Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Zit even te kijken naar speakers / muizen.
[ Voor 38% gewijzigd door Steephh op 19-10-2011 11:12 ]
_@/'
Weet iemand trouwens welke lay-out ik dan zou moeten hebben:
International North Sea
of
International EER
Alvast bedankt!
[ Voor 7% gewijzigd door TheTMC op 19-10-2011 12:47 ]
Dat is bijna 20 euro goedkoper dan de goedkoopste aanbieder.
Bedankt maar weer.
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Ik heb er wel één voor jeomgwtfbbq schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:10:
Als iemand zo'n kortingscode overheeft, ik houd me aanbevolen, heb nog een muis nodig voor m'n laptop
[ Voor 15% gewijzigd door real-doc op 19-10-2011 15:59 . Reden: Dank je wel! ]
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
Maar wie de 40% of de 20% wil hebben stuur maar een DM.
ik ben voorzien door rscheper
[ Voor 12% gewijzigd door TrailBlazer op 19-10-2011 14:15 ]
Edit: hij is weg
[ Voor 21% gewijzigd door -seagull- op 19-10-2011 14:03 ]
Schiet wel op, met ongeveer 10 min ben ik weg
Holy Crap, binnen 2 minuten 3 reacties, dus de bon is helaas al vergeven.
[ Voor 25% gewijzigd door Sorbo op 19-10-2011 14:04 ]
en
4bxtn4my7
beide 40% reageer even als je ze gebruikt dan kan ik ze weg strepen
[ Voor 3% gewijzigd door leosand op 19-10-2011 14:16 ]
* Rukapul is op zoek naar nog een bon, maar wacht even tot de heren hierboven voorzien zijn
fd2t6uqto is gebruikt door mij, thanks!leosand schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:04:
fd2t6uqto
en
4bxtn4my7
beide 40% reageer even als je ze gebruikt dan kan ik ze weg strepen
_@/'
Had inmiddels ook al 3 berichten gekregen
edit:
Shit dat ging wel heul heul snel! Binnen de minuut dat ik reageerde meerdere DM-en, Riiccardo is de gelukkige.
[ Voor 70% gewijzigd door bartbh op 19-10-2011 14:24 ]
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Moeten nog een paar mooie muizen hier hebben
Heb me inderdaad maar opgegevenArsenius schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:30:
Voor volgende keer jezelf opgeven bij de logitech nieuwsbrief, dan hoeft er niet zo gebedeld te worden..
Ik heb IR-kabels gekocht voor mijn Harmony. Zijn niet te vinden in normale webshops, en vond het irritant dat ik 1 cent tekort kwam voor gratis verzending

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik hoop het ook, gezien dat betaalgedeelte echt voor geen meter vooruit te branden is... Grrr, zit je eindelijk op de pagina om je code in te voeren, verstuur je de code, moet je 5 minuten wachten totdat de pagina weer is geladen. Ik probeer het vanavond wel weer, hopen dat het dan wat beter gaat.Grrrrrene schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:17:
Fijn, heb ik ook eindelijk een code bemachtigd, krijg ik foutmeldingen dat de webserver van Logitech niet reageert. Ik ga er maar even vanuit dat de actie tot 23:59 vannacht loopt?
Sinds een uurtje hier ook precies hetzelfde, extreem langzaam en een foutmelding nadat ik mijn bank heb geselecteerd (iDeal betaling) - meestal al wat eerder.Grrrrrene schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:17:
Fijn, heb ik ook eindelijk een code bemachtigd, krijg ik foutmeldingen dat de webserver van Logitech niet reageert. Ik ga er maar even vanuit dat de actie tot 23:59 vannacht loopt?
Powered by KPN

Nu is dat keyboard van 40 euro ineens 23 euro, maakt het een stuk aantrekkelijker
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Alvast bedankt!
Doe er mij ook maar eentje mochten er nog beschikbaar zijn ^_^
Af en toe kreeg ik wel eens 20% coupon opgestuurd, maar dan kostte het product net zoveel als in de winkel.. Met 40% haal je inderdaad wel weer een flinke korting uit.
Vergeven aan Nakebod
[ Voor 32% gewijzigd door Scriptonusman op 19-10-2011 15:53 ]
Anoniem: 316847
en al weg sorry
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 316847 op 19-10-2011 15:58 ]
Kan een foto van een lekker stuk taart als ruil geven..
Ok nevermind niet alle, maar toch wel een flink aantal producten..
[ Voor 23% gewijzigd door Staatslot op 19-10-2011 16:03 ]
Korting is toch maar voor één product?Grrrrrene schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:04:
Ik bestel een Logitech K400-tobo en een Wireless Touchpad, samen 53,98 euro. Daar heb ik ze nergens voor en Logitech bezorgt gratis.
Alleen die traagheid momenteel is even lastig.
@Grrrrrene: Klopt het dat ik de "North Sea International" versie moet hebben, met productnummer 920-003117 als ik het even goed heb gekopieerd?
@Nakebod: Jup, dat is de US-versie, de anderen op de "International EER" na kende ik, maar die laatste bleek een internationale UK-versie te zijn en die wil ik niet.
Edit: Inmiddels heb ik het hele proces doorlopen *geeft zichzelf schouderklopje voor geduld* en de bestelbevestiging binnen. Die 40% geldt voor de hele bestelling.
[ Voor 26% gewijzigd door Grrrrrene op 19-10-2011 16:13 ]
HUH, gvd. Er stond toch 1 artikel, niet 1 bestelling.. Anders had ik wel meer besteld.. mazzelpikGrrrrrene schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:12:
@Arsenius: ik krijg blijkbaar 40% korting over de hele bestelling
Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)
Hier, heb ff een screenie gemaakt en geupped. Zo ziet de mail eruit.

De tip, probeer het vanavond nog eens, en anders moet je ze mailen, met een screenshot van je mailtje, en de code, en dan krijg je de korting alsnog.
Het werkt dus wel!
TheTMC schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:25:
Net Logitech aan de telefoon gehad, ze hebben 10 miljoen mailtjes gestuurd, en de drukte een beetje onderschat.
10 miljoen? Hopelijk bedoelen ze voor Europe / Amerika (de wereld). Als 10 miljoen alleen voor Nederland of de benelux is dan gaat dat niet echt goed komen qua server drukte.TheTMC schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:25:
Net Logitech aan de telefoon gehad, ze hebben 10 miljoen mailtjes gestuurd, en de drukte een beetje onderschat.
De tip, probeer het vanavond nog eens, en anders moet je ze mailen, met een screenshot van je mailtje, en de code, en dan krijg je de korting alsnog.
Het werkt wel maar als de voorwaarden nu eenmaal ingesteld zijn op 1 artikel dan kan dat altijd nog worden teruggedraaid.masauri schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 16:26:
Dat het in die mail staat wil niet zeggen dat het nietover de hele bestelling geld zoals mod Grrrrrene aangeeft vanuit zijn eigen ervaring.
Het werkt dus wel!
Maar goed Logitech kennende zullen ze dat niet doen en kun je misschien inderdaad meer dan 1 artikel bestellen, wat dan behoorlijk knudde is want ik heb maar 1 iets besteld. Ik wil ook nog een keyboard en een joystick..
[ Voor 22% gewijzigd door Arsenius op 19-10-2011 16:29 ]

(clickable)
We zullen zien wat ze doen
[ Voor 22% gewijzigd door Grrrrrene op 19-10-2011 16:35 ]
Ik hoop dat ze het niet terugdraaien, dan mogen ze het ene wel houden.
Prijs is prijs
Site is echt traag trouwens
Alvast bedankt!
Ben voorzien!!!
Bedankt Hberntsen
[ Voor 26% gewijzigd door securitymayo op 19-10-2011 18:41 ]
Ik heb ook geen bevestigingsmail gekregen omdat ik initieel mijn bestelling niet af kon ronden. Een belletje naar Logitech leerde me dat deze in review stond, puur om te kijken of er geen fraude gepleegd wordt met mijn creditcard (schijnt standaard te zijn bij bedragen boven de € 100,-), de medewerker vertelde me dat het mailtje na de acceptatie plaats zou vinden.
[ Voor 53% gewijzigd door Tovenaar op 19-10-2011 16:39 ]
en hij is weg
[ Voor 14% gewijzigd door stardusk op 19-10-2011 16:43 ]
Dus, wie wil er nog eentje ?
edit: En alweer vergeven aan Gangster93
[ Voor 9% gewijzigd door Bartjuh op 19-10-2011 16:46 ]
Huilerd. Dan verpest je het dus voor die anderen omdat jij hebt niet hebt geprobeerd?Arsenius schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:00:
Ik moet maar eens corresponderen met logitech, want ik wilde ook wel meer dingen bestellen maar in de email werd gezegd, 1 product. Dat andere er mee wegkomen door gewoon maar ff te proberen vind ik niet netjes tegenover iemand die gewoon conform de email 1 product heeft besteld.
Hou het ff netjes aub. Ik doe een bestelling conform de actie regels en andere mensen kunnen een trucklading met 40% koring in hun bestelling gooien omdat ze maar "ff"proberen. Dat is dan prima, maar dan mag ik dat ook. Of mag ik dat niet van jou?wimpie007 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:02:
[...]
Huilerd. Dan verpest je het dus voor die anderen omdat jij hebt niet hebt geprobeerd?

[ Voor 95% gewijzigd door Rukapul op 19-10-2011 17:10 ]
Kan je hier niet gewoon nog een code krijgen van iemand, en zelf ook een vrachtwagen vol bestellen.Arsenius schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:06:
[...]
Hou het ff netjes aub. Ik doe een bestelling conform de actie regels en andere mensen kunnen een trucklading met 40% koring in hun bestelling gooien omdat ze maar "ff"proberen. Dat is dan prima, maar dan mag ik dat ook. Of mag ik dat niet van jou?
Verzendkosten zijn toch gratis!
Dan ff als een klein kind naar de meester te gaan om te zeggen dat ze iets gedaan hebben wat volgens jou niet mag?
om dan nadien te zeggen, "mag ik dat ook niet van jou" ?
Het is het systeem van logitech, verwijt het hun programmeurs maar!
Vraag dan of je bij iemand anders nog iets kan bestellen of gebruik een 2e code+appart adres voor je 2e en 3e, 4e enz. stuks.
De meeste hebben het niet over zoveel stuks, gewoon 2 ofzo, dus om dan te overdrijven met een hele trucklading is er ook wel wat over.
Van een mug geen olifant maken he, ik kan me daarom perfect bij Wimpie007 aansluiten.
Natuurlijk mag jij dat ook volgens hem, hij bedoeld alleen dat je niet moet gaan 'klikken' bij logitech. Je kan ook vast hier nog wel een andere code krijgen als je nog wat wil bestellen!Arsenius schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:06:
[...]
Hou het ff netjes aub. Ik doe een bestelling conform de actie regels en andere mensen kunnen een trucklading met 40% koring in hun bestelling gooien omdat ze maar "ff"proberen. Dat is dan prima, maar dan mag ik dat ook. Of mag ik dat niet van jou?
Nou, dergelijke aanbiedingen mogen ze van mij vaker doen
Ja mijn Kalimero plaatje werd helaas verwijderd.masauri schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:13:
Wil je iemand anders iets nu verwijten omdat je het zelf niet geprobeerd hebt?
Dan ff als een klein kind naar de meester te gaan om te zeggen dat ze iets gedaan hebben wat volgens jou niet mag?
Vraag dan of je bij iemand anders nog iets kan bestellen of gebruik een 2e code+appart adres voor je 2e en 3e, 4e enz. stuks.
De meeste hebben het niet over zoveel stuks, gewoon 2 ofzo, dus om dan te overdrijven met een hele trucklading is er ook wel wat over.
Van een mug geen olifant maken he, ik kan me daarom perfect bij Wimpie007 aansluiten.
Gewoon dus met een andere code proberen en het systeem gebruiken.Maar ik hoop dat hij niet de veroorzaker wordt van allemaal afgekeurde en geannuleerde bestellingen....
Ik snap alleen niet waarom ik zelf geen code heb gehad, mijn harmony is netjes geregisteerd.. ;-(
[ Voor 4% gewijzigd door wimpie007 op 19-10-2011 17:19 ]
Ik verwijt toch niemand?masauri schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:13:
Wil je iemand anders iets nu verwijten omdat je het zelf niet geprobeerd hebt?
Enige waar ik een probleem mee heb is dan Logitech, er werd gesteld dat je maar 1 artikel kon bestellen met 40% korting en daar werd mee geadverteerd. Nu blijkt dat mensen een heel bestellijstje kunnen opstellen met 40% korting. Dat is misleiding en pakt nadelig uit voor mij terwijl ik conform de gehanteerde regels handel.
Ik ook ;-)Wimmel schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:20:
Mocht iemand nog een code overhebben, zou ik gaarne een dm ontvangen.
Je haalt 2 zaken door elkaar, het is niet nadelig voor jou, maar voordelig voor iemand anders.
De actie adverteert voor het kopen van 1 product met korting, die heb je toch ook gekregen?
Waar heb je nu nadeel gehad?
edit: Code is weg, Wimmel is de gelukkige
[ Voor 23% gewijzigd door 2SC op 19-10-2011 17:32 ]
* Rukapul is ook nog steeds happy camper
[ Voor 8% gewijzigd door Rukapul op 19-10-2011 17:29 ]
Dus snap als ik geskipt wordt
Nadelig voor mij is het wel, ik zou meerdere artikelen willen aanschaffen met die 40% korting. De voorwaarden van deze actie vermelden dat de 40% korting geldt voor 1 artikel, niet voor 1 bestelling. Het nadeel is dat ik niet word gelijkgesteld met mensen die meerdere artikelen met 40% hebben aangeschaft.jopie schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:25:
Reactie op Arsenius:
Je haalt 2 zaken door elkaar, het is niet nadelig voor jou, maar voordelig voor iemand anders.
De actie adverteert voor het kopen van 1 product met korting, die heb je toch ook gekregen?
Waar heb je nu nadeel gehad?
Dus iedereen korting op 1 product zoals ik, of iedereen korting op de hele bestelling zoals een hoop andere mensen hier. Ongelijkheid is in de wet verboden, of geldt dat tegenwoordig niet meer als het voor sommige mensen goed uit komt moet ik me maar stil houden zodat de rest zijn tig artikelen met 40% in zijn zak kan steken.
Hou eens op met drammen en probeer gewoon nog een code te scoren net als de rest hier
Ik knip niet voor niets persoonlijke aanvallen op je weg en dan is het niet de bedoeling om ze uit te blijven lokken.
[ Voor 33% gewijzigd door Rukapul op 19-10-2011 17:37 ]
Dit topic is gesloten.
De actie is afgelopen, dus vragen om codes heeft geen zin meer.
We laten dit topic nog even open voor discussie rond de afhandeling van alle bestellingen, maar blijf a.u.b. on topic.