Kunnen we aub een beetje on topic blijven? Ik kom hier geregeld voor het doel van het topic ; mooie aanbiedingen bekijken. Niet voor het lezen van koopervaringen/reviews
Anoniem: 325315
Waarom mag dat niet. Ik vind het wel zo prettig om die ervaringen te lezen. Er staat namelijk NERGENS een review van deze lijn laptops van hp.
Begrijp wat je bedoelt, recenties maken het minder leesbaar, maar als iedereen hier alleen de aanbieding dropt en ik niet van anderen lees wat de ervaring is, dan wordt dit een hele interessante thread voor shop en site eigenaren die even willen pluggen.Wouter Lucassen schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:23:
Kunnen we aub een beetje on topic blijven? Ik kom hier geregeld voor het doel van het topic ; mooie aanbiedingen bekijken. Niet voor het lezen van koopervaringen/reviews
Zonder de reacties van anderen is het lastiger in te schatten of iets een goede deal is en hoe populair zo'n deal is.
p.s. Dit is zo'n nadeel van de standaard forums zoals tweakers ze hier neerzet, er zijn betere modellen beschikbaar voor dergelijke indelingen om het schoon te houden. Hint hint hint tweakers
Omdat dit gaat over waar de aanbiedingen zijn, niet over recensies van productenAnoniem: 325315 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:33:
Waarom mag dat niet. Ik vind het wel zo prettig om die ervaringen te lezen. Er staat namelijk NERGENS een review van deze lijn laptops van hp.
[ Voor 8% gewijzigd door JT op 18-07-2016 12:28 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Die specifieke laptop is niet te vinden in de pricewatch.JT schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:27:
[...]
Omdat dit gaat over waar de aanbiedingen zijn, niet over recensies van productenDie kun je namelijk heel goed achterlaten in de Pricewatch. Hebben potentiele kopers ook meer aan want die zien dan bij het product in de pricewatch direct je review. Desnoods schrijf je daar je review en plaats je in dit topic alleen de link naar de review
FSte schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:26:
Dell XPS 13 met Skylake i5-6200U / 8GB RAM / 256GB SSD / Full HD IPS van 1250 voor ~970 (170 euro korting + 10% erbovenop). Geldig tot 20 juli.
http://www.dell.com/nl/p/...del_id=xps-13-9350-laptop
Momenteel weer korting bij Dell:
72-UURS SALE
Profiteer van 10% korting op alle Inspiron, XPS & Alienware met couponcode FLASH.
Nog 2 dagen en 9 uur te gaan!
72-UURS SALE
Profiteer van 10% korting op alle Inspiron, XPS & Alienware met couponcode FLASH.
Kan je waarschijnlijk vergeten. Heb het ook geprobeerd. Paar weken geleden aan helpdesk gevraagd bij een vergelijkbare actie en toen zeiden ze daar dat codes niet stackable zijn. Dus waarschijnlijk is dat er ergens uitgesloopt. Helaas anders had ik zeker weten de Inspiron 7559 gehaald en dan SSD erin!Liang schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:27:
Als ik iemand het lukt om korting te stapelen hoor ik het graag. Ik kreeg het niet voor elkaar om mijn VIP korting te stapelen met deze
Kun je er nog een schijf bij zetten?Lednov schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:11:
Verdorrie, ik had een heel verhaal hier staan, en druk ff op een verkeerde knop en poef weg...
Algemene indruk is goed. accu is goed, surfen kan je lang doen. Ga je YouTube erbij doen, gaat het snel naar beneden de tijd, zeker als je op 1080P vol scherm kijkt. Alleen dan nog is het een best tijdje uit te houden. Ik denk dat je een gemiddelde tijd van 5 uur accuduur wel aan kan houden voor gemengd gebruik, makkelijk! wat wel jammer is dat je de accu er niet uit kan halen. Maar ja, das tegenwoordig gebruikelijk bij een laptop. wat wel gek is, bij een volledig geladen accu blijft ie op 99% hangen... het wordt nooit 100%
Gewicht vind ik geen bezwaar, geloof dat ie iets van 2kg weegt. Op schoot heb ik er geen last van en ik denk dat ik in een tas er ook geen last van zal hebben. Nu ben ik door fotografie wel wat gewend, echt eerlijk is het niet
Typen gaat heerlijk! Dit hele verhaal tik ik op de laptop en gaat erg fijn. Voordeel is ook een nummeriek deel, een aangename verassing. Hoewel dat bij deze maat laptop er gewoon bij hoort.
Als je het over toetsenbord hebt, ga je dus ook over trackpad hebben. en dat is iets waar ik gek van werd... Hopeloos geval. Is erg traag, meerdere keren vegen om de buis te verplaatsen van links naar rechts, dat mag wel wat sneller. Ook heeft ie soms een eigen wil, doet ie waar die zelf zin in heeft. een tabblad losmaken bijvoorbeeld.
Alleen mijn grootste ergenis er mee is dat je niet kan scrollen aan de zijkant. AAAAAAAAAAHHHHH daar werd ik helemaal temmens van. Heb maar de muis uit de GamePC getrokken. stukken beter.
Misschien moet daarvoor nog een driver geïnstalleerd worden, geen idee. heb ik niet naar gekeken nog. zou ook wel fijn zijn als je er een muis aan hangt, dat ding ook uitschakeld, dus niet dat je per ongeluk zit te muizen tijdens het tikken.
Clean install heb ik vooralsnog niet gedaan. Blaotware valt mij heel erg mee. Wat ik heb gezien is het ook prima te deïnstalleren.
warmteproductie zolang niet gamed is prima in orde. Bij gamen wordt ie goed warm. Blijft een laptop natuurlijk en de fan ga je dan wel horen. Heb een potje Heroes of the Storm gedaan, meerdere en werd toen wel warm. Zodra ik stopte ging de fan een stuk zachter draaien en koelt het snel af. als je op je schoot gamed wordt ie dan dus erg heet. op een tafel zal je er een stuk minder last van hebben.
Ook nu met het tikken ligt ie op mijn schoot en ik heb niet echt last van de Warmte, en echt koel in het huis is het nu niet. Ik heb er geen last van.
Design vind ik mooi, zowel buitenkant als binnen, een mooie afwerking. Stevige behuizing ook. Tijdens tikken veert het niet door en ook met openen van de laptop voel ik dat het stevig is. Openen gaat makkelijk, scharnieren zijn stevig alleen niet dat je kracht moet zetten. Precies goed.
Wat wel jammer is, is dat je vingers ziet als je klep open doet. Aan de binnenkant en aan de buitenkant, das jammer, en stoort ook wel een beetje. Je poetst het ook niet ff makkelijk weg, en da's zonde.
Al met al een goede fijne laptop, SSD is vlot zat. CPU is vlot zat. Geen tests op gedaan, gevoel is goeden da's belangrijker dan kille cijfertjes.
Wat zijn de kansen dat we een dergelijke korting op een i7 gaan zien (dus 2x korting, want dan is het voor mij een no-brainer, i5 vind ik net iets te weinig)
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Die link kwam niet van mij, maar van Poedelini. Wat verder verschil tussen de twee laptops? ik heb geen flauw idee! Het is inderdaad verbazend dat de i5 er duurder instaat. wellicht op de HP site wel in een aanbiedingsprijs? nou nope, http://store.hp.com/Nethe...d=E8P25EA&opt=ABH&sel=NTB hij is daar zelfs nog een cent duurder...RLFTH schreef op zondag 17 juli 2016 @ 23:28:
Hoi Lednov,
Dank voor je korte review. Ik wil wellicht deze laptop ook aanschaffen. Nu heb ik wel een vraag, "jouw" laptop vind ik niet in de Pricewatch, maar deze wel:
pricewatch: HP Pavilion 15-bc010nd
De link die jij al eerder stuurde komt rechtstreeks van HP:
http://store.hp.com/Nethe...EA&masteropt=ABH&sel=NTB&
Het enige verschil wat ik kan ontdekken is een i5 6300HQ in de eerste en een i7 6700HQ in de tweede. En dat terwijl de laatste ietsjes goedkoper is...? (Wat ik eigenlijk andersom had verwacht!) Aangezien ik 'm in de Pricewatch niet kan vergelijken en bij HP volgens mij enkel de cpu anders is, is mijn vraag aan jou of jij nog iets weet wat anders zou kunnen zijn? Ouder model? Materiaal? Kwaliteit? Dank!
speciale aanbieding of een foute prijs op de site, eitherway is het een dikke deal!
Of er nog een extra schijf in kan weet ik niet. De SSD is een m.2 variant dus ik vermoed dat er ruimte is voor een extra schijf. Zou em dan moeten openschroeven om te kijken.
Ok, dan moet een mod maar toelichten wat de bedoeling isPoedelini schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:53:
[...]
Die specifieke laptop is niet te vinden in de pricewatch.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Is de XPS 13 voor die prijs nog wel zo interessant ondanks dat het een aanbieding is?Liang schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:17:
Momenteel weer korting bij Dell:
72-UURS SALE
Zit zelf ook te overwegen deze voor mijn ega te kopen versus de Lenovo Ideapad 710S
Heb hier een vergelijking neergezet in de hoop dat anderen hun inzichten delen.
[ Voor 41% gewijzigd door 2green op 19-07-2016 11:37 ]
De meeste reviews die ik lees beweren dat de XPS 13 na de refresh (Skylake, PCIe SSD, Thunderbolt 3, betere trackpad) nog steeds relevant is en de beste ultrabook de je kunt kopen. Er zullen echter vast laptops zijn die dezelfde specs bieden voor minder geld, zelfs na de kortingen.Is de XPS 13 voor die prijs nog wel zo interessant ondanks dat het een aanbieding is?
[ Voor 3% gewijzigd door FSte op 19-07-2016 14:13 ]
Hoi!Lednov schreef op maandag 18 juli 2016 @ 22:32:
[...]
Die link kwam niet van mij, maar van Poedelini. Wat verder verschil tussen de twee laptops? ik heb geen flauw idee! Het is inderdaad verbazend dat de i5 er duurder instaat. wellicht op de HP site wel in een aanbiedingsprijs? nou nope, http://store.hp.com/Nethe...d=E8P25EA&opt=ABH&sel=NTB hij is daar zelfs nog een cent duurder...
speciale aanbieding of een foute prijs op de site, eitherway is het een dikke deal!
Of er nog een extra schijf in kan weet ik niet. De SSD is een m.2 variant dus ik vermoed dat er ruimte is voor een extra schijf. Zou em dan moeten openschroeven om te kijken.
Ik heb in ieder geval gevonden waarom deze zo gunstig geprijsd is:
http://store.hp.com/Nethe.../offer.aspx?p=c-zomersale
Zomersale! Doe er je voordeel mee!
Ze hebben hem nu wéér voor €699 in de aanbieding staan.Wouter Lucassen schreef op maandag 30 mei 2016 @ 16:56:
Ibood heeft de lenovo miix 700 in de aanbieding voor 699. Mooie deal.
Ik stond op het punt om af te rekenen maar dacht: "Hé, toch nog even kijken wat ie bij Lenovo zelf kost".
Daar blijkt ie (net als bij de meeste retailers overigens) voor €799 op de site te staan maar als je 'm in je winkelwagentje zet en de code: "AFNOUT" als 'eCoupon', wordt de prijs: €679,15.
Zo maar, inclusief BTW, inclusief verzendkosten!

[ Voor 14% gewijzigd door nobleone op 20-07-2016 21:36 . Reden: toegevoegd: link naar pricewatch en productafbeelding ]
Mooi gevondennobleone schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 21:26:
[...]
Ze hebben hem nu wéér voor €699 in de aanbieding staan.
Ik stond op het punt om af te rekenen maar dacht: "Hé, toch nog even kijken wat ie bij Lenovo zelf kost".
Daar blijkt ie (net als bij de meeste retailers overigens) voor €799 op de site te staan maar als je 'm in je winkelwagentje zet en de code: "AFNOUT" als 'eCoupon', wordt de prijs: €679,15.
Zo maar, inclusief BTW, inclusief verzendkosten!
[afbeelding]
Anoniem: 800275
Deze actie van Medion ziet er best interessant uit:
http://www.medion.com/nl/...aluminium-30018914a1.html
Anoniem: 426269
Staat er niet meer op. Was dat een S6417 met Intel Core M-5Y71 processor voor 599,-?Anoniem: 800275 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 23:01:
Okee, ja was wel 200 euro goedkoper dan. Nergens een woord hier http://www.medion.com/de/...9645a1.html#specification over dat ie passief gekoeld is of niet. Als hij passief gekoeld was geweest, had ik het wel willen proberen, al had ik liever een Core M3 gehad. Nou, misschien dan een nieuw model over een paar maanden.Anoniem: 800275 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:59:
Ja klopt dat was hem inderdaad.
Core M's zijn eigenlijk zonder uitzondering passief gekoeld.Anoniem: 426269 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:44:
[...]
Okee, ja was wel 200 euro goedkoper dan. Nergens een woord hier http://www.medion.com/de/...9645a1.html#specification over dat ie passief gekoeld is of niet. Als hij passief gekoeld was geweest, had ik het wel willen proberen, al had ik liever een Core M3 gehad. Nou, misschien dan een nieuw model over een paar maanden.
Anoniem: 800275 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 23:01:
Dat is (was) een goede deal voor 599 euro: 1080p IPS, Broadwell Core M-5Y71, 8GB RAM (gesoldeerd), 512GB SSD, 4200mAh accu. Met nieuwsbriefkorting en spaarwinkelen.nl nog 30 euro goedkoper.Anoniem: 426269 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:44:
passief gekoeld is of niet
"Full Aluminium Housing" volgens Medion, maar dat klopt niet, alleen de display cover is van aluminum. Deze Medion Akoya S6417 (MD 99259, MSN 30018914) heeft dezelfde behuizing als Peaq PNB S1115-I3NL ALU. De koeling valt tegen, helaas.
Zie ook:
reviews: Peaq-laptops: schermen met het scherm
YouTube: Vier laptops van het nieuwe merk Peaq review - Hardware.Info TV (Dutch)
Binnenkant:

Aardig laptopje bij ibood
http://www.ibood.com/nl/n...sletter&utm_campaign=nl_b
379.00
Goedkoopste in pw 429
pricewatch: HP Pavilion 15-bj000nd
379.00
Goedkoopste in pw 429
Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd
Mwah, geen IPS en het geheugen is niet uitbreidbaar en de HD is niet vervangbaar door een SSD. Maar goed, als je net iets zoekt en niet teveel eisen stelt... Haha, die adviesprijs ook die ze opgeven 649 euro, 41% korting.driel24 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:58:
Aardig laptopje bij ibood
379.00
Goedkoopste in pw 429
Tot aan begin mei had de laptop die prijs ook als je in de Pricewatch kijkt, al is het wel wat creatief om dat dan nu nog 41% korting te noemen.
Er is nog een vrij geheugenslot.Anoniem: 426269 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:12:
het geheugen is niet uitbreidbaar
Waarom niet? Er zit zelfs een M.2 2280 slot op het moederbord.Anoniem: 426269 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:12:
HD is niet vervangbaar door een SSD
Die man van HP zegt op het iBood forum dat het beide niet mogelijk is. En er ook geen M2 slot in zit. Geheugen staat hier ook in de specs maar tot 4GB maximaal. Hij heeft het erover dat de laptop zo dun mogelijk wordt gehouden en daarom de HDD en geheugen misschien wel op een rare/aparte manier vast(gesoldeerd?) zitten. Ik weet het ook niet, het zal allemaal wel, ik vind dan de Medion met 1920x1080p IPS scherm waarbij je wel alles makkelijk kan vervangen en M2 bijprikken toch sowieso interessanter.Dav1d schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:20:
[...]
Er is nog een vrij geheugenslot.
[...]
Waarom niet? Er zit zelfs een M.2 2280 slot op het moederbord.
Ik las ook dat er geen ssd in kan.Dav1d schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:20:
[...]
Er is nog een vrij geheugenslot.
[...]
Waarom niet? Er zit zelfs een M.2 2280 slot op het moederbord.
Heel raar. Ssd is een vereiste.
Kan iemand hier uitsluitsel over geven?
41% slaat natuurlijk nergens op. Maar dat zijn we gewend van ibood.
De specs zeggen 4GB max, ook bij HP zelf. Het zou handiger zijn als Dav1d kwam met een bron voor zijn beweringen.
Lees de Maintenance and Service Guide. Daar staat in dat er een M.2 2280 slot in zit. Als dat voor dit model niet zou gelden, zou er "select products only" hebben gestaan.driel24 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 17:54:
Kan iemand hier uitsluitsel over geven?
Het SSD slot zit naast de aansluiting van de dvd-drive. Foto van moederbord 840295-xx1 (met i7-6700H i.p.v. i3-6100U) waar dezelfde service guide op van toepassing is:

Die guide geldt voor meerdere modellen. En dat mobo op de foto is volgens mij een ak model. En die HP productexpert heeft tig keer vermeld dat het niet kan, hoewel hij er graag zoveel mogelijk zou willen verkopen. Hoe dan ook, de aanbieding is weer voorbij en hij kost nu 429 bij Bol.
offtopic:
Dat zegt hij alleen maar omdat dit model geen service doors heeft, daarom zijn die onderdelen volgens HP's richtlijnen niet "end-user replaceable".
Dat zegt hij alleen maar omdat dit model geen service doors heeft, daarom zijn die onderdelen volgens HP's richtlijnen niet "end-user replaceable".
De gamma folder is weer binnen, nog niet online te vinden, geen enkele laptop trouwens ondanks dat de folder zegt; "bekijk het complete aanbod laptops op gamma.nl" Zelfs google vind op die site alleen de laptop safe. "Laptops koopt u ook op gamma.nl" nou daar zijn ze echt niet te vinden, geen enkele. Anyway weer twee budget medionnetjes een voor 199,- plus 3,50 en eentje voor 299,- plus 3,50 kopieheffing.
Het is voor het eerst dat ik in Nederland een 2 in 1 11,6" 1080P Atom laptopje van Medion zie, tot nu toe altijd eenvoudig laptopje zonder omkeerbaar touchscherm. In Duitse Aldi hebben ze wel eens een duurdere 13" gehad.
Typenummers worden eer eens niet vermeld, maar het gaat om
1 Intel z8350 1,92Ghz, 2GB Ram, 32GB Flash geheugen uitbreidbaar to 128 GB via micro sd kaart, Intel AC Draadloos netwerk bluetooth 4.1 usb 3 usb2 mini hdmi cardreader HD webcam windows 10 home, kortom op de nieuwe scharnieren in het scherm na de bekende zaken.
2 Medion 15.6"Laptop
Met hoera een mat scherm, HD nogwel, watever dat mag betekenen.
Celeron N2840 op 2.16 Ghz 4GB werkgeheugen 1000 GB harde schijf,Intel HD grafische kaart WiFi N Draadloos netwerk (802.11n). Bluetooth 4.0 usb 3 2x usb 2 hdmi, netwerk aansluitng en cardreader HD webcam. En een normaal numeriek keyboard.
Edit: Deze is het in ieder geval niet, want dit is een 10,1" 1080P scherm, maar de rekenkracht enzovoorts is wel hetzelfde http://www.computerbild.d...tebook-Test-15800479.html.
Edit 2: Folder staat online: https://www.gamma.nl/turn...nHt8wQbX/pdf/compleet.pdf pagina 8 en 9.
Het is voor het eerst dat ik in Nederland een 2 in 1 11,6" 1080P Atom laptopje van Medion zie, tot nu toe altijd eenvoudig laptopje zonder omkeerbaar touchscherm. In Duitse Aldi hebben ze wel eens een duurdere 13" gehad.
Typenummers worden eer eens niet vermeld, maar het gaat om
1 Intel z8350 1,92Ghz, 2GB Ram, 32GB Flash geheugen uitbreidbaar to 128 GB via micro sd kaart, Intel AC Draadloos netwerk bluetooth 4.1 usb 3 usb2 mini hdmi cardreader HD webcam windows 10 home, kortom op de nieuwe scharnieren in het scherm na de bekende zaken.
2 Medion 15.6"Laptop
Met hoera een mat scherm, HD nogwel, watever dat mag betekenen.
Celeron N2840 op 2.16 Ghz 4GB werkgeheugen 1000 GB harde schijf,Intel HD grafische kaart WiFi N Draadloos netwerk (802.11n). Bluetooth 4.0 usb 3 2x usb 2 hdmi, netwerk aansluitng en cardreader HD webcam. En een normaal numeriek keyboard.
Edit: Deze is het in ieder geval niet, want dit is een 10,1" 1080P scherm, maar de rekenkracht enzovoorts is wel hetzelfde http://www.computerbild.d...tebook-Test-15800479.html.
Edit 2: Folder staat online: https://www.gamma.nl/turn...nHt8wQbX/pdf/compleet.pdf pagina 8 en 9.
[ Voor 11% gewijzigd door donaldk op 15-08-2016 12:01 ]
Ik ben er nog niet over uit of dit een aanbieding is maar het is in ieder geval een pricedrop van 150-200 euro.
pricewatch: Asus Transformer Book Flip TP301UA-C4149T
Core i3-6100U
Full HD IPS
4GB Ram
128GB SSD
10 uur accuduur
Voor wie op zoek is naar een lichte prima presterende laptop die ook als tablet te gebruiken is met een goede accuduur. En volgens mij is dit de zwarte versie maar die zie ik in de pricewatch niet staan. https://www.alternate.nl/...in-1/html/product/1239065?
pricewatch: Asus Transformer Book Flip TP301UA-C4149T
Core i3-6100U
Full HD IPS
4GB Ram
128GB SSD
10 uur accuduur
Voor wie op zoek is naar een lichte prima presterende laptop die ook als tablet te gebruiken is met een goede accuduur. En volgens mij is dit de zwarte versie maar die zie ik in de pricewatch niet staan. https://www.alternate.nl/...in-1/html/product/1239065?
Bij De Gamma stonden de 15.6" en een 14" op de verhuurbalie. Geen model nummers te bekennen. Dus gevraagd naar de 11.6"en ze moest zoeken en dus ging ze achter kijken en ja hoor ze had ze. Wifi kwam ik niet op de set-up kwam ik niet verder dus ik kon niet zien hoe de wit verdeling was van het schermpje. Of hoe goed tekst van webpagina's te lezen is op een veelal witte achtergrond. De witte lettertjes op een blauwe achtergrond tijdens de taalkeuze waren goed te lezen, best scherp.
Echter het is een omklapper dus in tabletmode houd je continue het volle gewicht vast. En dat wordt te zwaar voor de beoogde gebruiker voor wie dikke boeken te zwaar worden.
Op de doos stond het type: E22155 MD60198.
Ik heb het typenummer van de 15,6 niet op laten zoeken,ik vond het keyboard niet lekker geen klik en weinig travel geen deukje, enzovoorts.
Echter het is een omklapper dus in tabletmode houd je continue het volle gewicht vast. En dat wordt te zwaar voor de beoogde gebruiker voor wie dikke boeken te zwaar worden.
Op de doos stond het type: E22155 MD60198.
Ik heb het typenummer van de 15,6 niet op laten zoeken,ik vond het keyboard niet lekker geen klik en weinig travel geen deukje, enzovoorts.
Ibood Lenovo I5 500 gig hd met 8gig ssd cache 15.6" Alleen bij Expert vind ik deze uitvoering nog voorde adviesprijs van 700, verder alleen de dure van rond de 1000 met een i7 of een i5 en extra GPU, of de Celeron voor 300(?) bij de Wehkamp. Dus geen idee of ie elders eerder goedkoper is geweest: http://www.ibood.com/extr...ad-500-15isk-i5-sshd.html.
Aldi vanaf woensdag 24-8. Een 17.3" Medion voor 499,-. Core i3 6100U, Intel HD Graphics, 4GB werkgeheigen, 128 GB SSD, 1TB HDD, WiFi ac. Medion MD 99890 http://www.aldi.nl/print/kw342016/.
Aldi Nederland valt onder Aldi Nord: http://www.aldi.medion.com/md99890/nord/
http://www.computerbild.d...tebook-Test-15928161.html
Scherm is minder dan eerdere 100 euro duurdere aanbieding: http://www.pc-magazin.de/...schnaeppchen-3196532.html
Iemand hem in Belgie algekocht? Wat vind je ervan? http://nl.aldi.be/aldi_notebook_173_48_5_2175_24443.html
Aldi vanaf woensdag 24-8. Een 17.3" Medion voor 499,-. Core i3 6100U, Intel HD Graphics, 4GB werkgeheigen, 128 GB SSD, 1TB HDD, WiFi ac. Medion MD 99890 http://www.aldi.nl/print/kw342016/.
Aldi Nederland valt onder Aldi Nord: http://www.aldi.medion.com/md99890/nord/
http://www.computerbild.d...tebook-Test-15928161.html
Scherm is minder dan eerdere 100 euro duurdere aanbieding: http://www.pc-magazin.de/...schnaeppchen-3196532.html
Iemand hem in Belgie algekocht? Wat vind je ervan? http://nl.aldi.be/aldi_notebook_173_48_5_2175_24443.html
[ Voor 29% gewijzigd door donaldk op 15-08-2016 16:47 ]
Dell XPS extra korting actie t/m 23 aug 2016:
http://www.dell.com/nl/p/...gc=IR&cid=Q2_CONS_BTS_DoD
stacked met 10% kortingscode (@ 19-aug-2016)
http://www.dell.com/nl/p/...gc=IR&cid=Q2_CONS_BTS_DoD
stacked met 10% kortingscode (@ 19-aug-2016)
Wellicht ook een interessante aanbieding, de HP Elite X2 https://tweakers.net/prod...te-x2-1012-g1-(l5h03et)/) wordt bij MaxICT aangeboden voor 846,00 (incl. btw). 4Launch (ena-hoogste prijs) heeft deze in de webshop liggen voor 1039 en alle andere winkels bieden deze tablet aan voor fors hogere bedragen (1300 en hoger).
Zie ik iets over het hoofd? 846 voor een Intel M5, 8gb geheugen en 256gb ssd is netjes. Alleen het toetsenbord wordt er niet bijgeleverd?
Zie ik iets over het hoofd? 846 voor een Intel M5, 8gb geheugen en 256gb ssd is netjes. Alleen het toetsenbord wordt er niet bijgeleverd?
Anoniem: 325315
mooie aanbieding maar als ik dan de shop review lees dan heb ik mijn ???????????????
Eens maar aan de andere kant gaat het wel om een redelijke merk (en een product uit hun zakelijke productlijn) en dat je (na aflevering) in de praktijk niets meer met het bedrijf van doen hebt aangezien alle after-service via de HP klantenservice zal verlopen?Anoniem: 325315 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 10:51:
mooie aanbieding maar als ik dan de shop review lees dan heb ik mijn ???????????????
[ Voor 5% gewijzigd door Dutchkiller op 21-08-2016 11:18 ]
Weet iemand of dit apparaat een mat of glanzend scherm heeft? Kom er met google niet uit en bij reviews zie ik alleen de versie met full HD (mat) scherm.
pricewatch: HP 15-ay081nd
"BrightView", dus glanzend. Houd trouwens rekening met de matige prestaties van die processor...mitsumark schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:09:
Weet iemand of dit apparaat een mat of glanzend scherm heeft? Kom er met google niet uit en bij reviews zie ik alleen de versie met full HD (mat) scherm.
Thanks, linkte die term niet aan glanzend.Dav1d schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 20:07:
[...]
"BrightView", dus glanzend. Houd trouwens rekening met de matige prestaties van die processor...
Een veel betere processor kun je niet krijgen rond de 300 euro, hij lijkt me prima voor internet en office.
Een pentium 3xxx lijkt me niet veel beter en voor een i3 betaal je gelijk 400.
Anyway, dit is geen aankoopadvies, ik open ff een topic.
http://www.ibood.com/nl/n...-laptop-intel-i5-156.html
Processor: Intel i5-5200U/BGA
Opslag: 500 GB HDD (5400 RPM) (SATA, 2,5”), geen 2e slot beschikbaar
Beeldscherm: 15.6 LED HD SLIM (Glare)
Besturingssysteem: Windows 10 (64 bit)
RAM-geheugen: 4 GB + 2 GB DIMM
499 euro
Goedkoopste in PW
pricewatch: Asus A555LA -XX2533T
543 euro
Processor: Intel i5-5200U/BGA
Opslag: 500 GB HDD (5400 RPM) (SATA, 2,5”), geen 2e slot beschikbaar
Beeldscherm: 15.6 LED HD SLIM (Glare)
Besturingssysteem: Windows 10 (64 bit)
RAM-geheugen: 4 GB + 2 GB DIMM
499 euro
Goedkoopste in PW
pricewatch: Asus A555LA -XX2533T
543 euro
http://store.hp.com/Nethe...B&id=Y5U17EA&opt=ABH#cart
HP Omen.
De versie met 1060 is dan met korting 1620,-
Best een goeie deal voor de specs toch?! Vooral ivm de schermgrootte 17 inch.
Future proof. Wat denken jullie?
Is er tegen die tijd dat ie leverbaar is voor die prijs ook een 1060 laptop van een ander merk te verkrijgen denken jullie? Geen idee hoe het zit met koeling en levensduur van HP Omen laptops.. iemand meer ervaring met dit merk? Is ie stil onder heavy load etc?
Ik wil m graag gebruiken voor fotobewerking en nieuwe games op Ultra te spelen.
Levertijd is alleen pas over 15 tot 20 werkdagen.. ze hebben m dus nog niet op voorraad de 10xx laptops van HP.
HP Omen.
Is er tegen die tijd dat ie leverbaar is voor die prijs ook een 1060 laptop van een ander merk te verkrijgen denken jullie? Geen idee hoe het zit met koeling en levensduur van HP Omen laptops.. iemand meer ervaring met dit merk? Is ie stil onder heavy load etc?
Levertijd is alleen pas over 15 tot 20 werkdagen.. ze hebben m dus nog niet op voorraad de 10xx laptops van HP.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Geen ervaring met deze laptops. Echter vind ik die lijn nog best mooi voor een 'gamer' laptop te zijn. Ja ze hebben rode accenten maar dat stoort mij niet. Ik heb er zelf ook naar staan kijken maar heb het geld er even niet voor. Eerste dat nu aan vervangen toe is is de Desktop.Vis schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 10:18:
http://store.hp.com/Nethe...B&id=Y5U17EA&opt=ABH#cart
HP Omen.
De hardware die erin zit zal zeker future proof zijn. Je kunt waarschijnlijk een andere SSD erin zetten evenals meer geheugen. Dat is veelal geen probleem met HP van die prijs.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Anoniem: 743399
Nieuwe dell gaming serie, de middelste lijkt me een leuke laptop voor het geld.
Iemand deze al besteld?
http://www.dell.com/nl/p/...-7566-laptop/pd?ref=PD_OC
Iemand deze al besteld?
dat ziet er zeker goed uit voor dat geld.
en aan het uiterlijk hebben ze ook hun best gedaan
en aan het uiterlijk hebben ze ook hun best gedaan
displaciamento schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:33:
De Medion Akoya E6421 uit de Laptop Best Buy Guide - Oktober 2016 is bij iBOOD in de aanbieding voor 329,95 + 5,95 Euro verzendkosten. Dat maakt hem wel echt een koopje, ook omdat deze eenvoudig uit te breiden is met extra geheugen en een HDD/2e SSD.
https://www.expert.nl/exp...groepomschrijving-laptop/
Expert heeft vandaag een hoop leuke aanbiedingen. Heb zelf net ook een laptop besteld
Expert heeft vandaag een hoop leuke aanbiedingen. Heb zelf net ook een laptop besteld
Huawei P30
Anoniem: 680391
Welke heb je besteld?RobertVDN schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 07:32:
https://www.expert.nl/exp...groepomschrijving-laptop/
deze
Alleen toen ik hem vanochtend bestelde was hij nog 810 euro in plaats van 900 euro. Waarschijnlijk is er een foutje gemaakt bij het berekenen van de korting want ik heb 19% korting gehad in plaats van de genoemde 10%. 900 euro is overigens nog steeds best een goede deal. De laagste prijs in de pricewatch is 980 euro.
[ Voor 10% gewijzigd door RobertVDN op 06-10-2016 18:10 ]
Huawei P30
Ben je zeker dat je de juiste hebt besteld ? Want er zijn 2 versies van de lenovo 700-15isk... Eentje van 810€ en eentje van 900€... Daarom dat ik denk dat je misschien toevallig een verkeerde hebt besteld.
Of ze hebben daarstraks de verkeerde prijs erop gezet.
Controleer best even in je bestelmail dat je de versie hebt die jij wilt
Jazeker heb ik de goede. Dit is het mailtje:Vince23 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 18:30:
Ben je zeker dat je de juiste hebt besteld ? Want er zijn 2 versies van de lenovo 700-15isk... Eentje van 810€ en eentje van 900€... Daarom dat ik denk dat je misschien toevallig een verkeerde hebt besteld.

Ik heb de 80RU00CLMH besteld en de goedkopere versie is de 80RU00CMMH
Zoals ik al zei, ik heb geluk gehad. Ik was er dan ook vroeg bij (7:30)
Huawei P30
-. geen Kaby LakeAnoniem: 743399 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 17:55:
Nieuwe dell gaming serie, de middelste lijkt me een leuke laptop voor het geld.
Iemand deze al besteld?
-. geen 10*0 series
-. (vanaf) 2,63KG
+. 2 drive bays
+. vrij ingetogen uiterlijk voor "game" laptop
Voor hetzelfde geld vindt ik ook pricewatch: HP Pavilion 15-bc035nd
-. geen Kaby Lake
-. geen 10*0 series
-. € 50,- duurder dan de Dell
+. 400gr. lichter (2,2kg ipv 2,63kg)
+. nog veel ingetogener design
+. 2 drive bays
+. M.2 NVME Slot
+. 256GB M.2 SSD ipv 128GB SATA SSD
+. IPS scherm
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
De dell heeft wel een 4gb 960m en de hp volgens mij maar een 2gb, verder heeft de dell ook een grotere accu wat idd nadelig is voor bijv het gewicht maar volgens mij is de accuduur daardoor wel iets beter dan die van de hp.(not totally sure though)zion schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 20:22:
[...]
-. geen Kaby Lake
-. geen 10*0 series
-. (vanaf) 2,63KG
+. 2 drive bays
+. vrij ingetogen uiterlijk voor "game" laptop
Voor hetzelfde geld vindt ik ook pricewatch: HP Pavilion 15-bc035nd
-. geen Kaby Lake
-. geen 10*0 series
-. € 50,- duurder dan de Dell
+. 400gr. lichter (2,2kg ipv 2,63kg)
+. nog veel ingetogener design
+. 2 drive bays
+. M.2 NVME Slot
+. 256GB M.2 SSD ipv 128GB SATA SSD
+. IPS scherm
Ik heb hem in iedergeval besteld met een 10% kortingscode en ben erg benieuwd
Maar HP is inderdaad een goede concurrent, heb zelf ook tussen die 2 getwijfeld.
En... wat houdt die 10*0 series in?
De nieuwe nvidia "pascal" videokaarten, de 1060/1070/1080 (opvolger van de 900 serie dus, 1060 is ongeveer zo snel als de 980m, die dan weer sneller is dan de 970m, die op zijn beurt sneller is dan de 960m)Anoniem: 743399 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 23:12:
[...]
De dell heeft wel een 4gb 960m en de hp volgens mij maar een 2gb, verder heeft de dell ook een grotere accu wat idd nadelig is voor bijv het gewicht maar volgens mij is de accuduur daardoor wel iets beter dan die van de hp.(not totally sure though)
Ik heb hem in iedergeval besteld met een 10% kortingscode en ben erg benieuwd(De dell)
Maar HP is inderdaad een goede concurrent, heb zelf ook tussen die 2 getwijfeld.
En... wat houdt die 10*0 series in?
Je hebt overigens wel gelijk dat de HP maar een 2gb 960m heeft, daar had ik dan even overheen gekeken (wist niet eens dat de 960m er in 4gb variant was, dacht dat dat was voorbehouden aan de 970m/980m)
Voor € 990,- is het idd een prima keuze, en een 1060 begint (want ze zijn pas net uit) nu idd nog bij €1699,-Anoniem: 743399 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 23:22:
Ja oke, op die manier.
Maar met mijn budget (990,-) kan je ook geen 10*0 series videokaart verwachten als je een kant en klare laptop koopt.
Ik wilde je alleen een vergelijkbare optie geven, niks mis met de uiteindelijke keuze die je gemaakt hebt
(getypt vanaf m'n Dell Laptop, die ook ong. 2,6kg 3,6kg weegt
[ Voor 32% gewijzigd door zion op 06-10-2016 23:29 ]
systeem
Ja oke, op die manier.zion schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 23:15:
[...]
De nieuwe nvidia "pascal" videokaarten, de 1060/1070/1080 (opvolger van de 900 serie dus, 1060 is ongeveer zo snel als de 980m, die dan weer sneller is dan de 970m, die op zijn beurt sneller is dan de 960m)
Je hebt overigens wel gelijk dat de HP maar een 2gb 960m heeft, daar had ik dan even overheen gekeken (wist niet eens dat de 960m er in 4gb variant was, dacht dat dat was voorbehouden aan de 970m/980m)
Maar met mijn budget (< 1000,-) kan je ook geen 10*0 series videokaart verwachten als je een kant en klare laptop koopt.
Een laptop met een Core i7 6700, GTX 1060 en 1080p IPS scherm heb je al voor € 1300,00, alleen die staan niet in de Pricewatch. MSI heeft achterlijke prijzen op dit moment.zion schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 23:15:
[...]
De nieuwe nvidia "pascal" videokaarten, de 1060/1070/1080 (opvolger van de 900 serie dus, 1060 is ongeveer zo snel als de 980m, die dan weer sneller is dan de 970m, die op zijn beurt sneller is dan de 960m)
[...]
Voor € 990,- is het idd een prima keuze, en een 1060 begint (want ze zijn pas net uit) nu idd nog bij €1699,-
Ik wilde je alleen een vergelijkbare optie geven, niks mis met de uiteindelijke keuze die je gemaakt hebt
(getypt vanaf m'n Dell Laptop, die ook ong. 2,6kg 3,6kg weegt)
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Welke zijn dat dan?Jumpman schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 23:32:
[...]
Een laptop met een Core i7 6700, GTX 1060 en 1080p IPS scherm heb je al voor € 1300,00, alleen die staan niet in de Pricewatch. MSI heeft achterlijke prijzen op dit moment.
Linkje?Jumpman schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 23:32:
[...]
Een laptop met een Core i7 6700, GTX 1060 en 1080p IPS scherm heb je al voor € 1300,00, alleen die staan niet in de Pricewatch. MSI heeft achterlijke prijzen op dit moment.
Wacht, dus jij vergelijkt een Clevo met merken als HP/Dell/MSI? ja, zo kan ik het ook...Jumpman schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 23:39:
Deze bijvoorbeeld: https://www.laptopplus.nl...PvOj8zJ384CFUKZGwodvE8KTg.
Kost € 1222,41. Als je hier dan (elders) nog 8GB RAM en een 128GB SSD bij koopt zit je op € 1300,00.
+die van € 1699,- heeft:
16GB € 70,-
256GB SSD € 70,-
1TB HDD € 55,-
Windows € 55,-
Dus komt er SOWIESO 250,- bovenop, ALS je het allemaal zelf doet, is 1221,41 + 250,- = 1472,41
Als je het laat doen door clevo zit je op € 1.644, 96 volgens de Clevo website.
Dus hou alsjeblieft op met je foute info en je MSI bashen.
[ Voor 57% gewijzigd door zion op 06-10-2016 23:52 ]
systeem
Deze bijvoorbeeld: https://www.laptopplus.nl...PvOj8zJ384CFUKZGwodvE8KTg.
Kost € 1222,41. Als je hier dan (elders) nog 8GB RAM en een 128GB SSD bij koopt zit je op € 1300,00.
De prijzen bij de grote merken met een GTX 10X0 GPU, worden gewoon kunstmatig hoog gehouden op dit moment en deze GPU's zijn nog niet in zulke grote getale leverbaar natuurlijk. Maar € 1699,00 slaat nergens op.
Ik zeg dat je voor € 1300,00 een laptop met een GTX 1060 kan hebben, meer niet.zion schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 23:33:
[...]
Linkje?
[...]
Wacht, dus jij vergelijkt een Clevo met merken als HP/Dell/MSI? ja, zo kan ik het ook...
+die van € 1699,- heeft:
16GB € 70,-
256GB SSD € 70,-
1TB HDD € 55,-
Windows € 55,-
Dus komt er SOWIESO 250,- bovenop, ALS je het allemaal zelf doet, is 1221,41 + 250,- = 1472,41
Als je het laat doen door clevo zit je op € 1.644, 96 volgens de Clevo website.
Dus hou alsjeblieft op met je foute info en je MSI bashen.
Zelf wacht ik nog even tot de grote merken ook met betaalbare GTX 1060 laptops komen. Ik vind het gewoon zonde om nu nog voor een GTX 960M laptop te gaan (of hij moet erg goedkoop zijn).
Maar als je echt nu preformance wil op CPU en GPU gebied en nog even mee wil blijven draaien op de hoogste settings in games, dan is de Clevo niet gek. Je moet er alleen een stuk voorzichtiger mee omgaan, de bouwkwaliteit is nu eenmaal minder en ze zijn dus fragieler.
Nee dat is niet wat je zegt, je zegt dat het veel goedkoper kan, en komt dan met het merk op de proppen die ten eerste maar 50,- goedkoper is in dezelfde config, als een erg slechte reputatie met buildquality/koeling heeft, waarbij je zegt dat de grote merken de prijs kunstmatig hoog houden, dat klopt dus niet, zelfs Clevo kost 1600,- + in dezelfde config.Jumpman schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 00:05:
Ik zeg dat je voor € 1300,00 een laptop met een GTX 1060 kan hebben, meer niet.
Dat zou ik ook doen, vandaar dat ik nog steeds op mijn Inspiron van 6 jaar oud type.Zelf wacht ik nog even tot de grote merken ook met betaalbare GTX 1060 laptops komen. Ik vind het gewoon zonde om nu nog voor een GTX 960M laptop te halen (of hij moet erg goedkoop zijn).
Nogmaals, die Clevo in dezelfde config is bijna net zo duur als de "grote merken", dus is het wél een gekke keus, tenzij je A: geen Windows wil B: noodzaak hebt voor complete customization ten koste van buildquality, of C: je echt om elke cent verlegen zit en je koste wat kost een 1060 wil ten koste van al het andere in je systeem.Maar als je echt nu preformance wil op CPU en GPU gebied en nog even mee wil blijven draaien op de hoogste settings in games, dan is de Clevo niet gek. Je moet er alleen een stuk voorzichtiger mee omgaan, de bouwkwaliteit is nu eenmaal minder en ze zijn dus fragieler.
Maar goed, dit is het aanbiedingen topic, dus we dwalen af, ik hou het hierbij.
Om het dan toch nog een beetje ontopic te houden:
http://www.ibood.com/nl/n.../1281/pas-op-kans-op-rsi/
Alleen vandaag op iBood, staan wel wat leuke aanbiedingen tussen.
[ Voor 7% gewijzigd door zion op 07-10-2016 08:45 ]
systeem
De Dell XPS 15 met de volgende specs is nu in de aanbieding:
15,6" (1920x1080)
Intel Core i5-6300HQ
GeForce GTX 960M
Geheugengrootte 8GB
1,032TB (ssd+hdd)
Voor 899,01 euro. Niet slecht aangezien hij daarvoor minimaal 1500 euro kostte.
https://azerty.nl/0-1476-...jf-1.html?channel_code=40
15,6" (1920x1080)
Intel Core i5-6300HQ
GeForce GTX 960M
Geheugengrootte 8GB
1,032TB (ssd+hdd)
Nu al uitverkocht denk ik? Niet meer leverbaar staat er bij mij.Booth schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:07:
15,6" (1920x1080)
Intel Core i5-6300HQ
GeForce GTX 960M
Geheugengrootte 8GB
1,032TB (ssd+hdd)
Wow, dat is rap. 5 min geleden waren er nog 2 beschikbaar!Frandroid schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:12:
[...]
Nu al uitverkocht denk ik? Niet meer leverbaar staat er bij mij.
Hopen dat hij weer terugkomt. Ik heb nu geen laptop en zou er graag eentje willen maar moet ff sparen.
Pff damn dikke aanbieding hoor.. wel mindere specs (8gb en maar 32gb SSD)Booth schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:07:
15,6" (1920x1080)
Intel Core i5-6300HQ
GeForce GTX 960M
Geheugengrootte 8GB
1,032TB (ssd+hdd)
Maar ik zou m zo kopen voor die prijs als ie weer erop komt..
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Het kan nog scherper, dit waren de prijzen op de Dell website 10 oktober 2016:
i5-6300HQ/GTX960M2GB/8GB/1TB+32GB/56Wh/1080p € 861,52;
i7-6700HQ/GTX960M2GB/8GB/256GB/56Wh/1080p € 949,52;
i7-6700HQ/GTX960M2GB/16GB/512GB/84Wh/1080p € 1125,52;
i7-6700HQ/GTX960M2GB/16GB/512GB/84/Wh/4K € 1389,25.
Het is maar heel kort zo geweest, je kreeg toen € 470,00 korting en 12% Flash korting, dit was hoogstwaarschijnlijk een prijsfout.
Het is maar heel kort zo geweest, je kreeg toen € 470,00 korting en 12% Flash korting, dit was hoogstwaarschijnlijk een prijsfout.
-
[ Voor 98% gewijzigd door Druiper op 13-10-2016 23:07 ]
Leuke specificaties, wel jammer dat geen IPS scherm is. 256GB SSD (en nog 1TB) zie je ook niet vaak in deze prijsklasse.
Huh, welke?Jumpman schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 23:16:
[...]
Leuke specificaties, wel jammer dat geen IPS scherm is. 256GB SSD (en nog 1TB) zie je ook niet vaak in deze prijsklasse.
De aanbieding is weggehaald. Het was bij iBood dacht ik.
enige kans dat er binnenkort weer zo'n aanbieding komt? want dan haal ik hem meteen. goeie prijs!Jumpman schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 20:10:
Het kan nog scherper, dit waren de prijzen op de Dell website 10 oktober 2016:
Ik verwacht het niet, was ook maar heel kort beschikbaar.Arsene schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:52:
[...]
enige kans dat er binnenkort weer zo'n aanbieding komt? want dan haal ik hem meteen. goeie prijs!
Lenovo Ideapad Y700. Van €1099 naar €849.
15,6 inch, i5-processor, Geforce GTX 960m, 1000gb+128 hd+ssd.
Goeie deal of zie ik iets over het hoofd? Ik heb geen eerdere ervaringen met Amazon.de.
https://www.amazon.de/Len...Q-Prozessor/dp/B01F94XFT4
Goeie deal of zie ik iets over het hoofd? Ik heb geen eerdere ervaringen met Amazon.de.
[ Voor 18% gewijzigd door br00ky op 20-10-2016 19:41 . Reden: affiliategebeuren eruit gesloopt ]
QWERTZ-toestenbord.Arsene schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:36:
Lenovo Ideapad Y700. Van €1099 naar €849.
En voor Nederlanders wordt die iets duurder (BTW-verschil) namelijk: €863,27.
[ Voor 11% gewijzigd door br00ky op 20-10-2016 19:41 . Reden: affiliate eruit ]
Niet als je een BTW-nummer hebt toch? Dan komt ie zonder de BTW.Piet91 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:38:
[...]
QWERTZ-toestenbord.![]()
En voor Nederlanders wordt die iets duurder (BTW-verschil) namelijk: €863,27.
Maar dan nog zou ik nooit een Qwertz tobo willen hebben.
Een laptop op iBood. Lijkt me een prima deal.
[ Voor 56% gewijzigd door cowboyhenkie op 23-10-2016 08:56 ]
Dit topic kon ik gisteren niet vinden, dus vandaar een crosspost uit het aanbiedingentopic.
Van 26 t/m 30 oktober een laptop bij de Mediamarkt voor € 499. (Aanbieding stond in het krantje.)
http://www.mediamarkt.nl/...k-80sr00hhmh-1471120.html
Beeldscherm: 15,6 inch (1920 x 1080)
Processor: Intel Core i5-6200U
Werkgeheugen: 4 GB
Opslag: 256 GB SSD
Grafische kaart: Intel HD Graphics 520
Voor de standaard huis-tuin-en-keukengebruiker een prima apparaat.
Van 26 t/m 30 oktober een laptop bij de Mediamarkt voor € 499. (Aanbieding stond in het krantje.)
Speel ook Balls Connect en Repeat
Wat is het verschil tussen de Dell Inspiron 7556 en 7566??
Als ik de goedkoopste versie van €899 bestel, krijg ik dan de 7566?? Het is een beetje onduidelijk.
Als ik de goedkoopste versie van €899 bestel, krijg ik dan de 7566?? Het is een beetje onduidelijk.
Ik heb de 7566 versie een week geleden besteld (nog niet binnen helaas).Arsene schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 08:52:
Wat is het verschil tussen de Dell Inspiron 7556 en 7566??
Voor wat ik gelezen heb zit het grootste verschil tussen de 7559 en de 7566 versie in het koelingssysteem, die werkt beter/is nieuwer in de 7566 versie. Voor de rest zijn de specs vrijwel hetzelfde, behalve dat je bij de 7566 versie van 899.- nu standaard 256 ssd krijgt ipv 1TB HDD.
Antwoord op je 2e vraag: ik neem aan dat als je de 'goedkoopste versie van €899 besteld', je inderdaad gewoon de 7566 versie krijgt (dat model-nummer staat namelijk namelijk overal aangegeven).
Bedankt, ik heb net even contact opgenomen met de customer service van Dell. Het gaat inderdaad om de 7566 versie en niet om een 7559 of 7556 (dit laatste gaat om een verkeerde vermelding). Ik ben van plan om die van €899 en €100 korting deze week nog te bestellen.ivonow schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:31:
[...]
Ik heb de 7566 versie een week geleden besteld (nog niet binnen helaas).
Voor wat ik gelezen heb zit het grootste verschil tussen de 7559 en de 7566 versie in het koelingssysteem, die werkt beter/is nieuwer in de 7566 versie. Voor de rest zijn de specs vrijwel hetzelfde, behalve dat je bij de 7566 versie van 899.- nu standaard 256 ssd krijgt ipv 1TB HDD.
Antwoord op je 2e vraag: ik neem aan dat als je de 'goedkoopste versie van €899 besteld', je inderdaad gewoon de 7566 versie krijgt (dat model-nummer staat namelijk namelijk overal aangegeven).
2 dagen heb je nog daarvoor: "Bespaar €100 extra met boncode PREMIUM . Aanbieding eindigt op 26 oktober." Het is geen IPS-scherm op die versie trouwens (maar het beeld zal heus wel goed zijnArsene schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 12:54:
[...]
Bedankt, ik heb net even contact opgenomen met de customer service van Dell. Het gaat inderdaad om de 7566 versie en niet om een 7559 of 7556 (dit laatste gaat om een verkeerde vermelding). Ik ben van plan om die van €899 en €100 korting deze week nog te bestellen.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 426269 op 24-10-2016 13:04 ]
Deze is ook wel interessant:Onbekend schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 10:30:
Dit topic kon ik gisteren niet vinden, dus vandaar een crosspost uit het aanbiedingentopic.
pricewatch: HP Pavilion 15-AY082ND
15.6" 1080p scherm, 4GB werkgeheugen, 128GB SSD en een Intel N3060.
Nu nog €349 maar straks dus €299.
Zal denk ik geen passieve koeling hebben, dan zou namelijk wel mooi zijn...
2 dagen nog inderdaad, ja! Geen IPS scherm is wel een minpuntje maar geen dealbreaker voor mijAnoniem: 426269 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:02:
[...]
2 dagen heb je nog daarvoor: "Bespaar €100 extra met boncode PREMIUM . Aanbieding eindigt op 26 oktober." Het is geen IPS-scherm op die versie trouwens (maar het beeld zal heus wel goed zijn).
Ik heb hier aan de tv een passief gekoppeld Beeboxje, met een Celeron N3000 erin en 8GB geheugen en een SSD, maar deze computer gebruiken anders dan voor films kijken is toch niet aan te raden. Opstarten gaat ondanks de SSD traag en browsen met slechts 1 tab open gaat ook veel te langzaam, in zowel Chrome, IE en Edge. Je moet echt gaan zitten wachten tot de boel binnenkomt (zowel bij bedraad netwerk als wifi, dus daar ligt het niet aan. Een andere box met Core i5 start binnen 5 seconden op hier). Nu zal die N3800 wel wat sneller zijn dan die N3000, maar ik durf het niet meer aan, een processor onder de Core i3. Nou ja, een Core M dan misschien nog wel maar die zijn zo prijzig (maar dan wel weer passief gekoeldPiet91 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:28:
[...]
Deze is ook wel interessant:
pricewatch: HP Pavilion 15-AY082ND
15.6" 1080p scherm, 4GB werkgeheugen, 128GB SSD en een Intel N3060.
Nu nog €349 maar straks dus €299.
Zal denk ik geen passieve koeling hebben, dan zou namelijk wel mooi zijn...
https://www.cpubenchmark....5B%5D=2762&cmp%5B%5D=2623
Op dezelfde website staat tevens een PC van €999;NoepZor schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:29:
In Duitsland is een i5 game pc te koop voor 599 euro:
http://www.dubaro.de/product_info.php?products_id=3140
Processor: Intel i5-6500;
Mainboard: MSI B150M Pro-VD;
Geheugen: 8GB DDR4 2400MHz;
Grafische Kaart: KFA² NVIDIA GTX1060 OC;
HDD: 1000GB (SATA 6GB/s, 16MB Cache, 7200upm);
DVD Brander: 24x DVD-Brander (DoubleLayer);
Voeding: 600W Standard Netzteil (80+, Activ-PFC, 120mm);
Behuizing: Enermax iVektor.Q met venster.
Zelf in elkaar zetten kost je zo'n 680 euro.
Voor betrouwbaarheid en levertijden sta ik niet garant. Aanbieding is in ieder geval 'heet' op pepper.
http://www.dubaro.de/product_info.php?products_id=2891
Die zit er ook, volgens kenners, er best interessant uit. Wat vinden jullie er van?
Budget 2 in1 laptop Lenovo Miix 310 €229 (€206 voor een B-stock)
https://www.amazon.de/dp/...s?_encoding=UTF8&me=&th=1
Screen Size 10.1 inches
Processor Brand Intel
Processor Type Atom
Processor Speed 1.4 GHz
Processor Count 4
RAM Size 2 GB
Computer Memory Type SDRAM
Hard Drive Size 64 GB
Is de 64GB Hdd versie welke in in de prijswatch €302 kost
pricewatch: Lenovo IdeaPad Miix 310 80SG006DMH Zilver
https://www.amazon.de/dp/...s?_encoding=UTF8&me=&th=1
Screen Size 10.1 inches
Processor Brand Intel
Processor Type Atom
Processor Speed 1.4 GHz
Processor Count 4
RAM Size 2 GB
Computer Memory Type SDRAM
Hard Drive Size 64 GB
Is de 64GB Hdd versie welke in in de prijswatch €302 kost
pricewatch: Lenovo IdeaPad Miix 310 80SG006DMH Zilver
Die goedkope komt bij mij niet op 680 maar op 820 euro. Wel met redelijk goede onderdelen, zoals een Nanoxia Deep Silence 4 kast en 256GB SSD i.p.v. 128GB SSD. Dus dat scheelt wel aardig. Die met 1070 en 6600K zou dan op ongeveer 250 meer komen, dus zeg 1070 euro totaal. Dus in verhouding een iets mindere deal lijkt me? Voor de 70 euro meerprijs heb ik het er wel voor over om hem zelf in elkaar te zetten en de onderdelen in NL te kopen. Je hebt dan ook wat langer garantie, 10 jaar op geheugen, 5 jaar op voeding, etc.EN-IS schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 15:26:
[...]
Op dezelfde website staat tevens een PC van €999;
http://www.dubaro.de/product_info.php?products_id=2891
Die zit er ook, volgens kenners, er best interessant uit. Wat vinden jullie er van?
Helaas, is de prijs aangepast naar 699 euro - de aanbieding was dan ook zeer populair in DuitslandAnoniem: 426269 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:46:
Die goedkope komt bij mij niet op 680 maar op 820 euro. Wel met redelijk goede onderdelen, zoals een Nanoxia Deep Silence 4 kast en 256GB SSD i.p.v. 128GB SSD. Dus dat scheelt wel aardig. Die met 1070 en 6600K zou dan op ongeveer 250 meer komen, dus zeg 1070 euro totaal. Dus in verhouding een iets mindere deal lijkt me? Voor de 70 euro meerprijs heb ik het er wel voor over om hem zelf in elkaar te zetten en de onderdelen in NL te kopen. Je hebt dan ook wat langer garantie, 10 jaar op geheugen, 5 jaar op voeding, etc.
De duurdere versie, inderdaad, het prijsverschil is niet zo groot.
[ Voor 4% gewijzigd door EN-IS op 31-10-2016 15:30 ]
Oh, haha.EN-IS schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 15:30:
[...]
Helaas, is de prijs aangepast naar 699 euro - de aanbieding was dan ook zeer populair in Duitsland
De duurdere versie, inderdaad, het prijsverschil is niet zo groot.
Er zit een slechte videokaart in. Ik zou het niet doen. Maar voor de prijs is het wel goed.
Edit: het is een goede deal, maar zelf wil ik graag een goede videokaart, daarom zou ik hem zelf niet kopen. Als je die niet nodig hebt is het een hele goede deal
[ Voor 36% gewijzigd door wouterg00 op 01-11-2016 09:56 ]
Even een algemene vraag. In hoeverre heb je (überhaupt) een aparte videokaart (ipv een video chip van een Intel Core i5/i7) nodig als je geen games doet en af en toe een beetje simpele photoshop tools en ableton gebruikt?wouterg00 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 19:43:
[...]
Er zit een slechte videokaart in. Ik zou het niet doen. Maar voor de prijs is het wel goed.
Dan heb je geen aparte videokaart nodig.kippengaas schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 23:11:
Even een algemene vraag. In hoeverre heb je (überhaupt) een aparte videokaart (ipv een video chip van een Intel Core i5/i7) nodig als je geen games doet en af en toe een beetje simpele photoshop tools en ableton gebruikt?
We gaan verder in deel 9: [Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 9
Dit topic krijgt een slotje
Dit topic krijgt een slotje
Dit topic is gesloten.
Let op:
"Wat moet ik kopen"- en "Is deze goed"-vragen zijn NIET TOEGESTAAN!!! Ruimte voor discussie is er mits er onderbouwde argumenten worden toegepast. Overtreders eindigen zonder pardon in de prullenbak.
Lees daarvoor Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! eens door.
"Wat moet ik kopen"- en "Is deze goed"-vragen zijn NIET TOEGESTAAN!!! Ruimte voor discussie is er mits er onderbouwde argumenten worden toegepast. Overtreders eindigen zonder pardon in de prullenbak.
Lees daarvoor Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! eens door.