? Heb helaas nog geen mail gehad.
Btw, ik ga niet corresponderen met Logitech. Ik hou het bij één muis..